Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Матеріали конференцій - результати пошуку 3971

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання. Статті (56)Методичні рекомендації. Брошури (1)Електронний ресурс (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Трибрат, Т. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378/З-41
Автор(и) : Треумова С. І., Петров Є. Є., Трибрат Т. А., Іваницька Т. А., Борисова З. О., Шуть С. В.
Назва : Психолого-педагогічні засади формування майбутнього фахівця з вищою освітою медичного профілю
Колективи : Українська медична стоматологічна академія
Місце публікування : Збірник статей V Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 19-20 лист. 2020 р./ МОЗ України, Українська медична стоматологічна академія, Гуманітарно-тех. акад. (м. Бєльсько-Бяла, Респ. Польща), Білорус. держ. мед. ун-т, Cambridge Assessment English Authorised Platinum Centre ''Grade Education Centre'', м. Київ, Харків. нац. мед. ун-т, Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка, Львів. нац. аграр. ун-т, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава: Астрая, 2020. - С. 377-382. - ISBN 978-617-7915-02-6 (Шифр 378/З-41-812246179). - ISBN 978-617-7915-02-6
УДК : 378+[378.6+4]:61](063)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Психолого-педагогічні засади формування майбутнього фахівця це, насамперед, питання особистісного розвитку, формування світогляду, клінічного, критичного мислення, мотивації до навчання, готовності до майбутньої професійної діяльності. Необхідно, щоб протягом навчання відбулися суттєві зміни в структурі самосвідомості, завершився процес самовизначення. Слід сформувати прагнення застосовувати свої знання, досвід, здібності в галузі обраної професії та визначити професійну направленість. Необхідно розвити бажання вдосконалювати свою кваліфікацію, погляди, переконання після закінчення вищого навчального закладу. За роки навчання студент має стати зрілою, самодостатньою людиною. Зростає значення формування гармонійно- розвинутої суспільно-активної особистості - спеціаліста. Без достатньої позитивної мотивації неможливо досягти результатів у розвитку становлення фахівця. Слід зазначити, що провідною метою української освіти є створення умов для розвитку та самореалізації кожної особистості, формування покоління, здатного навчатися впродовж всього життя.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Найти похожие

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/З-41
Назва : Збірник статей V Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 19-20 лист. 2020 р.
Вихідні дані : Полтава: Астрая, 2020
Кільк.характеристики :441 с.: іл.; 21 см.
Колективи : Українська медична стоматологічна академія (Полтава), Конференція (V; 2020; Полтава)
Примітки : Ст. на укр., англ. мовах. - Бібліогр. в кінці ст. - 100-річчю Української медичної стоматологічної академії присвячується
ISBN, Ціна 978-617-7915-02-6: 030.00 р.
УДК : 378+[378.6+4]:61](063)
Предметні рубрики: ВИЩА ОСВІТА
МОВОЗНАВСТВО
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конференції
Зміст : Medicus nihil aliud est, quam animi consolatio: комунікативна компетентність лікаря як один з основних критеріїв його професіоналізму/ В. М. Ждан [и др.]. Можливості викладання хірургії із застосуванням комп’ютеризації та інтернету/ М. В. Безручко [и др.]. Методологічні аспекти організації самостійної роботи студентів у закладах вищої медичної освіти / С. Б. Безшапочний [и др.]. Мовна картина світу крізь призму пареміології (на матеріалі латинськомовних зоопаремій)/ О. М. Беляєва. Вплив суб'єкт-суб'єктної взаємодії викладачів зі студентами на успішне проходження адаптаційного періоду першокурсниками/ О. М. Бєляєва, Є. Є. Гончарова. Формування правових компетенцій здобувачів освіти галузі знань «Охорона здоров'я». Філософські аспекти/ О. С. Біланов. Проблеми викладання клінічної анатомії і оперативної хірургії на сучасному етапі реформування вищої медичної освіти/ С. М. Білаш [и др.]. Формування навчально-пізнавальних стратегій на етапі підготовки іноземних громадян до вступу у заклади вищої освіти / Л. В. Богиня, Є. В. Горбенко. Надбання з підготовки іноземних громадян в Українській медичній стоматологічній академії/ Л. В. Буря [и др.]. Проблеми міжкультурної комунікації в повісті В. Г. Короленка «Без языка»/ О. М. Вечерок, Л. В. Трусова, С. А. Скальська. Students’ self-studying as a key element of distance learning/ N. I. Vynnyk, S. M. Sovhyria. Методический инструментарий толерантной коммуникации/ Л. В. Глобина. Провідна роль пізнавальної активності у формуванні фахових компетентностей студентів / Є. С. Гончарова. The role of modern information technologies at the surgical profile departments training process/ V. S. Drabovskiy [и др.]. Оптимізація викладання латинської, української й англійської термінології на рівні додипломної підготовки майбутніх лікарів у закладах вищої медичної освіти України/ О. В. Дубровіна [и др.]. Мовні помилки та їх усунення в процесі вивчення дисципліни «КЗВ: англійська мова фахового спрямування»/ С. М. Ефендієва. Дистанційна комунікація між учасниками освітнього процесу/ С. М. Ефендієва, Н. М. Кінчелое, І. В. Знаменська. Особисто орієнтований підхід при вивченні пропедевтики педіатрії в умовах дистанційного навчання / Л. С. Зюзіна [и др.]. Лексико-семантичні засоби актуалізації фактора адресата у формах поінформованої згоди на стоматологічне лікування / В. Г. Костенко, І. М. Сологор, Н. С. Сухачова. Самоосвіта викладача закладу вищої медичної освіти на сучасному етапі/ Т. О. Крючко [и др.]. Методології визначення соціально-емоційного особистісного інтелекту / С. К. Кулішов. Methodological strategies for teaching grammar in medical english for academic purposes/ Yu. Lysanets, O. Bieliaieva. The use of hedging in the English medical discourse/ Yu. Lysanets [и др.]. Робота з художніми і нехудожніми адаптованими текстами у процесі мовної підготовки іноземних слухачів/ Н. В. Максименко, І. М. Іотова, Н. М. Маджар. Порівняльний огляд найбільш відомих платформ дистанційного навчання на післядипломному етапі освіти лікарів-стоматологів/ А. І. Максименко, О. В. Шешукова. Досвід організації дистанційного навчання при вивченні пропедевтики педіатрії в умовах сучасних викликів/ О. І. Мелащенко. Порівняння перекладу антропонімів українською та російською мовами/ М. А. Панівська, Л. Ю. Прийма. The use of “Futurelearn” for maximizing the ielts speaking test score/ A. K. Pavelieva [и др.]. Ставлення студентів-медиків до мовного явища “суржик” у місті Полтаві/ Є. Є. Петров, О. Є. Петрова. Структурно-семантичні особливості кількаслівних термінів з ядерною семою «тиф»/ В. Г. Синиця, О. М. Бєляєва, О. В. Мироник. Імідж викладача згідно з даними опитування студентів-стоматологів/ М. Г. Скікевич, Л. І. Волошина, К. П. Локес. Проблеми формування клінічного мислення у студентів/ А. М. Скрипніков [и др.]. The subsystem of exercises for teaching professionally oriented dialogic speech of medical students/ L. B. Slipchenko. Lexical features of english terminology in oral and maxillofacial surgery/ O. S. Svyryda, Ya. О. Yushchenko, Yu. V. Lysanets. Актуальні проблеми інтерактивного навчання іноземних мов у закладах освіти / Н. Г. Танько, Н. О. Шерстюк. Формування іміджу сучасного викладача вищої освіти / О. О. Тихонова [и др.]. Застосування ТРВЗ-технологій (теорії розв’язання винахідницьких завдань) під час вивчення хірургічної стоматології/ П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна, Т. А. Зарудська. Психолого-педагогічні засади формування майбутнього фахівця з вищою освітою медичного профілю / С. І. Треумова [и др.]. Психолого-педагогічні засади формування особистості майбутнього фахівця з вищою освітою/ М. М. Фастовець [и др.]. Аналіз змісту, засобів та методів дистанційного навчання на кафедрі патологічної анатомії з секційним курсом / Б. М. Филенко [и др.]. Психологічна характеристика студентів-медиків із позиції визначення суїцидального ризику / С. М. Цвіренко [и др.]. Вивчення іноземної мови з використанням елементів сучасної методики CLIL у немовних ЗВО/ Н. О. Шерстюк, Н. Г. Танько. Про деякі «справжні» і «хибні» помилки в англійській медичній термінології/ Н. В. Янко, О. М Бєляєва, Л. Ф. Каськова.
Примірники :Наук.Аб.(1)
Вільні : Наук.Аб.(1)
Найти похожие

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378/А 43
Автор(и) : Шуть С. В., Трибрат Т. А., Чекаліна Н. І.
Назва : Якісні підходи до підготовки лікаря загальної практики
Колективи : УМСА
Місце публікування : Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах: Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 22 березня 2018 року/ МОЗ України, УМСА. - Полтава: РВВ УМСА, 2018. - С. 257-258 (Шифр 378/А 43-494423631)
УДК : 378:61(063)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СЕМЕЙНАЯ ТЕРАПИЯ -- FAMILY THERAPY
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Наголошується, що в умовах стрімкого розвитку медицини, впровадження нових методів терапії і діагностики необхідно переглянути програми підготовки фахівців для української медичної галузі. Сучасна медицина потребує нової системи освіти, яка сформує в майбутніх лікарів здатність до проективної детермінації майбутнього, відповідальність за нього, віру в себе і свої професійні здібності. Розглядаються переваги використання у вищій медичній освіті інтерактивних методів навчання.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Найти похожие

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378/А 43
Автор(и) : Трибрат Т. А., Казаков Ю .М., Шуть С. В.
Назва : Сучасні підходи і шляхи підвищення ефективності засвоєння знань під час самостійної роботи студентів
Колективи : УМСА
Місце публікування : Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах: Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 22 березня 2018 року/ МОЗ України, УМСА. - Полтава: РВВ УМСА, 2018. - С. 235-236 (Шифр 378/А 43-494423631)
УДК : 378:61(063)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
НАВЫКИ ВЫПОЛНЕНИЯ ТЕСТОВ -- TEST TAKING SKILLS
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
Анотація: Автори вважають, що самостійна робота студентів сприяє формуванню саморозвитку, творчому застосуванню знань та їх адаптації до професійної діяльності. Удосконалення самостійної роботи студентів підвищить якість підготовки майбутніх лікарів.
Найти похожие

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378/С 91
Автор(и) : Шуть С. В., Казаков Ю. М., Трибрат Т. А., Чекаліна Н. І., Боряк В. П.
Назва : Інтерактивні методи в навчанні сімейного лікаря на додипломному етапі
Колективи : УМСА
Місце публікування : Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика: Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 19 березня 2020 року/ МОЗ України, УМСА. - Полтава: РВВ УМСА, 2020. - С. 268-269 (Шифр 378/С 91-132808118)
УДК : 378:61(063)
MeSH-головна: ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Розглянуто доцільність упровадження інтерактивних методів навчання студентів медичного факультету з дисципліни «Загальна практика-сімейна медицина», які сприяють розвитку комунікативних навичок, формуванню інтелектуальної самостійності й професіоналізму.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Найти похожие

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/С 91
Назва : Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика: Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 19 березня 2020 року
Вихідні дані : Полтава: РВВ УМСА, 2020
Кільк.характеристики :286 с.: іл.; 29 см.
Колективи : УМСА (Полтава), Конференція (2020; Полтава)
Примітки : На укр. мові, пол. (1), рос. (1). - Бібліогр. в кінці ст.
Ціна : 050.00 грн.
УДК : 378:61(063)
Предметні рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конференції
Зміст : Імідж Української медичної стоматологічної академії: стратегія і здобутки/ В. М. Ждан [и др.]. Роль тестового контролю і якості тестових завдань у підготовці фахівців на кафедрі патофізіології/ О. Є. Акімов [и др.]. Оптимізація викладання дисципліни «Патофізіологія» із урахуванням викликів сучасності/ О. Є. Акімов, В. О. Костенко. Алгоритм підвищення якості засвоєння навчального матеріалу щодо емерджентних інфекцій/ М. М. Ананьєва [и др.]. Методологічні підходи до вдосконалення якості підготовки здобувачів вищої освіти на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології/ О. Ю. Андріянова, Л. Ф. Каськова, О. О. Кулай. Особливості опанування клінічної дисципліни «Отоларингологія» в умовах реформування медичної освіти/ С. Б. Безшапочный [и др.]. До питань підготовки медичних кадрів у період розвитку системи громадського здоров’я в Україні/ І. В. Бєлікова [и др.]. Інноваційне освітнє середовище сучасного медичного ЗВО як основа конкурентоспроможності медичної освіти/ М. В. Бичко. Підготовка майбутнього лікаря до професійного саморозвитку в навчальному процесі закладу вищої медичної освіти/ М. В. Бичко, О. В. Сілкова, Г. Ю. Мороховець. Використання програмного забезпечення у вивченні дисципліни «Нормальна анатомія людини» на кафедрі клінічної анатомії і оперативної хірургії/ С. М. Білаш [и др.]. Формування клінічного мислення при вивченні дисципліни «Анатомія людини з фізіологією» у студентів спеціальності «Медсестринство», які здобули базову загальну середню освіту/ С. М. Білаш, Я. О. Олійніченко, М. М. Коптев. Роль самостійної роботи студентів у концепції вищої медичної освіти/ Л. Є. Бобирьова [и др.]. Фахово-зорієнтовані дидактичні матеріали як чинник підвищення мотивації іноземних громадян першого року навчання/ Л. В. Богиня, Є. В. Горбенко, Л. В. Трусова. Підвищення якості медичної освіти з викладанням сучасних методів діагностики і лікування в дерматовенерології/ К. В. Васильєва [и др.]. Сучасні методологічні аспекти у викладанні радіології/ Л. М. Васько [и др.]. Актуальність викладання лабораторної діагностики / Л. Е. Весніна, В. М. Соколенко, Т. В. Мамонтова. Крос-культурна адаптація іноземних студентів як складова навчально-виховного процесу/ О. М. Вечерок, Н. В. Максименко, С. А. Скальська. Сучасні аспекти медичної освіти, від теорії до практики/ Є. Є. Виженко [и др.]. Науково-дослідна робота студентів як один зі шляхів удосконалення підготовки майбутніх лікарів/ Н. І. Винник [и др.]. Проблеми і перспективи професійно-особистісного самовизначення майбутнього фахівця в сучасних соціокультурних умовах/ В. І. Владимирова. Внедрение цифровых технологий и компьютеризированных методов обучения в процесс преподавания на начальных этапах образовательной программы Дунайского частного университета/ М. Волгин, А. Кильбасса. Особливості оволодіння практичними навичками з фтизіатрії в умовах дотримання протитуберкульозними закладами заходів інфекційного контролю/ А. К. Вородюхіна, А. Г. Ярешко, М. В. Куліш. Індивідуальний підхід в навчально-виховному процесі післядипломної освіти з урахуванням типологічних особливостей особистості лікаря-курсанта/ Л. Б. Галич [и др.]. Міжнародна професійна компетентність лікаря: проблеми і перспективи при викладанні хірургічної стоматології/ А. М. Гоголь, А. І. Панькевич, І. А. Колісник. Використання педагогічних технологій у організації змісту навчального матеріалу/ І. А. Голованова [и др.]. Підготовка акушерів - гінекологів: сьогодення і майбутнє/ А. М. Громова [и др.]. Упровадження основ доказової медицини в навчальний процес при вивченні внутрішньої медицини/ О. О. Гуцаленко. Wspomaganie rozwoju dziecka z zespolem downa w przedszkolu -aspekty metodyczne i prawne / J. Daszykowska-Tobiasz. Методологія викладання дисципліни «Ортопедична стоматологія, в тому числі імплантологія» в Українській медичній стоматологічній академії/ В. М. Дворник [и др.]. Лінгводидактичні аспекти навчання аудіюванню на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням/ К. В. Дегтярьова. Шляхи і способи посилення мотивації при вивченні української мови як іноземної/ К. В. Дегтярьова. Виховання гармонійно розвинутої особистості студентської молоді в процесі навчання мікробіології, вірусології та імунології/ Т. В. Дерев'янко [и др.]. До проблеми викладання філософії в сучасній вищій медичній школі/ О. І. Джадан. Особливості викладання стоматологічної імплантології на кафедрі ортопедичної стоматології з імплантологією Української медичної стоматологічної академії/ О. В. Добровольська [и др.]. Особливості педагогічного спілкування викладачів зі студентами в медичному закладі вищої освіти/ І. М. Донець [и др.]. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів на лекціях із медичної біології/ С. І. Дубінін [и др.]. Організація і зміст виховної роботи на кафедрі іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією/ С. М. Ефендієва [и др.]. Теоретико-організаційні основи виховання фізичних якостей у студентів медичних закладів вищої освіти/ А. В. Ємець [и др.]. Менеджмент підготовки лікаря загальної практики/ В. М. Ждан [и др.]. Використання можливостей навчально-практичного центру сімейної медицини у формуванні професійних навичок сімейного лікаря/ В. М. Ждан [и др.]. Формування фахової компетентності лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти на основі таксономії Блума/ Л. В. Животовська [и др.]. Симуляційні технології як спосіб сучасної освіти / Т. О. Жукова [и др.]. Контроль знань із фізіології студентів медичного ЗВО в контексті державної стратегії розвитку медичної освіти/ М. Ю. Жукова [и др.]. Методологічні особливості викладання фізіології ендокринної cистеми студентам англомовної форми навчання як етап підготовки до єдиного державного кваліфікаційного іспиту/ Т. М. Запорожець, М. В. Рудь, Т. А. Сухомлин. До питання самоідентифікації сімейного лікаря в умовах медичної реформи/ І. В. Іваницький, Я. Є. Блоха, Т. А. Іваницька. Робочий зошит - шлях до підвищення рівня професійної підготовки студентів-медиків/ О. Д. Іващенко [и др.]. Індивідуалізація підходу до контролю знань студентів / Н. М. Іленко [и др.]. Дидактичні принципи фізичного моделювання як методу пізнання в курсі медичної і біологічної фізики/ Л. В. Ісичко. Практико-орієнтований підхід до підготовки майбутніх лікарів: методологічні та практичні аспекти/ Казаков. Оптимізація впровадження інноваційних технологій у навчання студентів із нормативним терміном навчання з клінічної фармакології з позицій сучасної медичної освіти/ А. А. Капустянська, Н. В. Моісєєва, Р. В. Луценко. Формування практичної складової освіти стоматолога під час сестринської практики в дитячій стоматології/ Л. Ф. Каськова [и др.]. Як покращити підготовку студентів із внутрішньої медицини: методологія, теорія, практика/ І. П. Катеренчук. Методика викладання інфекційних хвороб з епідеміологією в умовах кредитно-модульної системи і критерії її ефективності/ Т. І. Коваль [и др.]. Сучасні підходи до навчання майбутніх лікарів / О. П. Ковальов [и др.]. Новітні тенденції освітнього процесу з професійної підготовки медичних фахівців / О. В. Коковська [и др.]. Напрями оптимізації процесу навчання англомовних студентів/ Ю. Л. Коробейнікова, Л. С. Коробейніков. Створення і використання відеофільмів і мультимедійних презентацій на кафедрі нервових хвороб з нейрохірургією та медичною генетикою/ А. М. Кривчун [и др.]. Методична діяльність і методична робота викладача в умовах сучасної медичної освіти/ Т. О. Крючко [и др.]. Оптимізація методології викладання базових знань з ортодонтії/ Н. В. Куліш, М. І. Дмитренко, О. В. Лучко. Навчання застосуванню квантових технологій для прийняття діагностичних і лікувальних рішень у клініці внутрішньої медицини/ С. К. Кулішов. Кейс-метод у контексті філологічної освіти іноземних студентів/ Т. О. Лещенко, Н. В. Бондар. Продуктивність електронного сервісу Kahoot під час вивчення предмета "Українська мова як іноземна" у закладі вищої медичної освіти / Т. О. Лещенко, М. М. Жовнір. Застосування мультимедійних засобів навчання у викладанні дисципліни «Медична інформатика»/ О. О. Лєнкова. Застосування інтерактивних методів у викладанні фармакології/ Р. В. Луценко [и др.]. Роль написання реферату студентами 1 курсу в формуванні навичок самостійної роботи з літературою/ Н. О. Ляхова, Н. О. Хорош. Роль самостійної роботи і виховного процесу в підготовці майбутнього лікаря/ В. І. Ляховський [и др.]. Покращення інтегрованого вивчення клінічної імунології/ В. І. Ляховський, Р. В. Луценко, Н. В. Ляховська. Сучасний підхід до навчальних стратегій при вивченні терапевтичної стоматології/ І. Я. Марченко [и др.]. Застосування елементів педагогіки партнерства в підготовці лікарів-стоматологів у післядипломній освіті / В. Л. Мельник, В. К. Шевченко. Компетентнісний підхід у викладанні предмету біологічного циклу в системі підготовки майбутніх лікарів/ І. В. Міщенко [и др.]. Інтерактивні методи навчання в сучасній медичній освіті/ А. І. Могильник. Аспекти симуляційного навчання в медичній науці/ А. І. Могильник, О. Ю. Бодулєв. Тестування як форма контролю знань здобувачів вищої освіти/ Г. Ю. Мороховець, Ю. В. Лисанець. Educational issues in sexual health and linguistic expression of sexuality/ L. Morska. Роль студентського наукового товариства у формуванні лікаря-стоматолога/ Т. М. Мошель, Т. Д. Бублій. Новітні методики навчання лікарів-інтернів і слухачів циклів тематичного удосконалення на кафедрі післядипломної освіти лікарів-стоматологів ортопедів/ М. Я. Нідзельський, О. А. Писаренко, Н. В. Цветкова. Інтерактивна модель навчання з патологічної анатомії англомовних студентів/ Д. Є. Ніколенко. Особливості діагностичного процесу в пародонтології: помилки й ускладнення/ А. К. Ніколішин [и др.]. Застосування сучасних форм і методів навчання у викладанні дитячої терапевтичної стоматології/ С. Ч. Новікова [и др.]. Особливості структури навчальних посібників дисциплін природничого циклу як фактор підвищення ефективності навчання іноземних студентів на початковому етапі / О. В. Овчаренко, І. В. Колєчкіна, Н. О. Кушпіль. Новітні технології в сучасній медичній освіті/ С. Ю. Оленець. Сучасна література – методична основа підготовки студентів магістерського рівня навчання/ Г. Ю. Островська [и др.]. Компетентнісні тренди сучасної вищої медичної освіти/ С. І. Панасенко [и др.]. Методологія опанування професійних навичок у травматології й ортопедії/ О. В. Пелипенко [и др.]. Концепції формування позитивної мотивації на корекцію харчової поведінки в майбутніх лікарів: актуальність, значення, шляхи запровадження/ М. М. Потяженко [и др.]. Інформальна освіта на післядипломному етапі навчання лікаря-спеціаліста/ М. М. Потяженко [и др.]. Досягнення якісного навчання - провідна мета сучасної медичної освіти/ К. О. Приліпка, А. В. Алексеєва. Основи сучасного симуляційного навчання на кафедрі клінічної анатомії і оперативної хірургії/ О. М. Проніна [и др.]. Викладач і студент: суперники чи однодумці?/ Г. Л. Пустовойт [и др.]. Особливості впровадження дистанційного навчання в самостійну підготовку студентів закладів вищої медичної освіти/ В. В. Ряднова [и др.]. Критерії оцінювання рівнів сформованості англомовної стратегічної компетентності майбутніх перекладачів/ Н. О. Сабат. Особливості формування особистості лідера в студентському колективі/ Т. В. Савицька, І. Н. Іотова, Н. М. Маджар. Соціологічні методи збору й аналізу інформації в еколого-гігієнічних дослідженнях/ О. Д. Саргош, О. В. Катрушов, Т. М. Матвієнко. Досвід управління якістю підготовки висококваліфікованих лікарів/ Л. П. Саричев, С. А. Сухомлин. Формування професійних компетентностей у іноземних студентів під час вивчення дисципліни «Анатомія людини»/ Н. Л. Свінцицька [и др.]. Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика/ Л. Г. Селіхова [и др.]. Сучасний розвиток медичної науки і практики/ Л. Г. Селіхова [и др.]. Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання при викладанні хімічних дисциплін/ Н. В. Сизоненко, Н. П. Куценко, С. С. Андрейко. Сучасні тренди медичної освіти/ О. В. Сілкова, Н. В. Лобач. Формування дослідницьких компетенцій у студентів медичного закладу вищої освіти/ М. Г. Скікевич, Л. І. Волошина. Ефективність використання даних фотореєстрації хворих у підготовці лікарів-стоматологів/ П. М. Скрипников [и др.]. Удосконалення методичної діяльності викладачів на рівні післядипломної освіти/ П. М. Скрипников [и др.]. Особливості курації пацієнтів із використанням телемедицини при викладанні психіатрії/ А. М. Скрипніков [и др.]. Іноваційні навчальні підходи до організації профілактикі хімічних залежностей в медичному закладі вищої освіти/ А. М. Скрипніков, О. С. Телюков, В. О. Рудь. Контроль теоретичних знань і практичних умінь студентів як еталон їхньої підготовки до «Крок-2»/ Л. В. Смаглюк [и др.]. Опанування студентами практичних навичок - важливий етап фахового навчання ортодонтії/ Л. В. Смаглюк [и др.]. Мовні помилки і шляхи їх мінімізації в процесі вивчення розділу «Клінічна термінологія» англомовними студенами/ І. М. Сологор, О. М. Бєляєва, В. Г. Костенко. Сучасні та історичні аспекти підготовки студентів з мікробіології, вірусології та імунології/ С. М. Сотниченко [и др.]. Тестовий контроль знань студента як сучасна складова медичної освіти: переваги і недоліки/ І. І. Старченко [и др.]. Упровадження елементів дистанційного навчання в післядипломну медичну освіту на кафедрі післядипломної освіти лікарів-ортодонтів/ О. А. Стасюк [и др.]. Викладання акушерства і гінекології в сучасних умовах / К. В. Тарасенко, А. М. Громова, Л. А. Нестеренко. Роль позааудиторної роботи у формуванні особистості й підвищенні професійного рівня студентів/ К. А. Таряник [и др.]. Сучасні концептуальні підходи в структурі медичної освіти при викладанні внутрішньої медицини на прикладі гострого і хронічного коронарного синдромів/ Ю. В. Тесленко. Провідна роль музею кафедри анатомії людини в навчально-виховній роботі зі студентами/ О. О. Тихонова [и др.]. Деякі типології педагогів і учнів та їхній можливий вплив на навчальний процес / О. В. Ткаченко, В. М. Скоколенко, З. К. Моргун. Деякі аспекти білінгвальності іноземних студентів і можливі шляхи їх вирішення: власний і зарубіжний досвід/ О. В. Ткаченко [и др.]. Симуляційний тренінг як форма підготовки студентів/ К. Д. Тончева [и др.]. Використання симуляційних технологій у системі підготовки студентів закладів вищої медичної освіти/ О. М. Торонченко, Л. О. М'якінькова. Особливості педагогічного спілкування в системі «викладач-студент» як основного компонента сучасного освітнього процесу на кафедрі внутрішньої медицини/ Н. Г. Третяк [и др.]. Особливості англомовного навчання клінічної ортодонтії/ М. В. Трофименко, А. М. Білоус, А. В. Ляховська. Формування навичок науково-пошукової роботи з гуманітарних дисциплін у студентів-медиків/ Т. В. Тукова, М. В. Асламова, Г. М. Козуб. Використання інтерактивних технологій навчання пропедевтики педіатрії/ М. Є. Мелащенко, О. І. Мелащенко. Матеріали наукових публікацій викладачів кафедри патологічної анатомії з секційним курсом як складова навчального процесу/ Б. М. Филенко [и др.]. Особливості психоемоційної підготовки лікарів-інтернів до самостійної праці як фахівців на рівні міжнародних вимог/ Л. М. Хавалкіна, К. О. Удальцова-Гродзинська, Ю. В. Тимошенко. Методичні підходи інвестування в здоров’я людського капіталу/ Н. В. Харченко, А. В. Костріков. Сучасні підходи до оптимізації навчального процесу на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології/ О. В. Хміль, Л. І. Амосова, Л. Ф. Каськова. Формування компетенцій майбутніх лікарів щодо оцінки впливу соціально-економічних і біологічних детермінант на стан здоров’я населення в аспекті розвитку громадського здоров’я/ М. В. Хорош [и др.]. Застосування інтерактивних технологій у формуванні професійних компетенцій лікарів-стоматологів/ М. В. Хребор, Ю. І. Силенко. Особливості організації навчання на післядипломному етапі в закладах вищої медичної освіти/ Н. В. Цветкова, В. М. Соколовська. Сучасні погляди на систему контролю знань у вищій медичній школі/ С. М. Цвіренко [и др.]. Некоторые заметки по поводу организации научно-исследовательской работы студентов на кафедре латинского языка медицинских университетов/ А. З. Цисык. Сучасні аспекти методології викладання судової медицини/ В. В. Черняк [и др.]. Сучасні підходи до викладання загальної хірургії / І. О. Чорна [и др.]. Підготовка лікаря – від теорії до практики/ А. В. Чорнобай [и др.]. Інноваційні методи та сучасні інформаційні технології у навчанні української мови іноземних студентів/ О. М. Шевченко. Адаптація процесу викладання іноземним студентам з урахуванням гендерних особливостей/ В. Д. Шейко, О. А. Крижановський, С. В. Должковий. Роль міждисциплінарної інтеграції в сучасних умовах підготовки студентів-медиків/ В. І. Шепітько [и др.]. Конкурси професійної майстерності як фактор розвитку творчості лікаря-стоматолога дитячого/ О. В. Шешукова [и др.]. Коучинг у системі медичної післядипломної освіти / Я. В. Шиманська [и др.]. Індивідуальна робота студента медичного вишу: роль і місце cтудентської наукової групи/ 266-267. Інтерактивні методи в навчанні сімейного лікаря на додипломному етапі / С. В. Шуть [и др.]. Медична блогодидактика та медіаосвітні технології як новітні чинники розвитку професійної компетентності фахівця/ В. Г. Юфименко. Соціальні мережі як ефективне середовище комунікації в мовній підготовці іноземних студентів/ В. Г. Юфименко. Поліорганність туберкульозу і проблеми його викладання/ А. Г. Ярешко, М. В. Куліш, А. К. Вородюхіна. Клінічна кафедра сьогодні : проблеми і можливі шляхи розв'язання/ Т. І. Ярмола [и др.].
Примірники : всього : Наук.Аб.(2)
Вільні : Наук.Аб.(2)
Перейти к внешнему ресурсу http://elib.umsa.edu.ua/handle/umsa/12929
Найти похожие

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/А 43
Назва : Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах: Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 22 березня 2018 року
Вихідні дані : Полтава: РВВ УМСА, 2018
Кільк.характеристики :270 с.: іл.; 29 см.
Колективи : УМСА (Полтава), Конференція (2018; Полтава)
Різночитання назви :Загл. обл.: Актуальні питання контролю якості освіти у вищих навчальних закладах
Примітки : На укр. мові, рос., англ. (1). - Бібліогр. в кінці ст.
Ціна : 050.00 грн.
УДК : 378:61(063)
Предметні рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА
ВИЩА ОСВІТА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конференції
Зміст : Порівняльний аналіз показників якості освітньої діяльності ВДНЗУ «УМСА» за 2013 - 2017 рр./ В. М. Ждан [и др.]. Дистанційне навчання як нова технологія практичної підготовки і контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах/ Д. С. Аветіков [и др.]. Організація індивідуальної наукової роботи при підготовці магістрів на кафедрі патофізіології/ О. Є. Акімов, В. О. Костенко. Контроль якості самостійної роботи на кафедрі патофізіології – невід’ємна складова якісної освіти/ О. Є. Акімов [и др.]. Проблеми виховання та оцінювання морально-етичних якостей студентів медичних вишів/ М. В. Асламова. Некоторые актуальные вопросы студенческой научно-исследовательской работы в рамках медицинского университета/ Г. А. Ахундбейли [и др.]. Оцінювання навчальної діяльності студентів як складова контролю якості освіти/ Т. О. Бажан, Є. А. Бажан, Ю. С. Лобач. Контроль якості освіти: використання інноваційних технологій/ В. П. Баштан [и др.]. Досвід кафедри соціальної медицини, організації та економіки охорони здоров’я з біостатистикою у формуванні практичних навичок студентів медичних факультетів/ І. В. Бєлікова, Т. В. Плужнікова, А. В. Костріков. Актуальні проблеми демократизації контролю навчальної діяльності студентів/ Л. П. Біланова, Ж. П. Кундій, Андрейко С. С. . Організація контролю якості освіти при вивченні клінічної анатомії та оперативної хірургії/ С. М. Білаш [и др.]. Основні аспекти моніторингу якості вищої освіти в Україні/ В. В. Білецька. Методи контролю знань студентів з курсу «Клінічна фармакологія»/ В. М. Бобирьов [и др.]. Оптимізація управління якістю освіти у ВДНЗУ “Українська медична стоматологічна академія”/ Л. Є. Бобирьова [и др.]. Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах/ Л. Є. Бобирьова [и др.]. Якість мовної підготовки іноземних громадян до вступу у ВНЗ України: стандарти, реалії, перспективи/ Л. В. Богиня, Т. Д. Криворучко. Електронний журнал як потужний інстумент контролю знань студентів на кафедрі терапевтичної стоматології/ Т. Д. Бублій, Л. І. Дубовая, Т. М. Мошель. Підходи до контролю якості вивчення дерматовенерології в сучасних умовах/ К. В. Васильєва [и др.]. Тестування як засiб удосконалення мовних компетенцiй у процесi вивчення росiйської мови як іноземної/ В. І. Владимирова, В. А. Рахманова. Деякі аспекти підвищення якості освіти у вищих медичних навчальних закладах/ Л. І. Волошина, М. Г. Скікевич, В. Д. Ахмеров. Складові якісної підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів у сучасних умовах/ А. К. Вородюхіна, А. Г. Ярешко, М. В. Куліш. Клиническое значение определения эндогенной интоксикации в учебном процессе/ Г. К. Гаджиева [и др.]. Сучасні методи контролю рівня знань лікарів-інтернів на кафедрі післядипломної освіти лікарів-ортодонтів із предмета «Ортодонтія»/ Л. Б. Галич [и др.]. Контроль та оцінювання успішності англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ О. В. Ганчо [и др.]. Внутрішній моніторинг - ефективний вид контролю якості освіти в навчальному закладі/ А. М. Герасименко, Н. П. Куценко. Альтернатива: контрольні роботи чи тести?/ Л. В. Глобіна, Г. М. Козуб, О. М. Шевченко. Розвиток інформаційно-комунікаційної та комп’ютерної компетентності під час післядипломної освіти/ І. А. Голованова [и др.]. Удосконалення методики тестового оцінювання навчальних досягнень студентів у сучасній вищій школі/ І. А. Голованова, М. М. Товстяк, В. П. Лисак. Формування навичок самоконтролю і саморегуляції студентів у вищих медичних навчальних закладах/ Є. Є. Гончарова. Контроль знань студентів при вивченні дисципліни «Акушерство та гінекологія»/ А. М. Громова [и др.]. Якість освіти та її контроль на післядипломному етапі навчання/ Г. М. Давиденко [и др.]. Особливості контролю якості підготовки студентів на кафедрі ортопедичної стоматології з імплантологією/ В. М. Дворник [и др.]. Основні складові підготовки і контролю якості знань студентів з Фармакології/ Т. О. Дев'яткіна [и др.]. Контроль якості знань з дисциплін природничо-наукового циклу / Г. Г. Деміденкова, Л. П. Біланова. Выживаемость знаний студентов медицинского университета/ О. А. Дерюгина [и др.]. Використання тестів як форма контролю знань студентів при вивченні гуманітарних дисциплін/ О. І. Джадан. Підвищення рівня навчання студентів IV курсу стоматологічного факультету під час написання історії хвороби/ М. І. Дмитренко [и др.]. Оптимізація навчання клінічних ординаторів на кафедрі ортодонтії/ М. І. Дмитренко, Н. В. Куліш, А. М. Білоус. Оцінювання якості знань студентів на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією/ Г. М. Дубинська [и др.]. Моніторинг якості навчального процесу засобами тестового контролю при вивченні медичної біології/ С. І. Дубінін [и др.]. Полилогическое общение в учебном процессе медицинского вуза/ А. А. Дубицкий [и др.]. Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх лікарів до застосування фізично-реабілітаційних технологій у професійній діяльності/ А. В. Ємець [и др.]. Formation of management skills in students of higher medical educational establishments in the period of health care reforming/ V. Zhdan [и др.]. Основні інтерактивні методи навчання в підготовці лікаря-спеціаліста/ В. М. Ждан, Є. М. Кітура, М. Ю. Бабаніна. Актуальність залучення лікарів первинної ланки до навчання за програмою циклу тематичного вдосконалення «Ведення пацієнта з ВІЛ-інфекцією/СНІДом сімейними лікарями»/ В. М. Ждан [и др.]. Коучинг-технології на заняттях мовного циклу: до питання впровадження і контролю навчальних досягнень студентів/ М. М. Жовнір. Компетентнісний підхід - контроль якості освіти / Т. О. Жукова [и др.]. Контроль якості навчання як важлива складова формування професійної компетентності майбутнього лікаря/ Л. С. Зюзіна, М. Є. Фесенко, В. К. Козакевич. Удосконалення практичної підготовки студентів як умова підвищення якості медичної освіти/ О. С. Іваницька [и др.]. Оптимізація оцінювання і підвищення якості освіти студентів вищих медичних навчальних закладів в умовах викладання хірургічних дисциплін/ Д. М. Іващенко [и др.]. Контроль якості знань майбутніх лікарів у процесі вивчення медичної хімії/ О. Д. Іващенко [и др.]. Практична спрямованість освітнього процесу як запорука якості освіти/ В. І. Ільченко [и др.]. Контроль знань студентів як компонент навчального процесу/ І. М. Іотова, Н. М. Маджар, С. А. Скальська. Контроль якості знань студентів шляхом компꞌютерного тестування: деякі позитивні і негативні аспекти/ Ю. М. Казаков [и др.]. Проектна робота як засіб індивідуалізації контролю навчальних досягнень студентів/ О. П. Кальник. Досвід організації контролю знань студентів з дисципліни «Клінічна імунологія»/ А. А. Капустянська [и др.]. Провідні напрями організації виховної роботи на кафедрі соціальної медицини в умовах євроінтеграції/ С. С. Касинець, Н. О. Ляхова. Контроль якості підготовки лікарів-стоматологів на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології/ Л. Ф. Каськова [и др.]. Контроль якості навчання в процесі вдосконалення професійних вмінь студентів/ Л. Ф. Каськова [и др.]. Якість освіти: складові успіху/ І. П. Катеренчук. Особливості викладання військово-спеціальної підготовки сімейним лікарям/ О. І. Катеречук. Ефективність методів контролю знань і вмінь студентів, які навчаються за кредитно-трансферною системою на кафедрі гігієни та екології/ О. В. Катрушов [и др.]. Упровадження симуляційних тренінгів для студентів вищих медичних навчальних закладів/ В. Д. Кіндій [и др.]. Професійна компетентність науково-педагогічного працівника як важлива складова якості вищої медичної освіти/ О. В. Коковська [и др.]. Шляхи вдосконалення контролю якості післядипломної підготовки лікарів-стоматологів/ С. В. Коломієць, О. В. Гуржій, О. А. Писаренко. Якість освіти майбутніх медичних сестер та її моніторинг/ О. В. Коробка, О. В. Новак. Ефекти мультикультуралізму: розв’язання проблем і використання переваг у роботі з іноземними студентами/ Л. Д. Коровіна, Т. М. Запорожець, М. В. Рудь. Актуальність упровадження об'єктивного структурованого клінічного іспиту у вищих медичних навчальних закладах/ Д. М. Король [и др.]. Аналіз якості навчання студентів при вивченні хірургії/ О. А. Крижановський [и др.]. Методологія симуляційного навчання / Т. О. Крючко, Т. В. Кушнерева, В. П. Харшман. Контроль якості навчання студентів внутрішній медицині за оцінкою креативності клінічного мислення/ С. К. Кулішов, О. М. Яковенко. Контроль рівня знань лікарів-курсантів на циклі спеціалізації з фаху «Ортодонтія»/ 139-140. Сучасні методи контролю знань клінічних ординаторів у засвоєнні предмета «Ортодонтія»/ В. Д. Куроєдова [и др.]. Контроль опанування студентами навичок редагування медичних наукових текстів як засіб формування професійних компетенцій/ Т. О. Лещенко, В. Г. Юфименко. Збереження здоров’я студента і викладача як один із важливих засобів підвищення ефективності медичної освіти/ Н. В. Литвиненко [и др.]. Сучасні підходи в оцінюванні якості освіти в контексті світових рейтингів вищих навчальних закладів/ В. К. Ліхачов [и др.]. Оцінка міцності збереження знань із мікробіології, вірусології та імунології в студентів медичного факультету/ Г. А. Лобань [и др.]. Фактори підвищення якості освіти студентів при опануванні клінічної дисципліни «Отоларингологія»/ В. В. Лобурець [и др.]. Методи контролю рівня знань студентів стоматологічних факультетів вищих медичних навчальних закладів/ К. П. Локес [и др.]. Головні складові якісної освіти в Україні/ Р. В. Луценко, С. Ю. Чечотіна, А. Г. Сидоренко. Виконання курсової роботи як індикатор оцінки якості засвоєння теоретичних знань і практичних навичок студентів/ Н. О. Ляхова, С. С. Касинець, І. В. Бєлікова. Шляхи покращення клінічного мислення при вивченні клінічної імунології/ В. І. Ляховський, Н. В. Ляховська, Ю. О. Капустник. До питання контролю формування навичок аудіювання на початковому етапі вивчення мови іноземними студентами/ Н. В. Максименко. Методи контролю фахової та загальної компетентності студентів-стоматологів при вивченні пропедевтики терапевтичної стоматології/ І. Я. Марченко [и др.]. Інтегрований іспит - критерій контролю знань лікарів-інтернів у післядипломній освіті/ В. Л. Мельник, В. К. Шевченко. Дві стратегії успішного складання екзамену студентами вишу/ З. К. Моргун [и др.]. Роль наукометричних ресурсів у розвитку інформаційно-комунікаційної компетенції здобувачів ступеня доктора філософії/ Г. Ю. Мороховець, Ю. В. Лисанець. Роль мотиваційної складової в процесі становлення особистості студентів-стоматологів/ Т. М. Мошель, І. Ю. Попович, Т. Д. Бублій. Самостійна робота студентів медичних внз у вивченні біологічної та біоорганічної хімії/ К. С. Непорада [и др.]. Шляхи і методи вдосконалення контролю знань студентів задля підвищення якості навчального процесу/ Л. В. Нечепаєва, Т. М. Матвієнко, В. П. Філатова. Організація і проведення патріотичного виховання студентів на кафедрі хірургії №1/ І. І. Нємченко [и др.]. Інтерактивні методи навчання на кафедрі хірургії №1/ І. І. Нємченко [и др.]. Актуальність питання контролю якості освіти з патоморфології/ Д. Є. Ніколенко [и др.]. Комп’ютерний тестовий контроль як метод об’єктивного оцінювання майбутніх лікарів-стоматологів/ Е. В. Ніколішина, А. В. Марченко, І. А. Ніколішин. The interaction dimensions in academic setting/ P. T. Nowakowski. Educational setting and operations of the it-systems at lauder Business school/ M. Novikov, V. Matviienko, V. Novikov. Андрагогический подход к образованию в системе повышения квалификации руководителей и специалистов здравоохранения Республики Беларусь/ С. Ф. Новицкая, А. П. Романова. Контроль навчальної діяльності як невід’ємна складова курсу медичної інформатики/ С. Ю. Оленець. Розвиток лідерських здібностей студента – фактор підвищення якості навчального процесу/ А. І. Панькевич, І. А. Колісник, А. М. Гоголь. Контроль якості теоретичної та практичної підготовки студентів на кафедрі травматології та ортопедії/ О. В. Пелипенко [и др.]. Значення тестового контролю у визначенні якості засвоєння навчального матеріалу на кафедрі терапевтичної стоматології/ Т. О. Петрушанко, Н. М. Іленко. Забезпечення якості освіти на післядипломному етапі навчання/ М. М. Потяженко [и др.]. Контроль якості навчання в інтернатурі з фаху «Внутрішні хвороби»/ М. М. Потяженко [и др.]. Роль самостійної роботи студентів у системі навчального процесу/ В. І. Похилько [и др.]. Оцінка знань студентів при вивченні дисципліни «Офтальмологія»/ В. В. Ряднова, І. М. Безкоровайна, Л. К. Воскресенська. Деякі аспекти контролю якості знань студентів підготовчого відділення для іноземних громадян/ Т. В. Савицька, Л. В. Трусова. Використання тестування як ефективної форми контролю у вищому навчальному закладі/ М. С. Саєнко. Оцінка якості знань студентів при вивченні урології/ Л. П. Саричев, С. А. Сухомлин. Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах/ Л. Г. Селіхова [и др.]. Використання тестового контролю знань студентів у викладанні хімічних дисциплін/ Н. В. Сизоненко, Н. П. Куценко, С. С. Андрейко. Контроль якості навчального процесу на кафедрі медичної інформатики, медичної та біологічної фізики/ О. В. Сілкова, Н. В. Лобач. Удосконалення оцінки якості роботи лікарів-інтернів залежно від клінічної ситуації/ П. М. Скрипников [и др.]. / Т. П. Скрипнікова [и др.]. Напрямки та перспективи покращення якості освіти студентів англомовної форми навчання/ А. М. Скрипніков, В. О. Рудь, О. С. Телюков. Динаміка успішності студентів 3-5 курсів з фаху «Ортодонтія»/ Л. В. Смаглюк, А. Є. Карасюнок, А. М. Білоус. Підвищення якості освіти через оволодіння спеціальними фаховими компетентностями/ Л. В. Смаглюк [и др.]. Формування клінічного мислення при вивченні фундаментальних дисциплін як елемент підвищення якості/ В. М. Соколенко, Л. Е. Весніна. Деякі аспекти викладання і контролю якості навчання студентів при вивченні секційного курсу на медичних факультетах/ І. І. Старченко [и др.]. Контроль якості освіти студентів стоматологічного факультету на кафедрі фізіології/ Т. А. Сухомлин. Тестування як основний елемент педагогічного контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах/ Я. А. Тарасенко, О. О. Тихонова, В. М. Рошко. Роль та особливості тестового контролю в оцінюванні якості знань у вищих медичних навчальних закладах/ Ю. В. Тесленко, Л. О. М'якінькова, М. М. Тесленко. Удосконалення контролю якості підготовки студентів під час вивчення дисципліни «Дитяча хірургічна стоматологія»/ П. І. Ткаченко [и др.]. Особливосі викладання внутрішньої медицини іноземним студентам/ Н. Г. Третяк, С. І. Сорокіна, М. А. Дудченко. Сучасні підходи і шляхи підвищення ефективності засвоєння знань під час самостійної роботи студентів / Т. А. Трибрат, Ю . М. Казаков, С. В. Шуть. Важливість контролю якості підготовки студентів у вищих навчальних медичних закладах/ О. Б. Тумакова [и др.]. Засоби і методи навчання та контроль якості освіти лікарів-інтернів стоматологів/ Л. М. Хавалкіна [и др.]. Моніторинг як основа оцінки якості освіти у вищих медичних навчальних закладах/ І. В. Циганенко, Л. К. Овчаренко. Актуальні питання контролю знань студентів із судової медицини/ В. В. Черняк [и др.]. Система обеспечения качества образования на кафедре общественного здоровья и организации здравоохранения Азербайджанского медицинского университета/ Р. Э. Чобанов, И. Ф. Исламзаде. Міжкультурне спілкування як частина педагогічної взаємодії з іноземними студентами ВНЗ України/ К. С. Чуприна, Н. М. Ніколаєва. Сучасні методи контролю знань – запорука якості освіти у вищих навчальних закладах України/ В. І. Шепітько, Л. Б. Пелипенко, О. Д. Лисаченко. Досвід використання інформаційних технологій на кафедрі гістології, цитології та ембріології / В. І. Шепітько [и др.]. Актуальні питання контролю якості освіти на кафедрі медицини катастроф та військової медицини/ К. В. Шепітько [и др.]. Співпраця викладача і лікаря-інтерна - шлях до підвищення якості навчання/ О. В. Шешукова [и др.]. Контроль якості знань студентів при вивченні дисципліни «Медсестринство у внутрішній медицині»/ О. В. Школьна [и др.]. Формування і контроль професійних умінь із дитячої хірургії та реаніматології при організації занять за цикловою системою/ Д. А. Шкурупій, І. В. Ксьонз, Є. М. Гриценко. Якісні підходи до підготовки лікаря загальної практики/ С. В. Шуть, Т. А. Трибрат, Н. І. Чекаліна. Формування професійних компетенцій студентів стоматологічного факультету вищих медичних навчальних закладів як компонент якості освіти/ К. Є. Юдіна [и др.]. Актуальні проблеми якісної підготовки студентів медичних ВНЗ із фтизіатрії/ А. Г. Ярешко [и др.]. Організація самостійної роботи студентів у вищих медичних навчальних закладах/ М. Г. Яцкевич [и др.]. Використання інформаційних технологій при вивченні дисциплін фізико-математичного і природничого циклів/ С. А. Стеценко.
Примірники :Наук.Аб.(1)
Вільні : Наук.Аб.(1)
Перейти к внешнему ресурсу http://elib.umsa.edu.ua/handle/umsa/8201
Найти похожие

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378/А 43
Автор(и) : Трибрат Т. А., Шуть С. В., Борисова З. О., Гончарова О. О.
Назва : Значення соціально-психологічної підготовки для сімейного лікаря
Колективи : УМСА
Місце публікування : Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні: Матеріали навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 21 березня 2019 року/ МОЗ України, УМСА. - Полтава: РВВ УМСА, 2019. - С. 226-227 (Шифр 378/А 43-006569407)
УДК : 378:61(063)
MeSH-головна: ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Головне завдання соціально-психологічної підготовки сімейного лікаря – здатність бачити і розв’язувати проблеми, пов’язані зі здоров’ям людей, у контексті конкретних ситуацій їхнього життя, з урахуванням особливостей міжособистісних стосунків, на основі розуміння всієї складності цих ситуацій і взаємин, розуміння індивідуальних особливостей пацієнтів і членів їхніх родин; спроможність визначати зміст тих чи інших подій і ситуацій і відповідним чином впливати на їхній перебіг.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Найти похожие

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/А 43
Назва : Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні: Матеріали навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 21 березня 2019 року
Вихідні дані : Полтава: РВВ УМСА, 2019
Кільк.характеристики :257 с.: іл.; 29 см.
Колективи : УМСА (Полтава), Конференція (2019; Полтава)
Примітки : На укр. мові, англ. (1). - Бібліогр. в кінці ст.
Ціна : 050.00 грн.
УДК : 378:61(063)
Предметні рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА
ВИЩА ОСВІТА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конференції
Зміст : Політика у сфері якості та функціонування внутрішньої системи якості освіти в Українській медичній стоматологічній академії / В. М. Ждан [и др.]. Сучасні системи віртуальної реальності в комплексній підготовці лікарів-стоматологів/ Д. С. Аветіков, І. В. Яценко, К. П. Локес. Роль розв’язання ситуаційних задач на заняттях із патофізіології в підготовці компетентного медичного фахівця/ О. Є. Акімов, С. В. Денисенко, А. А. Левков ; Соловйова Н. В., Костенко В. О. Перспективи реструктуризації патофізіології як навчальної дисципліни для студентів медичного факультету/ О. Є. Акімов, В. О. Костенко. Роль конфлікту в організації навчального процесу/ Н. С. Артьомова [и др.]. Формування професійних компетенцій магістрів медицини в аспекті розвитку системи громадського здоров’я в Україні/ І. В. Бєлікова [и др.]. Мотиваційні аспекти навчальної взаємодії зі студентами–першокурсниками при вивченні дисципліни «Медична та біологічна фізика»/ М. В. Бичко. З досвіду впровадження бінарних занять у медичному коледжі/ Л. П. Біланова, С. С. Андрейко. Сучасні аспекти вивчення клінічної анатомії та оперативної хірургії/ С. М. Білаш, О. М. Проніна, М. М. Коптев ; Сучасні аспекти вивчення клінічної анатомії та оперативної хірургії. Міждисциплінарна інтеграція мікробіології, вірусології та імунології з попередніми і наступними навчальними дисциплінами/ Н. О. Боброва [и др.]. Навчання іноземних студентів підготовчого відділення наукового стилю мови – перший крок до вивчення фахових дисциплін/ Л. В. Богиня. Навчання читання як виду мовленнєвої діяльності іноземних студентів на підготовчому відділенні/ Л. В. Богиня, С. А. Скальська, Л. В. Трусова. Базовий концепт української ментальності як продуктивний метод проектування особистісно-орієнтованої освіти/ Н. В. Бондар, Т. О. Лещенко, М. М. Жовнір. Актуальні проблеми сучасної медичної освіти лікарів-інтернів на кафедрі внутрішніх хвороб та медицини невідкладних станів із шкірними і венеричними хворобами/ К. В. Васильєва [и др.]. Особливості викладання фізіології майбутнім педіатрам/ Л. Е. Весніна, В. М. Соколенко, З. К. Моргун. Роль сучасних інформаційних технологій у підготовці лікарів-курсантів на циклі спеціалізації з фаху «Ортодонтія»/ Є. Є. Виженко [и др.]. Культурологічний аспект у викладанні іноземної мови за професійним спрямуванням студентам-іноземцям/ В. І. Владимирова. Деякі аспекти підвищення кваліфікації викладачів щодо формування професійної компетентності випускників стоматологічного факультету в межах гуманітарної складової навчального процесу/ Л. І. Волошина, М. Г. Скікевич. Проблеми викладання фтизіатрії в умовах освітньої та медичної реформ/ А. К. Вородюхіна [и др.]. Проблеми викладання предмета «Ортодонтія» іноземним студентам англомовної форми навчання/ Г. В. Воронкова, А. Є. Карасюнок. Особливості перекладу абревіатур медичної термінології в субмові сучасної англійської мови/ К. Г. Гаврильєва, Б. С. Коломієць, К. С. Чуприна. Становлення післядипломної освіти з фаху «Ортодонтія» в Українській медичній стоматологічній академії/ Л. Б. Галич, В. Д. Куроєдова, О. М. Макарова. Підвищення рівня знань і вмінь майбутніх лікарів при опануванні клінічної дисципліни "Отоларингологія"/ Ю. А. Гасюк [и др.]. Актуальність формування складових професійної компетентності лікаря-стоматолога на початковому етапі викладання хірургічної стоматології/ А. М. Гоголь, А. І. Панькевич, І. А. Колісник. Щодо актуальності знань основ менеджменту для керівника медичного закладу в сучасних умовах/ І. А. Голованова [и др.]. Вивчення української мови як один із чинників соціальної та фахової адаптації іноземних студентів/ Є. В. Горбенко. Використання комунікативного підходу під час засвоєння медичної термінології на занятті з англійської мови/ Д. С. Горжуй. Роль викладача в організації самостійної роботи студента на кафедрі акушерства і гінекології/ А. М. Громова, Н. І. Мітюніна, В. В. Талаш. Розвиток професійного клінічного мислення студентів при вивченні внутрішньої медицини/ О. О. Гуцаленко, Ю. А. Кострікова. Забезпечення якості виробничої практики студентів з ортопедичної стоматології як запорука успішної підготовки лікарів-стоматологів/ В. М. Дворник [и др.]. Індивідуалізація комплексного підходу в підготовці стоматологів-ортопедів / В. М. Дворник [и др.]. Формування професійної компетентності студентів-стоматологів при вивченні фармакології/ Т. О. Дев'яткіна [и др.]. Навчання аудіювання з української мови як іноземної: пошук новітніх технологій/ К. В. Дегтярьова. Формування екологічних знань студентів-медиків під час вивчення мікробіології, вірусології та імунології/ Т. В. Дерев'янко, І. М. Звягольська, В. П. Полянська. Особливості використання мультимедіа як технічного засобу навчання під час викладання суспільних дисциплін/ О. І. Джадан. Бінарні лекції як стратегія навчання студентів медичних ЗВО/ О. В. Добровольська [и др.]. Роль самостійної роботи в підготовці студентів на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією/ Г. М. Дубинська [и др.]. Методика організації практичних занять із медичної біології у світлі розв'язання актуальних проблем вищої медичної освіти/ С. І. Дубінін [и др.]. Some questions on passing a subtest of licensing examination “Krok 1” in a foreign language/ O. V. Dubrovina [и др.]. Шляхи підвищення якості вищої медичної освіти при підготовці студентів стоматологічного факультету до ліцензійного інтегрованого іспиту/ О. В. Дубровіна [и др.]. Сучасні методи викладання малоінвазивної хірургії шляхом упровадження нових методик навчання й оцінювання лапароскопічних навичок/ М. О. Дудченко [и др.]. Сучасні тенденції підготовки сімейного лікаря в умовах реформування медичної галузі/ В. М. Ждан [и др.]. Використання QR-кодів у освітній практиці закладу вищої медичної освіти/ Т. М. Запорожець, Л. Д. Коровіна. Сучасні методологічні підходи до організації самостійної роботи іноземних студентів закладів вищої медичної освіти/ Т. М. Запорожець, М. В. Рудь, Т. А. Сухомлин. Практичне заняття як фактор реалізації сучасних вимог до хімічної освіти медиків/ О. Д. Іващенко [и др.]. Застосування ментальних карт і онлайн-вправ у вивченні клінічних дисциплін/ Ю. С. Ілясова. Особливості формування психологічного клімату в групах іноземних студентів підготовчого відділення/ І. М. Іотова. Підвищення професійної підготовки лікарів як складова модернізації вищої професійної освіти / Ю. М. Казакова [и др.]. Особливості організації самостійної роботи студентів при викладанні фахових дисциплін/ Л. Ф. Каськова [и др.]. Практична підготовка – запорука професіоналізму/ Л. Ф. Каськова, О. О. Кулай, О. Ю. Андріянова. Актуальні питання викладання ендокринології в сучасних умовах/ В. І. Катеренчук. Методи і засоби навчання та контролю знань: що важливіше – форма чи реформа/ І. П. Катеренчук. Соціально-психологічні проблеми адаптації студентів-іноземців до навчання в медичному ЗВО України в умовах освітянської міграції/ Л. О. Катрушова [и др.]. Шляхи вдосконалення методики викладання дисциплін «Анатомія людини» і «Медична біологія» студентам англомовної форми навчання/ І. В. Керечанин, Н. В. Ковальчук, В. Є. Гош. Активні методи навчання як засіб формування клінічного мислення студентів молодших курсів стоматологічного факультету/ Д. Д. Кіндій [и др.]. Формування професійної компетентності майбутніх медичних сестер у процесі фахової підготовки/ О. Б. Козакевич, В. К. Козакевич. Підвищення ефективності лекції як актуальна проблема сучасної вищої медичної освіти в Україні/ О. В. Коковська [и др.]. До питання тестового контролю в процесі вивчення дисциплін медико-біологічного профілю іноземними слухачами підготовчого відділення/ І. В. Колєчкіна, Н. О. Кушпіль. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб мотивації студентів до вивчення іноземних мов/ Б. С. Коломієць, К. Г. Гаврильєва. Значення вивчення історії кафедри клінічної анатомії і оперативної хірургії в підготовці майбутніх лікарів/ М. М. Коптєв, С. М. Білаг, О. М. Проніна. Дидактичні аспекти складання ситуаційних завдань для дистанційної самостійної підготовки англомовних студентів/ Л. С. Коробейніков, Д. М. Король, Ю. Л. Коробейнікова. Проблеми навчання іноземних студентів при вивченні хірургії/ О. А. Крижановський [и др.]. Організація самостійної роботи студента-медика / Т. О. Крючко, Т. В. Кушнерева, В. П. Харшман. Мотивація студентів до участі в студентському науковому товаристві на кафедрі ортодонтії / Н. В. Куліш, О. М. Нестеренко. Особливості викладання дисциплін гуманітарного і соціально-економічного циклу для іноземних студентів у медичному коледжі/ Ж. П. Кундій, Л. П. Кустарьова, І. О. Дашевський. Використання комунікативного підходу до засвоєння стоматологічної термінології на занятті з української мови як іноземної / Т. О. Лещенко, В. Г. Юфименко. Організація самостійної роботи студентів як спосіб оптимізації навчального процесу з дисципліни «Медична інформатика»/ О. О. Лєнкова. Мотивація до навчання студентів – важлива складова реалізації кредитно-модульної системи освіти в опануванні загальної хірургії/ О. В. Лігоненко [и др.]. Кейс-технології як продуктивний засіб формування компетентнісних професійних навичок на етапі медичної післядипломної освіти/ В. К. Ліхачов [и др.]. Вибір професії лікаря - перспективи і труднощі вищої медичної освіти / К. П. Локес, Д. С. Аветіков. Шляхи підвищення рівня практичної підготовки студентів під час вивчення хірургії/ О. М. Люлька [и др.]. Підготовка фахівців магістерського рівня вищої освіти на кафедрі хірургії №3/ С. В. Малик [и др.]. Упровадження алгоритмізації в медсестринську освіту як елемент стандартизації медичної допомоги/ С. С. Малик, І. О. Петряшев. Особливості формування клінічного мислення студентів-іноземців при вивченні радіології/ В. Ю. Марченко [и др.]. Практичний тренінг на фантомах – продуктивний метод викладання невідкладних станів лікарям-стоматологам у післядипломній освіті/ В. Л. Мельник [и др.]. Проблеми якості сучасної вищої медичної освіти в Україні / О. В. Муравльова [и др.]. Новітні освітні технології у вищій медичній освіті / І. І. Нємченко [и др.]. Пріоритети реформування стоматологічної служби України/ М. Я. Нідзельський, О. Я. Писаренко, Н. В. Цветкова. Інноваційні технології в підготовці та сучасній післядипломній освіті лікарів-стоматологів/ Е. В. Ніколішина, А. В. Марченко, І. А. Ніколішин. Особливості методичного забезпечення викладання біології іноземним слухачам англомовної форми навчання на підготовчому етапі/ О. В. Овчаренко. Підготовка лікарів нової генерації в умовах реформування системи охорони здоров’я/ О. М. Овчаренко. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні та їх розв'язання на кафедрі пропедевтики ортопедичної стоматології/ О. Д. Оджубейська [и др.]. Розвиток креативного мислення в процесі навчання в Українській медичній стоматологічній академії/ С. Ю. Оленець. Організація навчального процесу з курсу клінічної фармакології та клінічної імунології/ Г. Ю. Островська [и др.]. Актуальні проблеми навчання травматології та ортодонтії/ С. М. Павленко [и др.]. Роль клінічного мислення у формуванні професійної майстерності лікарів-інтернів / А. І. Падалка, В. Г. Костенко, О. В. Шешукова. Щодо актуальності запровадження стренфлексу як засобу професійно-прикладної фізичної підготовки в систему фізичного виховання студентів-медиків/ О. В. Петришин. Проблеми і шляхи вдосконалення викладання терапевтичної стоматології / Т. О. Петрушанко, Т. Д. Бублій, Л. І. Дубовая. Підходи до підвищення якості навчання студентів - старшокурсників на кафедрі терапевтичної стоматології/ Т. О. Петрушанко [и др.]. Проблема формування мотивації студентів до вивчення неврології на кафедрі нервових хвороб з нейрохірургією та медичною генетикою/ В. А. Пінчук [и др.]. Використання рефератів, повідомлень і презентацій як форми контролю знань студентів перших курсів з історії медицини/ Т. В. Плужнікова [и др.]. Базові дидактичні методи професійної підготовки фахівців на післядипломному етапі/ М. М. Потяженко [и др.]. Удосконалення практичних навичок студентів на кафедрі нервових хвороб з нейрохірургією та медичною генетикою в контексті кредитно-модульної системи/ Т. Й. Пурденко [и др.]. Викладач вищої школи: сучасні вимоги до особистості педагога/ Г. Я. Пустовойт [и др.]. Актуальні проблеми і методи їх розв’язання при викладанні анатомії людини іноземним студентам/ В. О. Рогуля [и др.]. Методика викладання патологічної анатомії в сучасних умовах / Н. В. Ройко [и др.]. Веб-семінари як оперативний та економічно доцільний засіб дистанційного навчання в післядипломній освіті лікарів/ А. П. Романова [и др.]. Упровадження інформаційних технологій у закладах вищої медичної освіти України/ В. В. Ряднова [и др.]. Формування професійного інтересу в студентів підготовчого відділення закладів вищої медичної освіти/ Т. В. Савицька. Проблеми формування і розвитку полікультурної компетентності викладача та студента підготовчого відділення для іноземних громадян/ Т. В. Савицька, Н. Н. Маджар. Сучасні виклики для викладання хірургії на післядипломному рівні/ С. І. Саволюк, В. М. Лисенко, М. Ю. Крестянов. Перспективні тенденції самостійної роботи студента в процесі вивчення циклу «Урологія» на медичному факультеті/ Л. П. Саричев [и др.]. Проблеми реалізації Болонського процесу в українській вищій школі/ Л. Г. Селіхова [и др.]. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні/ Л. Г. Селіхова [и др.]. Формування пізнавального інтересу студентів при викладанні хімічних дисциплін/ Н. В. Сизоненко, Н. П. Куценко, С. С. Андрейко. Науково-дослідна діяльність як засіб удосконалення професійної підготовки студентів на кафедрі медичної інформатики, медичної і біологічної фізики/ О. В. Сілкова. Тематичне вдосконалення як складова частина післядипломної освіти лікарів/ П. М. Скрипников [и др.]. Деякі аспекти підготовки майбутніх лікарів-психіатрів у сучасних умовах на кафедрі психіатрії, наркології та медичної психології/ А. М. Скрипніков, Л. В. Животовська, Л. А. Боднар. Особливості викладання психіатрії та наркології іноземним студентам англомовної форми навчання/ А. М. Скрипнікова [и др.]. Аксіологічний підхід у фізичному вихованні студентів закладів вищої медичної освіти/ Є. О. Скріннік [и др.]. Інтерактивні методи навчання на кафедрі ортодонтії УМСА/ Л. В. Смаглюк, А. Н. Білоус. Самостійна робота студентів - основна складова засвоєння предмета "Ортодонтія" / Л. В. Смаглюк, О. В. Лучко. Проблемні аспекти використання макро- і мікропрепаратів для викладання дисципліни «Патоморфологія»/ С. М. Совгиря [и др.]. Формування професійної компетентності майбутніх лікарів під час вивчення фізіології/ В. М. Соколенко, Л. Є. Весніна, Н. М. Федотенкова. Роль викладача в організації роботи з лікарями-інтернами на кафедрі післядипломної освіти лікарів-ортодонтів/ О. А. Стасюк, Є. Є. Виженко, Ю. К. Сокологорська-Никіна. Роль викладача в активізації самостійної роботи студента за темою «Курація гінекологічних хворих за кредитно-модульної системи навчання»/ В. В. Талаш, А. М. Громова, Н. І. Мітюніна. Методи змішаного навчання студентів закладів вищої медичної освіти на прикладі методики перевернутого класу/ Ю. В. Тесленко, І. В. Циганенко, Л. К. Овчаренко. Щодо питання про індивідуалізацію навчання і деякі проблеми іноземних студентів УМСА/ О. В. Ткаченко, Н. М. Федотенкова, Н. М. Шарлай. Міжнародні стандарти управління якістю сучасної вищої медичної освіти в Україні/ О. М. Торонченко, Л. О. М'якінькова. Мистецтво лікування в сучасних умовах / Н. Г. Третяк [и др.]. Значення соціально-психологічної підготовки для сімейного лікаря/ Т. А. Трибрат [и др.]. Базові складові формування сучасного фахівця в аспекті викладання предмета «Ортодонтія»/ М. В. Трофименко, А. В. Ляховська. Використання дієслівних омографів у формуванні комунікативної свідомості студента-медика/ Т. В. Тукова, Г. М. Козуб, Л. І. Мартиросян. Санітарно-просвітницька робота в практиці лікаря-стоматолога/ Л. М. Хавалкіна, Т. П. Скрипнікова. Галузь охорони здоров'я в сучасних умовах / Н. В. Харченко. Удосконалення методів науково-дослідницької роботи студентів у сучасних умовах/ О. В. Хміль [и др.]. Компетенції та компетентності у вищій медичній школі на сучасному етапі розвитку освіти/ С. М. Цвіренко [и др.]. Актуальні проблеми й основні аспекти викладання судової медицини студентам вищих медичних закладів/ В. В. Черняк [и др.]. Відкрите заняття – головний аспект формування професійних навичок викладача закладу вищої освіти України/ В. І. Шепітько [и др.]. Перспективи комп’ютерного тестування як методу оцінювання знань і визначення якості засвоєння навчального матеріалу студентами медичного ЗВО/ В. І. Шепітько [и др.]. Дискусійний метод – ефективна форма інтерактивного навчального процесу в підготовці лікарів-інтернів на кафедрі дитячої стоматології/ О. В. Шешукова [и др.]. Актуальні питання сучасного навчання лікарів-стоматологів інтернів / В. І. Шинкевич [и др.]. Мотиваційна сфера майбутньої професійної діяльності, ії особливості в студентів закладів вищої медичної освіти/ К. Є. Юдіна [и др.]. Проблеми викладання фтизіатрії в медичних ЗВО/ А. Г. Ярешко [и др.]. Валеологічний статус лікаря як показник якості його освіти, професіоналізму, рівня особистісного розвитку/ М. М. Потяженко [и др.].
Примірники : всього : Наук.Аб.(2)
Вільні : Наук.Аб.(2)
Перейти к внешнему ресурсу http://elib.umsa.edu.ua/handle/umsa/9824
Найти похожие

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378/З-41
Автор(и) : Шуть С. В., Казаков Ю. М., Трибрат Т. А., Чекаліна Н. І.
Назва : Ділові ігри як один із ефективних методів підготовки лікаря загальної практики
Колективи : УМСА
Місце публікування : Збірник статей навчально-наукової конференції з міжнародною участю "Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи", 22 лист. 2018 р./ МОЗ України, УМСА (Полтава). - Полтава: УМСА, 2018. - С. 115 (Шифр 378/З-41-493765223)
УДК : 378.6:61.0-056.4-057.875(063)
MeSH-головна: ТЕРАПЕВТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ И СРЕДСТВА -- THERAPEUTICS
ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS
ИГРЫ ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНЫЕ -- GAMES, EXPERIMENTAL
Найти похожие

 1-10    11-20  
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)