Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148913

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Kirsanova, O. V.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Kirsanova, O. V.
    Teaching of preventive medicine in higher medical educational institutions of Ukraine in modern conditions = Викладання профілактичної медицини в вищих медичних навчальних закладах України в сучасних умовах / O. V. Kirsanova // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 3(170). - С. 354-358 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ПРОФИЛАКТИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- PREVENTIVE MEDICINE (обучение, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Пріоритетом системи вищої медичної освіти є підготовка в медичних університетах висококомпетентних і висококваліфікованих фахівців. Сучасна педагогічна парадигма базується на формуванні професійних компетенцій. Метою роботи було обґрунтування системи формування професійних компетенцій при підготовці у вищих навчальних закладах фахівців з «Медицини». Матеріалами для дослідження слугували нормативна база навчально-виховного процесу при підготовці студентів-медиків та міжнародний досвід з профілактичної медицини. У роботі використано методи: контент аналізу, системного аналізу, логічного узагальнення, медико-статистичний, Дельфійський. Головна мета вищого навчального закладу полягає у підготовці компетентних фахівців, які мають значний потенціал здоров’я та здатні довготривало підтримувати професійну діяльність на високому рівні. Система формування професійних компетенцій з «Профілактичної медицини» спрямована на логістичне управління заходами в процесі навчання та забезпечення селективності управління охорони здоров’я у медицині. До головних спеціальних компетентностей відноситься володіння основними методами захисту лікарів від можливих несприятливих умов праці; володіння основними методами збереження навколишнього середовища; володіння методами комплексного формування здоров’я за допомогою фармацевтичного супроводу і аліментарної підтримки організму; забезпечення необхідного рівня індивідуальної безпеки у разі виникнення типових небезпечних ситуацій або на основі інформації про прогнозовану ситуацію; здатність проведення санітарно-гігієнічних та профілактичних заходів. В сучасних військових умовах велике значення мають володіння тактикою надання екстреної медичної допомоги та здатність до проведення лікувально-евакуаційних заходів. Оптимізація професійного розвитку студентів-медиків в процесі навчальної діяльності з «Профілактичної медицини» базується на формуванні професійних компетенцій, спрямованих на підвищення особистісного потенціалу здоров’я та проведенні селектних заходів з охорони виробничого та навколишнього середовища. Система формування професійних компетенцій з профілактичної медицини у студентів медиків складається з 9 блоків: «Мета навчання», «Предмет вивчення», «Компоненти навчального процесу», «Інтегральні професійні компетенції», «Загальні професійні компетенції», «Спеціальні професійні компетентності», «Корекція професійної компетентності», «Оцінка сформування професійної компетентності», «Кінцеві результати формування професійної компетентності».
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
Шифр: ВУ12/2023/3(170)
   Журнал

Вісник проблем біології і медицини [Текст] : український науково-практичний журнал/ головний редактор В.М. Ждан. - Полтава : ПДМУ, Засновано у листопаді 1993 року - . - ISSN 2077-4214. - Періодичність hi
2023р. № 3(170)
Зміст:
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти до описів статей

 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)