Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Матеріали конференцій - результати пошуку 3971

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (317)Періодичні видання. Статті (260)Книги іноземною мовою (1)Методичні рекомендації. Брошури (21)Електронний ресурс (12)Раритетні видання (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=ПЕДИАТРИЯ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378/З-41
Автор(и) : Цвіренко С. М., Похилько В. І., Чернявська Ю. І., Жук Л. А., Савченко Л. В.
Назва : Формування комунікативних компетентностей майбутніх педіатрів
Колективи : Полтавський державний медичний університет
Місце публікування : Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава/ МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава: Астрая, 2022. - С. 249-252. - ISBN 978-617-7915-81-1 (Шифр 378/З-41-880971981). - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК : 378+[378.6+4]:61](063)
MeSH-головна: ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
Анотація: В статті висвітлено поняття комунікативної компетенції, її місце серед фахових компетенцій медичного працівника, оскільки вона виступає інтегральною якістю, що синтезує у собі загальну культуру та її специфічні прояви у професійній діяльності лікаря. Вказано компоненти комунікативної компетенції. На думку авторів статті комунікативну компетентність можна розглядати як характеристику якісної підготовки фахівців, набуття здобувачами освіти певного комплексу комунікативних фахових знань, вміння їх використовувати в практичній діяльності. Комунікативна культура лікаря включає знання і вміння володіння мовою, правила мовної поведінки, дотримання соціальних норм спілкування. У педіатрії взаємовідносини лікаря та пацієнта і його родини мають особливе значення, пов’язане з різними етапами психічного розвитку дитини. Особливу увагу приділено питанням комунікування з хворими дітьми та їх родинами, оскільки від лікаря-педіатра, від його комунікативних навичок залежить ефективність лікування і психічне здоров’я дитини. З урахуванням сучасних вимог до лікаря-педіатра зроблено акцент на ключовій ролі викладача в становленні майбутнього фахівця. Таким чином, оволодіння комунікативними компетенціями є невід ’ємною складовою фахової підготовки майбутніх лікарів.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Найти похожие

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378/З-41
Автор(и) : Мелащенко О. І., Зюзіна Л. С., Козакевич В. К., Калюжка О. О., Фастовець М. М.
Назва : Використання методу активного слухання на заняттях пропедевтики педіатрії для формування ефективної професійно орієнтованої комунікативної компетенції майбутніх лікарів
Колективи : Полтавський державний медичний університет
Місце публікування : Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава/ МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава: Астрая, 2022. - С. 165-167. - ISBN 978-617-7915-81-1 (Шифр 378/З-41-880971981). - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК : 378+[378.6+4]:61](063)
MeSH-головна: ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
Анотація: Одним з основних пріоритетів сучасної якісної освіти є високий рівень комунікативної компетентності, тобто, підготовленості до ефективного професіонального спілкування майбутніх лікарів. В статті розглядається основні правила методу активного слухання та деякі види роботи з його застосуванням з метою сформувати у майбутніх лікарів комплекс мовленнєвих умінь та навичок, необхідних для їх подальшої професійної діяльності.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Найти похожие

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378/З-41
Автор(и) : Мелащенко О. І., Зюзіна Л. С., Козакевич В. К., Козакевич О. Б.
Назва : Використання інтерактивних технологій з метою формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів в умовах дистанційного навчання
Колективи : Полтавський державний медичний університет
Місце публікування : Збірник статей VI Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 25-26 лист. 2021 р./ МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Запорізький держ. мед. ун-т, Мелітопол. держ. педагог. ун-т ім. Б. Хмельницького, Львів. нац. аграр. ун-т, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава: Астрая, 2021. - С. 226-230. - ISBN 978-617-7915-43-9 (Шифр 378/З-41-366281322). - ISBN 978-617-7915-43-9
УДК : 378+[378.6+4]:61](063)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
Анотація: Під час дистанційної форми навчання, для покращення формування комунікативної компетентності при вивченні пропедевтики педіатрії, під час проведення практичних занять в «on-line» форматі використовувались інтерактивні технології навчання. Це сприяло розвитку навички встановлювати і підтримувати контакт з партнером зі спілкування та використовувати професійну лексику, вмінню знаходити оптимальний вихід з проблемних ситуацій в ході професійної комунікації, зростанню комунікативної толерантності, соціально-комунікативної компетентності та зниженню емоційних барʼєрів у спілкуванні.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Найти похожие

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378/З-41
Автор(и) : Мелащенко О. І.
Назва : Досвід організації дистанційного навчання при вивченні пропедевтики педіатрії в умовах сучасних викликів
Колективи : Українська медична стоматологічна академія
Місце публікування : Збірник статей V Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 19-20 лист. 2020 р./ МОЗ України, Українська медична стоматологічна академія, Гуманітарно-тех. акад. (м. Бєльсько-Бяла, Респ. Польща), Білорус. держ. мед. ун-т, Cambridge Assessment English Authorised Platinum Centre ''Grade Education Centre'', м. Київ, Харків. нац. мед. ун-т, Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка, Львів. нац. аграр. ун-т, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава: Астрая, 2020. - С. 276-279. - ISBN 978-617-7915-02-6 (Шифр 378/З-41-812246179). - ISBN 978-617-7915-02-6
УДК : 378+[378.6+4]:61](063)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Анотація: Для забезпечення якісної дистанційної форми освіти при проведенні практичних занять з пропедевтики педіатрії використовувалось поєднанням хмарної платформи для проведення онлайн відео-конференцій Zoom та веб-сервісу Google Classroom. Практичний досвід запровадження дистанційного навчання довів що, ефективний навчальний процес має постійно вдосконалюватися, шляхом використання сучасних освітніх платформ та якісного методичного наповнення веб-ресурсів.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Найти похожие

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378/З-41
Автор(и) : Зюзіна Л. С., Козакевич В. К., Гасюк Н. І., Фастовець М. М., Козакевич О. Б.
Назва : Особисто орієнтований підхід при вивченні пропедевтики педіатрії в умовах дистанційного навчання
Колективи : Українська медична стоматологічна академія
Місце публікування : Збірник статей V Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 19-20 лист. 2020 р./ МОЗ України, Українська медична стоматологічна академія, Гуманітарно-тех. акад. (м. Бєльсько-Бяла, Респ. Польща), Білорус. держ. мед. ун-т, Cambridge Assessment English Authorised Platinum Centre ''Grade Education Centre'', м. Київ, Харків. нац. мед. ун-т, Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка, Львів. нац. аграр. ун-т, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава: Астрая, 2020. - С. 164-167. - ISBN 978-617-7915-02-6 (Шифр 378/З-41-812246179). - ISBN 978-617-7915-02-6
УДК : 378+[378.6+4]:61](063)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Анотація: В статті обґрунтовано особистісно орієнтований підхід до вивчення пропедевтики педіатрії при дистанційному навчанні. Висвітлені аспекти формування і впливу прокрастинації на результати навчання студентів, зокрема, при написанні історії хвороби та складання підсумкового модульного контролю. Пропонуються методи подолання даного феномену.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Найти похожие

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378/А 43
Автор(и) : Похилько В. І., Барсегян С. П., Цвіренко С. М., Жук Л. А., Артьомова Н. С.
Назва : Роль самостійної роботи студентів у системі навчального процесу
Колективи : УМСА
Місце публікування : Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах: Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 22 березня 2018 року/ МОЗ України, УМСА. - Полтава: РВВ УМСА, 2018. - С. 198-199 (Шифр 378/А 43-494423631)
УДК : 378:61(063)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
Анотація: В основі підвищення якості навчання є розвиток і вдосконалення самостійної роботи студентів, підвищення мотивації до навчання, формування ініціативності.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Найти похожие

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378/С 91
Автор(и) : Фесенко М. Є., Мелащенко О. І.
Назва : Використання інтерактивних технологій навчання пропедевтики педіатрії
Колективи : УМСА
Місце публікування : Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика: Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 19 березня 2020 року/ МОЗ України, УМСА. - Полтава: РВВ УМСА, 2020. - С. 232-233 (Шифр 378/С 91-132808118)
УДК : 378:61(063)
MeSH-головна: ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Анотація: Розглядається використання інтерактивних методів навчання пропедевтики педіатрії, зокрема методу рольових ігор. Показано переваги впровадження інтерактивних форм навчання в навчально-педагогічний процес для підвищення теоретичної й практичної підготовки майбутніх лікарів.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Найти похожие

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378/А 43
Автор(и) : Весніна Л. Е., Соколенко В. М., Моргун З. К.
Назва : Особливості викладання фізіології майбутнім педіатрам
Колективи : УМСА
Місце публікування : Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні: Матеріали навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 21 березня 2019 року/ МОЗ України, УМСА. - Полтава: РВВ УМСА, 2019. - С. 29-30 (Шифр 378/А 43-006569407)
УДК : 378:61(063)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
Анотація: Викладання фізіології студентам педіатричного факультету потребує збалансованого поєднання загальної інформації з фізіології органів та систем із особливостями фізіології дитячого віку для глибокого розуміння фізіологічних механізмів життєдіяльності та подальшого успішного використання засвоєних знань.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Найти похожие

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 61(06)/І-66
Автор(и) : Крючко Т. О., Кушнерева Т. В., Харшман В. П.
Назва : Концепції навчання: проблеми вищої медичної освіти
Колективи : УМСА
Місце публікування : Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів : матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 23 березня 2017 р./ МОЗ України, УМСА (Полтава). - Полтава, 2017. - С. 78-79. (Шифр 61(06)/І-66-020497081)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 61:378.6(063)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
Найти похожие

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 61(06)/У 31
Автор(и) : Фесенко М. Є., Зюзіна Л. С., Козакевич В. К.
Назва : Пропедевтика педіатрії як основа формування професійної компетентності майбутніх лікарів
Колективи : УМСА
Місце публікування : Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 24 березня 2016 р./ МОЗ України, УМСА (Полтава). - Полтава, 2016. - С. 233-234. (Шифр 61(06)/У 31-850164338)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 61:378.6(063)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): профессиональная компетентность
Найти похожие

 1-10    11-15 
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)