Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Матеріали конференцій - результати пошуку 3971

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання. Статті (39)Методичні рекомендації. Брошури (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ярмола, Т. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-24 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378/С 91
Автор(и) : Ярмола Т. І., Ткаченко Л. А., Пустовойт Г. Л., Талаш В. В., Кострікова Ю. А.
Назва : Клінічна кафедра сьогодні : проблеми і можливі шляхи розв'язання
Колективи : УМСА
Місце публікування : Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика: Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 19 березня 2020 року/ МОЗ України, УМСА. - Полтава: РВВ УМСА, 2020. - С. 277-279 (Шифр 378/С 91-132808118)
УДК : 378:61(063)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
Анотація: Висвітлено проблеми клінічних кафедр, пов’язані зі специфікою навчальних планів, взаємозв’язків із клінічними базами. Наголошено на необхідності створення університетських клінік, де кафедри самостійно вирішуватимуть питання, пов’язані з організацією лікувально-діагностичного процесу, у тому числі госпіталізації «тематичних » хворих і тривалості їх перебування в стаціонарі, що дало б змогу забезпечити навчальний процес демонстрацією таких пацієнтів і гармонійно поєднати педагогічний і лікувальний процеси в умовах клініки.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Найти похожие

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378/С 91
Автор(и) : Пустовойт Г. Л., Ярмола Т. І., Кострікова Ю. А., Талаш В. В., Ткаченко Л. А.
Назва : Викладач і студент: суперники чи однодумці?
Колективи : УМСА
Місце публікування : Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика: Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 19 березня 2020 року/ МОЗ України, УМСА. - Полтава: РВВ УМСА, 2020. - С. 171-173 (Шифр 378/С 91-132808118)
УДК : 378:61(063)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Висвітлено основні аспекти взаємовідносин між викладачем і студентською аудиторією. Розглядаються шляхи і напрями вдосконалення навчального процесу у вищій школі.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Найти похожие

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/С 91
Назва : Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика: Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 19 березня 2020 року
Вихідні дані : Полтава: РВВ УМСА, 2020
Кільк.характеристики :286 с.: іл.; 29 см.
Колективи : УМСА (Полтава), Конференція (2020; Полтава)
Примітки : На укр. мові, пол. (1), рос. (1). - Бібліогр. в кінці ст.
Ціна : 050.00 грн.
УДК : 378:61(063)
Предметні рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конференції
Зміст : Імідж Української медичної стоматологічної академії: стратегія і здобутки/ В. М. Ждан [и др.]. Роль тестового контролю і якості тестових завдань у підготовці фахівців на кафедрі патофізіології/ О. Є. Акімов [и др.]. Оптимізація викладання дисципліни «Патофізіологія» із урахуванням викликів сучасності/ О. Є. Акімов, В. О. Костенко. Алгоритм підвищення якості засвоєння навчального матеріалу щодо емерджентних інфекцій/ М. М. Ананьєва [и др.]. Методологічні підходи до вдосконалення якості підготовки здобувачів вищої освіти на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології/ О. Ю. Андріянова, Л. Ф. Каськова, О. О. Кулай. Особливості опанування клінічної дисципліни «Отоларингологія» в умовах реформування медичної освіти/ С. Б. Безшапочный [и др.]. До питань підготовки медичних кадрів у період розвитку системи громадського здоров’я в Україні/ І. В. Бєлікова [и др.]. Інноваційне освітнє середовище сучасного медичного ЗВО як основа конкурентоспроможності медичної освіти/ М. В. Бичко. Підготовка майбутнього лікаря до професійного саморозвитку в навчальному процесі закладу вищої медичної освіти/ М. В. Бичко, О. В. Сілкова, Г. Ю. Мороховець. Використання програмного забезпечення у вивченні дисципліни «Нормальна анатомія людини» на кафедрі клінічної анатомії і оперативної хірургії/ С. М. Білаш [и др.]. Формування клінічного мислення при вивченні дисципліни «Анатомія людини з фізіологією» у студентів спеціальності «Медсестринство», які здобули базову загальну середню освіту/ С. М. Білаш, Я. О. Олійніченко, М. М. Коптев. Роль самостійної роботи студентів у концепції вищої медичної освіти/ Л. Є. Бобирьова [и др.]. Фахово-зорієнтовані дидактичні матеріали як чинник підвищення мотивації іноземних громадян першого року навчання/ Л. В. Богиня, Є. В. Горбенко, Л. В. Трусова. Підвищення якості медичної освіти з викладанням сучасних методів діагностики і лікування в дерматовенерології/ К. В. Васильєва [и др.]. Сучасні методологічні аспекти у викладанні радіології/ Л. М. Васько [и др.]. Актуальність викладання лабораторної діагностики / Л. Е. Весніна, В. М. Соколенко, Т. В. Мамонтова. Крос-культурна адаптація іноземних студентів як складова навчально-виховного процесу/ О. М. Вечерок, Н. В. Максименко, С. А. Скальська. Сучасні аспекти медичної освіти, від теорії до практики/ Є. Є. Виженко [и др.]. Науково-дослідна робота студентів як один зі шляхів удосконалення підготовки майбутніх лікарів/ Н. І. Винник [и др.]. Проблеми і перспективи професійно-особистісного самовизначення майбутнього фахівця в сучасних соціокультурних умовах/ В. І. Владимирова. Внедрение цифровых технологий и компьютеризированных методов обучения в процесс преподавания на начальных этапах образовательной программы Дунайского частного университета/ М. Волгин, А. Кильбасса. Особливості оволодіння практичними навичками з фтизіатрії в умовах дотримання протитуберкульозними закладами заходів інфекційного контролю/ А. К. Вородюхіна, А. Г. Ярешко, М. В. Куліш. Індивідуальний підхід в навчально-виховному процесі післядипломної освіти з урахуванням типологічних особливостей особистості лікаря-курсанта/ Л. Б. Галич [и др.]. Міжнародна професійна компетентність лікаря: проблеми і перспективи при викладанні хірургічної стоматології/ А. М. Гоголь, А. І. Панькевич, І. А. Колісник. Використання педагогічних технологій у організації змісту навчального матеріалу/ І. А. Голованова [и др.]. Підготовка акушерів - гінекологів: сьогодення і майбутнє/ А. М. Громова [и др.]. Упровадження основ доказової медицини в навчальний процес при вивченні внутрішньої медицини/ О. О. Гуцаленко. Wspomaganie rozwoju dziecka z zespolem downa w przedszkolu -aspekty metodyczne i prawne / J. Daszykowska-Tobiasz. Методологія викладання дисципліни «Ортопедична стоматологія, в тому числі імплантологія» в Українській медичній стоматологічній академії/ В. М. Дворник [и др.]. Лінгводидактичні аспекти навчання аудіюванню на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням/ К. В. Дегтярьова. Шляхи і способи посилення мотивації при вивченні української мови як іноземної/ К. В. Дегтярьова. Виховання гармонійно розвинутої особистості студентської молоді в процесі навчання мікробіології, вірусології та імунології/ Т. В. Дерев'янко [и др.]. До проблеми викладання філософії в сучасній вищій медичній школі/ О. І. Джадан. Особливості викладання стоматологічної імплантології на кафедрі ортопедичної стоматології з імплантологією Української медичної стоматологічної академії/ О. В. Добровольська [и др.]. Особливості педагогічного спілкування викладачів зі студентами в медичному закладі вищої освіти/ І. М. Донець [и др.]. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів на лекціях із медичної біології/ С. І. Дубінін [и др.]. Організація і зміст виховної роботи на кафедрі іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією/ С. М. Ефендієва [и др.]. Теоретико-організаційні основи виховання фізичних якостей у студентів медичних закладів вищої освіти/ А. В. Ємець [и др.]. Менеджмент підготовки лікаря загальної практики/ В. М. Ждан [и др.]. Використання можливостей навчально-практичного центру сімейної медицини у формуванні професійних навичок сімейного лікаря/ В. М. Ждан [и др.]. Формування фахової компетентності лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти на основі таксономії Блума/ Л. В. Животовська [и др.]. Симуляційні технології як спосіб сучасної освіти / Т. О. Жукова [и др.]. Контроль знань із фізіології студентів медичного ЗВО в контексті державної стратегії розвитку медичної освіти/ М. Ю. Жукова [и др.]. Методологічні особливості викладання фізіології ендокринної cистеми студентам англомовної форми навчання як етап підготовки до єдиного державного кваліфікаційного іспиту/ Т. М. Запорожець, М. В. Рудь, Т. А. Сухомлин. До питання самоідентифікації сімейного лікаря в умовах медичної реформи/ І. В. Іваницький, Я. Є. Блоха, Т. А. Іваницька. Робочий зошит - шлях до підвищення рівня професійної підготовки студентів-медиків/ О. Д. Іващенко [и др.]. Індивідуалізація підходу до контролю знань студентів / Н. М. Іленко [и др.]. Дидактичні принципи фізичного моделювання як методу пізнання в курсі медичної і біологічної фізики/ Л. В. Ісичко. Практико-орієнтований підхід до підготовки майбутніх лікарів: методологічні та практичні аспекти/ Казаков. Оптимізація впровадження інноваційних технологій у навчання студентів із нормативним терміном навчання з клінічної фармакології з позицій сучасної медичної освіти/ А. А. Капустянська, Н. В. Моісєєва, Р. В. Луценко. Формування практичної складової освіти стоматолога під час сестринської практики в дитячій стоматології/ Л. Ф. Каськова [и др.]. Як покращити підготовку студентів із внутрішньої медицини: методологія, теорія, практика/ І. П. Катеренчук. Методика викладання інфекційних хвороб з епідеміологією в умовах кредитно-модульної системи і критерії її ефективності/ Т. І. Коваль [и др.]. Сучасні підходи до навчання майбутніх лікарів / О. П. Ковальов [и др.]. Новітні тенденції освітнього процесу з професійної підготовки медичних фахівців / О. В. Коковська [и др.]. Напрями оптимізації процесу навчання англомовних студентів/ Ю. Л. Коробейнікова, Л. С. Коробейніков. Створення і використання відеофільмів і мультимедійних презентацій на кафедрі нервових хвороб з нейрохірургією та медичною генетикою/ А. М. Кривчун [и др.]. Методична діяльність і методична робота викладача в умовах сучасної медичної освіти/ Т. О. Крючко [и др.]. Оптимізація методології викладання базових знань з ортодонтії/ Н. В. Куліш, М. І. Дмитренко, О. В. Лучко. Навчання застосуванню квантових технологій для прийняття діагностичних і лікувальних рішень у клініці внутрішньої медицини/ С. К. Кулішов. Кейс-метод у контексті філологічної освіти іноземних студентів/ Т. О. Лещенко, Н. В. Бондар. Продуктивність електронного сервісу Kahoot під час вивчення предмета "Українська мова як іноземна" у закладі вищої медичної освіти / Т. О. Лещенко, М. М. Жовнір. Застосування мультимедійних засобів навчання у викладанні дисципліни «Медична інформатика»/ О. О. Лєнкова. Застосування інтерактивних методів у викладанні фармакології/ Р. В. Луценко [и др.]. Роль написання реферату студентами 1 курсу в формуванні навичок самостійної роботи з літературою/ Н. О. Ляхова, Н. О. Хорош. Роль самостійної роботи і виховного процесу в підготовці майбутнього лікаря/ В. І. Ляховський [и др.]. Покращення інтегрованого вивчення клінічної імунології/ В. І. Ляховський, Р. В. Луценко, Н. В. Ляховська. Сучасний підхід до навчальних стратегій при вивченні терапевтичної стоматології/ І. Я. Марченко [и др.]. Застосування елементів педагогіки партнерства в підготовці лікарів-стоматологів у післядипломній освіті / В. Л. Мельник, В. К. Шевченко. Компетентнісний підхід у викладанні предмету біологічного циклу в системі підготовки майбутніх лікарів/ І. В. Міщенко [и др.]. Інтерактивні методи навчання в сучасній медичній освіті/ А. І. Могильник. Аспекти симуляційного навчання в медичній науці/ А. І. Могильник, О. Ю. Бодулєв. Тестування як форма контролю знань здобувачів вищої освіти/ Г. Ю. Мороховець, Ю. В. Лисанець. Educational issues in sexual health and linguistic expression of sexuality/ L. Morska. Роль студентського наукового товариства у формуванні лікаря-стоматолога/ Т. М. Мошель, Т. Д. Бублій. Новітні методики навчання лікарів-інтернів і слухачів циклів тематичного удосконалення на кафедрі післядипломної освіти лікарів-стоматологів ортопедів/ М. Я. Нідзельський, О. А. Писаренко, Н. В. Цветкова. Інтерактивна модель навчання з патологічної анатомії англомовних студентів/ Д. Є. Ніколенко. Особливості діагностичного процесу в пародонтології: помилки й ускладнення/ А. К. Ніколішин [и др.]. Застосування сучасних форм і методів навчання у викладанні дитячої терапевтичної стоматології/ С. Ч. Новікова [и др.]. Особливості структури навчальних посібників дисциплін природничого циклу як фактор підвищення ефективності навчання іноземних студентів на початковому етапі / О. В. Овчаренко, І. В. Колєчкіна, Н. О. Кушпіль. Новітні технології в сучасній медичній освіті/ С. Ю. Оленець. Сучасна література – методична основа підготовки студентів магістерського рівня навчання/ Г. Ю. Островська [и др.]. Компетентнісні тренди сучасної вищої медичної освіти/ С. І. Панасенко [и др.]. Методологія опанування професійних навичок у травматології й ортопедії/ О. В. Пелипенко [и др.]. Концепції формування позитивної мотивації на корекцію харчової поведінки в майбутніх лікарів: актуальність, значення, шляхи запровадження/ М. М. Потяженко [и др.]. Інформальна освіта на післядипломному етапі навчання лікаря-спеціаліста/ М. М. Потяженко [и др.]. Досягнення якісного навчання - провідна мета сучасної медичної освіти/ К. О. Приліпка, А. В. Алексеєва. Основи сучасного симуляційного навчання на кафедрі клінічної анатомії і оперативної хірургії/ О. М. Проніна [и др.]. Викладач і студент: суперники чи однодумці?/ Г. Л. Пустовойт [и др.]. Особливості впровадження дистанційного навчання в самостійну підготовку студентів закладів вищої медичної освіти/ В. В. Ряднова [и др.]. Критерії оцінювання рівнів сформованості англомовної стратегічної компетентності майбутніх перекладачів/ Н. О. Сабат. Особливості формування особистості лідера в студентському колективі/ Т. В. Савицька, І. Н. Іотова, Н. М. Маджар. Соціологічні методи збору й аналізу інформації в еколого-гігієнічних дослідженнях/ О. Д. Саргош, О. В. Катрушов, Т. М. Матвієнко. Досвід управління якістю підготовки висококваліфікованих лікарів/ Л. П. Саричев, С. А. Сухомлин. Формування професійних компетентностей у іноземних студентів під час вивчення дисципліни «Анатомія людини»/ Н. Л. Свінцицька [и др.]. Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика/ Л. Г. Селіхова [и др.]. Сучасний розвиток медичної науки і практики/ Л. Г. Селіхова [и др.]. Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання при викладанні хімічних дисциплін/ Н. В. Сизоненко, Н. П. Куценко, С. С. Андрейко. Сучасні тренди медичної освіти/ О. В. Сілкова, Н. В. Лобач. Формування дослідницьких компетенцій у студентів медичного закладу вищої освіти/ М. Г. Скікевич, Л. І. Волошина. Ефективність використання даних фотореєстрації хворих у підготовці лікарів-стоматологів/ П. М. Скрипников [и др.]. Удосконалення методичної діяльності викладачів на рівні післядипломної освіти/ П. М. Скрипников [и др.]. Особливості курації пацієнтів із використанням телемедицини при викладанні психіатрії/ А. М. Скрипніков [и др.]. Іноваційні навчальні підходи до організації профілактикі хімічних залежностей в медичному закладі вищої освіти/ А. М. Скрипніков, О. С. Телюков, В. О. Рудь. Контроль теоретичних знань і практичних умінь студентів як еталон їхньої підготовки до «Крок-2»/ Л. В. Смаглюк [и др.]. Опанування студентами практичних навичок - важливий етап фахового навчання ортодонтії/ Л. В. Смаглюк [и др.]. Мовні помилки і шляхи їх мінімізації в процесі вивчення розділу «Клінічна термінологія» англомовними студенами/ І. М. Сологор, О. М. Бєляєва, В. Г. Костенко. Сучасні та історичні аспекти підготовки студентів з мікробіології, вірусології та імунології/ С. М. Сотниченко [и др.]. Тестовий контроль знань студента як сучасна складова медичної освіти: переваги і недоліки/ І. І. Старченко [и др.]. Упровадження елементів дистанційного навчання в післядипломну медичну освіту на кафедрі післядипломної освіти лікарів-ортодонтів/ О. А. Стасюк [и др.]. Викладання акушерства і гінекології в сучасних умовах / К. В. Тарасенко, А. М. Громова, Л. А. Нестеренко. Роль позааудиторної роботи у формуванні особистості й підвищенні професійного рівня студентів/ К. А. Таряник [и др.]. Сучасні концептуальні підходи в структурі медичної освіти при викладанні внутрішньої медицини на прикладі гострого і хронічного коронарного синдромів/ Ю. В. Тесленко. Провідна роль музею кафедри анатомії людини в навчально-виховній роботі зі студентами/ О. О. Тихонова [и др.]. Деякі типології педагогів і учнів та їхній можливий вплив на навчальний процес / О. В. Ткаченко, В. М. Скоколенко, З. К. Моргун. Деякі аспекти білінгвальності іноземних студентів і можливі шляхи їх вирішення: власний і зарубіжний досвід/ О. В. Ткаченко [и др.]. Симуляційний тренінг як форма підготовки студентів/ К. Д. Тончева [и др.]. Використання симуляційних технологій у системі підготовки студентів закладів вищої медичної освіти/ О. М. Торонченко, Л. О. М'якінькова. Особливості педагогічного спілкування в системі «викладач-студент» як основного компонента сучасного освітнього процесу на кафедрі внутрішньої медицини/ Н. Г. Третяк [и др.]. Особливості англомовного навчання клінічної ортодонтії/ М. В. Трофименко, А. М. Білоус, А. В. Ляховська. Формування навичок науково-пошукової роботи з гуманітарних дисциплін у студентів-медиків/ Т. В. Тукова, М. В. Асламова, Г. М. Козуб. Використання інтерактивних технологій навчання пропедевтики педіатрії/ М. Є. Мелащенко, О. І. Мелащенко. Матеріали наукових публікацій викладачів кафедри патологічної анатомії з секційним курсом як складова навчального процесу/ Б. М. Филенко [и др.]. Особливості психоемоційної підготовки лікарів-інтернів до самостійної праці як фахівців на рівні міжнародних вимог/ Л. М. Хавалкіна, К. О. Удальцова-Гродзинська, Ю. В. Тимошенко. Методичні підходи інвестування в здоров’я людського капіталу/ Н. В. Харченко, А. В. Костріков. Сучасні підходи до оптимізації навчального процесу на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології/ О. В. Хміль, Л. І. Амосова, Л. Ф. Каськова. Формування компетенцій майбутніх лікарів щодо оцінки впливу соціально-економічних і біологічних детермінант на стан здоров’я населення в аспекті розвитку громадського здоров’я/ М. В. Хорош [и др.]. Застосування інтерактивних технологій у формуванні професійних компетенцій лікарів-стоматологів/ М. В. Хребор, Ю. І. Силенко. Особливості організації навчання на післядипломному етапі в закладах вищої медичної освіти/ Н. В. Цветкова, В. М. Соколовська. Сучасні погляди на систему контролю знань у вищій медичній школі/ С. М. Цвіренко [и др.]. Некоторые заметки по поводу организации научно-исследовательской работы студентов на кафедре латинского языка медицинских университетов/ А. З. Цисык. Сучасні аспекти методології викладання судової медицини/ В. В. Черняк [и др.]. Сучасні підходи до викладання загальної хірургії / І. О. Чорна [и др.]. Підготовка лікаря – від теорії до практики/ А. В. Чорнобай [и др.]. Інноваційні методи та сучасні інформаційні технології у навчанні української мови іноземних студентів/ О. М. Шевченко. Адаптація процесу викладання іноземним студентам з урахуванням гендерних особливостей/ В. Д. Шейко, О. А. Крижановський, С. В. Должковий. Роль міждисциплінарної інтеграції в сучасних умовах підготовки студентів-медиків/ В. І. Шепітько [и др.]. Конкурси професійної майстерності як фактор розвитку творчості лікаря-стоматолога дитячого/ О. В. Шешукова [и др.]. Коучинг у системі медичної післядипломної освіти / Я. В. Шиманська [и др.]. Індивідуальна робота студента медичного вишу: роль і місце cтудентської наукової групи/ 266-267. Інтерактивні методи в навчанні сімейного лікаря на додипломному етапі / С. В. Шуть [и др.]. Медична блогодидактика та медіаосвітні технології як новітні чинники розвитку професійної компетентності фахівця/ В. Г. Юфименко. Соціальні мережі як ефективне середовище комунікації в мовній підготовці іноземних студентів/ В. Г. Юфименко. Поліорганність туберкульозу і проблеми його викладання/ А. Г. Ярешко, М. В. Куліш, А. К. Вородюхіна. Клінічна кафедра сьогодні : проблеми і можливі шляхи розв'язання/ Т. І. Ярмола [и др.].
Примірники : всього : Наук.Аб.(2)
Вільні : Наук.Аб.(2)
Перейти к внешнему ресурсу http://elib.umsa.edu.ua/handle/umsa/12929
Найти похожие

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378/А 43
Автор(и) : Пустовойт Г. Я., Ярмола Т. І., Кострікова Ю. А., Талаш В. В., Ткаченко Л. А.
Назва : Викладач вищої школи: сучасні вимоги до особистості педагога
Колективи : УМСА
Місце публікування : Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні: Матеріали навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 21 березня 2019 року/ МОЗ України, УМСА. - Полтава: РВВ УМСА, 2019. - С. 179-180 (Шифр 378/А 43-006569407)
УДК : 378:61(063)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Висвітлено основні аспекти взаємовідносин між викладачем і студентською аудиторією. Розглядаються форми і напрями вдосконалення навчального процесу у вищій школі.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Найти похожие

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/А 43
Назва : Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні: Матеріали навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 21 березня 2019 року
Вихідні дані : Полтава: РВВ УМСА, 2019
Кільк.характеристики :257 с.: іл.; 29 см.
Колективи : УМСА (Полтава), Конференція (2019; Полтава)
Примітки : На укр. мові, англ. (1). - Бібліогр. в кінці ст.
Ціна : 050.00 грн.
УДК : 378:61(063)
Предметні рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА
ВИЩА ОСВІТА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конференції
Зміст : Політика у сфері якості та функціонування внутрішньої системи якості освіти в Українській медичній стоматологічній академії / В. М. Ждан [и др.]. Сучасні системи віртуальної реальності в комплексній підготовці лікарів-стоматологів/ Д. С. Аветіков, І. В. Яценко, К. П. Локес. Роль розв’язання ситуаційних задач на заняттях із патофізіології в підготовці компетентного медичного фахівця/ О. Є. Акімов, С. В. Денисенко, А. А. Левков ; Соловйова Н. В., Костенко В. О. Перспективи реструктуризації патофізіології як навчальної дисципліни для студентів медичного факультету/ О. Є. Акімов, В. О. Костенко. Роль конфлікту в організації навчального процесу/ Н. С. Артьомова [и др.]. Формування професійних компетенцій магістрів медицини в аспекті розвитку системи громадського здоров’я в Україні/ І. В. Бєлікова [и др.]. Мотиваційні аспекти навчальної взаємодії зі студентами–першокурсниками при вивченні дисципліни «Медична та біологічна фізика»/ М. В. Бичко. З досвіду впровадження бінарних занять у медичному коледжі/ Л. П. Біланова, С. С. Андрейко. Сучасні аспекти вивчення клінічної анатомії та оперативної хірургії/ С. М. Білаш, О. М. Проніна, М. М. Коптев ; Сучасні аспекти вивчення клінічної анатомії та оперативної хірургії. Міждисциплінарна інтеграція мікробіології, вірусології та імунології з попередніми і наступними навчальними дисциплінами/ Н. О. Боброва [и др.]. Навчання іноземних студентів підготовчого відділення наукового стилю мови – перший крок до вивчення фахових дисциплін/ Л. В. Богиня. Навчання читання як виду мовленнєвої діяльності іноземних студентів на підготовчому відділенні/ Л. В. Богиня, С. А. Скальська, Л. В. Трусова. Базовий концепт української ментальності як продуктивний метод проектування особистісно-орієнтованої освіти/ Н. В. Бондар, Т. О. Лещенко, М. М. Жовнір. Актуальні проблеми сучасної медичної освіти лікарів-інтернів на кафедрі внутрішніх хвороб та медицини невідкладних станів із шкірними і венеричними хворобами/ К. В. Васильєва [и др.]. Особливості викладання фізіології майбутнім педіатрам/ Л. Е. Весніна, В. М. Соколенко, З. К. Моргун. Роль сучасних інформаційних технологій у підготовці лікарів-курсантів на циклі спеціалізації з фаху «Ортодонтія»/ Є. Є. Виженко [и др.]. Культурологічний аспект у викладанні іноземної мови за професійним спрямуванням студентам-іноземцям/ В. І. Владимирова. Деякі аспекти підвищення кваліфікації викладачів щодо формування професійної компетентності випускників стоматологічного факультету в межах гуманітарної складової навчального процесу/ Л. І. Волошина, М. Г. Скікевич. Проблеми викладання фтизіатрії в умовах освітньої та медичної реформ/ А. К. Вородюхіна [и др.]. Проблеми викладання предмета «Ортодонтія» іноземним студентам англомовної форми навчання/ Г. В. Воронкова, А. Є. Карасюнок. Особливості перекладу абревіатур медичної термінології в субмові сучасної англійської мови/ К. Г. Гаврильєва, Б. С. Коломієць, К. С. Чуприна. Становлення післядипломної освіти з фаху «Ортодонтія» в Українській медичній стоматологічній академії/ Л. Б. Галич, В. Д. Куроєдова, О. М. Макарова. Підвищення рівня знань і вмінь майбутніх лікарів при опануванні клінічної дисципліни "Отоларингологія"/ Ю. А. Гасюк [и др.]. Актуальність формування складових професійної компетентності лікаря-стоматолога на початковому етапі викладання хірургічної стоматології/ А. М. Гоголь, А. І. Панькевич, І. А. Колісник. Щодо актуальності знань основ менеджменту для керівника медичного закладу в сучасних умовах/ І. А. Голованова [и др.]. Вивчення української мови як один із чинників соціальної та фахової адаптації іноземних студентів/ Є. В. Горбенко. Використання комунікативного підходу під час засвоєння медичної термінології на занятті з англійської мови/ Д. С. Горжуй. Роль викладача в організації самостійної роботи студента на кафедрі акушерства і гінекології/ А. М. Громова, Н. І. Мітюніна, В. В. Талаш. Розвиток професійного клінічного мислення студентів при вивченні внутрішньої медицини/ О. О. Гуцаленко, Ю. А. Кострікова. Забезпечення якості виробничої практики студентів з ортопедичної стоматології як запорука успішної підготовки лікарів-стоматологів/ В. М. Дворник [и др.]. Індивідуалізація комплексного підходу в підготовці стоматологів-ортопедів / В. М. Дворник [и др.]. Формування професійної компетентності студентів-стоматологів при вивченні фармакології/ Т. О. Дев'яткіна [и др.]. Навчання аудіювання з української мови як іноземної: пошук новітніх технологій/ К. В. Дегтярьова. Формування екологічних знань студентів-медиків під час вивчення мікробіології, вірусології та імунології/ Т. В. Дерев'янко, І. М. Звягольська, В. П. Полянська. Особливості використання мультимедіа як технічного засобу навчання під час викладання суспільних дисциплін/ О. І. Джадан. Бінарні лекції як стратегія навчання студентів медичних ЗВО/ О. В. Добровольська [и др.]. Роль самостійної роботи в підготовці студентів на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією/ Г. М. Дубинська [и др.]. Методика організації практичних занять із медичної біології у світлі розв'язання актуальних проблем вищої медичної освіти/ С. І. Дубінін [и др.]. Some questions on passing a subtest of licensing examination “Krok 1” in a foreign language/ O. V. Dubrovina [и др.]. Шляхи підвищення якості вищої медичної освіти при підготовці студентів стоматологічного факультету до ліцензійного інтегрованого іспиту/ О. В. Дубровіна [и др.]. Сучасні методи викладання малоінвазивної хірургії шляхом упровадження нових методик навчання й оцінювання лапароскопічних навичок/ М. О. Дудченко [и др.]. Сучасні тенденції підготовки сімейного лікаря в умовах реформування медичної галузі/ В. М. Ждан [и др.]. Використання QR-кодів у освітній практиці закладу вищої медичної освіти/ Т. М. Запорожець, Л. Д. Коровіна. Сучасні методологічні підходи до організації самостійної роботи іноземних студентів закладів вищої медичної освіти/ Т. М. Запорожець, М. В. Рудь, Т. А. Сухомлин. Практичне заняття як фактор реалізації сучасних вимог до хімічної освіти медиків/ О. Д. Іващенко [и др.]. Застосування ментальних карт і онлайн-вправ у вивченні клінічних дисциплін/ Ю. С. Ілясова. Особливості формування психологічного клімату в групах іноземних студентів підготовчого відділення/ І. М. Іотова. Підвищення професійної підготовки лікарів як складова модернізації вищої професійної освіти / Ю. М. Казакова [и др.]. Особливості організації самостійної роботи студентів при викладанні фахових дисциплін/ Л. Ф. Каськова [и др.]. Практична підготовка – запорука професіоналізму/ Л. Ф. Каськова, О. О. Кулай, О. Ю. Андріянова. Актуальні питання викладання ендокринології в сучасних умовах/ В. І. Катеренчук. Методи і засоби навчання та контролю знань: що важливіше – форма чи реформа/ І. П. Катеренчук. Соціально-психологічні проблеми адаптації студентів-іноземців до навчання в медичному ЗВО України в умовах освітянської міграції/ Л. О. Катрушова [и др.]. Шляхи вдосконалення методики викладання дисциплін «Анатомія людини» і «Медична біологія» студентам англомовної форми навчання/ І. В. Керечанин, Н. В. Ковальчук, В. Є. Гош. Активні методи навчання як засіб формування клінічного мислення студентів молодших курсів стоматологічного факультету/ Д. Д. Кіндій [и др.]. Формування професійної компетентності майбутніх медичних сестер у процесі фахової підготовки/ О. Б. Козакевич, В. К. Козакевич. Підвищення ефективності лекції як актуальна проблема сучасної вищої медичної освіти в Україні/ О. В. Коковська [и др.]. До питання тестового контролю в процесі вивчення дисциплін медико-біологічного профілю іноземними слухачами підготовчого відділення/ І. В. Колєчкіна, Н. О. Кушпіль. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб мотивації студентів до вивчення іноземних мов/ Б. С. Коломієць, К. Г. Гаврильєва. Значення вивчення історії кафедри клінічної анатомії і оперативної хірургії в підготовці майбутніх лікарів/ М. М. Коптєв, С. М. Білаг, О. М. Проніна. Дидактичні аспекти складання ситуаційних завдань для дистанційної самостійної підготовки англомовних студентів/ Л. С. Коробейніков, Д. М. Король, Ю. Л. Коробейнікова. Проблеми навчання іноземних студентів при вивченні хірургії/ О. А. Крижановський [и др.]. Організація самостійної роботи студента-медика / Т. О. Крючко, Т. В. Кушнерева, В. П. Харшман. Мотивація студентів до участі в студентському науковому товаристві на кафедрі ортодонтії / Н. В. Куліш, О. М. Нестеренко. Особливості викладання дисциплін гуманітарного і соціально-економічного циклу для іноземних студентів у медичному коледжі/ Ж. П. Кундій, Л. П. Кустарьова, І. О. Дашевський. Використання комунікативного підходу до засвоєння стоматологічної термінології на занятті з української мови як іноземної / Т. О. Лещенко, В. Г. Юфименко. Організація самостійної роботи студентів як спосіб оптимізації навчального процесу з дисципліни «Медична інформатика»/ О. О. Лєнкова. Мотивація до навчання студентів – важлива складова реалізації кредитно-модульної системи освіти в опануванні загальної хірургії/ О. В. Лігоненко [и др.]. Кейс-технології як продуктивний засіб формування компетентнісних професійних навичок на етапі медичної післядипломної освіти/ В. К. Ліхачов [и др.]. Вибір професії лікаря - перспективи і труднощі вищої медичної освіти / К. П. Локес, Д. С. Аветіков. Шляхи підвищення рівня практичної підготовки студентів під час вивчення хірургії/ О. М. Люлька [и др.]. Підготовка фахівців магістерського рівня вищої освіти на кафедрі хірургії №3/ С. В. Малик [и др.]. Упровадження алгоритмізації в медсестринську освіту як елемент стандартизації медичної допомоги/ С. С. Малик, І. О. Петряшев. Особливості формування клінічного мислення студентів-іноземців при вивченні радіології/ В. Ю. Марченко [и др.]. Практичний тренінг на фантомах – продуктивний метод викладання невідкладних станів лікарям-стоматологам у післядипломній освіті/ В. Л. Мельник [и др.]. Проблеми якості сучасної вищої медичної освіти в Україні / О. В. Муравльова [и др.]. Новітні освітні технології у вищій медичній освіті / І. І. Нємченко [и др.]. Пріоритети реформування стоматологічної служби України/ М. Я. Нідзельський, О. Я. Писаренко, Н. В. Цветкова. Інноваційні технології в підготовці та сучасній післядипломній освіті лікарів-стоматологів/ Е. В. Ніколішина, А. В. Марченко, І. А. Ніколішин. Особливості методичного забезпечення викладання біології іноземним слухачам англомовної форми навчання на підготовчому етапі/ О. В. Овчаренко. Підготовка лікарів нової генерації в умовах реформування системи охорони здоров’я/ О. М. Овчаренко. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні та їх розв'язання на кафедрі пропедевтики ортопедичної стоматології/ О. Д. Оджубейська [и др.]. Розвиток креативного мислення в процесі навчання в Українській медичній стоматологічній академії/ С. Ю. Оленець. Організація навчального процесу з курсу клінічної фармакології та клінічної імунології/ Г. Ю. Островська [и др.]. Актуальні проблеми навчання травматології та ортодонтії/ С. М. Павленко [и др.]. Роль клінічного мислення у формуванні професійної майстерності лікарів-інтернів / А. І. Падалка, В. Г. Костенко, О. В. Шешукова. Щодо актуальності запровадження стренфлексу як засобу професійно-прикладної фізичної підготовки в систему фізичного виховання студентів-медиків/ О. В. Петришин. Проблеми і шляхи вдосконалення викладання терапевтичної стоматології / Т. О. Петрушанко, Т. Д. Бублій, Л. І. Дубовая. Підходи до підвищення якості навчання студентів - старшокурсників на кафедрі терапевтичної стоматології/ Т. О. Петрушанко [и др.]. Проблема формування мотивації студентів до вивчення неврології на кафедрі нервових хвороб з нейрохірургією та медичною генетикою/ В. А. Пінчук [и др.]. Використання рефератів, повідомлень і презентацій як форми контролю знань студентів перших курсів з історії медицини/ Т. В. Плужнікова [и др.]. Базові дидактичні методи професійної підготовки фахівців на післядипломному етапі/ М. М. Потяженко [и др.]. Удосконалення практичних навичок студентів на кафедрі нервових хвороб з нейрохірургією та медичною генетикою в контексті кредитно-модульної системи/ Т. Й. Пурденко [и др.]. Викладач вищої школи: сучасні вимоги до особистості педагога/ Г. Я. Пустовойт [и др.]. Актуальні проблеми і методи їх розв’язання при викладанні анатомії людини іноземним студентам/ В. О. Рогуля [и др.]. Методика викладання патологічної анатомії в сучасних умовах / Н. В. Ройко [и др.]. Веб-семінари як оперативний та економічно доцільний засіб дистанційного навчання в післядипломній освіті лікарів/ А. П. Романова [и др.]. Упровадження інформаційних технологій у закладах вищої медичної освіти України/ В. В. Ряднова [и др.]. Формування професійного інтересу в студентів підготовчого відділення закладів вищої медичної освіти/ Т. В. Савицька. Проблеми формування і розвитку полікультурної компетентності викладача та студента підготовчого відділення для іноземних громадян/ Т. В. Савицька, Н. Н. Маджар. Сучасні виклики для викладання хірургії на післядипломному рівні/ С. І. Саволюк, В. М. Лисенко, М. Ю. Крестянов. Перспективні тенденції самостійної роботи студента в процесі вивчення циклу «Урологія» на медичному факультеті/ Л. П. Саричев [и др.]. Проблеми реалізації Болонського процесу в українській вищій школі/ Л. Г. Селіхова [и др.]. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні/ Л. Г. Селіхова [и др.]. Формування пізнавального інтересу студентів при викладанні хімічних дисциплін/ Н. В. Сизоненко, Н. П. Куценко, С. С. Андрейко. Науково-дослідна діяльність як засіб удосконалення професійної підготовки студентів на кафедрі медичної інформатики, медичної і біологічної фізики/ О. В. Сілкова. Тематичне вдосконалення як складова частина післядипломної освіти лікарів/ П. М. Скрипников [и др.]. Деякі аспекти підготовки майбутніх лікарів-психіатрів у сучасних умовах на кафедрі психіатрії, наркології та медичної психології/ А. М. Скрипніков, Л. В. Животовська, Л. А. Боднар. Особливості викладання психіатрії та наркології іноземним студентам англомовної форми навчання/ А. М. Скрипнікова [и др.]. Аксіологічний підхід у фізичному вихованні студентів закладів вищої медичної освіти/ Є. О. Скріннік [и др.]. Інтерактивні методи навчання на кафедрі ортодонтії УМСА/ Л. В. Смаглюк, А. Н. Білоус. Самостійна робота студентів - основна складова засвоєння предмета "Ортодонтія" / Л. В. Смаглюк, О. В. Лучко. Проблемні аспекти використання макро- і мікропрепаратів для викладання дисципліни «Патоморфологія»/ С. М. Совгиря [и др.]. Формування професійної компетентності майбутніх лікарів під час вивчення фізіології/ В. М. Соколенко, Л. Є. Весніна, Н. М. Федотенкова. Роль викладача в організації роботи з лікарями-інтернами на кафедрі післядипломної освіти лікарів-ортодонтів/ О. А. Стасюк, Є. Є. Виженко, Ю. К. Сокологорська-Никіна. Роль викладача в активізації самостійної роботи студента за темою «Курація гінекологічних хворих за кредитно-модульної системи навчання»/ В. В. Талаш, А. М. Громова, Н. І. Мітюніна. Методи змішаного навчання студентів закладів вищої медичної освіти на прикладі методики перевернутого класу/ Ю. В. Тесленко, І. В. Циганенко, Л. К. Овчаренко. Щодо питання про індивідуалізацію навчання і деякі проблеми іноземних студентів УМСА/ О. В. Ткаченко, Н. М. Федотенкова, Н. М. Шарлай. Міжнародні стандарти управління якістю сучасної вищої медичної освіти в Україні/ О. М. Торонченко, Л. О. М'якінькова. Мистецтво лікування в сучасних умовах / Н. Г. Третяк [и др.]. Значення соціально-психологічної підготовки для сімейного лікаря/ Т. А. Трибрат [и др.]. Базові складові формування сучасного фахівця в аспекті викладання предмета «Ортодонтія»/ М. В. Трофименко, А. В. Ляховська. Використання дієслівних омографів у формуванні комунікативної свідомості студента-медика/ Т. В. Тукова, Г. М. Козуб, Л. І. Мартиросян. Санітарно-просвітницька робота в практиці лікаря-стоматолога/ Л. М. Хавалкіна, Т. П. Скрипнікова. Галузь охорони здоров'я в сучасних умовах / Н. В. Харченко. Удосконалення методів науково-дослідницької роботи студентів у сучасних умовах/ О. В. Хміль [и др.]. Компетенції та компетентності у вищій медичній школі на сучасному етапі розвитку освіти/ С. М. Цвіренко [и др.]. Актуальні проблеми й основні аспекти викладання судової медицини студентам вищих медичних закладів/ В. В. Черняк [и др.]. Відкрите заняття – головний аспект формування професійних навичок викладача закладу вищої освіти України/ В. І. Шепітько [и др.]. Перспективи комп’ютерного тестування як методу оцінювання знань і визначення якості засвоєння навчального матеріалу студентами медичного ЗВО/ В. І. Шепітько [и др.]. Дискусійний метод – ефективна форма інтерактивного навчального процесу в підготовці лікарів-інтернів на кафедрі дитячої стоматології/ О. В. Шешукова [и др.]. Актуальні питання сучасного навчання лікарів-стоматологів інтернів / В. І. Шинкевич [и др.]. Мотиваційна сфера майбутньої професійної діяльності, ії особливості в студентів закладів вищої медичної освіти/ К. Є. Юдіна [и др.]. Проблеми викладання фтизіатрії в медичних ЗВО/ А. Г. Ярешко [и др.]. Валеологічний статус лікаря як показник якості його освіти, професіоналізму, рівня особистісного розвитку/ М. М. Потяженко [и др.].
Примірники : всього : Наук.Аб.(2)
Вільні : Наук.Аб.(2)
Перейти к внешнему ресурсу http://elib.umsa.edu.ua/handle/umsa/9824
Найти похожие

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378/З-41
Автор(и) : Мохначов О. В., Ярмола Т. І., Ткаченко Л. А., Пустовойт Г. Л.
Назва : Наслідки формування "кліпової" свідомості та "кліпового" мислення у вищій медичній освіті
Колективи : УМСА, Національний фармацевтичний університет
Місце публікування : Збірник статей I Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи", (11-12 травня 2016 року)/ МОЗ України, УМСА, Ін-т психології та соц. захисту Львів. держ. ун-ту безпеки життєдіяльності, Донецьк. нац. ун-т (м. Вінниця), Нац. фарм. ун-т, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава, 2016. - С. 151-156 (Шифр 378/З-41-467196385)
УДК : 378.6+
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Найти похожие

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/З-41
Назва : Збірник статей I Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи", (11-12 травня 2016 року)
Вихідні дані : Полтава, 2016
Кільк.характеристики :299 с.: іл.; 29 см.
Колективи : УМСА (Полтава), Національний фармацевтичний університет (Харків), Конференція (2016; Полтава)
Примітки : Ст. на укр., рос., англ. мовах. - Бібліогр. в кінці ст.
Ціна : 040.00 грн
УДК : 378.6+
Предметні рубрики: ВИЩА ОСВІТА
МОВОЗНАВСТВО
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конференції
Зміст : Моніторинг якості вищої освіти / В. М. Ждан [и др.]. Діагноз і рецепт як основні репрезентації спеціальних текстів у професійному медичному дискурсі / О. М. Бєляєва. До питання щодо вибору оптимального підходу до професійно орієнтованого навчання латинської мови / О. М. Бєляєва, В. Г. Синиця, Л. Ю. Смольська. Урахування викладачем лінгвокультурологічних та характерологічних особливостей іноземних студентів як один з чинників впливу на їх адаптацію/ Л. В. Богиня, Т. В. Савицька, І. В. Колєчкіна. Професійно-мовленнєва компетентність як фактор підготовки студентів медичних вузів / А. О. Варданян. Проблема визначення рівнів іншомовної мовленнєвої компетентності студентів медичних вузів / А. О. Варданян. Педагогічні основи організації контролю знань студентів при вивченні фармакології / Т. О. Дев'яткіна [и др.]. Робочий зошит з російської мови як іноземної в системі навчальних засобів / К. В. Дегтярьова. Етапи формування іміджу молодого викладача медичного вишу/ С. М. Ефендієва, М. П. Мелащенко. Методологічні засади історико-філософського дослідження / Н. О. Зінченко, Ю. П. Ющенко. Шляхи формування термінологічних систем/ І. В. Знаменська, І. Г. Романко, О. О. Пісоцька. Деякі питання навчання термінологічного словотворення студентів медичних вишів / І. В. Знаменська. Використання адаптивного методу навчання на практичних заняттях з дитячої стоматології / Л. Ф. Каськова [и др.]. Прецендентні феномени як засоби емотивного впливу в англомовних текстах професійно-орієнтованої стоматологічної реклами/ В. Г. Костенко. Dimensions of dentistry discourse in scope of applied linguistics/ V. G. Kostenko, I. M. Solohor. Складні випадки перекладу термінів терапевтичної стоматології / Т. О. Лещенко, Т. В. Шарбенко, В. Г. Юфименко. Conversation analysis in the context of teaching foreign languages in higher education / Yu. V. Lysanets. Medical discourse as a chellenge for conversation analysis/ Yu. V. Lysanets. Місце самостійної роботи студентів під час практичної підготовки майбутніх лікарів-хірургів / О. М. Люлька [и др.]. Обгрунтування заходів психопедагогічної профілактики соціальної дезадаптації студентів-іноземців ВНЗ медичного профілю/ Т. М. Матвієнко [и др.]. Зовнішній вигляд викладача вищого навчального закладу / А. І. Могильник, Я. О. Лелюк. Методика формування інформаційно-комунікаційної компетенції майбутніх лікарів/ Г. Ю. Мороховець. Наслідки формування "кліпової" свідомості та "кліпового" мислення у вищій медичній освіті / О. В. Мохначов [и др.]. Освітянська міграція та психопедагогічні проблеми соціальної дезадаптації студентів-іноземців ВНЗ медичного профілю/ Л. В. Нечепаєва [и др.]. Лінгвістичний метод дослідження : структурний аспект/ Н. М. Ніколаєва. Професійна компетенція в навчальному процесі у медичному ВНЗ/ Н. М. Ніколаєва. Використання сучасних методів навчання у вищому навчальному закладі / С. Ю. Оленець. Система дослідної роботи студентів на факультативних заняттях з іноземних мов / О. О. Пісоцька, І. Г. Романко, І. В. Знаменська. Педагогічна мотивація як засіб суб'єкт-суб'єкт спілкування / О. О. Пісоцька. Проблеми мислення в контексті діалогу під час навчального процесу / І. Г. Романко. Педагогічні можливості діалогу та досвід у навчально-виховному процесі / І. Г. Романко, О. О. Пісоцька, І. В. Знаменська. Грудне вигодовування - геніальна знахідка еволюції / О. А. Синенко, І. С. Бєляєв, В. А. Синенко. Методи діагностики та ортодонтичної корекції неправильного положення язика під час функцій ковтання та мовлення/ Л. В. Смаглюк, М. В. Трофименко, В. Б. Рудь. Синонімія у німецькій медичній термінології / І. М. Сологор. Мовні аспекти викладання патоморфології студентам-іноземцям / І. І. Старченко [и др.]. Взаимодействие противоположностей как источник эволютивных изменений в современном русском языке / Т. В. Тукова. Застосування кейс-методу в процесі навчання студентів з англійською мовою викладання на кафедрі хірургічного профілю/ В. Д. Шейко, С. В. Должковий. Зміст контролю знань, умінь і навичок студентів на кафедрі гістології, цитології та ембриології / В. І. Шепітько [и др.].
Примірники :Наук.Аб.(1)
Вільні : Наук.Аб.(1)
Найти похожие

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 61(06)/І-66
Автор(и) : Ярмола Т. І., Ткаченко Л. А., Пустовойт Г. Л.
Назва : Вплив інноваційних методів навчання і самостійна роботи на засвоєння знань студентами
Колективи : УМСА
Місце публікування : Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів : матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 23 березня 2017 р./ МОЗ України, УМСА (Полтава). - Полтава, 2017. - С. 194-196. (Шифр 61(06)/І-66-020497081)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 61:378.6(063)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самостоятельная работа студентов, инновационные методы
Найти похожие

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 61(06)/І-66
Автор(и) : Пустовойт Г. Л., Ярмола Т. І., Ткаченко Л. А.
Назва : Актуальність інноваційних технологій навчання в підготовці сучасного лікаря
Колективи : УМСА
Місце публікування : Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів : матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 23 березня 2017 р./ МОЗ України, УМСА (Полтава). - Полтава, 2017. - С. 133-134. (Шифр 61(06)/І-66-020497081)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 61:378.6(063)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): инновационные технологии, мультимедиа, учебная программа
Найти похожие

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61(06)/І-66
Назва : Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів : матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 23 березня 2017 р.
Вихідні дані : Полтава, 2017
Кільк.характеристики :202 с. ; 29,5 см.
Колективи : УМСА (Полтава), Конференція (2017; Полтава)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ціна : 050.00 грн
ДРНТІ : 76 + 14.35
УДК : 61:378.6(063)
Предметні рубрики: ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
Зміст : Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів Вищого державного навчального закладу України "Українська медична стоматологічна академія"/ В. М. Ждан [и др.]. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у організації самостійної роботи студентів, які вивчають хірургічну стоматологію і щелепно-лицеву хірургію / Д. С. Аветіков [и др.]. З досвіду навчально-методичної роботи кафедри щодо поліпшення якості позааудиторної самостійної роботи студентів з мікробіології, вірусології та імунології/ М. М. Ананьєва [и др.]. Роль ділової гри в процесі формування висококваліфікованого фахівця / О. Ю. Андріянова, О. І. Яценко. Загальні моменти підготовки студентів до самостійної роботи із залученням інноваційних технологій / А. Ф. Артеменко, К. В. Васильєва. Особливості впровадження в навчальний процес самостійної роботи студентів / Т. О. Бажан. Застосування методів системного аналізу для розвитку професійних компетенцій лікарів / І. В. Бєлікова, А. В. Кострікова, Н. О. Ляхова. Загальна тестологія в діахронії та синхронії / О. М. Бєляєва, В. Г. Синиця. Удосконалення позааудиторної самопідготовки студентів із дисциплін природничо-наукового циклу / Л. П. Біланова, Г. Г. Деміденкова. Сучасні аспекти організації самостійної роботи студентів на кафедрі оперативної хірургії і топографічної анатомії / С. М. Білаш [и др.]. Організація самостійної роботи студентів стоматологічного факультету з курсу "Клінічна фармакологія"/ В. М. Бобирьва [и др.]. Застосування сучасних технологій під час післядипломної підготовки сімейних лікарів в Україні / Л. Є. Бобирьова [и др.]. Самостійна оцінка студентами Дунайського Приватного Університету (DPU) своїх практичних навичок у рамках фантомного курсу пропедевтики терапевтичної стоматології / М. Волгін, В. Новіков, А. Кільбасса. Аналіз помилок організації та шляхи оптимізації самостійної роботи студентів / Л. І. Волошина, М. Г. Скікевич, В. Д. Ахмеров. Роль самостійної роботи студентів у засвоєннії знань на кафедрі фтизіатрії / А. К. Вородюхіна, А. Г. Ярешко, М. В. Куліш. Роль самостійної роботи в навчальному процесі на циклі спеціалізації за фахом "Ортодонтія"/ Л. Б. Галич [и др.]. Науково-дослідна робота кафедри як метод покращення викладання патоморфології / А. П. Гасюк [и др.]. Сучасні підходи до методики проведення занять у субординатурі як запорука формування клінічного мислення майбутнього лікаря / Н. В. Гасюк, О. М. Бойченко. Шляхи підвищення культури управління серед курсантів-керівників закладів охорони здоров'я в системі післядипломного вдосконалення / І. А. Голованова, С. С. Касинець. Організація самостійної роботи студентів медичних ВНЗ при вивченні дисциплін "Економіка охорони здоров'я"/ І. А. Голованова [и др.]. Створення і використання мультимедійних презентацій на практичних заняттях з патофізіології / Ю. М. Гришко. Роль викладача в самостійній роботі студентів на кафедрі акушерства та гінекології / А. М. Громова, О. М., Мітюніна Н. І. Кетова О. М. Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів на кафедрі акушерства і гінекології № 1/ А. М. Гормова [и др.]. Інноваційні технології в організаціїї самостійної роботи студентів як основа формування клінічного мислення при вивченні внутрішньої медицини/ О. О. Гуцаленко. Организация деятельностного подхода при подготовке специалистов среднего звена / Г. М. Давыдова, Л. Ф. Шамара. Особливості організації самостійної роботи студентів на кафедрі ортопедичної стоматології з імплантологією / В. М. Дворник [и др.]. Оптимізація самостійної роботи студентів при вивченні фармакології / Т. О. Дев'яткіна [и др.]. Особливості лінгводидактичного тестування з російської мови як іноземної: контроль VS навчання / К. В. Дегтярьова. Інтеграція і впровадження інтерактивних методів навчання в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів / С. В. Денисенко [и др.]. Особливості організації роботи студентів медичних навчальних закладів з "Історії України" / О. І. Джадан, Н. О. Зінченко. Принцип клініко-теоретичного моделювання при вивченні предмета "Ортодонтія" - основа формування клінічного мислення майбутнього спеціаліста / М. І. Дмитренко [и др.]. Самостійна робота студентів як складова навчання здоров'язберігальних технологій у вищих медичних освітніх закладах / В. І. Донченко [и др.]. Роль самостійної роботи студентів на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією / Г. М. Дубинська [и др.]. Досвід упровадження деяких технологій організації та контролю самостійної роботи студентів англомовної форми навчання на кафедрі медичної біології / С. І. Дубінін [и др.]. Застосування програмно-апаратного комплексу в організації самостійної роботи студентів на кафедрі терапевтичної стоматології / Л. І. Дубовая, Т. Д. Бублій. Інноваційні технології оптимізації самостійної роботи студентів при підготовці майбутніх лікарів-стоматологів із пропедевтики хірургічної стоматології та анатомії людини у вищих медичних навчальних закладах України / О. В. Дубровіна [и др.]. Самостійна робота як фактор підвищення ефективності підготовки лікаря-спеціаліста / В. М. Ждан [и др.]. Соціальні мережі в освітній практиці медичної академії / Т. М. Запорожець, Л. Д. Коровіна, М. В. Рудь. Упровадження інформаційно-комунікативних технологій як засіб підвищення ефективності самостійної роботи студентів-медиків / О. С. Іваницька [и др.]. Роль інформаційних комп'ютерних технологій у пізнавальній діяльності студентів / Л. Ф. Каськова [и др.]. Самостійна робота студентів на терапевтичній кафедрі медичного ВНЗ: учора, сьогодні, завтра / І. П. Катеринчук. Запровадження інноваційних методів контролю знань: шляхи вдосконалення / В. І. Катеринчук. Організація самостійної роботи лікарів загальної практики - сімейної медицини з урахуванням покладених на них санітарних функцій / О. В. Катрушов [и др.]. Особливості використання інтерактивних методик організацій самостійної роботи студентів під час викладання дисципліни "Гігієна та екологія" у вищому медичному навчальному закладі / О. В. Катрушов [и др.]. Удосконалення організації самостійної роботи студентів при вивченні професійно-орієнтовних дисциплін / Л. М. Колінько. Самостійна робота студента як невід'ємна складова здобуття якісної освіти / І. А. Колісник, А. І. Панькевич, А. М. Гоголь. Значение и методы самостоятельной работы студентов в овладении профессиональными компетенциями по фтизиатрии / В. М. Коломиец. Використання можливостей інтернет і новітніх технологій у вищих медичних навчальних закладах / Б. С. Коломієць. Досвід використання інноваційних технологій у організації самостійної роботи лікарів-інтернів / С. В. Коломієць, О. В. Гуржій. Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів при вивченні фармакології / Е. Г. Колот [и др.]. Самостійна робота студентів як засіб пізнавальної активності студентів медичного ВНЗ / Н. М. Коротич [и др.]. Концепції навчання: проблеми вищої медичної освіти / Т. О. Крючко, Т. В. Кушнерева, В. П. Харшман. Самостійна робота студентів як тригер і потенціатор креативності навчального процесу в клініці внутрішньої медицини / С. К. Кулішов, О. М. Яковенко. Про необхідність включення елементів зуботехнічної підготовки лікарів-курсантів із фаху "Ортодонтія" / В. Д. Куроєдова [и др.]. Самостійна робота лікарів-інтернів як важлива складова засвоєння дисципліни "Ортодонтія"/ В. Д. Куроедова [и др.]. Профільна адаптація самостійної роботи студентів як технологія навчання предмета "Українська мова за професійним спрямуванням" / Т. О. Лещенко, Т. В. Шарбенко, В. Г. Юфименко. Інноваційні технології самостійної роботи в системі підготовки лікаря / Н. В. Литвиненко [и др.]. Самостійна робота студентів на виробничій практиці (догляд за хворими хірургічного профілю) на засадах кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної хірургії / О. В. Лігоненко [и др.]. Основні засади навчально-методичної роботи з удосконалення професійних і соціальних якостей студентів-медиків / В. К. Ліхачов [и др.]. Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів при вивченні медичної інформатики / Н. В. Лобач, С. Ю. Оленець, О. В. Сілкова. Особливості організації самостійної роботи студентів стоматологічних факультетів вищих медичних навчальних закладів / К. П. Локес [и др.]. Упровадження інноваційних технологій як шлях оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрі оториноларингології / В. В. Лобурець [и др.]. Особливості самостійної роботи студентів на кафедрі хірургії № 1/ О. М. Люлька [и др.]. Особливості організації самостійної роботи майбутніх лікарів при вивченні медичної та біологічної фізики / В. І. Макаренко, О. В. Макаренко. Підготовка майбутніх стоматологів на кафедрі хірургії № 3 в сучасних умовах / С. В. Малик [и др.]. Інноваційна технологія організації самостійної роботи студентів-стоматологів / І. Я. Марченко [и др.]. Можливості використання інноваційних технологій для самостійної роботи в процесі вивчення фізіології / І. В. Міщенко [и др.]. Сучасні підходи до організації самостійної роботи студентів / І. В. Міщенко [и др.]. Мультимедійна презентація як метод самостійного вивчення навчального матеріалу / А. І. Могильник, Я. О. Лелюк. Методологічні основи тестового контролю знань студентів / Г. Ю. Мороховець, Ю. В. Лисанець. Особливості роботи студентів на спеціальних кафедрах / Л. О. М'якінькова, Ю. В. Тесленко. Інноваційні освітні технології в організації позааудиторної самостійної роботи студентів при вивченні біологічної хімії / К. С. Непорада [и др.]. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі медичної, біоорганічної та біологічної хімії / К. С. Непорада [и др.]. Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів на кафедрі гігієни, екології та охорони праці в галузі / Л. В. Нєчєпаєва, Т. М. Матвієнко, О. Д. Саргош. Упровадження елементів дистанційного навчання в післядипломну освіту лікарів стоматологів-ортопедів / М. Я. Нідзельський [и др.]. Інформаційно-комунікаційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів / Н. М. Ніколаєва, І. В. Роженко. Інформаційно-комунікаційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів / Н. М. Ніколаєва, І. В. Роженко. Основа ефективності самостійної роботи і самовиховання студентів / Л. К. Овчаренко, І. В. Циганенко. Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів на кафедрі пропедевтики ортопедичної стоматології / О. Д. Оджубейська [и др.]. Огляд основних освітніх платформ для організації самостійної роботи студентів медичних ВНЗ / С. Ю. Оленець. Роль викладача вищого навчального закладу в організації самостійної роботи студентів / С. А. Павленко [и др.]. Самостійна робота студентів як важливий компонент вищої освіти / О. В. Павленкова, С. А. Павленко, І. М. Ткаченко. Роль самостійної лінгвістичної підготовки майбутнього лікаря як запорука міжнародного визнання / О. В. Пелипенко [и др.]. Застосування інноваціних технологій у організації самостійної роботи студентів на кафедрі терапевтичної стоматології / Т. О. Петрушанко [и др.]. Про необхідність формування в студентів першого курсу показників готовності до навчання в медичній академії / Т. В. Плужнікова, О. І. Краснова, С. С. Касинець. Сучасні технології організації самостійної роботи студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / В. П. Полянська [и др.]. Роль інноваційних технологій у самостійній роботі студента вищого медичного навчального закладу / І. Б. Попова. Інноваційні технології в організації самостійної роботи лікарів-інтернів із фаху "Внутрішні хвороби" / М. М. Потяженко [и др.]. Викладання ядерної медицини: організаційно-методичні підходи до самостійного вивчення предмета / В. Ф. Почерняєва [и др.]. Професійна парадигма викладачів вищого державного навчального закладу України "Українська медична стоматологічна академія"/ В. І. Похилько [и др.]. Упровадження елементів самостійної роботи студентів у навчальний процес на кафедрі оперативної хірургії та топографічної анатомії / О. М. Проніна, А. М. Білич, А. В., Коптев М. М. Пирог-Заказнікова А. В. Актуальність інноваційних технологій навчання в підготовці сучасного лікаря / Г. Л. Пустовойт, Т. І. Ярмола, Л. А. Ткаченко. Упровадження нових педагогічних технологій у організацію самостійної роботи студентів стоматологічного факультету щодо здобуття знань із курсу внутрішніх хвороб / М. С. Расін [и др.]. Деякі шляхи модернізації науково-дослідної роботи студентів / О. В. Рибалов [и др.]. Самостійна робота студентів як основа сучасної освіти / В. О. Рогуля, С. А. Підлужна. Самостійна робота студентів як важливий елемент сучасної підготовки спеціалістів / В. Д. Сакевич. Організація самостійної роботи студента при вивченні урології / Л. П. Саричев [и др.]. Можливості використання комп'ютерних технологій і ресурсне забезпечення самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини/ А. С. Свінцицький, І. П. Катеринчук, Пьотр Гаєвські. Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів / Л. Г. Селіхова [и др.]. Засоби активізації самостійної роботи студентів при викладанні хімії / Н. В. Сизоненко [и др.]. Активізація пізнавальної активності студентів-медиків / М. Г. Скікевич, Л. І. Волошина, В. В. Бондаренко. Використання інноваційних технологій в активізації самостійної роботи майбутніх лікарів / П. М. Скрипніков [и др.]. Оптимізація підготовки лікарів-інтернів до складання інтегрованого ліцензійного іспиту "Крок 3. Стоматологія" на кафедрі післядипломної освіти лікарів-стоматологів ВДНЗУ "УМСА"/ П. В. Скрипніков [и др.]. Сучасні методологічні підходи до організації самостійної роботи студентів вищих медичних навчальних закладів / А. М. Скрипніков, В. О. Рудь, О. С. Телюков. Інноваційні кроки в організації самостійної роботи клінічних ординаторів-іноземців на кафедрі ортодонтії / Л. В. Смаглюк [и др.]. Організація індивідуально-дослідницької самостійної роботи студентів під час написання історії хвороби ортодонтичного пацієнта / Л. В. Смаглюк [и др.]. Використання інтерактивних дошок як елемент сучасного викладання фізіології / В. М. Соколенко, Л. Е. Весніна. Роль самостійної роботи студентів при вивченні патоморфології / І. І. Старченко [и др.]. Використання електронних освітніх ресурсів у сучасних підходах до організації самостійної роботи студентів / О. А. Синенко. Фактори впливу на ефективність самостійної роботи студентів / І. М. Сологор, О. М. Бєляєва. Організація самостійної роботи студентів медичних ВНЗ із використанням інноваційних технологій / Я. А. Тарасенко [и др.]. Самостійна робота студентів як спосіб формування загальних і предметних компетентностей майбутніх фахівців / Ю. В. Тесленко [и др.]. Проблемне навчання: переваги і можливості застосування в навчальному процесі на кафедрі біології / О. В. Ткаченко [и др.]. Роль і місце студентського наукового гуртка в самостійній роботі студентів на клінічних кафедрах / Н. Г. Третяк [и др.]. Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів / С. І. Треумова [и др.]. Досвід використання інноваційних технологій в підготовці студентів-медиків / Т. А. Трибрат, С. В. Шуть. Організація самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів із застосуванням інформаційних технологій / М. М. Фастовець, О. О. Калюжка. Самостійна робота студентів як засіб підвищення ефективності навчального процесу / М. Є. Фесенко [и др.]. Роль міждисциплінарних зв'язів та інноваційних технологій у підготовці студента-медика / Б. М. Филенко [и др.]. Організація самостійної роботи лікарів-інтернів на кафедрі післядипломної освіти лікарів-стоматологів / Л. М. Хавалкіна, Т. А. Хміль, В. О. Дубина. Методи організації самостійної роботи в сучасному навчанні студентів / О. В. Хміль [и др.]. Самостійна робота студента медичного закладу як невід'ємна складова повноцінного професійно-особистісного розвитку / І. В. Циганенко. Форми самостійної роботи студентів при вивченні судової медицини / В. В. Черняк, О. Є. Дев'яткін, А. Г. Нікіфоров. Використання мультимедійних технологій у організації самостійного вивчення іноземної мови студентів медичних навчальних закладів / К. С. Чуприна. Упровадження елементів дистанційної освіти на кафедрі післядипломної освіти лікарів-стоматологів / В. К. Шевченко, В. Л. Мельник. Упровадження дистанційної освіти й електронних підручників як фактори вдосконалення підготовки лікарів-стоматологів на післядипломному етапі / В. К. Шевченко, В. П. Мельник. Специфіка організації самостійної організації роботи студентів медичного факультету на кафедрі гістології, цитології та ембріології / В. І. Шепітько [и др.]. Значення інновацій у організації самостійної роботи для профілізації практичної підготовки студентів стоматологічних факультетів із "Медицини надзвичайних ситуацій" / К. В. Шепітько [и др.]. Інновації в організації самостійної роботи студентів з теми "Домедична допомога в експериментальних і бойових умовах. Первинний огляд постраждалого"/ К. В. Шепітько, В. В. Шевченко. Інновації в організації самостійної роботи лікарів-інтернів на кафедрі дитячої стоматології факультету післядипломної освіти / О. В. Шешукова [и др.]. Практичний досвід імплементації принципів компентнісного підходу в організації самостійної роботи лікарів-інтернів стоматологів / В. І. Шинкевич, К. О. Удальцова, О. А. Писаренко. Особливості організації самостійної роботи студентів / О. Г. Шумейко. Самостійна робота студента як фактор професійної досконалості / А. Г. Ярешко, А. К. Вородюхіна, М. В. Куліш. Вплив інноваційних методів навчання і самостійна роботи на засвоєння знань студентами / Т. І. Ярмола, Л. А. Ткаченко, Г. Л. Пустовойт.
Примірники :Наук.Аб.(1)
Вільні : Наук.Аб.(1)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-24 
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)