Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Матеріали конференцій - результати пошуку 3971

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Періодичні видання. Статті (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Лазарєва, К. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378/С 91
Автор(и) : Свінцицька Н. Л., Пілюгін А. В., Устенко Р. Л., Каценко А. Л., Лазарєва К. А., Литовка В. В.
Назва : Формування професійних компетентностей у іноземних студентів під час вивчення дисципліни «Анатомія людини»
Колективи : УМСА
Місце публікування : Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика: Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 19 березня 2020 року/ МОЗ України, УМСА. - Полтава: РВВ УМСА, 2020. - С. 183-185 (Шифр 378/С 91-132808118)
УДК : 378:61(063)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
АНАТОМИЯ -- ANATOMY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
MeSH-неглавная:
Анотація: Висвітлено актуальність упровадження ефективних методів викладання морфологічних дисциплін іноземним студентам із метою формування в них професійних компетентностей.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Найти похожие

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/С 91
Назва : Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика: Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 19 березня 2020 року
Вихідні дані : Полтава: РВВ УМСА, 2020
Кільк.характеристики :286 с.: іл.; 29 см.
Колективи : УМСА (Полтава), Конференція (2020; Полтава)
Примітки : На укр. мові, пол. (1), рос. (1). - Бібліогр. в кінці ст.
Ціна : 050.00 грн.
УДК : 378:61(063)
Предметні рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конференції
Зміст : Імідж Української медичної стоматологічної академії: стратегія і здобутки/ В. М. Ждан [и др.]. Роль тестового контролю і якості тестових завдань у підготовці фахівців на кафедрі патофізіології/ О. Є. Акімов [и др.]. Оптимізація викладання дисципліни «Патофізіологія» із урахуванням викликів сучасності/ О. Є. Акімов, В. О. Костенко. Алгоритм підвищення якості засвоєння навчального матеріалу щодо емерджентних інфекцій/ М. М. Ананьєва [и др.]. Методологічні підходи до вдосконалення якості підготовки здобувачів вищої освіти на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології/ О. Ю. Андріянова, Л. Ф. Каськова, О. О. Кулай. Особливості опанування клінічної дисципліни «Отоларингологія» в умовах реформування медичної освіти/ С. Б. Безшапочный [и др.]. До питань підготовки медичних кадрів у період розвитку системи громадського здоров’я в Україні/ І. В. Бєлікова [и др.]. Інноваційне освітнє середовище сучасного медичного ЗВО як основа конкурентоспроможності медичної освіти/ М. В. Бичко. Підготовка майбутнього лікаря до професійного саморозвитку в навчальному процесі закладу вищої медичної освіти/ М. В. Бичко, О. В. Сілкова, Г. Ю. Мороховець. Використання програмного забезпечення у вивченні дисципліни «Нормальна анатомія людини» на кафедрі клінічної анатомії і оперативної хірургії/ С. М. Білаш [и др.]. Формування клінічного мислення при вивченні дисципліни «Анатомія людини з фізіологією» у студентів спеціальності «Медсестринство», які здобули базову загальну середню освіту/ С. М. Білаш, Я. О. Олійніченко, М. М. Коптев. Роль самостійної роботи студентів у концепції вищої медичної освіти/ Л. Є. Бобирьова [и др.]. Фахово-зорієнтовані дидактичні матеріали як чинник підвищення мотивації іноземних громадян першого року навчання/ Л. В. Богиня, Є. В. Горбенко, Л. В. Трусова. Підвищення якості медичної освіти з викладанням сучасних методів діагностики і лікування в дерматовенерології/ К. В. Васильєва [и др.]. Сучасні методологічні аспекти у викладанні радіології/ Л. М. Васько [и др.]. Актуальність викладання лабораторної діагностики / Л. Е. Весніна, В. М. Соколенко, Т. В. Мамонтова. Крос-культурна адаптація іноземних студентів як складова навчально-виховного процесу/ О. М. Вечерок, Н. В. Максименко, С. А. Скальська. Сучасні аспекти медичної освіти, від теорії до практики/ Є. Є. Виженко [и др.]. Науково-дослідна робота студентів як один зі шляхів удосконалення підготовки майбутніх лікарів/ Н. І. Винник [и др.]. Проблеми і перспективи професійно-особистісного самовизначення майбутнього фахівця в сучасних соціокультурних умовах/ В. І. Владимирова. Внедрение цифровых технологий и компьютеризированных методов обучения в процесс преподавания на начальных этапах образовательной программы Дунайского частного университета/ М. Волгин, А. Кильбасса. Особливості оволодіння практичними навичками з фтизіатрії в умовах дотримання протитуберкульозними закладами заходів інфекційного контролю/ А. К. Вородюхіна, А. Г. Ярешко, М. В. Куліш. Індивідуальний підхід в навчально-виховному процесі післядипломної освіти з урахуванням типологічних особливостей особистості лікаря-курсанта/ Л. Б. Галич [и др.]. Міжнародна професійна компетентність лікаря: проблеми і перспективи при викладанні хірургічної стоматології/ А. М. Гоголь, А. І. Панькевич, І. А. Колісник. Використання педагогічних технологій у організації змісту навчального матеріалу/ І. А. Голованова [и др.]. Підготовка акушерів - гінекологів: сьогодення і майбутнє/ А. М. Громова [и др.]. Упровадження основ доказової медицини в навчальний процес при вивченні внутрішньої медицини/ О. О. Гуцаленко. Wspomaganie rozwoju dziecka z zespolem downa w przedszkolu -aspekty metodyczne i prawne / J. Daszykowska-Tobiasz. Методологія викладання дисципліни «Ортопедична стоматологія, в тому числі імплантологія» в Українській медичній стоматологічній академії/ В. М. Дворник [и др.]. Лінгводидактичні аспекти навчання аудіюванню на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням/ К. В. Дегтярьова. Шляхи і способи посилення мотивації при вивченні української мови як іноземної/ К. В. Дегтярьова. Виховання гармонійно розвинутої особистості студентської молоді в процесі навчання мікробіології, вірусології та імунології/ Т. В. Дерев'янко [и др.]. До проблеми викладання філософії в сучасній вищій медичній школі/ О. І. Джадан. Особливості викладання стоматологічної імплантології на кафедрі ортопедичної стоматології з імплантологією Української медичної стоматологічної академії/ О. В. Добровольська [и др.]. Особливості педагогічного спілкування викладачів зі студентами в медичному закладі вищої освіти/ І. М. Донець [и др.]. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів на лекціях із медичної біології/ С. І. Дубінін [и др.]. Організація і зміст виховної роботи на кафедрі іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією/ С. М. Ефендієва [и др.]. Теоретико-організаційні основи виховання фізичних якостей у студентів медичних закладів вищої освіти/ А. В. Ємець [и др.]. Менеджмент підготовки лікаря загальної практики/ В. М. Ждан [и др.]. Використання можливостей навчально-практичного центру сімейної медицини у формуванні професійних навичок сімейного лікаря/ В. М. Ждан [и др.]. Формування фахової компетентності лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти на основі таксономії Блума/ Л. В. Животовська [и др.]. Симуляційні технології як спосіб сучасної освіти / Т. О. Жукова [и др.]. Контроль знань із фізіології студентів медичного ЗВО в контексті державної стратегії розвитку медичної освіти/ М. Ю. Жукова [и др.]. Методологічні особливості викладання фізіології ендокринної cистеми студентам англомовної форми навчання як етап підготовки до єдиного державного кваліфікаційного іспиту/ Т. М. Запорожець, М. В. Рудь, Т. А. Сухомлин. До питання самоідентифікації сімейного лікаря в умовах медичної реформи/ І. В. Іваницький, Я. Є. Блоха, Т. А. Іваницька. Робочий зошит - шлях до підвищення рівня професійної підготовки студентів-медиків/ О. Д. Іващенко [и др.]. Індивідуалізація підходу до контролю знань студентів / Н. М. Іленко [и др.]. Дидактичні принципи фізичного моделювання як методу пізнання в курсі медичної і біологічної фізики/ Л. В. Ісичко. Практико-орієнтований підхід до підготовки майбутніх лікарів: методологічні та практичні аспекти/ Казаков. Оптимізація впровадження інноваційних технологій у навчання студентів із нормативним терміном навчання з клінічної фармакології з позицій сучасної медичної освіти/ А. А. Капустянська, Н. В. Моісєєва, Р. В. Луценко. Формування практичної складової освіти стоматолога під час сестринської практики в дитячій стоматології/ Л. Ф. Каськова [и др.]. Як покращити підготовку студентів із внутрішньої медицини: методологія, теорія, практика/ І. П. Катеренчук. Методика викладання інфекційних хвороб з епідеміологією в умовах кредитно-модульної системи і критерії її ефективності/ Т. І. Коваль [и др.]. Сучасні підходи до навчання майбутніх лікарів / О. П. Ковальов [и др.]. Новітні тенденції освітнього процесу з професійної підготовки медичних фахівців / О. В. Коковська [и др.]. Напрями оптимізації процесу навчання англомовних студентів/ Ю. Л. Коробейнікова, Л. С. Коробейніков. Створення і використання відеофільмів і мультимедійних презентацій на кафедрі нервових хвороб з нейрохірургією та медичною генетикою/ А. М. Кривчун [и др.]. Методична діяльність і методична робота викладача в умовах сучасної медичної освіти/ Т. О. Крючко [и др.]. Оптимізація методології викладання базових знань з ортодонтії/ Н. В. Куліш, М. І. Дмитренко, О. В. Лучко. Навчання застосуванню квантових технологій для прийняття діагностичних і лікувальних рішень у клініці внутрішньої медицини/ С. К. Кулішов. Кейс-метод у контексті філологічної освіти іноземних студентів/ Т. О. Лещенко, Н. В. Бондар. Продуктивність електронного сервісу Kahoot під час вивчення предмета "Українська мова як іноземна" у закладі вищої медичної освіти / Т. О. Лещенко, М. М. Жовнір. Застосування мультимедійних засобів навчання у викладанні дисципліни «Медична інформатика»/ О. О. Лєнкова. Застосування інтерактивних методів у викладанні фармакології/ Р. В. Луценко [и др.]. Роль написання реферату студентами 1 курсу в формуванні навичок самостійної роботи з літературою/ Н. О. Ляхова, Н. О. Хорош. Роль самостійної роботи і виховного процесу в підготовці майбутнього лікаря/ В. І. Ляховський [и др.]. Покращення інтегрованого вивчення клінічної імунології/ В. І. Ляховський, Р. В. Луценко, Н. В. Ляховська. Сучасний підхід до навчальних стратегій при вивченні терапевтичної стоматології/ І. Я. Марченко [и др.]. Застосування елементів педагогіки партнерства в підготовці лікарів-стоматологів у післядипломній освіті / В. Л. Мельник, В. К. Шевченко. Компетентнісний підхід у викладанні предмету біологічного циклу в системі підготовки майбутніх лікарів/ І. В. Міщенко [и др.]. Інтерактивні методи навчання в сучасній медичній освіті/ А. І. Могильник. Аспекти симуляційного навчання в медичній науці/ А. І. Могильник, О. Ю. Бодулєв. Тестування як форма контролю знань здобувачів вищої освіти/ Г. Ю. Мороховець, Ю. В. Лисанець. Educational issues in sexual health and linguistic expression of sexuality/ L. Morska. Роль студентського наукового товариства у формуванні лікаря-стоматолога/ Т. М. Мошель, Т. Д. Бублій. Новітні методики навчання лікарів-інтернів і слухачів циклів тематичного удосконалення на кафедрі післядипломної освіти лікарів-стоматологів ортопедів/ М. Я. Нідзельський, О. А. Писаренко, Н. В. Цветкова. Інтерактивна модель навчання з патологічної анатомії англомовних студентів/ Д. Є. Ніколенко. Особливості діагностичного процесу в пародонтології: помилки й ускладнення/ А. К. Ніколішин [и др.]. Застосування сучасних форм і методів навчання у викладанні дитячої терапевтичної стоматології/ С. Ч. Новікова [и др.]. Особливості структури навчальних посібників дисциплін природничого циклу як фактор підвищення ефективності навчання іноземних студентів на початковому етапі / О. В. Овчаренко, І. В. Колєчкіна, Н. О. Кушпіль. Новітні технології в сучасній медичній освіті/ С. Ю. Оленець. Сучасна література – методична основа підготовки студентів магістерського рівня навчання/ Г. Ю. Островська [и др.]. Компетентнісні тренди сучасної вищої медичної освіти/ С. І. Панасенко [и др.]. Методологія опанування професійних навичок у травматології й ортопедії/ О. В. Пелипенко [и др.]. Концепції формування позитивної мотивації на корекцію харчової поведінки в майбутніх лікарів: актуальність, значення, шляхи запровадження/ М. М. Потяженко [и др.]. Інформальна освіта на післядипломному етапі навчання лікаря-спеціаліста/ М. М. Потяженко [и др.]. Досягнення якісного навчання - провідна мета сучасної медичної освіти/ К. О. Приліпка, А. В. Алексеєва. Основи сучасного симуляційного навчання на кафедрі клінічної анатомії і оперативної хірургії/ О. М. Проніна [и др.]. Викладач і студент: суперники чи однодумці?/ Г. Л. Пустовойт [и др.]. Особливості впровадження дистанційного навчання в самостійну підготовку студентів закладів вищої медичної освіти/ В. В. Ряднова [и др.]. Критерії оцінювання рівнів сформованості англомовної стратегічної компетентності майбутніх перекладачів/ Н. О. Сабат. Особливості формування особистості лідера в студентському колективі/ Т. В. Савицька, І. Н. Іотова, Н. М. Маджар. Соціологічні методи збору й аналізу інформації в еколого-гігієнічних дослідженнях/ О. Д. Саргош, О. В. Катрушов, Т. М. Матвієнко. Досвід управління якістю підготовки висококваліфікованих лікарів/ Л. П. Саричев, С. А. Сухомлин. Формування професійних компетентностей у іноземних студентів під час вивчення дисципліни «Анатомія людини»/ Н. Л. Свінцицька [и др.]. Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика/ Л. Г. Селіхова [и др.]. Сучасний розвиток медичної науки і практики/ Л. Г. Селіхова [и др.]. Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання при викладанні хімічних дисциплін/ Н. В. Сизоненко, Н. П. Куценко, С. С. Андрейко. Сучасні тренди медичної освіти/ О. В. Сілкова, Н. В. Лобач. Формування дослідницьких компетенцій у студентів медичного закладу вищої освіти/ М. Г. Скікевич, Л. І. Волошина. Ефективність використання даних фотореєстрації хворих у підготовці лікарів-стоматологів/ П. М. Скрипников [и др.]. Удосконалення методичної діяльності викладачів на рівні післядипломної освіти/ П. М. Скрипников [и др.]. Особливості курації пацієнтів із використанням телемедицини при викладанні психіатрії/ А. М. Скрипніков [и др.]. Іноваційні навчальні підходи до організації профілактикі хімічних залежностей в медичному закладі вищої освіти/ А. М. Скрипніков, О. С. Телюков, В. О. Рудь. Контроль теоретичних знань і практичних умінь студентів як еталон їхньої підготовки до «Крок-2»/ Л. В. Смаглюк [и др.]. Опанування студентами практичних навичок - важливий етап фахового навчання ортодонтії/ Л. В. Смаглюк [и др.]. Мовні помилки і шляхи їх мінімізації в процесі вивчення розділу «Клінічна термінологія» англомовними студенами/ І. М. Сологор, О. М. Бєляєва, В. Г. Костенко. Сучасні та історичні аспекти підготовки студентів з мікробіології, вірусології та імунології/ С. М. Сотниченко [и др.]. Тестовий контроль знань студента як сучасна складова медичної освіти: переваги і недоліки/ І. І. Старченко [и др.]. Упровадження елементів дистанційного навчання в післядипломну медичну освіту на кафедрі післядипломної освіти лікарів-ортодонтів/ О. А. Стасюк [и др.]. Викладання акушерства і гінекології в сучасних умовах / К. В. Тарасенко, А. М. Громова, Л. А. Нестеренко. Роль позааудиторної роботи у формуванні особистості й підвищенні професійного рівня студентів/ К. А. Таряник [и др.]. Сучасні концептуальні підходи в структурі медичної освіти при викладанні внутрішньої медицини на прикладі гострого і хронічного коронарного синдромів/ Ю. В. Тесленко. Провідна роль музею кафедри анатомії людини в навчально-виховній роботі зі студентами/ О. О. Тихонова [и др.]. Деякі типології педагогів і учнів та їхній можливий вплив на навчальний процес / О. В. Ткаченко, В. М. Скоколенко, З. К. Моргун. Деякі аспекти білінгвальності іноземних студентів і можливі шляхи їх вирішення: власний і зарубіжний досвід/ О. В. Ткаченко [и др.]. Симуляційний тренінг як форма підготовки студентів/ К. Д. Тончева [и др.]. Використання симуляційних технологій у системі підготовки студентів закладів вищої медичної освіти/ О. М. Торонченко, Л. О. М'якінькова. Особливості педагогічного спілкування в системі «викладач-студент» як основного компонента сучасного освітнього процесу на кафедрі внутрішньої медицини/ Н. Г. Третяк [и др.]. Особливості англомовного навчання клінічної ортодонтії/ М. В. Трофименко, А. М. Білоус, А. В. Ляховська. Формування навичок науково-пошукової роботи з гуманітарних дисциплін у студентів-медиків/ Т. В. Тукова, М. В. Асламова, Г. М. Козуб. Використання інтерактивних технологій навчання пропедевтики педіатрії/ М. Є. Мелащенко, О. І. Мелащенко. Матеріали наукових публікацій викладачів кафедри патологічної анатомії з секційним курсом як складова навчального процесу/ Б. М. Филенко [и др.]. Особливості психоемоційної підготовки лікарів-інтернів до самостійної праці як фахівців на рівні міжнародних вимог/ Л. М. Хавалкіна, К. О. Удальцова-Гродзинська, Ю. В. Тимошенко. Методичні підходи інвестування в здоров’я людського капіталу/ Н. В. Харченко, А. В. Костріков. Сучасні підходи до оптимізації навчального процесу на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології/ О. В. Хміль, Л. І. Амосова, Л. Ф. Каськова. Формування компетенцій майбутніх лікарів щодо оцінки впливу соціально-економічних і біологічних детермінант на стан здоров’я населення в аспекті розвитку громадського здоров’я/ М. В. Хорош [и др.]. Застосування інтерактивних технологій у формуванні професійних компетенцій лікарів-стоматологів/ М. В. Хребор, Ю. І. Силенко. Особливості організації навчання на післядипломному етапі в закладах вищої медичної освіти/ Н. В. Цветкова, В. М. Соколовська. Сучасні погляди на систему контролю знань у вищій медичній школі/ С. М. Цвіренко [и др.]. Некоторые заметки по поводу организации научно-исследовательской работы студентов на кафедре латинского языка медицинских университетов/ А. З. Цисык. Сучасні аспекти методології викладання судової медицини/ В. В. Черняк [и др.]. Сучасні підходи до викладання загальної хірургії / І. О. Чорна [и др.]. Підготовка лікаря – від теорії до практики/ А. В. Чорнобай [и др.]. Інноваційні методи та сучасні інформаційні технології у навчанні української мови іноземних студентів/ О. М. Шевченко. Адаптація процесу викладання іноземним студентам з урахуванням гендерних особливостей/ В. Д. Шейко, О. А. Крижановський, С. В. Должковий. Роль міждисциплінарної інтеграції в сучасних умовах підготовки студентів-медиків/ В. І. Шепітько [и др.]. Конкурси професійної майстерності як фактор розвитку творчості лікаря-стоматолога дитячого/ О. В. Шешукова [и др.]. Коучинг у системі медичної післядипломної освіти / Я. В. Шиманська [и др.]. Індивідуальна робота студента медичного вишу: роль і місце cтудентської наукової групи/ 266-267. Інтерактивні методи в навчанні сімейного лікаря на додипломному етапі / С. В. Шуть [и др.]. Медична блогодидактика та медіаосвітні технології як новітні чинники розвитку професійної компетентності фахівця/ В. Г. Юфименко. Соціальні мережі як ефективне середовище комунікації в мовній підготовці іноземних студентів/ В. Г. Юфименко. Поліорганність туберкульозу і проблеми його викладання/ А. Г. Ярешко, М. В. Куліш, А. К. Вородюхіна. Клінічна кафедра сьогодні : проблеми і можливі шляхи розв'язання/ Т. І. Ярмола [и др.].
Примірники : всього : Наук.Аб.(2)
Вільні : Наук.Аб.(2)
Перейти к внешнему ресурсу http://elib.umsa.edu.ua/handle/umsa/12929
Найти похожие

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 61(06)/М34
Автор(и) : Лазарєва К. А.
Назва : Морфологічні зміни та дисфункціональні явища скронево-нижньощелепного суглоба на тлі ендокринних порушень
Колективи : Українська медична стоматологічна академія
Місце публікування : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених "Медична наука в практику охорони здоров'я" (Полтава, 17 листопада 2017 року)/ МОЗ України, УМСА. - Полтава: РВВ УМСА, 2017. - С. 68-69. (Шифр 61(06)/М34-968143314)
УДК : 61+614.2](063)
MeSH-головна: ВИСОЧНО-НИЖНЕЧЕЛЮСТНОГО СУСТАВА ДИСФУНКЦИИ СИНДРОМ -- TEMPOROMANDIBULAR JOINT DYSFUNCTION SYNDROME
ЭНДОКРИННОЙ СИСТЕМЫ БОЛЕЗНИ -- ENDOCRINE SYSTEM DISEASES
Найти похожие

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61(06)/М34
Назва : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених "Медична наука в практику охорони здоров'я" (Полтава, 17 листопада 2017 року)
Вихідні дані : Полтава: РВВ УМСА, 2017
Кільк.характеристики :81 с.: іл.; 29,5 см
Колективи : Українська медична стоматологічна академія (Полтава), Конференція (2017; Полтава. УМСА)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ціна : 025.00 грн
ДРНТІ : 76
УДК : 61+614.2](063)
Предметні рубрики: МЕДИЦИНА --Полтава
Зміст : Деякі особливості стоматологічного статусу в пацієнтів із раком молочних залоз / О. М. Бойченко, І. О. Іваницький. Аналіз цифрових систем, що застосовуються для візуалізації зображень післяопераційних рубців шкіри обличчя / О. П. Буханченко. Клінічні особливості гнійно-запальних захворювань щелепно-лицевої ділянки у хворих із наркотичною залежністю / О. С. Іваницька. Вдосконалення методики підйому та мобілізації слизових і слизово-окісних клаптів у порожнині рота на етапах аугментації альвеолярного відростку / Д. В. Каплун. Інтеграційні аспекти конструкції протезу подвійних коронок з додатковими ретенційними елементами / Ю. Є. Линник. Прогнозування розвитку гострих гнійно-запальних процесів щелепно-лицевої ділянки / В. М. Скрипник, Д. В. Стебловський, В. О. Личман. Новий метод лікування хронічного дифузного катарального гінгівіту у дітей та підлітків / О. В. Шешукова [и др.]. Комплексна оцінка фекальних біомаркерів у дітей із захворюваннями кишечника / Л. М. Бубир, І. М. Несіна, О. А. Пода. Особливості клініко-лабораторних характеристик хронічного гепатиту С у ВІЛ-інфікованих залежно від наявності поліморфних алелей 299GLY гена TLR4 та 11LEU гена TLR7/ Т. І. Коваль [и др.]. Інформативні критерії оцінки стану здоров'я підлітків / О. Б. Козакевич [и др.]. Клініко-нейровізуалізаційні особливості фатальних геморагічних та ішемічних інсультів у мешканців м. Полтави / Ю. І. Плахтій, Н. В. Литвиненко. Результати лікування хіміорезистентного туберкульозу легень у хворих, які отримували патогенетичну та стандартну терапію / О. В. Філатова. Дослідження ефективності терапії поєднаної патології ХОЗ і ОА/ Г. С. Хайменова. Аналіз факторів, що є асоційованими з розвитком кровотечі після ендоскопічної папілосфінктеромії/ С. В. Должковий. Гастроінтестинальна недостатність у новонароджених: дискутабельні питання класифікації та верифікації / Д. А. Холод, Д. А. Шкурупій. Вплив хронічної нітратно-фторидної інтоксикації на регенераторний потенціал слизової оболонки шлунку / О. Є. Акімов. Особливості хронічного впливу ітрію на організм та його фармакологічна корекція екстрактом Brassica oleracea / Н. М. Дев'яткіна, Т. О. Дев'яткіна. Роль редокс-чутливих транскрипційних чинників у патогенезі дизрегуляторної запально-дистрофічної патології пародонта / А. М. Єлінська. Морфологічні зміни та дисфункціональні явища скронево-нижньощелепного суглоба на тлі ендокринних порушень / К. А. Лазарєва. Магнітні властивості наночастинок оксиду заліза з протианемічною дією / О. В. Семака, А. В. Цуркин. Морфофункціональна характеристика епітелію слизової оболонки ротової порожнини щурів після дії метакрилату / А. К. Семенова [и др.]. Морфометричні особливості екскректорних проток периферичної зони простати людини / Р. Л. Устенко, Ю. М. Северин, А. Л. Каценко. Методика морфологічного вивчення малих слинних залоз людини / І. Л. Федорченко, В. Г. Гринь, А. В. Пілюгін. Поєднаний вплив L-аргініну та інгібіторів NF-KB на стан біополімерів сполучної тканини шкіри за умов хронічної інтоксикації нітратом натрію / Д. О. Хміль. Особливості організації проектної діяльності на заняттях медичної біології / Л. П. Біланова. Раціональне харчування студентської молоді як складова здоров'я / Г. Г. Деміденкова, А. Ю. Кащенко, А. В. Міщенко. Фітнес-аеробіка у фізичному вихованні студентів / В. О. Жамардій. Вокальна майстерність - необхідний інструмент кожного викладача / С. Ю. Оленець. Елементи індивідуалізації при вивченні секційного курсу / Н. В. Ройко [и др.].
Примірники :Наук.Аб.(1)
Вільні : Наук.Аб.(1)
Найти похожие

 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)