Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148914

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (16)Методичні рекомендації. Брошури (1)Матеріали конференцій (30)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ОБЩЕНИЕ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 70
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-70 
1.


   
    Optimization of the educational process in the context of internationalization of higher education = Оптимізація навчального процесу у контексті інтернаціоналізації вищої освіти / O. O. Sherstіuk [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 3(170). - С. 370-375 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (тенденции)
ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗМ -- INTERNATIONALITY
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Анотація: В статті розглянуті характерні риси розвитку сучасного суспільства, механізмів комунікації, міжкультурних зв'язків. Припущені прийоми певної уніфікації вимог до якості вищої освіти, освітньопрофесійних програм, наукових досліджень, які у значній мірі впливають не тільки на національні системи вищої освіти, але й на окремі університети. Зростаючий престиж в навчально-наукових процесах інтеграції та інтернаціоналізації вищої освіти сприяє становленню міжнародних тенденцій розвитку, міжкультурних програм на рівні будь-яких вищих навчальних закладів. В статті висвітлений пріоритет та необхідність заходів, спрямованих на побудову міжнародного партнерства, проведення студентських обмінів, відкриття відділень за кордоном. І все це не просто гарний тренд: цей процес безпосередньо впливає на якість освіти та стає одним з ключових чинників конкурентоспроможності та ефективності навчального закладу. Доведено вагоме значення в процесі інтернаціоналізації університету академічної мобільності здобувачів освіти. Студентська мобільність - це можливість, через механізм студентського обміну, провести певний період часу в закордонному вищому навчальному закладі, не припиняючи навчального процесу у рідній альма-матер. До завдань вищого навчального закладу входить також обґрунтування сучасних змін організаційної культури університету, пошук балансу між класичною академічною освітою і постакадемічними стандартами. Цей перехід має свої відмінності як в практиці модернізації окремого університету, так і на рівні стандартизації національної системи вищої освіти. На сьогодні процеси інтеграції та інтернаціоналізації розвиваються згідно нових завдань, які ставить світ. В галузі професійної освіти все виразнішим стає концепція, що якщо ти не цікавий світу, то ти нецікавий нікому.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Sherstіuk, O. O.
Svintsytska, N. L.
Bilash, V. P.
Hryn, V. H.
Ustenko, R. L.
Katsenko, A. L.
Piliuhin, A. V.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.


    Бржевський, К. В.
    Суб'єктивна важливість комунікативних навичок лікаря / К. В. Бржевський // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2022. - N спецвип. №4. - С. 66-67


MeSH-~главная:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.


    Шматко, В. І.
    Комунікативна стратегія діалогу як фаховий потенціал підготовки лікаря-стоматолога / В. І. Шматко // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2022. - N спецвип. №4. - С. 48


MeSH-~главная:
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.


    Чабан, O. C.
    Комунікація з пацієнтом, який вас бачити не хоче, не те що розмовляти / O. C. Чабан // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2022. - N спецвип. №4. - С. 43-44


MeSH-~главная:
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.


    Литвиненко, Н. П.
    Формування комунікативних навичок у контексті фахової підготовки майбутніх лікарів / Н. П. Литвиненко, Т. В. Сергієнко // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2022. - N спецвип. №4. - С. 33-34


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Дод.точки доступу:
Сергієнко, Т. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.


    Коломієць, Т. В.
    Формування комунікативних навичок майбутніх провізорів на заняттях з іноземної мови / Т. В. Коломієць // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2022. - N спецвип. №4. - С. 26-27


MeSH-~главная:
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (психология)
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.


    Жук, О. В.
    Комунікативний процес: природа, структура, аспекти / О. В. Жук // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2022. - N спецвип. №4. - С. 21-23


MeSH-~главная:
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование)
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.


   
    Комунікативна складова серед студентів початкових курсів змішаної форми навчання на кафедрі гістології та ембріології / А. С. Демидчук [та ін.] // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2022. - N спецвип. №4. - С. 20


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Дод.точки доступу:
Демидчук, А. С.
Кондаурова, Г. Ю.
Раскалєй, Т. Я.
Шамало, С. М.
Раскалєй, В. Б.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.


    Власенко, О. М.
    Аналіз комунікативної діяльності учасників освітнього процесу М(Ф)ЗВО залежно від форми навчання / О. М. Власенко, П. В. Микитенко, І. І. Кучеренко // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2022. - N спецвип. №4. - С. 16-17


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Дод.точки доступу:
Микитенко, П. В.
Кучеренко, І. І.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.


    Sobczak, Krzysztof.
    Selected educational strategies in the teaching of medical communication / K. Sobczak, O. Lenkiewicz // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2022. - N спецвип. №4. - P8


MeSH-~главная:
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, организация и управление)
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Дод.точки доступу:
Lenkiewicz, Oliwia

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.


    Doroszewska, A.
    Teaching communication to midwifery and nursery students / A. Doroszewska, J. Zawanowska // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2022. - N спецвип. №4. - P6


MeSH-~главная:
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ДЕТСКИЕ ДНЕВНЫЕ УЧРЕЖДЕНИЯ -- CHILD DAY CARE CENTERS
Дод.точки доступу:
Zawanowska, J.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

12.


   
    Комунікативні тактики спілкування лікаря з різними пацієнтами / М. Цуркан [та ін.] // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2022. - № 1. - С. 102-105. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
Дод.точки доступу:
Цуркан, М.
Ільків, М.
Ільків, А.
Цуркан, І.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

13.


    Струк, І.
    Лінгвалізація невербальних засобів комунікації на позначення емоційного стану мовця (на матеріалах художніх текстів сучасних українських письменників) / І. Струк, А-Д Вікованюк // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2022. - № 1. - С. 98-100. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ОБЩЕНИЕ НЕВЕРБАЛЬНОЕ -- NONVERBAL COMMUNICATION
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
Дод.точки доступу:
Вікованюк, А-Д

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

14.


    Шутак, Л.
    Використання вторинних назв у комунікативних ситуаціях медичного дискурсу (на основі анкетування медичних працівників) / Л. Шутак, Г. Навчук // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2021. - № 3. - С. 32-34. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
Анотація: Цель статьи – исследовать причины и способы создания вторичных номинаций в современном украинском медицинском дискурсе, выяснить особенности использования и назначения таких названий в разных коммуникативных ситуациях. В статье использованы следующие методы исследования: описательный, сравнительный и статистический. Выводы. Методом анкетирования медицинских работников исследовано частоту использования вторичных наименований, то есть неофициальных заменителей медицинских терминов, в коммуникативной ситуации врач – врач и врач – пациент. Проанализированы вторичные названия, которые являются эвфемизмами к официальным медицинским терминам, отмечено их смягчающе-корректное назначение.
Дод.точки доступу:
Навчук, Г.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

15.


    Максим'юк, О.
    Комунікативні стратегії відмови в українськомовному діалогійному художньому дискурсі / О. Максим'юк, Н. Максим'юк // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2021. - № 1. - С. 6-12. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ХУДОЖЕСТВЕННАЯ ЛИТЕРАТУРА -- FICTIONAL WORKS
Анотація: Коммуникативные стратегии отказа в украинскоязычном диалогическом художественном дискурсе. Цель статьи – комплексно проанализировать тактики стратегии отказа в украинскоязычном диалогическом художественном дискурсе с учетом социального и гендерного аспектов. Актуальность исследования мотивирована необходимостью выработать единый подход к классификации коммуникативных стратегий высказываний отказа в диалогическом художественном дискурсе. Новизна статьи обусловлена тем, что высказывания со значением отказа соответственно социальному и гендерному статусу еще не были предметом исследования. В статье использованы общенаучные методы и приемы лингвистического анализа – метод дискурсивного анализа, контекстуально-интерпретационный метод, элементы компонентного анализа, оппозиционный анализ а также конверсационный. Выводы. Социальный статус коммуникантов влияет на формирование типологии основных директивных актов, определяет тактики стратегии отказа в социокоммуникативной ситуации “выше – ниже”. Гендерный фактор в значительной степени влияет на течение интеракции коммуникативного акта отказа, вызывая выбор коммуникативной стратегии и тактики отказа.
Дод.точки доступу:
Максим'юк, Н.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

16.


    Слухенська, Р.
    Особливості формування культури спілкування майбутніх медичних працівників у вищих медичних закладах України / Р. Слухенська // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2018. - № 3. - С. 18-21. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION (история)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры)
Анотація: Особенности формирования культуры общения будущих медицинских работников в высших медицинских заведениях Украины. Цель статьи - проанализировать средства формирования культуры общения будущих медицинских работников в высших медицинских заведениях Украины, охарактеризовать эффективные пути формирования профессиональной коммуникативной компетенции студентов-иностранцев. Методы исследования: теоретический анализ, сравнение и обобщение научных источников; коммуникативный метод, который улучшит освоения профессионального вещания студентов-иностранцев. Новизна работы заключается в недостаточном исследовании темы и в том, что эта проблема еще не поднималась в ракурсе характеристики ситуации по формированию профессиональной коммуникативной компетенции студентов-иностранцев БГМУ. Выводы. Сейчас актуальны вопросы форм, методов и средств организации учебной деятельности студентов, которые будут способствовать совершенствованию речевых умений и навыков, необходимых для специалистов здравоохранения. Сформированность профессиональной речи и культуры общения будущих медицинских работников должно быть результатом всесторонней подготовки, ориентированной на профессиональное мастерство специалиста – выпускника высших медицинских учебных заведений МЗ Украины, тем более, если этот выпускник впоследствии вернется в свою страну и будет представлять наше образование и полученные на Украине знания у себя на родине.
Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

17.


    Струк, І.
    Екстралінгвальні імплікатури на позначення сміху в драматичному тексті Буковинських письменників / І. Струк // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2018. - № 1. - С. 30-33. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ДРАМАТУРГИЯ -- DRAMA (история)
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION (история)
ЮМОР -- HUMOR
Анотація: В статье проанализированы экстралингвальные импликатуры за речевыми ремарками для обозначения смеха и средства их лингвализации в драматических текстах (далее – ДТ) буковинских писателей (Ю. Федьковича, С. Воро-бкевича, С. Яричевского, И. Синюка), творчество которых наиболее ярко представляет устно разговорную речь буковинцев второй половины XIX – начала ХХ в. Импликатуры рассматриваем как взаимодействие вербального и невербального компонентов в драматическом тексте, которые образуют единую зрительную, когнитивную и коммуникативную единицу, обеспечивают комплексное прагматическое воздействие на адресата. Смех в импликатурах драматического текста выступает проводником имплицитного смысла на уровне текстовой коммуникации персонажей.
Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

18.


    Іленко, Н. М.
    Шляхи забезпечення дистанційного навчання на кафедрі терапевтичної стоматології ПДМУ / Н. М. Іленко, О. М. Бойченко, Н. В. Іленко-Лобач // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2022. - Т. 22, № 3/4. - С. 187-190 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, тенденции)
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET
СОЦИАЛЬНАЯ СЕТЬ, ОБЩЕНИЕ -- SOCIAL NETWORKING
ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS
КОМПЬЮТЕРНЫЕ СЕТИ, ОБЪЕДИНЕНИЯ -- COMMUNITY NETWORKS
Анотація: Згідно із законом України «Про вищу освіту» дистанційна освіта має офіційний статус самостійної форми навчання нарівні з очною, заочною та екстернатом. Якісно продовжити навчальний процес під час карантину дозволяють сучасні платформи та сервіси. Так, створені для швидкого обміну новинами та повідомленнями ще на початку минулого навчального року групи у Viber наразі органічно вплітаються у навчальний процес. Для проведення дистанційного навчання викладачами кафедри активно використовуються сервіси платформи Zoom. Безкоштовний сервіс зі зрозумілим інтерфейсом дозволяє брати активну участь в on-line зустрічах. Завдяки можливості ділитися трансляцією екрану кожен учасник може надати свою інформацію, що дозволяє підтримувати зворотній зв’язок зі студентами. Дистанційні технології у викладанні дисципліни дозволяють докорінно змінити організацію процесу навчання здобувачів освіти, формуючи в них системне мислення; раціонально організувати пізнавальну діяльність під час навчально-виховного процесу; використовувати комп'ютери з метою індивідуалізації навчального процесу та звернутися до принципово нових пізнавальних засобів.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Бойченко, О.М.
Іленко-Лобач, Н.В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

19.


    Ждан, В. М.
    Навички клінічного спілкування у професійній діяльності лікаря / В. М. Ждан, Л. М. Шилкіна, О. М. Бєляєва // Проблеми екології та медицини : науково-практичний журнал. - 2021. - Т. 25, № 3/4. - С. 18-24


MeSH-~главная:
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS (этика)
ЭТИКА КЛИНИЧЕСКАЯ -- ETHICS, CLINICAL (обучение)
ЭТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- ETHICS, MEDICAL (обучение)
Анотація: У статті розглянуто деякі аспекти клінічного спілкування лікаря з пацієнтом. Дослідження має міждисциплінарний характер й охоплює коло питань, пов’язаних із медичною психологією та медичною педагогікою, медичною етикою та деонтологією, соціологією, соціолінгвістикою. Автори наголошують, що в умовах пацієнт-центрованого підходу навички клінічного спілкування з лікарем належать до базових клінічних навичок, що мінімізують чинники, які можуть негативно впливати на успішність професійної діяльності лікаря, сприяють задоволеності пацієнтів наданою медичною допомогою та покращенню їхнього психоемоційного стану, коплаєнтності хворого, підвищують ефективність діагностики, лікування, профілактики хвороб, паліативної допомоги. Зазначається, що навички клінічного спілкування є комплексними й виявляються умінням обирати доцільні тактики спілкування з пацієнтами та їхніми родичами, створити довірливу атмосферу й комфортне психологічне середовище для хворого; володінням невербальними й паравербальними компонентами спілкування; умінням проводити виховну роботу з пацієнтом щодо дотримання здорового способу життя і відмови від шкідливих звичок; уміння підтримувати й заохочувати автономію пацієнта, доводити інформацію щодо можливих ускладнень; схиляти пацієнта до комплаєнсу; умінням уникати конфліктів або адекватно діяти в умовах конфліктної ситуації з пацієнтами. У висновках зазначається, що навички клінічного спілкування необхідно формувати починаючи з перших кроків перебування в медичному університеті, закріплювати їх протягом усього періоду навчання на додипломному й післядипломному етапах, а також відшліфовувати в подальшому в умовах неформальної та інформальної освіти.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Шилкіна, Л. М.
Бєляєва, О. М.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

20.


   
    Роль викладача (НПП) в формуванні Soft skills здобувача вищої освіти / С. А. Павленко [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2021. - № 3(161). - С. 212-215. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
СОЦИАЛЬНЫЕ НАВЫКИ -- SOCIAL SKILLS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Анотація: Медична наука, як і медична освіта – найскладніші з наук сьогодення і, щоб досягти їх вершин і оволодіти ними, здобувачу вищої освіти необхідні не аби які старанність, бажання та мотивація, а також усвідомлення того, що кожен відповідальний за себе і лише від нього залежить реалізація мети стати лікарем. Сучасна медична освіта має бути не лише доступною, але й безперервною, якісною, різносторонньою та базуватися на сучасних технологіях, акцентуючись на активності, самостійності здобувачів вищої освіти, їх здібності адаптуватися до постійних змін та потреб соціуму. Студентоцентрований підхід (student-centeredapproach) розглядає здобувача вищої освіти медичного закладу вищої освіти, як суб’єкта з власними унікальними інтересами, потребами і досвідом, спроможного бути самостійним і відповідальним учасником освітнього процесу. Викладач-фасилітатор в освітньому просторі має потенціювати розвиток у здобувача освіти Soft skills («м’які навички», «соціальні навички» чи «навички успішності»). З точки зору отримання вищої освіти, здобуття знань та набуття вмінь, викладач-фасилітатор (НПП) – той, хто допомагає здобувачу медичної освіти зрозуміти мету свого навчання і підтримувати позитивну динаміку власного розвитку у формуванні Soft skills для досягнення цієї мети в процесі здобуття вищої медичної освіти. Навчання здобувачів повинно бути акцентованим на саморозвиток і самовдосконалення кожного майбутнього лікаря на основі власних дій, а діагностика його компетентності повинна стати самодіагностикою і самоаналізом, котрі базуються на новітніх знаннях. Отже, для досягнення напрацювань в отриманні та розвитку Soft skills викладач (НПП) має обрати такі способи подання (представлення) інформації здобувачеві в ході його пізнавальної діяльності, які будуть реалізовані через взаємодію та пов’яжуть викладача й здобувача, як учасників єдиного освітнього процесу та дозволить випускникам медичних ЗВО бути успішними на своєму робочому місці та конкурентоспроможними, соціально адаптованими спеціалістами.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Павленко, С. А.
Павленкова, О. В.
Сидорова, А. І.
Ляшенко, Л. І.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-70 
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)