Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 149015

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (10)Методичні рекомендації. Брошури (1)Матеріали конференцій (50)Краєзнавство Полтавщини (4)Раритетні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=СОСТАВ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 515
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Петрушанко, Т. О.
    Формування ключових цінностей академічної доброчесності в освітньому процесі ПДМУ / Т. О. Петрушанко, О. М. Бойченко, Т. Д. Бублій // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2024. - Т. 24, № 2. - С. 241-243 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
МОРАЛЬНЫЕ ОБЯЗАТЕЛЬСТВА -- MORAL OBLIGATIONS
ЭТИКИ ОСНОВНЫЕ ПРИНЦИПЫ -- PRINCIPLE-BASED ETHICS
Анотація: Академічна доброчесність на даний час є основою морального образу особистості та його принципів у підході до ставлення як науковця. Вона спирається на моральні цінності, з якими майбутні здобувачі вступають до вищих закладів освіти, де намагаються їх примножити під час отримання освіти та вдосконалювати в майбутньому. Мета статті – визначити основи формування академічної доброчесності викладачів та дослідити процес імплементації в науково-педагогічну діяльність вищої школи. Викладачі є першими прикладами академічної доброчесності для студентів. Їхня власна дотриманість етичних стандартів, чесність, а також відкритість до обговорення етичних питань впливають на студентів і можуть стати зразком для їхньої власної поведінки. У Полтавському державному медичному університеті створений репозитарій - платформа для оприлюднення інформації про наукові досягнення викладачів, їхні публікації, дослідження та інші академічні здобутки. Працює комісія з біоетики, яка слідкує за дотриманням правил збору та обробки даних, експериментами на тваринах, застосуванням нових технологій. У Полтавському державному медичному університеті створена сприятлива атмосфера по дотриманню етичних норм академічної доброчесності. Патентний відділ контролює питання етики досліджень, правил цитування джерел та уникнення плагіату. Він надає навчальну підтримку, проводить консультації та допомагає в розробці стандартів інтелектуальної власності. Наявність on-line інформації на сайті університету стимулює викладачів до більшої відповідальності за свої дії та вчинки. Знання того, що досягнення публічно доступні, спонукає до більш вимогливого дотримання стандартів етики та якості. Отже, формування доброчесного академічного середовища відбувається за умови комплексного підходу щодо належного нормативно-правового забезпечення відносин у зазначеній сфері, організаційного та превентивно-виховного. Створення освітнього середовища для майбутніх фахівців на засадах академічної доброчесності дозволяє мати високу оцінку результатів, що в майбутньому зможе зробити конкурентоспроможного фахівця на світовому ринку соціальних послуг.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Бойченко, О. М.
Бублій, Т. Д.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.


   
    Емоційний інтелект у діяльності викладача вищої школи, здобувача вищої освіти та практикуючого лікаря / В. І. Федорченко [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2024. - Т. 24, № 1. - С. 200-204 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- EMOTIONAL INTELLIGENCE
Анотація: Мета дослідження – аналіз актуальності компетентності «емоційний інтелект» як однієї із ключових, передбачених до формування та розвитку у здобувачів вищої медичної освіти у процесі вивчення окремих предметів. Основна частина. Емоційний інтелект визначається як здатність розпізнавати власні емоції та емоції інших людей і керувати ними. Аналітичні дослідження відносної важливості різних показників діяльності людини показують, що емоційний інтелект є третьою найважливішою властивістю особистості після інтелекту та сумлінності. Опанування сучасними знаннями щодо емоційного інтелекту є актуальною потребою кожного, чия діяльність передбачає взаємодію між людьми, тим більше це стосується тих професій, представники яких здійснюють вплив на інших осіб (як, наприклад, викладачі впливають на поведінку учнів чи здобувачів вищої освіти). У першу чергу, важливим є вплив викладача на емоційний стан здобувачів вищої освіти. Вагомим є меседж про надзвичайну важливість професії лікаря, яку вони здобувають. Спрямовування емоцій студента в позитивному напрямку є важливим для покращення їх мотивації до навчання та продуктивності. Позитивні емоції, передані посмішкою, мовою рухів, тембром голосу, здатні направити навчальний процес в конструктивне русло. Зрештою, як відомо, гарний лікар – це той, від одного спілкування з яким пацієнту вже стає краще. Такі чудодійні лікарі, безумовно, є особистостями, обдарованими емоційним інтелектом, або такими, що свідомо розвинули його як рису характеру. Саме формуванню таких особистостей присвячується напрямок навчальної діяльності щодо формування та розвитку емоційного інтелекту майбутнього спеціаліста. Отже, сучасний викладач вищої школи потребує сприйняття і глибокого усвідомлення поняття «емоційний інтелект», має бути готовим до взаємодії зі здобувачем освіти на емоційному рівні.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Федорченко, В. І.
, Івахнюк Т. В.
Ананьєва, М. М.
Боброва, Н. О.
Ганчо, О. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.


   
    Імідж і педагогічна культура викладача закладу вищої освіти / І. А. Мормоль [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 4(171). - С. 282-285 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДСЕСТРИНСКОГО УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY, NURSING
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: У статті висвітлено проблему формування професійного іміджу педагога закладу вищої освіти в процесі розвитку його педагогічної майстерності. На основі аналізу психолого-педагогічних досліджень розкрито сутність поняття «професійний імідж викладача», «педагогічний імідж», визначено його ключові характеристики як педагогічного феномену. Проведений аналіз складових компонентів іміджу та складових частин педагогічної майстерності викладача закладу вищої освіти, визначено взаємозумовленість позитивного іміджу педагога та його педагогічної майстерності. Зазначено шляхи формування позитивного іміджу викладача та розвитку педагогічної майстерності. Класичний педагогічний імідж формувався поступово, охоплюючи як внутрішні так і зовнішні якості особистості. Вчення про педагогічний імідж формувалося також поступово і пройшло у своєму розвитку ряд етапів: від початкового до сучасного. На перших етапах значне місце серед якостей педагога посідали загальна ерудованість та ораторські здібності. Згодом до них приєдналися моральні якості, вимоги до поведінки та зовнішнього вигляду. На сьогоднішній день імідж педагога закладу вищої освіти об’єднує комплекс внутрішніх та зовнішніх якостей особистості, що потребують цілеспрямованого формування, розвитку та вдосконалення. Конкретизовано чотири види іміджу, які взаємодіють у професійній діяльності науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти – ідеальний, бажаний, реальний та дзеркальний. Висвітлено різні наукові підходи до визначення сутності поняття «імідж». Розглянуто класифікацію іміджу залежно від критеріїв. Уточнено співвідношення термінів «професійний імідж», «імідж викладача вищої школи». Розглянутий один із видів іміджу викладача – позитивний імідж викладачів сучасних вищих навчальних закладів, а також запропоновано перспективи подальшого комплексного вивчення закономірностей формування ефективної професійної кар’єри науково-педагогічних кадрів. На формування іміджу викладача закладу вищої освіти впливають три основні фактори: мотиваційний, діяльнісний, комунікативний, що дає змогу створити одразу три алгоритми цілеспрямованого вдосконалення іміджу викладача закладу вищої освіти
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Мормоль, І. А.
Борзих, О. А.
Лавренко, А. В.
Дігтяр, Н. І.
Герасименко, Н. Д.
Бєлан, О. В.
Авраменко, Я. М.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.


   
    Image and pedagogical culture of a teacher of a higher education institution / I. A. Mormol [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 4(171). - С. 280-282. - 284 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: У статті висвітлено проблему формування професійного іміджу педагога закладу вищої освіти в процесі розвитку його педагогічної майстерності. На основі аналізу психолого-педагогічних досліджень розкрито сутність поняття «професійний імідж викладача», «педагогічний імідж», визначено його ключові характеристики як педагогічного феномену. Проведений аналіз складових компонентів іміджу та складових частин педагогічної майстерності викладача закладу вищої освіти, визначено взаємозумовленість позитивного іміджу педагога та його педагогічної майстерності. Зазначено шляхи формування позитивного іміджу викладача та розвитку педагогічної майстерності. Класичний педагогічний імідж формувався поступово, охоплюючи як внутрішні так і зовнішні якості особистості. Вчення про педагогічний імідж формувалося також поступово і пройшло у своєму розвитку ряд етапів: від початкового до сучасного. На перших етапах значне місце серед якостей педагога посідали загальна ерудованість та ораторські здібності. Згодом до них приєдналися моральні якості, вимоги до поведінки та зовнішнього вигляду. На сьогоднішній день імідж педагога закладу вищої освіти об’єднує комплекс внутрішніх та зовнішніх якостей особистості, що потребують цілеспрямованого формування, розвитку та вдосконалення. Конкретизовано чотири види іміджу, які взаємодіють у професійній діяльності науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти – ідеальний, бажаний, реальний та дзеркальний. Висвітлено різні наукові підходи до визначення сутності поняття «імідж». Розглянуто класифікацію іміджу залежно від критеріїв. Уточнено співвідношення термінів «професійний імідж», «імідж викладача вищої школи». Розглянутий один із видів іміджу викладача – позитивний імідж викладачів сучасних вищих навчальних закладів, а також запропоновано перспективи подальшого комплексного вивчення закономірностей формування ефективної професійної кар’єри науково-педагогічних кадрів. На формування іміджу викладача закладу вищої освіти впливають три основні фактори: мотиваційний, діяльнісний, комунікативний, що дає змогу створити одразу три алгоритми цілеспрямованого вдосконалення іміджу викладача закладу вищої освіти
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Mormol, I. A.
Borzykh, O. A.
Lavrenko, A. V.
Digtyar, N. I.
Gerasimenko, N. D.
Belan, O. V.
Avramenko, Y. M.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.


   
    Актуальні методи навчання у дистанційному форматі спілкування / О. С. Павленкова [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2023. - Т. 23, № 4. - С. 281-283 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
Анотація: Натепер формат дистанційного навчання, на жаль, залишається актуальним. Головна мета цієї форми навчання – забезпечити безпечне навчальне та робоче середовище для всіх учасників освітнього процесу. У форматі дистанційного навчання подача матеріалу може бути як асинхронною (здобувачі працюють над матеріалом у довільному порядку, без участі викладача) або синхронною (у режимі реального часу). До асинхронних форматів належать інструменти Google, сайти (розробка власного сайту на відповідній платформі), навчальні платформи (Нова школа, Matific), запис навчальних матеріалів (відеоуроки, відеоінструкції), онлайн-тести (Google Форми, LearningApps ClassTimе), інтерактивні дошки (Padlet), проєктна діяльність студентів (Google Презентації), квізи (Kahoot, myQuiz, Quiziz) та багато інших форм навчання. Враховуючи сучасні обставини, і, як наслідок, незаплановане дистанційне навчання, викладачі працюють на випередження й заздалегідь створюють чати зі студентами. Робота через месенджери зменшує витрату часу на зв'язок, чати використовують для інформування про домашнє завдання, а також для консультацій зі здобувачами чи опитувань, тобто планування синхронного навчання. У синхронному режимі можна використовувати різні засоби подання матеріалу. Найрозповсюдженіший спосіб комунікації в дистанційних умова – це відео конференції, організувати які можна за допомогою таких платформ, як Meet, Zoom, Discord, Skype і FreeConferenceCall. Зустрічі організовуються за допомогою заздалегідь створених посилань або QR-кодів. Цей формат також можна використовувати для онлайн-дискусій, онлайн-голосувань та онлайн-консультацій. Довгі й нудні он-лайн уроки – не найкращий спосіб навчати. Тому, викладачі мають використовувати й комбінувати різні методи навчання, щоб допомогти здобувачам ефективно вчитися. Сучасні методи, гаджети й програми дозволяють наблизити рівень он-лайн навчання до живого спілкування зі студентами.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Павленкова, О. С.
Каськова, Л. Ф.
Амосова, Л. І.
Янко, Н. В.
Садовскі, М. О.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.


   
    Професійна компетентність викладача вищого медичного навчального закладу – вагомий показник його професійно- педагогічної діяльності / І. І. Нємченко [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2023. - Т. 23, № 4. - С. 277-280 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (тенденции)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Сучасний розвиток медичної науки і практики зумовлюють необхідність вносити корективи в підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників з наближенням їхньої освіти до міжнародних стандартів. Реформування в системі охорони здоров’я створює нові вимоги у формуванні спеціалістів нового типу, які повинні не тільки досконало володіти спеціальністю, а й мати навики комунікабельності, ділового спілкування, вміти адаптуватись до нових змін. Отже, медична освіта повинна забезпечити високоякісну підготовку студентів і стати важливою складовою реформування галузі охорони здоров’я та реалізації соціальних пріоритетів держави, оскільки від рівня підготовки майбутніх лікарів залежить якість надання медичної допомоги населенню країни. Тому у сучасних умовах значно зростає роль викладача вищого медичного навчального закладу у підготовці майбутніх медичних працівників та підвищенні якості вищої медичної освіти. Зміни й перетворення в вищій медичній освіті значно посилили вимоги до професіоналізму викладача, вимагаючи від викладачів постійного підвищення професійного менталітету, рівня загальної та професійної культури, ще більш повного прояву індивідуальності та формування професійно значущих якостей, що потребує інтегрування знань та передбачає розширення кругозору, саморозвитку і самовдосконалення, впровадження в навчальний процес новітніх педагогічних технологій, аналізувати дедалі більший обсяг знань і застосувати його у своїй професійній діяльності. Отже, в реаліях сьогодення, враховуючи сучасні вимоги вищої освіти, професійно-педагогічна діяльність викладача полягає у його багатогранності і полі функціональній специфічності, яка передбачає сукупність та грамотну реалізацію численних функцій, спрямованих на професійний розвиток майбутнього фахівця.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Нємченко, І. І.
Ляховський, В. І.
Лисенко, Р. Б.
Краснов, О. Г.
Рябушко, Р. М.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.


   
    Сторінки історії: до 95-річчя кафедри інфекційних хвороб Дніпровського державного медичного університету // Інфекційні хвороби. - 2022. - N 3. - С. 67-69


MeSH-~главная:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (история)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история)
ИНФЕКЦИОННЫЕ БОЛЕЗНИ -- COMMUNICABLE DISEASES (история)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Наведено історичні відомості про становлення й розвиток кафедри інфекційних хвороб Дніпровського державного медичного університету, видатні постаті й сподвижники цього наукового закладу.
Приведены исторические сведения о становлении и развитии кафедры инфекционных болезней Днепровского государственного медицинского университета, выдающихся личностях и сподвижниках этого научного заведения.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.


    Chekalina, N. I.
    Application of the principles of socionics in the work of the curator of the academic group = Застосування засад соціоніки в роботі куратора академічної групи / N. I. Chekalina // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 3(170). - С. 365-370 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
ЮНГА ТЕОРИЯ -- JUNGIAN THEORY
БУЛЛИНГ -- BULLYING (психология)
Анотація: Взаємовідносини у академічній групі є важливою складовою ефективності освітнього процесу. Досягнення психологічного комфорту, побудова дружніх стосунків між здобувачами освіти, заснованих на взаємній повазі й толерантності, лежить, також, у компетенції куратора академічної групи. Одним з корисних інструментів реалізації такого завдання є соціоніка. Мета - обґрунтування доцільності практичного застосування соціоніки для створення оптимальних взаємин у колективі та ефективної творчої взаємодії у освітньому процесі. Соціоніка являє собою теорію та психологічну практику, яка заснована на типології К. Юнга, розвинена та доповнена його наступниками. Основу соціонічного підходу складає психологічне типування особистості за парами дихотомічних ознак: інтуїція – сенсорика, етика – логіка, раціональність – ірраціональність, екстраверсія – інтроверсія, що досягається тестуванням. За результатами тестування вирізняють 16 соціотипів, або типів «інформаційного метаболізму». Латвійською науковицею А. Аугустінавічуте досліджено інтертипні стосунки, що дозволяє прогнозувати відносини, які складаються між соціотипами, та побудувати стосунки у колективі з повагою до індивідуальності та унікальності кожного. Гарним надбанням соціонічного підходу є швидке згуртування, плідна робота у команді, поглиблене пізнання одне одного, що особливо важливо у новоствореному колективі, та сприяє формуванню soft skills. Застосування засад та практичних інструментів соціоніки в академічній групі дозволяє досягти психологічного комфорту, попередити ксенофобію та булінг, сприяє формуванню soft skills у здобувачів освіти. Методи соціоніки доцільно використовувати для формування ефективних робочих, творчих груп, зокрема, для вирішення професійних клінічних завдань, а також – на етапі формування академічних груп у закладах освіти.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.


    Удод, О. А.
    Пам’яті професора Віталія Григоровича Центіла / О. А. Удод // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 2(169). - С. 15-17 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ЛИЧНОСТИ ВЫДАЮЩИЕСЯ -- FAMOUS PERSONS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ХИРУРГИЯ ЧЕЛЮСТНО-ЛИЦЕВАЯ -- SURGERY, ORAL
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.


    Udod, O. A.
    In memory of Professor Vitaliy Grhyrovych Tsentyl / O. A. Udod // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 2(169). - С. 14-15 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ЛИЧНОСТИ ВЫДАЮЩИЕСЯ -- FAMOUS PERSONS
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.


   
    Професор Михайло Андрійович Нетлюх (до 90-ліття від дня народження) / У. М. Галюк [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 2(169). - С. 12-13 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
АНАТОМЫ -- ANATOMISTS
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
Дод.точки доступу:
Галюк, У. М.
Мота, О. М.
Фік, В. Б.
Покотило, П. Б.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

12.


   
    Professor Mykhailo Andriyovych Netlyukh (up to 90 years from the date of birth) / U. M. Halyuk [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 2(169). - С. 11-12 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
АНАТОМЫ -- ANATOMISTS
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
Дод.точки доступу:
Halyuk, U. M.
Mota, O. M.
Fik, V. B.
Pokotylo, P. B.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.


   
    Рябушко Микола Миколайович (до 60-річчя з дня народження) / В. Г. Гринь [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 2(169). - С. 9-10 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Дод.точки доступу:
Гринь, В. Г.
Білаш, С. М.
Драбовський, В. С.
Саргош, О. Д.
Рибалка, Я. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

14.


   
    Ryabushko Mykola Mykolayovych (for the 60th anniversary of the birthday) / V. H. Hryn [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 2(169). - С. 8-9 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Дод.точки доступу:
Hryn, V. H.
Bilash, S. M.
Drabovskyi, V. S.
Sargosh, O. D.
Rybalka, Ya. V.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

15.


   
    Оптимізація викладацького процесу у англомовних студентів на кафедрі анестезіології та інтенсивної терапії у сучасних умовах / С. М. Басманов [та ін.] // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2022. - N спецвип. №4. - С. 9


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
Дод.точки доступу:
Басманов, С. М.
Олійник, О. В.
Ярославська, С. М.
Стрєпетова, О. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

16.


   
    Вже рік без неї... Матюха Лариса Федорівна (09.12.1956–25.10.2021) : пам'яті професора, доктора медичних наук, завідувачки кафедри сімейної медицини та амбулаторно-поліклінічної допомоги Національного університету охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика / О. Є. Коваленко [та ін.] // Сімейна медицина. - 2022. - № 3. - С. 78-80


MeSH-~главная:
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (законодательство и юриспруденция, кадры, организация и управление, тенденции, экономика)
ПЕРВАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- FIRST AID (использование, методы, оборудование, тенденции, экономика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (использование, организация и управление, снабжение и распределение, стандарты, статистика)
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (законодательство и юриспруденция, оборудование, организация и управление, тенденции, экономика)
Дод.точки доступу:
Коваленко, О. Є.
Титова, Т. А.
Процюк, О. В.
Клименко, Л. В.
Матюха, Лариса Фёдоровна (Профессор, доктор медицинских наук, заведующая кафедры семейной медицины и амбулаторно-поликлинической помощи Национального университета охраны здоровья Украины имени П. Л. Шупика ; семейный врач ; 09.12.1956-25.10.2021)

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

17.


    Стоянов, О. М.
    Історія планування та будівництва в Одесі лікарні для нервовохворих — так званого Панкеєвського корпусу. Частина 2 / О. М. Стоянов, А. С. Сон // Міжнародний неврологічний журнал. - 2022. - Т. 18, № 5. - С. 33-39. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история)
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
Дод.точки доступу:
Сон, А. С.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

18.


   
    Роль викладача вищої школи у формуванні свідомості майбутнього лікаря / О. С. Павленкова [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2023. - Т. 23, № 2 ч.2. - С. 104-106 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Визначення ролі викладача у забезпеченні якості професійної підготовки здобувачів вищої освіти має важливе значення у будь-якій сфері, а особливо в медицині. Перш за все, викладач вищої медичної школи несе надважливу місію – становлення нового покоління лікарів, відповідальних за збереження здорового суспільства та нації, адже в сучасних реаліях й соціально-економічних умовах здоров'я найголовніше. Для досягнення мети були проаналізовано літературу та публікації на схожі теми. Викладач, який чітко розуміє свою місію, особисту відповідальність за знання та вміння здобувача, безперервно прагне підвищувати свій професійний та особистісний рівень, зможе досягти високих педагогічних цілей. Формування майбутнього фахівця тісно пов'язане з набуттям ним теоретичних знань та практичних навичок, які в нього закладають викладачі. На нашу думку, обрання майбутньої професії та рівень навчання, значною мірою залежать від авторитету викладача, його манері викладання, здатності зацікавити своїм предметом, вмінням постійно підтримувати інтерес. Тобто, викладач має володіти якостями: домінантні (гуманність, інтелігентність, чесність, гідність) та периферійні (привітність, мудрість, почуття гумору). Головними особливостями педагогічного процесу є співробітництво викладача і студентів, спрямоване на досягнення єдиної мети і нерозривність процесів навчання та виховання. Згідно зі статтею 41 Закону України «Про вищу освіту» навчально-виховний процес у вищих навчальних закладах – це система організаційних і дидактичних заходів, спрямованих на засвоєння відповідної освітньо-професійної (освітньо-наукової) програми та забезпечення патріотичного, морального, духовного, естетичного і фізичного розвитку особи. Не викликає сумніву, що вища школа повинна створити всі умови для навчання майбутніх фахівців, які б забезпечили можливість для формування і становлення їх професійну свідомості.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Павленкова, О. С.
Каськова, Л. Ф.
Амосова, Л. І.
Уласевич, Л. П.
Коваленко, В. С.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

19.


    Звягольська, І. М.
    Викладач вишу як суб’ єкт місії університету: окремі аспекти / І. М. Звягольська, Т. В. Дерев’янко, В. П. Полянська // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2023. - Т. 23, № 2 ч.2. - С. 78-84 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Анотація: В статті розглянуті керівні аспекти щодо викладача вишу як суб’єкту місії університетів. Крізь призму освітньої парадигми ХХІ ст. з науково-методичних позицій за допомогою методів аналізу та узагальнень висвітлено значимість професійної діяльності викладача в осучасненому освітньому просторі кафедри та університету. Означені шляхи удосконалення професійної компетентності викладача за умов органічного поєднання таких складників як предметно-технологічна, психолого-педагогічна та загальнокультурна компоненти. Докорінна зміна свого парадигматичного підходу до навчального процесу в оновленому освітньому просторі кафедри та університету дозволяє можливість метаморфози викладача вишу від «викладач – раціократ, викладач – функціонер порядку, викладач – слуга Розуму та істини» до «викладача – архітектора, викладача – художника, викладача – творця», що в свою чергу, відкриває широкі можливості для педагогів практиків спрямувати свою професійну діяльність на організацію партнерських взаємовідносин між всіма учасниками освітнього процесу як на кафедрах, так і вишу в цілому, що в реаліях сьогодення надасть змогу результативного вирішення поліспрямованих цілей та завдань, які зафіксовані у сучасній місії університетів. Досвід роботи кафедри мікробіології, вірусології та імунології Полтавського державного медичного університету, як наведений в статті приклад, свідчить, що опанування викладачами інноваційними педагогічними технологіями та сміливе їх впровадження в освітнє середовище кафедри сприяє підвищенню якості партнерської співпраці між учасниками навчально-пізнавального процесу, формуванню у здобувачів ключових компетенцій з дисципліни, а отже результативному розвитку їх професійно-особистісних характеристик, дієвому формуванню їх пропедевтичного мислення. Змістовне завантаження статті авторами заявленої теми констатує збереження позитивної динаміки формування у вишах викладачів нової генерації, які через свою багатогранну професійно-компетентнісно спрямовану діяльність здатні ефективно досягти мети і вирішити завдання, що декларуються місією університетів загалом, і медичними зокрема.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Дерев’янко, Т. В.
Полянська, В. П.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

20.


    Луць, Ю. П.
    Особливості морфофункціональних показників спортсменів різної кваліфікації та аматорів у видах спорту на витривалість / Ю. П. Луць, Г. В. Лук’янцева // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 1(168). - С. 376-379 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ТЕЛА СОСТАВ -- BODY COMPOSITION (физиология)
СПОРТСМЕНЫ -- ATHLETES
ФИЗИЧЕСКАЯ ВЫНОСЛИВОСТЬ -- PHYSICAL ENDURANCE
Анотація: Одним із визначальних факторів, що впливає на результативність спортивної діяльності, є композиційний склад тіла спортсменів, тому важливе значення у спортивній практиці для моніторингу фізичного стану і оптимізації тренувального режиму спортсменів набувають методи вивчення співвідношення тканинних компонентів тіла. В нашому дослідженні взяли участь 35 спортсменів різної кваліфікації, яких за критерієм аеробної продуктивності (VO2 max, МСК) було розподілено на 3 групи – 1 група (спортсмени високої кваліфікації), 2 група (11 осіб, спортсмени середнього рівня), 3 група (12 осіб, спортсмени-аматори). Найбільш високе значення VO2 max зафіксовано у спортсменів 1 групи, величина МСК у спортсменів 2 групи є на 20,18% меншою порівняно з 1 групою, значення МСК у спортсменів-аматорів знижено порівняно з представниками 1 групи на 37,54%. Найменша маса тіла зареєстрована у спортсменів високої кваліфікації (65,85±4,7 кг), цей показник у спортсменів середньої кваліфікації є більшим на 9,20%, а у спортсменів-аматорів – на 27,33%. Безжирова маса тіла у осіб 1 групи складає 92,40±2,6%, що на 2,05% вище порівняно зі спортсменами середньої кваліфікації і на 8,83% порівняно більше, ніж в аматорів. Значення відсотку жиру в організмі у спортсменів високої кваліфікації складає 7,68%, що на 28,25% менше від величини у спотсменів 2 групи і на 111,07% менше порівняно з аматорами. Відсоток води в організмі спортсменів високої кваліфікації становить 66,99±2,8%, у осіб 2 групи – на 4,33% менше, в аматорів – на 7,43% (р менше 0,05) менше. Відсоток мінерального компоненту скелету у спортсменів з високим рівнем фізичної працездатності становить 4,62±0,1%, що на 3,03% більше, ніж у спортсменів середнього рівня працездатності і на 9,09% більше порівняно з аматорами. Таким чином, морфофункціональні показники композиційного складу тіла спортсменів різного рівня працездатності різняться між окремими групами спортсменів залежно від їхньої кваліфікації.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Лук’янцева, Г. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)