Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Матеріали конференцій - результати пошуку 3971

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (9)Періодичні видання. Статті (50)Методичні рекомендації. Брошури (2)Електронний ресурс (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ройко, Н. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-32 
1.
   378
   З-41


   
    Самостійна робота в системі вищої медичної освіти / Б. М. Филенко [и др.] // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 238-243 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Анотація: В статті розглядається значення самостійної роботи в системі вищої медичної освіти, форми її проведення та методи контролю. Самостійна робота здобувачів освіти призначена не лише для оволодіння знаннями з окремої дисципліни, але й для формування навичок самостійної роботи взагалі, у навчальній, науковій, професійній діяльності, здатності приймати на себе відповідальність, самостійно вирішувати проблеми, знаходити конструктивні та оптимальні рішення у кризових ситуаціях, тощо. Специфічними принципами організації самостійної роботи є принципи інтерактивності навчання, розвитку інтелектуального його потенціалу, забезпечення цілісності та безперервності дидактичного циклу навчання. Самостійна робота студентів є одним з найважливіших елементів навчання та виховання в закладі вищої медичної освіти. Застосовування сучасних технологій самостійної роботи студентів із залученням електронних підручників, мультимедійних лекцій та інших засобів показують, що вони дозволяють здобувачам освіти досягати високого рівня знань і формувати у них рівень компетенцій, які необхідні для ефективного здійснення майбутньої професійної діяльності лікаря. Правильна організація самостійної роботи в сучасних умовах має вирішальне значення для створення психологічних та педагогічних умов розвитку інтелектуальної ініціативи, пізнавальної самостійності у навчальній діяльності та формуванні конкурентоспроможності й інших рис особистості майбутнього лікаря. Інтеграція традиційних методів навчання та сучасних інформаційних технологій дозволяє суттєво підвищити якість професійної медичної підготовки.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Филенко, Б. М.
Ройко, Н. В.
Старченко, І. І.
Черняк, В. В.
Проскурня, С. А.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

2.
   378
   З-41


   
    Практико-орієнтоване викладання патоморфології та секційного курсу як основа формування клінічного мислення у здобувачів освіти медичного вузу / І. І. Старченко [и др.] // Збірник статей VI Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 25-26 лист. 2021 р. / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Запорізький держ. мед. ун-т, Мелітопол. держ. педагог. ун-т ім. Б. Хмельницького, Львів. нац. аграр. ун-т, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2021. - С. 290-293 . - ISBN 978-617-7915-43-9
УДК

MeSH-~главная:
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
Анотація: Стаття присвячена висвітленню практичного розділу освітнього процесу на кафедрі патологічної анатомії з секційним курсом, оскільки практичні навички не тільки сприяють закріпленню знань, а також є стимулом до подальшого поглибленого освоєння медичної теорії та формування клінічного мислення. Розвиток клінічного мислення у здобувачів освіти забезпечується шляхом вивчення патологічних процесів на макро- та мікроскопічному рівнях під час вивчення патоморфології та секційного курсу. Так, наприклад, вивчаючи препарати або будучи присутнім на розтині, студент повинен не лише описати морфологічні зміни на різних стадіях патологічного процесу, а й співставити їх з можливими клінічними проявами на різних стадіях розвитку та з ознаками органної недостатності у даного пацієнта. Цілеспрямоване і планомірне викладання патоморфології та секційного курсу з позицій практико-орієнтованості і формування професійних компетенцій реалізує головну мету навчання у вищому навчальному закладі – підготовку фахівця, прагнучи до того, щоб ця мета стала частиною власних цілей і завдань самих здобувачів вищої освіти.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Старченко, І. І.
Ройко, Н. В.
Филенко, Б. М.
Проскурня, С. А.
Прилуцький, О. К.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

3.
   378
   З-41


   
    Аналіз змісту, засобів та методів дистанційного навчання на кафедрі патологічної анатомії з секційним курсом / Б. М. Филенко [и др.] // Збірник статей V Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 19-20 лист. 2020 р. / МОЗ України, Українська медична стоматологічна академія, Гуманітарно-тех. акад. (м. Бєльсько-Бяла, Респ. Польща), Білорус. держ. мед. ун-т, Cambridge Assessment English Authorised Platinum Centre ''Grade Education Centre'', м. Київ, Харків. нац. мед. ун-т, Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка, Львів. нац. аграр. ун-т, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2020. - С. 390-395 . - ISBN 978-617-7915-02-6
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (обучение)
Анотація: Пандемія COVID-19 внесла корективи в плани вищих навчальних закладів на навчальний рік: всім довелося переходити на спосіб власного існування. Українська медична стоматологічна академія запровадила відповідні заходи із запобігання поширення небезпечної інфекції і з переведенням занять зі здобувачами освіти у дистанційну форму. Відповідно до засад академічної автономії та попереднього досвіду, науково-педагогічні працівники кафедри патологічної анатомії з секційним курсом для проведення он-лайн занять обрали комбінацію платформ Zoom і Google classroom. Незалежно від засобів дистанційного навчання, дистанційна форма освіти потребує постійного удосконалення з урахуванням потреб здобувача освіти та стрімкого розвитку й упровадження інноваційних технологій у процес підготовки майбутніх фахівців. Науково-педагогічними працівниками кафедри патологічної анатомії з секційним курсом розроблена анкета «Дистанційне навчання: зміст, засоби, методи та ресурс оптимізації». Анкета включала питання, які розкривали загальне відношення студентів до дистанційного навчання та питання, які висвітлювали їх думку щодо змісту, засобів та методів дистанційного навчання на кафедрі патологічної анатомії з секційним курсом. Ґрунтуючись на думку здобувачів освіти, з’ясували, що дистанційне навчання на кафедрі патологічної анатомії з секційним курсом проводиться на достатньо високому рівні. Але не можна зупинятися на досягнутому, потрібно постійно вдосконалювати існуючі надбання та проводити пошук нових методів та засобів, що дасть змогу покращити підготовку майбутніх лікарів.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Филенко, Б. М.
Ройко, Н. В.
Старченко, І. І.
Прилуцький, О. К.
Новосельцева, Т. В.
Українська медична стоматологічна академія(Полтава)

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

4.
   378
   З-41


   
    Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022. - 278 с. ; 21 см. - Ст. на укр., англ., нім., пол. мовах. - Бібліогр. в кінці ст. - 100 прим.. - ISBN 978-617-7915-81-1 : 030.00 р.
    Зміст:
УДК

Рубрики: ВИЩА ОСВІТА--Съезды и конференции

   МОВОЗНАВСТВО--Съезды и конференции


Кл.слова (ненормовані):
конференції
Дод.точки доступу:
Іваницький, І. В.
Ткаченко, М. В.
Лебідь, В. Г.
Кир'ян, О. А.
Гасюк, Ю. А.
Герасименко, Н. Д.
Дігтяр, Н. І.
, Авраменко Я. М.
Мормоль, І. А.
Кайдашев, І. П.
Donchenko, S. V.
Kononov, B. S.
Oliinichenko, M. O.
Koval, Yu. P.
Рудь, В. О.
Дубровіна, О. В.
Ефендієва, С. М.
Проскурня, С. А.
Прилуцький, О. К.
Федорченко, В. І.
Малик, С. В.
Гринь, В. Г.
Челішвілі, А. Л.
Гасюк, Н. І.
Калюжка, О. О.
Бурмак, Ю. Г.
Кидонь, П. В.
, Рудь В. О.
Солошенко, Ю. І.
Новікова, С. Ч.
Моргун, Н. А.
Донченко, С. В.
Олійніченко, Я. О.
Пирог-Заказникова, А. В.
Кобеняк, М. М.
Несіна, І. М.
Танянська, С. М.
Васильєва, Г. Ю.
Куценко, Н. П.
Розколупа, О. О.
Браїлко, Н. М.
Ткаченко, І. М.
Polishchuk, T. V.
Mosiienko, A. S.
Фастовець, М. М.
Purdenko, T.
Жарін, В. М.
Півень, Ю. М.
Гончаров, А. В.
Ковальов О. С., Чіп Є. Е.
Олефір, І. С.
Литовченко, І. Ю.
Ніколішина, Е. В.
Ємченко, Я. О.
Животовська, Л. В.
Prykhod'ko, Ya. M.
Куліш, Н. В.
Ляховська, А. В.
Білокінь, С. О.
Доленко, О. Б.
Коротич, Н. М.
Резвіна, К. Ю.
Черняк, В. В.
Жук, Л. А.
Савченко, Л. В.
Іващенко, Д. М.
Прихідько, Р. А.
Зезекало, Є. О.
Заєць, С. М.
Горіздра, Л. М.
Дуднікова, А. М.
Полтавський державний медичний університет
Конференція (VII ; 2022 ; Полтава)

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

5.
   378
   З-41


   
    Збірник статей VI Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 25-26 лист. 2021 р. / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Запорізький держ. мед. ун-т, Мелітопол. держ. педагог. ун-т ім. Б. Хмельницького, Львів. нац. аграр. ун-т, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2021. - 355 с. : іл. ; 21 см. - Ст. на укр., англ., пол. мовах. - Бібліогр. в кінці ст. - 100 прим.. - ISBN 978-617-7915-43-9 : 030.00 р.
Присвячується 100-річчю ПДМУ
    Зміст:
УДК

Рубрики: ВИЩА ОСВІТА--Съезды и конференции

   МОВОЗНАВСТВО--Съезды и конференции


Кл.слова (ненормовані):
конференції
Дод.точки доступу:
Бєляєва, О. М.
Кир’ян, О. А.
Ткаченко, М. В.
Федорченко, В. І.
Передерій, Н. О.
Рябушко, О. Б.
Кінаш, О. В.
Клепець, О. В.
Шевченко, К. В.
Григоренко, А. С.
Донець, І. М.
Ваценко, А. В.
Улановська-Циба, Н. А.
Жук, Л. А.
Артьомова, Н. С.
Коленко, І. О.
Ткаченко, О. Я.
Ostrovska, L. Y.
Purdenko, T. Y.
Havrylieva, K. H.
Козакевич, О. Б.
Рудь, В. О.
Проскурня, С. А.
Прилуцький, О. К.
Лохматова, Н. М.
Доленко, О. Б.
Попело, Ю. В.
Соловйова, Г. О.
Polishchuk, T. V.
Полтавський державний медичний університет
Конференція (VI ; 2021 ; Полтава)

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

6.
   378
   З-41


   
    Збірник статей V Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 19-20 лист. 2020 р. / МОЗ України, Українська медична стоматологічна академія, Гуманітарно-тех. акад. (м. Бєльсько-Бяла, Респ. Польща), Білорус. держ. мед. ун-т, Cambridge Assessment English Authorised Platinum Centre ''Grade Education Centre'', м. Київ, Харків. нац. мед. ун-т, Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка, Львів. нац. аграр. ун-т, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2020. - 441 с. : іл. ; 21 см. - Ст. на укр., англ. мовах. - Бібліогр. в кінці ст. - 150 прим.. - ISBN 978-617-7915-02-6 : 030.00 р.
100-річчю Української медичної стоматологічної академії присвячується
    Зміст:
УДК

Рубрики: ВИЩА ОСВІТА--Съезды и конференции

   МОВОЗНАВСТВО--Съезды и конференции


Кл.слова (ненормовані):
конференції
Дод.точки доступу:
Беляєва, О. М.
Драбовський, В. С.
Осіпов, О. С.
Рибалка, Я. В.
Федорченко, В. І.
Боброва, Н. О.
Олійниченко, Я. О.
Вахненко, А. В.
Люлька, О. М.
Bezruchko, M. V.
Горбаченко, О. Б.
Коровіна, Л. Д.
Фастовець, М. М.
Козакевич, О. Б.
Пода, О. А.
Коленко, І. О.
Мельник, М. О.
Ostrovska, L.
Morokhovets, H.
Havrylieva, K. H.
Рудь, М. В.
Погорілко, О. В.
Балаш, В. П.
Сербін, С. І.
Іваницька, Т. А.
Борисова, З. О.
Шуть, С. В.
Артьомова, Н. С.
Жук, Л. А.
Прилуцький, О. К.
Новосельцева, Т. В.
Соловйова, Г. О.
Климач, Т. М.
Українська медична стоматологічна академія (Полтава)
Конференція (V ; 2020 ; Полтава)

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

7.
   378
   А 43


   
    Деякі аспекти викладання і контролю якості навчання студентів при вивченні секційного курсу на медичних факультетах / І. І. Старченко [и др.] // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах: Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 22 березня 2018 року / МОЗ України, УМСА. - Полтава : РВВ УМСА, 2018. - С. 224-225
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (тенденции)
ПАТОЛОГИЯ КЛИНИЧЕСКАЯ -- PATHOLOGY, CLINICAL (обучение, тенденции)
НАВЫКИ ВЫПОЛНЕНИЯ ТЕСТОВ -- TEST TAKING SKILLS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
Анотація: Представлено особливості викладання секційного курсу для студентів медичного факультету в умовах дефіциту навчального часу. Наведено методичні рекомендації щодо формування клінічного мислення і покращення засвоєння знань студентами при вивченні секційного курсу.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Ждан, В'ячеслав Миколайович \ред.\
Бобирьов, Віктор Миколайович \ред.\
Дворник, Валентин Миколайович \ред.\
Білаш, Сергій Михайлович \ред.\
Лещенко, Тетяна Олександрівна \ред.\
Золотарьова, Є. В. \ред.\
Нетудихата, Олександра Миколаївна \ред.\
Левадна, В. В. та ін. \ред.\
Старченко, І. І.
Проскурня, С. А.
Филенко, Б. М.
Ройко, Н. В.
Прилуцький, О. К.
УМСА(Полтава)

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

8.
   378
   С 91


   
    Матеріали наукових публікацій викладачів кафедри патологічної анатомії з секційним курсом як складова навчального процесу / Б. М. Филенко [и др.] // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика: Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 19 березня 2020 року / МОЗ України, УМСА. - Полтава : РВВ УМСА, 2020. - С. 234-235
УДК

MeSH-~главная:
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (методы, обучение)
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA (использование)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
Анотація: Поряд із традиційними методиками викладання дисципліни необхідно широко впроваджувати і застосовувати результати власної наукової діяльності, що покращать запам ’ятовування і відтворення пройденого матеріалу та дозволять формувати у студентів базові компетенції, які допоможуть у майбутньому їх використати для успішної діяльності в обраній сфері медицини.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Ждан, В'ячеслав Миколайович \ред.\
Дворник, Валентин Миколайович \ред.\
Старченко, Іван Іванович \ред.\
Лещенко, Тетяна Олександрівна \ред.\
Золотарьова, Є. В. \ред.\
Нетудихата, Олександра Миколаївна \ред.\
Левадна, В. В. \ред.\
Филенко, Б. М.
Ройко, Н. В.
Бабенко, В. І.
Сидоренко, М. І.
Мед, В. В.
УМСА(Полтава)

Примірників всього: 2
Наук.Аб. (2)
Вільні: Наук.Аб. (2)

Найти похожие

9.
   378
   С 91


   
    Тестовий контроль знань студента як сучасна складова медичної освіти: переваги і недоліки / І. І. Старченко [и др.] // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика: Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 19 березня 2020 року / МОЗ України, УМСА. - Полтава : РВВ УМСА, 2020. - С. 209-211
УДК

MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (тенденции)
НАВЫКИ ВЫПОЛНЕНИЯ ТЕСТОВ -- TEST TAKING SKILLS
Анотація: Удосконалення способів оцінювання студентів при викладанні патоморфопогіі є запорукою підготовки висококваліфікованих спеціалістів. Застосування тестових завдань із баз «Крок 1» покращить підготовку до складання відповідного ліцензійного іспиту і може бути використано для контролю засвоєння навчального матеріалу. Застосування тестів IFOM в Україні можливе лише після розв’язання низки нагальних проблем.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Ждан, В'ячеслав Миколайович \ред.\
Дворник, Валентин Миколайович \ред.\
Старченко, Іван Іванович \ред.\
Лещенко, Тетяна Олександрівна \ред.\
Золотарьова, Є. В. \ред.\
Нетудихата, Олександра Миколаївна \ред.\
Левадна, В. В. \ред.\
Старченко, І. І.
Филенко, Б. М.
Ройко, Н. В.
Прилуцький, О. К.
Проскурня, С. А.
УМСА(Полтава)

Примірників всього: 2
Наук.Аб. (2)
Вільні: Наук.Аб. (2)

Найти похожие

10.
   378
   С 91


   
    Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика: Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 19 березня 2020 року / МОЗ України, УМСА ; ред. колегія: В. М. Ждан, В. М. Дворник, І. І. Старченко та ін. - Полтава : РВВ УМСА, 2020. - 286 с. : іл. ; 29 см. - На укр. мові, пол. (1), рос. (1). - Бібліогр. в кінці ст. - 050.00 грн.
    Зміст:
УДК

Рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА--Конференція

Кл.слова (ненормовані):
конференції
Перейти к внешнему ресурсу http://elib.umsa.edu.ua/handle/umsa/12929

Дод.точки доступу:
Ждан, В'ячеслав Миколайович \ред.\
Дворник, Валентин Миколайович \ред.\
Старченко, Іван Іванович \ред.\
Лещенко, Тетяна Олександрівна \ред.\
Золотарьова, Є. В. \ред.\
Нетудихата, Олександра Миколаївна \ред.\
Левадна, В. В. \ред.\
Бєляєва, О. М.
Соловйова, Н. В.
Назаренко, С. М.
Ковальова, І. О.
Чумак, Ю. В.
Басараб, Я. О.
Гордієнко, Л. П.
Гасюк, Ю. А.
Подовжній, О. Г.
Кустарьова, Л. П.
Пирог-Заказникова, А. В.
Муравльова, О. В.
Дворник, І. Л.
Безега, О. В.
Дудник, Т. А.
Шаталін, Б. О.
Удальцова-Гродзинська, К. О.
Ніколішина, І. А.
Новосельцева, Т. В.
Петрова, А. В.
Плужникова, Т. В.
Краснов, О. Г.
Ляховська, Т. Ю.
Єрис, Л. Б.
Кузь, В. С.
Лобань, Г. А.
Федорченко, В. І.
Сухомлин, А. А.
Кузь, Г. М.
Григоренко, А. С.
Ваценко, А. В.
Улановська-Циба, Н. А.
Передерій, Н. О.
Рябушко, О. Б.
Мелащенко, М. П.
Гаврильєва, К. Г.
Гончар, О. О.
Ємець, І. В.
Дьяченко, Ю. А.
Ткаченко, М. В.
Волченко, Г. В.
Лебідь, В. Г.
Хайменова, Г. С.
Кир'ян, О. А.
Шилкіна, Л. М.
Борисенко, В. В.
Казаков, О. А.
Ісаков, Р. І.
Соколова, Н. А.
Баштан, В. П.
Марченко, В. Ю.
Шарлай, Н. М.
Копанцева, Л. М.
Діденко, Є. П.
Сідаш, Ю. В.
Треумова, С. І.
Іваницька, Т. А.
Солошенко, Ю. І.
Ващенко, І. Ю.
Ізюмська, О. М.
Бондар, В. А.
Котелевська, Т. М.
Прийменко, Н. О.
Лимаренко, Н. П.
Сизова, Л. М.
Руденко, С. С.
Нємченко, І. І.
Городова-Андрєєва, Т. В.
Чуприна, В. О.
Жукова, М. Ю.
Юдіна, К. Є.
Пінчук, В. А.
Дельва, І. І.
Силенко, Г. Я.
Саник, О. В.
Пурденко, Т. Й.
Таряник, К. А.
Гладка, В. М.
Самарченко, Л. А.
Палєнка, О. Є.
Пода, О. А.
Луценко, О. А.
Браїлко, Н. М.
Петрушанко, Т. О.
Уласевич, Л. П.
Хміль, Д. О.
Осіпов, О. С.
Драбовський, В. С.
Рибалка, Я. В.
Кербаж, Н. Р.
Ковальов, О. С.
Кононенко, С. В.
Люлька, Н. О.
Настрога, Т. В.
Настрога, Н. О.
Невойт, Г. В.
Білич, А. М.
Талаш, В. В.
Ткаченко, Л. А.
Стебловська, І. С.
Пера-Васильченко, А. В.
Каценко, А. Л.
Лазарєва, К. А.
Литовка, В. В.
Герасименко, Н. Д.
Дігтяр, Н. І.
Авраменко, Я. М.
Бєлан, О. В.
Кайдашев, І. П.
Борзих, О. А.
Бережна, О. Е.
Гуржій, О. В.
Ступак, О. П.
Кидонь, П. В.
Нестеренко, О. М.
Воронкова, Г. В.
Боброва, Н. О.
Зачепило, С. В.
Лугова, Л. О.
Прилуцький, О. К.
Проскурня, С. А.
Сокологорька-Никіна, Ю. К.
Кривчун, А. М.
Сербін, С. І.
Волкова, О. А.
Сартіпі, Х. Н.
Водоріз, Я. Ю.
Сорокіна, С. І.
Шевченко, Т. І.
Дудченко, М. О.
Сидоренко, М. І.
Мед, В. В.
Ляхова, Н. О.
Чернявська, Ю. І.
Мустафіна, Г. М.
Малик, Н. І.
Трикоза, Ю. С.
Стовба, В. М.
Шумейко, І. А.
Стороженко, О. В.
Дігтярь, І. І.
Горб, Л. І.
Ярошенко, Р. А.
Корнєєв, О. В.
Єрошенко, Г. А.
Стецук, Є. В.
Шевченко, К. В.
Міщенко, А. В.
Падалка, А. І.
Казакова, К. С.
Бауман, С. С.
Мосієнко, А. С.
Тарановська, О. О.
Макаров, О. Г.
Чекаліна, Н. І.
Боряк, В. П.
Кострікова, Ю. А.
УМСА (Полтава)
Конференція (2020 ; Полтава)

Примірників всього: 2
Наук.Аб. (2)
Вільні: Наук.Аб. (2)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-32 
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)