The debate surrounding academic ratings: a critical analysis = Дебати навколо академічних рейтингів: критичний аналіз / O. M. Bieliaieva [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 3(170). - С. 349-354 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (тенденции)
Анотація: Стаття присвячена феномену академічних рейтингів, які нині стали одним із впливових важелів визначення конкурентоспроможності закладів вищої освіти на міжнародному, національному, регіональному рівнях, а також закономірним результатом її масового та комерціалізованого характеру. Зазначається, що протягом усього періоду існування академічних рейтингів триває палка дискусія щодо їх корисності, об’єктивності, якості й валідності. Наведено аргументи противників рейтингування, які наголошують, що академічні рейтинги часто упереджені або засновані на методологіях, які не є транспарентними (вага порівнюваних показників, алгоритми розрахунку, методологічна обґрунтованість при зборі даних тощо). Підкреслюється, що незважаючи на постійну й копітку працю укладачів над тим, щоб рейтинги стали максимально прозорими, натепер вони часто не відповідають очікуванням університетського менеджменту й академічної спільноти, а також надають мало корисної інформації, необхідної для реальних і потенційних стейкголдерів. Аналіз літератури з досліджуваного питання засвідчив, що особливо це стосується представників європейських університетів. Противники рейтингів пояснюють такий status quo кардинальною різницею, з одного боку, між британською та американською освітніми системами, а з іншого, між національними освітніми системами Європи. Закцентовано увагу на тому, що орієнтація рейтингів головним чином на бібліометричний аналіз наукових публікацій викладачів, є, наприклад, невигідною для французьких університетів, оскільки особливістю французької системи вищої освіти (на відміну від британської чи американської) є те, що наукова діяльність в основному зосереджена в науково-дослідних центрах, а освітня діяльність – в університетах. Зазначається, що аналіз показників якості різних напрямів діяльності окремого закладу вищої освіти та освітньої системи країни в цілому уможливлює отримання неупередженої інформації щодо конкурентоспроможності у досліджуваній сфері. У зв’язку із чим «боротьбу за місце під сонцем» варто сприймати як реальність, що визначає як нинішній стан, так і перспективи подальшого розвитку вищої освіти. Автори підсумовують, що рейтинги, незважаючи на дискусійність, стали невід’ємною складовою глобального освітнього й інформаційного просторів, слугуючи одним із інструментів вимірювання інституційної спроможності, пошуку нових підходів до ефективного використання потенціалу університетів, коригування стратегії розвитку та стимулювання позитивних змін в освітньому середовищі.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Bieliaieva, O. M.
Lysanets, Yu. V.
Bilash, S. M.
Skrypnikova, T. P.
Khmil, T. A.
Solohor, I. M.
Havrylieva, K. H.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Майданович, Я. О.
    Гігієнічна оцінка факторів ризику для здоров'я студентів випускників Національного медичного університету імені О. О. Богомольця / Я. О. Майданович // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2022. - N спецвип. №3. - С. 88-89


MeSH-~главная:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Lysanets, Yu. V.
    The effectiveness of «TED Talks» video materials inteachingenglishat a medical university = Ефективність відеоматеріалів ресурсу«TED Talks» при викладанні англійської мови у медичному університеті / Yu. V. Lysanets, O. M. Bieliaieva, H. Yu. Morokhovets // Проблеми екології та медицини : науково-практичний журнал. - 2022. - Т. 26, № 5/6. - С. 37-40


MeSH-~главная:
ЛИНГВИСТИКА -- LINGUISTICS
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- AUDIOVISUAL AIDS
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES
Анотація: The article examines the methodological potential of video materials from the TED Talks resource(Technology Entertainment Design) in the context of teaching English for Professional Purposes and Academic English at medical higher education institutions. The TED Talks video materials cover not only topical issues of natural sciences but also modern problems of education, culture, history, business, sustainable development, etc., therefore, they can contribute to the development of both hard and soft skills of undergraduate and Ph.D. students majoring in Health Care and Biology. Short TED Talks delivered by experts from various spheres can be used to develop public speaking skills, analytical listen-ng, rhetorical text analysis, etc. The paper presents several linguodidactic mechanisms aimed at the development, practice, and systematization of the above skills to optimize students’ mastering of grammatical constructions and lexical material. The methodological algorithm is represented by receptive, reproductive, and productive types of exercises and can be used to improve communicative competence and English language proficiency, to organize the classroom and extracurricular activities, as well as a distance learning mode. The research may be of interest to teachers of English at medical universities, as well as specialists from other fields, in the process of planning training sessions and developing educational and methodological materials. = У статті досліджено методологічний потенціал відеоматеріалів ресурсу “TED Talks” (Technology Entertainment Design) у контексті викладання англійської мови за професійним спрямуванням та англійської мови наукового спілкуванняу медичному ЗВО. Відеоматеріали ресурсу “TED Talks” охоплюють не лише актуальні питання природничих наук, але й сучасні проблеми освіти, культури, історії, бізнесу, сталого розвитку тощо, тому одночасно можуть сприяти розвитку як hard, так іsoftskills здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти напрямів підготовки 22 – «Охорона здоров’я», 09 – «Біологія». Короткі англомовні виступи фахівців з різноманітних галузей знань, представлені на платформі “TED”, можуть використовуватися з метою розвитку навичок публічного мовлення, аналітичного слухання, риторичного аналізу тексту тощо. Розроблено лінгводидактичні механізми, спрямовані на розвиток, відпрацювання і систематизацію вищевказаних навичок з метою оптимізації засвоєння граматичних конструкцій та лексичного матеріалу. Методологічний алгоритм представлений рецептивним, репродуктивним і продуктивним типами вправ і може застосовуватися для вдосконалення різних видів мовленнєвої діяльності, для організації роботи здобувачів освіти в аудиторний і позааудиторний час, а також в умовах дистанційного навчання. Дослідження може бути цікавим викладачам англійської мови як іноземної у медичних вишах, а також фахівцям з інших професійних галузей, у процесі планування навчальних занять та розробки навчально-методичних матеріалів.
Дод.точки доступу:
Bieliaieva, O.M.
Morokhovets, H.Yu.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Академічні рейтинги – mirror image глобалізації в освіті / В. М. Ждан [и др.] // Проблеми екології та медицини : науково-практичний журнал. - 2022. - Т. 26, № 5/6. - С. 20-31


MeSH-~главная:
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES (организация и управление, стандарты, статистика, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
Анотація: Розглянуто феномен академічних рейтингів і коротку історію їх виникнення. Дано узагальнену характеристику найбільш впливових рейтингів. Проаналізовано погляди прихильників і противників академічних рейтингів. Показано, що в умовах глобалізаційних процесів в освіті академічні рейтинги розглядаються низкою вчених як один з інструментів, призначених для вимірювання конкурентоспроможності освітніх закладів, формування стратегії подальшого розвитку університетів та їх трансформації. З огляду на те, що питання щодо методології укладання академічних рейтингів і логіки їх використання залишається дискусійним, наведено аргументи опонентів рейтингування. Зокрема, висловлюється думка, що основні індикатори, які впливають на місце в більшості існуючих нині рейтингів, релевантні для університетів науково-дослідного типу, які мають надзвичайно потужні джерела фінансування, що й зумовлює їх конкурентоспроможність і незмінно високі місця. У зв’язку із цим рейтинги з інструменту вимірювання якості освіти почасти перетворилися на економічний і політичний інструмент із «відчутним геополітичним присмаком», що навряд чи може призвести до значного покращення якості освіти. Закцентовано увагу на тому, що існуюча нині методологія укладання рейтингів може бути доцільною лише для університетів світового рівня, які становлять 3 ‒ 5% від загальної кількості закладів вищої освіти в різних країнах світу. У висновках зазначається, що рейтинги, незважаючи на їх дискусійний характер, стали як невід’ємною частиною управлінської культури та глобального інформаційного простору, так і рушієм позитивних змін освітнього середовища університетів.
Дод.точки доступу:
Ждан, В.М.
Дворник, В.М.
Аветіков, Д.С.
Бєляєва, О. М.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Савчук, Т.
    Teaching physiology to students of medical psychology faculty in medical university / Т. Савчук, І. Тимофійчук // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2021. - № 2. - P104-106. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (обучение)
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES (организация и управление)
Анотація: У статті розглядаються особливості викладання фізіології студентам медичних університетів спеціальності “Медична психологія”. Від майбутнього лікаря – медичного психолога потрібна солідна теоретична підготовка в одній з найскладніших областей медицини – неврології та психіатрії. Саме з другого курсу, на заняттях з фізіології, починається розробка теоретичного матеріалу і закладаються основи клінічного мислення, що необхідно вже на старших курсах, на стажуванні для успішного оволодіння знаннями. Медична психологія вивчає психологічні аспекти діяльності лікаря та поведінки пацієнта. Він вивчає психічні прояви хвороб, роль психіки у їх виникненні, перебігу, лікуванні, а також у зміцненні здоров’я людини. Зв’язки психології та медицини настільки тісні, що для психологів, які працюють у цій галузі, медичні знання є абсолютно необхідними. Водночас лікарі все більше усвідомлюють необхідність психологічних знань для успішної медичної роботи. Отже, медична психологія – це область наукових знань і область практичних робіт, яка однаковою мірою стосується як медицини, так і психології. При розробці проблем медичної психології поєднуються зусилля психологів, фізіологів та лікарів. Актуальність медичної психології визначається основним положенням медицини про те, що лікар повинен лікувати не хворобу, а пацієнта. На кафедрі фізіології, де викладається студентам спеціальності “Медична психологія” викладається дисципліна “Фізіологія з основами нейрофізіології”, особлива увага приділяється вивченню розділів “Фізіологія нервової системи”, “Фізіологія сенсорних систем”, “Фізіологія вищої нервової діяльності”. Особлива увага викладачам кафедри приділяється виробленню практичних навичок вирішення ситуативних задач, набуттю навичок перевірки рефлекторної діяльності, вимірюванню часу рефлексу. Вирішення ситуативних проблем ставить проблему для майбутнього лікаря, навчити студента мислити клінічно і одночасно дає чудову теоретичну підготовку.
Дод.точки доступу:
Тимофійчук, І.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)




    Муравська, С.
    Медичні колекції українських університетів: генеза творення до 1914 р. / С. Муравська // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2021. - № 2. - С. 84-87. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES (история)
МУЗЕИ -- MUSEUMS (история)
Анотація: В статье прослеживается история комплектования университетских медицинских коллекций в так называемый "золотой век" музейного дела в среде вузов – с конца XVIII века до Первой мировой войны и значение таких компонентов университетского культурного наследия. Методология работы представляет собой совокупность научных принципов, общенаучных и специально-исторических методов. Научная новизна. В украинской историографии комплексно данный вопрос рассматривается впервые. Выводы. Первые медицинские коллекции в высших учебных заведениях Украины были накоплены преподавателями Львовского университета в конце XVIII века. В XIX веке в рамках создания системы классического образования на украинских территориях, входивших как в состав Российской, так и Австрийской империй, преподаватели упомянутого Львовского, Харьковского, Киевского и Новороссийского университетов также активно формировали медицинские коллекции. В настоящее время эти накопленные коллекции необходимо рассматривать в контексте их культурной значения. Это сильно повышает их шансы на сохранение в будущем.
Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)




    Бойчук, Т.
    Основні етапи розвитку Буковинського державного медичного університету за 1974-2020 рр. / Т. Бойчук, А. Мойсей // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2020. - № 4. - С. 6-10. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES (история)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история)
Анотація: У статті продовжено роботу з аналізу основних етапів розвитку БДМУ з 1974 р. до нинішнього часу. Метою даної статті є виділення найбільш значущих подій в історії БДМУ в період між тисяча дев'ятсот сімдесят четвертим роком, на якому зупинилося попереднє дослідження, і сьогоднішнім днем. Актуальність дослідження диктується необхідністю створення позитивного історичного стереотипу про БДМУ. Методика роботи грунтується на аналізі історіографічних видань і архівних матеріалів. Висновки. У тимчасовому проміжку 1974 -2020 гг. основні етапи розвитку Буковинського державного медичного університету були обумовлені історичними реаліями. З 1974 р до середини 1980-х років система освіти була вмонтована в радянську парадигму світосприйняття. Однак в професійному плані колектив навчального закладу чітко дотримувався наукового підходу до викладання спеціальних дисциплін, висуваючи на перший план практичну підготовку молодого лікаря. З початком «перебудови» в СРСР (друга половина 1980-х років) посилився період лібералізації політичного життя, що, безумовно, позначився на навчальному процесі, особливо в гуманітарному циклі предметів. З отриманням Україною державної незалежності відбулися основні організаційні зміни: в 1997 р заклад став академією, а з 2005 р - університетом. Це позначилося на змісті освіти. Університет приєднався до Болонського процесу. Стабільно велика кількість іноземних студентів - показник цих змін. Зникли дисципліни марксистсько-ленінського циклу. Заклад сміливо вступив в епоху електронних технологій, маючи солідну матеріально-технічну базу для цього.
Дод.точки доступу:
Мойсей, А.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)




    Мойсей, А.
    Кафедра суспільних наук та українознавства Буковинського державного медичного університету: сучасність та перспектики розвитку (2013-2020 рр.) / А. Мойсей // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2020. - № 2. - С. 19-36. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ГУМАНИТАРНЫЕ НАУКИ -- HUMANITIES (обучение)
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES (история)
Анотація: У статті розглянуті сучасний стан і перспективи розвитку кафедри суспільних дисциплін та українознавства Буковинського державного медичного університету. Метою даного дослідження є аргументація періодизації історії кафедри, опис основних характеристик розвитку, перспективних напрямків подальшої роботи. Актуальність диктується необхідністю визначення ролі кафедри суспільних наук та українознавства для гуманітарної сфери вузів України. Методика роботи заснована на аналізі історіографічних видань, архівних матеріалів, дослідженні сучасного стану гуманітарних дисциплін. Висновки. Аналіз логіки історичного розвитку кафедри підтверджує запропоновану у вступі періодизацію роботи цієї структурної одиниці БДМУ гуманітарного профілю: а) 1944-1991, б) 1991-2013, в) 2013 - сьогоднішній день. Підкреслені партійна ідеологізація першого періоду і перебудова структури і системи викладання на кафедрі в другому періоді. Сутність третього періоду ґрунтується на всебічному філософсько - методологічному, культурологічному, соціально-економічному, духовно правовому, валеологічному і філологічному дослідженнях ролі українознавства як цілісної системи знань у формуванні світогляду майбутніх фахівців-патріотів України. Антропоцентризм стає одним з головних напрямків майбутньої роботи, як і основні проблеми гуманітарного розвитку українського суспільства: історико-культурні, мовно-літературні та філософські. В цих напрямках і складається перспектива розвитку кафедри.
Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)




   
    Ужгородському національному університету - 75 // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. "Медицина". - 2020. - N 2(62). - С. 96-99


MeSH-~главная:
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES (история, кадры)
УКРАИНА -- UKRAINE
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    До 100-річчя Національного фармацевтичного університету // Фармац. журн. - 2021. - Том 76, N 5. - С. 3-4


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (история, кадры)
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES (история, кадры)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    100 років стоматологічному факультету Національного медичного університету імені О. О. Богомольця // Сучасна стоматологія = Современная стоматология. - 2020. - № 4. - С. 70-71


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (история)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история)
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES (история)
Дод.точки доступу:
\о нем\

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Дубенко, Дмитро.
    Перехресні стежки Київської хірургії (частина 1). Університетська клініка / Д. Дубенко // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2020. - N 3. - С. 4-9


MeSH-~главная:
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (история)
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES (история)
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Показники карієсу постійних зубів з урахуванням ступеня його активності в підлітків, які навчаються в різних закладах освіти / Л. Ф. Каськова [и др.] // Укр. стоматол. альманах = Ukrainian Dental Almanac : науково-практичний фаховий журнал. - 2021. - № 1. - С. 83-87 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-0255


MeSH-~главная:
КАРИЕС ЗУБОВ -- DENTAL CARIES
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES
ЗУБНОЙ РЯД ПОСТОЯННЫЙ -- DENTITION, PERMANENT
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
Анотація: Останніми роками спостерігається тенденція до погіршення стану стоматологічного здоров'я дітей і підлітків. Тому важливим є дослідження стоматологічного статусу осіб, які відвідують різні заклади освіти, для виявлення в них факторів ризику виникнення стоматологічних хвороб і розробки заходів щодо їх усунення. Наші дослідження показали, що відвідувачі коледжу в усіх досліджуваних вікових періодах (15, 16,17 і 18 років) мали гірші показники, ніж підлітки груп порівняння (школярі 15-16 років, студенти університету – 17-18 років). І ступінь активності карієсу мали 62% усіх обстежених підлітків, ІІ – 19,5%, ІІІ – 18,5%. Підлітки, які навчаються в коледжі, розподілились за ступенем активності карієсу таким чином: І ступінь – 36,3%, ІІ – 32,2%, ІІІ – 31,5%; у школі: І ступінь – 100%; в університеті: І ступінь – 97,4%, ІІ – 2,6%.Отримані результати свідчать про те, що відвідувачі коледжу мають тяжчий перебіг каріозної хвороби, ніж інші досліджувані, що потребує глибшого дослідження.Ключові слова: зуби, активність карієсу, підлітки, школа, коледж, університет.
Дод.точки доступу:
Каськова, Л. Ф.
Батіг, В. М.
Дрозда, І. І.
Кільмухаметова, Ю. Х.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Стоматологическому факультету Первого Санкт-Петербургского государственного медицинского университета им. академика И.П. Павлова 60 лет: вехи становления и развития / И. Н. Антонова [и др.] // Стоматология = Stomatologiia : научно-практический рецензируемый журнал. - 2020. - Т. 99, № 2. - С. 115-118. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0039-1735. - ISSN 2309-5318


MeSH-~главная:
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Анотація: Стоматологический факультет был открыт 2 июня 1959 г. на базе ЛМИ им. акад. И.П. Павлова. И уже 1 сентября 1960 г. начали свою работу кафедры ортопедической и терапевтической стоматологии. Первым деканом факультета стал доцент Д.Н. Балаценко, которого в 1960 г. сменил видный ученый и общественный деятель — профессор кафедры хирургической стоматологии Л.Р. Балон. В настоящее время на факультете обучаются около 2 тыс. студентов. Учебный процесс осуществляют 16 профессоров, 47 доцентов, 82 ассистента и учебно-вспомогательный персонал
Дод.точки доступу:
Антонова, И. Н.
Васильев, С. В.
Горбачева, И. А.
Орехова, Л. Ю.
Ткаченко, Т. Б.
Трезубов, В. Н.
Улитовский, С. Б.
Яременко, А. И.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Березницький, Я. С.
    Досвід проведення модуля «Невідкладна абдомінальна хірургія та проктологія» / Я. С. Березницький, В. П. Сулима, С. Л. Маліновський // Харківська хірургічна школа. - 2018. - N 1. - С. 185-188


MeSH-~главная:
ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS (обучение)
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (обучение)
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (методы, организация и управление)
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES (организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
Анотація: Основним завданням вищого навчального медичного закладу є підготовка кваліфікованого лікаря загальної практики. Тому належне викладання хірургії в комплексі інших дисциплін створить умови для якісної підготовки лікаря та якісного надання медичної допомоги на засадах сімейної медицини в майбутньому. Рівень кваліфікації лікаря стоїть на першому місці в системах освіти різних країн, тому зрозуміла необхідність застосування кредитно-модульної системи при викладанні хірургії для підготовки лікарів за фахом «Загальна практика-сімейна медицина». Для достатнього засвоєння необхідного обсягу знань та вмінь при викладанні хірургії необхідно організовувати структуру практичного заняття згідно рівнів професійної підготовки (рівнів засвоєння), виробничу практику «Помічник лікаря стаціонару» проводити під час навчання на модулі та будувати навчальний процес з відпрацюванням пропущених занять в додатково відведений термін. Вищенаведені заходи дозволяють покращити якість засвоєння дисципліни. Навіть студенти з великою кількістю пропусків отримають необхідний рівень теоретичних знань, практичних навиків та вмінь
Дод.точки доступу:
Сулима, В.П.
Маліновський, С.Л.

Примірників всього: 1
ЕР(МдС) (1)
Вільні: ЕР(МдС) (1)




   
    Уральская школа оториноларингологов. Кафедра оториноларингологии ФГБОУ ВО "Уральский государственный медицинский университет" / Х. Т. Абдулкеримов [и др.] // Вестн. оториноларингологии. - 2018. - Том 83, N 5. - С. 4-6


MeSH-~главная:
ОТОРИНОЛАРИНГОЛОГИЯ -- OTOLARYNGOLOGY (организация и управление, стандарты, тенденции)
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES (история, кадры)
Дод.точки доступу:
Абдулкеримов, Х. Т.
Григорьев, Г. М.
Карташова, К. И.
Давыдов, Р. С.
Абдулкеримов, З. Х.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Саварин, Т. В.
    Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі Університету ім. Аристотеля в м. Салоніках) = Development of higher education in Greece (on the example of Aristotle University of Thessaloniki) / Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль // Медична освіта. - 2018. - N 4. - С. 191-195


MeSH-~главная:
ГРЕЦИЯ -- GREECE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES (история)
Дод.точки доступу:
Яриш, Ю. Ю.
Денефіль, О. В.

Вільних прим. немає




   
    Особливості планування та обліку основних видів роботи науково-педагогічних працівників у вищих навчальних закладах України / Ю. Г. Масікевич [и др.] // Клініч. та експерим. патологія = Clinical & Experimental Pathology : щоквартальний український науково-медичний журнал. - 2016. - Т. XV, № 3. - С. 118-121 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1727-4338


MeSH-~главная:
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES
Кл.слова (ненормовані):
планирование и учет работы преподавателя, качество образовательных услуг
Дод.точки доступу:
Масікевич, Ю. Г.
Мислицький, В. Ф.
Ткачук, С. С.
Жуковський, О. М.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Дубініна, В. О.
    Філософська концепція ідеї університету / В. О. Дубініна, О. С. Біланов // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2018. - Т. 18, № 2. - С. 239-244. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Біланов, О. С.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    95 лет МГМСУ им. А.И. Евдокимова // Стоматология для всех : International Dental Review. - 2018. - № 1. - С. 62 . - ISSN 1999-172X


MeSH-~главная:
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)