Професійна мотивація студентів як фактор інтеграції фундаментальних і клінічних навчальних дисциплін вищої медичної освіти / О. З. Мельнікова [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2024. - Т. 24, № 2. - С. 235-240 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
ФИЗИКА -- PHYSICS (тенденции)
Анотація: Представлена стаття присвячена актуальній проблемі медичної освіти – інтеграції фундаментальних і клінічних дисциплін. У зв’язку з великими темпами науково-технічного прогресу професіоналізм сучасних лікарів у великій мірі залежить від їх природничо-наукової підготовки, яка здійснюється на перших курсах медичних університетів. Важливу роль у ній має медична та біологічна фізика, інтеграція якої у медичну освіту утруднена складним змістом дисципліни, яку студенти мають засвоїти на початкових етапах навчання, та відсутністю розуміння першокурсниками зв’язків між фізикою, математикою та медициною. У статті представлений досвід, як їх можна продемонструвати при вивченні медичної та біологічною фізики на прикладі створення рентгенівського комп’ютерного томографу, що може служити одним із засобів професійної мотивації студентів для найкращого оволодіння фундаментальними науками. Показано, що на заняттях з дисципліни необхідно використовувати природничі знання, отримані студентами у школі, посилаючись на відповідні підручники з фізики, біології, хімії, та на їх основі вирішувати завдання, які повинні стати базовими, фундаментальними для подальшого клінічного використання. На прикладі теми практичного заняття «Фізичні основи рентгенодіагностики і рентгенотерапії» продемонстровано, що основною його задачею має бути розгляд тих властивостей рентгенівського випромінювання, які дозволяють його застосовувати в різних областях медицині, а основну увагу приділити принципам отримання рентгенівських зображень в реографії, флюорографії і комп’ютерній томографії. Показано, що професійній мотивації студентів сприяють організація наукового гуртка з біофізики, особливо, відвідування університетської клініки й тренінгового центру університету, що надає приклади практичного використання теоретичних знань студентів. У статті наголошується, що інтеграція фундаментальних і клінічних дисциплін на основі професійної мотивації має проводитись з дотриманням таких педагогічних принципів навчання, як науковість, наступність і послідовність.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Мельнікова, О. З.
Іванченко, О. З.
Лур'є, К. І.
Мікаєлян, Г. Р.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Motivational factors influencing undergraduate students to pursue dentistry as future career at ukrainian universities = Мотиваційні фактори вибору стоматології в якості майбутньої професії у студентів українського університету / N. V. Yanko [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2024. - Т. 24, № 1. - С. 208-214 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ СПЕЦИАЛЬНОСТИ -- SPECIALTIES, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Анотація: Розуміння мотивації студентів у виборі професії допомагає залучити здобувачів освіти до університету та мотивувати їх під час навчання. Мета статті - порівняти фактори мотивації обрати стоматологію як кар’єру у вітчизняних та іноземних студентів українського університету. Використовувалась анкета з 24 пунктів із закритими запитаннями для опитування здобувачів освіти ступеня магістра стоматології. Сприйняття студентами факторів мотивації досліджували за п'ятибальною шкалою Лайкерта. χ2-тест и регресійний аналіз використовувались для встановлення статистичних відмінностей. 121 вітчизняний та 59 іноземних студентів погодилися відповісти на запитання анкети щодо мотивації вибору стоматології для навчання. Серед вітчизняних студентів жінки складали 69,42%, а чоловіки – 30,58%. Вибірка іноземних студентів була представлена 32,2% жінок та 67,8% чоловіків. Як вітчизняні, так і іноземні студенти високо оцінили роль професійного статусу, високого доходу, здатності вести бізнес, практичних навичок, бажання працювати в галузі охорони здоров’я, бажання працювати з людьми та бажання служити суспільству у виборі кар’єри. Іноземні студенти оцінювали вище роль особистого досвіду стоматологічної допомоги та досвіду роботи у виборі професії. У вітчизняних студентів вплив друзів та особиста порада грали меншу роль, особливо порівняно з іноземними. Комп’ютерні поради та альтернативний курс (робота) мали меншу важливість для вітчизняних студентів, ніж для іноземних студентів. Наукові знання були менш важливими для іноземних студентів порівняно з вітчизняними студентами. Отже, для просування навчання в нашому університеті слід наголошувати про високий професійний статус стоматолога, високий дохід, можливість займатися бізнесом, а також про відпрацювання практичних навичок під час навчання та суспільно-корисну роль цієї професії. Для залучення здобувачів освіти з інших країн слід просувати меседжі про важливість особистого досвіду стоматологічної допомоги та роботи у виборі професії, а також залучати випускників нашого університету в соціальних мережах рекомендувати його для вивчення стоматології.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Yanko, N. V.
Kaskova, L. F.
Vashchenko, I. Yu.
Amosova, L. I.
Morhun, N. A.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Аналіз факторів мотивації до навчальної та наукової роботи серед студентів під час війни / Т. В. Мамонтова [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2023. - Т. 23, № 3. - С. 164-168 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
ВОЙНА -- WAR
Анотація: Російське вторгнення в Україну 24 лютого 2022 року зруйнувало можливість для молодого покоління країни реалізувати потребу у освіті та науці за рахунок руйнування закладів вищої освіти, відсутності реактивів, обладнання, електроенергії та погіршення комунікації між студентами та науковими керівниками, які змушені використовувати дистанційні технології для організації навчального і наукового процесу. Мета - аналіз факторів мотивації до навчальної та наукової роботи серед студентів під час війни. Матеріали і методи. У перехресному дослідженні взяли участь 75 респондентів, які навчалися у вищих навчальних закладах України на момент 24 лютого 2022 року у період з вересня по жовтень 2022 року. Результати. Від початку війни в Україні скорочення часу на навчальний процес відзначили 36% респондентів, на наукову роботу - 18,67% респондентів. Аналіз залучення респондентів до наукової роботи під час навчання у ЗВО показав, що 67% осіб вважають студентську наукову роботу важливою складовою освітнього простору. До війни найбільш пріоритетними факторами мотивації дівчат було соціальне схвалення від родини або друзів та отримання винагород та заохочень. Серед хлопців, в свою чергу, було важко визначити найбільш вагомий фактор мотивації, яким, з невеликим відривом, стали соціальне схвалення від родини або друзів та отримання інтересу і задоволення від процесу. З початком війни основними мотивуючими факторами серед дівчат залишились цікавість до науки та визнання цінності досягнутого результату, тоді як серед юнаків відзначалась втрата кордонів між пріоритетами в мотивації до науки. Висновки. Війна суттєво вплинула на переосмислення ставлення до наукової роботи та негативно відзначилась на мотивації до неї серед студентів, визначено скорочення середньої кількості часу, виділеного на реалізацію наукового проекту студентами. Це дослідження може допомогти нам визначити стратегію посилення мотивація та залучення молоді до наукової роботи та покращення якості освіти під час навчання в університетах під час війни.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Мамонтова, Т. В.
Мягкохліб, А. А.
Міщенко, І. В.
Донченко, В. І.
Мамонтова, В. Д.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Мельник, С. В.
    Дослідження мотивації пацієнтів, які звертаються за ортодонтичною допомогою / С. В. Мельник, К. В. Зомбор, В. С. Мельник // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2022. - Т. 22, № 3/4. - С. 134-137 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОРТОДОНТИЯ КОРРИГИРУЮЩАЯ -- ORTHODONTICS, CORRECTIVE
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Анотація: Проблема збереження й зміцнення здоров’я населення за всіх часів була однією із ключових у суспільстві. Стоматологічна допомога відноситься до числа найбільш затребуваних видів медичної допомоги, підвищення якості її надання є важливим завданням охорони здоров'я. Враховуючи важливість приділяти увагу думці пацієнтів при різних методах лікування для отримання успішного результату та вплив різних факторів на успіх лікування з точки зору пацієнта та клініциста, видається необхідним провести дослідження для оцінки очікування пацієнтами до та після ортодонтичного лікування, щоб оцінити можливі змінні. Мета дослідження: Оцінка даних, щодо мотивації звернення пацієнтів за ортодонтичною допомогою, що може допомогти лікарям-ортодонтам задовільнити очікувані потреби пацієнтів і досягти успішного результату лікування. Матеріали та методи дослідження. В рамках дослідження було проведено соціологічне опитування 300 пацієнтів від 15 до 58 років (37,3% чоловіків, 62,7% жінок, середній вік: 25,4 року), які звернулися в «Університетську клінічну стоматологічну поліклініку» Ужгородського національного університету. Для соціологічного опитування пацієнтів було розроблено анкету та застосовано метод анонімного анкетування. Широке коло питань, внесених у анкету, дозволило проаналізувати мотиви звернення за ортодонтичною допомогою відносно демографічних змінних: віку, статі, рівня освіти та професії батьків. Результати дослідження. Результати дослідження показали, що більшість пацієнтів (89,3%) були мотивовані для вирівнювання передніх зубів, як на верхній, так і на нижній щелепі (найвища частота), а 17,3% з них хотіли вирівняти свої задні зуби (найнижча частота). Були визначені кореляції між статтю пацієнтів і мотивацією вирівняти передні зуби (p0,009), в жінок була вища мотивація до цих змін. Із підвищенням рівня освіти матері зростала мотивація до зміни висоти передніх зубів (p0,03), покращення стану зубів і ясен під час усмішки (p0,001). Оцінка зв’язку між наявністю та відсутністю мотивації зміни стану зубів за рівнем освіти матері виявила статистично значимий негативний зв’язок між мотивацією зміни висоти передніх зубів (p0,03), покращення зовнішнього вигляду зубів і ясен під час усмішки (p0,001) та рівнем освіти матері. Оцінка зв’язку наявності та відсутності мотивації до зміни стану зубів за рівнем освіти батька виявила лише статистично значимий негативний зв’язок між мотивацією до переміщення зубів нижньої щелепи назад або вперед та рівнем освіти батька (р0,02). Висновок. Вирівнювання передніх зубів (89,3%) і покращення зовнішнього вигляду зубів або ясен під час посмішки були визнані основними мотивами звернення пацієнтів за ортодонтичною допомогою. Дослідження також показали, що стать пацієнта та рівень освіти матері мали найбільш значимий зв’язок з його/її мотивацією до зміни стану зубів, а рівень освіти батька та їхній вік мали найменше значимий зв’язок з їхньою мотивацією. Оцінка поглядів пацієнтів, які звертаються за ортодонтичним лікуванням, і їхніх очікувань від лікування є одним із головних факторів, які слід враховувати при наданні ортодонтичного лікування.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Зомбор, К.В.
Мельник, В.С.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Прихильність до лікування та психоемоційний стан у пацієнтів з псоріатичним артритом і коморбідністю / Ю. О. Іщейкіна [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2022. - Т. 22, № 3/4. - С. 65-69 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
АРТРИТ ПСОРИАТИЧЕСКИЙ -- ARTHRITIS, PSORIATIC
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Анотація: На сучасному етапі розвитку медицини ефективність лікування залежить не тільки від професіоналізму лікаря, а також від відповідальності самого пацієнта. Встановлено, що низька прихильність є значною причиною зниження ефективності терапії та якості життя, збільшення ризику розвитку ускладнень та витрат на лікування, погіршення прогнозу захворювання та зниження тривалості життя пацієнтів. За даними ВООЗ, вплив на прихильність до лікування надають більше 250 факторів. До цього часу не розроблено «золотого стандарту» оцінки прихильності до лікування. Пацієнти з псоріазом, як правило, стикаються з соціальною стигматизацією та відторгненням, з подальшим глибоким впливом на впевненість у собі, самооцінку і почуття психоемоційного комфорту. Приєднання артриту ще більше впливає на психоемоційний статус пацієнта. Мета дослідження – аналіз психоемоційного стану, прихильності до лікування, медичного супроводу та рекомендацій щодо зміни способу життя у хворих на ерозивну форму ПсА з коморбідністю. До дослідження було включено 60 пацієнтів із достовірним діагнозом ПсА та коморбідною патологією. Хворі на ПсА з коморбідністю мали переважно середній рівень прихильності до лікарської терапії, медичного супровіду та низький рівень прихильності до рекомендацій щодо зміни способу життя. Прийом пероральних ГК асоціювався з високою прихильністю до лікарської терапії, у той час як низька прихильність до медичного супроводу співвідносилась з розладами психоемоційного стану, такими як тривога та депресія.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Іщейкіна, Ю.О.
Ткаченко, М.В.
Бабаніна, М.Ю.
Волченко, Г. В.
Кир’ян, О. А.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Марущак, М. І.
    Задоволення професійною діяльністю як показник самореалізації медичних сестер = Satisfaction with professional activity as an indicator of self-realization of nurses / М. І. Марущак, Х. Я. Максів // Вісник медичних і біологічних досліджень = Bulletin of Medical and Biological Research. - 2021. - N 3. - С. 58-64


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, NURSING, CONTINUING
МЕДСЕСТРЫ -- NURSES
МЕДСЕСТРЫ РОЛЬ И ЗНАЧЕНИЕ -- NURSE'S ROLE
ЧУВСТВО УДОВЛЕТВОРЕНИЯ -- PLEASURE
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Дод.точки доступу:
Максів, Х. Я.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Изучение приверженности пациентов стоматологической клиники к соблюдению профилактических мероприятий в полости рта / Т. В. Кудрявцева [и др.] // Пародонтология = Periodontology : рецензируемый научно-практический ежеквартальный журнал для стоматологов. - 2019. - Т. 24, № 2. - С. 167-172 . - ISSN 1683-3759


MeSH-~главная:
ЗУБНЫХ БОЛЕЗНЕЙ ПРОФИЛАКТИКА -- DENTAL PROPHYLAXIS
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ ГИГИЕНА -- ORAL HYGIENE
БОЛЬНОЙ, СЛЕДОВАНИЕ РЕКОМЕНДАЦИЯМ ВРАЧА -- PATIENT COMPLIANCE
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Анотація: Актуальность. Заболевания пародонта являются медико-социальной проблемой в связи с широким распространением среди населения развитых стран и влиянием на качество жизни. Среди многочисленных факторов, имеющих значение в развитии воспалительных заболеваний пародонта, немаловажную роль играет приверженность к рекомендациям врачастоматолога по соблюдению гигиены полости рта. Цель – изучение приверженности пациентов стоматологической клиники к соблюдению профилактических мероприятий в полости рта.Материалы и методы. В исследовании приняли участие 98 пациентов, находящихся на лечении в стоматологической клинике, из них 62 женщины (средний возраст 38,6 ± 14,0 лет) и 36 мужчин (средний возраст 37,2 ± 13,1 лет). В ходе анкетирования респонденты отвечали на вопросы о возрасте, гендерной принадлежности, наличии вредных условий труда и вредных привычек, частоте посещения стоматологической клиники, отношении к профилактике стоматологических заболеваний, знаниях о средствах и методах гигиены полости рта.Результаты: В результате проведенного исследования было установлено, что в подавляющем большинстве случаев респонденты заняты на производстве, не влияющем отрицательно на их здоровье (91%), только 8% пациентов указали на вредные условия труда.Заключение. В результате исследования было выявлено, что несмотря на рекомендации врача-стоматолога, пациенты не всегда привержены к выполнению профилактических мероприятий в полости рта. Стоматологам необходимо мотивировать пациентов на использование не только общепринятых методик и средств гигиены, но и дополнительных, необходимых для поддержания стоматологического здоровья.
Дод.точки доступу:
Кудрявцева, Т. В.
Тачалов, В. В.
Лобода, Е. С.
Орехова, Л. Ю.
Нечай, Е. Ю.
Шаламай, Л. И.

Вільних прим. немає




    Малых, С. Б.
    Мотивация донорства гамет, эмбрионов и суррогатного материнства / С. Б. Малых, Э. Э. Сыманюк, И. Г. Полякова // Акушерство и гинекология. - 2020. - № 4. - С. 26-30. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-~главная:
БЕСПЛОДИЕ -- INFERTILITY
РЕПРОДУКТИВНЫЕ МЕТОДЫ ВСПОМОГАТЕЛЬНЫЕ -- REPRODUCTIVE TECHNIQUES, ASSISTED
ДОНОРСТВО ТКАНЕЙ НАПРАВЛЕННОЕ -- DIRECTED TISSUE DONATION
ТКАНЯМИ И ОРГАНАМИ СНАБЖЕНИЕ -- TISSUE AND ORGAN PROCUREMENT
ДОНОРОВ МЕДИЦИНСКИЙ ОТБОР -- DONOR SELECTION
МАТЕРИ СУРРОГАТНЫЕ -- SURROGATE MOTHERS
Дод.точки доступу:
Сыманюк, Э. Э.
Полякова, И. Г.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


Шифр: АР6/2020/4
   Журнал

Акушерство и гинекология [Текст] : научно-практический журнал/ главный редактор Г.Т. Сухих. - Москва : Медицина, Основан в 1922 г. - . - ISSN 0300-9092 (печ. вер.)2412-5679 (эл. вер.). - Виходить щомісячно
2020р. № 4
Зміст:
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Pryima, L. Yu.
    Psychological nature and structure of motivation / L. Yu. Pryima, N. O. Sherstiuk, B. S. Kolomiiets // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2020. - Т. 20, № 2. - С. 240-244. - Bibliogr. . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
Анотація: The aim of this study is to provide theoretical rationale for integrative model of motivation as a unified structure that ensures achieving different types of results of human activity. The methodology of this study includes induction and deduction methods, scientific literature analysis, as well as comparative analysis. There have been defined the notions of «motive», «need» and «motivation», in particular, we have identified major differences and similarities between these concepts as well as their points of contact. The motives have been classified into conscious and unconscious with subsequent justification of such division. The article discusses the difference between external and internal motivation and proves the particular effectiveness of the latter. There has been analyzed the structure of the human motivational system encompassing all its components such as interests, needs, values, attitudes, beliefs, stereotypes, etc. We have identified the basis of motivational system, which determines personality's orientation and its peripheral parts. There has been conducted a comparative analysis of major motivation theories, which explain the structure and significance of human needs, their relationship with motivation to act. For example, we found out that K. Alderfer's ERG paradigm corresponds to A. Maslow's hierarchy of needs paradigm in regards to the main groups of needs. However, most theories of motivation use different criteria for distinguishing needs which makes it more difficult to compare them. For instance, D.McClelland's acquired needs paradigm is based on identifying the needs for power and complicity, while Porter-Lauler model is based on analysing concepts of expectations and justice within the motivational system of an individual. However, all authors seem to agree on one thing: motivation is a complex system-based integrative psychostructure that encourages a person to perform various types of activities. Thus, we can conclude that despite various explanations of the concepts of «motive» and «motivation», different criteria for distinguishing needs and interpreting their impact on motivation, human motivational system is a holistic unified structure that affects human behaviour in a specific way. Мета даного дослідження ̶ теоретичне обґрунтування й побудова інтегративної моделі мотивації як системного утворення, що забезпечує досягнення різних типів результатів людської діяльності. З цією метою використано такі методи: індукції і дедукції, аналіз наукової літератури, компаративний аналіз. Розкрито поняття «мотиву», «потреби» й «мотивації». Детально проаналізовано, чим ці поняття схожі й чим відрізняються, і визначено їх точки дотику. Виокремлено усвідомлені й неусвідомлені мотиви та обґрунтована правомірність такого розмежування. Розглядаються відмінність між зовнішньою та внутрішньою мотивацією та обґрунтовано особливу ефективність останньої. Проаналізовано структуру мотиваційної системи людини з усіма її складовими (інтересами, потребами, цінностями, цілями, установками, переконаннями, стереотипами тощо). Автори виокремили базис мотиваційної сфери, що визначає спрямованість особистості, та її периферійну частину. Проведено порівняльний аналіз теорій мотивації, які пояснюють структуру й зміст потреб, їх взаємозв'язок із людською мотивацією до діяльності. З’ясовано, що парадигма ERG К. Альдерфера співвідноситься з парадигмою ієрархії потреб А. Маслоу за основними групами потреб. Проте здебільшого теорії мотивації послуговуються різними критеріями виокремлення потреб, що викликає складнощі при їх порівнянні. Наприклад, парадигма набутих потреб Д.Мак-Клелланда ґрунтується на виявленні потреб владарювання й співучасті, тоді як модель Портера-Лаулера заснована на аналізі концепцій очікувань і справедливості в мотиваційній системі індивіда. Показано, що думка усіх авторів збігається в одному: мотивація ̶ складний системний інтегративний психологічний утвір, що спонукає людину до виконання різних видів діяльності. Незважаючи на різні трактування поняття «мотив» і «мотивація» й різні критерії виокремлення потреб та інтерпретації їхнього вливу на мотивацію, мотиваційна сфера людини є цілісно структурою, щосправляє відповідний вплив на поведінку людини.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Sherstiuk, N. O.
Kolomiiets, B. S.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Актуальні акценти оптимізації виробничої практики студентів V курсу вищих медичних закладів України / Л. С. Бабінець [та ін.] // Сімейна медицина. - 2019. - № 5/6. - С. 51-53. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (кадры, классификация, методы, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции, экономика, этика)
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (использование, классификация, обучение, организация и управление, психология, стандарты, статистика, тенденции, этика)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION (физиология, этика)
Дод.точки доступу:
Бабінець, Л. С.
Боцюк, Н. Є.
Боровик, І. О.
Корильчук, Н. І.
Воронцов, О. О.
Мігенько, Б. О.
Рябоконь, С. С.
Творко, В. М.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Ефремова, Е. В.
    Мотивация к лечению больных хроническим кардиоренальным синдромом / Е. В. Ефремова, А. М. Шутов, Е. О. Бородулина // Терапевт. архив = Therapeutic Archive : научно-практический рецензируемый медицинский журнал. - 2015. - Т. 87, № 12. - С. 13-18. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0040-3660


MeSH-~главная:
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТАЯ НЕДОСТАТОЧНОСТЬ -- CARDIAC OUTPUT, LOW
КАРДИО-РЕНАЛЬНЫЙ СИНДРОМ -- CARDIO-RENAL SYNDROME
ПОЧЕК БОЛЕЗНИ -- KIDNEY DISEASES
Анотація: Резюме Цель исследования. Изучить мотивацию к лечению больных с хронической сердечной недостаточностью (ХСН) и с ХСН в сочетании с хронической болезнью почек (ХБП). Материалы и методы. Обследовали 203 больных (130 мужчин и 73 женщины; средний возраст пациентов 61,8±9,6 года) с ХСН, которую диагностировали и оценивали в соответствии с Национальными рекомендациями по диагностике и лечению ХСН Всероссийского научного общества кардиологов и Общества специалистов по сердечной недостаточности (третий пересмотр, 2009). ХБП диагностировали согласно Национальным рекомендациям Научного общества нефрологов России (2012). Группа с хроническим кардиоренальным синдромом (КРС) включала больных с ХСН и ХБП со скоростью клубочковой фильтрации (СКФ) 60 мл/мин/1,73 м2. Проводили оценку особенностей клинического течения ХСН, личностного профиля, мотивации к немедикаментозному и медикаментозному лечению больных с хроническим КРС. Результаты. СКФ составила 67,7±17,2 мл/мин/1,73 м2, хронический КРС наблюдался у 89 (44%) больных. При оценке психологического функционирования у больных с хроническим КРС по сравнению с больными с ХСН без ХБП наблюдались высокая тревожность, дезадаптивные типы отношения к заболеванию. Мотивация больных к лечению ХСН (выполнение рекомендаций по изменению образа жизни и приему лекарственных препаратов) оказалась недостаточной и определялась только у 31 (15,3%) больных с ХСН независимо от наличия ХБП. Наблюдались особенности психологического функционирования больных с хроническим КРС, влияющие на мотивацией к лечению: больные с низкой мотивацией к терапии обладали эйфорическим типом отношения к заболеванию (р
Дод.точки доступу:
Шутов, А. М.
Бородулина, Е. О.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


Шифр: ТР8/2015/87/12
   Журнал

Терапевтический архив [Текст] : научно-практический рецензируемый медицинский журнал/ главный редактор Е.И. Чазова. - М. : Медицина, Основан в 1923 году - . - ISSN 0040-3660. - Виходить щомісячно
2015р. Т. 87 № 12
Зміст:
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Негативное влияние семейной отягощенности на готовность стационарных пациентов с наркотической зависимостью к прохождению реабилитационной программы / А. О. Кибитов [и др.] // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2018. - Т. 118, № 2. - С. 65-73. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-~главная:
НАРКОМАНИЯ -- OPIOID-RELATED DISORDERS (реабилитация)
РЕАБИЛИТАЦИЯ -- REHABILITATION (методы)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
НАСЛЕДСТВЕННОСТЬ -- HEREDITY
Дод.точки доступу:
Кибитов, А. О.
Бабичева, Л. П.
Чупрова, Н. А.
Щурина, А. В.
Ромашкин, Р. А.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Курташ, Н. Я.
    Проблема формування мотивації у студентів старших курсів медичних вищих навчальних закладів при вивченні дисципліни «Акушерство та гінекологія» / Н. Я. Курташ // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2019. - № 3(152). - С. 242-246. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ, ОБУЧАЮЩИЕСЯ В УЧРЕЖДЕНИЯХ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ -- STUDENTS, PUBLIC HEALTH
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Мета роботи: вивчення особливостей формування мотивації та професійної компетентності студентів при вивченні предмету «Акушерство та гінекологія» на старших курсах медичного навчального закладу. Дана публікація являє собою огляд літератури та особисті спостереження та напрацювання щодо формування мотивації до вивчення предмету акушерства та гінекології, а також професійного вдосконалення студентів старших курсів медичних вищих навчальних закладів. Проведено огляд компонентів поняття мотивації до навчання та їх основні характеристики, визначено види мотивів для здобуття професійної компетентності майбутніх лікарів. Висновки. Перебудова вищої медичної освіти на основі компетентнісного підходу потребує переорієнтування викладення матеріалу для студентів старших курсів, що полягає у поєднанні традиційної, інформативної парадиґми навчання та інноваційної, компетентнісної системи, яка ґрунтується на формуванні здібностей фаху майбутнього лікаря.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




   
    Посилення мотивації пацієнтів щодо модифікації способу життя на тлі вживання препарату гуарової смоли / П. О. Колесник [та ін.] // Сімейна медицина. - 2016. - N 5. - С. 143-148. - Бібліогр.: с. 148


Рубрики: Гуарем

MeSH-~главная:
ВЕС ИЗБЫТОЧНЫЙ -- OVERWEIGHT (лекарственная терапия, психология, терапия)
ОЖИРЕНИЕ -- OBESITY (лекарственная терапия, психология, терапия)
БОЛЬНОЙ, СЛЕДОВАНИЕ РЕКОМЕНДАЦИЯМ ВРАЧА -- PATIENT COMPLIANCE
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE
Дод.точки доступу:
Колесник, П.О.
Король, Т.В.
Шушман, І.В.
Прохорова, А. І.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Возна, І. В.
    Вплив психологічної підготовки працівників заводу «Дніпроспецсталь» на рівень мотивованості до стоматологічного лікування / І. В. Возна, О. С. Бригадир, В. А. Калянова // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2019. - Т. 2, № 1(150). - С. 295-298. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ПОМОЩЬ -- DENTAL CARE
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
СОЦИОЛОГИЧЕСКИЕ ФАКТОРЫ -- SOCIOLOGICAL FACTORS
Анотація: Статья посвящена анализу результатов социологического исследования среди работников завода «Днепроспецсталь» по поводу своего отношения к стоматологическому лечению. В статье представлен анализ влияния определенной работы по внедрению методики психологической подготовки пациентов в практику врача стоматолога. Внедрение в практику работы стоматологов психологической подготовки пациентов позволит снизить психологический дискомфорт перед лечением, мотивировать пациентов выполнять методы профилактики на производстве и дома, поднять доверие к врачу. Это позволит рассчитывать на более благоприятные результаты лечения.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Бригадир, О. С.
Калянова, В. А.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Бурлака, Б. С.
    Використання сучасних технологій комунікацій для оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрі технології ліків / Б. С. Бурлака, Зедан Фаді Ал // Медична освіта = Medical Education : науково-практичний журнал. - 2016. - № 3. - С. 5-7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1681-2751

Кл.слова (ненормовані):
современные технологии интернет-коммуникаций, самостоятельная работа студентов, интенсификация учебного процесса, мотивация обучения
Анотація: У статті окреслено питання, щодо вибору та застосування сучасних технологій інтернет-комунікацій, для оптимізації самостійної роботи студентів та інтенсифікації навчального процесу. Розробка електронних навчальних матеріалів з подальшим використанням їх у вебінарах сприятиме покращенню засвоєння знань та підвищенню мотивації до навчання у студентів.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Ал, Зедан Фаді

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Шеховцева, Т. Г.
    Інтерактивні методи навчання як основа мотивації студентів в умовах сучасного педагогічного процесу / Т. Г. Шеховцева, М. О. Долінна // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2019. - Т. 19, № 1. - С. 105-108. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Современные тенденции развития системы образования Украины предусматривают пересмотр организации учебного процесса: от трансляции студентам готовых знаний к созданию условий для диалога и активного взаимодействия. Одним из направлений развития педагогического процесса является интерактивное обучение. На данный момент нерешенной проблемой остается снижение мотивации студентов. Поэтому актуальным вопросом остается совершенствование методов обучения, что является задачей профессорско-преподавательского коллектива. Цель: оценка применения интерактивного обучения как метода мотивации студентов к обучению. Материал и методы исследования. Объектом исследования были студенты Запорожского государственного медицинского университета. Основные методы: теоретический анализ научно-методической литературы и собственный опыт применения интерактивного обучения. Результаты и их обсуждение. Создание и внедрение в образовательный процесс интерактивного обучения по различным дисциплинам используется в Запорожском государственном медицинском университете. Это дает возможность педагогического воздействия, которое побуждает учеников к умственной активности, к проявлению творческого, исследовательского подхода и поиска новых идей для решения различных задач учебной и научно-исследовательской деятельности. Основной целью проведения интерактивной лекции и практического занятия является не только донесение информации, а и активное ее усвоение студентами. По нашему мнению, введение ряда интерактивных приемов при проведении практического занятия активизирует индивидуальную и / или групповую работу студентов. Таким образом, внедрение интерактивных лекций и практических занятий является перспективным направлением обучения, их использование повышает качество образования за счет таких преимуществ как эффективность, гибкость, модульность, что соответствует требованиям современной концепции высшего образования. Вывод: внедрение интерактивных методов обучения в образовательный процесс дает возможность разнообразить занятия по различным дисциплинам, создать комфортные условия для обучения, является основой формирования мотивации к активизации педагогического процесса и делает эту модель востребованной как для студентов, так и для преподавателей.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Долінна, М. О.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)




    Padalka, A. I.
    Fostering clinical thinking in dental doctors through post-graduation professional training / A. I. Padalka, V. G. Kostenko, O. V. Sheshukova // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2019. - Т. 19, № 1. - С. 101-104. - Bibliogr. . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Анотація: Во время учебы в интернатуре врачи-интерны расширяют тот объем знаний, который необходим для понимания патогенетических механизмов возникновения любого патологического состояния или болезни. Для успешного распознавания болезни и эффективного лечения необходимо обладать клиническим мышлением, как связующим звеном между теорией и практикой. Цель работы. Рассмотреть и проанализировать особенности формирования клинического мышления у детских врачей-стоматологов на последипломном этапе обучения.Формирование клинического мышления у врачей-стоматологов начинается уже на первых курсах обучения при овладении базовыми дисциплинами. Накопленные знания позволяют использовать этот багаж знаний при распознавании различных заболеваний в процессе обучения в интернатуре. Профессиональное мышление воспитывается в процессе общения интерна, преподавателя и пациента у кресла больного. Клиническое мышление начинается с первых минут общения с больным и продолжается в течение всего лечебного процесса. На последипломном этапе обучения у врача-интерна необходимо сформировать целостное представление о больном, что позволит органично сочетать стандарты медицинской помощи с индивидуальным подходом. Вывод. Учебный процесс должен строиться таким образом, чтобы максимально способствовать формированию клинического мышления у врачей-интернов. Преподаватель должен знать и понимать, какие факторы способствуют этому процессу, а какие нет. Значимым методологическим достижением последипломного образования является упор на развитие творческих способностей врачей-интернов, которые наиболее ярко проявляются креативностью клинического мышления.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Kostenko, V. G.
Sheshukova, O. V.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)