Шевцова, Т. І.
    Студентський науковий гурток кафедри педіатрії № 2 національного медичного університету як важлива складова у становленні майбутнього дитячого лікаря та дослідника / Т. І. Шевцова, С. Д. Салтанова // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2024. - № 1(172). - С. 313-318 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (методы, обучение)
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC (тенденции)
Анотація: У статті наведені дані щодо аналізу методологічних та організаційних засад роботи студентського наукового гуртка кафедри педіатрії № 2 Національного медичного університету імені О.О. Богомольця. Зазначено, що метою роботи СНГ кафедри є виховання у його членів академізму в навичках науково-дослідної роботи та застосування їх у самостійній діяльності даного напрямку, а також виявлення найбільш здібних і талановитих, схильних до науково-дослідної роботи студентів, які у перспективі стануть науковопедагогічними працівниками та кваліфікованими лікарями-спеціалістами, а до основних його завдань відноситься: залучення до роботи тих студентів, які виявляють інтерес до науково-дослідної роботи та поглиблення своїх знань та умінь з Педіатрії; сприяння в опануванні сучасною методологією наукового пошуку на засадах доказової медицини та навичками проведення самостійних наукових досліджень, принципами академічної доброчесності; розвиток наукового та клінічного мислення, аналітичних здібностей, розширення свого світогляду та ерудиції; стимуляція інтересу до постійного професійного самовдосконалення та закладення основ безперервного професійного розвитку майбутніх дитячих та сімейних лікарів; залучення студентів-гуртківців до участі у дослідженнях за науковим спрямуванням кафедри педіатрії № 2; забезпечення участі гуртківців кафедри в студентських та науково-практичних конференціях, у тому числі, міжнародних. Описані традиції роботи СНГ та вклад його членів у розвиток педіатричної науки України. Представлені принципи роботи СНГ кафедри, обовʼязки наукового керівника СНГ та його старости, участь професорськовикладацького складу кафедри у роботі СНГ, роз’яснені умови членства у СНГ кафедри педіатрії № 2. Описані основні форми роботи СНГ та планування його діяльності. Викладена основна тематика засідань СНГ, її різноманітність та актуальність. Представлені сучасні формати роботи СНГ. Продемонстровано, що попри карантин під час пандемії COVID-19 та в умовах війни, що триває з росією, СНГ кафедри продовжує працювати за графіком, але в змішаному (оф – та онлайн) режимі. Представлено, що за результатами анкетування випускників нашого Університету, 94,6% здобувачів вищої медичної освіти зацікавлені в опануванні саме практичних навичок майбутнього дитячого лікаря. Наведені дані щодо участі та досягнень гуртківців у Всеукраїнських студентських конференціях, Всеукраїнській студентській олімпіаді, міжнародних форумах. Окрім наукових заходів, вихованці СНГ кафедри педіатрії № 2 беруть участь у волонтерських та інформаційно-просвітницьких заходах Університету, що сприяє їх становленню як патріотів і небайдужих до чужої біди людей. У статті сформульовані основні висновки та перспективи подальших досліджень. Зазначено, що діяльність СНГ кафедри педіатрії № 2 дає можливість поглибити знання з Педіатрії, отримати досвід науково-дослідної роботи, яка є важливою складовою у становленні майбутнього дитячого лікаря та молодого вченого, сприяє інтелектуальному та професійному зростанню гуртківців.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Салтанова, С. Д.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Shevtsova, T. I.
    The student scientific society of the Pediatrics Department №2 of the national medical university as a critical component in shaping the future pediatric physician and researcher / T. I. Shevtsova, S. D. Saltanova // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2024. - № 1(172). - С. 310-313. - 316-317 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (методы, обучение)
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC (тенденции)
Анотація: У статті наведені дані щодо аналізу методологічних та організаційних засад роботи студентського наукового гуртка кафедри педіатрії № 2 Національного медичного університету імені О.О. Богомольця. Зазначено, що метою роботи СНГ кафедри є виховання у його членів академізму в навичках науково-дослідної роботи та застосування їх у самостійній діяльності даного напрямку, а також виявлення найбільш здібних і талановитих, схильних до науково-дослідної роботи студентів, які у перспективі стануть науковопедагогічними працівниками та кваліфікованими лікарями-спеціалістами, а до основних його завдань відноситься: залучення до роботи тих студентів, які виявляють інтерес до науково-дослідної роботи та поглиблення своїх знань та умінь з Педіатрії; сприяння в опануванні сучасною методологією наукового пошуку на засадах доказової медицини та навичками проведення самостійних наукових досліджень, принципами академічної доброчесності; розвиток наукового та клінічного мислення, аналітичних здібностей, розширення свого світогляду та ерудиції; стимуляція інтересу до постійного професійного самовдосконалення та закладення основ безперервного професійного розвитку майбутніх дитячих та сімейних лікарів; залучення студентів-гуртківців до участі у дослідженнях за науковим спрямуванням кафедри педіатрії № 2; забезпечення участі гуртківців кафедри в студентських та науково-практичних конференціях, у тому числі, міжнародних. Описані традиції роботи СНГ та вклад його членів у розвиток педіатричної науки України. Представлені принципи роботи СНГ кафедри, обовʼязки наукового керівника СНГ та його старости, участь професорськовикладацького складу кафедри у роботі СНГ, роз’яснені умови членства у СНГ кафедри педіатрії № 2. Описані основні форми роботи СНГ та планування його діяльності. Викладена основна тематика засідань СНГ, її різноманітність та актуальність. Представлені сучасні формати роботи СНГ. Продемонстровано, що попри карантин під час пандемії COVID-19 та в умовах війни, що триває з росією, СНГ кафедри продовжує працювати за графіком, але в змішаному (оф – та онлайн) режимі. Представлено, що за результатами анкетування випускників нашого Університету, 94,6% здобувачів вищої медичної освіти зацікавлені в опануванні саме практичних навичок майбутнього дитячого лікаря. Наведені дані щодо участі та досягнень гуртківців у Всеукраїнських студентських конференціях, Всеукраїнській студентській олімпіаді, міжнародних форумах. Окрім наукових заходів, вихованці СНГ кафедри педіатрії № 2 беруть участь у волонтерських та інформаційно-просвітницьких заходах Університету, що сприяє їх становленню як патріотів і небайдужих до чужої біди людей. У статті сформульовані основні висновки та перспективи подальших досліджень. Зазначено, що діяльність СНГ кафедри педіатрії № 2 дає можливість поглибити знання з Педіатрії, отримати досвід науково-дослідної роботи, яка є важливою складовою у становленні майбутнього дитячого лікаря та молодого вченого, сприяє інтелектуальному та професійному зростанню гуртківців.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Saltanova, S. D.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Preparation of sixth-year students for the licensing test exam "Krok 2. Paediatric profile": the search and ways to solve problems = Підготовка шестикурсників до складання ліцензійного тестового іспиту «Крок 2. Педіатричний профіль»: пошук та шляхи вирішення проблем / T. O. Kryuchko [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2024. - № 1(172). - С. 299-304 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
Анотація: На превеликий жаль, в ПДМУ спостерігається тенденція до зниження показника результатів складання іспиту «Крок 2» за субтестами педіатричного профілю за 2020-2021 та 2022-2023 навчальні роки у порівнянні з середнім відсотковим значенням серед вищих медичних навчальних закладів України. У пошуках пояснень цього явища та подальших шляхів вирішення проблеми колективом кафедри педіатрії №2 було проведено опитування здобувачів вищої освіти 6 року навчання зі спеціальностей 222 «Медицина» і 228 «Педіатрія». Аналіз результатів анкетування продемонстрував, що більша половина респондентів (52%) вивчають тестові завдання із буклетів останніх років, а лише 42% опитаних опрацьовують задачі з бази «Крок 2» по всіх дисциплінах, що, в дійсності, є запорукою максимального результату успішного складання екзамену. Здобувачі обирають такий принцип розподілу часу на самостійне навчання: 65 учасників дослідження повідомили, що витрачають не менше ніж півгодини щодня на вивчення завдань з бази «Крок 2», тоді як 22 з них приділяють стільки ж часу на задачі з педіатрії. Більшість студентів (62% анкетованих) задовольняє те, як їх готують до тестування на педіатричних кафедрах університету, деякі з них (21%) мають претензії до окремих викладачів чи структурних підрозділів, а дев’яти шестикурсникам не вистачає часу на практичних заняттях, який присвячено розбору тестових завдань та обґрунтуванню правильної відповіді педагогічним працівником. Враховуючи результати опитування та пропозиції здобувачів освіти, науково-педагогічними працівниками кафедри педіатрії №2 у співпраці з колективами інших структурних підрозділів університету, які реалізують викладання педіатричних дисциплін, було прийнято наступні дії: • змінено процедуру тестування студентів під час проходження циклу педіатрії на 6 році навчання, додано розділи завдань з бази «Крок 2» щодо тем, які вивчаються на 4 та 5 курсах (усі збірки тестових задач із відміченими правильними відповідями розміщені у вільному доступі на сторінці кафедри); • збільшено кількість академічних годин, присвячених розбору тестових завдань на практичних заняттях за участі викладачів кафедри; • розроблено та підготовлено до друку навчально-методичний посібник «Педіатричні тестові завдання з поясненнями», який включає найбільш проблемні у вирішенні задачі педіатричного профілю.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Kryuchko, T. O.
Kuzmenko, N. V.
Poda, O. A.
Ruban, Yu. V.
Oliinichenko, M. O.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Мінцер, О. П.
    Інформаційна асиметрія як джерело помилок у телепедіатрії / О. П. Мінцер, С. І. Мохначов, О. О. Суханова // Укр. мед. часопис. - 2023. - N 4. - С. 92-94


MeSH-~главная:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ДИСТАНЦИОННЫЕ ТЕЛЕКОНСУЛЬТАЦИИ -- REMOTE CONSULTATION (использование, методы)
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS (использование)
Дод.точки доступу:
Мохначов, С. І.
Суханова, О. О.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Нечитайло, Д. Ю.
    Особливості викладання педіатрії іноземним студентам шостого курсу в умовах воєнного стану / Д. Ю. Нечитайло, Т. М. Міхєєва, О. С. Годованець // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина = Neonatology, surgery and perinatal medicine. - 2022. - Т. 12, № 4. - С. 4-8. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
Анотація: На сьогоднішній день дистанційне навчання є надзвичайно актуальним в Україні. У час інтернет-технологій багато аспектів нашого життя переноситься в мережу, прискорюючи тим самим темпи розвитку інформаційного суспільства і долаючи географічні бар’єри. Незважаючи на воєнний стан, необхідно продовжувати навчання на всій території країни. Міністерство освіти і науки України рекомендує керівникам закладів вищої освіти провадити освітній процес максимально наближено до традиційного формату з урахуванням обмежень воєнного часу та безумовного забезпечення захисту учасників освітнього процесу, вирішити відповідний комплекс питань із залученням органів студентського самоврядування та профспілкових організацій. Метою дослідження було проаналізувати ефективність дистанційного вивчення педіатрії в іноземних студентів шостого курсу в умовах воєнного стану. У Буковинському державному медичному університеті іноземні студенти шостого курсу вивчають навчальну дисципліну «Педіатрія». Проводячи онлайн заняття зі студентами у програмі Google Meet існує можливість пояснити новий навчальний матеріал та опитати студентів із попередніх тем, транслювати навчальні фільми, демонструвати матеріали на робочому столі комп?ютера й надати доступ до свого екрану, щоб показати презентації або іншу інформацію. Також можливим є ведення стріму з палати стаціонару, де проходить лікування пацієнтів для відпрацювання суто практичних навичок, зокрема таких, як збирання анамнезу захворювання та життя у дитини чи її батьків, проведення об’єктивного обстеження тощо. Для аналізу якості вивчення тем викладачі кафедри задають студентам завдання по підготовці презентації в програмі Power Point, яку потім демонструють під час заняття в Google Meet. Після цього проводиться обговорення та дискусії, що сприяє кращому засвоєнню навчального матеріалу та впливає на кінцевий результат оцінювання. За допомогою сервісу Google Classroom викладачами кафедри педіатрії, неонатології та перинатальної медицини було створено базу тестових завдань по тематиці занять дисципліни «Педіатрія» для контролю засвоєння пройденого матеріалу, запроваджено онлайн здачу підсумкового тестового контролю з використанням тестів MCI та Крок-2 на сервері «Moodle». Таким чином, сервіси Google Meet та Google Classroom володіють багатим арсеналом цифрових можливостей, дають змогу проводити повноцінні опитування, демонструвати презентації та інший мультимедійний контент, організовувати он-лайн тестування, відтворювати відео в режимі реального часу з палати хворого тощо, тому являються гарною альтернативою оффлайн вивчення педіатрії для студентів шостого курсу в умовах воєнного стану.
Дод.точки доступу:
Міхєєва, Т. М.
Годованець, О. С.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    "Інтернаціональна платформа інтегративної педіатрії" = "IPIP-2022: International platform for integrative pediatrics"/ІПІП-2022 : науково-практична конференція з міжнародною участю пам'яті академіка В. Г. Майданника, 3-4 березня 2022, Київ // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2022. - N спецвип. №1. - P5-58


MeSH-~главная:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
КОНГРЕССЫ -- CONGRESSES
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Методичні підходи до вивчення студентами-педіатрами теми «шкіра та її похідні» на заняттях з гістології, цитології та ембріології / О. Д. Лисаченко [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2023. - Т. 23, № 2 ч.2. - С. 88-91 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY (обучение)
КОЖА -- SKIN
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: В системі вищої медичної освіти гістологія, цитологія та ембріологія є фундаментальною дисципліною, яка знайомить студентів з необхідними для подальшого навчання та диференційної діагностики принципами клінічного мислення. На заняттях з гістології майбутні лікарі запам'ятовують спеціальні терміни та вчаться зіставляти отриману теоретичну інформацію з будовою гістологічних препаратів (візуально представляти морфологічні структури), а при дослідженні мікропрепаратів характеризувати їх з використанням гістологічної номенклатури. Мета: розкрити методичні підходи до засвоєння майбутніми педіатрами теми «Шкіра та її похідні» при вивченні дисципліни «гістологія, цитологія та ембріологія з особливостями дитячого віку». Методи: аналіз, узагальнення та систематизація відомостей науково-методичної роботи. Для отримання студентами-педіатрами знань щодо вікових особливостей будови клітин, тканин, органів і систем дитячого організму, гістофізіології структур в різні періоди онтогенезу, необхідно, в першу чергу, знати гістологічну будову структур організму дорослої людини. Знання будови гістологічних структур дитячого організму потрібні лікарю-педіатру для оцінки конкретних станів дитини, адже кожному віку відповідають певні морфологічні та функціональні особливості тканин та органів. Знання термінів розвитку структур та форм їх перебудови необхідні для вирішення в конкретних випадках: чи дані зміни є проявами відхилень від норми, які потрібно виправляти; чи вони є результатомнезавершеного розвитку функціональної системи дитини. Використання сучасних методичних підходів до вивчення теми «Шкіра та її похідні» сприяє отриманню здобувачами освіти якісних знань щодо особливостей будови шкіри в різні вікові періоди, які будуть використані майбутніми педіатрами для встановлення діагнозів, вибору оптимальних методів лікування, профілактики шкірних захворювань та визначення видів догляду за шкірою дітей.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Лисаченко, О. Д.
Шепітько, В. І.
Борута, Н. В.
Пелипенко, Л. Б.
Стецук, Є. В.
Рудь, М. В.
Волошина, О. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Бабінцева, А. Г.
    Інформація про стажування доцента кафедри педіатрії, неонатології та перинатальної медицини Буковинського державного медичного університету д.мед.н., доцента Бабінцевої Анастасії Генадіївни у відділенні педіатричної та неонатальної невідкладної допомоги лікарні А. Беклере, університет Париж-Сакле у м. Париж (Франція) / А. Г. Бабінцева // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2021. - Том 11, N 4. - С. 107-108


MeSH-~главная:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
НЕОНАТОЛОГИЯ -- NEONATOLOGY (обучение)
ПЕРИНАТОЛОГИЯ -- PERINATOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Супутні соматичні захворювання у дітей із розладами аутичного спектра: проблемні питання медичного спостереження у педіатра / О. І. Мелащенко [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2022. - Т. 22, № 3/4. - С. 8-12 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER
ДЕТИ -- CHILD
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
Анотація: Проведено аналіз сучасної медичної літератури для вивчення основної супутньої патології у дітей із розладами аутичного спектра, за даними якого, супутні соматичні захворювання частіше зустрічаються у дітей з аутизмом, ніж у загальній популяції. До структури супутньої соматичної патології дітей із розладами аутичного спектра входять порушення з боку шлунково-кишкового тракту, порушення сну, ризик надмірної ваги та ожиріння, що впливає на якість життя і ускладнює прояви основного захворювання. Огляд сучасних наукових джерел надав попередні докази того, що, орієнтуючись на кишкову екосистему, потенційно можна впливати як на симптоми розладу аутичного спектра, так і на шлунково-кишкові симптоми. Використання пребіотиків та пробіотиків для корекції поведінки і лікування захворювань шлунково-кишкового тракту у дітей з аутизмом, мали обмежену ефективність. Суперечливими залишаються дієвість і безпека використання безглютенової та безказеїнової дієти при розладі спектру аутизму: низка досліджень повідомила про відсутність суттєвих змін у симптомах аутизму, а ризик розвитку дефіциту поживних речовин, обмежує її клінічне застосування. В лікуванні розладів сну у дітей з аутизмом ефективним є поєднання поведінкових втручань та застосування педіатричної молекули мелатоніну з уповільненим вивільненням. Висновки: Висока розповсюдженість супутньої соматичної патології у дітей з аутизмом впливає на перебіг основного захворювання, потребує комплексного обстеження цих дітей для її вчасної діагностики та лікування. Враховуючи поліоетіологічність етіопатогенетичного механізму розвитку розладу аутичного спектра, лікування педіатром дітей з аутизмом має проводитись методами, заснованими на доказах, із мультидисциплінарним супроводом фахівцями з профілю наявних супутніх порушень.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Мелащенко, О.І.
Калюжка, О.О.
Фастовець, М.М.
Зюзіна, Л. С.
Козакевич, В. К.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Ефективність корекції дієтичного харчування дітей із функціональними захворюваннями шлунково-кишкового тракту харчовими продуктами для спеціальних медичних цілей = Foods for special medical purposes in correction effectiveness of dietary nutrition of children with functional bowel disorders / Т. О. Воронцова [та ін.] // Актуальні питання педіатрії, акушерства та гінекології. - 2021. - N 2. - С. 12-16


MeSH-~главная:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ДИЕТОТЕРАПИЯ -- DIET THERAPY
ПИТАНИЯ РЕЖИМА КОНТРОЛЬ -- DIET SURVEYS
ЖЕЛУДОЧНО-КИШЕЧНЫЕ БОЛЕЗНИ -- GASTROINTESTINAL DISEASES
ДЕТИ -- CHILD
Дод.точки доступу:
Воронцова, Т. О.
Федорців, О. Є.
Крицький, І. О.
Гощинський, П. В.
Дживак, В. Г.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Бакалюк, Т. Г.
    Застосування діагностичних тестів у програмі раннього втручання для виявлення затримки рухового розвитку (Огляд літератури) = Аpplication of diagnostic tests in the early intervention program to identify deprivation of motor development (Literature review) / Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах, Д. В. Пасічник // Актуальні питання педіатрії, акушерства та гінекології. - 2021. - N 2. - С. 5-11


MeSH-~главная:
ДВИГАТЕЛЬНАЯ АКТИВНОСТЬ -- MOTOR ACTIVITY
ПСИХОМОТОРНАЯ АКТИВНОСТЬ -- PSYCHOMOTOR PERFORMANCE
НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ ФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ -- NERVOUS SYSTEM PHYSIOLOGICAL PHENOMENA
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
Дод.точки доступу:
Стельмах, Г. О.
Пасічник, Д. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Перша науково-практична конференція з міжнародною участю "Охматдитівські читання" // Сучасна педіатрія. Україна. - 2021. - N 6. - С. 10-11


MeSH-~главная:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
КОНФЕРЕНЦИЯ ДЛЯ ДОСТИЖЕНИЯ КОНСЕНСУСА -- CONSENSUS DEVELOPMENT CONFERENCE
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Використання експрес-тестів в практиці сімейних лікарів та педіатрів / Л. Господаренко [та ін.] // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2021. - N 1. - С. 51-64


MeSH-~главная:
ДИАГНОСТИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ ОБЩЕПРИНЯТЫЕ -- DIAGNOSTIC TESTS, ROUTINE (использование, методы)
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
Дод.точки доступу:
Господаренко, Людмила
Клець, Тетяна
Гнилоскуренко, Ганна
Терлецький, Роман
Кононенко, Діана

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Дитячий лікар // Фармацевт практик. - 2021. - № 10. - С. 22-23


Рубрики:
MeSH-~главная:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (история, кадры, методы, организация и управление, тенденции)
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (психология, тенденции)
ДЕТИ -- CHILD
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINEЛьвів
Анотація: День педіатрії був заснований у 1973 р. під час Всесвітнього конгресу педіатрів, проведеного в Аргентині. Дату було вибрано на честь заснування Аргентинської Педіатричної Асоціації (Sociedad Argentinade Pediatria) у 1916 р
Вільних прим. немає




   
    Экспертный совет "Академия нутрициологии" // Эффективная фармакотерапия. Гастроэнтерология = Effective Pharmacotherapy. Gastroenterology : рецензируемый научный журнал. - 2017. - N 1(on-line). - С. 10-13 . - ISSN 2307-3586


MeSH-~главная:
ГАСТРОЭНТЕРОЛОГИЯ -- GASTROENTEROLOGY (тенденции)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (тенденции)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY (тенденции)
НУТРИЦИОННАЯ ТЕРАПИЯ -- NUTRITION THERAPY (тенденции)
Анотація: В Москве 12 октября 2016 г. состоялось очередное заседание экспертного совета «Академия нутрициологии и микроэкологии пищеварительного тракта», инициированное бизнес-подразделением «Безрецептурные препараты» ООО «Пфайзер Инновации». Его участниками стали ведущие российские и зарубежные специалисты в области гастроэнтерологии, педиатрии, нутрициологии, аллергологии.
Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)




   
    Комунікація в онкології: про що з вами не говорять батьки педіатричних пацієнтів? / Н. С. Артьомова [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2021. - Т. 21, № 3. - С. 4-10 : діаграма. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
НОВООБРАЗОВАНИЯ -- NEOPLASMS
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
Анотація: Коммуникация во время лечения имеет жизненно важное значение, поскольку непосредственно связана с результатами лечения. Получение и владение достоверной информацией для пациентов и членов их семей является важнейшей составляющей построения успешных и крепких коммуникаци-онных связей между врачом, пациентом, а в случае педиатрического рака – официальными опекунами и членами семьи. Цель исследования. Определение и анализ коммуникационных барьеров в общении по направлению: врач - родители (опекуны) и медицинский персонал - родители (опекуны) педиатрического онкопациента. Материалы и методы. Проведено ретроспективное когортное исследование среди родителей педиатрических онкопациентов, которые осуществляли уход за ребенком во время получения программной химиотерапии. Сбор информации проводился опосредованно, информация респондентами предоставлялась дистанционно и анонимно, с помощью Google-форм.В анкетировании приняло участие 106 членов семей педиатрических онкопациентов, которые получали лечение в лечебных учреждениях Украины, которые специализируются на лечении педиатрического ра-ка. 66%(n=70) опрашиваемых отмечали то, что им было тяжело найти контакт с докторами, 85%(n=90) -с медицинскими сестрами и младшим медицинским персоналом. 39,2% респондентов отмечали на дефицит времени в общении со своим лечащим врачом. Учитывая, что подавляющее число респондентов (79,3%) отметили именно докторов и медицинский персонал как наиболее удобный источник информации о педиатрическом раке, исследователями предложено создание информацион-ной платформы для родителей педиатрических онкопациентов с целью предоставления доступа к информации относительно основных педиатрического рака. Выводы. Проведенное исследование выявило следующие проблемы: отсутствие адекватных коммуникационных связей между родителями пациентов с врачами и медицинским персоналом; недостаточную готовность родителей к получению информации по причине тяжелой эмоциональной травмы; дефицит времени у докторов и медицинского персонала для налаживания коммуникации. В ходе проведенного исследования найден инструмент для устранения определенных коммуникационных ошибок – создание видеоканала с визуальным и четко структурированным контентом для родителей пациентов с педиатрическим раком.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Артьомова, Н. С.
Гасюк, Н. І.
Калюжка, О. О.
Фастовец, М. М.
Соловйова, Г. О.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Попело, Ю. В.
    Поєднання традиційних та інтерактивних методів навчання при викладанні розділу "Вроджені вади розвитку обличчя" на кафедрі дитячої хірургічної стоматології / Ю. В. Попело // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - N 1. - С. 33-36


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ -- ORAL SURGICAL PROCEDURES (обучение)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Первый сезон Московской школы гастроэнтеролога завершен // Эффективная фармакотерапия. Гастроэнтерология = Effective Pharmacotherapy. Gastroenterology : рецензируемый научный журнал. - 2020. - N 2(on-line). - С. 10-11 . - ISSN 2307-3586


MeSH-~главная:
КЛИНИЧЕСКАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ -- CLINICAL CONFERENCE
ГАСТРОЭНТЕРОЛОГИЯ -- GASTROENTEROLOGY (тенденции)
ТЕРАПЕВТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ И СРЕДСТВА -- THERAPEUTICS (тенденции)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (тенденции)
ЛАБОРАТОРНЫЕ КЛИНИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ -- CLINICAL LABORATORY TECHNIQUES (использование)
Анотація: Московская школа гастроэнтеролога, в которой приняли участие гастроэнтерологи, гепатологи, терапевты, педиатры и врачи клинической и лабораторной диагностики, состоялась 24 апреля 2020 г. в онлайн-формате. Такой формат позволил создать уникальную площадку для обмена профессиональной информацией. К онлайн-конференции присоединились свыше 1500 врачей из разных городов России: Санкт-Петербурга, Калининграда, Нижнего Новгорода, Казани, Иркутска, Екатеринбурга, Краснодара и др.
Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)




    Григович, И. Н.
    Зачем детскому хирургу нужен педиатр? : материалы VII Всероссийской научно-практической конференции с международным участием «Неотложная детская хирургия и травматология», 14-16 февраля 2019 года Москва Часть 2/4 / И. Н. Григович, Ю. Г. Пяттоев // Дет. хирургия = Pediatrik surdgery : научно-практический журнал. - 2019. - Т. 23, № 8. - С. 24 . - ISSN 1560-9510


MeSH-~главная:
ДЕТИ -- CHILD
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (методы)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (методы)
Анотація: Актуальность. Патология, с которой встречается детский хирург, работающий в стационаре, а тем более в поликлинике, разнообразна по причинам ее вызывающим и по локализации. Несмотря на то, что детский хирург должен иметь базовую подготовку по педиатрии, этих знаний недостаточно для оценки анатомо-физиологических особенностей пациента, тем более, если имеются отклонения в развитии или сопутствующая патология. Цель. Определить взаимную зависимость двух специалистов (педиатра и детского хирурга). Пациенты. Среди хирургических пациентов есть новорожденные, дети грудного возраста, раннего, дошкольники и школьники. Среди них – больные с осложнениями инфекционного процесса, механическим нарушением проходимости трубчатых органов, кровотечениями, не поддающимися консервативной терапии. Любой из патологических процессов может локализоваться в многочисленных органах всех систем и, следовательно, иметь отношение к каждой из узких хирургических специальностей. Результаты. Взаимная зависимость двух специалистов (педиатра и детского хирурга) подразумевает, что не существует заболеваний, относящихся только к одной из этих специальностей; у нас один объект профессионального интереса – больной ребенок; педиатр – первый врач, который встречается с ребенком, больным или здоровым; педиатр – главный хранитель здоровья ребенка, независимо от того здоров ребенок или болен, а если болен, то независимо от того, и не важно к какой специальности относится его заболевание. Заключение. Нами были разработаны показания для совместного осмотра детского хирурга и педиатра: при неясном диагнозе у ребенка любого возраста, если с момента поступления прошло более 6 ч; при поступлении больного в возрасте до 3 лет, даже если диагноз ясен и хирург собирается приступить к лечебным действиям; при поступлении ребенка любого возраста с острой хирургической патологией, если его состояние оценивается как тяжелое; при поступлении ребенка любого возраста с тяжелой сочетанной травмой; при осложнённом течении послеоперационного периода в первые 48–72 ч.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Пяттоев, Ю. Г.

Вільних прим. немає




    Воробьева, А.
    Значение типа конституции для своевременной диагностики острой пневмонии у детей / А. Воробьева, В. Сапожников // Врач = Vrach : ежемесячный научно-практический и публицистический журнал. - 2020. - Т. 31, № 2. - С. 12-17 . - ISSN 0236-3054


MeSH-~главная:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (тенденции)
ПУЛЬМОНОЛОГИЯ -- PULMONARY MEDICINE (тенденции)
ПНЕВМОНИЯ -- PNEUMONIA
ДЕТИ -- CHILD
ТЕЛА КОНСТИТУЦИЯ -- BODY CONSTITUTION
Анотація: Авторами изучена частота встречаемости различных анамнестических и объективных критериев у госпитализированных детей с диагнозом острой пневмонии с учетом типа конституции.
Дод.точки доступу:
Сапожников, В.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)