Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Матеріали конференцій - результати пошуку 3971

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Горбенко, Є. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378/З-41
Автор(и) : Богиня Л. В., Горбенко Є. В.
Назва : Короткометражні фільми на заняттях з української мови як іноземної
Колективи : Полтавський державний медичний університет
Місце публікування : Збірник статей VI Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 25-26 лист. 2021 р./ МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Запорізький держ. мед. ун-т, Мелітопол. держ. педагог. ун-т ім. Б. Хмельницького, Львів. нац. аграр. ун-т, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава: Астрая, 2021. - С. 29-33. - ISBN 978-617-7915-43-9 (Шифр 378/З-41-366281322). - ISBN 978-617-7915-43-9
УДК : 378+[378.6+4]:61](063)
MeSH-головна: ЛИНГВИСТИКА -- LINGUISTICS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
УЧЕБНЫЕ ФИЛЬМЫ И ВИДЕО -- INSTRUCTIONAL FILMS AND VIDEOS
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Анотація: Статтю присвячено огляду технології використання короткометражних фільмів у практиці навчання української мови як іноземної. Розглянуто критерії добору, проаналізовано етапи й окремі методичні прийоми роботи з фільмами, окреслено їхню роль у розвиткові аудитивних і мовленнєвих навичок, соціокультурної компетенції.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Найти похожие

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378/З-41
Автор(и) : Богиня Л. В., Горбенко Є. В.
Назва : Формування навчально-пізнавальних стратегій на етапі підготовки іноземних громадян до вступу у заклади вищої освіти
Колективи : Українська медична стоматологічна академія
Місце публікування : Збірник статей V Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 19-20 лист. 2020 р./ МОЗ України, Українська медична стоматологічна академія, Гуманітарно-тех. акад. (м. Бєльсько-Бяла, Респ. Польща), Білорус. держ. мед. ун-т, Cambridge Assessment English Authorised Platinum Centre ''Grade Education Centre'', м. Київ, Харків. нац. мед. ун-т, Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка, Львів. нац. аграр. ун-т, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава: Астрая, 2020. - С. 47-50. - ISBN 978-617-7915-02-6 (Шифр 378/З-41-812246179). - ISBN 978-617-7915-02-6
УДК : 378+[378.6+4]:61](063)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Анотація: Окреслено наукові підходи до розробки проблеми стратегій вивчення мови як іноземної. Розглянуто найбільш поширені у науковій літературі визначення поняття «навчальні стратегії». Висвітлено питання класифікації навчальних стратегій. Проаналізовано шляхи формування навчально-пізнавальних стратегій під час навчання іноземних громадян на етапі підготовки до вступу у заклади вищої освіти України.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Найти похожие

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/З-41
Назва : Збірник статей VI Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 25-26 лист. 2021 р.
Вихідні дані : Полтава: Астрая, 2021
Кільк.характеристики :355 с.: іл.; 21 см.
Колективи : Полтавський державний медичний університет, Конференція (VI; 2021; Полтава)
Примітки : Ст. на укр., англ., пол. мовах. - Бібліогр. в кінці ст. - Присвячується 100-річчю ПДМУ
ISBN, Ціна 978-617-7915-43-9: 030.00 р.
УДК : 378+[378.6+4]:61](063)
Предметні рубрики: ВИЩА ОСВІТА
МОВОЗНАВСТВО
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конференції
Зміст : Микола Іванович Пирогов – видатний лікар і педагог (до 211-ї річниці від дня народження)/ В. М. Ждан [и др.]. Формуванння сучасного іміджу викладача вищої школи/ В. М. Ждан [и др.]. Впровадження інформаційних технологій під час вивчення оториноларингології / С. Б. Безшапочний, С. В. Зачепило, Ю. А. Гасюк. Короткометражні фільми на заняттях з української мови як іноземної / Л. В. Богиня, Є. В. Горбенко. Сучасні методи та форми самостійної роботи студентів / О. М. Бойченко, Т. М. Мошель. Архетипні образи українського фольклору та "міф про козацтво" у творах Т. Шевченка/ О. М. Вечерок, І. М. Іотова, В. СавицькаТ. Арабська мова і література в сучасному світі / О. М. Вечерок, Л. В. Трусова, С. А. Скальська. Комунікативна культура як прояв професійної культури викладача/ В. І. Владимирова, О. М. Шевченко. Творческая личность: от идеи до реализации/ Л. В. Глобина. Роль мотивації у формуванні фахової компетентності здобувачів вищої освіти ЗВО України/ Є. Є. Гончарова. Самоосвітня діяльність здобувачів вищої освіти в навчально-пізнавальному просторі кафедри мікробіології, вірусології та імунології / Т. В. Дерев’янко [и др.]. Навчання перекладу професійно орієнтованого тексту у медичних закладах вищої освіти/ С. М. Ефендієва, С. С. Потапова, Д. О. Хребтова. Мотивація як основний чинник підвищення ефективності навчання англійської мови/ С. М. Ефендієва, Л. Б. Сліпченко, Н. О. Шерстюк. Сучасні форми і методи організації викладання медичної біології / Г. А. Єрошенко [и др.]. Місце термінів-епонімів у курсі медичної біології/ Г. А. Єрошенко [и др.]. The use of word-formation patterns in teaching English for specific purposes at a medical university/ I. V. Znamenska, I. V. Karlinska. Methodological strategies for mastering medical terminology in ESP setting / I. V. Znamenska ; Methodological strategies for mastering medical terminology in ESP setting . Самостійна робота здобувача вищої освіти, як невід’ємна частина формування майбутнього фахівця/ О. О. Калюжка [и др.]. Методичні основи підготовки іноземних студентів-медиків до професійної діяльності / Б. С. Кононов, С. М. Білаш. Жанрово-орієнтований підхід у навчанні іноземним мовам за професійним спрямуванням (спеціальність «Стоматологія») в контексті лінгводидактики/ В. Г. Костенко, І. М. Сологор. Значимість вербальної комунікації в лікуванні паціента/ Т. О. Крючко [и др.]. Симетрія, асиметрія, диссиметрія особистісних та емоційних характеристик за даними психографії/ С. К. Кулішов. The key benefits of applying the “Fishbowl” model in medical education/ Yu. V. Lysanets [и др.]. Theoretical aspects of comparing the semiotic properties of literature and cinema/ Yu. V. Lysanets [и др.]. Використання інтерактивних технологій з метою формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів в умовах дистанційного навчання/ О. І. Мелащенко [и др.]. Ставлення студентів медицини до мовного явища “суржик” у місті Полтаві: погляд крізь призму регіональних особливостей/ Є. Є. Петров, О. Є. Петрова, Т. А. Іваницька. Особливості формування критики художнього перекладу як напрямку транслятології / Л. Ю. Прийма, Н. О. Шерстюк. Lexico-semantic sources in the English sublanguage of Anesthesiology/ M. S. Purdenko, Yu. V. Lysanets. Епонімний компонент у складі найменувань орфанних захворювань/ В. Г. Синиця, О. М. Бєляєва, О. В. Мироник. Організація самостійної роботи здобувачів освіти з предмету «Медична психологія»/ А. М. Скрипніков [и др.]. Аналіз типових помилок у процесі опанування англомовними здобувачами освіти фармацевтичної термінології на заняттях з латинської мови та медичної термінології / І. М. Сологор, О. М. Бєляєва, В. Г. Костенко. Практико-орієнтоване викладання патоморфології та секційного курсу як основа формування клінічного мислення у здобувачів освіти медичного вузу / І. І. Старченко [и др.]. Удосконалення методів навчання латинської мови у закладах вищої освіти / З. М. Таран. Розвиток клінічного мислення у практиці майбутнього лікаря / П. І. Ткаченко [и др.]. Етапи кар’єрного становлення як фактор професійної підготовки лікаря/ С. М. Цвіренко [и др.]. The importance of information technology in modern medical educational process / O. V. Sheshukova [и др.].
Примірники :Наук.Аб.(1)
Вільні : Наук.Аб.(1)
Найти похожие

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/З-41
Назва : Збірник статей V Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 19-20 лист. 2020 р.
Вихідні дані : Полтава: Астрая, 2020
Кільк.характеристики :441 с.: іл.; 21 см.
Колективи : Українська медична стоматологічна академія (Полтава), Конференція (V; 2020; Полтава)
Примітки : Ст. на укр., англ. мовах. - Бібліогр. в кінці ст. - 100-річчю Української медичної стоматологічної академії присвячується
ISBN, Ціна 978-617-7915-02-6: 030.00 р.
УДК : 378+[378.6+4]:61](063)
Предметні рубрики: ВИЩА ОСВІТА
МОВОЗНАВСТВО
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конференції
Зміст : Medicus nihil aliud est, quam animi consolatio: комунікативна компетентність лікаря як один з основних критеріїв його професіоналізму/ В. М. Ждан [и др.]. Можливості викладання хірургії із застосуванням комп’ютеризації та інтернету/ М. В. Безручко [и др.]. Методологічні аспекти організації самостійної роботи студентів у закладах вищої медичної освіти / С. Б. Безшапочний [и др.]. Мовна картина світу крізь призму пареміології (на матеріалі латинськомовних зоопаремій)/ О. М. Беляєва. Вплив суб'єкт-суб'єктної взаємодії викладачів зі студентами на успішне проходження адаптаційного періоду першокурсниками/ О. М. Бєляєва, Є. Є. Гончарова. Формування правових компетенцій здобувачів освіти галузі знань «Охорона здоров'я». Філософські аспекти/ О. С. Біланов. Проблеми викладання клінічної анатомії і оперативної хірургії на сучасному етапі реформування вищої медичної освіти/ С. М. Білаш [и др.]. Формування навчально-пізнавальних стратегій на етапі підготовки іноземних громадян до вступу у заклади вищої освіти / Л. В. Богиня, Є. В. Горбенко. Надбання з підготовки іноземних громадян в Українській медичній стоматологічній академії/ Л. В. Буря [и др.]. Проблеми міжкультурної комунікації в повісті В. Г. Короленка «Без языка»/ О. М. Вечерок, Л. В. Трусова, С. А. Скальська. Students’ self-studying as a key element of distance learning/ N. I. Vynnyk, S. M. Sovhyria. Методический инструментарий толерантной коммуникации/ Л. В. Глобина. Провідна роль пізнавальної активності у формуванні фахових компетентностей студентів / Є. С. Гончарова. The role of modern information technologies at the surgical profile departments training process/ V. S. Drabovskiy [и др.]. Оптимізація викладання латинської, української й англійської термінології на рівні додипломної підготовки майбутніх лікарів у закладах вищої медичної освіти України/ О. В. Дубровіна [и др.]. Мовні помилки та їх усунення в процесі вивчення дисципліни «КЗВ: англійська мова фахового спрямування»/ С. М. Ефендієва. Дистанційна комунікація між учасниками освітнього процесу/ С. М. Ефендієва, Н. М. Кінчелое, І. В. Знаменська. Особисто орієнтований підхід при вивченні пропедевтики педіатрії в умовах дистанційного навчання / Л. С. Зюзіна [и др.]. Лексико-семантичні засоби актуалізації фактора адресата у формах поінформованої згоди на стоматологічне лікування / В. Г. Костенко, І. М. Сологор, Н. С. Сухачова. Самоосвіта викладача закладу вищої медичної освіти на сучасному етапі/ Т. О. Крючко [и др.]. Методології визначення соціально-емоційного особистісного інтелекту / С. К. Кулішов. Methodological strategies for teaching grammar in medical english for academic purposes/ Yu. Lysanets, O. Bieliaieva. The use of hedging in the English medical discourse/ Yu. Lysanets [и др.]. Робота з художніми і нехудожніми адаптованими текстами у процесі мовної підготовки іноземних слухачів/ Н. В. Максименко, І. М. Іотова, Н. М. Маджар. Порівняльний огляд найбільш відомих платформ дистанційного навчання на післядипломному етапі освіти лікарів-стоматологів/ А. І. Максименко, О. В. Шешукова. Досвід організації дистанційного навчання при вивченні пропедевтики педіатрії в умовах сучасних викликів/ О. І. Мелащенко. Порівняння перекладу антропонімів українською та російською мовами/ М. А. Панівська, Л. Ю. Прийма. The use of “Futurelearn” for maximizing the ielts speaking test score/ A. K. Pavelieva [и др.]. Ставлення студентів-медиків до мовного явища “суржик” у місті Полтаві/ Є. Є. Петров, О. Є. Петрова. Структурно-семантичні особливості кількаслівних термінів з ядерною семою «тиф»/ В. Г. Синиця, О. М. Бєляєва, О. В. Мироник. Імідж викладача згідно з даними опитування студентів-стоматологів/ М. Г. Скікевич, Л. І. Волошина, К. П. Локес. Проблеми формування клінічного мислення у студентів/ А. М. Скрипніков [и др.]. The subsystem of exercises for teaching professionally oriented dialogic speech of medical students/ L. B. Slipchenko. Lexical features of english terminology in oral and maxillofacial surgery/ O. S. Svyryda, Ya. О. Yushchenko, Yu. V. Lysanets. Актуальні проблеми інтерактивного навчання іноземних мов у закладах освіти / Н. Г. Танько, Н. О. Шерстюк. Формування іміджу сучасного викладача вищої освіти / О. О. Тихонова [и др.]. Застосування ТРВЗ-технологій (теорії розв’язання винахідницьких завдань) під час вивчення хірургічної стоматології/ П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна, Т. А. Зарудська. Психолого-педагогічні засади формування майбутнього фахівця з вищою освітою медичного профілю / С. І. Треумова [и др.]. Психолого-педагогічні засади формування особистості майбутнього фахівця з вищою освітою/ М. М. Фастовець [и др.]. Аналіз змісту, засобів та методів дистанційного навчання на кафедрі патологічної анатомії з секційним курсом / Б. М. Филенко [и др.]. Психологічна характеристика студентів-медиків із позиції визначення суїцидального ризику / С. М. Цвіренко [и др.]. Вивчення іноземної мови з використанням елементів сучасної методики CLIL у немовних ЗВО/ Н. О. Шерстюк, Н. Г. Танько. Про деякі «справжні» і «хибні» помилки в англійській медичній термінології/ Н. В. Янко, О. М Бєляєва, Л. Ф. Каськова.
Примірники :Наук.Аб.(1)
Вільні : Наук.Аб.(1)
Найти похожие

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378/С 91
Автор(и) : Богиня Л. В., Горбенко Є. В., Трусова Л. В.
Назва : Фахово-зорієнтовані дидактичні матеріали як чинник підвищення мотивації іноземних громадян першого року навчання
Колективи : УМСА
Місце публікування : Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика: Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 19 березня 2020 року/ МОЗ України, УМСА. - Полтава: РВВ УМСА, 2020. - С. 26-27 (Шифр 378/С 91-132808118)
УДК : 378:61(063)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Анотація: Розглянуто питання підготовки іноземних громадян на початковом у етапі вивчення мови до фахової комунікації, зокрема в медичній сфері. Проаналізовано шляхи формування комунікативних навичок і деякі види завдань для розвитку вмінь у всіх видах мовленнєвої діяльності.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Найти похожие

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/С 91
Назва : Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика: Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 19 березня 2020 року
Вихідні дані : Полтава: РВВ УМСА, 2020
Кільк.характеристики :286 с.: іл.; 29 см.
Колективи : УМСА (Полтава), Конференція (2020; Полтава)
Примітки : На укр. мові, пол. (1), рос. (1). - Бібліогр. в кінці ст.
Ціна : 050.00 грн.
УДК : 378:61(063)
Предметні рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конференції
Зміст : Імідж Української медичної стоматологічної академії: стратегія і здобутки/ В. М. Ждан [и др.]. Роль тестового контролю і якості тестових завдань у підготовці фахівців на кафедрі патофізіології/ О. Є. Акімов [и др.]. Оптимізація викладання дисципліни «Патофізіологія» із урахуванням викликів сучасності/ О. Є. Акімов, В. О. Костенко. Алгоритм підвищення якості засвоєння навчального матеріалу щодо емерджентних інфекцій/ М. М. Ананьєва [и др.]. Методологічні підходи до вдосконалення якості підготовки здобувачів вищої освіти на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології/ О. Ю. Андріянова, Л. Ф. Каськова, О. О. Кулай. Особливості опанування клінічної дисципліни «Отоларингологія» в умовах реформування медичної освіти/ С. Б. Безшапочный [и др.]. До питань підготовки медичних кадрів у період розвитку системи громадського здоров’я в Україні/ І. В. Бєлікова [и др.]. Інноваційне освітнє середовище сучасного медичного ЗВО як основа конкурентоспроможності медичної освіти/ М. В. Бичко. Підготовка майбутнього лікаря до професійного саморозвитку в навчальному процесі закладу вищої медичної освіти/ М. В. Бичко, О. В. Сілкова, Г. Ю. Мороховець. Використання програмного забезпечення у вивченні дисципліни «Нормальна анатомія людини» на кафедрі клінічної анатомії і оперативної хірургії/ С. М. Білаш [и др.]. Формування клінічного мислення при вивченні дисципліни «Анатомія людини з фізіологією» у студентів спеціальності «Медсестринство», які здобули базову загальну середню освіту/ С. М. Білаш, Я. О. Олійніченко, М. М. Коптев. Роль самостійної роботи студентів у концепції вищої медичної освіти/ Л. Є. Бобирьова [и др.]. Фахово-зорієнтовані дидактичні матеріали як чинник підвищення мотивації іноземних громадян першого року навчання/ Л. В. Богиня, Є. В. Горбенко, Л. В. Трусова. Підвищення якості медичної освіти з викладанням сучасних методів діагностики і лікування в дерматовенерології/ К. В. Васильєва [и др.]. Сучасні методологічні аспекти у викладанні радіології/ Л. М. Васько [и др.]. Актуальність викладання лабораторної діагностики / Л. Е. Весніна, В. М. Соколенко, Т. В. Мамонтова. Крос-культурна адаптація іноземних студентів як складова навчально-виховного процесу/ О. М. Вечерок, Н. В. Максименко, С. А. Скальська. Сучасні аспекти медичної освіти, від теорії до практики/ Є. Є. Виженко [и др.]. Науково-дослідна робота студентів як один зі шляхів удосконалення підготовки майбутніх лікарів/ Н. І. Винник [и др.]. Проблеми і перспективи професійно-особистісного самовизначення майбутнього фахівця в сучасних соціокультурних умовах/ В. І. Владимирова. Внедрение цифровых технологий и компьютеризированных методов обучения в процесс преподавания на начальных этапах образовательной программы Дунайского частного университета/ М. Волгин, А. Кильбасса. Особливості оволодіння практичними навичками з фтизіатрії в умовах дотримання протитуберкульозними закладами заходів інфекційного контролю/ А. К. Вородюхіна, А. Г. Ярешко, М. В. Куліш. Індивідуальний підхід в навчально-виховному процесі післядипломної освіти з урахуванням типологічних особливостей особистості лікаря-курсанта/ Л. Б. Галич [и др.]. Міжнародна професійна компетентність лікаря: проблеми і перспективи при викладанні хірургічної стоматології/ А. М. Гоголь, А. І. Панькевич, І. А. Колісник. Використання педагогічних технологій у організації змісту навчального матеріалу/ І. А. Голованова [и др.]. Підготовка акушерів - гінекологів: сьогодення і майбутнє/ А. М. Громова [и др.]. Упровадження основ доказової медицини в навчальний процес при вивченні внутрішньої медицини/ О. О. Гуцаленко. Wspomaganie rozwoju dziecka z zespolem downa w przedszkolu -aspekty metodyczne i prawne / J. Daszykowska-Tobiasz. Методологія викладання дисципліни «Ортопедична стоматологія, в тому числі імплантологія» в Українській медичній стоматологічній академії/ В. М. Дворник [и др.]. Лінгводидактичні аспекти навчання аудіюванню на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням/ К. В. Дегтярьова. Шляхи і способи посилення мотивації при вивченні української мови як іноземної/ К. В. Дегтярьова. Виховання гармонійно розвинутої особистості студентської молоді в процесі навчання мікробіології, вірусології та імунології/ Т. В. Дерев'янко [и др.]. До проблеми викладання філософії в сучасній вищій медичній школі/ О. І. Джадан. Особливості викладання стоматологічної імплантології на кафедрі ортопедичної стоматології з імплантологією Української медичної стоматологічної академії/ О. В. Добровольська [и др.]. Особливості педагогічного спілкування викладачів зі студентами в медичному закладі вищої освіти/ І. М. Донець [и др.]. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів на лекціях із медичної біології/ С. І. Дубінін [и др.]. Організація і зміст виховної роботи на кафедрі іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією/ С. М. Ефендієва [и др.]. Теоретико-організаційні основи виховання фізичних якостей у студентів медичних закладів вищої освіти/ А. В. Ємець [и др.]. Менеджмент підготовки лікаря загальної практики/ В. М. Ждан [и др.]. Використання можливостей навчально-практичного центру сімейної медицини у формуванні професійних навичок сімейного лікаря/ В. М. Ждан [и др.]. Формування фахової компетентності лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти на основі таксономії Блума/ Л. В. Животовська [и др.]. Симуляційні технології як спосіб сучасної освіти / Т. О. Жукова [и др.]. Контроль знань із фізіології студентів медичного ЗВО в контексті державної стратегії розвитку медичної освіти/ М. Ю. Жукова [и др.]. Методологічні особливості викладання фізіології ендокринної cистеми студентам англомовної форми навчання як етап підготовки до єдиного державного кваліфікаційного іспиту/ Т. М. Запорожець, М. В. Рудь, Т. А. Сухомлин. До питання самоідентифікації сімейного лікаря в умовах медичної реформи/ І. В. Іваницький, Я. Є. Блоха, Т. А. Іваницька. Робочий зошит - шлях до підвищення рівня професійної підготовки студентів-медиків/ О. Д. Іващенко [и др.]. Індивідуалізація підходу до контролю знань студентів / Н. М. Іленко [и др.]. Дидактичні принципи фізичного моделювання як методу пізнання в курсі медичної і біологічної фізики/ Л. В. Ісичко. Практико-орієнтований підхід до підготовки майбутніх лікарів: методологічні та практичні аспекти/ Казаков. Оптимізація впровадження інноваційних технологій у навчання студентів із нормативним терміном навчання з клінічної фармакології з позицій сучасної медичної освіти/ А. А. Капустянська, Н. В. Моісєєва, Р. В. Луценко. Формування практичної складової освіти стоматолога під час сестринської практики в дитячій стоматології/ Л. Ф. Каськова [и др.]. Як покращити підготовку студентів із внутрішньої медицини: методологія, теорія, практика/ І. П. Катеренчук. Методика викладання інфекційних хвороб з епідеміологією в умовах кредитно-модульної системи і критерії її ефективності/ Т. І. Коваль [и др.]. Сучасні підходи до навчання майбутніх лікарів / О. П. Ковальов [и др.]. Новітні тенденції освітнього процесу з професійної підготовки медичних фахівців / О. В. Коковська [и др.]. Напрями оптимізації процесу навчання англомовних студентів/ Ю. Л. Коробейнікова, Л. С. Коробейніков. Створення і використання відеофільмів і мультимедійних презентацій на кафедрі нервових хвороб з нейрохірургією та медичною генетикою/ А. М. Кривчун [и др.]. Методична діяльність і методична робота викладача в умовах сучасної медичної освіти/ Т. О. Крючко [и др.]. Оптимізація методології викладання базових знань з ортодонтії/ Н. В. Куліш, М. І. Дмитренко, О. В. Лучко. Навчання застосуванню квантових технологій для прийняття діагностичних і лікувальних рішень у клініці внутрішньої медицини/ С. К. Кулішов. Кейс-метод у контексті філологічної освіти іноземних студентів/ Т. О. Лещенко, Н. В. Бондар. Продуктивність електронного сервісу Kahoot під час вивчення предмета "Українська мова як іноземна" у закладі вищої медичної освіти / Т. О. Лещенко, М. М. Жовнір. Застосування мультимедійних засобів навчання у викладанні дисципліни «Медична інформатика»/ О. О. Лєнкова. Застосування інтерактивних методів у викладанні фармакології/ Р. В. Луценко [и др.]. Роль написання реферату студентами 1 курсу в формуванні навичок самостійної роботи з літературою/ Н. О. Ляхова, Н. О. Хорош. Роль самостійної роботи і виховного процесу в підготовці майбутнього лікаря/ В. І. Ляховський [и др.]. Покращення інтегрованого вивчення клінічної імунології/ В. І. Ляховський, Р. В. Луценко, Н. В. Ляховська. Сучасний підхід до навчальних стратегій при вивченні терапевтичної стоматології/ І. Я. Марченко [и др.]. Застосування елементів педагогіки партнерства в підготовці лікарів-стоматологів у післядипломній освіті / В. Л. Мельник, В. К. Шевченко. Компетентнісний підхід у викладанні предмету біологічного циклу в системі підготовки майбутніх лікарів/ І. В. Міщенко [и др.]. Інтерактивні методи навчання в сучасній медичній освіті/ А. І. Могильник. Аспекти симуляційного навчання в медичній науці/ А. І. Могильник, О. Ю. Бодулєв. Тестування як форма контролю знань здобувачів вищої освіти/ Г. Ю. Мороховець, Ю. В. Лисанець. Educational issues in sexual health and linguistic expression of sexuality/ L. Morska. Роль студентського наукового товариства у формуванні лікаря-стоматолога/ Т. М. Мошель, Т. Д. Бублій. Новітні методики навчання лікарів-інтернів і слухачів циклів тематичного удосконалення на кафедрі післядипломної освіти лікарів-стоматологів ортопедів/ М. Я. Нідзельський, О. А. Писаренко, Н. В. Цветкова. Інтерактивна модель навчання з патологічної анатомії англомовних студентів/ Д. Є. Ніколенко. Особливості діагностичного процесу в пародонтології: помилки й ускладнення/ А. К. Ніколішин [и др.]. Застосування сучасних форм і методів навчання у викладанні дитячої терапевтичної стоматології/ С. Ч. Новікова [и др.]. Особливості структури навчальних посібників дисциплін природничого циклу як фактор підвищення ефективності навчання іноземних студентів на початковому етапі / О. В. Овчаренко, І. В. Колєчкіна, Н. О. Кушпіль. Новітні технології в сучасній медичній освіті/ С. Ю. Оленець. Сучасна література – методична основа підготовки студентів магістерського рівня навчання/ Г. Ю. Островська [и др.]. Компетентнісні тренди сучасної вищої медичної освіти/ С. І. Панасенко [и др.]. Методологія опанування професійних навичок у травматології й ортопедії/ О. В. Пелипенко [и др.]. Концепції формування позитивної мотивації на корекцію харчової поведінки в майбутніх лікарів: актуальність, значення, шляхи запровадження/ М. М. Потяженко [и др.]. Інформальна освіта на післядипломному етапі навчання лікаря-спеціаліста/ М. М. Потяженко [и др.]. Досягнення якісного навчання - провідна мета сучасної медичної освіти/ К. О. Приліпка, А. В. Алексеєва. Основи сучасного симуляційного навчання на кафедрі клінічної анатомії і оперативної хірургії/ О. М. Проніна [и др.]. Викладач і студент: суперники чи однодумці?/ Г. Л. Пустовойт [и др.]. Особливості впровадження дистанційного навчання в самостійну підготовку студентів закладів вищої медичної освіти/ В. В. Ряднова [и др.]. Критерії оцінювання рівнів сформованості англомовної стратегічної компетентності майбутніх перекладачів/ Н. О. Сабат. Особливості формування особистості лідера в студентському колективі/ Т. В. Савицька, І. Н. Іотова, Н. М. Маджар. Соціологічні методи збору й аналізу інформації в еколого-гігієнічних дослідженнях/ О. Д. Саргош, О. В. Катрушов, Т. М. Матвієнко. Досвід управління якістю підготовки висококваліфікованих лікарів/ Л. П. Саричев, С. А. Сухомлин. Формування професійних компетентностей у іноземних студентів під час вивчення дисципліни «Анатомія людини»/ Н. Л. Свінцицька [и др.]. Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика/ Л. Г. Селіхова [и др.]. Сучасний розвиток медичної науки і практики/ Л. Г. Селіхова [и др.]. Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання при викладанні хімічних дисциплін/ Н. В. Сизоненко, Н. П. Куценко, С. С. Андрейко. Сучасні тренди медичної освіти/ О. В. Сілкова, Н. В. Лобач. Формування дослідницьких компетенцій у студентів медичного закладу вищої освіти/ М. Г. Скікевич, Л. І. Волошина. Ефективність використання даних фотореєстрації хворих у підготовці лікарів-стоматологів/ П. М. Скрипников [и др.]. Удосконалення методичної діяльності викладачів на рівні післядипломної освіти/ П. М. Скрипников [и др.]. Особливості курації пацієнтів із використанням телемедицини при викладанні психіатрії/ А. М. Скрипніков [и др.]. Іноваційні навчальні підходи до організації профілактикі хімічних залежностей в медичному закладі вищої освіти/ А. М. Скрипніков, О. С. Телюков, В. О. Рудь. Контроль теоретичних знань і практичних умінь студентів як еталон їхньої підготовки до «Крок-2»/ Л. В. Смаглюк [и др.]. Опанування студентами практичних навичок - важливий етап фахового навчання ортодонтії/ Л. В. Смаглюк [и др.]. Мовні помилки і шляхи їх мінімізації в процесі вивчення розділу «Клінічна термінологія» англомовними студенами/ І. М. Сологор, О. М. Бєляєва, В. Г. Костенко. Сучасні та історичні аспекти підготовки студентів з мікробіології, вірусології та імунології/ С. М. Сотниченко [и др.]. Тестовий контроль знань студента як сучасна складова медичної освіти: переваги і недоліки/ І. І. Старченко [и др.]. Упровадження елементів дистанційного навчання в післядипломну медичну освіту на кафедрі післядипломної освіти лікарів-ортодонтів/ О. А. Стасюк [и др.]. Викладання акушерства і гінекології в сучасних умовах / К. В. Тарасенко, А. М. Громова, Л. А. Нестеренко. Роль позааудиторної роботи у формуванні особистості й підвищенні професійного рівня студентів/ К. А. Таряник [и др.]. Сучасні концептуальні підходи в структурі медичної освіти при викладанні внутрішньої медицини на прикладі гострого і хронічного коронарного синдромів/ Ю. В. Тесленко. Провідна роль музею кафедри анатомії людини в навчально-виховній роботі зі студентами/ О. О. Тихонова [и др.]. Деякі типології педагогів і учнів та їхній можливий вплив на навчальний процес / О. В. Ткаченко, В. М. Скоколенко, З. К. Моргун. Деякі аспекти білінгвальності іноземних студентів і можливі шляхи їх вирішення: власний і зарубіжний досвід/ О. В. Ткаченко [и др.]. Симуляційний тренінг як форма підготовки студентів/ К. Д. Тончева [и др.]. Використання симуляційних технологій у системі підготовки студентів закладів вищої медичної освіти/ О. М. Торонченко, Л. О. М'якінькова. Особливості педагогічного спілкування в системі «викладач-студент» як основного компонента сучасного освітнього процесу на кафедрі внутрішньої медицини/ Н. Г. Третяк [и др.]. Особливості англомовного навчання клінічної ортодонтії/ М. В. Трофименко, А. М. Білоус, А. В. Ляховська. Формування навичок науково-пошукової роботи з гуманітарних дисциплін у студентів-медиків/ Т. В. Тукова, М. В. Асламова, Г. М. Козуб. Використання інтерактивних технологій навчання пропедевтики педіатрії/ М. Є. Мелащенко, О. І. Мелащенко. Матеріали наукових публікацій викладачів кафедри патологічної анатомії з секційним курсом як складова навчального процесу/ Б. М. Филенко [и др.]. Особливості психоемоційної підготовки лікарів-інтернів до самостійної праці як фахівців на рівні міжнародних вимог/ Л. М. Хавалкіна, К. О. Удальцова-Гродзинська, Ю. В. Тимошенко. Методичні підходи інвестування в здоров’я людського капіталу/ Н. В. Харченко, А. В. Костріков. Сучасні підходи до оптимізації навчального процесу на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології/ О. В. Хміль, Л. І. Амосова, Л. Ф. Каськова. Формування компетенцій майбутніх лікарів щодо оцінки впливу соціально-економічних і біологічних детермінант на стан здоров’я населення в аспекті розвитку громадського здоров’я/ М. В. Хорош [и др.]. Застосування інтерактивних технологій у формуванні професійних компетенцій лікарів-стоматологів/ М. В. Хребор, Ю. І. Силенко. Особливості організації навчання на післядипломному етапі в закладах вищої медичної освіти/ Н. В. Цветкова, В. М. Соколовська. Сучасні погляди на систему контролю знань у вищій медичній школі/ С. М. Цвіренко [и др.]. Некоторые заметки по поводу организации научно-исследовательской работы студентов на кафедре латинского языка медицинских университетов/ А. З. Цисык. Сучасні аспекти методології викладання судової медицини/ В. В. Черняк [и др.]. Сучасні підходи до викладання загальної хірургії / І. О. Чорна [и др.]. Підготовка лікаря – від теорії до практики/ А. В. Чорнобай [и др.]. Інноваційні методи та сучасні інформаційні технології у навчанні української мови іноземних студентів/ О. М. Шевченко. Адаптація процесу викладання іноземним студентам з урахуванням гендерних особливостей/ В. Д. Шейко, О. А. Крижановський, С. В. Должковий. Роль міждисциплінарної інтеграції в сучасних умовах підготовки студентів-медиків/ В. І. Шепітько [и др.]. Конкурси професійної майстерності як фактор розвитку творчості лікаря-стоматолога дитячого/ О. В. Шешукова [и др.]. Коучинг у системі медичної післядипломної освіти / Я. В. Шиманська [и др.]. Індивідуальна робота студента медичного вишу: роль і місце cтудентської наукової групи/ 266-267. Інтерактивні методи в навчанні сімейного лікаря на додипломному етапі / С. В. Шуть [и др.]. Медична блогодидактика та медіаосвітні технології як новітні чинники розвитку професійної компетентності фахівця/ В. Г. Юфименко. Соціальні мережі як ефективне середовище комунікації в мовній підготовці іноземних студентів/ В. Г. Юфименко. Поліорганність туберкульозу і проблеми його викладання/ А. Г. Ярешко, М. В. Куліш, А. К. Вородюхіна. Клінічна кафедра сьогодні : проблеми і можливі шляхи розв'язання/ Т. І. Ярмола [и др.].
Примірники : всього : Наук.Аб.(2)
Вільні : Наук.Аб.(2)
Перейти к внешнему ресурсу http://elib.umsa.edu.ua/handle/umsa/12929
Найти похожие

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378/А 43
Автор(и) : Горбенко Є. В.
Назва : Вивчення української мови як один із чинників соціальної та фахової адаптації іноземних студентів
Колективи : УМСА
Місце публікування : Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні: Матеріали навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 21 березня 2019 року/ МОЗ України, УМСА. - Полтава: РВВ УМСА, 2019. - С. 49-50 (Шифр 378/А 43-006569407)
УДК : 378:61(063)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
Анотація: Проаналізовано проблеми вивчення української мови як одного з чинників соціальної та фахової адаптації іноземних студентів; запропоновано деякі форми занять, які наближають студентів до реального спілкування; окреслено основи опанування фаху і становлення лікаря через здобуття ним освіти українською мовою.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Найти похожие

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/А 43
Назва : Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні: Матеріали навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 21 березня 2019 року
Вихідні дані : Полтава: РВВ УМСА, 2019
Кільк.характеристики :257 с.: іл.; 29 см.
Колективи : УМСА (Полтава), Конференція (2019; Полтава)
Примітки : На укр. мові, англ. (1). - Бібліогр. в кінці ст.
Ціна : 050.00 грн.
УДК : 378:61(063)
Предметні рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА
ВИЩА ОСВІТА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конференції
Зміст : Політика у сфері якості та функціонування внутрішньої системи якості освіти в Українській медичній стоматологічній академії / В. М. Ждан [и др.]. Сучасні системи віртуальної реальності в комплексній підготовці лікарів-стоматологів/ Д. С. Аветіков, І. В. Яценко, К. П. Локес. Роль розв’язання ситуаційних задач на заняттях із патофізіології в підготовці компетентного медичного фахівця/ О. Є. Акімов, С. В. Денисенко, А. А. Левков ; Соловйова Н. В., Костенко В. О. Перспективи реструктуризації патофізіології як навчальної дисципліни для студентів медичного факультету/ О. Є. Акімов, В. О. Костенко. Роль конфлікту в організації навчального процесу/ Н. С. Артьомова [и др.]. Формування професійних компетенцій магістрів медицини в аспекті розвитку системи громадського здоров’я в Україні/ І. В. Бєлікова [и др.]. Мотиваційні аспекти навчальної взаємодії зі студентами–першокурсниками при вивченні дисципліни «Медична та біологічна фізика»/ М. В. Бичко. З досвіду впровадження бінарних занять у медичному коледжі/ Л. П. Біланова, С. С. Андрейко. Сучасні аспекти вивчення клінічної анатомії та оперативної хірургії/ С. М. Білаш, О. М. Проніна, М. М. Коптев ; Сучасні аспекти вивчення клінічної анатомії та оперативної хірургії. Міждисциплінарна інтеграція мікробіології, вірусології та імунології з попередніми і наступними навчальними дисциплінами/ Н. О. Боброва [и др.]. Навчання іноземних студентів підготовчого відділення наукового стилю мови – перший крок до вивчення фахових дисциплін/ Л. В. Богиня. Навчання читання як виду мовленнєвої діяльності іноземних студентів на підготовчому відділенні/ Л. В. Богиня, С. А. Скальська, Л. В. Трусова. Базовий концепт української ментальності як продуктивний метод проектування особистісно-орієнтованої освіти/ Н. В. Бондар, Т. О. Лещенко, М. М. Жовнір. Актуальні проблеми сучасної медичної освіти лікарів-інтернів на кафедрі внутрішніх хвороб та медицини невідкладних станів із шкірними і венеричними хворобами/ К. В. Васильєва [и др.]. Особливості викладання фізіології майбутнім педіатрам/ Л. Е. Весніна, В. М. Соколенко, З. К. Моргун. Роль сучасних інформаційних технологій у підготовці лікарів-курсантів на циклі спеціалізації з фаху «Ортодонтія»/ Є. Є. Виженко [и др.]. Культурологічний аспект у викладанні іноземної мови за професійним спрямуванням студентам-іноземцям/ В. І. Владимирова. Деякі аспекти підвищення кваліфікації викладачів щодо формування професійної компетентності випускників стоматологічного факультету в межах гуманітарної складової навчального процесу/ Л. І. Волошина, М. Г. Скікевич. Проблеми викладання фтизіатрії в умовах освітньої та медичної реформ/ А. К. Вородюхіна [и др.]. Проблеми викладання предмета «Ортодонтія» іноземним студентам англомовної форми навчання/ Г. В. Воронкова, А. Є. Карасюнок. Особливості перекладу абревіатур медичної термінології в субмові сучасної англійської мови/ К. Г. Гаврильєва, Б. С. Коломієць, К. С. Чуприна. Становлення післядипломної освіти з фаху «Ортодонтія» в Українській медичній стоматологічній академії/ Л. Б. Галич, В. Д. Куроєдова, О. М. Макарова. Підвищення рівня знань і вмінь майбутніх лікарів при опануванні клінічної дисципліни "Отоларингологія"/ Ю. А. Гасюк [и др.]. Актуальність формування складових професійної компетентності лікаря-стоматолога на початковому етапі викладання хірургічної стоматології/ А. М. Гоголь, А. І. Панькевич, І. А. Колісник. Щодо актуальності знань основ менеджменту для керівника медичного закладу в сучасних умовах/ І. А. Голованова [и др.]. Вивчення української мови як один із чинників соціальної та фахової адаптації іноземних студентів/ Є. В. Горбенко. Використання комунікативного підходу під час засвоєння медичної термінології на занятті з англійської мови/ Д. С. Горжуй. Роль викладача в організації самостійної роботи студента на кафедрі акушерства і гінекології/ А. М. Громова, Н. І. Мітюніна, В. В. Талаш. Розвиток професійного клінічного мислення студентів при вивченні внутрішньої медицини/ О. О. Гуцаленко, Ю. А. Кострікова. Забезпечення якості виробничої практики студентів з ортопедичної стоматології як запорука успішної підготовки лікарів-стоматологів/ В. М. Дворник [и др.]. Індивідуалізація комплексного підходу в підготовці стоматологів-ортопедів / В. М. Дворник [и др.]. Формування професійної компетентності студентів-стоматологів при вивченні фармакології/ Т. О. Дев'яткіна [и др.]. Навчання аудіювання з української мови як іноземної: пошук новітніх технологій/ К. В. Дегтярьова. Формування екологічних знань студентів-медиків під час вивчення мікробіології, вірусології та імунології/ Т. В. Дерев'янко, І. М. Звягольська, В. П. Полянська. Особливості використання мультимедіа як технічного засобу навчання під час викладання суспільних дисциплін/ О. І. Джадан. Бінарні лекції як стратегія навчання студентів медичних ЗВО/ О. В. Добровольська [и др.]. Роль самостійної роботи в підготовці студентів на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією/ Г. М. Дубинська [и др.]. Методика організації практичних занять із медичної біології у світлі розв'язання актуальних проблем вищої медичної освіти/ С. І. Дубінін [и др.]. Some questions on passing a subtest of licensing examination “Krok 1” in a foreign language/ O. V. Dubrovina [и др.]. Шляхи підвищення якості вищої медичної освіти при підготовці студентів стоматологічного факультету до ліцензійного інтегрованого іспиту/ О. В. Дубровіна [и др.]. Сучасні методи викладання малоінвазивної хірургії шляхом упровадження нових методик навчання й оцінювання лапароскопічних навичок/ М. О. Дудченко [и др.]. Сучасні тенденції підготовки сімейного лікаря в умовах реформування медичної галузі/ В. М. Ждан [и др.]. Використання QR-кодів у освітній практиці закладу вищої медичної освіти/ Т. М. Запорожець, Л. Д. Коровіна. Сучасні методологічні підходи до організації самостійної роботи іноземних студентів закладів вищої медичної освіти/ Т. М. Запорожець, М. В. Рудь, Т. А. Сухомлин. Практичне заняття як фактор реалізації сучасних вимог до хімічної освіти медиків/ О. Д. Іващенко [и др.]. Застосування ментальних карт і онлайн-вправ у вивченні клінічних дисциплін/ Ю. С. Ілясова. Особливості формування психологічного клімату в групах іноземних студентів підготовчого відділення/ І. М. Іотова. Підвищення професійної підготовки лікарів як складова модернізації вищої професійної освіти / Ю. М. Казакова [и др.]. Особливості організації самостійної роботи студентів при викладанні фахових дисциплін/ Л. Ф. Каськова [и др.]. Практична підготовка – запорука професіоналізму/ Л. Ф. Каськова, О. О. Кулай, О. Ю. Андріянова. Актуальні питання викладання ендокринології в сучасних умовах/ В. І. Катеренчук. Методи і засоби навчання та контролю знань: що важливіше – форма чи реформа/ І. П. Катеренчук. Соціально-психологічні проблеми адаптації студентів-іноземців до навчання в медичному ЗВО України в умовах освітянської міграції/ Л. О. Катрушова [и др.]. Шляхи вдосконалення методики викладання дисциплін «Анатомія людини» і «Медична біологія» студентам англомовної форми навчання/ І. В. Керечанин, Н. В. Ковальчук, В. Є. Гош. Активні методи навчання як засіб формування клінічного мислення студентів молодших курсів стоматологічного факультету/ Д. Д. Кіндій [и др.]. Формування професійної компетентності майбутніх медичних сестер у процесі фахової підготовки/ О. Б. Козакевич, В. К. Козакевич. Підвищення ефективності лекції як актуальна проблема сучасної вищої медичної освіти в Україні/ О. В. Коковська [и др.]. До питання тестового контролю в процесі вивчення дисциплін медико-біологічного профілю іноземними слухачами підготовчого відділення/ І. В. Колєчкіна, Н. О. Кушпіль. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб мотивації студентів до вивчення іноземних мов/ Б. С. Коломієць, К. Г. Гаврильєва. Значення вивчення історії кафедри клінічної анатомії і оперативної хірургії в підготовці майбутніх лікарів/ М. М. Коптєв, С. М. Білаг, О. М. Проніна. Дидактичні аспекти складання ситуаційних завдань для дистанційної самостійної підготовки англомовних студентів/ Л. С. Коробейніков, Д. М. Король, Ю. Л. Коробейнікова. Проблеми навчання іноземних студентів при вивченні хірургії/ О. А. Крижановський [и др.]. Організація самостійної роботи студента-медика / Т. О. Крючко, Т. В. Кушнерева, В. П. Харшман. Мотивація студентів до участі в студентському науковому товаристві на кафедрі ортодонтії / Н. В. Куліш, О. М. Нестеренко. Особливості викладання дисциплін гуманітарного і соціально-економічного циклу для іноземних студентів у медичному коледжі/ Ж. П. Кундій, Л. П. Кустарьова, І. О. Дашевський. Використання комунікативного підходу до засвоєння стоматологічної термінології на занятті з української мови як іноземної / Т. О. Лещенко, В. Г. Юфименко. Організація самостійної роботи студентів як спосіб оптимізації навчального процесу з дисципліни «Медична інформатика»/ О. О. Лєнкова. Мотивація до навчання студентів – важлива складова реалізації кредитно-модульної системи освіти в опануванні загальної хірургії/ О. В. Лігоненко [и др.]. Кейс-технології як продуктивний засіб формування компетентнісних професійних навичок на етапі медичної післядипломної освіти/ В. К. Ліхачов [и др.]. Вибір професії лікаря - перспективи і труднощі вищої медичної освіти / К. П. Локес, Д. С. Аветіков. Шляхи підвищення рівня практичної підготовки студентів під час вивчення хірургії/ О. М. Люлька [и др.]. Підготовка фахівців магістерського рівня вищої освіти на кафедрі хірургії №3/ С. В. Малик [и др.]. Упровадження алгоритмізації в медсестринську освіту як елемент стандартизації медичної допомоги/ С. С. Малик, І. О. Петряшев. Особливості формування клінічного мислення студентів-іноземців при вивченні радіології/ В. Ю. Марченко [и др.]. Практичний тренінг на фантомах – продуктивний метод викладання невідкладних станів лікарям-стоматологам у післядипломній освіті/ В. Л. Мельник [и др.]. Проблеми якості сучасної вищої медичної освіти в Україні / О. В. Муравльова [и др.]. Новітні освітні технології у вищій медичній освіті / І. І. Нємченко [и др.]. Пріоритети реформування стоматологічної служби України/ М. Я. Нідзельський, О. Я. Писаренко, Н. В. Цветкова. Інноваційні технології в підготовці та сучасній післядипломній освіті лікарів-стоматологів/ Е. В. Ніколішина, А. В. Марченко, І. А. Ніколішин. Особливості методичного забезпечення викладання біології іноземним слухачам англомовної форми навчання на підготовчому етапі/ О. В. Овчаренко. Підготовка лікарів нової генерації в умовах реформування системи охорони здоров’я/ О. М. Овчаренко. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні та їх розв'язання на кафедрі пропедевтики ортопедичної стоматології/ О. Д. Оджубейська [и др.]. Розвиток креативного мислення в процесі навчання в Українській медичній стоматологічній академії/ С. Ю. Оленець. Організація навчального процесу з курсу клінічної фармакології та клінічної імунології/ Г. Ю. Островська [и др.]. Актуальні проблеми навчання травматології та ортодонтії/ С. М. Павленко [и др.]. Роль клінічного мислення у формуванні професійної майстерності лікарів-інтернів / А. І. Падалка, В. Г. Костенко, О. В. Шешукова. Щодо актуальності запровадження стренфлексу як засобу професійно-прикладної фізичної підготовки в систему фізичного виховання студентів-медиків/ О. В. Петришин. Проблеми і шляхи вдосконалення викладання терапевтичної стоматології / Т. О. Петрушанко, Т. Д. Бублій, Л. І. Дубовая. Підходи до підвищення якості навчання студентів - старшокурсників на кафедрі терапевтичної стоматології/ Т. О. Петрушанко [и др.]. Проблема формування мотивації студентів до вивчення неврології на кафедрі нервових хвороб з нейрохірургією та медичною генетикою/ В. А. Пінчук [и др.]. Використання рефератів, повідомлень і презентацій як форми контролю знань студентів перших курсів з історії медицини/ Т. В. Плужнікова [и др.]. Базові дидактичні методи професійної підготовки фахівців на післядипломному етапі/ М. М. Потяженко [и др.]. Удосконалення практичних навичок студентів на кафедрі нервових хвороб з нейрохірургією та медичною генетикою в контексті кредитно-модульної системи/ Т. Й. Пурденко [и др.]. Викладач вищої школи: сучасні вимоги до особистості педагога/ Г. Я. Пустовойт [и др.]. Актуальні проблеми і методи їх розв’язання при викладанні анатомії людини іноземним студентам/ В. О. Рогуля [и др.]. Методика викладання патологічної анатомії в сучасних умовах / Н. В. Ройко [и др.]. Веб-семінари як оперативний та економічно доцільний засіб дистанційного навчання в післядипломній освіті лікарів/ А. П. Романова [и др.]. Упровадження інформаційних технологій у закладах вищої медичної освіти України/ В. В. Ряднова [и др.]. Формування професійного інтересу в студентів підготовчого відділення закладів вищої медичної освіти/ Т. В. Савицька. Проблеми формування і розвитку полікультурної компетентності викладача та студента підготовчого відділення для іноземних громадян/ Т. В. Савицька, Н. Н. Маджар. Сучасні виклики для викладання хірургії на післядипломному рівні/ С. І. Саволюк, В. М. Лисенко, М. Ю. Крестянов. Перспективні тенденції самостійної роботи студента в процесі вивчення циклу «Урологія» на медичному факультеті/ Л. П. Саричев [и др.]. Проблеми реалізації Болонського процесу в українській вищій школі/ Л. Г. Селіхова [и др.]. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні/ Л. Г. Селіхова [и др.]. Формування пізнавального інтересу студентів при викладанні хімічних дисциплін/ Н. В. Сизоненко, Н. П. Куценко, С. С. Андрейко. Науково-дослідна діяльність як засіб удосконалення професійної підготовки студентів на кафедрі медичної інформатики, медичної і біологічної фізики/ О. В. Сілкова. Тематичне вдосконалення як складова частина післядипломної освіти лікарів/ П. М. Скрипников [и др.]. Деякі аспекти підготовки майбутніх лікарів-психіатрів у сучасних умовах на кафедрі психіатрії, наркології та медичної психології/ А. М. Скрипніков, Л. В. Животовська, Л. А. Боднар. Особливості викладання психіатрії та наркології іноземним студентам англомовної форми навчання/ А. М. Скрипнікова [и др.]. Аксіологічний підхід у фізичному вихованні студентів закладів вищої медичної освіти/ Є. О. Скріннік [и др.]. Інтерактивні методи навчання на кафедрі ортодонтії УМСА/ Л. В. Смаглюк, А. Н. Білоус. Самостійна робота студентів - основна складова засвоєння предмета "Ортодонтія" / Л. В. Смаглюк, О. В. Лучко. Проблемні аспекти використання макро- і мікропрепаратів для викладання дисципліни «Патоморфологія»/ С. М. Совгиря [и др.]. Формування професійної компетентності майбутніх лікарів під час вивчення фізіології/ В. М. Соколенко, Л. Є. Весніна, Н. М. Федотенкова. Роль викладача в організації роботи з лікарями-інтернами на кафедрі післядипломної освіти лікарів-ортодонтів/ О. А. Стасюк, Є. Є. Виженко, Ю. К. Сокологорська-Никіна. Роль викладача в активізації самостійної роботи студента за темою «Курація гінекологічних хворих за кредитно-модульної системи навчання»/ В. В. Талаш, А. М. Громова, Н. І. Мітюніна. Методи змішаного навчання студентів закладів вищої медичної освіти на прикладі методики перевернутого класу/ Ю. В. Тесленко, І. В. Циганенко, Л. К. Овчаренко. Щодо питання про індивідуалізацію навчання і деякі проблеми іноземних студентів УМСА/ О. В. Ткаченко, Н. М. Федотенкова, Н. М. Шарлай. Міжнародні стандарти управління якістю сучасної вищої медичної освіти в Україні/ О. М. Торонченко, Л. О. М'якінькова. Мистецтво лікування в сучасних умовах / Н. Г. Третяк [и др.]. Значення соціально-психологічної підготовки для сімейного лікаря/ Т. А. Трибрат [и др.]. Базові складові формування сучасного фахівця в аспекті викладання предмета «Ортодонтія»/ М. В. Трофименко, А. В. Ляховська. Використання дієслівних омографів у формуванні комунікативної свідомості студента-медика/ Т. В. Тукова, Г. М. Козуб, Л. І. Мартиросян. Санітарно-просвітницька робота в практиці лікаря-стоматолога/ Л. М. Хавалкіна, Т. П. Скрипнікова. Галузь охорони здоров'я в сучасних умовах / Н. В. Харченко. Удосконалення методів науково-дослідницької роботи студентів у сучасних умовах/ О. В. Хміль [и др.]. Компетенції та компетентності у вищій медичній школі на сучасному етапі розвитку освіти/ С. М. Цвіренко [и др.]. Актуальні проблеми й основні аспекти викладання судової медицини студентам вищих медичних закладів/ В. В. Черняк [и др.]. Відкрите заняття – головний аспект формування професійних навичок викладача закладу вищої освіти України/ В. І. Шепітько [и др.]. Перспективи комп’ютерного тестування як методу оцінювання знань і визначення якості засвоєння навчального матеріалу студентами медичного ЗВО/ В. І. Шепітько [и др.]. Дискусійний метод – ефективна форма інтерактивного навчального процесу в підготовці лікарів-інтернів на кафедрі дитячої стоматології/ О. В. Шешукова [и др.]. Актуальні питання сучасного навчання лікарів-стоматологів інтернів / В. І. Шинкевич [и др.]. Мотиваційна сфера майбутньої професійної діяльності, ії особливості в студентів закладів вищої медичної освіти/ К. Є. Юдіна [и др.]. Проблеми викладання фтизіатрії в медичних ЗВО/ А. Г. Ярешко [и др.]. Валеологічний статус лікаря як показник якості його освіти, професіоналізму, рівня особистісного розвитку/ М. М. Потяженко [и др.].
Примірники : всього : Наук.Аб.(2)
Вільні : Наук.Аб.(2)
Перейти к внешнему ресурсу http://elib.umsa.edu.ua/handle/umsa/9824
Найти похожие

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378/З-41
Автор(и) : Горбенко Є. В., Трусова Л. В.
Назва : Роль викладача (куратора групи) в процесі адаптації іноземних студентів у освітньому просторі України та засоби "позитивного навчання" з елементами коучингу
Колективи : УМСА
Місце публікування : Збірник статей навчально-наукової конференції з міжнародною участю "Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи", 22 лист. 2018 р./ МОЗ України, УМСА (Полтава). - Полтава: УМСА, 2018. - С. 19-21 (Шифр 378/З-41-493765223)
УДК : 378.6:61.0-056.4-057.875(063)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Найти похожие

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 61(06)/М 34
Автор(и) : Горбенко Є. В.
Назва : Професійно орієнтована складова навчальних посібників із української мови для іноземних громадян
Колективи : Українська медична стоматологічна академія
Місце публікування : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених "Медична наука в практику охорони здоров'я" (Полтава, 22 листопада 2019 року)/ МОЗ України, УМСА. - Полтава: РВВ УМСА, 2019 (Шифр 61(06)/М 34-041352531)
УДК : 61+614.2](063)
MeSH-головна: УЧЕБНЫЕ ПОСОБИЯ -- TEACHING MATERIALS
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
Найти похожие

 1-10    11-12 
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)