2.
| > Шифр: МУ7/2010/4 Журнал Медична освіта [Текст] : науково-практичний журнал/ головний редактор Вороненко Ю.В. - Тернопіль : Редакція Тернопільского державного медичного університету, Виходить з 1999 року - . - ISSN 1681-2751. - Періодичність hi 2010р. № 4
Зміст: Огарь, С. В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі / С.В. Огарь, Л.В. Пляка. - С.5-7. - Библиогр. в конце ст. Чекман, І. С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів / І.С. Чекман, Н.О. Горчакова. - С.7-11. - Библиогр. в конце ст. Хомазюк, Т. А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи / Т.А. Хомазюк, І.С. Борисова, В.І. Безурецький, Єгоров К.Ю., Караванська І.Л. - С.11-14. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Борисова І.С., Безурецький В.І., Єгоров К.Ю., Караванська І.Л. Ульянов, В. О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП / В.О. Ульянов, В.Є. Бреус. - С.14-17. - Библиогр. в конце ст. Сорокман, Т. В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії / Т.В. Сорокман, С.В. Сокольник, Л.В. Швигар. - С.17-18. - Библиогр. в конце ст. Сон, А. С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету / А.С. Сон, В.В. Добровольський, Ю.І. Горанський, Перькова Г.В., Стоянов О.М., Лебідь О.П., Чемересюк І.Г., Хрущ О.В., Хубєтова І.В. - С.19-21. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Добровольський В.В., Горанський Ю.І., Перькова Г.В., Стоянов О.М., Лебідь О.П., Чемересюк І.Г., Хрущ О.В., Хубєтова І.В. Грицан, Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "Фазові рівноваги" в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі / Л.Д. Грицан, В.І. Кабачний, Т.О. Томаровська. - С.21-24. - Библиогр. в конце ст. Бондаренко, Н. М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології / Н.М. Бондаренко, Б.П. Терещук, Є.В. Черешнєва. - С.25-27. - Библиогр. в конце ст. Ільницька, Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького / Л.А. Ільницька, І.В. Шумлянський, О.Є. Січкоріз. - С.28-30. - Библиогр. в конце ст. Білай, І. М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування / І.М. Білай, В.І. Дарій, О.А. Рижов, Райкова Т.С., Бушуєва І.В., Демченко В.О., Зарічна Т.П., Білоус М.В., Кандибей Н.В., Пругло Є.С. - С.30-33. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Дарій В.І., Рижов О.А., Райкова Т.С., Бушуєва І.В., Демченко В.О., Зарічна Т.П., Білоус М.В., Кандибей Н.В., Пругло Є.С. Гребеник, М. В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю / М.В. Гребеник, О.І. Криськів, Л.С. Бабінець, Творко В.М. - С.33-35. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Криськів О.І., Бабінець Л.С., Творко В.М. Василюк, В. М. Основи клінічного мислення і Болонський процес / В.М. Василюк, Л.П. Боднар, Л.П. Мартинюк, Наумова Л.В., Радецька Л.В., Кравчук Н.В., Василюк В.В., Лихацька Т.В., Смачило І.В., Гаврилюк М.Є. - С.36-40. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Боднар Л.П., Мартинюк Л.П., Наумова Л.В., Радецька Л.В., Кравчук Н.В., Василюк В.В., Лихацька Т.В., Смачило І.В., Гаврилюк М.Є. Іванець, Л. М. Розв'язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації / Л.М. Іванець, О.Б. Поляк. - С.40-42. - Библиогр. в конце ст. Воронич-Семченко, Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації / Н.М. Воронич-Семченко, М.М. Багрій. - С.42-45. - Библиогр. в конце ст. Бобирьов, В. М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології / В.М. Бобирьов, Т.О. Дев'яткіна, О.М. Важнича. - С.45-47. - Библиогр. в конце ст. Чечотіна, С. Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики / С.Ю. Чечотіна, Т.О. Чикор, Е.Г. Колот. - С.48-50. - Библиогр. в конце ст. Кузякіна, Н. Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів / Н.Є. Кузякіна. - С.51-52. - Библиогр. в конце ст. Андрейчин, С. М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи / С.М. Андрейчин, М.М. Руда, Т.Ю. Чернець, Ярема Н.З., Бількевич Н.А., Бугай Б.Г., Бутвін І.М., Василюк В.В., Верещагіна Н.Я., Хабарова Н.А. - С.55-57. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Руда М.М., Чернець Т.Ю., Ярема Н.З., Бількевич Н.А., Бугай Б.Г., Бутвін І.М., Василюк В.В., Верещагіна Н.Я., Хабарова Н.А. Банадига, Н. В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія" / Н.В. Банадига, І.О. Рогальський. - С.57-59. - Библиогр. в конце ст. Білик, Л. С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа" / Л.С. Білик, Н.Є. Слободян. - С.60-61. - Библиогр. в конце ст. Гнатюк, М. С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії / М.С. Гнатюк, О.Б. Слабий, Р.М. Гнатюк, Ковальчук М.Ф., Данилевич Ю.О., Шев'як П.І., Гаргула Т.І. - С.62-64. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Слабий О.Б., Гнатюк Р.М., Ковальчук М.Ф., Данилевич Ю.О., Шев'як П.І., Гаргула Т.І. Господарський, І. Я. Впровадження інноваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я.Горбачевського / І.Я. Господарський, С.О. Ястремська, С.О., Коноваленко С.О., Рега Н.І. - С.65-67. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Ястремська С.О., Коноваленко С.О.,, Рега Н.І. Гощинський, В. Б. Комунікативні бар'єри у відносинах лікаря та пацієнта / В.Б. Гощинський, Н.І. Корильчук, Н.Є. Боцюк, Боровик І.О., Корильчук Т.Б., Ляшенко І.І., Перейма В.Р., Бенца О.І. - С.68-70. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Корильчук Н.І., Боцюк Н.Є., Боровик І.О., Корильчук Т.Б., Ляшенко І.І., Перейма В.Р., Бенца О.І. Дзюбановський, І. Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти / І.Я. Дзюбановський, В.В. Бенедикт, В.І. П'ятночка, Герасимець Ю.М., Свистун Р.В., Луговий О.Б., Поляцко К.Г., Нагірний Я.П. - С.70-72. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Бенедикт В.В., П'ятночка В.І., Герасимець Ю.М., Свистун Р.В., Луговий О.Б., Поляцко К.Г., Нагірний Я.П. Климнюк, С. І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця / С.І. Климнюк, Н.І. Ткачук, Л.Б. Романюк, Творко М.С., Малярчук Г.Р., Борак В.П. - С.72-73. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Ткачук Н.І., Романюк Л.Б., Творко М.С., Малярчук Г.Р., Борак В.П. Мазур, П. Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників / П.Є. Мазур, Г.Р. Голуб, О.С. Кралюк, Криницька І.Я. - С.74-75. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Голуб Г.Р., Кралюк О.С., Криницька І.Я. Мазур, П. Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою / П.Є. Мазур, Є.Л. Горошко, О.С. Кузнець. - С.76-77. - Библиогр. в конце ст. Мазур, М. Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу / М.Є. Мазур, Л.С. Мишаківська, О.С. Кралюк. - С.77-79. - Библиогр. в конце ст. Мандзій, З. П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання / З.П. Мандзій, І.М. Кліщ, В.Ф. Тюріна, Марків І.М., Цяпа Ю.М., Мерецька І.В., Лихацька В.О., Гаріян М.П. - С.80-82. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Кліщ І.М., Тюріна В.Ф., Марків І.М., Цяпа Ю.М., Мерецька І.В., Лихацька В.О., Гаріян М.П. Марчишин, С. М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікованих рівнів "магістр фармації" та "магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ / С.М. Марчишин, М.І. Шанайда, О.І. Грималюк, Кернична І.З., Демидяк О.Л., Бердей Т.С. - С.83-85. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Шанайда М.І., Грималюк О.І., Кернична І.З., Демидяк О.Л., Бердей Т.С. Олійник, О. В. Завдання вищих навчальних закладів України щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року / О.В. Олійник, О.Г. Лавра, Л.Р. Юзьків, Щур М.І., Буцкин Л.В., Борак В.В. - С.85-87. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Лавра О.Г., Юзьків Л.Р., Щур М.І., Буцкин Л.В., Борак В.В. Пайкуш, М. А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах / М.А. Пайкуш, Е.І. Личковський. - С.87-89. - Библиогр. в конце ст. Сагаль, І. Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія" / І.Р. Сагаль, О.Р. Боярчук. - С.89-91. - Библиогр. в конце ст. Сміян, С. І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу / С.І. Сміян, У.С. Слаба, Л.П. Мартинюк, Лепявко А.А., Коморовський Р.Р., Боднар Р.Я., Гусак С.Р. - С.91-93. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Слаба У.С., Мартинюк Л.П., Лепявко А.А., Коморовський Р.Р., Боднар Р.Я., Гусак С.Р. Ткачук, О. В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи / О.В. Ткачук, В.Ф. Мислицький, С.С. Ткачук, Анохіна С.І., Лєньков О.М., Кузнєцова О.В., Ясінська О.В. - С.94-95. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Мислицький В.Ф., Ткачук С.С., Анохіна С.І., Лєньков О.М., Кузнєцова О.В., Ясінська О.В. Швидкий, О. В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу / О.В. Швидкий, Н.В. Будь. - С.96-98. - Библиогр. в конце ст. Шегедин, М. Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського / М.Б. Шегедин, І.С. Смачило. - С.98-100. - Библиогр. в конце ст. Шкробот, С. І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів / С.І. Шкробот, О.П. Венгер, О.Є. Смашна, Несторович Я.М., Сновида Л.Т., Мисула Ю.І. - С.100-103. - Библиогр. в конце ст. : табл. Інші автори: Венгер О.П., Смашна О.Є., Несторович Я.М., Сновида Л.Т., Мисула Ю.І. Шкробот, С. І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків / С.І. Шкробот, Л.С. Мілевська-Вовчук, З.В. Салій, Гара І.І., Бударна О.Ю., Сохор Н.Р., Мисула М.С. - С.104-106. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Мілевська-Вовчук Л.С., Салій З.В., Гара І.І., Бударна О.Ю., Сохор Н.Р., Мисула М.С. Шпонька, І. С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини / І.С. Шпонька, Г.С. Короленко, С.В. Козлов, Гриценко П.О., Алексеєнко О.О., Сулоєв К.М., Федченко М.П., Мальцев І.О., Легеза О.А., Чекан С.М., Бондарева В.О. - С.106-108. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Короленко Г.С., Козлов С.В., Гриценко П.О., Алексеєнко О.О., Сулоєв К.М., Федченко М.П., Мальцев І.О., Легеза О.А., Чекан С.М., Бондарева В.О. Савула, М. М. Кращі університети: результати світового рейтингу / М.М. Савула, Ю.І. Сливка. - С.108-111. - Библиогр. в конце ст. Свиридюк, В. З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти / В.З. Свиридюк, В.А. Копетчук, П.В. Яворський, Гордійчук С.В., Горай О.В., Махновська І.Р. - С.112-116 Інші автори: Копетчук В.А., Яворський П.В., Гордійчук С.В., Горай О.В., Махновська І.Р.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1)
Найти похожие Перейти до описів статей
|