Мультимедійні навчальні системи в освітньому процесі кафедри гістології, цитології та ембріології / О. Д. Лисаченко [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2023. - Т. 23, № 1. - С. 126-129 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA
АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- AUDIOVISUAL AIDS
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY
Анотація: Сучасні комп'ютерні технології направлені на покращення якості освітнього процесу, оперативність й ефективність надання навчальної інформації, структурування та систематизацію теоретичних й практичних знань, умінь та навичок. Гістологія, цитологія та ембріологія є фундаментальною дисципліною, яка базується на вивченні структурної організації клітин, тканин та органів. Комплексний інноваційний підхід до викладання дисципліни полягає в мультимедійному забезпеченні лекцій та практичних занять з візуалізацією тканинних та клітинних структур на електронномікроскопічному, світлооптичному та молекулярному рівнях; демонстрації мікроскопічних препаратів за допомогою відеосистем; поточних, підсумкових та заключних контролях знань шляхом комп'ютерного тестування. Новітні технології навчання допомагають задіяти графічну та аудіовізуальну інформацію, що сприяє залученню всіх органів сприйняття студентів-медиків та інтенсифікації навчального процесу в цілому. Великою популярністю у здобувачів освіти користується база цифрових зображень гістологічних препаратів при різних ступенях збільшення, яка застосовується при читанні лекцій, на практичних заняттях та під час самопідготовки. Мультимедійні навчальні системи направлені на удосконалення методів навчання, підвищення якості освіти, формування особистості здобувача, розвиток його світогляду та інтелекту. Вони включають мультимедійне забезпечення лекцій та практичних занять, самостійної роботи при підготовці до занять, змістовних модулів, контролю практичних навичок, іспиту з дисципліни, ліцензійного іспиту «Крок 1» з візуалізацією тканинних і клітинних структур.
Дод.точки доступу:
Лисаченко, О.Д.
Шепітько, В.І.
Борута, Н.В.
Пелипенко, Л. Б.
Вільхова, О. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Гринь, В. Г.
    Принцип використання мобільного мультимедійного комплексу «Оніко» на кафедрі анатомії людини полтавського державного медичного університету / В. Г. Гринь, І. Л. Федорченко, В. В. Литовка // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2023. - Т. 23, № 1. - С. 109-117 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
АНАТОМИЯ -- ANATOMY
МОДЕЛИ АНАТОМИЧЕСКИЕ -- MODELS, ANATOMIC
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA
АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- AUDIOVISUAL AIDS
ТЕЛА ЧЕЛОВЕКА ТРЕХМЕРНЫЕ ИЗОБРАЖЕНИЯ -- VISIBLE HUMAN PROJECTS
Анотація: Анатомія людини вивчається у циклі дисциплін загальної підготовки для освітньопро фесійних програм у галузі знань 22 – Охорона здоров’я. Навчання анатомії базується на лекційних та практичних заняттях, що вимагають оснащення різними засобами навчання. Важливою метою цих засобів є формування клінічних навичок майбутніх медиків. Методичні функції засобів навчання, що є компонентами системи, пов’язані, насамперед, зі специфікою викладання анатомії людини у медичному закладі вищої освіти, а також із реальними умовами, в яких здійснюється освітній процес. Активні та інтерактивні форми та методи навчання сприяють виконанню завдань, поставлених практико-орієнтованим підходом у сучасній освіті. Провідним принципом у процесі вивчення анатомії людини є принцип наочності. З’являється велика кількість комп’ютерних програм та додатків для електронних пристроїв, що дозволяють глибше вивчити будову тіла людини. Прикладом однієї з таких програм є 3D-атлас з анатомії людини – 3D Organon VR Anatomy – інтерактивний анатомічний атлас, що містить усі системи людського організму. Дана технологія активно використовується в освітньому процесі на кафедрі анатомії людини Полтавського державного медичного університету. Важливою перевагою інтерактивного столу є можливість його використання при проведення занять в дистанційному режимі (online), що актуально в час пандемії COVID-19 та в умовах воєнного стану в Україні. Анатомічний стіл демонструє модель тіла людини, дозволяючи здобувачам освіти візуалізувати та вивчати всі структури від кісток до органів, змінювати їх положення 3D форматі, збільшувати або зменшувати розміри, розташовувати в поперечному положенні (з метою оцінювання анатомічної форми та взаєморозташування органів усередині тіла людини). Крім того, інтерактивний анатомічний стіл дозволяє майбутнім лікарям розглядати певні системи, що допомагає значно індивідуалізувати навчальний процес. Мультимедійний комплекс «Оніко» спрямований на вивчення нормальної та топографічної анатомії, але підходить і для ознайомлення з хірургією, стоматологією, офтальмологією, судово-медичною експертизою та іншими медичними дисциплінами, що забезпечує міжкафедральну інтеграцію навчального процесу в університеті. Робота з вкрай реалістичними моделями дає студентам цінний досвід, який неможливо набути будь-яким іншим способом. Комплексне використання в процесі навчання нових комп’ютерних технологій і традиційних методів вивчення анатомії, що вже зарекомендували себе протягом багатьох років, дозволить більш поглиблено вивчити анатомію, що істотно підвищить освітній рівень майбутніх лікарів.
Дод.точки доступу:
Федорченко, І.Л.
Литовка, В.В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Полтавський навчально-практичний центр ‒ нова парадигма підвищення рівня клінічної підготовки медичного персоналу перинатальних центрів / В. М. Ждан [и др.] // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина = Неонатология, хирургия и перинатальная медицина = Neonatology, Surgery and Perinatal Medicine : щоквартальний медичний науково-практичний журнал. - 2013. - Т. III, № 1. - С. 19-23 . - ISSN 2226-1230


MeSH-~главная:
ПЕРИНАТАЛЬНЫЙ ПЕРИОД, НАБЛЮДЕНИЕ -- PERINATAL CARE (тенденции)
МАТЕРИ И РЕБЕНКА ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ ЦЕНТРЫ -- MATERNAL-CHILD HEALTH CENTERS (тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (тенденции)
ТЕЛЕМЕДИЦИНА -- TELEMEDICINE (использование, тенденции)
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA (использование)
Анотація: Створення перинатальних центрів ІІІ рівня акредитації в Україні потребує підвищення клінічної підготовки медичного персоналу створених лікувальних закладів з метою покращення якості надання медичної допомоги жінкам та дітям, зниження рівня материнської, перинатальної і малюкової захворюваності, інвалідності та смертності. У зв’язку з цим на базі Полтавського обласного перинатального центру був створений «Навчально-практичний центр», в якому шляхом застосування віртуального навчання, сучасних медичних освітніх технологій та мульти-дисциплінарного підходу на симуляторах здійснюється навчальний процес лікарів та середнього медичного персоналу. В структуру центру входить телемедична лабораторія, призначена для проведення телемедичних видів навчання, конференцій, консультацій та клінічних розборів введення пацієнтів. В роботі представлені розроблені варіанти імітаційних тренінгів для лікарів: акушерів-гінекологів, анестезіологів, неонатологів, лікарів загальної практики-сімейної медицини та середнього медичного персоналу.
Дод.точки доступу:
Ждан, В. М.
Лисак, В. П.
Похилько, В. І.
Ковальова, О. М.
Скалянський, Є. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Круть, А. Г.
    Мультимодальні стратегії удосконалення інфекційної безпеки в закладах охорони здоров'я стоматологічного профілю / А. Г. Круть, О. К. Толстанов, В. В. Горачук // Український медичний часопис. - 2021. - № 4. - С. 89-92


MeSH-~главная:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧРЕЖДЕНИЯ, ПРОФИЛАКТИКА ИНФЕКЦИЙ -- INFECTION CONTROL, DENTAL
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ, МЕРЫ ПРЕДОСТОРОЖНОСТИ ОТ ИНФЕКЦИИ -- UNIVERSAL PRECAUTIONS
Дод.точки доступу:
Толстанов, О. К.
Горачук, В. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Ярмошук, І. Р.
    Ефективність інтерактивних форм навчання та мультимедійних технологій на курсі «Хірургічна стоматологія» навчально-наукового інституту післядипломної освіти Іванофранківського національного медичного університету / І. Р. Ярмошук // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2019. - № 3(152). - С. 254-256. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
Анотація: У статті висвітлена методика впровадження в педагогічний процес поєднання інтерактивного навчання методом кооперативних груп і мультимедійних технологій. З метою поліпшення засвоєння матеріалу та розвитку клінічного мислення в лікарів-інтернів 2-го року навчання за спеціальністю „Стоматологія” на курсі „Хірургічна стоматологія” така методика використовується для проведення семінарського заняття, присвяченого вивченню захворювань слизової оболонки ротової порожнини, що триває 2 академічні години. Результати використання запропонованої педагогічної методики показали підвищення рівня володіння матеріалом та мотивації до вивчення або повторення матеріалу, тенденцію до формування вміння спілкуватися та працювати колективно, коректно формулювати запитання до колег чи робити їм зауваження, справедливо оцінювати пророблену роботу один одного, що своєю чергою сприяє підвищенню професійної майстерності через призму взаємодопомоги та підтримки. Отже, використання поєднання мультимедійних технологій та інтерактивного навчання методом кооперативних груп у процесі підготовки майбутнього висококваліфікованого лікаря-стоматолога є доцільним.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Малиновський, А. В.
    Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти = Advantages of modern simulation and multimedia technologies in teaching surgical diseases and endoscopic surgery for students and postgraduates / А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко // Медична освіта. - 2018. - N 4. - С. 67-70


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ЭНДОСКОПИЯ -- ENDOSCOPY (обучение)
МАНЕКЕНЫ -- MANIKINS
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA
ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ -- SURGICAL PROCEDURES, OPERATIVE (обучение)
Дод.точки доступу:
Ставничий, А. С.
Майоренко, М. Н.

Вільних прим. немає




    Куровська, В. О.
    Критерії сучасності лекції з фізіології = Criteria of modernity for physiology lectures / В. О. Куровська // Медична освіта. - 2016. - N 4. - С. 50-52


MeSH-~главная:
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
КОНСПЕКТЫ ЛЕКЦИЙ -- LECTURES
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Застосування інноваційних технологій як запорука підвищення ефективності та якості навчання у вищій школі = Application of innovative technologies as a guarantee of an increased efficiency and quality of teaching in higher education / С. І. Дубінін [и др.] // Медична освіта. - 2016. - N 4. - С. 12-14


MeSH-~главная:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA
Дод.точки доступу:
Дубінін, С. І.
Ваценко, А. В.
Пілюгін, В. О.
Улановська-Циба, Н. А.
Передерій, Н. О.
Рябушко, О. Б.
Овчаренко, О. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Вепрюк, Ю. М.
    Роль мультимедійних технологій у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіології = The role of multimedia technologies in improving of learning and mastering pathophysiology / Ю. М. Вепрюк, Ю. Є. Роговий // Медична освіта. - 2016. - N 4. - С. 5-7


MeSH-~главная:
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПАТОФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOPATHOLOGY
Дод.точки доступу:
Роговий, Ю. Є.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Пилипчук, В. І.
    Використання сучасних телекомукативних засобів у підготовці лікарів- хірургів на етапі післядипломної освіти. Медична освіта / В.І. Пилипчук // Архів клінічної медицини : науково-практичний ж-л. - 2015. - № 1. - С. 67-68

Рубрики: ВРАЧИ--PHYSICIANS

   ХИРУРГИЯ


   ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ--Education, Continuing


   МУЛЬТИМЕДИА--MULTIMEDIA


   ТЕХНОЛОГИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ--Technology Transfer


   ТЕХНОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ--TECHNOLOGY, MEDICAL


   ТЕЛЕМЕДИЦИНА--TELEMEDICINE


   КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ


Кл.слова (ненормовані):
ВРАЧИ ХИРУРГИ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ ПОДГОТОВКА ВР -- ПЕРЕПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТОВ -- МУЛЬТИМЕДИЙНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Михалойко, О. Я.
    Ефективність мультимедійних засобів у викладанні неврології студентам лікувального факультету / О. Я. Михалойко // Буковинський медичний вісник. - 2016. - Т. 20, № 1. - С. 258-259. - Бібліогр. в кінці ст.

Рубрики: НЕВРОЛОГИЯ

   МУЛЬТИМЕДИА


Анотація: Застосування мультимедійних технологій у викладанні навчального матеріалу з неврології студентам лікувального факультету дозволяє підвищити цікавість студента, урізноманітнити варіанти подачі інформації з можливістю інтерактивності, послідовності, цілісності та системності викладення матеріалу, що сприяє кращому засвоєнню матеріалу і підвищенню успішності студентів.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Організація і проведення самостійної роботи студентів II курсу з виконанням мультимедійних презентацій при вивченні предмета "Пропедевтика дитячої терапевтичної стоматології" / О. В. Базалицька [и др.] // Український стоматологічний альманах : науково-практичний рецензований журнал. - 2016. - № 1(т.1). - С. 100-102. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2409-0255

Рубрики: МУЛЬТИМЕДИА--MULTIMEDIA

   ОБУЧЕНИЕ--TEACHING


Кл.слова (ненормовані):
САМОСТОЯТЕЛЬНАЯ РАБОТА -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ ВУЗОВ -- МУЛЬТИМЕДИЙНЫЕ ПРЕЗЕНТАЦИИ
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Базалицька, О.В.
Костюк, І.Р.
Мельничук, Г.М.
Шовкова, Н. І.
Білищук, М. В.
Черепюк, О. М.
Кошкін, О. Є.
Олійник, Р. П.
Старченко, В. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Фрич, Н. І.
    Особливості проведення лекційних занять з дисципліни "Медична біологія" у студентів, що навчаються англійською мовою / Н. І. Фрич // Мед. освіта. - 2015. - N 1. - С. 123-124


MeSH-~главная:
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Постовітенко, К. П.
    Використання мультимедійних засобів у викладанні дисципліни "медична реабілітація" лікарям-інтернам / К. П. Постовітенко // Світ медицини та біології. - 2015. - № 3(52). - С. 166-169. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: МУЛЬТИМЕДИА--Multimedia

   ВРАЧИ--Physicians


Кл.слова (ненормовані):
МУЛЬТИМЕДИЙНЫЕ СРЕДСТВА -- ИНТЕРНЫ
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Перспективи інтеграції інноваційних технологій та інтерактивних елементів в освітній процес з клінічної фармакології / А. А. Капустянська, Н. В. Моісєєва, А. В. Вахненко // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : Науково-практичний ж-л. - 2015. - Том 15, N 2. - С. 22-26. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ--Diffusion of Innovation

   МУЛЬТИМЕДИА--Multimedia


Кл.слова (ненормовані):
ФАРМАКОЛОГИЯ -- ИННОВАЦИОННЫЕ МЕТОДЫ -- УЧЕБНЫЙ ПРОЦЕСС
Дод.точки доступу:
Капустянська, А.А.
Моісєєва, Н.В.
Вахненко, А.В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Шкурупій, Д. А.
    Мультимедійні технології в навчальному процесі медичного вишу: можливості і проблеми використання / Д. А. Шкурупій // ВІСНИК ПРОБЛЕМ БІОЛОГІЇ І МЕДИЦИНИ : Український науково-практичний журнал. - 2014. - Том 1, N 4. - С. 41-45. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: МУЛЬТИМЕДИА--Multimedia

   ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ--Educational Technology


Кл.слова (ненормовані):
ОБУЧЕНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- ТЕХНОЛОГИИ -- МУЛЬТИМЕДИЙНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Дидактика навчання гістології, цитології та ембріології: роль комп'ютерних технологій / Е. Ф. Барінов [та ін.] // Здоровье ребенка : научно-практический журнал. - 2013. - N 7. - С. 183-187

Рубрики: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ--EDUCATION, MEDICAL

   ГИСТОЛОГИЯ--HISTOLOGY


   ЦИТОЛОГИЯ--CELL BIOLOGY


   ЭМБРИОЛОГИЯ--EMBRYOLOGY


   МУЛЬТИМЕДИА--MULTIMEDIA


Дод.точки доступу:
Барінов, Е.Ф.
Сулаєва, О.М.
Ніколенко, О.Г.
Бондаренко, Н. Н.
Гатіна, І. К.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Гораш, Є. В.
    Ефективність мультимедійних засобів у викладанні топографічної анатомії та оперативної хірургії / Є. В. Гораш, О. В. Цигикало // ВІСНИК ПРОБЛЕМ БІОЛОГІЇ І МЕДИЦИНИ : Український науково-практичний журнал. - 2013. - Том 2, N 2. - С. 40-43. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: ОБУЧЕНИЕ--Teaching

   МУЛЬТИМЕДИА--Multimedia


Кл.слова (ненормовані):
ПРЕПОДАВАНИЕ -- МУЛЬТИМЕДИЙНЫЕ СРЕДСТВА -- ХИРУРГИЯ
Дод.точки доступу:
Цигикало, О.В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Швидкий, О. В.
    Використання інформативних технологій у навчальному процесі та створення електронного підручника / О.В. Швидкий, О.А. Хадикіна, В.С. Малиновська // МЕДИЧНА ОСВІТА : Науково-практичний журнал. - 2012. - N4. - С. 144-147 . - ISSN 1681-2751

Рубрики: ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

   ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ


Кл.слова (ненормовані):
УЧЕБНЫЙ ПРОЦЕСС -- УЧЕБНИКИ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ -- ИННОВАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ -- МУЛЬТИМЕДИА
Дод.точки доступу:
Хадикіна, О.А.
Малиновська, В.С.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Дидактичні умови впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в процес навчання медичної та біологічної фізики іноземних студентів / Н. В. Тронь, Н. В. Лобач, Ю. П. Ткаченко // СВІТ МЕДИЦИНИ ТА БІОЛОГІЇ : Головний редактор Ю.Б.Чайковський. - 2013. - N 2(37). - С. 182-183 : ил. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ--Education, Medical

   БИОФИЗИКА--Biophysics


   МУЛЬТИМЕДИА--Multimedia


   СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ--Students, Health Occupations


   МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ--International Educational Exchange


Кл.слова (ненормовані):
МУЛЬТИМЕДИЙНЫЕ СРЕДСТВА -- БИОФИЗИКА -- ТЕХНОЛОГИИ
Дод.точки доступу:
Тронь, Н.В.
Лобач, Н.В.
Ткаченко, Ю.П.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)