Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Матеріали конференцій - результати пошуку 3971

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (54)Книги іноземною мовою (1)Методичні рекомендації. Брошури (5)Краєзнавство Полтавщини (3)Раритетні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МОВОЗНАВСТВО<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/З-41
Назва : Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава
Паралельн. назви :Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine
Вихідні дані : Полтава: Астрая, 2022
Кільк.характеристики :278 с. ; 21 см.
Колективи : Полтавський державний медичний університет, Конференція (VII; 2022; Полтава)
Примітки : Ст. на укр., англ., нім., пол. мовах. - Бібліогр. в кінці ст.
ISBN, Ціна 978-617-7915-81-1: 030.00 р.
УДК : 378+[378.6+4]:61](063)
Предметні рубрики: ВИЩА ОСВІТА
МОВОЗНАВСТВО
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конференції
Зміст : Формування професійного іміджу майбутнього лікаря/ В. М. Ждан [и др.]. Аспекти дистанційного навчання в закладах вищої медичної освіти в сучасних умовах/ В. М. Ждан [и др.]. Сучасні підходи до формування клінічного мислення у здобувачів вищої освіти при вивченні оториноларингології/ М. І. Безега [и др.]. Види, засоби, форми й методи педагогічного контролю у вищій школі / О. В. Бєлан [и др.]. Problems of professional language training of students of the international faculty with english-speaking form of education / S. M. Bilash [и др.]. Форми візуалізації лексичного матеріалу в іншомовній авдиторії: традиції та інновації/ Л. В. Богиня, Т. В. Савицька. Дослідницька діяльність здобувачів вищої освіти у формуванні професійних компетентностей майбутнього лікаря/ Д. І. Бойко [и др.]. Мотивація здобувачів вищої медичної освіти до успішного навчання/ О. М. Бойченко, Т. М. Мошель, А. Д. Крутікова. Роль викладача в адаптації студентів-першокурсників до навчання у ЗВО/ Є. Є. Гончарова [и др.]. Метафоричні терміни як складова англійської медичної термінолексики/ Є. М. Гриценко, Є. В. Пилипюк. Використання дистанційного навчання як вимушеного освітнього варіанту в сучасних умовах / Р. М. Грінько [и др.]. Інтерактивні методи навчання мікробіології у процесі підготовки бакалаврів сестринської справи/ Т. В. Дерев’янко [и др.]. Цифрові інструменти GOOGLE в організації освітнього процесу в медичних закладах освіти / В. С. Драбовський [и др.]. Використання інтерактивних технологій під час дистанційного навчання/ С. М. Ефендієва, Є. Є. Гончарова, Л. Б. Сліпченко. Створення безпечного освітнього середовища у медичних закладах вищої освіти / С. М. Ефендієва, Т. М. Климач. Цифровізація медичної освіти в умовах воєнного стану/ Л. А. Жук [и др.]. Word-formative potential of verbal stems in English medical terminology / I. V. Znamenska, I. M. Solohor, V. G. Kostenko. Cognitive – onomasiological peculiarities of English medical term formation / I. V. Znamenska. Порівняльний аналіз cкладових розвитку soft skills серед вітчизняних та іноземних здобувачів вищої медичної освіти: акцент на медіаграмотності/ Т. А. Іваницька [и др.]. Роль дослідницької діяльності при формуванні професійних компетентностей у студентів медичних закладів вищої освіти/ Д. М. Іващенко, С. П. Іващенко, О. Д. Іващенко. Методи проблемно-орієнтованого підходу організації дистанційного навчання в закладах вищої медичної освіти/ С. П. Іващенко, Д. М Іващенко, О. Д. Іващенко. Невербальні елементи комунікації лікаря та пацієнта в діагностичному процесі/ Р. І. Ісаков [и др.]. Сучасні професійні компетентності педагога вищої школи/ Л. Ф. Каськова [и др.]. Організація самостійної роботи студентів-стоматологів міжнародного факультету під час змішаної форми навчання/ Л. Ф. Каськова [и др.]. Становлення української медичної термінології та шляхи засвоєння термінів у медичному дискурсі / Г. М. Козуб. Етапи професійного розвитку майбутніх лікарів у процесі фахової підготовки/ Б. С. Кононов [и др.]. Міжкафедральні проєкти як складова освітнього процесу медичного вишу/ М. М. Коптев [и др.]. Identifying key areas in teaching English grammar for academic writing/ V. G. Kostenko, I. M. Solohor. Навчання через викладання - перспективи методу в закладах вищої медичної освіти/ Ю. А. Кострікова, Л. О. М'якінькова. Визначення ступеню готовності до клінічної практики у здобувачів вищої медичної освіти (результати анкетування)/ Н. В. Кузьменко [и др.]. Особливості переживання стресу у студентів медичного профілю під час війни в Україні/ Ж. П. Кундій [и др.]. Використання подкастів у дистанційному навчанні української мови як іноземної/ Т. О. Лещенко, В. Г. Юфименко. Комунікативний компонент у взаємодії лікаря й пацієнта/ Т. О. Лещенко, О. М. Шевченко. Студентоцентрований підхід як складова підготовки лікаря-стоматолога на сучасному етапі/ К. П. Локес [и др.]. Застосування сучасних стратегій і компетентного підходу при підготовці здобувачів вищої освіти/ Л. І. Ляшенко [и др.]. The formation features of the pedagogical character and the professional culture of a teacher in a higher medical educational establishment / A. I. Maksymenko [и др.]. Використання методу активного слухання на заняттях пропедевтики педіатрії для формування ефективної професійно орієнтованої комунікативної компетенції майбутніх лікарів/ О. І. Мелащенко [и др.]. Contemporary theories of globalization and their relevance to higher education/ H. Morokhovets [и др.]. Педагогічна культура викладача вищого навчального закладу/ О. В. Муравльова [и др.]. Лінгвістичні засади формування майбутнього лікаря хірургічного профілю/ О. В. Пелипенко [и др.]. Етичний аспект сучасної парадигми / А. В. Пера-Васильченко [и др.]. Формування професійної компетентності майбутніх лікарів-стоматологів / Т. О. Петрушанко [и др.]. Переваги дистанційного навчання серед здобувачів вищої медичної освіти в умовах сьогодення / І. Б. Попова [и др.]. Використання інтерактивної дошки JAMBOARD під час проведення дистанційних занять/ Я. М. Приходько, С. М. Ефендієва, К. Г. Гаврильєва. Критичне читання на заняттях з української мови як іноземної / Т. В. Савицька, В. І. Владимирова. Дериваційна продуктивність грецького префікса συν-/συμ у медичній термінології/ В. Г. Синиця, О. М. Бєляєва. Контроль, перевірка та оцінка знань студентів на кафедрі хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії / М. Г. Скікевич, Л. І. Волошина, Д. В. Стебловський. Навчання методам психодіагностики лікарів-інтернів фаху "Психіатрія"/ А. М. Скрипніков [и др.]. Practical suggestions for developing student motivation peculiarities of teaching/learning processes/ L. B. Slipchenko [и др.]. Базові знання з ортодонтії у формуванні професійних навичок у іноземних студентів англомовної форми навчання/ Л. В. Смаглюк [и др.]. Особливості психоемоціональних аспектів спілкування в медичному соціумі/ П. І. Ткаченко [и др.]. Вихідні займенники в чужоземній аудиторії / Т. В. Тукова. Самостійна робота в системі вищої медичної освіти / Б. М. Филенко [и др.]. Використання технологій в освітньому процесі на кафедрі внутрішньої медицини № 3 з фтизіатрією з предмету фтизіатрія / Ю. П. Цапенко, М. М. Ільченко. Формування комунікативних компетентностей майбутніх педіатрів/ С. М. Цвіренко [и др.]. Актуальність волонтерської діяльності студентів-медиків у період пандемії COVID-19/ М. П. Шевчук [и др.]. Перспективи дистанційного навчання в сучасних світових реаліях / В. Г. Юфименко, Т. О. Лещенко. Імідж педагога в сучасному світі / В. І. Ільченко [и др.].
Примірники :Наук.Аб.(1)
Вільні : Наук.Аб.(1)
Найти похожие

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/З-41
Назва : Збірник статей VI Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 25-26 лист. 2021 р.
Вихідні дані : Полтава: Астрая, 2021
Кільк.характеристики :355 с.: іл.; 21 см.
Колективи : Полтавський державний медичний університет, Конференція (VI; 2021; Полтава)
Примітки : Ст. на укр., англ., пол. мовах. - Бібліогр. в кінці ст. - Присвячується 100-річчю ПДМУ
ISBN, Ціна 978-617-7915-43-9: 030.00 р.
УДК : 378+[378.6+4]:61](063)
Предметні рубрики: ВИЩА ОСВІТА
МОВОЗНАВСТВО
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конференції
Зміст : Микола Іванович Пирогов – видатний лікар і педагог (до 211-ї річниці від дня народження)/ В. М. Ждан [и др.]. Формуванння сучасного іміджу викладача вищої школи/ В. М. Ждан [и др.]. Впровадження інформаційних технологій під час вивчення оториноларингології / С. Б. Безшапочний, С. В. Зачепило, Ю. А. Гасюк. Короткометражні фільми на заняттях з української мови як іноземної / Л. В. Богиня, Є. В. Горбенко. Сучасні методи та форми самостійної роботи студентів / О. М. Бойченко, Т. М. Мошель. Архетипні образи українського фольклору та "міф про козацтво" у творах Т. Шевченка/ О. М. Вечерок, І. М. Іотова, В. СавицькаТ. Арабська мова і література в сучасному світі / О. М. Вечерок, Л. В. Трусова, С. А. Скальська. Комунікативна культура як прояв професійної культури викладача/ В. І. Владимирова, О. М. Шевченко. Творческая личность: от идеи до реализации/ Л. В. Глобина. Роль мотивації у формуванні фахової компетентності здобувачів вищої освіти ЗВО України/ Є. Є. Гончарова. Самоосвітня діяльність здобувачів вищої освіти в навчально-пізнавальному просторі кафедри мікробіології, вірусології та імунології / Т. В. Дерев’янко [и др.]. Навчання перекладу професійно орієнтованого тексту у медичних закладах вищої освіти/ С. М. Ефендієва, С. С. Потапова, Д. О. Хребтова. Мотивація як основний чинник підвищення ефективності навчання англійської мови/ С. М. Ефендієва, Л. Б. Сліпченко, Н. О. Шерстюк. Сучасні форми і методи організації викладання медичної біології / Г. А. Єрошенко [и др.]. Місце термінів-епонімів у курсі медичної біології/ Г. А. Єрошенко [и др.]. The use of word-formation patterns in teaching English for specific purposes at a medical university/ I. V. Znamenska, I. V. Karlinska. Methodological strategies for mastering medical terminology in ESP setting / I. V. Znamenska ; Methodological strategies for mastering medical terminology in ESP setting . Самостійна робота здобувача вищої освіти, як невід’ємна частина формування майбутнього фахівця/ О. О. Калюжка [и др.]. Методичні основи підготовки іноземних студентів-медиків до професійної діяльності / Б. С. Кононов, С. М. Білаш. Жанрово-орієнтований підхід у навчанні іноземним мовам за професійним спрямуванням (спеціальність «Стоматологія») в контексті лінгводидактики/ В. Г. Костенко, І. М. Сологор. Значимість вербальної комунікації в лікуванні паціента/ Т. О. Крючко [и др.]. Симетрія, асиметрія, диссиметрія особистісних та емоційних характеристик за даними психографії/ С. К. Кулішов. The key benefits of applying the “Fishbowl” model in medical education/ Yu. V. Lysanets [и др.]. Theoretical aspects of comparing the semiotic properties of literature and cinema/ Yu. V. Lysanets [и др.]. Використання інтерактивних технологій з метою формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів в умовах дистанційного навчання/ О. І. Мелащенко [и др.]. Ставлення студентів медицини до мовного явища “суржик” у місті Полтаві: погляд крізь призму регіональних особливостей/ Є. Є. Петров, О. Є. Петрова, Т. А. Іваницька. Особливості формування критики художнього перекладу як напрямку транслятології / Л. Ю. Прийма, Н. О. Шерстюк. Lexico-semantic sources in the English sublanguage of Anesthesiology/ M. S. Purdenko, Yu. V. Lysanets. Епонімний компонент у складі найменувань орфанних захворювань/ В. Г. Синиця, О. М. Бєляєва, О. В. Мироник. Організація самостійної роботи здобувачів освіти з предмету «Медична психологія»/ А. М. Скрипніков [и др.]. Аналіз типових помилок у процесі опанування англомовними здобувачами освіти фармацевтичної термінології на заняттях з латинської мови та медичної термінології / І. М. Сологор, О. М. Бєляєва, В. Г. Костенко. Практико-орієнтоване викладання патоморфології та секційного курсу як основа формування клінічного мислення у здобувачів освіти медичного вузу / І. І. Старченко [и др.]. Удосконалення методів навчання латинської мови у закладах вищої освіти / З. М. Таран. Розвиток клінічного мислення у практиці майбутнього лікаря / П. І. Ткаченко [и др.]. Етапи кар’єрного становлення як фактор професійної підготовки лікаря/ С. М. Цвіренко [и др.]. The importance of information technology in modern medical educational process / O. V. Sheshukova [и др.].
Примірники :Наук.Аб.(1)
Вільні : Наук.Аб.(1)
Найти похожие

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/З-41
Назва : Збірник статей V Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 19-20 лист. 2020 р.
Вихідні дані : Полтава: Астрая, 2020
Кільк.характеристики :441 с.: іл.; 21 см.
Колективи : Українська медична стоматологічна академія (Полтава), Конференція (V; 2020; Полтава)
Примітки : Ст. на укр., англ. мовах. - Бібліогр. в кінці ст. - 100-річчю Української медичної стоматологічної академії присвячується
ISBN, Ціна 978-617-7915-02-6: 030.00 р.
УДК : 378+[378.6+4]:61](063)
Предметні рубрики: ВИЩА ОСВІТА
МОВОЗНАВСТВО
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конференції
Зміст : Medicus nihil aliud est, quam animi consolatio: комунікативна компетентність лікаря як один з основних критеріїв його професіоналізму/ В. М. Ждан [и др.]. Можливості викладання хірургії із застосуванням комп’ютеризації та інтернету/ М. В. Безручко [и др.]. Методологічні аспекти організації самостійної роботи студентів у закладах вищої медичної освіти / С. Б. Безшапочний [и др.]. Мовна картина світу крізь призму пареміології (на матеріалі латинськомовних зоопаремій)/ О. М. Беляєва. Вплив суб'єкт-суб'єктної взаємодії викладачів зі студентами на успішне проходження адаптаційного періоду першокурсниками/ О. М. Бєляєва, Є. Є. Гончарова. Формування правових компетенцій здобувачів освіти галузі знань «Охорона здоров'я». Філософські аспекти/ О. С. Біланов. Проблеми викладання клінічної анатомії і оперативної хірургії на сучасному етапі реформування вищої медичної освіти/ С. М. Білаш [и др.]. Формування навчально-пізнавальних стратегій на етапі підготовки іноземних громадян до вступу у заклади вищої освіти / Л. В. Богиня, Є. В. Горбенко. Надбання з підготовки іноземних громадян в Українській медичній стоматологічній академії/ Л. В. Буря [и др.]. Проблеми міжкультурної комунікації в повісті В. Г. Короленка «Без языка»/ О. М. Вечерок, Л. В. Трусова, С. А. Скальська. Students’ self-studying as a key element of distance learning/ N. I. Vynnyk, S. M. Sovhyria. Методический инструментарий толерантной коммуникации/ Л. В. Глобина. Провідна роль пізнавальної активності у формуванні фахових компетентностей студентів / Є. С. Гончарова. The role of modern information technologies at the surgical profile departments training process/ V. S. Drabovskiy [и др.]. Оптимізація викладання латинської, української й англійської термінології на рівні додипломної підготовки майбутніх лікарів у закладах вищої медичної освіти України/ О. В. Дубровіна [и др.]. Мовні помилки та їх усунення в процесі вивчення дисципліни «КЗВ: англійська мова фахового спрямування»/ С. М. Ефендієва. Дистанційна комунікація між учасниками освітнього процесу/ С. М. Ефендієва, Н. М. Кінчелое, І. В. Знаменська. Особисто орієнтований підхід при вивченні пропедевтики педіатрії в умовах дистанційного навчання / Л. С. Зюзіна [и др.]. Лексико-семантичні засоби актуалізації фактора адресата у формах поінформованої згоди на стоматологічне лікування / В. Г. Костенко, І. М. Сологор, Н. С. Сухачова. Самоосвіта викладача закладу вищої медичної освіти на сучасному етапі/ Т. О. Крючко [и др.]. Методології визначення соціально-емоційного особистісного інтелекту / С. К. Кулішов. Methodological strategies for teaching grammar in medical english for academic purposes/ Yu. Lysanets, O. Bieliaieva. The use of hedging in the English medical discourse/ Yu. Lysanets [и др.]. Робота з художніми і нехудожніми адаптованими текстами у процесі мовної підготовки іноземних слухачів/ Н. В. Максименко, І. М. Іотова, Н. М. Маджар. Порівняльний огляд найбільш відомих платформ дистанційного навчання на післядипломному етапі освіти лікарів-стоматологів/ А. І. Максименко, О. В. Шешукова. Досвід організації дистанційного навчання при вивченні пропедевтики педіатрії в умовах сучасних викликів/ О. І. Мелащенко. Порівняння перекладу антропонімів українською та російською мовами/ М. А. Панівська, Л. Ю. Прийма. The use of “Futurelearn” for maximizing the ielts speaking test score/ A. K. Pavelieva [и др.]. Ставлення студентів-медиків до мовного явища “суржик” у місті Полтаві/ Є. Є. Петров, О. Є. Петрова. Структурно-семантичні особливості кількаслівних термінів з ядерною семою «тиф»/ В. Г. Синиця, О. М. Бєляєва, О. В. Мироник. Імідж викладача згідно з даними опитування студентів-стоматологів/ М. Г. Скікевич, Л. І. Волошина, К. П. Локес. Проблеми формування клінічного мислення у студентів/ А. М. Скрипніков [и др.]. The subsystem of exercises for teaching professionally oriented dialogic speech of medical students/ L. B. Slipchenko. Lexical features of english terminology in oral and maxillofacial surgery/ O. S. Svyryda, Ya. О. Yushchenko, Yu. V. Lysanets. Актуальні проблеми інтерактивного навчання іноземних мов у закладах освіти / Н. Г. Танько, Н. О. Шерстюк. Формування іміджу сучасного викладача вищої освіти / О. О. Тихонова [и др.]. Застосування ТРВЗ-технологій (теорії розв’язання винахідницьких завдань) під час вивчення хірургічної стоматології/ П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна, Т. А. Зарудська. Психолого-педагогічні засади формування майбутнього фахівця з вищою освітою медичного профілю / С. І. Треумова [и др.]. Психолого-педагогічні засади формування особистості майбутнього фахівця з вищою освітою/ М. М. Фастовець [и др.]. Аналіз змісту, засобів та методів дистанційного навчання на кафедрі патологічної анатомії з секційним курсом / Б. М. Филенко [и др.]. Психологічна характеристика студентів-медиків із позиції визначення суїцидального ризику / С. М. Цвіренко [и др.]. Вивчення іноземної мови з використанням елементів сучасної методики CLIL у немовних ЗВО/ Н. О. Шерстюк, Н. Г. Танько. Про деякі «справжні» і «хибні» помилки в англійській медичній термінології/ Н. В. Янко, О. М Бєляєва, Л. Ф. Каськова.
Примірники :Наук.Аб.(1)
Вільні : Наук.Аб.(1)
Найти похожие

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/З-41
Назва : Збірник статей I Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи", (11-12 травня 2016 року)
Вихідні дані : Полтава, 2016
Кільк.характеристики :299 с.: іл.; 29 см.
Колективи : УМСА (Полтава), Національний фармацевтичний університет (Харків), Конференція (2016; Полтава)
Примітки : Ст. на укр., рос., англ. мовах. - Бібліогр. в кінці ст.
Ціна : 040.00 грн
УДК : 378.6+
Предметні рубрики: ВИЩА ОСВІТА
МОВОЗНАВСТВО
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конференції
Зміст : Моніторинг якості вищої освіти / В. М. Ждан [и др.]. Діагноз і рецепт як основні репрезентації спеціальних текстів у професійному медичному дискурсі / О. М. Бєляєва. До питання щодо вибору оптимального підходу до професійно орієнтованого навчання латинської мови / О. М. Бєляєва, В. Г. Синиця, Л. Ю. Смольська. Урахування викладачем лінгвокультурологічних та характерологічних особливостей іноземних студентів як один з чинників впливу на їх адаптацію/ Л. В. Богиня, Т. В. Савицька, І. В. Колєчкіна. Професійно-мовленнєва компетентність як фактор підготовки студентів медичних вузів / А. О. Варданян. Проблема визначення рівнів іншомовної мовленнєвої компетентності студентів медичних вузів / А. О. Варданян. Педагогічні основи організації контролю знань студентів при вивченні фармакології / Т. О. Дев'яткіна [и др.]. Робочий зошит з російської мови як іноземної в системі навчальних засобів / К. В. Дегтярьова. Етапи формування іміджу молодого викладача медичного вишу/ С. М. Ефендієва, М. П. Мелащенко. Методологічні засади історико-філософського дослідження / Н. О. Зінченко, Ю. П. Ющенко. Шляхи формування термінологічних систем/ І. В. Знаменська, І. Г. Романко, О. О. Пісоцька. Деякі питання навчання термінологічного словотворення студентів медичних вишів / І. В. Знаменська. Використання адаптивного методу навчання на практичних заняттях з дитячої стоматології / Л. Ф. Каськова [и др.]. Прецендентні феномени як засоби емотивного впливу в англомовних текстах професійно-орієнтованої стоматологічної реклами/ В. Г. Костенко. Dimensions of dentistry discourse in scope of applied linguistics/ V. G. Kostenko, I. M. Solohor. Складні випадки перекладу термінів терапевтичної стоматології / Т. О. Лещенко, Т. В. Шарбенко, В. Г. Юфименко. Conversation analysis in the context of teaching foreign languages in higher education / Yu. V. Lysanets. Medical discourse as a chellenge for conversation analysis/ Yu. V. Lysanets. Місце самостійної роботи студентів під час практичної підготовки майбутніх лікарів-хірургів / О. М. Люлька [и др.]. Обгрунтування заходів психопедагогічної профілактики соціальної дезадаптації студентів-іноземців ВНЗ медичного профілю/ Т. М. Матвієнко [и др.]. Зовнішній вигляд викладача вищого навчального закладу / А. І. Могильник, Я. О. Лелюк. Методика формування інформаційно-комунікаційної компетенції майбутніх лікарів/ Г. Ю. Мороховець. Наслідки формування "кліпової" свідомості та "кліпового" мислення у вищій медичній освіті / О. В. Мохначов [и др.]. Освітянська міграція та психопедагогічні проблеми соціальної дезадаптації студентів-іноземців ВНЗ медичного профілю/ Л. В. Нечепаєва [и др.]. Лінгвістичний метод дослідження : структурний аспект/ Н. М. Ніколаєва. Професійна компетенція в навчальному процесі у медичному ВНЗ/ Н. М. Ніколаєва. Використання сучасних методів навчання у вищому навчальному закладі / С. Ю. Оленець. Система дослідної роботи студентів на факультативних заняттях з іноземних мов / О. О. Пісоцька, І. Г. Романко, І. В. Знаменська. Педагогічна мотивація як засіб суб'єкт-суб'єкт спілкування / О. О. Пісоцька. Проблеми мислення в контексті діалогу під час навчального процесу / І. Г. Романко. Педагогічні можливості діалогу та досвід у навчально-виховному процесі / І. Г. Романко, О. О. Пісоцька, І. В. Знаменська. Грудне вигодовування - геніальна знахідка еволюції / О. А. Синенко, І. С. Бєляєв, В. А. Синенко. Методи діагностики та ортодонтичної корекції неправильного положення язика під час функцій ковтання та мовлення/ Л. В. Смаглюк, М. В. Трофименко, В. Б. Рудь. Синонімія у німецькій медичній термінології / І. М. Сологор. Мовні аспекти викладання патоморфології студентам-іноземцям / І. І. Старченко [и др.]. Взаимодействие противоположностей как источник эволютивных изменений в современном русском языке / Т. В. Тукова. Застосування кейс-методу в процесі навчання студентів з англійською мовою викладання на кафедрі хірургічного профілю/ В. Д. Шейко, С. В. Должковий. Зміст контролю знань, умінь і навичок студентів на кафедрі гістології, цитології та ембриології / В. І. Шепітько [и др.].
Примірники :Наук.Аб.(1)
Вільні : Наук.Аб.(1)
Найти похожие

 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)