Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 149015

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Лур'є, К. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


   
    Професійна мотивація студентів як фактор інтеграції фундаментальних і клінічних навчальних дисциплін вищої медичної освіти / О. З. Мельнікова [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2024. - Т. 24, № 2. - С. 235-240 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
ФИЗИКА -- PHYSICS (тенденции)
Анотація: Представлена стаття присвячена актуальній проблемі медичної освіти – інтеграції фундаментальних і клінічних дисциплін. У зв’язку з великими темпами науково-технічного прогресу професіоналізм сучасних лікарів у великій мірі залежить від їх природничо-наукової підготовки, яка здійснюється на перших курсах медичних університетів. Важливу роль у ній має медична та біологічна фізика, інтеграція якої у медичну освіту утруднена складним змістом дисципліни, яку студенти мають засвоїти на початкових етапах навчання, та відсутністю розуміння першокурсниками зв’язків між фізикою, математикою та медициною. У статті представлений досвід, як їх можна продемонструвати при вивченні медичної та біологічною фізики на прикладі створення рентгенівського комп’ютерного томографу, що може служити одним із засобів професійної мотивації студентів для найкращого оволодіння фундаментальними науками. Показано, що на заняттях з дисципліни необхідно використовувати природничі знання, отримані студентами у школі, посилаючись на відповідні підручники з фізики, біології, хімії, та на їх основі вирішувати завдання, які повинні стати базовими, фундаментальними для подальшого клінічного використання. На прикладі теми практичного заняття «Фізичні основи рентгенодіагностики і рентгенотерапії» продемонстровано, що основною його задачею має бути розгляд тих властивостей рентгенівського випромінювання, які дозволяють його застосовувати в різних областях медицині, а основну увагу приділити принципам отримання рентгенівських зображень в реографії, флюорографії і комп’ютерній томографії. Показано, що професійній мотивації студентів сприяють організація наукового гуртка з біофізики, особливо, відвідування університетської клініки й тренінгового центру університету, що надає приклади практичного використання теоретичних знань студентів. У статті наголошується, що інтеграція фундаментальних і клінічних дисциплін на основі професійної мотивації має проводитись з дотриманням таких педагогічних принципів навчання, як науковість, наступність і послідовність.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Мельнікова, О. З.
Іванченко, О. З.
Лур'є, К. І.
Мікаєлян, Г. Р.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
Шифр: АУ20/2024/24/2
   Журнал

Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії [Текст] : науково-практичний журнал/ головний редактор В.М. Ждан. - Полтава : ПДМУ, Заснований в 2001 році - . - ISSN 2077-1096. - Періодичність hi
2024р. Т. 24 № 2
Зміст:
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти до описів статей

3.


    Іванченко, О. З.
    Рівень сформованості основних комунікативних навичок у студентів першого курсу медичного факультету / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, К. І. Лур'є // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2021. - Т. 21, № 2. - С. 190-194 : діаграма. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
ЭМПАТИЯ -- EMPATHY
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: Метою представленої роботи було дослідження у студентів 1 курсу медичного факультету рівня сформованості основних комунікативних навичок, що може служити основою їх подальшого розвитку в ході подальшого навчання. Загальний рівень комунікативності студентів оцінювали, використовуючи тест «Діагностика комунікативних і організаторських схильностей», рівень емпатії і ступінь її прояву в спілкуванні з різними категоріями людей і в поводженні з тваринами вивчали за допомогою тесту Юсупова І.М., типи поведінки в конфліктах, застосувавши тест Томаса. Результати дослідження оброблені згідно ключам, які запропоновані авторами тестів. Показано, що більшість студентів (66%) мали високий і дуже високий рівень загальної комунікативної, тоді як низький і дуже низький - лише 18%. Нормальний загальний рівень емпатії виявлено у 91,7% першокурсників, а у решти 8,3% учнів він виявився високим. Найбільшу емпатію студенти проявляли до батьків (середній рівень 10,1 з 15 можливих балів), незнайомцям (9,2) і дітям (8,9), тоді як до людей похилого віку рівень емпатії склав 6,9 балів. Визначення стратегії вирішення конфліктних ситуацій показало, що найчастіше першокурсники вибирали компроміс (22,5% хлопців і 24% дівчат), на другому місці у дівчат було уникнення (23%), а у хлопців - суперництво (21,8%). Співпрацю було вибрано, в основному, дівчатами (19,8%). Результати дослідження показали, що високі рівні загальної комунікації і емпатії могли сприяти вибору майбутньої професії студентами і потребують в ході їх подальшого навчання тільки правильної підтримки, тоді як емпатію до літніх людей і, особливо, вибір найкращої стратегії вирішення конфліктів у вигляді співробітництва сторін необхідно значною мірою формувати і розвивати протягом освітнього і виховного процесів в університеті.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Мельнікова, О. З.
Лур'є, К. І.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
Шифр: АУ20/2021/21/2
   Журнал

Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії [Текст] : науково-практичний журнал/ головний редактор В.М. Ждан. - Полтава : ПДМУ, Заснований в 2001 році - . - ISSN 2077-1096. - Періодичність hi
2021р. Т. 21 № 2
Зміст:
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти до описів статей

5.


    Лур'є, К. І.
    Сучасні біоетичні аспекти і міжнародне право / К. І. Лур'є // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2017. - Т. 17, № 2. - С. 296-299. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
БИОЭТИКА -- BIOETHICS
ЭТИЧЕСКИХ НОРМ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЙ КОДЕКС -- CODES OF ETHICS
МЕЖДУНАРОДНЫЕ ОРГАНИЗАЦИИ -- INTERNATIONAL AGENCIES
Вільних прим. немає

Найти похожие

6.
Шифр: АУ20/2017/17/2
   Журнал

Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії [Текст] : науково-практичний журнал/ головний редактор В.М. Ждан. - Полтава : ПДМУ, Заснований в 2001 році - . - ISSN 2077-1096. - Періодичність hi
2017р. Т. 17 № 2
Зміст:
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Найти похожие
Перейти до описів статей

7.


    Лур'є, К. І.
    Деякі питання техногенної безпеки / К. І. Лур'є // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2016. - Т. 16, № 4 ч.2. - С. 194-196. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2077-1096

Рубрики: БЕЗОПАСНОСТЬ--SAFETY

   ГОСУДАРСТВЕННЫЙ СЕКТОР--PUBLIC SECTOR


Кл.слова (ненормовані):
ТЕХНОЛОГИИ -- ПРЕДПРИЯТИЯ ОПАСНЫЕ -- ХИМИЧЕСКИЕ СОЕДИНЕНИЯ
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
Шифр: АУ20/2016/16/4 ч.2
   Журнал

Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії [Текст] : науково-практичний журнал/ головний редактор В.М. Ждан. - Полтава : ПДМУ, Заснований в 2001 році - . - ISSN 2077-1096. - Періодичність hi
2016р. Т. 16 № 4 ч.2
Зміст:
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти до описів статей

 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)