Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148914

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Матеріали конференцій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=ОБЩАЯ ВРАЧЕБНАЯ ПРАКТИКА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


   
    Організація рефлексивної діяльності здобувачів вищої освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології Полтавського державного медичного університету / О. В. Ганчо [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2021. - Т. 21, № 3. - С. 234-238 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОБЩАЯ ВРАЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- GENERAL PRACTICE
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Анотація: Сучасні умови висувають вимоги розвитку критично мислячої особистості, яка готова до продуктивної взаємодії з оточуючим світом, уміє об’єктивно оцінювати власні досягнення в процесі навчання, осмислювати успіхи та труднощі, аналізувати в собі нові якості, здатна до самовдосконалення та саморозвитку. Це обумовлює необхідність організації рефлексивної діяльності студентів як важливого компоненту освітнього процесу. Мета статті полягає в обґрунтуванні принципів організації рефлексивної діяльності майбутніх лікарів у процесі формування їхньої професійної готовності на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології Полтавського державного медичного університету. В експерименті прийняли участь 90 студентів 2 курсустоматологічного факультету з нормативним терміном навчання, серед них 50 респондентів та 40 студентівконтрольної груп. Методика вивчення рефлексивних здібностей базувалась на використанні оцінки викладача та самооцінки студентів своєї навчально-пізнавальної діяльності по таким структурним компонентам: усвідомлення відповідності результату навчання початковій цілі, самоаналіз та самооцінка власної індивідуальної діяльності та діяльності в межах навчальної групи. Кожнийкомпонентоцінювався за п’ятибальною шкалою. Викладачі використовували метод рефлексивного полілогу. Визначення вірогідності різниці між групами проводили з використанням критерію t Стьюдента. Нами запропоновані приклади вправ, що спрямовані на розвиток рефлексивних умінь майбутніх лікарів у процесі навчання для подальшій професійній діяльності. Наведено методичні рекомендації щодо організації рефлексивної діяльності студентів із застосуванням запропонованих методик. Визначено, що високий рівень розвитку рефлексивних вмінь у студентів склав 3,4±0,7 умовних балів, що є запорукою продуктивного навчання. Саме за допомогою рефлексії відбувається оцінка методів та результатів власного навчання, аналіз отриманої інформації, рівня її розуміння, усвідомлення себе як суб’єкта навчання, встановлення власних зрушень, прогресу в навчальній діяльності, розуміння ходу розгортання особистого мислення. Рефлексія відіграє важливу роль в навчальній діяльності студентів, адже вона допомагає студентам оперативно планувати та організовано виконувати навчальну задачу, виступати в ролі експерта власної навчальної діяльності, здійснювати критичну оцінку та перевірку отриманих результатів.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Ганчо, О. В.
Коваленко, Н. П.
Звягольська, І. М.
Ганчо, А. Д.
Боброва, Н. О.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.


    Осипенко, М. Ф.
    Гастроэнтерология в Новосибирске: эффективное взаимодействие науки и практики : интервью / М. Ф. Осипенко, С. А. Курилович // Эффективная фармакотерапия. Гастроэнтерология = Effective Pharmacotherapy. Gastroenterology : рецензируемый научный журнал. - 2021. - N 1(on-line). - С. 6-8 . - ISSN 2307-3586


MeSH-~главная:
ГАСТРОЭНТЕРОЛОГИЯ -- GASTROENTEROLOGY (тенденции)
НАУКА -- SCIENCE (тенденции)
ОБЩАЯ ВРАЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- GENERAL PRACTICE (тенденции)
Анотація: Современные достижения гастроэнтерологической школы Новосибирска основываются на богатом историческом наследии и постоянном совершенствовании научных подходов и практических методик. О решении актуальных организационных вопросов и внедрении инноваций в клиническую практику – в интервью с заслуженным врачом России, заведующей кафедрой пропедевтики внутренних болезней Новосибирского государственного медицинского университета, членом президиума Российской гастроэнтерологической ассоциации (РГА), д.м.н., профессором Мариной Федоровной Осипенко и заведующей лабораторией гастроэнтерологии Научно-исследовательского института терапии и профилактической медицины – филиала ФИЦ «Институт цитологии и генетики СО РАН», членом президиума РГА, д.м.н., профессором Светланой Арсентьевной Курилович.
Дод.точки доступу:
Курилович, С. А.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

3.


    Січкоріз, О. Є.
    Фактори впливу на готовність практикуючих лікарів до безперервного професійного розвитку та індивідуального ліцензування / О. Є. Січкоріз, В. М. Томків, Т. С. Колач // Львів. мед. часопис = Acta Medica Leopoliensia. - 2019. - Том 25, N 2/3. - С. 76-81


MeSH-~главная:
ОБЩАЯ ВРАЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- GENERAL PRACTICE (обучение)
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ ВРАЧЕЙ -- LICENSURE, MEDICAL
Анотація: Проведено письмове тестування 194 лікарів-слухачів передатестаційних циклів та тематичного удосконалення з врахуванням їх індивідуальних характеристик (стаж, спеціальність, тощо), результати порівнювали з результатами тестувань 243 лікарів-інтернів, що проходили первинну спеціалізацію (інтернатура) на факультеті післядипломної освіти Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького. Для опрацювання отриманих результатів тестування використовували стандартний пакет Excel 2010.Середній показник успішності складання тестових завдань серед усіх атестованих лікарів-слухачів та лікарів-інтернів становив 62,4±6,1%. Встановлено позитивний, слабкий, вірогідний кореляційний зв'язок (r=0,20 при р0,05) між середніми показниками результатів тестів та лікарською категорією лікарів-слухачів. Між результатами тестів та загальним стажем роботи слухачів був виявлений негативний, слабкий, вірогідний кореляційний зв'язок (r0,05).До складання ліцензійного іспиту повною мірою готова лише третина лікарів-слухачів. Встановлено, що чим вища категорія, тим результати складання тесту кращі. Однак, обов'язковим є врахування вікового фактора в процесі навчання. Вузька спеціалізація не завжди є визначальним чинником кращої готовності до вирішення тестових ситуаційних задач, до цього краще підготовані лікарі первинної ланки надання медичної допомоги.
Проведено письменное тестирование 194 врачей-слушателей предаттестационных циклов и тематического усовершенствования с учетом их индивидуальных характеристик (стаж, специальность, и т. п), результаты сравнивали с результатами тестирований 243 врачей-интернов, проходящих первичную специализацию (интернатура) на факультете последипломного образования Львовского национального медицинского университета имени Даниила Галицкого. Для обработки полученных результатов тестирования использовали стандартный пакет Excel 2010.Средний показатель успешности составления тестовых заданий среди всех аттестованных врачей-слушателей и врачей-интернов составил 62,4±6,1%. Установлена положительная, слабая, вероятная корреляционная связь (r=0,20 при р0,05) между средними показателями результатов тестов и врачебной категорией врачей-слушателей. Между результатами тестов и общим стажем работы слушателей был обнаружен отрицательная, слабая, вероятная корреляционная связь (r0,05).К сдаче лицензионного экзамена полной мере готова только треть врачей-слушателей. Установлено, что чем выше категория, тем результаты сдачи теста лучшие. Однако, обязательным является учет возрастного фактора в процессе обучения. Узкая специализация не всегда является определяющим фактором лучшей готовности к решение тестовых ситуационных задач, к этому лучше подготовлены врачи первичного звена оказания медицинской помощи.
Дод.точки доступу:
Томків, В. М.
Колач, Т. С.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

4.


    Герасимюк, Н. І.
    Поєднання практичної і самостійної роботи студентів як один із методів підвищення ефективності засвоєння знань з хірургії / Н. І. Герасимюк // Шпитальна хірургія = Hospital Surgery = Госпитальная хирургия : журнал імені Л.Я. Ковальчука: український науково-практичний ж-л. - 2018. - № 4. - С. 115-116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1681-2778


MeSH-~главная:
ОБЩАЯ ВРАЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- GENERAL PRACTICE
СТУДЕНТЫ, ОБУЧАЮЩИЕСЯ В УЧРЕЖДЕНИЯХ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ -- STUDENTS, PUBLIC HEALTH
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
Анотація: Мета роботи: встановити ефективність взаємодоповнення практичної і самостійної роботи студентів із використанням джерел наукової літератури та інтернет-джерел у процесі аудиторних занять на кафедрі хірургії.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.


    Воронцов, О. О.
    Використання афоризмів медичного спрямування у викладанні загальної практики - сімейної медицини на додипломному етапі вищої медичної освіти / О. О. Воронцов, Л. С. Бабінець // Сімейна медицина. - 2018. - № 1. - С. 51-54. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE (методы, организация и управление)
ОБЩАЯ ВРАЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- GENERAL PRACTICE (методы, организация и управление)
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (методы, организация и управление)
АФОРИЗМЫ И ПОСЛОВИЦЫ -- APHORISMS AND PROVERBS
Анотація: В статье приведены результаты анализа литературных источников по истории медицины и сформированы актуальные контенты афоризмов великих врачей и философов в области медицины для использования в процессе преподавания дисциплины «общая практика–семейная медицина» на додипломном этапе высшего медицинского образования. Целью является формирование и усиление мотивации будущих специалистов в области первичной медицинской помощи по здоровому образу жизни, профилактике и реабилитации наиболее распространенных в популяции человека заболеваний. Рекомендуется использовать этот материал в качестве дополнительного педагогического приема оптимизации подачи материалов для подготовки студентов к занятиям.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Бабінець, Л. С.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.


    Науман, Ульріке
    Атестація (експертне оцінювання) лікарів у Великобританії / Ульріке Науман, Майкл Харріс // Сімейна медицина. - 2017. - № 4. - С. 31-34. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ, ЭКСПЕРТНАЯ ОЦЕНКА ДЕЯТЕЛЬНОСТИ -- PEER REVIEW, HEALTH CARE
ОБЩАЯ ВРАЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- GENERAL PRACTICE
ВЕЛИКОБРИТАНИЯ -- GREAT BRITAIN
Дод.точки доступу:
Харріс, Майкл

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.


    Белялов, Ф. И.
    Есть ли будущее у персонифицированной медицины? / Ф. И. Белялов // Клиническая медицина : ежемесячный научно-практический журнал. - 2014. - Том 92, N 9. - С. 73-74 . - ISSN 0023-2149

Рубрики: ОБЩАЯ ВРАЧЕБНАЯ ПРАКТИКА

   ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ


   ДОКАЗАТЕЛЬНАЯ МЕДИЦИНА


Анотація: Стандартизация диагностических и лечебных подходов все шире внедряется во врачебную практику. Наряду с очевидными преимуществами такой подход не позволяет в ряде случаев подобрать эффективное и безопасное лечение. Быстроразвивающаяся персональная медицина может преодолеть недостатки стандартизации
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)