Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Матеріали конференцій - результати пошуку 3991

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Періодичні видання. Статті (18)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Катеренчук, В. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 61(06)/Є24
Автор(и) : Катеренчук В.І.
Назва : Європейський вектор розвитку вищої медичної освіти України- кроки до мрії : материалы временных коллективов
Місце публікування : Європейський вибір - невід'ємна складова розвитку вищої медичної освіти України : Матеріали навчально-методичної конференції/ редколегія: В.М. Ждан (гол. ред.), В.М. Бобирьов, О.В. Шешукова та ін. - Полтава, 2013. - С. 79-81 (Шифр 61(06)/Є24-858770)
УДК : 61:378.661(477)(063)
Предметні рубрики: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образование медицинское--евроинтеграция
Найти похожие

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61(06)/Є24
Назва : Європейський вибір - невід'ємна складова розвитку вищої медичної освіти України : Матеріали навчально-методичної конференції : материалы временных коллективов
Вихідні дані : Полтава, 2013
Кільк.характеристики :236 с. ; 29,5 см.
Колективи : УМСА, Конференція (2013; Полтава)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ціна : 030.00 грн
ДРНТІ : 76 + 14.35
УДК : 61:378.661(477)(063)
Предметні рубрики: ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ --Україна
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ --Україна
Зміст : Роль сучасних технологій у підготовці майбутніх лікарів/ В.М. Ждан, В.М. Бобирьов, О.В. Шешукова, Лохматова Н.М. Тенденції розвитку та проблеми вищої медичної освіти України на шляху до європейської інтеграції/ Д.С. Аветіков, І.В. Яценко, С.О. Ставицький. Шляхи покращання якості медичної освіти на сучасному етапі підготовки спеціаліста/ О.Ю. Андріянова, Л.Ф. Каськова, О.О. Карпенко. Європейський вибір та реформа вищої медичної освіти в Україні/ В.Д. Ахмеров. Роль історії хвороби як самостійної роботи студентів на кафедрі офтальмології/ І.М. Безкоровайна, В.В. Ряднова, О.Ю, Максимук О.Ю. Розвиток вищої медичної освіти в Україні за широкого впровадження принципів доказової медицини/ С.Б. Безшапочний, В.В. Лобурець, Ю.А. Гасюк, Соннік Н.Б. Якісна вища освіта як засіб європейської інтеграції/ І.В. Бєлікова, І.А. Голованова, А.В. Костріков, Ляхова Н.О. Навчальна діяльність викладачів і студентів вищрої школи за дидактичними законами/ О,М. Бєляєва О, І.М. Сологор. Аналіз тенденцій викладання фармакології в європейських країнах/ В.М. Бобирьов, О.М. Важнича, Т.О. Дев'яткіна, Колот Е.Г., Хміль Д.О. Кредитно-модульна система як важлива складова інтеграції медичної освіти/ В.М. Бобирьов, Г.Ю. Островська, Т.А. Петрова, Муляр Л.А. Особливості формування основ здорового способу життя в студентів-медиків при вивченні фізичної реабілітації та спортивної медицини/ Д.М. Бойко, Є.Ю. Страшко, П.І. Губка, Донченко В.І., Ємець А.В., Лупало О.В. Сучасні вимоги до утворення єдиного простору інтеграції ВНЗ/ В.В. Бондаренко, Л.І. Волошина. Академічна мобільність студентів стоматологічного факультету- реалії та перспективи/ Л.І. Волошина, В.В. Бондаренко. Поєднання вітчизняних і світових стандартів діагностики і лікування туберкульозу- невід'ємна складова сучасної фтизиатрії в практичній медицині та в навчальному процесі/ А.К. Вородюхіна, М.Г. Бойко, А.Г. Ярешко, Куліш М.В., Бондаренко В.Г., Безручко Д.В. Критичні підходи до євроінтеграції вищої освіти/ В.М. Гаврильєв, І.В. Бойко, Н.А. Соколова. Упровадження нових технологій у навчальний процес- запорука якісної підготовки лікарів-стоматологів в умовах європейської інтеграції/ П.А. Гасюк, Д.Д. Кіндій, Н.В. Гасюк, Пудяк В.Є. Застосування інформаційних засобів у проектуванні навчального процесу на стоматологічному факультеті/ П.А. Гасюк, Д.Д. Кіндій, В.В. Щерба, Малюченко М.М. Значення міжнародної класифікації хвороб у вивченні біопсійно-секційного курсу в умовах євроінтеграції навчання/ А.П. Гасюк, І.І. Старченко, С.А. Проскурня, Насонов П.І. Викладання соціальної медицини в умовах реформування системи охорони здоров'я/ І.А. Голованова, Л.А. Руденко, Т.М. Жабо, Філатова В.Л. Тестовий контроль знань студентів- невід'ємна складова розвитку медичної освіти/ А.М. Громова, Н.І. Мітюніна, В.В. Талаш. Організація самостійної роботи на заняттях фізичного виховання за кредитно-модульною системою/ П.І. Губка, Д.М. Бойко, В.І. Донченко, Ємець А.В. Упровадження Болонського процесу в медичну освіту/ В.М. Дворник, О.Б. Тумакова, Г.М. Баля, Рябушко Н.О. Проблеми мобільності студентів і викладачів за умов Болонського процесу навчання/ В.М. Дворник, О.Б. Тумакова, Г.М. Баля, Рябушко Н.О. Індивідуальна робота зі студентами- складова частина розвитку вищої медичної освіти/ Т.Ф. Дейнега, В.О. Рогуля. Розвиток ідей андрагогіки у вищій медичній освіті України/ Н.М. Демченко, К.О. Мішук. Критерії ефективності додипломної підготовки лікарів з інфекційних хвороб та епідеміології в умовах кредитно-модульної системи/ Г.М. Дубинська, В.А. Полторапавлов, О.М. Ізюмська, Коваль Т.І., Лимаренко Н.П., Боднар В.А., Котелевська Т.М., Баштан Н.З., Сизова Л.М., Прийменко Н.О., Кириченко Т.С. Особливості викладання медичної біології іноземним студентам за кредитно-модульною системою/ С.І. Дубінін, А.В. Ваценко, В.О. Пілюгін, Улановська-Циба Н.А., Рябушко О.Б., Передерій Н.О., Овчаренко О.В. Дистанційне інтернет-навчання- європейський рівень підготовки лікарів-стоматологів із пропедевтики хірургічної стоматології у ВНЗ України/ О.В. Дубровіна. Форми підвищення рівня професійної підготовки студентів із пропедевтики хірургічної стоматології за європейським стандартом вищої професійної освіти/ О.В. Дубровіна, О.Б. Горбаченко, М.П. Митченок. Національна адаптація до освітнього простору євроінтеграції/ М.О. Дудченко, А.Ф. Артеменко, Л.Ю. Левченко. Інтеграція медичної освіти зі світовим і європейським освітнім простором- невід'ємна складова якісної підготовки медичних кадрів/ М.О. Дудченко, К,В. Васильєва К, Л.Ю. Левченко. Досвід підготовки лікарів-інтернів за європейськими стандартами вищої медичної освіти/ В.М. Ждан, Д.С. Зазикіна, Б.Л. Флегантова. Інновації післядипломної медичної освіти та впровадження телемедицини в українських медичних закладах освіти/ В.М. Ждан, М.В. Ткаченко, М.Ю. Бабаніна, Кітура Є.М., Штомпель В.Ю. Роль самостійної роботи студентів у кредитно-модульній системі навчання/ О.С. Іваницька, І.О. Іваницький. Дистанційні форми навчання в підвищенні кваліфікації лікарів/ К.Є. Іщейкін, С.О. Гаєвський, М.М. Потяженко, Люлька Н.О., Хайменова Г.С. Самостійна робота як форма самовдосконалення фахівця на післядипломному етапі/ К.Є. Іщейкін, М.М. Потяженко, Н.О. Люлька, Соколюк Н.Л., Настрога Т.В. підвищення професійної компетентності викладача - умова модернізації системи вищої медичної освіти України/ Ю.М. Казаков, Є.Є. Петров, Ю.М. Гольденберг, Борисова З.О. Європейський вибір- невід'ємна складова розвитку вищої медичної освіти України/ І.П. Кайдашев, Л.Г. Селіхова, М.С. Расін, Борзих О.А., Дігтярь Н.І., Савченко Л.Г., Герасименко Н.Д., Мормоль І.А., Лавренко А.В. Досвід упровадження системи контролю й оцінювання знань дисципліни "Клінічна фармакологія" за кредитно-модульної системи навчання/ А.А. Капустянська, А.Б. Вахненко. Болонський процес- невід'ємна складова розвитку вищої медичної освіти України/ Л.Ф. Каськова, Л.І. Амосова, О.О. Карпенко, Павленко С.А., Солошенко Ю.І., Бережна О.Е. Англійська мова- ключ до інтеграції з європейським медичним освітнім простором/ В.І. Катеренчук. Європейський вектор розвитку вищої медичної освіти України- кроки до мрії/ В.І. Катеренчук. Компетентність та стандарт студента і викладача як передумова підготовки лікаря за Європейськими вимогами/ І.П. Катеренчук. Формування клінічного мислення при вивченні внутрішньої медицини за кредитно-модульною системою/ І.П. Катеренчук, О.А. Гуцаленко, Ф.О. Єрмалінський. Напрями розвитку сучасної вищої медичної освіти України/ О.В. Катрушов, Т.М. Матвієнко. Стандарти діагностики і лікування в професійній підготовці лікарів загальної практики/ Є.М. Кітура, О.Є, Кітура О.Є, М.Ю. Бабаніна, Ткаченко М.В. Застосування принципів доказовості у внутрішній медицині при підготовці лікарів-інтернів/ О.Є. Кітура. Удосконалення змісту професійної підготовки майбутнього лікаря/ В.К. Козакевич, М.Є. Фесенко, О.І. Мелащенко. Формування психологічної готовності викладачів медичних установ і майбутніх лікарів до роботи з метою профілактики "Професійного вигорання"/ М.М. Кононова, О.О. Шерстюк, А.О. Шерстюк, Свінцицька Н.Л. Методологія організації навчального процесу за ESTC на кафедрі пропедевтики ортопедичної стоматології/ K.C. Коробейніков, Д.М. Король, Ю.Л. Коробейнікова. Європейський шлях у вищій освіті України: проблеми і перспективи/ В.О. Костенко, Н.В. Соловйова, С.В. Денисенко, Міщенко А.В., Левков А.А., Талаш В.В. Розширення транснаціональної мобільності студентів і персоналу як один із головних принципів європейської інтеграції/ Ю.А. Кострікова, Т.І. Ярмола, Н.Л. Соколюк. Формування професійної особистості лікаря через застосування в навчанні принципів внутрішньої медицини, інформатики, нелінійної математики/ І.П. Кудря, С.К. Кулішов. Досвід упровадження кредитно-модульної системи навчання на кафедрі ортопедичної стоматології з імплантологією/ Г.М. Кузь, О.І. Тесленко, В.С. Кузь. Досвід міжнародної співпраці післядипломної освіти лікарів-ортодонтів/ В.Д. Куроєдова, Л.Б. Галич, Н.В. Головко, Дмитренко М.І., Куроєдова К.Л., Сірик В.А. Аналіз європейської моделі надання медичної допомоги дитячому населенню та реформа педіатричної освіти в Україні/ Т.В. Кушнерева. Приєднання до Болонського процесу- можливість підготовки конкурентоспроможних спеціалістів/ Н.В. Левченко, Л.Ф. Каськова, О.О. Карпенко, Моргун Н.А., Ващенко І.Ю. Елементи формування інноваційного освітнього середовища при вивченні "Української мови за професійним спрямуванням" на стоматологічному факультеті за кредитно-модульною системою/ Т.О. Лещенко, Т.В. Шарбенко. Особливості мовної підготовки іноземних студентів вищих медичних навчальних закладів України/ Т.О. Лещенко, В.Г. Юфименко. Інтеграція вищих медичних навчальних закладів України із системою європейської освіти/ Н.В. Литвиненко, В.А. Пінчук, А.М. Кривчун, Силенко Г.Я., Таряник К.А., Гладка В.М., Пурденко Т.Й. Інтеграція вищої медичної освіти України з європейським освітнім простором/ Н.В. Литвиненко, О.В. Саник, М.Ю. Дельва, Пінчук В.А., Дельва І.І. Проблеми української медичної освіти в контексті Болонського процесу/ Н.В. Литвиненко, Г.Я. Силенко, В.А. Пінчук, Гладка В.М., Пурденко Т.Й., Таряник К.А., Кривчун А.М., Силенко Ю.І. Медична етика та юридичні аспекти викладання загальної хірургії/ О.В. Лігоненко, О.І. Чорна, А.Б. Зубаха, Шумейко І.А., Дігтярь І.І., Стороженко О.В., Горб Л.І. Сучасна освітня діяльність кафедри мікробіології, вірусології та імунології/ Г.А. Лобань, І.М. Звягольська, В.П. Полянська, Тончєва К.Д., Зачепило С.В., Коваленко Н.П., Комишан І.В. Комп'ютерне тестування як об'єктивний методконтролю рівня знань студентів медичних ВНЗ/ К.П. Локес, М.Г. Скікевич, О.П. Буханченко. Упровадження європейської системи освіти- запорука підвищення ефективності навчання/ Р.В. Луценко, О.А. Шапошник, С.Ю. Чечотіна, Сидоренко А.Г. Болонській системі- національні особливості медичної освіти/ В.І. Ляховський, Д.Г. Дем'янюк, М.О. Дудченко, Люлька О.М., Ковальов О.П., Нємченко І.І., Кравців М.І. Особливості викладання клінічної імунології у світлі євроінтеграційного розвитку вищої медичної освіти України/ В.І. Ляховський, Л.А. Муляр, Н.В. Мойсєєва. Підготовка стоматологів за кредитно-модульною системою на кафедрі хірургії/ С.В. Малик, А.Л. Челішвілі, Д.В. Капустянський, Лавренко Д.О., Малик Л.В., Капустянська А.А. Використання електронних освітніх ресурсів як невід'ємна складова вивчення пропедевтики терапевтичної стоматології/ І.Я. Марченко, М.А. Шундрик, З.Ю. Назаренко, Браїлко Н.М., Лобач Л.М. Застосування діагностичних алгоритмів у навчальному процесі/ В.Л. Мельник, В.К. Шевченко, Ю.І. Силенко, Хребор М.В. Міждисциплінарний підхід до викладання в післядипломній освіті лікарів-стоматологів/ В.Л. Мельник, В.К. Шевченко, Ю.І. Силенко, Хребор М.В. Болонський процес: мета і її досягнення/ Л.О. М'якінькова. Євроінтеграція медичної освіти України як безальтернативний шлях розвитку/ К.С. Непорада, Л.М. тарасенко, Л.Г. Нетюхайло, Омельченко О.Є., Білець М.В., Манько А.М., Сухомлин А.А., Гордієнко Л.П. Упровадження основних положень Європейської системи освіти в післядипломне навчання у вищих медичних навчальних закладах України/ М.Я. Нідзельський, Г.М. Давиденко, В.В. Кузнецов, Писаренко О.А. Викладання ортопедичної стоматології на післядипломному етапі навчання за принципами європейської системи освіти/ М.Я. Нідзельський, О.А. Писаренко, І.М. Ткаченко, Давиденко Г.М., Цветкова Н.В. Комп'ютерні технології в професійній підготовці лікарів-стоматологів/ А.К. Ніколішин, Н.М. Іленко, Н.В. Котелевська. Перспективи інтеграції вищої медичної освіти України з європейським простором/ А.І. Панькевич, І.А. Колісник, А.М. Гоголь. Особливості сучасної підготовки фахівців за європейськими стандартами/ О.В. Пелипенко, С.М. Павленко, Ю.М. Півень, Малик В.Д., Березан О.І. Проблеми і тенденції розвитку вищої медичної освіти України в найближчі роки/ В.М. Петрушанко, А.І. Сидорова, О.В. Павленкова. Самостійна робота студентів- важливий компонент навчального процесу/ Т.О. Петрушанко, Н.М. Іленко, Е.В. Ніколішина, Марченко А.В., Литовченко І.Ю. Болонський процес у розвитку вищої медичної освіти на європейському просторі/ Т.В. Плужнікова, Н.О. Ляхова, О.К. Надута-Скринник, Руденко Л.А. Підвищення якості навчального процесу і професійної майстерності у вищій медичній освіті в контексті європейського вибору/ І.Б. Попова. Навчально-практичний центр- нова парадигма невід'ємної складової підготовки майбутніх лікарів і середнього медичного персоналу Полтавського обласного перинатального центру/ В.І. Похилько, О.М. Ковальова, Г.М. Траверсе, Цвіренко С.М. Гармонізація української медичної освіти з вимогами Євросоюзу- оптимальний шлях розвитку/ В.Ф. Почерняєва, Л.М. Васько, Т.О. Жукова, Корнеєв О.В. Проблеми навчання іноземних студентів на кафедрі анатомії людини/ О.К. Прилуцький. Упровадження клінічних напрямів у навчальний процес із топографічної анатомії та оперативної хірургії на стоматологічному факультеті/ О.М. Проніна, А.М. Білич, С.І. Данильченко, Половик О.Ю., Коптев М.М. Умови адаптації вищої медичної освіти України до вимог Болонського процесу/ О.В. Рибалов, О.С. Іваницька. Основи підвищення ефективності підготовки студентів у викладанні медицини надзвичайних ситуацій/ В.Г. Рожнов, Н.І. Винник. Особливості викладання патоморфології англомовним студентам в умовах євроінтеграції/ Н.В. Ройко, Д.Є. Ніколенко, Б.М. Филенко, Новосельцева Т.В. Патофізіологія: міжнародні стандарти викладання на сучасному етапі/ О.В. Савельєва. Вища освіта в Україні та її європейські перспективи/ А.В. Салій, Ю.П. Ющенко, Л.П. Кустарьова, Зінченко Н.О. Теоретичні основи психологічних аспектів формування в студентів спрямованості на успішну професійну діяльність/ І.В. Самойленко, Т.В. Шарбенко, Т.О. Лещенко. Актуальні питання вдосконалення навчального процесу у викладанні урології/ Л.П. Саричев, С.А. Сухомлин, Я.В. Саричев. Особистісно-орієнтований підхід до навчання студентів у ВНЗ в умовах євроінтеграції/ А.І. Сидорова, С.А. Павленко, О.В. Павленкова, Амосова Л.І., Ярковий В.В. Методологічний зміст кейс-методів у підготовці фахівців стоматологічного профілю/ Ю.І. Силенко, Д.Р. Шиленко, О.А. Писаренко. Викладання дисципліни "Медична інформатика" в контексті практично орієнтованої медичної освіти/ О.В. Сілкова, Н.В. Лобач. Євроінтеграція і робота кафедри хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії з пластичною і реконструктивною хірургією голови та шиї/ М.Г. Скікевич, К.П. Локес. Особливості підготовки студентів на клінічних кафедрах в умовах реформування медичної освіти в Україні/ І.М. Скрипник, О.В. Новак, О.А. Шапошник, Гопко О.Ф., Маслова Г.С. Єдність навчання і виховання- запорука формування особистості майбутнього лікаря/ А.М. Скрипніков, Л.В. Животовська, В.О. Рудь, Боднар Л.А., Фисун Ю.О., Герасименко Л.О., Ісаков Р.І. Українські вчені у витоках європейської освіти/ А.М. Скрипніков, Г.Т. Сонник, М.О. Денеко, Телюков О.С., Казаков О.А., Борисенко В.В., Шиндер В.В., Кидонь П.В. Використання дистанційної освіти на кафедрі післядипломної освіти лікарів-стоматологів/ П.М. Скрипников, С.В. Коломієць, В.О. Дубина. Іспит "Крок 3. Стоматологія"- оцінка якості підготовки лікарів-інтернів/ П.М. Скрипников, Т.П. Скрипнікова, А.В. Марченко, Хміль Т.А. Оцінка рівня підготовки лікарів-інтернів першого року навчання за стандартами ВООЗ/ П.М. Скрипников, Л.М. Хавалкіна. Доказова медицина в розвитку вищої медичної освіти/ П.М. Скрипников, В.І. Шинкевич, В.П. Труфанова, Поліщук Т.В. Застосування кейс-методу (Case Study) як форми інтерактивного навчання на кафедрі післядипломної освіти лікарів-стоматологів/ Т.П. Скрипнікова, К.С. Казакова, Ю.В. Сенчакович, Вітко Ю.М. Особливості професійно-творчої підготовки лікарів-інтернів стоматологів/ Т.П. Скрипнікова, Л.М. Хавалкіна. Дистанційне навчання- важливий компонент сучасної медичної освіти/ Л.В. Смаглюк, А.М. Білоус, О.Н. Нестеренко. Принципи навчання на кафедрі ортодонтії в логіці компетентнісного підходу/ Л.В. Смаглюк, Н.В. Куліш, С.В. Давиденко. Упровадження кредитно-модульної системи у викладанні фізіології: п'ятирічний досвід/ В.М. Соколенко, І.В. Міщенко, Л.Е. Весніна, Запорожець Т.М., Жукова М.Ю., Павленко Г.П., Ткаченко О.В., Коковська О.В., Федотенкова Н.М. Проблемы преподавания онкологии челюстно-лицевой локазизации в вузах Украины на современном етапе/ Н.А. Соколова, В.Н. Гаврильев, И.В. Бойко. Фактори впливу на ефективність самостійної роботи студентів/ І.М. Сологор, О.М. Бєляєва. Особливості діяльності куратора академічної групи в оновленій парадигмі виховання сучасного фахівця/ Н.П. Ставицька, С.О. Ставицький, О.О. Войналович. Педагогічне проектування як інноваційний компонент діяльності викладача вищої школи/ О.О. Тихонова, Я.А. Тарасенко. Підвищення ролі самостійної роботи студентів- шлях до європейської якості медичної освіти/ Л.А. Ткаченко, Т.І. Ярмола, Ю.А. Кострікова. Європейський вибір- невід'ємна складова розвитку вищої медичної освіти України/ С.І. Треумова. Методологія дистанційного навчання, його переваги/ Л.М. Хавалкіна, С.І. Геранін, В.О. Дубина. Самостійна та індивідуальна робота студентів- необхідні компоненти якісної підготовки фахівців/ С.В. Харченко, Л.К. Іщейкіна, В.Ю. Цубер. Роль кредитно-модульної системи організації навчального процесу в оптимізації української медичної освіти/ І.В. Циганенко. Особливості викладання судової медицини в умовах євроінтеграції навчання/ В.В. Черняк, О.Є. Дев'яткін, А.Г. Нікіфоров, Лукачіна Є.І. Проблеми викладання дисципліни "Цивільний захист" іноземним студентам з англомовною формою навчання/ В.В. Шевченко. Психологічний стан студента- невід'ємна складова вибору спеціальності/ В.Д. Шейко, О.А. Крижановський, С.І. Панасенко, Кравченко С.П., Ситнік Д.А. Сучасні завдання викладання онкології з урахуванням стратегіних напрямів ВООЗ у боротьбі зі злоякісними новоутворами/ П.В. Шелешко, П.В. Баштан, А.В. Чорнобай, Почерняєва В.Ф., Марченко В.Ю. Удосконалення методик викладання гістології, цитології та ембріології іноземним студентам англомовної форми навчання/ В.І. Шепітько, О.С. Якушко, О.Д. Лисаченко, Єрошенко Г.А. Застосування евристичних методів навчання на різних етапах освіти/ Д.Р. Шиленко, О.А. Писаренко, Л.В. Сосенко. Європейський вибір розвитку вищої медичної освіти- шлях до підвищення її якості/ В.К. Югов, В.П. Баштан. Інтенсифікація навчального процесу у вищій медичній освіті як один зі шляхів до європейської інтеграції/ І.В. Яценко, Д.С. Аветіков, С.О. Ставицький. Освіта України в загальноєвропейському просторі вищої освіти/ Л.Ф. Каськова, О.О. Карпенко, О.Ю. Андріянова, Чуприна Л.Ф., Левченко Н.В.
Примірники :Наук.Аб.(1)
Вільні : Наук.Аб.(1)
Найти похожие

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61(06)/І-66
Назва : Інноваційні інформаційні технології у вищій медичній освіті : Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 5 квітня 2012 р.
Вихідні дані : Полтава: РВВ УМСА, 2012
Кільк.характеристики :185 с. ; 29,5 см.
Колективи : УМСА, Конференція (2013; Полтава)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ціна : 030.00 грн
ДРНТІ : 76 + 14.35
УДК : 61:378.661:004(063)
Предметні рубрики: ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
Зміст : Інноваційні технології у вищій медичній освіті студентів-стоматологів/ В.М. Ждан, В.М. Бобирьов, О.В. Шешукова. Електронна лінгводидактика: виникнення, проблеми і перспективи/ О.М. Бєляєва. Інформаційно-комунікаційні технології при викладанні фармакології студентам з англомовною формою навчання/ В.М. Бобирьов, О.М. Важнича, Т.О. Дев'яткіна, Мокляк Є.В., Хміль Д.О. Новітні інформаційні технології як запорука успішного виховання сучасного спеціаліста-медика/ В.М. Бобирьов, А.В. Вахненко, О.В. Власова, Рябушко М.М. Інноваційні інформаційні технології у викладанні патоморфології/ А.П. Гасюк, Н.В. Ройко, С.А. Проскурня, Новосельцева Т.В. Інноваційні освітні технології викладання розділів анатомії людини при підготовці студентів стоматологічного факультету/ Т.Ф. Дейнега, В.О. Рогуля. Інноваційні інформаційні технології навчання студентів-медиків у процесі вивчення іноземної мови/ Н.М. Демченко, К.О. Міщук. Впровадження тестування студентів як інформаційних підхід пр вивченні медико-біологічних дисциплін в умовах кредитно-модульного навчання/ С.І. Дубінін, А.В. Ваценко, В.О. Пілюгін, Улановська Н.А., Передерій Н.О., Рябушко О.Б., Овчаренко О.В. Комп'ютерне тестування як метод визначення якості засвоєння навчального матеріалу студентами медичних вузів/ Ю.О. Іщейкіна, Н.В. Лобач, О.В. Сілкова, Тронь Н.В. Досвід та перспективи використання сучасних інформаційних технологій при викладанні гігієни та екології/ О.В. Катрушов, Т,М. Матвієнко Т. Роль інформаційних технологій у процесі підготовки фахівців медичного профілю на кафедрі гігієни, екології та охорони праці в галузі/ О.В. Катрушов, Л. В. Нечепаєва, В.Л. Філатова. Інноваційні технології у формуванні мотивацій до вивчення фармакології у сучасних студентів/ Е.Г, Колот Е.Г, С.Ю. Чечотіна, Т.О. Чикор, Луценко Р.В., Сидоренко А.Г. Вивчення основ наукового стилю української мови в інформаційній забезпеченості післядипломної освіти лікарів-стоматологів у ВДНЗУ "УМСА"/ Т,О. Лещенко Т. Досвід впровадження інформаційних інноваційних технологій у викладанні мікробіології/ Г.М. Лобань, Н.П. Коваленко, І.М. Звягольська, Полянська В.П., Ганчо О.В., Зачепило С.В. Инновационные информационные технологии в Белорусской медицинской академии последипломного образования/ Ю.В. Мещеряков, Л.В. Шваб, Т.А. Радишевская. Інноваційні методики викладання клінічної біохімії в сучасній медичній освіті/ К.С. Непорада, Л.М. Тарасенко, М.В. Білець, Нетюхайло Л.Г., Омельченко О.Є., Манько А.М., Сухомлин А.А., Гордієнко Л.П., Собіна М.В. Інформаційні технології у викладанні патоморфології англомовним студентам/ Д.Є. Ніколенко, Л.Г. Ніколенко. Актуальность методических приемов для усовершенствования развития речи у студентов-иностранцев/ В.А. Пилипченко, Т.А. Иванова, Т.И. Курилюк. Особливості застосування інформаційних технологій у фізичному вихованні студентів медичних вузів/ О.І. Погребняк. Використання інноваційних інформаційних технологій при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії/ О.М. Проніна, С.І. Данильченко, О.Ю. Половик, Білич А.М., Коптев М.М. Впровадження інформаційних технологій у навчальний процес з фізичного виховання студентської молоді/ М.П. Римар, А.В. Ємець, В.М. Сєроштан, Кіприч С.В., Мякота О.Г. Маркетингова політика вищого навчального закладу в умовах впровадження кредитно-модульної системи навчання/ А.В. Салій. Розвивальне дистанційне навчання: проектування і досвід упровадження/ І.В. Самойленко, Т.В. Шарбенко, В.Г. Юфименко. Впровадження інноваційних інформаційних технологій при викладанні дисципліни "Анатомія людини"/ Н.Л. Свінцицька, О.О. Шерстюк, І.М. Солдатова, Солдатов О.К., Устенко Р.Л. Методика викладання латинської мови в умовах модернізації освіти/ Н.А. Сільнича, Н.А. Ніколаєва. Деякі аспекти впровадження інноваційних технологій до навчально-виховного процесу/ В.М. Соколенко, Л.Е. Весніна, І.В. Міщенко. Впровадження комунікативного методу у навчанні іноземних мов/ І.М. Сологор. Компетенції викладача медичного вузу/ О.О. Тихонова, Я.А. Тарасенко. Інформаційні технології у викладанні медичної хімії/ С.В. Харченко, Л.К. Іщейкіна, В.Ю. Цубер, Сизоненко Н.В., Нетудихата О.М. Профілізована інформаційна забезпеченість предмета "Українська мова за професійним спрямуванням" на стоматологічному факультеті ВДНЗУ "УМСА"/ Т.В. Шарбенко. Використання інформаційних технологій навчання для поліпшення якості знань з гістології, цитології та ембріології/ В.І. Шепітько, О.Д. Лисаченко, Г.А. Єрошенко, Білаш С.М., Пелипенко Л.Б., Стецук Є.В., Єрьоміна Н.Ф. Использование информационных технологий в преподавании русского языка как иностранного/ В.Г. Юфименко, И.В. Самойленко. Опыт подготовки и проведения итоговой государственной аттестации выпускников МГМСУ по специальности "Стоматология" в свете требований, предлагаемых министерством здравоохранения и социального развития РФ/ О.О. Янушевич, И.В. Маев, А.В. Митронин. Анализ результатов независимой экспетизы знаний студентов по специальности "Стоматология"/ О.О. Янушевич, И.В. Маев, А.В. Митронин, Куденцова С.Н. Використання комп'ютерних технологій в обгрунтуванні нових методик проведення реконструктивно-відновлювальних операцій при підготовці студентів стоматологічного факультету/ Д.С. Аветіков, С.О. Ставицький. Інтернет як одна із складових інноваційних інформаційних технологій у вищій медичній освіті/ О.Ю. Андріянова, Л.Ф. Каськова, О.О. Карпенко. Деякі аспекти застосування інформаційних технологій в медичній освіті/ Л.І. Волошина. Інноваційна діяльність педагога у вищій медичній остіті/ П.А. Гасюк, Д.Д. Кіндій, М.М. Малюченко, Калашніков Д.В., Зубченко С.Г. Впровадження електронних засобів навчання на кафедрі ортопедичної стоматології з імплантологією/ В.М. Дворник, Г.М. Кузь, Г.М. Баля, Рябушко Н.О. Інноваційні методики викладання у вищій медичній школі/ О.С. Іваницька, О.В. Рибалов. Використання інформаційних технологій у навчально-виховній діяльності кафедри дитячої терапевтичної стоматології/ О.О. Карпенко, О.Ю. Андріянова, І.Ю. Ващенко, Каськова Л.Ф., Чуприна Л.Ф. Важливість використання інноваційно-інформаційних технологій в умовах викладання за кредитно-модульною системою/ Л.Ф. Каськова, І.Ю. Ващенко, О.О. Карпенко, Амосова Л.І., Новікова С.Ч. Використання інноваційних технологій під час викладання лекційного матеріалу/ Л.Ф. Каськова, С.Ч. Новікова, І.Ю. Ващенко, Моргун Н.М. Переваги інтегрованого підходу до вичення терапевтичної стоматології/ Є.В. Ковальов, І.Я. Марченко, М.А. Шундрик, Марченко В.Ю., Назаренко З.Ю., Лобач Л.М. Використання відео-фільмів як складова телекомунікаційних технологій у вищій освіті/ Н.В. Куліш, А.Є. Карасюнок, М.В. Трофименко, Фетісова Г.Л. Про необхідність впровадження дистанційної форми навчання на післядипломному етапі за фахом "Ортодонтія"/ В.Д. Куроєдова, Л.Б. ГаличГоловко Н.В. , Дмитренко М.І., Куроєдова К.Л., Нелюбіна А.Л. Інтерактивний метод як педагогічна інновація у вищій медичній освіті/ В.Ю. Марченко, І.Я. Марченко, В.В. Бойко, Литвиненко В.Є. Роль тестового контролю знань за умов кредитно-модульної системи при викладанні хірургічної стоматології/ А.І. Панькевич, А.М. Гоголь, І.А. Колісник. Використання інноваційних технологій навчання- запорука успіху якісної підготовки фахівців/ Т.О, Петрушанко Т.О, А.К. Ніколішин, Н.М. Іленко, Ніколішина Е.В., Литовченко І.Ю., Марченко А.В. Викладач та студент як суб'єкти інноваційної освіти/ О.В. Рибалов, О.С. Іваницька. Впровадження інноваційних експериментів в процес навчання студентів в медичних вузах/ О.О. Розколупа, В.В. Бондаренко. Компетентнісна орієнтація навчання студентів на кафедрі ортопедичної стоматології з імплантологією/ В.В. Рубаненко, О.І. Тесленко, Г.М. Баля. Актуальність інформаційних технологій навчання студентів у медичних закладах/ А.І. Сидорова, С.А. павленко, Л.І. Амосова, Павленкова О.В., Ярковий В.В. Формування творчого потенціалу студентів як іноваційні технології у системі вищої стоматологічної освіти в Україні/ М.Г. Скікевич, К.П. Должкова. Дистанційні технології у післядипломній освіті лікарів-стоматологів/ П.М. Скрипников, Т.П. Скрипникова, А.В. Марченко, Хміль Т.А., Дубина В.О. Приклад використання сучасних комп'ютерних технологій та мережі інтернет в навчальному процесі післядипломної освіти лікарів-стоматологів/ П.М. Скрипников, С.В. Коломієць, В.О. Дубина, Сенчакович Ю.В. Роль брейн-рингу у формуванні клінічного мислення у студентів-медиків в умовах кредитно-модульної системи освіти/ Л.В. Смаглюк, Н.В. Куліш, М.В. Трофименко, Карасюнок А.Є., Фетісова Г.Л. Досвід проведення клінічних конференцій з метою розвитку клінічного мислення за фахом "Ортодонтія"/ Л.В. Смаглюк, Н.В. Куліш, Г.Л. Фетісова, Трофименко М.В., Карасюнок А.Є. Огляд ефективних інформаційних методів забезпечення позааудиторної та самостійної роботи студентів/ О.І. Тесленко, Г.М. Баля. Використання інноваційних технологій у навчальному процесі на кафедрі дитячої хірургічної стоматології з пропедевтикою хірургічної стоматології/ П.І. Ткаченко, Н.М. Лохматова, О.В. Гуржий, Білоконь С.О. Використання інноваційних навчальних технологій в навчальному процесі на кафедрі ортопедичної стоматології з імплантологією/ О.Б. Тумакова, В.М. Новіков, В.М. Дворник, Доленко О.Б. Інноваційні технології навчання лікарів-інтернів на кафедрі післядипломної освіти лікарів-стоматологів/ В.К. Шевченко, В.Л. Мельник. Місце інноваційних технологій в процесі підготовки лікарів-стоматологів з розділу дитяча стоматологія/ О.В. Шешукова, В.І. Шинкевич, В.П. Труфанова. Роль інновацій в розвитку вищої медичної школи/ І.В. Яценко, Д.С. Аветіков, В.М. Гаврильєв. О значимости моделирования неотложных клинических ситуаций при обучении студентов и интернов в медицинских вузах/ Ю.И. Бажора, С.Ф. Гончарук, А.В. Касьяненко. Інноваційні технології оцінювання знань за кредитно-модульної системи/ Л.Є. Бобирьова, В.І. Катеренчук, Є.Ю. Страшко. Сучасні новітні технології в навчальному процесі на кафедрі фтизіатрії на засадах кредитно-модульної системи навчання/ М.Г. Бойко, А.К. Вородюхіна, А.Г. Ярешко, Бондаренко В.Г., Куліш М.В., Безручко Д.В., Цапенко Ю.П., Філатова О.В. Вивчення фтизіатрії на медичному факультеті в світі інноваційних технологій у вищій медичній освіті/ М.Г. Бойко, А.Г. Ярешко, В.Г. Бондаренко, Вородюхіна А.К., Куліш М.В., Безручко Д.В., Бондаренко А.М. Застосування сучасних інформаційних технологій при вивченні інфекційних хвороб/ Г.М. Дубинська, Н.П. лимаренко, Т.І. Коваль, Ізюмська О.М., Полторапавлов В.А., Баштан Н.З., Боднар В.А., Котелевська Т.М., Прийменко Н.О., Сизова Л.М. Інноваційні інформаційні технології у підготовці лікарів загальної практики під час навчання на кафедрі шкірних та венеричних хвороб/ М.О. Дудченко, І.Б. Попова, А.Ф. Артеменко, Дуденко Л.І., Каменєв В.І., Литвиненко Б.В. Впровадження інноваційних технологій в післядипломну медичну освіту: проблеми та їх вирішення/ В.М. Ждан, І.М. Скрипник, О.Ф. Гопко, Шарбенко Т.В., Гаєвський С.О., Ткаченко М.В. Переваги телекомунікаційних технологій в системі післядипломної медичної освіти/ В.М. Ждан, М.В. Ткаченко, Г.В. Волченко, Лебідь В.Г. Використання інноваційних методик навчання при підготовці лікарів-педіатрів/ В.І. Ільченко, К.В. Пікуль, К.Ю. Прилуцький. Сучасні інформаційні технології навчання у вищих медичних закладах/ К.Є. Іщейкін, Ю.О. Іщейкіна, Л.В. Буря. Комп'ютерні технології в навчанні студентів-медиків/ Ю.М. Казаков, Є.Є. Петров, Ю.М. Гольденберг, Борисова З.О., Чекаліна Н.І. Сучасні інформаційні педагогічні технології в підготовці фахівців первинної ланки охорони здоров'я/ Ю.М. Казаков, Т.А. Трибрат, С.В. Шуть, Чекаліна Н.І. Інноваційні технології в підготовці лікаря загальної практики в системі безперервної професійної освіти/ Є.М. Кітура, О.Є. Кітура, М.Ю. Бабаніна, Шилкіна Л.М., Іваницький І.М. Інтерактивні методи в навчально-виховній роботі викладачів медичного вузу/ Ю.А. Кострікова. Впровадження інноваційних технологій навчання на кафедрі педіатрії № 2/ Т.О. Крючко, Т.В. Шпехт, Ю.М. Кінаш. Наука і творчість як основа для самовираження, навчання студентів та викладачів, передумова високого рівня якості професійної реалізації/ С.К. Кулішов, Н.Г. Третяк, І.П. Кудря, Приходько Н.П., Сулайман Мохаммед. Застосування нових інформаційних технологій на кафедрі нервових хвороб з нейрохірургією та медичною генетикою/ Н.В. Литвиненко, О.В. Саник, М.Ю. Дельва, Пінчук В.А., Силенко Г.Я. Дистанційне навчання як нова ефективна педагогічна технологія у вищих медичних навчальних закладах/ Н.О. Ляхова, В.О. Гапон, І.В. Бєлікова. Інноваційні технології у викладанні клінічної фармакології з алергологією та імунологією/ Т.А. Петрова, Г.Ю. Островська, Л.А. Муляр, Колот Е.Г., Власова О.В. Обгрунтування інноваційних методів навчання при організації самостійної роботи студентів/ В.І. Похилько, Г.М. Траверсе, О.М. Ковальова, Цвіренко С.М. Нові інформаційні технології в забезпеченні якості медичної освіти/ В.Ф. Почерняєва, Л.М. Васько, Т.О. Жукова. Медична освіта та новітні інформаційні технології/ В.Ф. Почерняєва, Т.О. Жукова, Л.М. Васько. Проблеми впровадження інноваційних технологій в навчання студентів стоматологічного факультету на кафедрі внутрішньої медицини/ М.С. Расін, І.П. Кайдашев, О.А. Борзих, Дігтяр Н.І., Герасименко Н.Д. Савченко Л.Г., Сєліхова Л.Г. Інноваційні методи підготовки майбутніх лікарів з питань фізіотерапії і курортології/ І.М. Скрипник, О.В. Новак, М.А. Дудченко, Маслова Г.С., Малик Л.В. Практика впровадження інноваційних технологій у навчання студентів внутрішній медицині в умовах кредитно-модульної системи/ І.М. Скрипник, С.І. Сорокіна, Т.І. Шевченко, Кудря І.П., Шапошник О.А. Формування клінічного мислення за допомогою традиційних та інноваційних підходів/ А.М. Скрипніков, В.О. Рудь, О.С. Телюков, Борисенко В.В. Застосування алгоритмів в навчальному процесі при вивченні пропедевтики педіатрії/ М.Є. Фесенко, В.К. Козакевич. Інноваційні технології через призму компетентністно-орієнтованого навчання у вищій медичній освіті/ Т.І. Ярмола, І.П. Катеренчук, Л.А. Ткаченко. Самостійна робота студента (СРС)- важлива ланка у впровадженні інноваційних технологій в медичних вузах/ В.П. Баштан, П.В. Шелешко, А.В. Чорнобай, Корнєєв О.В., Литвиненкло В.Є. Інноваційні інформаційні технології у вищій медичній освіті/ І.М. Безкоровайна, В.В. Ряднова. Впровадження інноваційних навчальних технологій при вивченні дисципліни "Оториноларингологія"/ С.Б. Безшапочний, В.В. Лобурець, Н.Б. Соннік, Гасюк Ю.А. Використання сучасних навчальних технологій на кафедрах хірургічного профілю (на прикладі практичного заняття)/ В.І. Бондарєв, Р.В. Бондарєв, С.С. Селіванов, Абліцов М.П., Чібисов О.Л., Орєхов О.А., Соколов А.С., Селіванова О.В. Дистанційна освіта як складова сучасної підготовки медичних кадрів/ Є.М. Гриценко, І.В. Ксьонз. Погляди на викладання курсу загальної хірургії в світі положень Болонського процесу/ О.В. Лігоненко, А.Б. Зубаха, І.О. Чорна, Діхтяр І.І., Стороженко РО.В., Скотаренко Т.А., Шаєнко З.О., Шумейко І.А. Методологічні основи навчання та об'єктивного визначення рівня знань студентів на кафедрі хірургії №1/ В.І. Ляховський, О.М. Люлька, М.О. Дудченко, Ковальов О.П., Дем'янюк Д.Г., Нємченко І.І., Дубинський М.В., Кравців М.І., Дмитренко В.П. Досвід впровадження інноваційних інформаційних технологій на базі кафедри хірургії №3/ С.В. Малик, Д.В. Капустянський, А.Л. Челішвілі, Безручко М.В., Лавренко Д.О. Інноваційні інформаційні технології при викладанні травматології та ортопедії на факультеті післядипломного навчання/ О.В. Пелипенко, С.М. Павленко, Ю.М. Півень. Застосування інформаційних навчальних технологій у викладанні урології/ Л.П. Саричев, С.А. Сухомлин, Я.В. Саричев. Деякі аспекти викладання судової медицини/ В.В. Черняк. Актуальні питання сучасних технологій у викладанні хірургії в медичному вузі/ В.Д. Шейко, С.П. Кравченко, О.А. Крижановський, Панасенко С.І.
Примірники :Наук.Аб.(1)
Вільні : Наук.Аб.(1)
Найти похожие

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 61(06)/І-66
Автор(и) : Бобирьова Л.Є., Катеренчук В.І., Страшко Є.Ю.
Назва : Інноваційні технології оцінювання знань за кредитно-модульної системи : материалы временных коллективов
Місце публікування : Інноваційні інформаційні технології у вищій медичній освіті : Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 5 квітня 2012 р./ редколегія: В.М. Ждан (гол. ред.), В.М. Бобирьов, О.В. Шешукова та ін. - Полтава: РВВ УМСА, 2012. - С. 115-116 (Шифр 61(06)/І-66-424577)
УДК : 61:378.661:004(063)
Предметні рубрики: КРЕДИТНО-МОДУЛЬНАЯ СИСТЕМА
ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кредитно-модульная система--инновационные технологии
Найти похожие

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378/А 43
Автор(и) : Катеренчук В. І.
Назва : Актуальні питання викладання ендокринології в сучасних умовах
Колективи : УМСА
Місце публікування : Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні: Матеріали навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 21 березня 2019 року/ МОЗ України, УМСА. - Полтава: РВВ УМСА, 2019. - С. 98-99 (Шифр 378/А 43-006569407)
УДК : 378:61(063)
MeSH-головна: ЭНДОКРИНОЛОГИЯ -- ENDOCRINOLOGY
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
Анотація: Висвітлено ключові аспекти викладання ендокринології в Україні. Ендокринна патологія належить до медичних і соціально значимих хвороб зі стрімким поширенням. Якість викладання ендокринології в медичних ЗВО України має відповідати сучасним потребам та європейським і світовим стандартам. Наведені шляхи подолання наявних проблем, що дозволить суттєво поліпшити якість викладання ендокринології і сприятиме підвищенню якості медичної допомоги.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Найти похожие

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/А 43
Назва : Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні: Матеріали навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 21 березня 2019 року
Вихідні дані : Полтава: РВВ УМСА, 2019
Кільк.характеристики :257 с.: іл.; 29 см.
Колективи : УМСА (Полтава), Конференція (2019; Полтава)
Примітки : На укр. мові, англ. (1). - Бібліогр. в кінці ст.
Ціна : 050.00 грн.
УДК : 378:61(063)
Предметні рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА
ВИЩА ОСВІТА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конференції
Зміст : Політика у сфері якості та функціонування внутрішньої системи якості освіти в Українській медичній стоматологічній академії / В. М. Ждан [и др.]. Сучасні системи віртуальної реальності в комплексній підготовці лікарів-стоматологів/ Д. С. Аветіков, І. В. Яценко, К. П. Локес. Роль розв’язання ситуаційних задач на заняттях із патофізіології в підготовці компетентного медичного фахівця/ О. Є. Акімов, С. В. Денисенко, А. А. Левков ; Соловйова Н. В., Костенко В. О. Перспективи реструктуризації патофізіології як навчальної дисципліни для студентів медичного факультету/ О. Є. Акімов, В. О. Костенко. Роль конфлікту в організації навчального процесу/ Н. С. Артьомова [и др.]. Формування професійних компетенцій магістрів медицини в аспекті розвитку системи громадського здоров’я в Україні/ І. В. Бєлікова [и др.]. Мотиваційні аспекти навчальної взаємодії зі студентами–першокурсниками при вивченні дисципліни «Медична та біологічна фізика»/ М. В. Бичко. З досвіду впровадження бінарних занять у медичному коледжі/ Л. П. Біланова, С. С. Андрейко. Сучасні аспекти вивчення клінічної анатомії та оперативної хірургії/ С. М. Білаш, О. М. Проніна, М. М. Коптев ; Сучасні аспекти вивчення клінічної анатомії та оперативної хірургії. Міждисциплінарна інтеграція мікробіології, вірусології та імунології з попередніми і наступними навчальними дисциплінами/ Н. О. Боброва [и др.]. Навчання іноземних студентів підготовчого відділення наукового стилю мови – перший крок до вивчення фахових дисциплін/ Л. В. Богиня. Навчання читання як виду мовленнєвої діяльності іноземних студентів на підготовчому відділенні/ Л. В. Богиня, С. А. Скальська, Л. В. Трусова. Базовий концепт української ментальності як продуктивний метод проектування особистісно-орієнтованої освіти/ Н. В. Бондар, Т. О. Лещенко, М. М. Жовнір. Актуальні проблеми сучасної медичної освіти лікарів-інтернів на кафедрі внутрішніх хвороб та медицини невідкладних станів із шкірними і венеричними хворобами/ К. В. Васильєва [и др.]. Особливості викладання фізіології майбутнім педіатрам/ Л. Е. Весніна, В. М. Соколенко, З. К. Моргун. Роль сучасних інформаційних технологій у підготовці лікарів-курсантів на циклі спеціалізації з фаху «Ортодонтія»/ Є. Є. Виженко [и др.]. Культурологічний аспект у викладанні іноземної мови за професійним спрямуванням студентам-іноземцям/ В. І. Владимирова. Деякі аспекти підвищення кваліфікації викладачів щодо формування професійної компетентності випускників стоматологічного факультету в межах гуманітарної складової навчального процесу/ Л. І. Волошина, М. Г. Скікевич. Проблеми викладання фтизіатрії в умовах освітньої та медичної реформ/ А. К. Вородюхіна [и др.]. Проблеми викладання предмета «Ортодонтія» іноземним студентам англомовної форми навчання/ Г. В. Воронкова, А. Є. Карасюнок. Особливості перекладу абревіатур медичної термінології в субмові сучасної англійської мови/ К. Г. Гаврильєва, Б. С. Коломієць, К. С. Чуприна. Становлення післядипломної освіти з фаху «Ортодонтія» в Українській медичній стоматологічній академії/ Л. Б. Галич, В. Д. Куроєдова, О. М. Макарова. Підвищення рівня знань і вмінь майбутніх лікарів при опануванні клінічної дисципліни "Отоларингологія"/ Ю. А. Гасюк [и др.]. Актуальність формування складових професійної компетентності лікаря-стоматолога на початковому етапі викладання хірургічної стоматології/ А. М. Гоголь, А. І. Панькевич, І. А. Колісник. Щодо актуальності знань основ менеджменту для керівника медичного закладу в сучасних умовах/ І. А. Голованова [и др.]. Вивчення української мови як один із чинників соціальної та фахової адаптації іноземних студентів/ Є. В. Горбенко. Використання комунікативного підходу під час засвоєння медичної термінології на занятті з англійської мови/ Д. С. Горжуй. Роль викладача в організації самостійної роботи студента на кафедрі акушерства і гінекології/ А. М. Громова, Н. І. Мітюніна, В. В. Талаш. Розвиток професійного клінічного мислення студентів при вивченні внутрішньої медицини/ О. О. Гуцаленко, Ю. А. Кострікова. Забезпечення якості виробничої практики студентів з ортопедичної стоматології як запорука успішної підготовки лікарів-стоматологів/ В. М. Дворник [и др.]. Індивідуалізація комплексного підходу в підготовці стоматологів-ортопедів / В. М. Дворник [и др.]. Формування професійної компетентності студентів-стоматологів при вивченні фармакології/ Т. О. Дев'яткіна [и др.]. Навчання аудіювання з української мови як іноземної: пошук новітніх технологій/ К. В. Дегтярьова. Формування екологічних знань студентів-медиків під час вивчення мікробіології, вірусології та імунології/ Т. В. Дерев'янко, І. М. Звягольська, В. П. Полянська. Особливості використання мультимедіа як технічного засобу навчання під час викладання суспільних дисциплін/ О. І. Джадан. Бінарні лекції як стратегія навчання студентів медичних ЗВО/ О. В. Добровольська [и др.]. Роль самостійної роботи в підготовці студентів на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією/ Г. М. Дубинська [и др.]. Методика організації практичних занять із медичної біології у світлі розв'язання актуальних проблем вищої медичної освіти/ С. І. Дубінін [и др.]. Some questions on passing a subtest of licensing examination “Krok 1” in a foreign language/ O. V. Dubrovina [и др.]. Шляхи підвищення якості вищої медичної освіти при підготовці студентів стоматологічного факультету до ліцензійного інтегрованого іспиту/ О. В. Дубровіна [и др.]. Сучасні методи викладання малоінвазивної хірургії шляхом упровадження нових методик навчання й оцінювання лапароскопічних навичок/ М. О. Дудченко [и др.]. Сучасні тенденції підготовки сімейного лікаря в умовах реформування медичної галузі/ В. М. Ждан [и др.]. Використання QR-кодів у освітній практиці закладу вищої медичної освіти/ Т. М. Запорожець, Л. Д. Коровіна. Сучасні методологічні підходи до організації самостійної роботи іноземних студентів закладів вищої медичної освіти/ Т. М. Запорожець, М. В. Рудь, Т. А. Сухомлин. Практичне заняття як фактор реалізації сучасних вимог до хімічної освіти медиків/ О. Д. Іващенко [и др.]. Застосування ментальних карт і онлайн-вправ у вивченні клінічних дисциплін/ Ю. С. Ілясова. Особливості формування психологічного клімату в групах іноземних студентів підготовчого відділення/ І. М. Іотова. Підвищення професійної підготовки лікарів як складова модернізації вищої професійної освіти / Ю. М. Казакова [и др.]. Особливості організації самостійної роботи студентів при викладанні фахових дисциплін/ Л. Ф. Каськова [и др.]. Практична підготовка – запорука професіоналізму/ Л. Ф. Каськова, О. О. Кулай, О. Ю. Андріянова. Актуальні питання викладання ендокринології в сучасних умовах/ В. І. Катеренчук. Методи і засоби навчання та контролю знань: що важливіше – форма чи реформа/ І. П. Катеренчук. Соціально-психологічні проблеми адаптації студентів-іноземців до навчання в медичному ЗВО України в умовах освітянської міграції/ Л. О. Катрушова [и др.]. Шляхи вдосконалення методики викладання дисциплін «Анатомія людини» і «Медична біологія» студентам англомовної форми навчання/ І. В. Керечанин, Н. В. Ковальчук, В. Є. Гош. Активні методи навчання як засіб формування клінічного мислення студентів молодших курсів стоматологічного факультету/ Д. Д. Кіндій [и др.]. Формування професійної компетентності майбутніх медичних сестер у процесі фахової підготовки/ О. Б. Козакевич, В. К. Козакевич. Підвищення ефективності лекції як актуальна проблема сучасної вищої медичної освіти в Україні/ О. В. Коковська [и др.]. До питання тестового контролю в процесі вивчення дисциплін медико-біологічного профілю іноземними слухачами підготовчого відділення/ І. В. Колєчкіна, Н. О. Кушпіль. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб мотивації студентів до вивчення іноземних мов/ Б. С. Коломієць, К. Г. Гаврильєва. Значення вивчення історії кафедри клінічної анатомії і оперативної хірургії в підготовці майбутніх лікарів/ М. М. Коптєв, С. М. Білаг, О. М. Проніна. Дидактичні аспекти складання ситуаційних завдань для дистанційної самостійної підготовки англомовних студентів/ Л. С. Коробейніков, Д. М. Король, Ю. Л. Коробейнікова. Проблеми навчання іноземних студентів при вивченні хірургії/ О. А. Крижановський [и др.]. Організація самостійної роботи студента-медика / Т. О. Крючко, Т. В. Кушнерева, В. П. Харшман. Мотивація студентів до участі в студентському науковому товаристві на кафедрі ортодонтії / Н. В. Куліш, О. М. Нестеренко. Особливості викладання дисциплін гуманітарного і соціально-економічного циклу для іноземних студентів у медичному коледжі/ Ж. П. Кундій, Л. П. Кустарьова, І. О. Дашевський. Використання комунікативного підходу до засвоєння стоматологічної термінології на занятті з української мови як іноземної / Т. О. Лещенко, В. Г. Юфименко. Організація самостійної роботи студентів як спосіб оптимізації навчального процесу з дисципліни «Медична інформатика»/ О. О. Лєнкова. Мотивація до навчання студентів – важлива складова реалізації кредитно-модульної системи освіти в опануванні загальної хірургії/ О. В. Лігоненко [и др.]. Кейс-технології як продуктивний засіб формування компетентнісних професійних навичок на етапі медичної післядипломної освіти/ В. К. Ліхачов [и др.]. Вибір професії лікаря - перспективи і труднощі вищої медичної освіти / К. П. Локес, Д. С. Аветіков. Шляхи підвищення рівня практичної підготовки студентів під час вивчення хірургії/ О. М. Люлька [и др.]. Підготовка фахівців магістерського рівня вищої освіти на кафедрі хірургії №3/ С. В. Малик [и др.]. Упровадження алгоритмізації в медсестринську освіту як елемент стандартизації медичної допомоги/ С. С. Малик, І. О. Петряшев. Особливості формування клінічного мислення студентів-іноземців при вивченні радіології/ В. Ю. Марченко [и др.]. Практичний тренінг на фантомах – продуктивний метод викладання невідкладних станів лікарям-стоматологам у післядипломній освіті/ В. Л. Мельник [и др.]. Проблеми якості сучасної вищої медичної освіти в Україні / О. В. Муравльова [и др.]. Новітні освітні технології у вищій медичній освіті / І. І. Нємченко [и др.]. Пріоритети реформування стоматологічної служби України/ М. Я. Нідзельський, О. Я. Писаренко, Н. В. Цветкова. Інноваційні технології в підготовці та сучасній післядипломній освіті лікарів-стоматологів/ Е. В. Ніколішина, А. В. Марченко, І. А. Ніколішин. Особливості методичного забезпечення викладання біології іноземним слухачам англомовної форми навчання на підготовчому етапі/ О. В. Овчаренко. Підготовка лікарів нової генерації в умовах реформування системи охорони здоров’я/ О. М. Овчаренко. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні та їх розв'язання на кафедрі пропедевтики ортопедичної стоматології/ О. Д. Оджубейська [и др.]. Розвиток креативного мислення в процесі навчання в Українській медичній стоматологічній академії/ С. Ю. Оленець. Організація навчального процесу з курсу клінічної фармакології та клінічної імунології/ Г. Ю. Островська [и др.]. Актуальні проблеми навчання травматології та ортодонтії/ С. М. Павленко [и др.]. Роль клінічного мислення у формуванні професійної майстерності лікарів-інтернів / А. І. Падалка, В. Г. Костенко, О. В. Шешукова. Щодо актуальності запровадження стренфлексу як засобу професійно-прикладної фізичної підготовки в систему фізичного виховання студентів-медиків/ О. В. Петришин. Проблеми і шляхи вдосконалення викладання терапевтичної стоматології / Т. О. Петрушанко, Т. Д. Бублій, Л. І. Дубовая. Підходи до підвищення якості навчання студентів - старшокурсників на кафедрі терапевтичної стоматології/ Т. О. Петрушанко [и др.]. Проблема формування мотивації студентів до вивчення неврології на кафедрі нервових хвороб з нейрохірургією та медичною генетикою/ В. А. Пінчук [и др.]. Використання рефератів, повідомлень і презентацій як форми контролю знань студентів перших курсів з історії медицини/ Т. В. Плужнікова [и др.]. Базові дидактичні методи професійної підготовки фахівців на післядипломному етапі/ М. М. Потяженко [и др.]. Удосконалення практичних навичок студентів на кафедрі нервових хвороб з нейрохірургією та медичною генетикою в контексті кредитно-модульної системи/ Т. Й. Пурденко [и др.]. Викладач вищої школи: сучасні вимоги до особистості педагога/ Г. Я. Пустовойт [и др.]. Актуальні проблеми і методи їх розв’язання при викладанні анатомії людини іноземним студентам/ В. О. Рогуля [и др.]. Методика викладання патологічної анатомії в сучасних умовах / Н. В. Ройко [и др.]. Веб-семінари як оперативний та економічно доцільний засіб дистанційного навчання в післядипломній освіті лікарів/ А. П. Романова [и др.]. Упровадження інформаційних технологій у закладах вищої медичної освіти України/ В. В. Ряднова [и др.]. Формування професійного інтересу в студентів підготовчого відділення закладів вищої медичної освіти/ Т. В. Савицька. Проблеми формування і розвитку полікультурної компетентності викладача та студента підготовчого відділення для іноземних громадян/ Т. В. Савицька, Н. Н. Маджар. Сучасні виклики для викладання хірургії на післядипломному рівні/ С. І. Саволюк, В. М. Лисенко, М. Ю. Крестянов. Перспективні тенденції самостійної роботи студента в процесі вивчення циклу «Урологія» на медичному факультеті/ Л. П. Саричев [и др.]. Проблеми реалізації Болонського процесу в українській вищій школі/ Л. Г. Селіхова [и др.]. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні/ Л. Г. Селіхова [и др.]. Формування пізнавального інтересу студентів при викладанні хімічних дисциплін/ Н. В. Сизоненко, Н. П. Куценко, С. С. Андрейко. Науково-дослідна діяльність як засіб удосконалення професійної підготовки студентів на кафедрі медичної інформатики, медичної і біологічної фізики/ О. В. Сілкова. Тематичне вдосконалення як складова частина післядипломної освіти лікарів/ П. М. Скрипников [и др.]. Деякі аспекти підготовки майбутніх лікарів-психіатрів у сучасних умовах на кафедрі психіатрії, наркології та медичної психології/ А. М. Скрипніков, Л. В. Животовська, Л. А. Боднар. Особливості викладання психіатрії та наркології іноземним студентам англомовної форми навчання/ А. М. Скрипнікова [и др.]. Аксіологічний підхід у фізичному вихованні студентів закладів вищої медичної освіти/ Є. О. Скріннік [и др.]. Інтерактивні методи навчання на кафедрі ортодонтії УМСА/ Л. В. Смаглюк, А. Н. Білоус. Самостійна робота студентів - основна складова засвоєння предмета "Ортодонтія" / Л. В. Смаглюк, О. В. Лучко. Проблемні аспекти використання макро- і мікропрепаратів для викладання дисципліни «Патоморфологія»/ С. М. Совгиря [и др.]. Формування професійної компетентності майбутніх лікарів під час вивчення фізіології/ В. М. Соколенко, Л. Є. Весніна, Н. М. Федотенкова. Роль викладача в організації роботи з лікарями-інтернами на кафедрі післядипломної освіти лікарів-ортодонтів/ О. А. Стасюк, Є. Є. Виженко, Ю. К. Сокологорська-Никіна. Роль викладача в активізації самостійної роботи студента за темою «Курація гінекологічних хворих за кредитно-модульної системи навчання»/ В. В. Талаш, А. М. Громова, Н. І. Мітюніна. Методи змішаного навчання студентів закладів вищої медичної освіти на прикладі методики перевернутого класу/ Ю. В. Тесленко, І. В. Циганенко, Л. К. Овчаренко. Щодо питання про індивідуалізацію навчання і деякі проблеми іноземних студентів УМСА/ О. В. Ткаченко, Н. М. Федотенкова, Н. М. Шарлай. Міжнародні стандарти управління якістю сучасної вищої медичної освіти в Україні/ О. М. Торонченко, Л. О. М'якінькова. Мистецтво лікування в сучасних умовах / Н. Г. Третяк [и др.]. Значення соціально-психологічної підготовки для сімейного лікаря/ Т. А. Трибрат [и др.]. Базові складові формування сучасного фахівця в аспекті викладання предмета «Ортодонтія»/ М. В. Трофименко, А. В. Ляховська. Використання дієслівних омографів у формуванні комунікативної свідомості студента-медика/ Т. В. Тукова, Г. М. Козуб, Л. І. Мартиросян. Санітарно-просвітницька робота в практиці лікаря-стоматолога/ Л. М. Хавалкіна, Т. П. Скрипнікова. Галузь охорони здоров'я в сучасних умовах / Н. В. Харченко. Удосконалення методів науково-дослідницької роботи студентів у сучасних умовах/ О. В. Хміль [и др.]. Компетенції та компетентності у вищій медичній школі на сучасному етапі розвитку освіти/ С. М. Цвіренко [и др.]. Актуальні проблеми й основні аспекти викладання судової медицини студентам вищих медичних закладів/ В. В. Черняк [и др.]. Відкрите заняття – головний аспект формування професійних навичок викладача закладу вищої освіти України/ В. І. Шепітько [и др.]. Перспективи комп’ютерного тестування як методу оцінювання знань і визначення якості засвоєння навчального матеріалу студентами медичного ЗВО/ В. І. Шепітько [и др.]. Дискусійний метод – ефективна форма інтерактивного навчального процесу в підготовці лікарів-інтернів на кафедрі дитячої стоматології/ О. В. Шешукова [и др.]. Актуальні питання сучасного навчання лікарів-стоматологів інтернів / В. І. Шинкевич [и др.]. Мотиваційна сфера майбутньої професійної діяльності, ії особливості в студентів закладів вищої медичної освіти/ К. Є. Юдіна [и др.]. Проблеми викладання фтизіатрії в медичних ЗВО/ А. Г. Ярешко [и др.]. Валеологічний статус лікаря як показник якості його освіти, професіоналізму, рівня особистісного розвитку/ М. М. Потяженко [и др.].
Примірники : всього : Наук.Аб.(2)
Вільні : Наук.Аб.(2)
Перейти к внешнему ресурсу http://elib.umsa.edu.ua/handle/umsa/9824
Найти похожие

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 61(06)/Є24
Автор(и) : Катеренчук В.І.
Назва : Англійська мова- ключ до інтеграції з європейським медичним освітнім простором : материалы временных коллективов
Місце публікування : Європейський вибір - невід'ємна складова розвитку вищої медичної освіти України : Матеріали навчально-методичної конференції/ редколегія: В.М. Ждан (гол. ред.), В.М. Бобирьов, О.В. Шешукова та ін. - Полтава, 2013. - С. 77-79 (Шифр 61(06)/Є24-858770)
УДК : 61:378.661(477)(063)
Предметні рубрики: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): английский язык--евроинтеграция--образование медицинское
Найти похожие

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616.37/М58
Назва : Міждисциплінарні аспекти цукрового діабету : матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 210-річчю з дня заснування ХНМУ та 75-тиріччю з дня народження професора В.М. Хворостінки, 11 вересня 2014 р.
Вихідні дані : Харків, 2014
Кільк.характеристики :179 с
Колективи : Харківський національний медичний університет, Конференція (2014; Харків)
Різночитання назви :Загл. обл.: Матеріали науково-практичної конференції, яка присвячена 210-річчю з дня заснування ХНМУ та 75-тиріччю з дня народження професора В.М. Хворостінки "Міждисциплінарні аспекти цукрового діабету" 11 вересня 2014 р.
Примітки : Виступи на укр, рос, англ. мовах
Ціна : 020.00 грн
ДРНТІ : 76.29.34
УДК : 616.379-008.64+616.1/9](063)
Предметні рубрики: ДИАБЕТ САХАРНЫЙ
Зміст : Роль системного воспаления в развитии иммунометаболических процессов, ведущих к развитию сахарного диабета и сопутствующей патологии/ Н.Д. Герасименко, Н.И. Дегтярь, М.С. Расин. Анализ показателей стоматологического статуса у больных сахарным диабетом второго типа и взаимосвязь с заболеваниями пародонта/ Н.И. Дегтярь, А.А. Стасюк, Д.В. Яковлева. Нові можливості лікування діабетичної нефропатії/ І.П. Катеренчук, В.І. Катеренчук. Метформин как средство профилактики и лечения кардиальных осложнений сахарного диабета/ А.В. Лавренко. Роль инсулинорезистентности, системного воспаления в развитии ишемической болезни сердца/ О.В. Скочко. Комбинация метформина и пиоглитазона более эффективна, чем метформин и препараты сульфонилмочевины в лечении больных сахарным диабетом и ишемической болезнью сердца/ З.А. Шаенко, М.С. Расин.
Примірники :Наук.Аб.(1)
Вільні : Наук.Аб.(1)
Найти похожие

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61(06)/М 34
Назва : Матеріали XIII конгресу Світової федерації українських лікарських товариств, 30 вересня - 03 жовтня 2010 р., м. Львів
Вихідні дані : Львів; К.; Чікаго, 2010 (К.)
Кільк.характеристики :464 с. ; 30 см.
Колективи : Світова федерація українських лікарських товариств, Українське лікарське товариство, Конгрес (XIII; 2010; Львів)
Примітки : Поімен. покажч.: с. 752-768. - 100 років Українському лікарському товариству. 1910-2010
Ціна : 022.00 грн.
УДК : 61(063)
Предметні рубрики: МЕДИЦИНА
Зміст : Про роль інфекції у внутрішньоматковій втраті плода / А. А. Дудченко [и др.]. Застосування не медикаментозних методів для покращення здоров'я новонароджених / Т. М. Дудченко. Особливості терапії остеоартрозу на тлі метаболічного синдрому у практиці сімейного лікаря / В. М. Ждан [и др.]. Інформованість про фактори ризику і виконання заходів з вторинної профілактики у хворих, що перенесли інфаркт міокарда і мозковий інсульт / В. М. Ждан [и др.]. Особливості змін рівня інтерлейкіну 10, C-реактивного білка, аутоантитіл до білка теплового шоку 60 у хворих на прогресуючу стенокардію / С. К. Кулішов, Н. П. Приходько. Динаміка рівня прозапальних цитокінів у хворих на ідюпатичний фіброзуючий альвеоліт в період загострення / Д. М. Бойко, М. Г. Бойко, О. С. Бойко. Прополіс в лікуванні хворих на вперше діагностований туберкульоз легень / А. К. Вородюхіна. Частота первинної медикаментозної резистентності мікобактерій туберкульозу у хворих на вперше діагностований туберкульоз легень в Полтавській області / М. В. Куліш [и др.]. Роль кортикостероїдів у лікуванні вперше діагностованого деструктивного туберкульозу легень з первинною резистентністю мікобактерій туберкульозу/ А. Г. Ярешко [и др.]. Спосіб лікування ВІЛ/СНІД-асоційованого туберкульозу / А. Г. Ярешко [и др.]. Спосіб лікування хронічного туберкульозу легень з використанням інформаційно-хвильової терапії/ А. Г. Ярешко [и др.]. Використання урсодезоксихолевої кислоти в лікуванні хворих на ішемічну хворобу серця в поєднанні з патологією печінки/ О. Є. Кітура, О. В. Новак, Є. М. Кітура. Зміни в тканинах слинних залоз щурів за умов гіпергастранемії та стимуляції секреції гістаміном та карбохоліном/ А. А. Сухомлин, К. С. Непорада. Особливості структурних та гемодинамічних порушень слизової оболонки шлунка при гострому стресі у стресостійких та стресонестійких щурів/ Л. М. Тарасенко, О. Є. Омельченко. Особливості психічного та соціального функціонування пацієнтів з косметичними дефектами зовнішнього носа/ Л. А. Бондар. Запалення, інсулінорезистентність, агоністи PPARɣ у патогенезі лікування хвороби Альцгеймера / С. М. Расін, В. С. Підкоритов, М. С. Расін. Застосування препарату "Еколом" та "Еколом С" в місцевій терапії хворих на псоріаз/ М. О. Дудченко, К. В. Васильєва, А. Ф. Артеменко. Процеси пов'янення та раннього старіння шкіри, які виникають під впливом променевої енергії, у прихильників сонячного та штучного загару / М. О. Дудченко [и др.]. Клініко-діагностичне значення порушень вуглеводного обміну при алкогольній залежності / Л. В. Животовська. Сексуальна дисфункція у чоловіків, що страждають на епілептичну хворобу / В. В. Шиндер. Використання антисептику декасан в дитячій хірургії/ М. І. Гриценко, М. І. Гриценко. Експериментальна корекція NO-ергічної системи тканин пародонта за умов тривалого введення інгібітору протонної помпи/ А. М. Манько, К. С. Непорада. Попередження похідним 2-оксоіндолін-3-глюксилової кислоти порушень детоксикаційних процесів при гострому стресі / Р. В. Луценко. Взаємозв'язок між хронічним запаленням і артеріальною гіпертензією, роль генетичних чинників/ І. П. Кайдашев [и др.]. Аторвастатин у лікуванні ендотеліальної дисфункції і атерогенної дисліпідемії у хворих з ішемічною хворобою серця та цукровим діабетом 2 типу / І. П. Катеренчук, О. О. Погрібняк. Ефективність реабілітації хворих туберкульозом на етапі санаторно-курортного лікування/ Ю. П. Цапенко, М. Г. Бойко.
Анотація: Любомир ПИРІГ - Загроза духовному та фізичному потенціалу української нації триває...4 Олег МУСІЙ - Визволення українських лікарів з неволі настане ........................7 Розділ 1. Організація і управління системою охорони здоров'я в україні та світі. Профілактична медицина, сімейна медицина, лікарське самоврядування................................ 13 Розділ 2 Реформування системи охорони здоров'я в Україні: актуальність, 20-ти річна історія, сучасний стан та перспективи.................................................................51 РОЗДІЛ 3.1 Проблема опікової хвороби - стан та перспективи вирішення в Україні......................66 Професійні захворювання............................................................68 Розділ 5. Нове у сучасній медицині: діагностика, лікування, профілактика, організація охорони здоров'я та медичної допомоги в галузях 5.1. Акушерство та гінекологія .........................................................80 5.2. Педіатрія......................................................................99 5.3. Кардіологія та ревматологія .......................................................114 5.4. Пульмонологія. Фтизіатрія ........................................................143 5.5. Гастроентерологія ..............................................................169 5.6. Нефрологія та урологія ...........................................................184 5.7. Нейрохірургія. Неврологія. Психіатрія ..............................................192 5.8. Ендокринологія .................................................................239 5.9. Імунологія та алергологія .........................................................246 5.10. Офтальмологія .................................................................250 5.11. Інфекційні хвороби. Вірусологія. СНІД. Епідеміологія ..............................253 5.12. Венерологія. Дерматологія .......................................................265 5.13. Психологія. Психотерапія. Наркологія .............................................275 5.14. Анестезіологія та реаніматологія. Інтенсивна терапія ...............................277 5.15. Хірургія. Косметологія. Трансплантолоґія. Імплантолоґія .............................286 5.16. Травматологія та ортопедія .....................................................306 5.17. Онкологія. Гематологія ..........................................................320 5.18. Стоматологія. Щелепно-лицьова хірургія .........................................327 5.19. Рентгенологія. Радіологія. Радіаційна медицина ....................................355 5.20. Фармакологія. Клінічна фармакологія. Токсикологія ................................367 5.21. Фітотерапія. Гомеопатія. Дієтологія. Нутриціолоґія ..................................376 5.22. Ґеронтолоґія. Спортивна медицина ................................................380 5.23. Курортологія. Реабілітологія. Фізіотерапія ........................................385 5.24. Санологія. Гігієна. Лабораторна діагностика ........................................388 5.25. Анатомія. Гістологія. Фізіологія. Мікробіологія. Експериментальні дослідження ........397 5.26. Судова медицина. Патанатомія та патогістолоґія ....................................408 5.27. Демографія. Генетика ..........................................................411 5.28. Історія медицини, лікарське називництво (медична термінологія) ......................416 Поіменний покажчик (наскрізна нумерація).............................................454
Примірники :Наук.Аб.(1)
Вільні : Наук.Аб.(1)
Найти похожие

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 616.37/М58
Автор(и) : Катеренчук І.П., Катеренчук В.І.
Назва : Нові можливості лікування діабетичної нефропатії : материалы временных коллективов
Місце публікування : Міждисциплінарні аспекти цукрового діабету: матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 210-річчю з дня заснування ХНМУ та 75-тиріччю з дня народження професора В.М. Хворостінки, 11 вересня 2014 р./ редколегія: В.М. Лісовий (відп. ред.), В.В. М'ясоєдов, Л.В. Журавльова та ін. - Харків, 2014. - С. 63 (Шифр 616.37/М58-175023)
УДК : 616.379-008.64+616.1/9](063)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нефропатия диабетическая--сахарный диабет--нефропатия диабетическая--сахарный диабет--нефропатия диабетическая--сахарный диабет
Найти похожие

 1-10    11-15 
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)