Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148913

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Матеріали конференцій (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ковтюк, Н. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.


    Ковтюк, Н. І.
    Практична орієнтованість навчання студентів з позиції інтеграції в єдиний освітній Європейський простір / Н. І. Ковтюк, О. С. Годованець // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина = Neonatology, surgery and perinatal medicine. - 2022. - Т. 12, № 1. - С. 9-13. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (тенденции)
Анотація: На сьогоднішній день відбувається активна інтеграція нашої країни в єдиний освітній Європейський простір, яка полягає у реформуванні та модернізації вищої освіти через сучасні технології реорганізації навчального процесу, результатом яких є підвищення якості навчання. Інтеграційні процеси мають неоднозначний характер, мають безліч різноманітних проблем, найважливіша серед яких – проблема уніфікації національних культур і національних систем освіти, втрата національної ідентичності за втратою освітнього, культурного, національно-етнічного різноманіття світу. Підготовка майбутніх лікарів на рівні міжнародних стандартів є одним із найважливіших стратегічних завдань вищої освіти України. Методологія навчання передбачає проектовану викладачем модель навчально-професійної діяльності, яка реалізується як сукупність конкретних прийомів, дій та операцій. Метод навчання з позицій викладання педіатричних дисциплін – це спосіб спільної діяльності лікаря-педагога та студента, спрямований на реалізацію цілей та цінностей, що визначають становлення особистості майбутнього лікаря та оволодіння ним основ професійної діяльності. Відповідно виникає потреба в сприянні покращенню якості практичних знань та навичок майбутніх спеціалістів. Якими б не були корисними дистанційні технології, основними на клінічній кафедрі були і залишаються методи класичної вітчизняної медичної школи. Саме навчання біля ліжка хворого дозволяє студенту краще відчути атмосферу майбутньої професії. Аналіз та оцінка досягнутого здійснюються за допомогою засобів педагогічного контролю та самоконтролю, що дозволяють досить точно виявляти рівень та якість засвоєних студентами знань, умінь та навичок, ступінь сформованості навчальних дій, а також «внутрішніх» прирощень, пов'язаних з індивідуальними особливостями розуміння студентом змісту навчання та під його впливом осмислення себе самого, своїх змін. Надзвичайно важливо, щоб студенти розуміли функції педагогічного контролю, щоб вони могли співпрацювати з викладачами та сприяти вдосконаленню освітнього процесу. Якість підготовки студента-медика – основний показник ефективності роботи кафедри, факультету та вишу загалом. Це безпосередньо впливає на рейтинг того чи іншого медичного вузу, а також системи медичної освіти в Україні.
Дод.точки доступу:
Годованець, О. С.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
Шифр: НУ45/2022/12/1
   Журнал

Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина [Текст] : щоквартальний медичний науково-практичний журнал/ головні редактори: Знаменська Т.К., Бойчук Т.М. : РА "Дольче Віта", Видається з 2011 року - . - ISSN 2226-1230. - Періодичність hi
2022р. Т. 12 № 1
Зміст:
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти до описів статей

3.


   
    Фармако-економічні показники лікування гострих бронхітів у дітей / Ю. М. Нечитайло [та ін.] // Клінічна та експериментальна патологія. - 2021. - Т. 20, № 4. - С. 51-57. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
БРОНХИТ -- BRONCHITIS (лекарственная терапия)
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: Мета роботи – проаналізувати особливості лікування та витрат на медичні засоби у дітей, госпіталізованих із приводу гострого бронхіту. Матеріали і методи. У роботі проаналізовано медичну документацію та обстежено 30 дітей віком від 3 до 11 років, які перебували на стаціонарному лікуванні стосовно гострого бронхіту. У пацієнтів вивчали клінічну симптоматику, структуру і тривалість основних лікувальних заходів, їх вартість. Результати. Тривалість перебування на стаціонарному лікуванні становила 7,4±0,53 днів з подальшим лікуванням та реабілітацією в амбулаторних умовах. Для лікування застосовували антибіотики при підозрі на бактеріальний характер хвороби, антипіретики, антигістамінні засоби, муколітики та кортикостероїдні гормони. Загальна вартість витрат на лікування одного випадку становила в середньому 674,2±80,9 гривні. Найбільш вартісними були витрати на проведення інфузійної терапії та антибіотики, що призначалися приблизно третині пацієнтів, а найбільш дешевими – на жарознижуючі засоби. Враховуючи вік дітей, гострий характер процесу, застосування антибіотиків із групи резерву було нераціональним і суттєво підвищувало вартість лікування. Висновки. Впровадження нової моделі медицини позитивно впливає на оптимізацію лікувальної тактики гострих бронхітів зі зміщенням акцентів з інтенсивної етіотропної терапії на відновлення процесів мукоціліарного кліренсу. В антибактеріальній терапії все ще зберігається нераціональний, з клінічної та економічної точок зору, вибір препаратів.
Дод.точки доступу:
Нечитайло, Ю. М.
Попелюк, Н. О.
Долженко, О. Г.
Богданова, Л. О.
Ковтюк, Н. І.
Мабрук, Бен Отмен

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.


    Нечитайло, Д. Ю.
    Вплив мікросоціальних факторів на формування артеріальної гіпертензії у школярів / Д. Ю. Нечитайло, Т. М. Міхєєва, Н. І. Ковтюк // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2021. - Т. 11, № 1. - С. 28-32. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION (этиология)
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Анотація: Впродовж оcтанніх років cпоcтерігаєтьcя зроcтання поширеноcті артеріальної гіпертензії як у дороcлих, так і в дітей. Розбіжніcть показників поширеноcті захворювання у дітей пов'язують із вiдcутнicтю стандартизованої методики вимiрювання артеріального тиcку, єдиних критерiїв оцінки його рiвня, а також «гiподiагноcтику» артеріальної гіпертензії у дитячого наcелення. Також cлiд звернути увагу на доcтатньо низьку комплаєнтніcть у деяких дiтей i пiдлiткiв щодо лiкування й уcвiдомлення необхiдноcтi пiдтримання доcтатнього рiвня фiзичної активноcтi, здорового харчування та запобiгання шкiдливим звичкам. Мета дослідження - визначити вплив мікроcоціальних факторів на формування артеріальної гіпертензії у школярів. Матеріал і методи дослідження. Обcтежено 848 дітей шкільного віку, яких розподілили на такі групи: 1-у групу склали 182 дитини з артеріальною гіпертензією, 2-у групу - 78 дітей із артеріальною передгіпертензією та контрольну групу - 588 дітей із нормальним рівнем артеріального тиску. Cоціометричне обcтеження проводилоcь шляхом збору інформації про оcобливоcті режиму та якості харчування, фізичної активності та пcихологічних факторів у дітей за допомогою анкет. Вимірювання рівня артерiального тиску проводилось автоматичними тонометрами зi змiнними манжетами в ранковий час на обох руках, тричi, з iнтервалом у 2 хвилини. Результати оцiнювалися за перцентильними таблицями вiдносно вiку, статтi та зросту. Статистична обробка отриманих даних проводилася з використанням програм Microsoft Office Exсel та Statistica 10.0. Результати дослідження. Аналізуючи пcихологічну атмоcферу вcередині родини вcтановлено, що 585 (69,0 %) дітей назвали cтоcунки вcередині родини гарними та теплими, 100 (12,1 %) вважали, що cімейні cтоcунки є поганими та 138 (16,3 %) дітей не визначилиcь на рахунок поганих чи добрих cтоcунків вcередині родини. Оцінивши оcобливоcті харчування серед обстежених школярів вcтановлено, що найбільш нераціонально харчувалися діти з 1-ї групи. Вони щодня найчаcтіше вживали хліб та хлібобулочні вироби, трохи рідше м’яcо і молочні продукти і ще рідше овочі та фрукти. Не менш важливим фактором впливу на здоров’я дитини та її розвиток є наявніcть фізичної активноcті, режим дня, прогулянки на cвіжому повітрі тощо. Ще одним важливим фактором, який впливає як на загальне здоров’я дитини, так і на її фізичний розвиток, є регулярні зайняття cпортом у cекціях чи гуртках. У дітей з 1-ої групи найнижчий рівень регулярного зайняття cпортом,незбаланcоване харчування, та частіше спостерігаються психологічні проблеми у взаємовідносинах із однолітками та батьками. Враховуючи дані статистичного аналізу, дані мікросоціальні фактори можна розцінювати як фактори ризику розвитку артеріальної гіпертензії у школярів. Висновки. Завдяки проведеному корелятивному та клаcтерному аналізу можна виділити три ключових групи мікросоціальних факторів які впливають на рівень артеріального тиску у дітей: фактор збаланcованого харчування, пcихоcоціальний фактор та фактор фізичної активності. Вищенаведені фактори є комплекcними, їх можна віднеcти до категорії факторів ризику по розвитку артеріальної гіпертензії у школярів та раннього прогнозування підвищення рівня артеріального тиску в них.
Дод.точки доступу:
Міхєєва, Т. М.
Ковтюк, Н. І.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
Шифр: НУ45/2021/11/1
   Журнал

Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина [Текст] : щоквартальний медичний науково-практичний журнал/ головні редактори: Знаменська Т.К., Бойчук Т.М. : РА "Дольче Віта", Видається з 2011 року - . - ISSN 2226-1230. - Періодичність hi
2021р. Т. 11 № 1
Зміст:
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти до описів статей

6.


    Нечитайло, Д. Ю.
    Особливості функціональних проб серцево-судинної системи у дітей з підвищеним рівнем артеріального тиску / Д. Ю. Нечитайло, Т. М. Міхєєва, Н. І. Ковтюк // Буковинський медичний вісник. - 2019. - Т. 23, № 4. - С. 86-92. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
АРТЕРИАЛЬНОЕ ДАВЛЕНИЕ -- ARTERIAL PRESSURE
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТАЯ СИСТЕМА -- CARDIOVASCULAR SYSTEM
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: Оцінка функціонального стану серцево-судинної системи у дітей та підлітків представляє один із найважливіших напрямків у педіатрії, оскільки його критерії є базовими в плані визначення та прогнозування соматичного здоров'я, фізичного статусу, а також можливих обмежень тих чи інших видів рухової активності. Функціональні розлади серцево-судинної системи здебільшого представлені коливанням рівня артеріального тиску, порушенням процесів реполяризації та провідності серця тощо. Для оцінки стану серцево-судинної системи в школярів, зазвичай, використовують скринінгові дослідження: вимірюють рівень артеріального тиску, записують електрокардіографію, проводять функціональні проби (Руф’є, Штанге, Генча та ін.). Мета роботи — оцінити особливості функціональних проб у дітей із підвищеним рівнем артеріального тиску. Матеріал і методи. Обстежено 90 дітей шкільного віку жителів Чернівецької області та м. Чернівці. Дітей розподілено на дві групи: до основної групи (45 осіб) увійшли діти із підвищеним рівнем артеріального тиску, контрольну групу (45 осіб) складали клінічно здорові діти. Вимірювання артеріального тиску проводилося тричі з інтервалом 3 хв на плечовій артерії лівої руки за допомогою автоматичного тонометра. Результати вимірів оцінювалися за перцентильними номограмами відносно віку, статі та зросту дітей. Для оцінки функціонального стану серцево-судинної системи дітям проводили проби Руф’є, Штанге та Генча. Результати. Оцінивши рівень артеріального тиску у школярів основної групи, отримано такі результати: у 33 дітей рівень артеріального тиску був у межах коридору 90–95%, що оцінено як артеріальну передгіпертензію; у 12 — перевищував 95% і знаходився в межах між 95% та 95% +12 мм рт.ст., що розцінено як артеріальну гіпертензію 1 ступеня. В усіх дітей контрольної групи показники артеріального тиску відповідали перцентильним коридорам 25–75%, 75–90% (до 90-го перцентиля), що розцінено як нормальний рівень артеріального тиску. Оцінивши індекс Руф’є, виявлено, що в більшої кількісті дітей з артеріальною гіпертензією резервні можливості серцево-судинної системи та толерантність до фізичного навантаження вірогідно нижчі, ніж у їхніх однолітків із нормальними показниками артеріального тиску. Проаналізувавши отримані дані проб Штанге та Генча, відзначалися вірогідно гірші результати у дітей із артеріальною гіпертензією, ніж у групі порівняння. Це вказує на нижчу стійкість до гіпоксії у цих дітей, що зумовлено патофізіологічними механізмами, які відбуваються в мікроциркуляторному руслі легень, серця та головного мозку. Висновки. 1. За результатами функціональних проб у дітей із артеріальною гіпертензією відзначається вірогідно нижча толерантність до фізичного навантаження та стійкість до гіпоксії, ніж у їх однолітків із нормальними показниками артеріального тиску. 2. Дані особливості у дітей із артеріальною гіпертензією можуть бути результатом патофізіологічних порушень як на рівні центральної гемодинаміки, так і в мікроциркуляторному руслі.
Дод.точки доступу:
Міхєєва, Т. М.
Ковтюк, Н. І.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
Шифр: БУ5/2019/23/4
   Журнал

Буковинський медичний вісник [Текст] : український науково-практичний журнал/ головний редактор Т.М. Бойчук. - Чернівці : БДМУ, Заснований у лютому 1997 року - . - ISSN 1684-7903. - Періодичність hi
2019р. Т. 23 № 4
Зміст:
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти до описів статей

8.


    Нечитайло, Ю. М.
    Головний біль та якість життя школярів з перинатальною патологією в анамнезі / Ю. М. Нечитайло, Н. І. Ковтюк // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2015. - Т. 5, № 2. - С. 51-53. - Бібліогр. в кінці ст.

Рубрики: ГОЛОВНАЯ БОЛЬ--HEADACHE

   ПЕРИНАТОЛОГИЯ--PERINATOLOGY


   ШКОЛЬНИКИ--SCHOOL STUDENTS


Анотація: Проведено вивчення впливу первинного головного болю на фізичне та психічне функціонування - основні складові якості життя, пов'язаної зі здоров'ям, у школярів з перенесеною перинатальною патологією в анамнезі. Було обстежено 84 дітей з мігренню і головним болем напруги у порівнянні з 226 здоровими дітьми такого ж віку. Було зареєстровано помірне зниження індексів якості життя у дітей з головним болем.
Дод.точки доступу:
Ковтюк, Н.І.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
Шифр: НУ45/2015/5/2
   Журнал

Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина [Текст] : щоквартальний медичний науково-практичний журнал/ головні редактори: Знаменська Т.К., Бойчук Т.М. : РА "Дольче Віта", Видається з 2011 року - . - ISSN 2226-1230. - Періодичність hi
2015р. Т. 5 № 2
Зміст:
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти до описів статей

10.


   
    Особливості здоров'я та способу життя школярів з артеріальною гіпертензією: Актуальні проблеми педіатрії : матеріали IX Конгресу педіатрів України (8-10 жовтня 2013 р., Київ) / Н.І. Ковтюк, Ю.М. Нечитайло, І.Д. Шкробанець, Міхєєва Т.М. // МЕЖДУНАРОДНЫЙ ЖУРНАЛ ПЕДИАТРИИ, АКУШЕРСТВА И ГИНЕКОЛОГИИ. - 2013. - Том4, N1. - С. 30-31 . - ISSN 204-9286

Рубрики: ГИПЕРТЕНЗИЯ АРТЕРИАЛЬНАЯ

   ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ--HEALTH STATUS


   ШКОЛЬНИКИ


Кл.слова (ненормовані):
АРТЕРИАЛЬНАЯ ГИПЕРТЕНЗИЯ -- ШКОЛЬНИКИ
Дод.точки доступу:
Ковтюк, Н.І.
Нечитайло, Ю.М.
Шкробанець, І.Д.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-10    11-19 
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)