Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148913

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Матеріали конференцій (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Роговий, Ю.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 74
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Роговий, Ю. Є.
    Окисномодифіковані білки за гістохімічними даними у нирках і печінці щурів за неінфікованого та інфікованого жовчного перитоніту / Ю. Є. Роговий, О. В. Білоокий // Клініч. анатомія та оперативна хірургія = Clinical anatomy and operative surgery : науково-практичний медичний журнал. - 2015. - Т. 14, № 4. - С. 76-79 . - ISSN 1727-0847


MeSH-~главная:
БЕЛКИ -- PROTEINS
ПЕРИТОНИТ -- PERITONITIS
ПОЧКИ -- KIDNEY
ПЕЧЕНЬ -- LIVER
Анотація: У дослідах на 76 білих нелінійних щурах-самцях за інфікованого і неінфікованого жовчного перитоніту показано підвищення ступеня окисномодифікованих білків у нирках та печінці щурів за коефіцієнтом R/B, який зростав у проксимальних, дистальних відділах нефрону, збірних канальцях сосочка нирок та в цитоплазмі гепатоцитів. Водночас, за інфікованого жовчного перитоніту виявлені більш істотні порушення по відношенню до неінфікованого патологічного процесу.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Білоокий, О. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.


    Роговий, Ю. Є.
    Вплив лікування доброякісної гіперплазії передміхурової залози за допомогою КТП лазера на показники когнітивних функцій, крові, водно-сольового обміну та функції нирок / Ю. Є. Роговий, Р. І. Майкін // Клініч. анатомія та оперативна хірургія = Clinical anatomy and operative surgery : науково-практичний медичний журнал. - 2015. - Т. 14, № 4. - С. 61-66 . - ISSN 1727-0847


MeSH-~главная:
ПРЕДСТАТЕЛЬНАЯ ЖЕЛЕЗА -- PROSTATE (патология)
ПРЕДСТАТЕЛЬНОЙ ЖЕЛЕЗЫ ГИПЕРПЛАЗИЯ -- PROSTATIC HYPERPLASIA
ЛАЗЕРНАЯ ТЕРАПИЯ -- LASER THERAPY (использование)
ПОЧКИ -- KIDNEY
Анотація: Прооперовано 114 хворих на доброякісну гіперплазію передміхурової залози за допомогою калій титаніл фосфат лазера (КТП –лазера), із яких пацієнти 50-60 років – 9 (7,89%), 61-75 років– 47 (41,22%), 76-90 років – 58 (50,87%). Встановлено, що величина передміхурової залози була максимальною в пацієнтів 61-75 років, значення Міні Ментал Статуса (ММSE), малювання годинника, рівня гемоглобіну, гематокриту були мінімальними в пацієнтів 76-90 років. Крім того, остання група отримувала максимальну кількість медикаментів. Проведення оперативного лікування доброякісної гіперплазії передміхурової залози за допомогою КТП лазера не виявило відмінностей у післяопераційному періоді по відношенню до операції з боку показників когнітивних функцій (ММSE, малювання годинника), рівня гемоглобіну, значення гематокриту, концентрацій іонів натрію та креатиніну в плазмі крові у пацієнтів усіх вищезазначених груп. Також дане положення підтверджено цілим комплексом вірогідних позитивних кореляційних зв’язків та регресійних залежностей, які вказують, що за даного методу лікування не тільки не має змін з боку досліджуваних параметрів, але й зберігається структура їх профілю. Отже, КТП лазер є високотехнологічним методом лікування доброякісної гіперплазії передміхурової залози, який не викликає порушень когнітивних функцій, системи крові, водно-сольового обміну та функції нирок у пацієнтів досліджених вікових груп.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Майкін, Р. І.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.


    Роговий, Ю. Є.
    Дизрегуляційний механізм впливу води від'ємного окисно-відновного потенціалу на функцію нирок / Ю. Є. Роговий, О. В. Колеснік, В. Я. Цитрін // Буков. мед. вісник. - 2020. - Том 24, N 4. - С. 93-98


MeSH-~главная:
ПОЧЕК БОЛЕЗНИ -- KIDNEY DISEASES (этиология)
МОЗГА ГОЛОВНОГО ИШЕМИЯ -- BRAIN ISCHEMIA (патофизиология, этиология)
ПИТЬЕВАЯ ВОДА -- DRINKING WATER (вредные воздействия)
ЭУКАРИОТЫ -- EUKARYOTA
Дод.точки доступу:
Колеснік, О. В.
Цитрін, В. Я.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
Шифр: БУ5/2020/24/4
   Журнал

Буковинський медичний вісник [Текст] : український науково-практичний журнал/ головний редактор Т.М. Бойчук. - Чернівці : БДМУ, Заснований у лютому 1997 року - . - ISSN 1684-7903. - Періодичність hi
2020р. Т. 24 № 4
Зміст:
Є примірники у відділах:
ЧЗ (22.02.2021р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)

Найти похожие
Перейти до описів статей

5.


    Роговий, Ю.
    Аналіз ролі усвідомленості процесу харчування в поліпшенні викладання та засвоєння фундаментальних теоретичних та клінічних дисциплін / Ю. Роговий, В. Білоокий, Ю. Білоока // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2020. - № 4. - С. 96-98. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
Анотація: Мета дослідження. У статті зосереджено увагу на ролі усвідомлення процесу харчування в поліпшенні викладання фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін. Специфікою теми є аналітичний підхід до застосування методу дослідження - описового зіставлення - для аналізу, синтезу і узагальнення ролі усвідомлення процесу харчування в можливості істотного поліпшення засвоєння провідних теоретичних і клінічних дисциплін з домінуючою напругою таких сфер людської свідомості, як мислення, інтелект. Наукова новизна. Вперше забезпечено впровадження в практику оригінального, новаторського, альтернативного підходу, що показує, що для глибокого розуміння суті учнями хвороби, для формування високопрофесійних компетенцій доцільним є впровадження. Процес усвідомлення прийому їжі для підвищення адаптаційних можливостей, стресостійкості, відновлення механізмів регуляції організму в цілісному навчальному процесі. Висновок. Впровадження в навчальний процес усвідомлення прийому їжі дасть можливість досягти провідних інтересів фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін глибокого пізнання загальних законів розвитку хвороби, передхвороби, забезпечити їх провідну роль у формуванні у студентів основ клінічного мислення і підвищення якості навчального процесу.
Дод.точки доступу:
Білоокий, В.
Білоока, Ю.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

6.
Шифр: АУ46/2020/4
   Журнал

Актуальні питання суспільних наук та історії медицини [Текст] : Спільний українсько-румунський науковий журнал. Серія "Філологічні науки"/ Редколегія: А. Мойсей, Ш. Пуріч. - Чернівці-Сучава : БДМУ, Журнал засновано в 2013 р. - . - ISSN 2311-9896. - Періодичність hi
2020р. N 4 (on-line)
Зміст:
Є примірники у відділах: всього 1 : ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие
Перейти до описів статей

7.


   
    Аналіз ролі уддіяна бандга і наулі крія у поліпшенні викладання та засвоєння фундаментальних теоретичних та клінічних дисциплін / Ю. Роговий [та ін.] // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2020. - № 2. - С. 111-113. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті зосереджено увагу на ролі уддіяна бандга і наулі крия в поліпшенні викладання фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін. Специфікою теми є аналітичний підхід до застосування методу дослідження - описового: зіставлення - для аналізу, синтезу і узагальнення ролі уддіяна бандга і наулі крия в можливості істотного поліпшення засвоєння провідних теоретичних і клінічних дисциплін з домінуючим напругою таких сфер людської свідомості, як мислення, інтелект. Наукова новизна. Вперше забезпечено впровадження в практику оригінального, новаторського, альтернативного підходу, що показує, що для глибокого розуміння суті хвороби, для формування високопрофесійних компетенцій доцільним є впровадження уддіяна бандга і наулі крия для підвищення адаптаційних можливостей, стресостійкості, відновлення механізмів регуляції викладачів і студентів в цілісному навчальному процесі. Висновок. Впровадження в навчальний процес уддіяна бандга і наулі крия дасть можливість досягти провідних інтересів фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін глибокого пізнання загальних законів розвитку хвороби, передхвороби, забезпечити їх провідну роль у формуванні у студентів основ клінічного мислення і підвищення якості навчального процесу.
Дод.точки доступу:
Роговий, Ю.
Білоока, Ю.
Білоокий, В.
Геруш, О.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

8.


   
    Методологія покращення викладання і засвоєння фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін в англомовних студентів / Ю. Роговий [та ін.] // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2018. - № 4. - P108-110. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: Мета дослідження. У статті зосереджено увагу на методології поліпшення викладання фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін в англомовних студентів. Специфікою теми є аналітичний підхід до застосування методу дослідження – описового, методу зіставлення - для аналізу, синтезу і узагальнення методології поліпшення засвоєння фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін в англомовних студентів з домінуючою стратегією спрямованою на досягнення мети - ступеня володіння англійською мовою на рівні В2 за системою FCE. Наукова новизна. Вперше забезпечено впровадження в практику оригінального, новаторського підходу, який показує що досягнення мети - ступеня володіння англійською мовою на рівні В2 за системою FCE має стати основою фонового саморозвитку, що необхідно для формування високопрофесійних компетенцій. Висновок. Впровадження в навчальний процес новаторського підходу досягнення мети - ступеня володіння англійською мовою на рівні В2 за системою FCE як основи фонового саморозвитку дасть можливість досягти провідних інтересів фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін глибокого пізнання загальних законів розвитку хвороби, передхвороби, з можливістю істотного підвищення якості викладання фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін в англомовних студентів і є важливим фактором щодо удосконалення здачі ліцензійного екзамену "Krok 1.Medicine" і MCI (Medical Council of India).
Дод.точки доступу:
Роговий, Ю.
Білоокий, В.
Геруш, О.
Вепрюк, Ю.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

9.


   
    Роль нової німецької медицини у поліпшенні викладання та засвоєння фундаментальних теоретичних та клінічних дисциплін / Ю. Роговий [та ін.] // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2018. - № 2. - С. 129-131. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (история, методы, тенденции)
Анотація: Цель исследования. В статье сосредоточено внимание на роли Новой немецкой медицины Райка Хамера в улучшении преподавания фундаментальних теоретических и клинических дисциплин. Спецификой темы является аналитический подход к применению метода исследования – описательного: сопоставления – для анализа, синтеза и обобщения роли пяти законов Хамера в возможности существенного улучшения усвоение ведущих теоретических и клинических дисциплин с доминирующим напряжением таких сфер человеческого сознания, как мышление, интеллект. Научная новизна. Впервые обеспечено внедрение в практику оригинального, новаторского, альтернативного подхода, показывающего, что для глубокого понимания сути болезни, для формирования высокопрофессиональных компетенций целесообразно учитывать неординарные взгляды Новой Немецкой медицины Райка Хамера. Вывод. Внедрение в учебный процесс Новой Немецкой медицина Райка Хамера даст возможность достичь ведущих интересов фундаментальных теоретических и клинических дисциплин глубокого познания общих законов развития болезни, предболезни, обеспечить их ведущую роль в формировании у студентов основ клинического мышления и повышения качества учебного процесса.
Дод.точки доступу:
Роговий, Ю.
Архіпова, Л.
Білоокий, В.
Геруш, О.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

10.


   
    Роль "Вадних кіл" та дизрегуляційних патологічних процесів у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіології / Ю. Роговий[та ін.] // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2018. - № 2. - С. 126-128. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ПАТОФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOPATHOLOGY
Анотація: Роль порочных кругов и дизрегуляционных патологических процессов в улучшении преподавания и усвоения патофизиологии. Цель исследования. В статье сосредоточено внимание на роли дизрегуляционных патологических процессов и “порочных кругов” в улучшенни преподавания патофизиологии. Спецификой темы есть аналитический подход к применению метода исследования - описательного: сопоставления – для анализа, синтеза и обобщения роли дизрегуляционных патологических процессов и “порочных кругов” в возможности существенного улучшения усвоение ведущей теоретической дисциплины с доминирующим напряжением таких сфер человеческого сознания, как мышление, интеллект. Научная новизна. Впервые обеспечено внедрение в практику оригинального, новаторского подхода, показывающего что дизрегуляциооные патологические процессы неминуемо ведут к формированию “порочных кругов”, что необходимо для формирования высокопрофессиональных компетенций. Вывод. Внедрение в учебный процесс дизрегуляционных патологических процессов и “порочных кругов” даст возможность достичь ведущих интересов патофизиологии глубокого познания общих законов развития болезни, предболезни, обеспечить ведущую роль патофизиологии в формировании у студентов основ клинического мышления и выполнять функцию методологии клинических дисциплин с возможностью существенного повышения качества преподавания ведущей теоретической дисциплины.
Дод.точки доступу:
Роговий, Ю.
Білоокий, В.
Геруш, О.
Слободян, К.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)