Педанов, Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх фахівців при вивченні фундаментальних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах I-II рівнів акредитації / Ю.Ф. Педанов, Н.М. Ващенко, А.І. Гоженко> // МЕДИЧНА ОСВІТА : Науково-практичний журнал. - 2014. - N3. - С. 116-119 . - ISSN 1681-2751 Рубрики: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ--EDUCATION, MEDICAL СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧИЛИЩ--Students, Nursing УЧЕБНЫЙ ПРОЦЕСС Кл.слова (ненормовані): УЧЕБНЫЙ ПРОЦЕСС -- ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ -- САМОСТОЯТЕЛЬНАЯ РАБОТА Дод.точки доступу: Ващенко, Н.М. Гоженко, А.І. Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
> Шифр: МУ7/2014/3 Журнал 2014р. № 3 ![]() Антонів, Р. Р. Інноваційні елементи дидактики в процесі навчання лікарів-інтернів зі спеціальності "Урологія" / Р.Р. Антонів. - С.7-9. - Библиогр. в конце ст. Анчева, І. А. Роль віртуальних технологій в якості професійної підготовки медичних працівників / І.А. Анчева. - С.10-12. - Библиогр. в конце ст. Бабінець, Л. С. Ключові аспекти системи підготовки лікаря загальної практики у Словаччині / Л.С. Бабінець, Н.Є. Боцюк, І.О. Боровик. - С.13-15. - Библиогр. в конце ст. Бабінцева, Л. Ю. Онтологічні схеми навчальної інформації для підготовки висококваліфікованих лікарів і провізорів на етапі безперервного професійного розвитку / Л.Ю. Бабінцева. - С.16-17. - Библиогр. в конце ст. Баранова, І. В. Багаторівневий підхід до викладання медичних дисциплін іноземним студентам на кафедрах клінічного профілю / І.В. Баранова. - С.18-20. - Библиогр. в конце ст. Бензар, І. М. Шляхи формування клінічної компетентності у студентів на кафедрі дитячої хірургії із застосуванням різних моделей викладання / І.М. Бензар. - С.21-24. - Библиогр. в конце ст. Гулак, Г. В. Сучасні умови організації навчального процесу в медичному вузі / Г.В. Гулак. - С.25-26. - Библиогр. в конце ст. Бурлака, Б. С. Перспективи використання підходів гейміфікації при підготовці провізорів-кометологів / Б.С. Бурлака. - С.27-28. - Библиогр. в конце ст. Вісьтак, М. В. Світоглядні орієнтири виховного процесу у вищому навчальному закладі / М.В. Вісьтак, Б.П. Громовик, Н.Д. Черкес, Маланчук О.М. - С.29-30 Інші автори: Громовик Б.П., Черкес Н.Д., Маланчук О.М. Воронич-Семченко, Н. М. Особливості викладання фізіології на факультеті підготовки іноземних громадян в умовах модернізації медичної освіти / Н.М. Воронич-Семченко, І.І. Дубковецька, Ю.В. Бортник. - С.31-33. - Библиогр. в конце ст. Геруш, І. В. Роль науково-дослідницької роботи студентів медичних ВНЗ III-IV рівнів акредитації в їх становленні як майбутніх фахівців / І.В. Геруш, І.М. Яремій, О.Ю. Кушнір. - С.34-36. - Библиогр. в конце ст. Гордієнко, В. В. Досвід викладання фізіології студентам спеціальності "Педіатрія" за кредитно-модульною системою в Буковинському державному медичному університеті / В.В. Гордієнко. - С.37-39. - Библиогр. в конце ст. Горлачук, Н. В. Підготовка провізорів в університетах Великобританії / Н.В. Горлачук. - С.40-42. - Библиогр. в конце ст. Дубініна, В. Г. Сучасний погляд на значення лекції в навчальному процесі / В.Г. Дубініна, О.В. Кузнецова, А.І. Рибін. - С.43-45. - Библиогр. в конце ст. Єрошенко, Г. А. Розуміння прикладного значення дисципліни "Гістологія, цитологія, ембріологія" як запорука формування клінічного мислення майбутніх фахівців / Г.А. Єрошенко, Н.В. Гасюк. - С.46-48. - Библиогр. в конце ст. Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання стандартизації лікарських засобів вітчизняним студентам / Н.О. Зарівна, Л.С. Логойда, Д.Б. Коробко. - С.49-51. - Библиогр. в конце ст. Зевако, В. І. Літературна норма у професійному спілкуванні медичних працівників / В.І. Зевако, А.М. Пришляк, В.Я. Юкало. - С.52-54. - Библиогр. в конце ст. Іоффе, О. Ю. Досвід викладання загальної хірургії за кредитно-модульною системою організації навчального процесу / О.Ю. Іоффе, М.М. Стець, В.М. Меллін, Перепадя В.М., Галига Т.М. - С.55-60. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Стець М.М., Меллін В.М., Перепадя В.М., Галига Т.М. Кадобний, Т. Б. Філософія формування і розвитку почуттів / Т.Б. Кадобний, Л.В. Кравчук, І.З. Боцюк. - С.61-63. - Библиогр. в конце ст. Кайдалова, А. В. Роль компетентнісного підходу у реалізації завдань системи якості фармацевтичної освіти / А.В. Кайдалова, О.В. Посилкіна. - С.64-67. - Библиогр. в конце ст. Карбованець, О. І. Сучасні підходи до формування мікробіологічних знань студентів вищих медичних навчальних закладів / О.І. Карбованець. - С.68-71. - Библиогр. в конце ст. Карпець, М. В. Роль медичної хімії у формуванні студента-медика / М.В. Карпець. - С.72-75. - Библиогр. в конце ст. Кліщ, Г. І. Використання інтерактивних методів навчання у медичних університетах Австрії / Г.І. Кліщ. - С.76-79. - Библиогр. в конце ст. Колесник, М. Ю. Використання освітніх ресурсів Європейського товариства кардіологів у навчальному процесі лікарів-інтернів за фахом "Внутрішні хвороби" / М.Ю. Колесник. - С.80-82. - Библиогр. в конце ст. Корда, І. В. Проблема розвитку критичного мислення у стедентів-медиків / І.В. Корда, С.М. Геряк, Н.В. Петренко, Кузів І.Я. - С.83-84. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Геряк С.М., Петренко Н.В., Кузів І.Я. Кравець, Н. О. Інтеграція діяльності спеціалізованих відділів як чинник зростання рейтингу вузу / Н.О. Кравець, Н.Я. Климук. - С.85-88. - Библиогр. в конце ст. Кулаєць, В. М. Підвищення ефективності післядипломного етапу практичної підготовки лікарів-інтернів / В.М. Кулаєць. - С.89-91. - Библиогр. в конце ст. Кулаєць, Н. М. Робота студентського наукового гуртка- засіб підвищення рівня знань за умов кредитно-модульної системи навчання / Н.М. Кулаєць. - С.92-94. - Библиогр. в конце ст. Кульбашна, Я. А. Формування професійної компетентності майбутніх стоматологів за результатами досліджень вищих медичних навчальних закладів України / Я.А. Кульбашна, Д.С. Аветіков, Я.П. Нагірний, Ніконов В.В., Поліщук С.С. - С.95-99. - Библиогр. в конце ст. : табл. Інші автори: Аветіков Д.С., Нагірний Я.П., Ніконов В.В., Поліщук С.С. Курята, О. В. Аналіз досвіду використання протоколів надання медичної допомоги у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету / О.В. Курята, К.Г. Карапетян, О.Ю. Філіппова, Бардаченко Н.І. - С.100-104. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Карапетян К.Г., Філіппова О.Ю., Бардаченко Н.І. Мазур, Л. П. Досвід застосування сучасних модифікованих освітніх методик у студентів дистанційної форми навчання / Л.П. Мазур, С.О. Коноваленко. - С.105-107. - Библиогр. в конце ст. Мудра, А. Є. Особливості викладання медичної біохімії студентам-іноземцям / А.Є. Мудра, О.М. Олещук. - С.108-110. - Библиогр. в конце ст. Нагірний, Я. П. Поліпшення якості стоматологічної освіти майбутніх фахівців шляхом впровадження в традиційну систему особистісно-зорієнтованої моделі навчання / Я.П. Нагірний, Н.В. Гасюк, Н.В. Чорній. - С.111-115. - Библиогр. в конце ст. Педанов, Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх фахівців при вивченні фундаментальних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах I-II рівнів акредитації / Ю.Ф. Педанов, Н.М. Ващенко, А.І. Гоженко. - С.116-119. - Библиогр. в конце ст. Пилипишин, О. І. Удосконалення навчально-виховної роботи з іноземними студентами на кафедрі філософії та суспільних дисциплін / О.І. Пилипишин, С.В. Бондаренко. - С.120-122. - Библиогр. в конце ст. Попович, Я. О. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення загальних принципів трансплантології лікарями-інтернами за фахом "Внутрішні хвороби" / Я.О. Попович. - С.123-126. - Библиогр. в конце ст. Сандуляк, Т. В. Підготовка лікарів за спеціальністю "Неонатологія" для роботи в перинатальних центрах / Т.В. Сандуляк, О.А. Сердцева, Т.М. Клименко, Закревський А.М. - С.127-131. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Сердцева О.А., Клименко Т.М., Закревський А.М. Соколова, Л. В. Андрагогічний потенціал професійної освіти / Л.В. Соколова, Ю.П. Вдовиченко, Р.С. Коритнюк, Роздорожнюк О.Я., Давтян Л.Л., Коритнюк Р.С., Роздорожнюк О.Я., Давтян Л.Л., Коритнюк О.Я. - С.132-134. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Вдовиченко Ю.П., Коритнюк Р.С., Роздорожнюк О.Я., Давтян Л.Л., Коритнюк Р.С., Роздорожнюк О.Я., Давтян Л.Л., Коритнюк О.Я. Стаханська, О. О. Обгрунтування значення методики ліній практичних навичок для теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків / О.О. Стаханська. - С.135-137. - Библиогр. в конце ст. : табл. Гутор, Н. С. Психологічні особливості та науково-дослідна компетентність у формуванні майбутніх лікарів-стоматологів / Н.С. Гутор, А.Б. Бойків. - С.138-139. - Библиогр. в конце ст. Тучак, О. І. Методичні аспекти підвищення ефективності викладання фізіології за умов кредитно-модульної системи / О.І. Тучак. - С.140-141. - Библиогр. в конце ст. Федонюк, Л. Я. Навчально-біологічний музей імені І.І. Яременка / Л.Я. Федонюк. - С.142-145. - Библиогр. в конце ст. Філіпець, О. О. Індивідуалізація навчального процесу при викладанні клінічних дисциплін студентам вищого медичного навчального закладу / О.О. Філіпець. - С.146-148. - Библиогр. в конце ст. Чорній, Н. В. Викладання курсу пародонтології в рамках кредитно-модульної системи за методикою єдиного дня / Н.В. Чорній, Н.В. Манащук. - С.149-150. - Библиогр. в конце ст. Шейко, С. О. Значення електрокардіографії в діагностиці тромбоемболії легеневої артерії на первинному рівні медичної допомоги / С.О. Шейко. - С.151-154. - Библиогр. в конце ст. Шершун, Г. Г. Досвід і впровадження віртуальних програм з біохімії в навчальний процес / Г.Г. Шершун, М.М. Корда. - С.155-156. - Библиогр. в конце ст. Шостаковець-Корецька, Л. Р. Зворотній зв'язок як інструмент удосконалення якості освіти іноземних студентів у медичних вищих навчальних закладах України / Л.Р. Шостаковець-Корецька, В.В. Маврутенков, А.В. Чергінець, Будаєва І.В., Якуніна О.М., Чикаренко З.О., Ніколайчук М.А., Ахмад Аль-Дірані. - С.157-159. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Маврутенков В.В., Чергінець А.В., Будаєва І.В., Якуніна О.М., Чикаренко З.О., Ніколайчук М.А., Ахмад Аль-Дірані Шумко, Г. І. Досвід організації викладання внутрішньої медицини студентам спеціальності "Медична психологія" на кафедрі внутрішньої медицини, клінічної фармакології та професійних хвороб Буковинського державного медичного університету в умовах кредитно-модульної системи / Г.І. Шумко. - С.160-162. - Библиогр. в конце ст. Шумко, Б. І. Проблемні питання підготовки студентів за кредитно-модульною системою організації навчального процесу з онкології на додипломному етапі / Б.І. Шумко, Л.Я. Федонюк, І.О. Малишевський. - С.163-164. - Библиогр. в конце ст. Ярема, Н. І. Удосконалення практичної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 1 / Н.І. Ярема, Л.В. Наумова, А.О. Боб. - С.165-166. - Библиогр. в конце ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
Педанов, Ю. Ф. Нові технології організації вивчення морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації / Ю.Ф. Педанов, А.І. Гоженко> // МЕДИЧНА ОСВІТА : Науково-практичний журнал. - 2012. - N4. - С. 117-119 . - ISSN 1681-2751 Рубрики: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ БОЛОНСКИЙ ПРОЦЕСС Кл.слова (ненормовані): ПОДГОТОВКА ВРАЧЕЙ -- КРЕДИТНО-МОДУЛЬНАЯ СИСТЕМА -- АНАТОМИЯ -- ФИЗИОЛОГИЯ -- ПАТОЛОГИЯ Дод.точки доступу: Гоженко, А.І. Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
Педанов, Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх спеціалістів у вищих навчальних закладах I-II рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, О. П. Славута, А. І. Гоженко> // Мед. освіта : наук.-практ. журн. - 2013. - N 3. - С. 74-76 . - ISSN 1681-2751 Рубрики: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ--EDUCATION, MEDICAL Дод.точки доступу: Славута, О. П. Гоженко, А. І. Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
> Шифр: МУ7/2013/3 Журнал 2013р. № 3 ![]() Аймедов, К. В. Синдром емоційного вигоряння студентів-медиків / К. В. Аймедов, Ю. П. Жогно. - С.6-10 Барна, О. М. Методичне забезпечення та особливості викладання аптечної технології ліків в умовах крбдитно-модульної системи / О. М. Барна. - С.11-13 Васенда, М. М. Технологія лікарських засобів промислового виробництва як дисципліна в системі підготовки провізора-косметолога / М. М. Васенда. - С.14-16 Гарматюк, Н. Д. Особливості застосування тестового контролю при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах / Н. Д. Гарматюк, В. П. Марценюк. - С.17-24 Гнатюк, М. С. Оперативна хірургія та топографічна анатомія - важлива навчальна дисципліна в освоєнні практичних навиків / М. С. Гнатюк, Ю. О. Данилевич, Л. В. Татарчук. - С.25-27 Гощинський, П. В. Деякі аспекти сучасного викладання дитячої хірургії на додипломному рівні у підготовці сімейних лікарів / П. В. Гощинський. - С.28-29 Грицан, Л. Д. Ключові питання викладання змістового модуля "Фізико-хімія поверхневих явищ" у курсі фізичної та колоїдної хімії в Національному фармацевтичному університеті / Л. Д. Грицан. - С.30-34 Громовик, Б. П. Комплексний аналіз навчальної літератури з фармацевтичного менеджменту для студентів вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації / Б. П. Громовик, А. В. Горілик, П. В. Глуховський. - С.35-38 Гуцол, Л. П. Аналіз тематичної структури навчальної дисципліни "Основи гомеопатії" / Л. П. Гуцол, А. В. Горілик. - С.39-44 Денефіль, О. В. Інноваційні методи підходу до оптимізації читання лекцій з патологічної фізіології / О. В. Денефіль, Г. С. Сатурська, Н. Я. Потіха. - С.45-47 Кравчук, Л. В. Філософія Трипілля як фактор формування гармонії та духовності людини / Л. В. Кравчук, Т. Б. Кадобний, А. В. Чикита. - С.48-50 Ласитчук, О. М. Написання історії пологів як один із видів самостійної роботи студентів / О. М. Ласитчук. - С.51-54 Мандзій, З. П. Викладання дисципліни "Фактори і механізми фармацевтичної активності і токсичності лікарських засобів на етапах фармакокінетики" в умовах кредитно-модульної системи на кафедрі клінічної фармації / З. П. Мандзій. - С.55-58 Впровадження елективного курсу "Клінічна патофізіологія" у навчальний процес студентів медичного факультету на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології ТДМУ імені Г. Я. Горбачевського. - С.59-60 Інші автори: Марущак М. І., Дзиґа С. В., Бакалець О. В., Бегош Н. Б. Марценюк, В. П. Кафедрі медичної інформатики -15 років. Основні надбання та перспективи розвитку / В. П. Марценюк, Н. О. Кравець. - С.61-63 Матолич, У. Д. Формування науково-дослідної роботи студентів в умовах входження України в європейський освітній простір на основі Болонської конвенції / У. Д. Матолич, В. В. Федько, Л. Є. Лаповець. - С.64-66 Налужна, Т. В. Психологічна підготовка викладачів як умова гуманізації відносин викладач-студент / Т. В. Налужна. - С.67-70 Олійник, О. В. Особливості організації служби швидкої медичної допомоги в Польщі / О. В. Олійник. - С.71-73 Педанов, Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх спеціалістів у вищих навчальних закладах I-II рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, О. П. Славута, А. І. Гоженко. - С.74-76 Попадюк, О. Я. Підвищення якості самостійної підготовки студентів до тестового контролю знань в умовах кредитно-модульної системи / О. Я. Попадюк. - С.77-79 Родинський, О. Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи навчання при викладанні фізіології / О. Г. Родинський, О. М. Демченко. - С.80-82 Кредитно-модульна організація виробничої практики в системі вищої стоматологічної освіти. - С.83-86 Інші автори: Самойленко А. В., Фастовець О. О., Орищенко В. Ю., Альберт Є. Л. Сиротинська, І. Д. Особливості організації самостійної роботи студентів-першокурсників медичного університету: труднощі та шляхи їх вирішення / І. Д. Сиротинська. - С.87-90 Вплив кредитіно-модульної системи викладання на показники успішності студентів з фармакології. - С.91-94 Інші автори: Талалаєнко О. М., Абрамець І. І., Зайка Т. О., Зіньковська Л. Я., Донець В. Ф., Євдокимов Д. В., Образцова О. Г., Савустьяненко А. В., Самойлович І. М., Сидорова Ю. В., Тихонов В. М. Унгурян, Л. М. Дистанційне навчання студентів-заочників фармацевтичного факультету в медичному ВНЗ / Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, І. А. Науменко. - С.95-97 Фастовець, О. О. Впровадження електронного обліку поточної успішності в контексті вимог Болонського процесу / О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський. - С.98-100 Федько, В. В. Викладач-студент: деспот чи друг? / В. В. Федько. - С.101-102 Застосування методу конкурентних або корпоративних груп при проведенні семінарського заняття на тему "Комплексне лікування генералізованого пародонтиту щелеп". - С.103-104 Інші автори: Федько В. В., Матолич У. Д., Нетлюх А. В., Гайдук Р. В. Фітькало, О. С. Моніторинг поширеності розладів психіки та поведінки внаслідок вживання психоактивних речовин серед населення м. Львова та Львівської області / О. С. Фітькало. - С.105-108 Чулак, Л. Д. Застосування навчальних посібників з самостійної роботи студентів і портфоліо в навчальному процесі на кафедрі ортопедичної стоматології ОНМедУ / Л. Д. Чулак, А. О. Бас, В. Г. Шутурмінський. - С.109-113 Чурпій, К. Л. Роль закладів освіти у вихованні здорового способу життя у молоді через розвиток духовності / К. Л. Чурпій. - С.114-116 Шатило, В. Й. Мотивація до занять фізичною культурою студентів вищих медичних навчальних закладів / В. Й. Шатило, І. Ю. Андрієвський, О. В. Дронова. - С.117-120 Шевчук, Т. І. Організаційно-методичні аспекти викладання медичної генетики в умовах модернізації вищої медичної освіти / Т. І. Шевчук. - С.121-124 Формування пізнавальної самостійності студентів у контексті Болонського процесу. - С.125-128 Інші автори: Шустваль М. Ф., Шустваль С. М., Лядова Т. I., Волобуєва О. В. Савченко, І. П. Основні досягнення та концепція розвитку кафедри внутрішньої медицини № 1 ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені Г. Я. Горбачевського МОЗ України" на 2013-2017 рр. / І. П. Савченко. - С.129-132 Іванець, Л. М. Роль розрахункових задач з модулів "Колоїдна хімія" та "Фармацевтична хімія" у підготовці спеціалістів фармації / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк. - С.133-134 До славного ювілею. - С.135-137 Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
> Шифр: МУ7/2012/4 Журнал 2012р. № 4 ![]() Вороненко, Ю. В. Організація безперервного професійного розвитку викладачів у системі медичної освіти (аналітічний огляд та пропозиції) / Ю.В. Вороненко, О.П. Мінцер, В.В. Краснов. - С.6-17. - Библиогр. в конце ст. : табл. Крицький, І. О. Запровадження кредитно-модульної системи у практику роботи медичного факультету ТДМУ / І.О. Крицький, П.В. Гощинський, Г.А. Крицька. - С.18-19. - Библиогр. в конце ст. Аністратенко, Т. І. аліментарна профілактика дистресу, як розділ дисципліни "Гігієна та екологія", у системі підготовки медичного психолога / Т.І. Аністратенко. - С.20-23. - Библиогр. в конце ст. : рис. Бардов, В. Г. Методологічні основи використання тестових завдань та місце і роль тестового контролю у структурі викладання нормативної дисципліни "Гігієна та екологія" / В.Г. Бардов, І.В. Сергета, А.М. Гринзовський. - С.24-28. - Библиогр. в конце ст. Беженар, І. Л. Викладання судової медицини для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія" / І.Л. Беженар. - С.29-31. - Библиогр. в конце ст. Бількевич, Н. А. Деякі особливості засвоєння інформації студентами з різним типом інформаційного метаболізму / Н.А. Бількевич. - С.32-35. - Библиогр. в конце ст. : табл. Грицан, Л. Д. Досвід викладання теми "Екстракція" в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі / Л.Д. Грицан. - С.36-40. - Библиогр. в конце ст. : рис. Жаріков, М. Ю. Порівняльний аналіз результатів тестового контролю з анатомії людини студентами медичних факультетів 2 та 3 курсів в аспекті підготовки до іспиту КРОК-1 / М.Ю. Жаріков, С.Б. Крамар, Д.І. Назарова. - С.41-43 : табл. Загричук, Г. Я. Концептуальні підходи щодо покращення якості підготовки фахівців / Г.Я. Загричук, В.П. Марценюк. - С.44-47. - Библиогр. в конце ст. : рис. Зарудна, О. І. Роль викладача в організації навчального процесу за кредитно-модульною системою / О.І. Зарудна. - С.48-49. - Библиогр. в конце ст. Йолтухівський, М. В. Кредитно-модульна система: досвід та перспективи впровадження / М.В. Йолтухівський, С.В. Коновалов, І.В. Гусакова. - С.50-52. - Библиогр. в конце ст. : табл. Калашнікова, К. А. Проблеми формування практичних навичок на кафедрі пропедевтики педіатрії в умовах використання кредитно-модульної системи / К.А. Калашнікова, О.О. Старець, Н.О. Нікітіна. - С.53-55. - Библиогр. в конце ст. : диаграмма Кирилів, М. В. Використання тестового контролю знань студентів при вивченні дисципліни "Медична хімія" / М.В. Кирилів. - С.56-58. - Библиогр. в конце ст. Кліщ, І. М. Особливості кредитно-модульної системи навчання студентів стоматологічного факультету з дисципліни "Клінічна лабораторна діагностика" / І.М. Кліщ, М.І. Марущак, І.Я. Криницька. - С.59-61. - Библиогр. в конце ст. Коноваленко, С. О. Взаємозв'язок між психофізіологічними особливостями студентів та їх успішністю при дистанційній формі навчання / С.О. Коноваленко, Р.М. Гнатюк, Л.В. Татарчук. - С.62-65. - Библиогр. в конце ст. : табл. Корнійчук, О. П. Освітня технологія "Метод проектів": стан розробки в науково-методичній літературі / О.П. Корнійчук, Л.М. Бурова. - С.66-69. - Библиогр. в конце ст. Коробко, Д. Б. Виробнича практика з фармацевтичної хімії - необхідна складова підготовки майбутнього спеціаліста в галузі фармації / Д.Б. Коробко, О.Б. Поляк. - С.70-72. - Библиогр. в конце ст. Косовська, Т. М. Дистанційне навчання - нові можливості для професійного розвитку / Т.М. Косовська. - С.73-77. - Библиогр. в конце ст. : рис. Коцюба, Р. Б. Обгрунтування значення методики "Єдиного дня" для теоретичної та практичної підготовки студентів у вивченні іноземної професійної медичної лексики / Р.Б. Коцюба. - С.78-81. - Библиогр. в конце ст. : табл. Кочін, І. В. Ключові питання викладання предмета "Медицина катастроф" у системі післядипломної підготовки лікарів / І.В. Кочін, О.М. Акулова, П.І. Сидоренко. - С.82-84. - Библиогр. в конце ст. Лебедюк, М. М. Питання формування мотивації до навчання та основ клінічного мислення у англомовних студентів медичного факультету / М.М. Лебедюк, І.В. Ашаніна. - С.85-86. - Библиогр. в конце ст. Левенець, С. С. Медична етика і деонтологія: реалії і перспективи в роботі лікаря / С.С. Левенець. - С.87-90. - Библиогр. в конце ст. Максимчук, Л. Т. Організація навчального процесу викладання неврології студентам стоматологічного факультету / Л.Т. Максимчук, О.О. Дорошенко, В.А. Гриб. - С.91-93. - Библиогр. в конце ст. : табл. Маслій, С. М. Післядипломна освіта лікарів: сучасні стратегії лікування фібриляції передсердь / С.М. Маслій. - С.94-97. - Библиогр. в конце ст. : табл. Мельничук, І. М. Сфери і функції професійної діяльності лікарів в Австрії / І.М. Мельничук. - С.98-104. - Библиогр. в конце ст. Мерецька, І. В. Сучасні аспекти організації викладання клінічної фармації студентам фармацевтичного факультету / І.В. Мерецька. - С.105-107. - Библиогр. в конце ст. Нечитайло, Ю. М. Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі пропедевтики дитячих хвороб / Ю.М. Нечитайло, О.Г. Буряк, Д.Ю. Нечитайло. - С.108-110. - Библиогр. в конце ст. Олійник, Е. В. Сучасні проблеми підготовки лікарів на етапі післядипломної освіти / Е.В. Олійник. - С.111-112. - Библиогр. в конце ст. Омельчук, С. Т. Профілізація розділу "Гігієна дітей і підлітків" у викладанні дисципліни "Гігієна та екологія" на медико-психологічному факультеті / С.Т. Омельчук, Т.І. Аністратенко, Н.В. Велика. - С.113-116. - Библиогр. в конце ст. Педанов, Ю. Ф. Нові технології організації вивчення морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації / Ю.Ф. Педанов, А.І. Гоженко. - С.117-119. - Библиогр. в конце ст. Потяженко, М. М. Формування знань, умінь і практичних навичок з кардіології при підготовці лікарів-інтернів з фаху "Внутрішні хвороби" / М.М. Потяженко, Н.О. Люлька, Н.Л. Соколюк, Гаєвський С.О. - С.120-122. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Люлька Н.О., Соколюк Н.Л., Гаєвський С.О. Пришляк, А. М. Формування вмінь професійно-орієнтованого спілкування студентів-медиків / А.М. Пришляк, В.І. Зевако, К.Л. Стефанишин. - С.123-125. - Библиогр. в конце ст. Рега, Н. І. Проблеми та перспективи викладання паліативної допомоги на етапі підготовки магістрів медсестринства / Н.І. Рега. - С.126-129. - Библиогр. в конце ст. Руда, О. Ю. Оптимізація засобів навчання, контролю та самоконтролю рівня засвоєння знань студентів-медиків / О.Ю. Руда, О.В. Костильов. - С.130-131. - Библиогр. в конце ст. Сидоренко, О. Л. Особливості дистанційного викладання дисципліни "Невідкладні стани" для студентів-медсестер на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги ТДМУ ім. І. Я. Горбачевського / О.Л. Сидоренко. - С.132-134. - Библиогр. в конце ст. : рис. Січкоріз, О. Є. Впровадження основ переконцепційного здоров'я у систему післядипломної підготовки лікарів / О.Є. Січкоріз. - С.135-137. - Библиогр. в конце ст. Табалюк, Т. А. Досвід викладання офтальмології англомовним студентам за кредитно-модульною системою навчання / Т.А. Табалюк. - С.138-140. - Библиогр. в конце ст. Хомазюк, Т. А. Дистанційна додипломна медична освіта: міф чи реальність? Завдання та перспективи / Т.А. Хомазюк, В.І. Гриценко, Ю.П. Люлька. - С.141-143. - Библиогр. в конце ст. Швидкий, О. В. Використання інформативних технологій у навчальному процесі та створення електронного підручника / О.В. Швидкий, О.А. Хадикіна, В.С. Малиновська. - С.144-147. - Библиогр. в конце ст. Шевченко, О. А. Ноосферно-екологічний імператив як основа сучасного світогляду лікаря профілактичної медицини / О.А. Шевченко, Н.І. Рублевська, Ю.С. Крамарьова. - С.148-150. - Библиогр. в конце ст. Шкробот, С. І. Особливості педагогічного спілкування в умовах впровадження Болонського процесу у вищому медичному закладі / С.І. Шкробот, О.П. Венгер, Т.П. Гусєва. - С.151-153. - Библиогр. в конце ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
Славута, О. П. Поліпшення якості викладання дисциплін "Медицина катастроф" та "Безпека життєдіяльності" у вищих навчальних закладах I-II рівнів акредитації / О. П. Славута, Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко> // Мед. освіта. - 2011. - N 4. - С. 87-89 Рубрики: МЕДИЦИНА КАТАСТРОФ--DISASTER MEDICINE БЕЗОПАСНОСТЬ--SAFETY Кл.слова (ненормовані): МЕДИЦИНСКОЕ ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ -- МЕДИЦИНА КАТАСТРОФ -- БЕЗОПАСНОСТЬ ЖИЗНЕДЕЯТЕЛЬНОСТИ Дод.точки доступу: Педанов, Ю. Ф. Гоженко, А. І. Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
> Шифр: МУ7/2011/4 Журнал 2011р. № 4 ![]() Особливості викладання дисципліни "хірургія" за кредитно-модульною системою. - С.5-6 Інші автори: Ковальчук Л. Я., Ковальчук О. Л., Беденюк А. Д., Максимлюк В. І., Венгер І. К., Гусак О. М., Доброродній В. Б., Мальований В. В., Чонка І. І., Смачило І. І., Футуйма Ю. М., Герасимюк Н. І., Лойко І. І., Романюк Т. В., Шандрук Т. В., Чорненький М. В. Типова навчальна програма із дисципліни "Медичне право україни" для студентів вищих юридичних навчальних закладів. - С.7-11 Інші автори: Ковальчук Л. Я., Ковальчук О. Л., Беденюк А. Д., Чорненький М. В., Романюк Т. В. Огарь, С. В. Історичні витоки становлення та розвитку фармацевтичної освіти / С. В. Огарь, В. П. Черних. - С.12-16 Особливості викладання теоретичних дисциплін студентам факультету підготовки іноземних громадян у вищих медичних навчальних закладах. - С.17-19 Інші автори: Князевич-Чорна Т. В., Грищук М. І., Попадинець О. Г., Бойко О. В. Омельчук, С. Т. Нові напрямки впровадження кредитно-модульної системи у викладання дисципліни "Гігієна та екологія" на медико-психологічному факультеті / С. Т. Омельчук, Н. В. Велика, Т. І. Аністратенко. - С.20-23 Впровадження у навчальний процес на кафедрах терапевтичного профілю матеріалів щодо сучасних технологій діагностики та лікування: практика, оцінка, перспективи. - С.24-27 Інші автори: Курята О. В., Карапетян К. Г., Караванська І. Л., Сорочан С .В. Півторак, К. В. Формування особистості та мотивації до навчання у студентів медичного університету / К. В. Півторак, І. В. Феджага. - С.28-31 Кліщ, Г. І. Професійна компетентність як мета підготовки сучасних лікарів у медичних університетах Австрії / Г. І. Кліщ. - С.32-38 Заволович, А. Й. Особливості викладання навчального предмета "Медичне правознавство" студентам стоматологічних факультетів у вищих медичних навчальних закладах / А. Й. Заволович, В. Т. Бачинський, О. Я. Ванчуляк. - С.39-40 Унгурян, Л. М. Студентська олімпіада як умова формування фахівця / Л. М. Унгурян, О. А. Мельник, І. А. Науменко. - С.41-44 Шляхи оптимізації викладання лекцій з "Основ внутрішньої медицини" в світлі засад Болонської декларації. - С.44-46 Інші автори: Швед М. І., Швед М. І., Мартинюк Л. П., Мазур Л. П., Боднар Л. П., Смачило І. В., Боб А. О., Наумова Л. В., Радецька Л. В., Лихацька Т. В., Сидоренко О. Л. Удосконалення якості підготовки лікарів в умовах Болонського процесу. - С.47-49 Інші автори: Глушко Л. В., Чаплинська Н. В., Позур Н. З., Гавриш Т. Ю. Кредитно-модульна система - шлях до підвищення ефективності навчання. - С.50-52 Інші автори: Смірнов С. М., Победьонна Г. П., Добрін Б. Ю., Матюхін П. В., Лаврінчук І. О., Зєнін М. Ф., Сіротін В. І., Щербак Н. О. Ніженковська, І. В. Особливості самостійної роботи майбутніх провізорів з дисципліни "Органічна хімія" в умовах Болонської системи / І. В. Ніженковська, О. О. Глушаченко, О. І. Головченко. - С.53-57 Лисенко, В. Й. Формування інноваційної стратегії передатестаційної підготовки лікарів на основі сучасних НR-технологій / В. Й. Лисенко, С. В. Лисенко. - С.58-59 Самостійна робота студентів при вивченні дисципліни "Фізіологія" в умовах кредитно-модульної системи навчання. - С.60-62 Інші автори: Лучко І. М., Ємельяненко І. В.Ємельяненко І. В., Воронич-Семченко Н. М., Шляховенко О. О., Бортник Ю. В. Голуб, І. І. Медичний дискурс як тип інституційного спілкування / І. І. Голуб. - С.63-69 Проблемні питання щодо викладання невідкладних станів і необхідність створення кафедр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф. - С.70-73 Інші автори: Хрипаченко І. А., Курапов Є. П., Ворхлик М. І., Дьоміна Т. В., Малєєв О. А. Мовна компетенція студентів медичних ВНЗ як складник фахової культури майбутнього лікаря. - С.74-76 Інші автори: Бурда К. Л., Заліпська І. Я., Зевако В. І., Мельник Т. П., Пришляк А. М., Саварин Т. В., Юкало В. Я. Гулюк, А. Г. До проблеми виховання і формування особи майбутнього фахівця на кафедрі хірургічної стоматології ОНМУ / А. Г. Гулюк, В. В. Парасочкіна. - С.77-78 Особливості навчання студентів стоматологічного факультету на модулі "Місцеве знеболення в стоматології". - С.79-80 Інші автори: Гулюк А. Г., Крикляс В. Г., Дмитрієва Н. Б., Фаренюк О. О. Унгурян, Л. М. Кредитно-модульна організація навчального процесу / Л. М. Унгурян, Н. С. Фізор, О. О. Черкашина. - С.81-83 Аудитивна компетенція як один із видів комунікативної діяльності при вивченні англійської мови. - С.84-86 Інші автори: Бобак М. І., Кушик М. Л., Прокоп І. А., Денефіль О. В., Паласюк Г. Б., Саварин Т. В., Вітко Л. Я., Сокол М. О. Славута, О. П. Поліпшення якості викладання дисциплін "Медицина катастроф" та "Безпека життєдіяльності" у вищих навчальних закладах I-II рівнів акредитації / О. П. Славута, Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко. - С.87-89 Досвід Житомирського інституту медсестринства в міжнародному співробітництві. - С.90-93 Інші автори: Шатило В. Й., Копетчук В. А., Гордійчук С. В., Горай О. В., Махновська І. Р. Кукуруз, Я. С. Особливості викладання для офіцерів запасу хірургічної тактики при вогнепальній та відкритій травмі кінцівок / Я. С. Кукуруз, І. Й. Сличко, В. А. Яловенко. - С.94-96 Вієвський, А. М. Комплексна багаторівнева система медико-соціальної профілактики вживання психоактивних речовин у дітей та підлітків як база сучасних медичних освітніх програм у цих напрямках / А. М. Вієвський. - С.97-102 Сучасний стан науково обгрунтoваної стоматологічної практики. - С.103-105 Інші автори: Гасюк П. А., Гевкалюк Н. О., Щерба В. В., Придруга С. М. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Чеській республіці / Ю.Ф. Педанов, А.І. Гоженко, Р.Ф. Макулькін> // МЕДИЧНА ОСВІТА : Науково-практичний журнал. - 2011. - N1. - С. 50-51 . - ISSN 1681-2751 Рубрики: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ УЧЕБНЫЙ ПРОЦЕСС Кл.слова (ненормовані): МЕДИЦИНСКОЕ ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗА РУБЕЖОМ -- АНАТОМИЯ -- ФИЗИОЛОГИЯ -- ПАТОЛОГИЯ Дод.точки доступу: Гоженко, А.І. Макулькін, Р.Ф. Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
> Шифр: МУ7/2011/1 Журнал 2011р. № 1 ![]() Мисула, І. Р. Методичні конференції як засіб удосконалення навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я.Горбачевського / І.Р. Мисула, В.В. Файфура, А.І. Паламарчук. - С.5-10 Чулак, Л. Д. Використання сучасних інформаційних технологій для удосконалення самостійної роботи студентів / Л.Д. Чулак, А.О. Бас, В.Г. Шутурмінський, Корчемний В.В. - С.11-14. - Библиогр. в конце ст. : табл. Інші автори: Бас А.О., Шутурмінський В.Г., Корчемний В.В. Гривенко, С. Г. Перспективи використання сучасних комп'ютерних технологій при кредитно-модульній системі навчання / С.Г. Гривенко, Ю.Г. Барановський. - С.15-17. - Библиогр. в конце ст. : фото Юкало, В. Я. Вивчення культури писемної ділової мови в курсі української мови (за професійним спрямуванням) у вищих медичних навчальних закладах / В.Я. Юкало. - С.17-19. - Библиогр. в конце ст. Шальнова-Козаченко, О. В. Історія медицини як наука та предмет викладання у світі, в Україні та в ОНМедУ : вступна лекція з курсу "Історія медицини" / О.В. Шальнова-Козаченко. - С.20-29. - Библиогр. в конце ст. Ковальчук, О. Л. Поетапність навчання лікарів-хірургів на курсах ендоскопічної хірургії в Тернопільському державному медичному університеті / О.Л. Ковальчук, М.С. Гнатюк, П.І. Шев'як и др. - С.29-31. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Гнатюк М.С., Шев'як П.І., Сморщок Ю.С., Кулянда І.С. Сон, А. С. Опанування студентами практичних навичок як складова частина покращення якості навчального процесу на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету / А.С. Сон, В.В. Добровольський, Ю.І. Горанський и др. - С.32-34. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Добровольський В.В., Горанський Ю.І., Стоянов О.М., Добровольська Н.В. Вовк, К. В. Особливості викладання дисципліни "медицина катастроф" для студентів медичних ВНЗ у сучасних умовах / К.В. Вовк, О.В. Сокруто, Є.Я. Ніколенко. - С.35-36. - Библиогр. в конце ст. Шевчук, Т. І. Методологічні аспекти викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" у вищій медичній школі / Т.І. Шевчук, Р.П. Піскун, С.М. Горбатюк, Ніколаєнко О.О. - С.37-39. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Піскун Р.П., Горбатюк С.М., Ніколаєнко О.О. Бобак, М. І. Самосвідомість як складник мовної компетенції особистості / М.І. Бобак, С.В. Бондаренко, В.Й. Кульчицький и др. - С.40-43. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Бондаренко С.В., Кульчицький В.Й., Кушик М.Л., Паласюк Г.Б., Попадинець Г.О., Прокоп І.А., Пришляк А.М., Саварин Т.В., Юкало В.Я. Шостакович-Корецька, Л. Р. Самонавчання як мотиваційна складова якісної освіти / Л.Р. Шостакович-Корецька, В.В. Маврутенков, А.В. Чергінець и др. - С.43-46. - Библиогр. в конце ст. : табл. Інші автори: Маврутенков В.В., Чергінець А.В., Будаєва І.В., Якуніна О.М., Шевельова О.В. Дикий, Б. М. Міждисциплінарний проблемний семінар як інтерактивний метод навчання слухачів циклу тематичного удосконалення / Б.М. Дикий, Г.Б. Матейко, О.Я. Пришляк, Кондрин О.Є. - С.46-49. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Матейко Г.Б., Пришляк О.Я., Кондрин О.Є. Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Чеській республіці / Ю.Ф. Педанов, А.І. Гоженко, Р.Ф. Макулькін. - С.50-51. - Библиогр. в конце ст. Білай, І. М. Про підготовку провізорів та провізорів-організаторів на курсах підвищення кваліфікації на базі факультету післядипломної освіти / І.М. Білай, В.І. Дарій, О.А. Рижов и др. - С.52-54. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Дарій В.І., Рижов О.А., Пругло Є.С., Райкова Т.С., Бушуєва І.В., Зарічна Т.П., Демченко В.О., Білоус М.В., Кандибей Н.В. Бойків, А. Б. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з пропедевтики ортопедичної стоматології / А.Б. Бойків. - С.55-57. - Библиогр. в конце ст. Кліщ, Г. І. Реформування медичної освіти в Австрії: зразок успішного проведення і приклад для наслідування / Г.І. Кліщ. - С.58-66. - Библиогр. в конце ст. : табл. Ляховський, В. І. Майбутньому лікарю досконалі знання української мови / В.І. Ляховський, Д.Г. Дем'янюк, О.М. Люлька и др. - С.66-68. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Дем'янюк Д.Г., Люлька О.М., Ковальов О.П., Нємченко І.І., Дудченко М.О., Дмитренко В.П. Олійник, О. В. Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі хірургії з анестезіологією № 2 / О.В. Олійник, А.Р. Вайда, А.Я. Господарський и др. - С.69-71. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Вайда А.Р., Господарський А.Я., Костів С.Я., Чепіль І.В., Гнатів В.В., Костів О.І. Сон, А. С. Деякі аспекти консультативної роботи, яка проводиться на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету / А.С. Сон, В.В. Добровольський, Ю.І. Горанський и др. - С.71-74. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Добровольський В.В., Горанський Ю.І., Стоянов О.М., Добровольська Н.В. Тюріна, В. Ф. Організація виробничої практики з клінічної фармації / В.Ф. Тюріна, І.М. Кліщ, І.М. Марків. - С.74-77. - Библиогр. в конце ст. Ткачук, О. Л. Шляхи оптимізації післядипломної освіти лікарів-інтернів за фахом "Хірургія" / О.Л. Ткачук, В.Д. Скрипко, П.І. Шев'як. - С.77-79. - Библиогр. в конце ст. Степанов, Ю. М. Взаємовідносини лікаря та пацієнта - основа ефективного лікування / Ю.М. Степанов, І.М. Кононов, А.В. Латфуліна, Шендрик Л.М. - С.80-81. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Кононов І.М., Латфуліна А.В., Шендрик Л.М. Степанов, Ю. М. Комунікативні аспекти між лікарями та пацієнтами гастроентерологічного профілю / Ю.М. Степанов, І.Я. Будзак, О.М. Власова. - С.82-83 Клішевич, Б. А. Історія становлення медичної освіти в Україні як державного нормативного компонента військово-медичної освіти / Б.А. Клішевич, Ю.В. Рум'янцев, І.Ф. Гончаренко. - С.84-90. - Библиогр. в конце ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |