Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Матеріали конференцій - результати пошуку 3971

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (317)Періодичні видання. Статті (260)Книги іноземною мовою (1)Методичні рекомендації. Брошури (21)Електронний ресурс (12)Раритетні видання (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=ПЕДИАТРИЯ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.
   378
   З-41


   
    Формування комунікативних компетентностей майбутніх педіатрів / С. М. Цвіренко [и др.] // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 249-252 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (методы, обучение)
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
Анотація: В статті висвітлено поняття комунікативної компетенції, її місце серед фахових компетенцій медичного працівника, оскільки вона виступає інтегральною якістю, що синтезує у собі загальну культуру та її специфічні прояви у професійній діяльності лікаря. Вказано компоненти комунікативної компетенції. На думку авторів статті комунікативну компетентність можна розглядати як характеристику якісної підготовки фахівців, набуття здобувачами освіти певного комплексу комунікативних фахових знань, вміння їх використовувати в практичній діяльності. Комунікативна культура лікаря включає знання і вміння володіння мовою, правила мовної поведінки, дотримання соціальних норм спілкування. У педіатрії взаємовідносини лікаря та пацієнта і його родини мають особливе значення, пов’язане з різними етапами психічного розвитку дитини. Особливу увагу приділено питанням комунікування з хворими дітьми та їх родинами, оскільки від лікаря-педіатра, від його комунікативних навичок залежить ефективність лікування і психічне здоров’я дитини. З урахуванням сучасних вимог до лікаря-педіатра зроблено акцент на ключовій ролі викладача в становленні майбутнього фахівця. Таким чином, оволодіння комунікативними компетенціями є невід ’ємною складовою фахової підготовки майбутніх лікарів.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Цвіренко, С. М.
Похилько, В. І.
Чернявська, Ю. І.
Жук, Л. А.
Савченко, Л. В.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

2.
   378
   З-41


   
    Використання методу активного слухання на заняттях пропедевтики педіатрії для формування ефективної професійно орієнтованої комунікативної компетенції майбутніх лікарів / О. І. Мелащенко [и др.] // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 165-167 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
Анотація: Одним з основних пріоритетів сучасної якісної освіти є високий рівень комунікативної компетентності, тобто, підготовленості до ефективного професіонального спілкування майбутніх лікарів. В статті розглядається основні правила методу активного слухання та деякі види роботи з його застосуванням з метою сформувати у майбутніх лікарів комплекс мовленнєвих умінь та навичок, необхідних для їх подальшої професійної діяльності.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Мелащенко, О. І.
Зюзіна, Л. С.
Козакевич, В. К.
Калюжка, О. О.
Фастовець, М. М.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

3.
   378
   З-41


   
    Використання інтерактивних технологій з метою формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів в умовах дистанційного навчання / О. І. Мелащенко [и др.] // Збірник статей VI Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 25-26 лист. 2021 р. / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Запорізький держ. мед. ун-т, Мелітопол. держ. педагог. ун-т ім. Б. Хмельницького, Львів. нац. аграр. ун-т, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2021. - С. 226-230 . - ISBN 978-617-7915-43-9
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (методы, обучение)
Анотація: Під час дистанційної форми навчання, для покращення формування комунікативної компетентності при вивченні пропедевтики педіатрії, під час проведення практичних занять в «on-line» форматі використовувались інтерактивні технології навчання. Це сприяло розвитку навички встановлювати і підтримувати контакт з партнером зі спілкування та використовувати професійну лексику, вмінню знаходити оптимальний вихід з проблемних ситуацій в ході професійної комунікації, зростанню комунікативної толерантності, соціально-комунікативної компетентності та зниженню емоційних барʼєрів у спілкуванні.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Мелащенко, О. І.
Зюзіна, Л. С.
Козакевич, В. К.
Козакевич, О. Б.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

4.
   378
   З-41


    Мелащенко, О. І.
    Досвід організації дистанційного навчання при вивченні пропедевтики педіатрії в умовах сучасних викликів / О. І. Мелащенко // Збірник статей V Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 19-20 лист. 2020 р. / МОЗ України, Українська медична стоматологічна академія, Гуманітарно-тех. акад. (м. Бєльсько-Бяла, Респ. Польща), Білорус. держ. мед. ун-т, Cambridge Assessment English Authorised Platinum Centre ''Grade Education Centre'', м. Київ, Харків. нац. мед. ун-т, Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка, Львів. нац. аграр. ун-т, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2020. - С. 276-279 . - ISBN 978-617-7915-02-6
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
Анотація: Для забезпечення якісної дистанційної форми освіти при проведенні практичних занять з пропедевтики педіатрії використовувалось поєднанням хмарної платформи для проведення онлайн відео-конференцій Zoom та веб-сервісу Google Classroom. Практичний досвід запровадження дистанційного навчання довів що, ефективний навчальний процес має постійно вдосконалюватися, шляхом використання сучасних освітніх платформ та якісного методичного наповнення веб-ресурсів.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Українська медична стоматологічна академія(Полтава)

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

5.
   378
   З-41


   
    Особисто орієнтований підхід при вивченні пропедевтики педіатрії в умовах дистанційного навчання / Л. С. Зюзіна [и др.] // Збірник статей V Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 19-20 лист. 2020 р. / МОЗ України, Українська медична стоматологічна академія, Гуманітарно-тех. акад. (м. Бєльсько-Бяла, Респ. Польща), Білорус. держ. мед. ун-т, Cambridge Assessment English Authorised Platinum Centre ''Grade Education Centre'', м. Київ, Харків. нац. мед. ун-т, Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка, Львів. нац. аграр. ун-т, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2020. - С. 164-167 . - ISBN 978-617-7915-02-6
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (методы, обучение, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, тенденции)
Анотація: В статті обґрунтовано особистісно орієнтований підхід до вивчення пропедевтики педіатрії при дистанційному навчанні. Висвітлені аспекти формування і впливу прокрастинації на результати навчання студентів, зокрема, при написанні історії хвороби та складання підсумкового модульного контролю. Пропонуються методи подолання даного феномену.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Зюзіна, Л. С.
Козакевич, В. К.
Гасюк, Н. І.
Фастовець, М. М.
Козакевич, О. Б.
Українська медична стоматологічна академія(Полтава)

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

6.
   378
   А 43


   
    Роль самостійної роботи студентів у системі навчального процесу / В. І. Похилько [и др.] // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах: Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 22 березня 2018 року / МОЗ України, УМСА. - Полтава : РВВ УМСА, 2018. - С. 198-199
УДК

MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (методы, обучение)
Анотація: В основі підвищення якості навчання є розвиток і вдосконалення самостійної роботи студентів, підвищення мотивації до навчання, формування ініціативності.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Ждан, В'ячеслав Миколайович \ред.\
Бобирьов, Віктор Миколайович \ред.\
Дворник, Валентин Миколайович \ред.\
Білаш, Сергій Михайлович \ред.\
Лещенко, Тетяна Олександрівна \ред.\
Золотарьова, Є. В. \ред.\
Нетудихата, Олександра Миколаївна \ред.\
Левадна, В. В. та ін. \ред.\
Похилько, В. І.
Барсегян, С. П.
Цвіренко, С. М.
Жук, Л. А.
Артьомова, Н. С.
УМСА(Полтава)

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

7.
   378
   С 91


    Фесенко, М. Є.
    Використання інтерактивних технологій навчання пропедевтики педіатрії / М. Є. Фесенко, О. І. Мелащенко // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика: Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 19 березня 2020 року / МОЗ України, УМСА. - Полтава : РВВ УМСА, 2020. - С. 232-233
УДК

MeSH-~главная:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (методы, обучение)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (тенденции)
Анотація: Розглядається використання інтерактивних методів навчання пропедевтики педіатрії, зокрема методу рольових ігор. Показано переваги впровадження інтерактивних форм навчання в навчально-педагогічний процес для підвищення теоретичної й практичної підготовки майбутніх лікарів.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Ждан, В'ячеслав Миколайович \ред.\
Дворник, Валентин Миколайович \ред.\
Старченко, Іван Іванович \ред.\
Лещенко, Тетяна Олександрівна \ред.\
Золотарьова, Є. В. \ред.\
Нетудихата, Олександра Миколаївна \ред.\
Левадна, В. В. \ред.\
Мелащенко, О. І.
УМСА(Полтава)

Примірників всього: 2
Наук.Аб. (2)
Вільні: Наук.Аб. (2)

Найти похожие

8.
   378
   А 43


    Весніна, Л. Е.
    Особливості викладання фізіології майбутнім педіатрам / Л. Е. Весніна, В. М. Соколенко, З. К. Моргун // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні: Матеріали навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 21 березня 2019 року / МОЗ України, УМСА. - Полтава : РВВ УМСА, 2019. - С. 29-30
УДК

MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (методы, обучение)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (методы, обучение)
Анотація: Викладання фізіології студентам педіатричного факультету потребує збалансованого поєднання загальної інформації з фізіології органів та систем із особливостями фізіології дитячого віку для глибокого розуміння фізіологічних механізмів життєдіяльності та подальшого успішного використання засвоєних знань.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Ждан, В'ячеслав Миколайович \ред.\
Дворник, Валентин Миколайович \ред.\
Старченко, Іван Іванович \ред.\
Лещенко, Тетяна Олександрівна \ред.\
Золотарьова, Є. В. \ред.\
Нетудихата, Олександра Миколаївна \ред.\
Левадна, В. В. \ред.\
Соколенко, В. М.
Моргун, З. К.
УМСА(Полтава)

Примірників всього: 2
Наук.Аб. (2)
Вільні: Наук.Аб. (2)

Найти похожие

9.
   61(06)
   І-66


    Крючко, Т. О.
    Концепції навчання: проблеми вищої медичної освіти / Т. О. Крючко, Т. В. Кушнерева, В. П. Харшман // Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів : матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 23 березня 2017 р. / МОЗ України, УМСА (Полтава). - Полтава, 2017. - С. 78-79. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
Дод.точки доступу:
Ждан, В'ячеслав Миколайович \ред.\
Бобирьов, Віктор Миколайович \ред.\
Білаш, Сергій Михайлович \ред.\
Нетудихата, Олександра Миколаївна та ін. \ред.\
Кушнерева, Т. В.
Харшман, В. П.
УМСА(Полтава)

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

10.
   61(06)
   У 31


    Фесенко, М. Є.
    Пропедевтика педіатрії як основа формування професійної компетентності майбутніх лікарів / М. Є. Фесенко, Л. С. Зюзіна, В. К. Козакевич // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 24 березня 2016 р. / МОЗ України, УМСА (Полтава). - Полтава, 2016. - С. 233-234. - Библиогр. в конце ст.
УДК

MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
Кл.слова (ненормовані):
профессиональная компетентность
Дод.точки доступу:
Ждан, В'ячеслав Миколайович \ред.\
Бобирьов, Віктор Миколайович \ред.\
Білаш, Сергій Михайлович \ред.\
Нетудихата, Олександра Миколаївна та ін. \ред.\
Зюзіна, Л. С.
Козакевич, В. К.
УМСА(Полтава)

Примірників всього: 2
Наук.Аб. (2)
Вільні: Наук.Аб. (2)

Найти похожие

 1-10    11-15 
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)