Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Матеріали конференцій - результати пошуку 3971

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (16)Періодичні видання. Статті (763)Методичні рекомендації. Брошури (15)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 686
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
   61(06)
   М 34


    Шерстюк, Н. О.
    Використання кейс-методу під час вивчення іноземної мови у медичних ЗВО / Н. О. Шерстюк, Л. Ю. Прийма // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених, присвяченої 100-річчю Полтавського державного медичного університету "Медична наука - 2021". (Полтава, 3 грудня 2021 року) / уклад.: О. В. Чеботар, О. Э. Акімов, В. О. Костенко, А. В. Міщенко. - Полтава : РВВ ПДМУ, 2021. - С. 39-40
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
Дод.точки доступу:
Чеботар, О. В. \уклад.\
Акімов, О. Е. \уклад.\
Костенко, Віталій Олександрович (д-р мед. наук, проф.) \уклад.\
Міщенко, Артур Володимирович (к.м.н., доц.) \уклад.\
Прийма, Л. Ю.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

2.
   61(06)
   М 34


    Прийма, Л. Ю.
    Застосування майнд-карт на заняттях англійської мови в медичних ЗВО / Л. Ю. Прийма, Н. О. Шерстюк // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених, присвяченої 100-річчю Полтавського державного медичного університету "Медична наука - 2021". (Полтава, 3 грудня 2021 року) / уклад.: О. В. Чеботар, О. Э. Акімов, В. О. Костенко, А. В. Міщенко. - Полтава : РВВ ПДМУ, 2021. - С. 38-39
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
Дод.точки доступу:
Чеботар, О. В. \уклад.\
Акімов, О. Е. \уклад.\
Костенко, Віталій Олександрович (д-р мед. наук, проф.) \уклад.\
Міщенко, Артур Володимирович (к.м.н., доц.) \уклад.\
Шерстюк, Н. О.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

3.
   61(06)
   М 34


    Жамардій, В. О.
    Компоненти моделі методичної системи застосування фітнес-технологій в освітньому процесі з фізичного виховання здобувачів вищої освіти / В. О. Жамардій // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених, присвяченої 100-річчю Полтавського державного медичного університету "Медична наука - 2021". (Полтава, 3 грудня 2021 року) / уклад.: О. В. Чеботар, О. Э. Акімов, В. О. Костенко, А. В. Міщенко. - Полтава : РВВ ПДМУ, 2021. - С. 37-38
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ФИЗИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ И ТРЕНИНГ -- PHYSICAL EDUCATION AND TRAINING (методы)
Дод.точки доступу:
Чеботар, О. В. \уклад.\
Акімов, О. Е. \уклад.\
Костенко, Віталій Олександрович (д-р мед. наук, проф.) \уклад.\
Міщенко, Артур Володимирович (к.м.н., доц.) \уклад.\
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

4.
   61(06)
   М 34


   
    Доцільність застосування платформи ZOOM для дистанційного навчання на кафедрі патофізіології / О. Є. Акімов [и др.] // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених, присвяченої 100-річчю Полтавського державного медичного університету "Медична наука - 2021". (Полтава, 3 грудня 2021 року) / уклад.: О. В. Чеботар, О. Э. Акімов, В. О. Костенко, А. В. Міщенко. - Полтава : РВВ ПДМУ, 2021. - С. 36-37
УДК

MeSH-~главная:
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
Дод.точки доступу:
Чеботар, О. В. \уклад.\
Акімов, О. Е. \уклад.\
Костенко, Віталій Олександрович (д-р мед. наук, проф.) \уклад.\
Міщенко, Артур Володимирович (к.м.н., доц.) \уклад.\
Акімов, О. Є.
Міщенко, А. В.
Соловйова, Н. В.
Денисенко С. В., Костенко В. О.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

5.
   378
   З-41


    Юфименко, В. Г.
    Перспективи дистанційного навчання в сучасних світових реаліях / В. Г. Юфименко, Т. О. Лещенко // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 265-268 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
Анотація: Нові життєві реалії й перебудова нинішнього світопорядку ініціюють процеси переорієнтації сучасної вищої освіти і зміни векторів її функціонування в сферу дистанційного навчання.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Лещенко, Т. О.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

6.
   378
   З-41


   
    Самостійна робота в системі вищої медичної освіти / Б. М. Филенко [и др.] // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 238-243 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Анотація: В статті розглядається значення самостійної роботи в системі вищої медичної освіти, форми її проведення та методи контролю. Самостійна робота здобувачів освіти призначена не лише для оволодіння знаннями з окремої дисципліни, але й для формування навичок самостійної роботи взагалі, у навчальній, науковій, професійній діяльності, здатності приймати на себе відповідальність, самостійно вирішувати проблеми, знаходити конструктивні та оптимальні рішення у кризових ситуаціях, тощо. Специфічними принципами організації самостійної роботи є принципи інтерактивності навчання, розвитку інтелектуального його потенціалу, забезпечення цілісності та безперервності дидактичного циклу навчання. Самостійна робота студентів є одним з найважливіших елементів навчання та виховання в закладі вищої медичної освіти. Застосовування сучасних технологій самостійної роботи студентів із залученням електронних підручників, мультимедійних лекцій та інших засобів показують, що вони дозволяють здобувачам освіти досягати високого рівня знань і формувати у них рівень компетенцій, які необхідні для ефективного здійснення майбутньої професійної діяльності лікаря. Правильна організація самостійної роботи в сучасних умовах має вирішальне значення для створення психологічних та педагогічних умов розвитку інтелектуальної ініціативи, пізнавальної самостійності у навчальній діяльності та формуванні конкурентоспроможності й інших рис особистості майбутнього лікаря. Інтеграція традиційних методів навчання та сучасних інформаційних технологій дозволяє суттєво підвищити якість професійної медичної підготовки.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Филенко, Б. М.
Ройко, Н. В.
Старченко, І. І.
Черняк, В. В.
Проскурня, С. А.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

7.
   378
   З-41


    Тукова, Т. В.
    Вихідні займенники в чужоземній аудиторії / Т. В. Тукова // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 234-236 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (тенденции)
ЛИНГВИСТИКА -- LINGUISTICS (методы)
Анотація: Стаття висвітлює потенційні лінгводидактичні можливості питально-відносних займенників хто і що під час вивчення української мови як іноземної. На краєзнавчому матеріалі показано суттєвість поетапності у засвоєнні їхніх формальних, семантичних та функційних особливостей. Обґрунтовано важливість врахування твірного потенціалу цих дейктичних засобів української мови у деривації інших лексико-граматичних розрядів займенників. Продемонстровано методично обумовлене опрацювання даних прономенів у дотекстових та післятекстових завданнях посібника краєзнавчого спрямування.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

8.
   378
   З-41


   
    Practical suggestions for developing student motivation peculiarities of teaching/learning processes / L. B. Slipchenko [и др.] // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 219-221 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры)
ЛИНГВИСТИКА -- LINGUISTICS (обучение)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
Анотація: У статті розглядаються проблеми процесу викладання/навчання, зокрема ті, які є найбільш актуальними для контексту розвитку мовленнєвих навичок на поглибленому рівні володіння іноземною мовою. У даній статті досліджуються педагогічні технології, дидактичний процес, що визначає студентів медичної спеціальності як суб’єкта педагогічної діяльності. Подано практичні поради щодо розвитку мотивації. У статті аналізуються загальні принципи, які роблять процес викладання/навчання більш «розслаблюючим» і менш «жертовним» як для викладача, так і для студента. Також пропонуються деякі рекомендації для тих, хто вивчає мову, у світлі наведених вище теоретичних міркувань.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Slipchenko, L. B.
Bieliaieva, O. M.
Lysanets, Yu. V.
Prykhod'ko, Ya. M.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

9.
   378
   З-41


    Приходько, Я. М.
    Використання інтерактивної дошки JAMBOARD під час проведення дистанційних занять / Я. М. Приходько, С. М. Ефендієва, К. Г. Гаврильєва // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 196-198 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
Анотація: Одним із важливих питань процесу навчання здобувачів вищої освіти є вибір відповідних цифрових ресурсів. У цій статті описано можливості одного з інструментів організації спільної діяльності студентів та викладача – віртуальна дошка.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Ефендієва, С. М.
Гаврильєва, К. Г.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

10.
   378
   З-41


   
    Етичний аспект сучасної парадигми / А. В. Пера-Васильченко [и др.] // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 187-190 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (тенденции)
ЭТИКА -- ETHICS
Анотація: У статті визначено етику освіти як різновид прикладної етики, обґрунтовано необхідність етичної експертизи реформування системи освіти з метою формування нової парадигми, адекватної сучасним моральним викликам.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Пера-Васильченко, А. В.
Головіна, Н. І.
Ряднова, В. В.
Олефір, І. С.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

11.
   378
   З-41


   
    Contemporary theories of globalization and their relevance to higher education / H. Morokhovets [и др.] // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 167-170 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ -- EDUCATIONAL STATUS
Анотація: У рамках сучасної соціологічної теорії ідеї глобалізації відіграють центральну й вирішальну роль. Серед найбільш суперечливих сучасних концепцій у статті виокремлено та проаналізовано студії прибічників теорій гіперглобалізму та їхніх опонентів – “скептиків”. Обидві концепції прогнозують досить різні результати щодо наслідків процесу глобалізації. Відповідні висновки мають першочергове значення для розуміння тенденцій розвитку світу загалом і вищої освіти зокрема.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Morokhovets, H.
Lysanets, Yu.
Ostrovska, L.
Purdenko, T.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

12.
   378
   З-41


   
    Застосування сучасних стратегій і компетентного підходу при підготовці здобувачів вищої освіти / Л. І. Ляшенко [и др.] // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 154-157 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: У статті розглянуті сучасні погляди на методи та форми активного навчання та підготовку спеціалістів. Виділені структурні складові активних методів навчання, побудованих на взаємодії теорії та практики. На прикладі кафедри пропедевтики терапевтичної стоматології Полтавського державного медичного університету продемонстровано позитивний досвід застосування активних методів викладання студентам при вивченні дисципліні «Пропедевтика терапевтичної стоматології».
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Ляшенко, Л. І.
Лобач, Л. М.
Павленко, С. А.;
Браїлко, Н. М.
Ткаченко, І. М.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

13.
   378
   З-41


   
    Студентоцентрований підхід як складова підготовки лікаря-стоматолога на сучасному етапі / К. П. Локес [и др.] // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 149-151 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
Анотація: Необхідність постійної видозміни підходу та тактики викладання в вищих медичних навчальних закладах обумовлена перманентно змінюваним сьогоденням та тенденцією до загальної диджиталізації суспільства. Необхідно зазначити, що для ефективної підготовки конкурентоспроможного, затребуваного майбутнього лікаря, викладач вищої медичної школи повинен постійно розвиватися, використовувати в навчальному процесі новітні освітні технології та бути відкритим до динамічного та всебічного прогресу.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Локес, К. П.
Аветіков, Д. С.
Яценко, І. В.
Розколупа, О. О.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

14.
   378
   З-41


    Лещенко, Т. О.
    Використання подкастів у дистанційному навчанні української мови як іноземної / Т. О. Лещенко, В. Г. Юфименко // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 142-144 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, тенденции)
ЛЕКСИКА -- VOCABULARY
Анотація: Розглянуто особливості використання подкастів на дистанційних заняттях з української мови як іноземної. Надано огляд найбільш прийнятних ресурсів для використання при формуванні іншомовної комунікативної компетентності майбутніх лікарів. Розглянуто шляхи застосування подкастів на занятті.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Юфименко, В. Г.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

15.
   378
   З-41


   
    Визначення ступеню готовності до клінічної практики у здобувачів вищої медичної освіти (результати анкетування) / Н. В. Кузьменко [и др.] // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 134-137 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (тенденции)
Анотація: Безперервні зміни, які відбуваються у сфері надання освітніх послуг в Україні, спонукають учасників освітнього процесу до поглибленого вивчення нових форм навчання, методів викладання тощо. Широке впровадження дистанційної освіти у вищій медичній школі та акцент на усвідомленні важливості самостійного навчання й самоконтролю у студентів мають значний вплив на готовність до їх майбутньої практичної діяльності. Моніторинг засвоєння здобувачами вищої медичної освіти ключових практичних навичок та вмінь покликаний спростити розуміння недоліків навчального процесу, а також спонукати до більш легкого переходу випускників від теорії до практики.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Кузьменко, Н. В.
Іваницька, Т. А.
Пода, О. А.
Несіна, І. М.
Танянська, С. М.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

16.
   378
   З-41


    Кострікова, Ю. А.
    Навчання через викладання - перспективи методу в закладах вищої медичної освіти / Ю. А. Кострікова, Л. О. М'якінькова // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 125-131 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
Анотація: У медичній освіті зростає зацікавленість у розвитку професійних та особистих компетентностей, які сприяють оволодінню навичками спілкування, для забезпечення оптимальної взаємодії майбутнього лікаря. У традиційних медичних навчальних програмах розвиток професійних компетентностей, основою яких є ефективна взаємодія, відтерміновується до вивчення клінічних дисциплін. Залучення студентів у спілкування з можливістю висловлювати власну думку, гуманістичне ставлення грунтоване на партнерстві, самовихованні та самоорганізації є основою ефективної сучасної медичної освіти. З метою покращення якості освіти запропоновано використання методу «навчання шляхом викладання», розробленого Жаном-Полем Мартеном. Ідеєю методу є викладання навчального матеріалу “рівним” серед “рівних”, коли студент бере на себе відповідальність пояснення матеріалу своїм одногрупникам з можливістю управління всіма процесами заняття та підготовки, що забезпечує індивідуальний та соціалізований стиль навчання. Студенти беруть відповідальність за викладання та власне навчання. Викладач стає фасилітатором, який пропонує теми, методи та матеріали для реалізації навчальної діяльності, корегує, переконується у якості засвоєння матеріалу. Ролі викладача та студентів розглядаються як партнерство. «Навчання шляхом викладання» дає можливість отримати загальні компетентності, серед яких креативність, незалежність, впевненість у собі, самоефективність, командна робота, комунікація, комплексне мислення, емпатія, пошук та управління, методологія дослідження, навички презентації та дискусії, цифрові навички. Автори статті мають власний досвід впровадження методу “навчання через викладання” під час роботи зі студентами факультету міжнародних відносин з англомовною формою навчання.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
М'якінькова, Л. О.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

17.
   378
   З-41


   
    Міжкафедральні проєкти як складова освітнього процесу медичного вишу / М. М. Коптев [и др.] // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 116-118 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (методы, обучение)
ЛИНГВИСТИКА -- LINGUISTICS (методы)
Анотація: У професійній підготовці майбутніх медиків вивчення латини відіграє особливу роль, оскільки на ній ґрунтується низка професійно орієнтованих дисциплін, зокрема анатомія. На початку навчання саме на профільній та анатомічній кафедрах відбувається перше знайомство здобувачів освіти із латинською мовою. Зважаючи на це, у Полтавському державному медичному університеті традиційною є співпраця кафедри анатомії з клінічною анатомією та оперативною хірургією та кафедри іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією, що є прикладом успішної реалізації міжкафедральних проєктів, спрямованих на удосконалення освітнього процесу.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Коптев, М. М.
Білаш, С. М.
Проніна, О. М.
Пирог-Заказникова, А. В.
Олійніченко, Я. О.
Донченко, С. В.
Кобеняк, М. М.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

18.
   378
   З-41


   
    Етапи професійного розвитку майбутніх лікарів у процесі фахової підготовки / Б. С. Кононов [и др.] // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 113-116 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: У статті розглянуто сутність і етапи професійного розвитку студентів-медиків під час навчання у закладі вищої освіти. На основі проведеного аналізу концепцій і моделей професійного розвитку, автори розглядають три основні етапи професійного розвитку майбутніх лікарів у процесі фахової підготовки: адаптаційний, навчальнопрофесійної ідентифікації, самоосвітньо-творчий. На кожному етапі виділені основні види діяльності та показники результатів професійного розвитку. Авторами зазначено, що у результаті фахової підготовки майбутніх лікарів на кожному визначеному етапі здійснюється поступове набуття формального та інформального досвіду, який забезпечує стійку позитивну мотивацію та готовність до самовдосконалення та професійного розвитку в подальшому.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Кононов, Б. С.
Білаш, С. М.
Кононова, Д. О.
Донченко, С. В.
Олійніченко, Я. О.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

19.
   378
   З-41


    Козуб, Г. М.
    Становлення української медичної термінології та шляхи засвоєння термінів у медичному дискурсі / Г. М. Козуб // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 110-113 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: У статті досліджується проблема становлення української медичної терміносистеми та шляхи ознайомлення студентів-медиків з медичною термінологією. Автор доводить, що медична термінологія – одна з найдавніших фахових термінологій. Студенти-медики ознайомлюються з медичною термінологією на заняттях з української мови як іноземної.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

20.
   378
   З-41


   
    Організація самостійної роботи студентів-стоматологів міжнародного факультету під час змішаної форми навчання / Л. Ф. Каськова [и др.] // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 103-106 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
Анотація: Аудиторна практична робота у медичних закладах вищої освіти цілком залежить від якості та умов організації самостійної роботи здобувачів освіти, від поєднання їх зусиль та плідної методичної організації аудиторної та позааудиторної роботи навчального процесу тьютором із використанням інформаційно-технічної бази кафедри та закладу в цілому. Ефективна самопідготовка іноземних студентів англомовної форми навчання ПДМУ під час змішаної форми навчання дає змогу підвищити рівень теоретичної та практичної підготовки з основного компонента дисципліни «Дитяча терапевтична стоматологія».
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Каськова, Л. Ф.
Ващенко, І. Ю.
Янко, Н. В.
Новікова, С. Ч.
Моргун, Н. А.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)