Пошуковий запит: (<.>S=ПЕДИАТРИЯ<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Формування комунікативних компетентностей майбутніх педіатрів/С. М. Цвіренко [и др.] // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава. -Полтава:Астрая, 2022.-С.249-252
|
>2.
| Використання методу активного слухання на заняттях пропедевтики педіатрії для формування ефективної професійно орієнтованої комунікативної компетенції майбутніх лікарів/О. І. Мелащенко [и др.] // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава. -Полтава:Астрая, 2022.-С.165-167
|
>3.
| Використання інтерактивних технологій з метою формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів в умовах дистанційного навчання/О. І. Мелащенко [и др.] // Збірник статей VI Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 25-26 лист. 2021 р.. -Полтава:Астрая, 2021.-С.226-230
|
>4.
| Мелащенко О. І. Досвід організації дистанційного навчання при вивченні пропедевтики педіатрії в умовах сучасних викликів/О. І. Мелащенко // Збірник статей V Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 19-20 лист. 2020 р.. -Полтава:Астрая, 2020.-С.276-279
|
>5.
| Особисто орієнтований підхід при вивченні пропедевтики педіатрії в умовах дистанційного навчання /Л. С. Зюзіна [и др.] // Збірник статей V Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 19-20 лист. 2020 р.. -Полтава:Астрая, 2020.-С.164-167
|
>6.
| Роль самостійної роботи студентів у системі навчального процесу/В. І. Похилько [и др.] // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах: Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 22 березня 2018 року. -Полтава:РВВ УМСА, 2018.-С.198-199
|
>7.
| Фесенко М. Є. Використання інтерактивних технологій навчання пропедевтики педіатрії/М. Є. Фесенко, О. І. Мелащенко // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика: Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 19 березня 2020 року. -Полтава:РВВ УМСА, 2020.-С.232-233
|
>8.
| Весніна Л. Е. Особливості викладання фізіології майбутнім педіатрам/Л. Е. Весніна, В. М. Соколенко, З. К. Моргун // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні: Матеріали навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 21 березня 2019 року. -Полтава:РВВ УМСА, 2019.-С.29-30
|
>9.
| Крючко Т. О. Концепції навчання: проблеми вищої медичної освіти /Т. О. Крючко, Т. В. Кушнерева, В. П. Харшман // Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів : матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 23 березня 2017 р.. -Полтава, 2017.-С.78-79.
|
>10.
| Фесенко М. Є. Пропедевтика педіатрії як основа формування професійної компетентності майбутніх лікарів /М. Є. Фесенко, Л. С. Зюзіна, В. К. Козакевич // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 24 березня 2016 р.. -Полтава, 2016.-С.233-234.
|
|
|