Motivational factors influencing undergraduate students to pursue dentistry as future career at ukrainian universities = Мотиваційні фактори вибору стоматології в якості майбутньої професії у студентів українського університету / N. V. Yanko [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2024. - Т. 24, № 1. - С. 208-214 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ СПЕЦИАЛЬНОСТИ -- SPECIALTIES, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Анотація: Розуміння мотивації студентів у виборі професії допомагає залучити здобувачів освіти до університету та мотивувати їх під час навчання. Мета статті - порівняти фактори мотивації обрати стоматологію як кар’єру у вітчизняних та іноземних студентів українського університету. Використовувалась анкета з 24 пунктів із закритими запитаннями для опитування здобувачів освіти ступеня магістра стоматології. Сприйняття студентами факторів мотивації досліджували за п'ятибальною шкалою Лайкерта. χ2-тест и регресійний аналіз використовувались для встановлення статистичних відмінностей. 121 вітчизняний та 59 іноземних студентів погодилися відповісти на запитання анкети щодо мотивації вибору стоматології для навчання. Серед вітчизняних студентів жінки складали 69,42%, а чоловіки – 30,58%. Вибірка іноземних студентів була представлена 32,2% жінок та 67,8% чоловіків. Як вітчизняні, так і іноземні студенти високо оцінили роль професійного статусу, високого доходу, здатності вести бізнес, практичних навичок, бажання працювати в галузі охорони здоров’я, бажання працювати з людьми та бажання служити суспільству у виборі кар’єри. Іноземні студенти оцінювали вище роль особистого досвіду стоматологічної допомоги та досвіду роботи у виборі професії. У вітчизняних студентів вплив друзів та особиста порада грали меншу роль, особливо порівняно з іноземними. Комп’ютерні поради та альтернативний курс (робота) мали меншу важливість для вітчизняних студентів, ніж для іноземних студентів. Наукові знання були менш важливими для іноземних студентів порівняно з вітчизняними студентами. Отже, для просування навчання в нашому університеті слід наголошувати про високий професійний статус стоматолога, високий дохід, можливість займатися бізнесом, а також про відпрацювання практичних навичок під час навчання та суспільно-корисну роль цієї професії. Для залучення здобувачів освіти з інших країн слід просувати меседжі про важливість особистого досвіду стоматологічної допомоги та роботи у виборі професії, а також залучати випускників нашого університету в соціальних мережах рекомендувати його для вивчення стоматології.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Yanko, N. V.
Kaskova, L. F.
Vashchenko, I. Yu.
Amosova, L. I.
Morhun, N. A.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Обгрунтування необхідності впровадження симуляційного навчання здобувачів стоматологічної освіти за результатами аналізу діяльності Стоматологічного медичного центру Національного медичного університету ім. О. О. Богомольця / В. Чопчик [та ін.] // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2023. - N 1. - С. 7-13


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
Дод.точки доступу:
Чопчик, Віталій
Канюра, Олександр
Біденко, Наталія
Копчак, Андрій

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Experience in organizing distance educational process and attestation of students of higher education by specialty of dentistry = Досвід організації дистанційного освітнього процесу та атестації здобувачів вищої освіти за спеціальністю стоматологія / V. G. Tsentilo [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 3(170). - С. 358-364 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY (кадры)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (тенденции)
Анотація: У часи карантину, введеного внаслідок пандемії COVID-19, процес переходу до дистанційного навчання у закладах вищої освіти країни, які готують фахівців галузі знань Охорона здоров’я за очною формою, у тому числі у Донецькому національному медичному університеті, відбувався достатньо складно. Найбільш вразливим виявився освітній процес на клінічних кафедрах. Проблему відносно теоретичної підготовки та контролю рівня знань здобувачів за спеціальністю Стоматологія вдалося вирішити шляхом застосування удосконалених за рахунок фото- та відеозображень клінічних ситуаційних завдань. Дещо невирішеною залишилася проблема практичної підготовки. За наявності карантинних обмежень атестацію здобувачів у 2020 році проводили у дистанційному форматі у вигляді практично-орієнтованого іспиту, для чого викладачами було виконано колосальний обсяг методичної роботи, наслідком якої був успішний випуск майбутніх лікарів-стоматологів, підготовлених за освітньо-кваліфікаційним рівнем «спеціаліст». Перерваний у лютому 2022 року освітній процес у Донецькому національному медичному університеті був відновлений у дистанційному форматі з квітня після його вимушеного переміщення з міст Краматорськ і Маріуполь до міста Кропивницький. За тимчасово скасованого тестового іспиту Крок 2 атестація здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня відбулася у формі комплексного практично-орієнтованого кваліфікаційного іспиту також у дистанційному форматі. Минулого навчального року освітній процес знов проходив переважно дистанційно, однак напрацювання попередніх років створили підґрунтя для проведення освітніх заходів на достатньому методологічному рівні з забезпеченням відповідності вимогам Стандарту вищої освіти. Досвід організації освітнього процесу та атестації здобувачів вищої освіти за спеціальністю Стоматологія у дистанційному форматі виявив певні досягнення і проблеми щодо їх підготовки. Водночас в умовах непереборних обставин воєнного стану та першочерговості безпекових вимог дистанційний формат дозволяє здобувачам продовжувати освіту і готуватися до професійної діяльності.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Tsentilo, V. G.
Udod, O. A.
Dramaretska, S. I.
Voronina, G. S.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Використання інформаційних технологій у підготовці майбутніх стоматологів / Л. Ф. Каськова [и др.] // Укр. стоматол. альманах = Ukrainian Dental Almanac : науково-практичний фаховий журнал. - 2023. - № 2. - С. 47-50 . - ISSN 2409-0255


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS
Анотація: Сучасна система освіти орієнтована на реалізацію високого потенціалу комп’ютерних і телекомунікаційних інформаційних технологій, які дають можливість опановувати практичні знання і вміння. Метою роботи став розгляд деяких інформаційних технологій, які можуть використовуватись під час викладання стоматологічних дисциплін. На думку авторів, ефективність застосування інформаційних технологій для опанування практичних навичок під час дистанційного навчання може бути забезпечена виконанням таких умов: відеоконтакту здобувачів освіти й викладача, онлайн-демонстрації процесів діагностики й лікування, виконаних висококласними лікарями з коментарями викладача, доступу до опису складних випадків діагностики й лікування стоматологічних хвороб. Крім того, демонстрація викладачем практичних навичок на фантомі перетворює онлайн-конференцію у віртуальний майстер-клас. Перспективним є подальше дослідження вподобань здобувачів освіти щодо корисності різних видів інформаційних технологій для них.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Каськова, Л. Ф.
Янко, Н. В.
Андріянова, О. Ю.
Ващенко, І. Ю.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Любарець, С. Ф.
    Дистанційне навчання студентів-стоматологів у закладі вищої освіти - виклики сьогодення / С. Ф. Любарець // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2022. - N спецвип. №4. - С. 35-36


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Досвід застосування сучасних технічних засобів у педагогічному процесі на кафедрі хірургічної стоматології / Л. В. Тарнавська [и др.] // Укр. стоматол. альманах = Ukrainian Dental Almanac : науково-практичний фаховий журнал. - 2022. - № 1. - С. 70-74 . - ISSN 2409-0255


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
КОМПЬЮТЕРНАЯ ГРАМОТНОСТЬ -- COMPUTER LITERACY
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET (использование)
Анотація: Проблема розвитку інформаційно-педагогічних технологій і створення умов для організації навчання і творчої діяльності студентів нині актуальна. Прерогативою вищих медичних закладів освіти виступає підготовка кваліфікованого фахівця, компетентного, відповідального і здатного до ефективної роботи за фахом на рівні світових стандартів, готового до постійного професійного зростання й конкурентоспроможного на ринку праці. Новітні методики й технології в педагогічній сфері, з одного боку,забезпечують соціальну й професійну мобільність і зорієнтований підхід до розвитку критичного мислення й пізнавальної діяльності студентів, також сприяють ефективній організації їхньої самостійної роботи, самовдосконаленню й самовихованню як майбутнього лікаря-стоматолога, а з іншого – допомагають і самим викладачам у професійно-особистісному розвитку. За допомогою сучасних комп’ютерних технологій можна реалізувати творчий освітній потенціал студентів, у навчально-практичних центрах оволодіти практичними навичками, а також розвинути вміння самостійно знайти відповіді на ту чи іншу проблему в мережі інтернет. Основне завдання закладів вищої освіти – навчити студентів самостійно здобувати знання, уміти правильно організувати самостійну роботу.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Тарнавська, Л.В.
Кімак, Г.Б.
Гайошко, О.Б.
Пермінов, О. Б.
Павелко, Н. М.
Тарнавський, П. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Ректор ПДМУ Вячеслав Ждан: "Час висуває нові вимоги до якості підготовки медиків" / розмову вів С. Радлінський // ДентАрт. - 2022. - N 1. - С. 70-78


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Дод.точки доступу:
Радлінський, Сергій \розмову вів.\

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    A study of the effectiveness of distance learning at a medical university in Ukraine / H. Yu. Morokhovets [и др.] // Проблеми екології та медицини : науково-практичний журнал. - 2022. - Т. 26, № 3/4. - С. 34-40


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, тенденции)
Анотація: У статті проаналізовано досвід запровадження дистанційного навчання в Україні, досліджено ефективність онлайн навчання в порівнянні з аудиторною формою, розглянуто роль мотивації в процесі дистанційного навчання та фактори, що впливають на ефективність онлайн навчання. Метою дослідження є визначення, теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності дистанційного навчання в медичному університеті. Авторами проаналізовано результати анкетування 315 здобувачів медичного та стоматологічного факультетів Полтавського державного медичного університету другого (магістерського) і третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти. Показано, що онлайн навчання впливає не лише на рівень мотивації здобувачів освіти до продовження навчання, а й на ставлення до майбутньої професії. Дистанційне навчання спрямоване на індивідуалізацію процесу отримання знань на відстані з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Водночас необхідно відстежувати результати навчання та досліджувати їх залежність від зростання популярності онлайн навчання у світі. Авторами розроблено анкету на основі моделі Дональда Кіркпатріка та застосовано методику вивчення факторів привабливості професії. 85,49 % респондентів відзначили своє загальне враження від організації дистанційного навчання позитивним (271 респондент), задоволені організацією дистанційного навчання у ЗВО –74,13 % опитуваних, на питання «Наскільки ясно Ви розумієте, що роботи з отриманими дистанційно знаннями?» за шкалою від 1 до 5 (1 –не ясно взагалі, 5 –дуже ясно) респонденти розподілили свої голоси наступним чином –1,58%, 7,26 %, 29,97 %, 43,53 % та 17,66 % відповідно. Результати опитування за даним питанням не корелюють з результатами тестового контролю, проведеного в межах опитування (r=-0,06010, р=0,2892). Експериментальна перевірка показала розбіжності між загальним враженням від організації дистанційного навчання здобувачів та рівнем знань, які вони засвоїли під час дистанційного навчання. Рівень, за яким здобувачі визначали складність роботи під час дистанційного навчання, не корелював з результатами тестового контролю респондентів (r=0,04745, р=0,4028), та віком респондентів (r=0,1379, р=0,0242). При цьому рівень володіння технічними навичками роботи з програмним забезпеченням, веб-ресурсами залежав від віку опитуваних (r=0,2432, р менше 0,0001), але не корелював з рівнем, за яким здобувачі визначали складність роботи під час дистанційного навчання (r=0,0818, р=0,1826), та рівнем загального вражання від вивчення дисципліни (r=-0,0972, р=0,1130). Наявність попереднього досвіду дистанційного навчання не корелювала з показником результативності вивчення дисципліни (r=0,003982, р=0,9441), що свідчить про те, що попередній досвід дистанційного навчання не впливає на ефективність дистанційного навчання в цілому. Результати проведеного опитування дають змогу стверджувати, що на ефективність дистанційного навчання не впливають стать і рівень освіти. Натомість є підстави стверджувати, що на ефективність процесу значним чином можуть впливати комунікативні і технічні навички. Дослідження не претендує на остаточне розв’язання проблеми підвищення ефективності дистанційного навчання у середовищі медичного закладу вищої освіти. Подальшого вивчення потребують теоретико-методологічні аспекти зарубіжного досвіду використання спеціального програмного забезпечення (систем управління навчанням, баз даних, програмних оболонок) для оптимізації процесу дистанційного навчання.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Morokhovets, H. Yu.
Lysanets, Yu. V.
Bieliaieva, O. M.
Stetsenko, S. A.
Shlykova, O. A.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Попело, Ю. В.
    Важливість міждисциплінарного підходу при вивченні дитячої хірургічної стоматології / Ю. В. Попело // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - N 3/4. - С. 27-32


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY (обучение)
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ -- ORAL SURGICAL PROCEDURES (обучение)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Робочий зошит з пародонтології як один з елементів навчального процесу / Н. В. Манащук [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 4. - С. 11-13


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Дод.точки доступу:
Манащук, Н. В.
Бойцанюк, С. І.
Чорній, Н. В.
Залізняк, М. С.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Биденко, Н. В.
    Стоматология также безгранична, как мир [Текст] / интервью с проф. Н. В. Биденко ; беседовал С. Радлинский // ДентАрт. - 2021. - N 1. - С. 70-79


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Необходимость изучения вариативной анатомии и алгоритмов моделирования зубов / Л. Ломиашвили [и др.] // ДентАрт. - 2021. - N 1. - С. 41-46. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ЗУБА АНАТОМИЧЕСКИЕ КОМПОНЕНТЫ -- TOOTH COMPONENTS
ЗУБНЫЕ МОДЕЛИ -- DENTAL MODELS
Дод.точки доступу:
Ломиашвили, Л.
Мастерова, И.
Николаев, А.
Погадаев, Д.
Михайловский, С.
Худорошков, Ю.
Хорольский, Е.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Ільницька, О. М.
    Дистанційна форма навчання на післядипломній освіті підготовки лікарів-інтернів-стоматологів: міф чи реальність = Distance form of education on postgraduate education of training of internal dentists: myth or reality / О. М. Ільницька, А. Б. Костишин // Клінічна стоматологія. - 2021. - N 1. - С. 70-79


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Дод.точки доступу:
Костишин, А. Б.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    100 років стоматологічному факультету Національного медичного університету імені О. О. Богомольця = 100th birthday of the Dental faculty of O. Bohomolets National Medical University / О. А. Канюра [та ін.] // Клінічна стоматологія. - 2020. - N 3. - С. 82-89


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ПРЕПFACULTY, DENTALОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ СТОМАТОЛОГИЧЕСКОГО УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
Дод.точки доступу:
Канюра, О. А.
Біденко, Н. В.
Коваль, О. І.
Куц, П. В.
Мельник, А. О.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Бєліков, О. Б.
    Дистанційне навчання як принцип відкритого заняття = Distance learning as a principle of open lesson / О. Б. Бєліков, Н. В. Ватаманюк, В. І. Струк // Клінічна стоматологія. - 2020. - N 3. - С. 78-81


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Дод.точки доступу:
Ватаманюк, Н. В.
Струк, В. І.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Застосування педагогічних технологій при підготовці майбутніх стоматологів / М. О. Остафійчук [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2022. - Т. 22, № 1. - С. 162-167 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY (методы, организация и управление)
Анотація: На сучасному етапі розвитку сфери охорони здоров’я все більше уваги приділяється безпеці пацієнтів, етичним питанням, збільшенню відповідальності медичних працівників, високому рівню необхідної професійної кваліфікації та швидкій еволюції процедур та методів. Вищезазначене вимагає адаптування навчальних програм та використання усіх наявних освітніх інструментів і технологій при професійній підготовці майбутніх медичних фахівців. Метою дослідження було провести теоретичний аналіз наукових психолого-педагогічних, методичних та медичних публікацій, методичної роботи кафедри щодо застосування педагогічних технологій в процесі професійної підготовки майбутніх стоматологів. Матеріал та методи дослідження. Аналіз психолого-педагогічної, методичної літератури, матеріалів навчально-методичних конференцій, методичної роботи кафедри. Для досягнення мети, уточнення сутності та особливостей використання сучасних педагогічних технологій в освітньому процесі застосовано теоретичні методи (аналіз, синтез, узагальнення, порівняння, систематизація, педагогічне моделювання, теоретичне прогнозування). Використання сучасних педагогічних технологій, зокрема технологій симуляційного навчання та кейс-технології, в процесі професійної підготовки майбутніх стоматологів виконує кілька важливих функцій: контролюючу, оскільки виявляє знання, уміння та навички студентів; навчальну, тому що вимагає досягнення студентами певного рівня навчання; виховну, оскільки відбувається формування особистісних якостей майбутніх лікарів. Ефективно організовуючи самостійну й аудиторну діяльність студента, викладач сприяє розвитку клінічного мислення, що неодмінно стає основою формування кваліфікованих та успішних лікарів. Технології симуляційного навчання та кейс-технології сприяють формуванню професійної компетентності майбутніх фахівців, умінь та навичок, розвитку особистості, здатності до самонавчання, зміні парадигми мислення, вмінню переробляти значні об’єми інформації, а також розвитку вимог щодо якості фахівця, який повинен володіти оптимальною поведінкою в різних ситуаціях, відрізнятися системністю та ефективністю дій. Технології симуляційного навчання дозволяють багаторазово та точно відтворювати важливі клінічні сценарії та надають можливість адаптувати навчальну ситуацію для кожного студента.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Остафійчук, М. О.
Батіг, В. М.
Бамбуляк, А. В.
Лопушняк, Л. Я.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Проблеми та перспективи освітнього процесу у здобувачів стоматологічного факультету з нормативним терміном навчання / Г. А. Єрошенко [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2022. - Т. 22, № 1. - С. 158-161 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Здобувачі вищої освіти, які приходять на навчання в медичні вузи, зазвичай, володіють високорозвиненим логічним і абстрактним мисленням та здатністю керувати власними розумовими процесами. Однак, деякі з них, через не повністю сформовані певні риси особистості (готовність до навчання, здатність самостійно вчитися, уміння контролювати себе й свої емоції та правильно розподіляти навчальний і вільний час) не завжди успішно опановують нові знання та вміння. Здобувачі освіти, які мають диплом молодшого спеціаліста та вступають в медичні університети на спеціальність «стоматологія», навчаються на рік менше за рахунок перезарахування частини вивчених в медичних коледжах предметів. Адаптаційні процеси у здобувачів зі скороченим нормативним терміном навчання в порівнянні з першокурсниками, що вступають у вузи відразу після отримання середньої освіти, проходять швидше та більш злагоджено. Здобувачі вузів, які закінчили медичні коледжі, мають базовий запас початкових професійних знань, що полегшує процес їх адаптації до навчання. На кожній кафедрі університету навчально-методичні матеріали знаходяться на сайтах кафедр і використовуються в навчальному процесі для аудиторної, самостійної та індивідуальної роботи здобувачів. В залежності від напрямку спеціалізації кафедр, здобувачам надаються відповідні знання, вміння та навички. На кафедрах морфологічного профілю здобувачі вищої освіти навчаються досліджувати різні рівні організації живого, біологічні явища і процеси, вивчають будову та функції окремих органів, систем і організму людини в нормі та при розвитку патологічних процесів, навчаються використовувати набуті знання в подальшому навчанні та у майбутній практичній діяльності. В процесі навчання багато уваги приділяється вивченню здобувачами-стоматологами органів ротової порожнини, великих слинних залоз, джерел розвитку тканин зуба та виникненню можливих порушень при цьому, особливостям макрота мікроскопічної будови структур зуба, функціям, термінам прорізування, профілактиці захворювань та лікуванню зубів. Метою навчання на клінічних кафедрах є поглиблення рівня теоретичної підготовки, опанування практичними навичками діагностики, лікування і профілактика зубощелепних захворювань та підготовка здобувачів освіти до самостійної професійної діяльності. Організація навчального процесу у здобувачів стоматологічного факультету з нормативним терміном навчання в медичних університетах направлена на реалізацію принципів компетентнісного підходу та орієнтується на кінцеві цілі освітнього процесу – підготовку до професійної діяльності майбутнього лікаря-стоматолога.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Єрошенко, Г. А.
Лисаченко, О. Д.
Пелипенко, Л. Б.
Шевченко, К. В.
Волошина, О. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Попело, Ю. В.
    Поєднання традиційних та інтерактивних методів навчання при викладанні розділу "Вроджені вади розвитку обличчя" на кафедрі дитячої хірургічної стоматології / Ю. В. Попело // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - N 1. - С. 33-36


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ -- ORAL SURGICAL PROCEDURES (обучение)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Досвід викладання вибіркової дисципліни "Сучасні принципи діагностики та лікування дизонтогенетичної патології щелепно-лицевої ділянки" / П. І. Ткаченко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - N 1. - С. 17-21


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (стандарты)
ЧЕЛЮСТНО-ЛИЦЕВЫЕ АНОМАЛИИ -- MAXILLOFACIAL ABNORMALITIES (генетика, диагностика, лекарственная терапия, хирургия)
Дод.точки доступу:
Ткаченко, П. І.
Доленко, О. Б.
Лохматова, Н. М.
Білоконь, С. О.
Попело, Ю. В.
Коротич, Н. М.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Петрушанко, Т. О.
    Особливості та перспективи дистанційного навчання на кафедрі терапевтичної стоматології / Т. О. Петрушанко, Т. Д. Бублій, Л. І. Дубовая // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - N 1. - С. 14-16


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS (эпидемиология)
Дод.точки доступу:
Бублій, Т. Д.
Дубовая, Л. І.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)