378
   З-41


   
    Переваги дистанційного навчання серед здобувачів вищої медичної освіти в умовах сьогодення / І. Б. Попова [и др.] // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 194-196 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (кадры)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (тенденции)
Анотація: Дистанційна форма навчання (ДН) в наш час залишається одним з гострих полемічних питань у вищий медичній освіті. В умовах пандемії, а тим більше військових дій на території нашої країни змушують викладачів та студентів вдосконалювати сучасні смарт - технології у тому числі у володінні практичними навичками. Логічно, що прихильників дистанційного навчання дедалі стає все більше. На протязі попереднього навчального року спостереження мотиваційно - когнітивної і технологічної готовності до дистанційного навчання показали, що більшість студентів позитивно мотивовані до дистанційного навчання і складали 82% від загальної кількості студентів і під час навчання використовують мобільні технології, мобільні ресурси, сайти, тощо.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Попова, І. Б.
Васильєва, К. В.
Безега, О. І.
Ємченко, Я. О.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   З-41


   
    Педагогічна культура викладача вищого навчального закладу / О. В. Муравльова [и др.] // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 170-172 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (кадры)
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY
Анотація: Стаття присвячена дослідженню педагогічної культури викладача вищого навчального закладу в умовах сьогодення, зокрема, вивченню етапів та умов формування педагогічної культури, функцій та складових частин цього поняття. Проаналізовано наукові праці, присвячені проблематиці педагогічної культури. Запропоновано та проаналізовано основні заходи щодо покращення педагогічної культури викладачів.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Муравльова, О. В.
Дворник, І. Л.
Шпетний, О. А.
Жарін, В. М.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   З-41


   
    Організація самостійної роботи здобувачів освіти з предмету «Медична психологія» / А. М. Скрипніков [и др.] // Збірник статей VI Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 25-26 лист. 2021 р. / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Запорізький держ. мед. ун-т, Мелітопол. держ. педагог. ун-т ім. Б. Хмельницького, Львів. нац. аграр. ун-т, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2021. - С. 278-280 . - ISBN 978-617-7915-43-9
УДК

MeSH-~главная:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: У статті висвітлюються сучасні інноваційні підходи до підвищення якості самостійної роботи здобувачів освіти вищих медичних навчальних закладів. Окремо аналізується самостійна наукова діяльність здобувачів освіти в рамках студентського наукового гуртка.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Скрипніков, А. М.
Ісаков, Р. І.
Кидонь, П. В.
Рудь, В. О.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   З-41


   
    The key benefits of applying the “Fishbowl” model in medical education / Yu. V. Lysanets [и др.] // Збірник статей VI Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 25-26 лист. 2021 р. / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Запорізький держ. мед. ун-т, Мелітопол. держ. педагог. ун-т ім. Б. Хмельницького, Львів. нац. аграр. ун-т, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2021. - С. 210-212 . - ISBN 978-617-7915-43-9
УДК

MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
Анотація: У статті досліджено методологічний потенціал методу “Фішбоул” у процесі підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я”. Окреслено провідні методологічні алгоритми досліджуваного підходу впровадження у вищій освіті. Обґрунтовано доцільність застосування методики “the fishbowl model” у закладах вищої медичної освіти. Дослідження може бути цікавим викладачам медичних вишів, а також фахівцям з інших професійних галузей у процесі планування навчальних занять та розробки навчально-методичних матеріалів.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Lysanets, Yu. V.
Bieliaieva, O. M.
Morokhovets, H. Yu.
Ostrovska, L. Y.
Purdenko, T. Y.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   З-41


    Гончарова, Є. Є.
    Роль мотивації у формуванні фахової компетентності здобувачів вищої освіти ЗВО України / Є. Є. Гончарова // Збірник статей VI Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 25-26 лист. 2021 р. / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Запорізький держ. мед. ун-т, Мелітопол. держ. педагог. ун-т ім. Б. Хмельницького, Львів. нац. аграр. ун-т, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2021. - С. 76-79 . - ISBN 978-617-7915-43-9
УДК

MeSH-~главная:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Анотація: В аспекті компетентнісного підходу, динамічний перехід від очної до змішаної та дистанційної форм навчання, викликаний поширенням Covid-19, вимагає постійного вдосконалення підходів і методів, орієнтованих на організацію сприятливих умов для формування фахової компетентності здобувачів вищої освіти ЗВО України. Розглядається актуальність усебічного спрямування майбутніх фахівців до творчої самореалізації під час організації дистанційного навчання.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   З-41


   
    Формуванння сучасного іміджу викладача вищої школи / В. М. Ждан [и др.] // Збірник статей VI Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 25-26 лист. 2021 р. / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Запорізький держ. мед. ун-т, Мелітопол. держ. педагог. ун-т ім. Б. Хмельницького, Львів. нац. аграр. ун-т, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2021. - С. 10-13 . - ISBN 978-617-7915-43-9
УДК

MeSH-~главная:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (кадры)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: В статті розглянуто визначення і значення іміджу викладача вищої школи, важливі складові іміджу: перше враження, професіоналізм, глибина знань, широкий кругозір, ентузіазм. Виділено п’ять основних етапів формування іміджу викладача вищої школи.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Ждан, В. М.
Кітура, Є. М.
Бабаніна, М. Ю.
Кир’ян, О. А.
Ткаченко, М. В.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   З-41


    Lysanets, Yu.
    Methodological strategies for teaching grammar in medical english for academic purposes / Yu. Lysanets, O. Bieliaieva // Збірник статей V Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 19-20 лист. 2020 р. / МОЗ України, Українська медична стоматологічна академія, Гуманітарно-тех. акад. (м. Бєльсько-Бяла, Респ. Польща), Білорус. держ. мед. ун-т, Cambridge Assessment English Authorised Platinum Centre ''Grade Education Centre'', м. Київ, Харків. нац. мед. ун-т, Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка, Львів. нац. аграр. ун-т, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2020. - С. 248-252 . - ISBN 978-617-7915-02-6
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры)
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (кадры, тенденции)
ЛИНГВИСТИКА -- LINGUISTICS (методы)
Анотація: У статті представлено досвід упровадження комплексного підходу в процесі формування граматичних навичок науково-педагогічних працівників і здобувачів ступеня доктора філософії в медичних ЗВО. Авторами вироблена власна концепція викладу навчального матеріалу: візуалізація теоретичних аспектів, граматичні вправи, робота з автентичними текстами, комунікативні завдання. Пропонований підхід апробовано при розробці підручника “Medical English for Academic Purposes” (2018), укладеного з урахуванням сучасних тенденцій інтернаціоналізації вищої школи, що передбачає підготовку фахівців, які працюватимуть в англомовному просторі сучасної науки й освіти.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Bieliaieva, O.
Українська медична стоматологічна академія(Полтава)

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   З-41


   
    The role of modern information technologies at the surgical profile departments training process / V. S. Drabovskiy [и др.] // Збірник статей V Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 19-20 лист. 2020 р. / МОЗ України, Українська медична стоматологічна академія, Гуманітарно-тех. акад. (м. Бєльсько-Бяла, Респ. Польща), Білорус. держ. мед. ун-т, Cambridge Assessment English Authorised Platinum Centre ''Grade Education Centre'', м. Київ, Харків. нац. мед. ун-т, Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка, Львів. нац. аграр. ун-т, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2020. - С. 136-139 . - ISBN 978-617-7915-02-6
УДК

MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (тенденции)
ТЕЛЕМЕДИЦИНА -- TELEMEDICINE (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (методы, тенденции)
Анотація: Одним із пріоритетних завдань інформатизації системи вищої освіти, в тому числі медичної, є постійне підвищення якості підготовки майбутніх фахівців на основі використання комп’ютерних технологій у навчальний процес (телемедицина). В умовах COVID-19 інформатизація діяльності вищого навчального закладу повинна забезпечити основу єдиного інформаційно-освітнього простору для здійснення освітньої діяльності на основі сучасних передових інформаційних технологій. Натепер впровадження такої форми для навчання майбутніх лікарів залишається дискусійним. Підготовка лікаря вимагає традиційного особистого контакту, але вся теоретична підготовка та прийняття рішень може відбуватися дистанційно, як для очної, так і для заочної форм навчання. В статті проведений порівняльний аналіз найбільш дієвих комп’ютерних платформ, які доступні для використання в дистанційному навчанні на кафедрах хірургічного профілю.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Drabovskiy, V. S.
Panasenko, S. I.
Kerbazh, N. R.
Bezruchko, M. V.
Українська медична стоматологічна академія(Полтава)

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   З-41


    Глобина, Л. В.
    Методический инструментарий толерантной коммуникации / Л. В. Глобина // Збірник статей V Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 19-20 лист. 2020 р. / МОЗ України, Українська медична стоматологічна академія, Гуманітарно-тех. акад. (м. Бєльсько-Бяла, Респ. Польща), Білорус. держ. мед. ун-т, Cambridge Assessment English Authorised Platinum Centre ''Grade Education Centre'', м. Київ, Харків. нац. мед. ун-т, Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка, Львів. нац. аграр. ун-т, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2020. - С. 106-110 . - ISBN 978-617-7915-02-6
УДК

MeSH-~главная:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ЛИНГВИСТИКА -- LINGUISTICS (методы)
Анотація: Стаття присвячена проблемам формування лінгвістичної креативної компетентності іноземних студентів на заняттях мовної підготовки в медичному виші на початковому етапі навчання. Мета дослідження – аналіз засобів створення, функціонування й сприйняття лінгвістичного гумору як ефективного методу активізації навчального процесу в іншомовній аудиторії. У роботі використані методи міжмовних зіставлень, лексико-семантичного і експериментально-трансформаційного аналізу. Значна увага приділяється прагматичному аспекту навчання іноземних студентів для формування умінь і навичок із використання нестандартних мовних комплексів у професійній сфері.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Українська медична стоматологічна академія(Полтава)

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   А 43


    Тесленко, Ю. В.
    Роль та особливості тестового контролю в оцінюванні якості знань у вищих медичних навчальних закладах / Ю. В. Тесленко, Л. О. М'якінькова, М. М. Тесленко // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах: Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 22 березня 2018 року / МОЗ України, УМСА. - Полтава : РВВ УМСА, 2018. - С. 230-232
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
НАВЫКИ ВЫПОЛНЕНИЯ ТЕСТОВ -- TEST TAKING SKILLS
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
Анотація: Розглянуто основні принципи тестового контролю і його роль у оцінюванні якості знань. Висвітлено провідні функції, переваги та роль тестового контролю. Розглянуто особливості тестового контролю при оцінюванні якості знань у вищих медичних навчальних закладах.
Дод.точки доступу:
Ждан, В'ячеслав Миколайович \ред.\
Бобирьов, Віктор Миколайович \ред.\
Дворник, Валентин Миколайович \ред.\
Білаш, Сергій Михайлович \ред.\
Лещенко, Тетяна Олександрівна \ред.\
Золотарьова, Є. В. \ред.\
Нетудихата, Олександра Миколаївна \ред.\
Левадна, В. В. та ін. \ред.\
М'якінькова, Л. О.
Тесленко, М. М.
УМСА(Полтава)

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   А 43


    Саричев, Л. П.
    Оцінка якості знань студентів при вивченні урології / Л. П. Саричев, С. А. Сухомлин // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах: Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 22 березня 2018 року / МОЗ України, УМСА. - Полтава : РВВ УМСА, 2018. - С. 207-208
УДК

MeSH-~главная:
УРОЛОГИЯ -- UROLOGY (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (кадры)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Розглядаються питання якісного засвоєння матеріалу з пропедевтики внутрішньої медицини як першого рівня формування клінічного мислення в студента медичного вишу. Визначається роль контролю якості освіти в процесі спеціальної медичної підготовки майбутніх лікарів.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Ждан, В'ячеслав Миколайович \ред.\
Бобирьов, Віктор Миколайович \ред.\
Дворник, Валентин Миколайович \ред.\
Білаш, Сергій Михайлович \ред.\
Лещенко, Тетяна Олександрівна \ред.\
Золотарьова, Є. В. \ред.\
Нетудихата, Олександра Миколаївна \ред.\
Левадна, В. В. та ін. \ред.\
Сухомлин, С. А.
УМСА(Полтава)

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   А 43


   
    Інтерактивні методи навчання на кафедрі хірургії №1 / І. І. Нємченко [и др.] // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах: Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 22 березня 2018 року / МОЗ України, УМСА. - Полтава : РВВ УМСА, 2018. - С. 175-177
УДК

MeSH-~главная:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (тенденции)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
Анотація: Упровадження інтерактивних методів навчання на кафедрі хірургії №1 сприяє створенню комфортних умов навчання, в яких студент відчуває свою успішність, інтелектуальну самостійність, що робить продуктивним процес навчання.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Ждан, В'ячеслав Миколайович \ред.\
Бобирьов, Віктор Миколайович \ред.\
Дворник, Валентин Миколайович \ред.\
Білаш, Сергій Михайлович \ред.\
Лещенко, Тетяна Олександрівна \ред.\
Золотарьова, Є. В. \ред.\
Нетудихата, Олександра Миколаївна \ред.\
Левадна, В. В. та ін. \ред.\
Нємченко, І. І.
Люлька, О. М.
Ковальов, О. П.
Кизименко, О. О.
Ляховський, В. І.
УМСА(Полтава)

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   А 43


    Нечепаєва, Л. В.
    Шляхи і методи вдосконалення контролю знань студентів задля підвищення якості навчального процесу / Л. В. Нечепаєва, Т. М. Матвієнко, В. П. Філатова // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах: Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 22 березня 2018 року / МОЗ України, УМСА. - Полтава : РВВ УМСА, 2018. - С. 172-173
УДК

MeSH-~главная:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (тенденции)
НАВЫКИ ВЫПОЛНЕНИЯ ТЕСТОВ -- TEST TAKING SKILLS
Анотація: Розглядаються різні форми, засоби і методи контролю знань студентів у ВНЗ. Проведена їх порівняльна характеристика, сформовані висновки про переваги і недоліки кожного з них.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Ждан, В'ячеслав Миколайович \ред.\
Бобирьов, Віктор Миколайович \ред.\
Дворник, Валентин Миколайович \ред.\
Білаш, Сергій Михайлович \ред.\
Лещенко, Тетяна Олександрівна \ред.\
Золотарьова, Є. В. \ред.\
Нетудихата, Олександра Миколаївна \ред.\
Левадна, В. В. та ін. \ред.\
Матвієнко, Т. М.
Філатова, В. П.
УМСА(Полтава)

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   А 43


    Луценко, Р. В.
    Головні складові якісної освіти в Україні / Р. В. Луценко, С. Ю. Чечотіна, А. Г. Сидоренко // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах: Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 22 березня 2018 року / МОЗ України, УМСА. - Полтава : РВВ УМСА, 2018. - С. 155-156
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
НАВЫКИ ВЫПОЛНЕНИЯ ТЕСТОВ -- TEST TAKING SKILLS
Анотація: Охарактеризовано якість освіти як багатокомпонентне поняття, що охоплює цілий комплекс заходів щодо формування сучасного, креативного і компетентного фахівця. Доведено, що успішне досягнення поставленої мети відбувається за умови реалізації всіх ланок педагогічної тріади «знання − вміння − навичка».
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Ждан, В'ячеслав Миколайович \ред.\
Бобирьов, Віктор Миколайович \ред.\
Дворник, Валентин Миколайович \ред.\
Білаш, Сергій Михайлович \ред.\
Лещенко, Тетяна Олександрівна \ред.\
Золотарьова, Є. В. \ред.\
Нетудихата, Олександра Миколаївна \ред.\
Левадна, В. В. та ін. \ред.\
Чечотіна, С. Ю.
Сидоренко, А. Г.
УМСА(Полтава)

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   А 43


   
    Сучасні підходи в оцінюванні якості освіти в контексті світових рейтингів вищих навчальних закладів / В. К. Ліхачов [и др.] // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах: Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 22 березня 2018 року / МОЗ України, УМСА. - Полтава : РВВ УМСА, 2018. - С. 147-150
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (тенденции)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДСЕСТРИНСКОГО УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY, NURSING
Анотація: Висвітлено вплив рейтингів вищих навчальних закладів на процеси надання освітніх послуг і забезпечення якості вищої освіти. Проаналізовано методологію формування світових рейтингів ВНЗ, визначено основні принципи і параметри ранжування, специфіку зовнішнього оцінювання якості освіти для підвищення міжнародного рівня вітчизняних ВНЗ.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Ждан, В'ячеслав Миколайович \ред.\
Бобирьов, Віктор Миколайович \ред.\
Дворник, Валентин Миколайович \ред.\
Білаш, Сергій Михайлович \ред.\
Лещенко, Тетяна Олександрівна \ред.\
Золотарьова, Є. В. \ред.\
Нетудихата, Олександра Миколаївна \ред.\
Левадна, В. В. та ін. \ред.\
Ліхачов, В. К.
Добровольська, Л. М.
Тарановська, О. О.
Макаров, О. Г.
Шиманська, Я. В.
Ващенко, В. Л.
УМСА(Полтава)

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   А 43


    Лещенко, Т. О.
    Контроль опанування студентами навичок редагування медичних наукових текстів як засіб формування професійних компетенцій / Т. О. Лещенко, В. Г. Юфименко // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах: Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 22 березня 2018 року / МОЗ України, УМСА. - Полтава : РВВ УМСА, 2018. - С. 142-144
УДК

MeSH-~главная:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (тенденции)
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
ЛЕКСИКА -- VOCABULARY
Анотація: Розглянуто специфічні особливості редагування студентами медичних наукових текстів; виявлено і проаналізовано найпоширеніші мовні та стилістичні помилки, що трапляються в медичній лексиці; охарактеризовано форми контролю опанування навичок редагування.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Ждан, В'ячеслав Миколайович \ред.\
Бобирьов, Віктор Миколайович \ред.\
Дворник, Валентин Миколайович \ред.\
Білаш, Сергій Михайлович \ред.\
Лещенко, Тетяна Олександрівна \ред.\
Золотарьова, Є. В. \ред.\
Нетудихата, Олександра Миколаївна \ред.\
Левадна, В. В. та ін. \ред.\
Юфименко, В. Г.
УМСА(Полтава)

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   А 43


    Крючко, Т. О.
    Методологія симуляційного навчання / Т. О. Крючко, Т. В. Кушнерева, В. П. Харшман // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах: Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 22 березня 2018 року / МОЗ України, УМСА. - Полтава : РВВ УМСА, 2018. - С. 136-137
УДК

MeSH-~главная:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
МАНЕКЕНЫ -- MANIKINS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Охарактеризовано методологію й обґрунтувано запровадження симуляційного методу навчання в медицині. Підкреслено, що симуляційний тренінг - оснoвний засіб формування прoфесійно-комунікативних умінь в умовах штучно створеного середовища прoфесійного спілкування.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Ждан, В'ячеслав Миколайович \ред.\
Бобирьов, Віктор Миколайович \ред.\
Дворник, Валентин Миколайович \ред.\
Білаш, Сергій Михайлович \ред.\
Лещенко, Тетяна Олександрівна \ред.\
Золотарьова, Є. В. \ред.\
Нетудихата, Олександра Миколаївна \ред.\
Левадна, В. В. та ін. \ред.\
Кушнерева, Т. В.
Харшман, В. П.
УМСА(Полтава)

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   А 43


    Коломієць, С. В.
    Шляхи вдосконалення контролю якості післядипломної підготовки лікарів-стоматологів / С. В. Коломієць, О. В. Гуржій, О. А. Писаренко // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах: Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 22 березня 2018 року / МОЗ України, УМСА. - Полтава : РВВ УМСА, 2018. - С. 127-128
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (тенденции)
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
НАВЫКИ ВЫПОЛНЕНИЯ ТЕСТОВ -- TEST TAKING SKILLS
Анотація: Висвітлено передові технології які застосовуються в післядипломній освіті лікарів-стоматологів.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Ждан, В'ячеслав Миколайович \ред.\
Бобирьов, Віктор Миколайович \ред.\
Дворник, Валентин Миколайович \ред.\
Білаш, Сергій Михайлович \ред.\
Лещенко, Тетяна Олександрівна \ред.\
Золотарьова, Є. В. \ред.\
Нетудихата, Олександра Миколаївна \ред.\
Левадна, В. В. та ін. \ред.\
Гуржій, О. В.
Писаренко, О. А.
УМСА(Полтава)

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   А 43


   
    Професійна компетентність науково-педагогічного працівника як важлива складова якості вищої медичної освіти / О. В. Коковська [и др.] // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах: Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 22 березня 2018 року / МОЗ України, УМСА. - Полтава : РВВ УМСА, 2018. - С. 125-127
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДСЕСТРИНСКОГО УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY, NURSING
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (кадры)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Проаналізовано праці вітчизняних і зарубіжних науковців, у яких розглядаються професійні стандарти діяльності науково-педагогічних працівників (НПП). Запропонована авторська система оцінювання ефективності навчальної та методичної роботи викладачів вищих медичних навчальних закладів.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Ждан, В'ячеслав Миколайович \ред.\
Бобирьов, Віктор Миколайович \ред.\
Дворник, Валентин Миколайович \ред.\
Білаш, Сергій Михайлович \ред.\
Лещенко, Тетяна Олександрівна \ред.\
Золотарьова, Є. В. \ред.\
Нетудихата, Олександра Миколаївна \ред.\
Левадна, В. В. та ін. \ред.\
Коковська, О. В.
Міщенко, І. В.
Павленко, Г. П.
Юдіна, К. Є.
УМСА(Полтава)

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)


   378
   А 43


   
    Упровадження симуляційних тренінгів для студентів вищих медичних навчальних закладів / В. Д. Кіндій [и др.] // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах: Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 22 березня 2018 року / МОЗ України, УМСА. - Полтава : РВВ УМСА, 2018. - С. 123-125
УДК

MeSH-~главная:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (кадры)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДСЕСТРИНСКОГО УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY, NURSING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE (методы, тенденции)
МАНЕКЕНЫ -- MANIKINS
Анотація: Сучасний розвиток медичної науки і практики зумовлює необхідність вносити корективи в підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їхньої освіти до міжнародних стандартів. У статті наведені шляхи покращення якості освіти у вищих навчальних закладах із використанням ефективної організації та інформатизації навчального процесу шляхом упровадження передових наукових розробок у практику викладання, забезпечення високого професіоналізму викладачів, створення сучасної навчально-методичної бази.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Ждан, В'ячеслав Миколайович \ред.\
Бобирьов, Віктор Миколайович \ред.\
Дворник, Валентин Миколайович \ред.\
Білаш, Сергій Михайлович \ред.\
Лещенко, Тетяна Олександрівна \ред.\
Золотарьова, Є. В. \ред.\
Нетудихата, Олександра Миколаївна \ред.\
Левадна, В. В. та ін. \ред.\
Кіндій, В. Д.
Дворник, В. М.
Марченко, К. В.
Шеметов, О. С.
Петренко, Р. В.
УМСА(Полтава)

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)