61(06)
   М 34


    Шерстюк, Н. О.
    Використання кейс-методу під час вивчення іноземної мови у медичних ЗВО / Н. О. Шерстюк, Л. Ю. Прийма // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених, присвяченої 100-річчю Полтавського державного медичного університету "Медична наука - 2021". (Полтава, 3 грудня 2021 року) / уклад.: О. В. Чеботар, О. Э. Акімов, В. О. Костенко, А. В. Міщенко. - Полтава : РВВ ПДМУ, 2021. - С. 39-40
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
Дод.точки доступу:
Чеботар, О. В. \уклад.\
Акімов, О. Е. \уклад.\
Костенко, Віталій Олександрович (д-р мед. наук, проф.) \уклад.\
Міщенко, Артур Володимирович (к.м.н., доц.) \уклад.\
Прийма, Л. Ю.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   61(06)
   М 34


    Прийма, Л. Ю.
    Застосування майнд-карт на заняттях англійської мови в медичних ЗВО / Л. Ю. Прийма, Н. О. Шерстюк // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених, присвяченої 100-річчю Полтавського державного медичного університету "Медична наука - 2021". (Полтава, 3 грудня 2021 року) / уклад.: О. В. Чеботар, О. Э. Акімов, В. О. Костенко, А. В. Міщенко. - Полтава : РВВ ПДМУ, 2021. - С. 38-39
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
Дод.точки доступу:
Чеботар, О. В. \уклад.\
Акімов, О. Е. \уклад.\
Костенко, Віталій Олександрович (д-р мед. наук, проф.) \уклад.\
Міщенко, Артур Володимирович (к.м.н., доц.) \уклад.\
Шерстюк, Н. О.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   З-41


    Юфименко, В. Г.
    Перспективи дистанційного навчання в сучасних світових реаліях / В. Г. Юфименко, Т. О. Лещенко // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 265-268 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
Анотація: Нові життєві реалії й перебудова нинішнього світопорядку ініціюють процеси переорієнтації сучасної вищої освіти і зміни векторів її функціонування в сферу дистанційного навчання.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Лещенко, Т. О.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   З-41


    Цапенко, Ю. П.
    Використання технологій в освітньому процесі на кафедрі внутрішньої медицини № 3 з фтизіатрією з предмету фтизіатрія / Ю. П. Цапенко, М. М. Ільченко // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 247-249 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ПУЛЬМОНОЛОГИЯ -- PULMONARY MEDICINE (методы, обучение)
ФТИЗИАТРИЯ -- PHTHISIOLOGY (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (тенденции)
Анотація: Висвітлено методи та доцільність використання технологій в освітньому процесі на кафедрі внутрішньої медицини №3 з фтизіатрією з предмету фтизіатрія.
Перейти к внешнему ресурсу http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20633

Дод.точки доступу:
Ільченко, М. М.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   З-41


   
    Самостійна робота в системі вищої медичної освіти / Б. М. Филенко [и др.] // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 238-243 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Анотація: В статті розглядається значення самостійної роботи в системі вищої медичної освіти, форми її проведення та методи контролю. Самостійна робота здобувачів освіти призначена не лише для оволодіння знаннями з окремої дисципліни, але й для формування навичок самостійної роботи взагалі, у навчальній, науковій, професійній діяльності, здатності приймати на себе відповідальність, самостійно вирішувати проблеми, знаходити конструктивні та оптимальні рішення у кризових ситуаціях, тощо. Специфічними принципами організації самостійної роботи є принципи інтерактивності навчання, розвитку інтелектуального його потенціалу, забезпечення цілісності та безперервності дидактичного циклу навчання. Самостійна робота студентів є одним з найважливіших елементів навчання та виховання в закладі вищої медичної освіти. Застосовування сучасних технологій самостійної роботи студентів із залученням електронних підручників, мультимедійних лекцій та інших засобів показують, що вони дозволяють здобувачам освіти досягати високого рівня знань і формувати у них рівень компетенцій, які необхідні для ефективного здійснення майбутньої професійної діяльності лікаря. Правильна організація самостійної роботи в сучасних умовах має вирішальне значення для створення психологічних та педагогічних умов розвитку інтелектуальної ініціативи, пізнавальної самостійності у навчальній діяльності та формуванні конкурентоспроможності й інших рис особистості майбутнього лікаря. Інтеграція традиційних методів навчання та сучасних інформаційних технологій дозволяє суттєво підвищити якість професійної медичної підготовки.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Филенко, Б. М.
Ройко, Н. В.
Старченко, І. І.
Черняк, В. В.
Проскурня, С. А.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   З-41


   
    Practical suggestions for developing student motivation peculiarities of teaching/learning processes / L. B. Slipchenko [и др.] // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 219-221 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры)
ЛИНГВИСТИКА -- LINGUISTICS (обучение)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
Анотація: У статті розглядаються проблеми процесу викладання/навчання, зокрема ті, які є найбільш актуальними для контексту розвитку мовленнєвих навичок на поглибленому рівні володіння іноземною мовою. У даній статті досліджуються педагогічні технології, дидактичний процес, що визначає студентів медичної спеціальності як суб’єкта педагогічної діяльності. Подано практичні поради щодо розвитку мотивації. У статті аналізуються загальні принципи, які роблять процес викладання/навчання більш «розслаблюючим» і менш «жертовним» як для викладача, так і для студента. Також пропонуються деякі рекомендації для тих, хто вивчає мову, у світлі наведених вище теоретичних міркувань.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Slipchenko, L. B.
Bieliaieva, O. M.
Lysanets, Yu. V.
Prykhod'ko, Ya. M.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   З-41


   
    Застосування сучасних стратегій і компетентного підходу при підготовці здобувачів вищої освіти / Л. І. Ляшенко [и др.] // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 154-157 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: У статті розглянуті сучасні погляди на методи та форми активного навчання та підготовку спеціалістів. Виділені структурні складові активних методів навчання, побудованих на взаємодії теорії та практики. На прикладі кафедри пропедевтики терапевтичної стоматології Полтавського державного медичного університету продемонстровано позитивний досвід застосування активних методів викладання студентам при вивченні дисципліні «Пропедевтика терапевтичної стоматології».
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Ляшенко, Л. І.
Лобач, Л. М.
Павленко, С. А.;
Браїлко, Н. М.
Ткаченко, І. М.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   З-41


   
    Студентоцентрований підхід як складова підготовки лікаря-стоматолога на сучасному етапі / К. П. Локес [и др.] // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 149-151 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
Анотація: Необхідність постійної видозміни підходу та тактики викладання в вищих медичних навчальних закладах обумовлена перманентно змінюваним сьогоденням та тенденцією до загальної диджиталізації суспільства. Необхідно зазначити, що для ефективної підготовки конкурентоспроможного, затребуваного майбутнього лікаря, викладач вищої медичної школи повинен постійно розвиватися, використовувати в навчальному процесі новітні освітні технології та бути відкритим до динамічного та всебічного прогресу.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Локес, К. П.
Аветіков, Д. С.
Яценко, І. В.
Розколупа, О. О.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   З-41


    Кострікова, Ю. А.
    Навчання через викладання - перспективи методу в закладах вищої медичної освіти / Ю. А. Кострікова, Л. О. М'якінькова // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 125-131 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
Анотація: У медичній освіті зростає зацікавленість у розвитку професійних та особистих компетентностей, які сприяють оволодінню навичками спілкування, для забезпечення оптимальної взаємодії майбутнього лікаря. У традиційних медичних навчальних програмах розвиток професійних компетентностей, основою яких є ефективна взаємодія, відтерміновується до вивчення клінічних дисциплін. Залучення студентів у спілкування з можливістю висловлювати власну думку, гуманістичне ставлення грунтоване на партнерстві, самовихованні та самоорганізації є основою ефективної сучасної медичної освіти. З метою покращення якості освіти запропоновано використання методу «навчання шляхом викладання», розробленого Жаном-Полем Мартеном. Ідеєю методу є викладання навчального матеріалу “рівним” серед “рівних”, коли студент бере на себе відповідальність пояснення матеріалу своїм одногрупникам з можливістю управління всіма процесами заняття та підготовки, що забезпечує індивідуальний та соціалізований стиль навчання. Студенти беруть відповідальність за викладання та власне навчання. Викладач стає фасилітатором, який пропонує теми, методи та матеріали для реалізації навчальної діяльності, корегує, переконується у якості засвоєння матеріалу. Ролі викладача та студентів розглядаються як партнерство. «Навчання шляхом викладання» дає можливість отримати загальні компетентності, серед яких креативність, незалежність, впевненість у собі, самоефективність, командна робота, комунікація, комплексне мислення, емпатія, пошук та управління, методологія дослідження, навички презентації та дискусії, цифрові навички. Автори статті мають власний досвід впровадження методу “навчання через викладання” під час роботи зі студентами факультету міжнародних відносин з англомовною формою навчання.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
М'якінькова, Л. О.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   З-41


   
    Організація самостійної роботи студентів-стоматологів міжнародного факультету під час змішаної форми навчання / Л. Ф. Каськова [и др.] // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 103-106 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
Анотація: Аудиторна практична робота у медичних закладах вищої освіти цілком залежить від якості та умов організації самостійної роботи здобувачів освіти, від поєднання їх зусиль та плідної методичної організації аудиторної та позааудиторної роботи навчального процесу тьютором із використанням інформаційно-технічної бази кафедри та закладу в цілому. Ефективна самопідготовка іноземних студентів англомовної форми навчання ПДМУ під час змішаної форми навчання дає змогу підвищити рівень теоретичної та практичної підготовки з основного компонента дисципліни «Дитяча терапевтична стоматологія».
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Каськова, Л. Ф.
Ващенко, І. Ю.
Янко, Н. В.
Новікова, С. Ч.
Моргун, Н. А.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   З-41


   
    Цифровізація медичної освіти в умовах воєнного стану / Л. А. Жук [и др.] // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 69-72 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ВОЙНА -- WAR
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (тенденции)
Анотація: У статті обговорюються нагальні проблеми, які виникли в системі освіти внаслідок збройної агресії російської федерації проти України. Результати діяльності МОН для підтримки української освіти. Висвітлені основні виклики системі освіти в умовах воєнного стану, нові реалії функціонування системи освіти в Україні. Значимість цифровізації і кіберзахисту в сучасних реаліях. Обговорюється значимість програми про підвищення кваліфікації педагогічних працівників з розвитку цифрової компетентності. Обґрунтована важливість технологій дистанційного навчання в період пандемії COVID 19 і в умовах воєнного стану для закладів медичної освіти.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Жук, Л. А.
Цвіренко, С. М.
Фастовець, М. М.
Гасюк, Н. І.
Калюжка, О. О.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   З-41


   
    Цифрові інструменти GOOGLE в організації освітнього процесу в медичних закладах освіти / В. С. Драбовський [и др.] // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 63-66 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
Анотація: У статті проаналізовані можливості цифрових інструментів Google для організації освітнього процесу в медичних закладах освіти: створення наочних дидактичних матеріалів, створення контрольних тестів, систем анкетування електронних навчальних курсів, портфоліо та сховища цифрових освітніх ресурсів. У статті наведені можливості окремих Google-програм в комплексному та одноосібному застосуванні для організації навчального процесу та автоматизованого зворотного зв'язку для здобувачів освіти освітніх закладів медичного профілю.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Драбовський, В. С.
Аветіков, Д. С.
Драбовська, І. А.
Малик, С. В.
Гринь, В. Г.
Челішвілі, А. Л.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   З-41


   
    Види, засоби, форми й методи педагогічного контролю у вищій школі / О. В. Бєлан [и др.] // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 18-20 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
Анотація: У статті розглядаються важливі питання педагогічного контролю у вищій школі з урахуванням сучасних реалій загальноосвітнього простору і технологій навчання, що є важливою складовою навчального процесу.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Бєлан, О. В.
Борзих, О. А.
Лавренко, А. В.
Герасименко, Н. Д.
Дігтяр, Н. І.
Авраменко, Я. М.
Мормоль, І. А.
Кайдашев, І. П.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   З-41


   
    Сучасні підходи до формування клінічного мислення у здобувачів вищої освіти при вивченні оториноларингології / М. І. Безега [и др.] // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 15-18 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОТОРИНОЛАРИНГОЛОГИЯ -- OTOLARYNGOLOGY (методы, обучение)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
Анотація: Одним із головних завдань навчального процесу в медичному закладі вищої освіти є формування клінічного мислення у здобувачів вищої освіти, що дозволить їм в подальшому здійснювати власну практичну діяльність з високою продуктивністю. В даній статті проаналізовані традиційні та сучасні форми і методи навчання, серед яких особливої уваги заслуговують активні та інтерактивні, а саме: робота в «малих групах», «мозкові штурми», «рольові ігри», метод відпрацювання навичок тощо. Використання всіх цих засобів під час вивчення оториноларингології сприяє творчій самореалізації майбутніх лікарів, покращує засвоєння матеріалу, допомагає в опануванні практичних навичок, що, в цілому, позитивно впливає на розвиток клінічного мислення та удосконалює професійну підготовку молодих фахівців.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Безега, М. І.
Зачепило, С. В.
Безшапочний, С. Б.
Гасюк, Ю. А.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   З-41


   
    The importance of information technology in modern medical educational process / O. V. Sheshukova [и др.] // Збірник статей VI Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 25-26 лист. 2021 р. / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Запорізький держ. мед. ун-т, Мелітопол. держ. педагог. ун-т ім. Б. Хмельницького, Львів. нац. аграр. ун-т, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2021. - С. 341-345 . - ISBN 978-617-7915-43-9
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
Анотація: Використання інноваційних технологій в медичній освіті дозволяють набагато легше здобувати знання та ділитися набутим досвідом. Сучасне покоління здобувачів вищої освіти дуже відрізняється від попередніх поколінь. Це пов’язано з тим, що це покоління виросло в Інтернеті, пізнання всього, що їх оточує, проходить в них через використання інформаційних технологій. Наразі в закладах вищої освіти в професорсько-викладацькому складі працює три покоління людей, це бебі-бумери, покоління «Х» та покоління «Y». Ці покоління відповідають стабільності, цінують розвиток, схильні до співпраці, мають сімейні цінності та розділяють життя між онлайн та реальним світом. Медична освіта повинна розвиватися з використанням найновітніших технологій, тому що майбутні лікарі будуть зустрічатися з пацієнтами в зовсім іншому світі в еру інноваційних технологій. Але не слід забувати, що медична освіта - це одна із небагатьох освіт у світі, яку неможливо отримати заочно.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Sheshukova, O. V.
Mosiienko, A. S.
Maksymenko, A. I.
Polishchuk, T. V.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   З-41


    Таран, З. М.
    Удосконалення методів навчання латинської мови у закладах вищої освіти / З. М. Таран // Збірник статей VI Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 25-26 лист. 2021 р. / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Запорізький держ. мед. ун-т, Мелітопол. держ. педагог. ун-т ім. Б. Хмельницького, Львів. нац. аграр. ун-т, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2021. - С. 300-304 . - ISBN 978-617-7915-43-9
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
Анотація: Стаття присвячена аналізу сучасних методів навчання латинської мови у закладах вищої освіти. Виділено методи, які є найбільш ефективні для вивчення латинської мови. Розглянуто вплив інтерактивних методів навчання на оптимізацію навчального процесу для формування базових знань майбутніх фахівців з фонетики, граматики та лексики латинської мови.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   З-41


   
    Організація самостійної роботи здобувачів освіти з предмету «Медична психологія» / А. М. Скрипніков [и др.] // Збірник статей VI Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 25-26 лист. 2021 р. / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Запорізький держ. мед. ун-т, Мелітопол. держ. педагог. ун-т ім. Б. Хмельницького, Львів. нац. аграр. ун-т, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2021. - С. 278-280 . - ISBN 978-617-7915-43-9
УДК

MeSH-~главная:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: У статті висвітлюються сучасні інноваційні підходи до підвищення якості самостійної роботи здобувачів освіти вищих медичних навчальних закладів. Окремо аналізується самостійна наукова діяльність здобувачів освіти в рамках студентського наукового гуртка.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Скрипніков, А. М.
Ісаков, Р. І.
Кидонь, П. В.
Рудь, В. О.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   З-41


   
    Theoretical aspects of comparing the semiotic properties of literature and cinema / Yu. V. Lysanets [и др.] // Збірник статей VI Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 25-26 лист. 2021 р. / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Запорізький держ. мед. ун-т, Мелітопол. держ. педагог. ун-т ім. Б. Хмельницького, Львів. нац. аграр. ун-т, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2021. - С. 212-214 . - ISBN 978-617-7915-43-9
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS (тенденции)
Анотація: У статті обґрунтовано вибір семіотичної парадигми як основи для зіставного аналізу літературного твору та кінофільму. Простежено найважливіші складові елементи та особливості знакових систем текстів літератури та кінематографу. З’ясовано властивості різних художніх систем, здійснено зіставлення складових стилістичних елементів, простежено особливості їхньої трансформації під час кіноадаптації. Матеріали дослідження можуть бути використані у процесі підготовки до навчальних семінарів з англійської мови та актуальних питань іноземної мови.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Lysanets, Yu. V.
Bieliaieva, O. M.
Pavelieva, A. K.
Havrylieva, K. H.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   З-41


   
    The key benefits of applying the “Fishbowl” model in medical education / Yu. V. Lysanets [и др.] // Збірник статей VI Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 25-26 лист. 2021 р. / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Запорізький держ. мед. ун-т, Мелітопол. держ. педагог. ун-т ім. Б. Хмельницького, Львів. нац. аграр. ун-т, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2021. - С. 210-212 . - ISBN 978-617-7915-43-9
УДК

MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
Анотація: У статті досліджено методологічний потенціал методу “Фішбоул” у процесі підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я”. Окреслено провідні методологічні алгоритми досліджуваного підходу впровадження у вищій освіті. Обґрунтовано доцільність застосування методики “the fishbowl model” у закладах вищої медичної освіти. Дослідження може бути цікавим викладачам медичних вишів, а також фахівцям з інших професійних галузей у процесі планування навчальних занять та розробки навчально-методичних матеріалів.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Lysanets, Yu. V.
Bieliaieva, O. M.
Morokhovets, H. Yu.
Ostrovska, L. Y.
Purdenko, T. Y.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   З-41


    Кононов, Б. С.
    Методичні основи підготовки іноземних студентів-медиків до професійної діяльності / Б. С. Кононов, С. М. Білаш // Збірник статей VI Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 25-26 лист. 2021 р. / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Запорізький держ. мед. ун-т, Мелітопол. держ. педагог. ун-т ім. Б. Хмельницького, Львів. нац. аграр. ун-т, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2021. - С. 175-179 . - ISBN 978-617-7915-43-9
УДК

MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Стаття висвітлює загальні питання традиційної методики викладання студентам у медичних університетах України (форми, методи навчання, дидактичні принципи), основні положення щодо змісту та напрямків підготовки іноземних студентів-медиків, розкриває ті вміння і навички, якими повинен оволодіти майбутній компетентний і конкурентоспроможний лікар. Акцентовано увагу, що іноземні студенти медичних закладів України зустрічаються з певними труднощами, зокрема мовним бар’єром, необхідністю адаптуватися до культурних, релігійних та побутових відмінностей в новому життєвому просторі. Охарактеризовано досвід застосування специфічних інноваційних методів й навчального обладнання з метою професійної підготовки іноземних студентів-медиків в одному із університетів Полтави.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Білаш, С. М.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)