Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148914

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Матеріали конференцій (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Городова-Андрєєва, Т. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-28 
1.


   
    Гастроінтестинальна стромальна пухлина шлунку з дефіцитом сукцинатдегідрогенази B: клінічний випадок / Г. О. Іванова [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2024. - Т. 24, № 2. - С. 207-212 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ЖЕЛУДОЧНО-КИШЕЧНОГО ТРАКТА НОВООБРАЗОВАНИЯ -- GASTROINTESTINAL NEOPLASMS (хирургия)
СУКЦИНАТДЕГИДРОГЕНАЗА -- SUCCINATE DEHYDROGENASE
ИММУНОГИСТОХИМИЯ -- IMMUNOHISTOCHEMISTRY (использование)
Анотація: Гастроінтестинальна стромальна пухлина шлунково-кишкового тракту – мезенхімальна пухлина шлунково-кишкового тракту, яка являє собою гетерогенну групу c-Kit позитивних мезенхімальних (стромальних чи сполучнотканинних) пухлин. Основна роль в їх розвитку є мутація протоонкогена c-Kit з послідуючими структурними змінами трансмембранного тирозинкіназного рецептора ІІІ типу (Kit), який відповідає за мітотичну активність та диференціювання клітин. Активація Kit-рецептора клітин пухлини визначається експресією імуногістохімічного маркеру CD 117 (протеїн тирозинкіназного рецептору). 80–90% GIST являється CD 117 позитивними. Метою нашого дослідження було удосконалення діагностики та лікування гастроінтестинальних стромальних пухлин шлунково-кишкового тракту. Наведений клінічний випадок показує, що специфічних та конкретних симптомів, які притаманні гастроінтестинальній стромальній пухлині шлунково-кишкового тракту немає та тільки проведене радикальне оперативне лікування дає можливість встановити вірний діагноз. У зв’язку з розміщенням пухлини пілоричного відділу шлунку в підслизовому шарі можливості провести достовірної біопсії під час відеоезофагогастродуоденоскопії не було, так як слизова оболонка шлунку над утворенням була не змінена. Таким чином, основним методом діагностики та лікування у наведеної хворої стала операція з радикальним видаленням пухлини та проведенням патогістологічного та імуногістохімічного дослідження, яке показало наявність гастроінтестинальної стромальної пухлини шлунку з дефіцитом сукцинатдегідрогенази В. 80% випадків виникнення GIST основним пусковим механізмом є дефіцит сукцинатдегідрогенази. Дефіцит сукцинатдегідрогенази призводить до порушення циклу Кребса, внаслідок чого накопичується надлишок сукцинату – онкометаболіта, який активує канцерогенез. Це пухлини з специфічним клінічним перебігом, прогнозом та чутливістю до таргетної терапії. Причинами дефіциту сукцинатдегідрогенази є як мутації, так й епігеномні порушення. І мутації генів, і епігеномні порушення будь-якої із субодиниць сукуцинатдегідрогенази завжди проявляються втратою експресії саме субодиниці В.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Іванова, Г. О.
Дудченко, М. О.
Кравців, М. І.
Іващенко, Д. М.
Городова-Андрєєва, Т. В.
Шевчук, М. П.
Прихідько, Р. А.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
Шифр: АУ20/2024/24/2
   Журнал

Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії [Текст] : науково-практичний журнал/ головний редактор В.М. Ждан. - Полтава : ПДМУ, Заснований в 2001 році - . - ISSN 2077-1096. - Періодичність hi
2024р. Т. 24 № 2
Зміст:
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти до описів статей

3.


   
    Роль виробничої лікарської практики у системі підготовки студентів-медиків / Т. В. Городова-Андрєєва [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2023. - Т. 23, № 2 ч.2. - С. 67-71 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА -- GROUP PRACTICE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: З підготовкою медичних фахівців повинно йти практичне навчання з участю пацієнтів та використання новітніх методик для формування клінічного мислення та деонтологічних засад. Потрібно поглиблювати навички студентів в різних спеціалізованих відділеннях, що забезпечить якість освіти та розвиток системи охорони здоров'я в цілому. Однією з проблем є недостатня кількість практики та можливостей для самостійної роботи в реальних умовах, що погіршує якість підготовки майбутніх медиків та ускладнює їх адаптацію до професійної діяльності. Метою виробничої лікарської практики є розвиток професійних умінь та компетентностей студентів, зокрема збір та аналіз медичної інформації, визначення необхідних лабораторних та інструментальних досліджень і оцінювання їх результатів. Студенти навчаються практичним навичкам, включаючи встановлення діагнозів, проведення профілактики та лікування, роботу з медичною документацією та оцінювання впливу детермінант на стан здоров’я. Важливою є участь у санітарно-гігієнічних та профілактичних заходах з урахуванням соціальних та етичних аспектів. Здобувачі медичної освіти проходять виробничі практики у стаціонарах та поліклініках з різних напрямків медицини. У стаціонарах акушерства вони навчаються проводити фізіологічну вагітність та пологи, а в педіатричних закладах - оцінювати розвиток дитини та проводити профілактичні щеплення. Особлива увага приділена екстреній медичній допомозі в умовах надзвичайних ситуацій та бойових дій. Сучасні цифрові технології та програми дозволяють ефективніше засвоювати матеріал, включаючи електронні підручники, відеоуроки та онлайн-курси. Важливою є здатність до роботи в команді та лідерства, а також володіння державною та англійською мовами. Практика допомагає уникнути професійних помилок та забезпечити якісну медичну допомогу пацієнтам.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Городова-Андрєєва, Т. В.
Ляховський, В. І.
Нємченко, І. І.
Лисенко, Р. Б.
Краснов, О. Г.
Сидоренко, А. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
Шифр: АУ20/2023/23/2 ч.2
   Журнал

Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії [Текст] : науково-практичний журнал/ головний редактор В.М. Ждан. - Полтава : ПДМУ, Заснований в 2001 році - . - ISSN 2077-1096. - Періодичність hi
2023р. Т. 23 № 2 ч.2
Зміст:
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти до описів статей

5.


   
    Тубулярна аденома тонкої кишки / В. І. Ляховський [та ін.] // Клініч. хірургія. - 2021. - Том 88, N 9/10. - С. 102-104


MeSH-~главная:
ТОНКАЯ КИШКА -- INTESTINE, SMALL (патология, хирургия)
АДЕНОМА -- ADENOMA (диагностика, хирургия)
Дод.точки доступу:
Ляховський, В. І.
Сидоренко, А. В.
Немченко, І. І.
Городова-Андрєєва, Т. В.
Савчук, П. В.
Фурман, Д. Д.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.
Шифр: КУ5/2021/88/9/10
   Журнал

Клінічна хірургія [Текст] : щомісячний науково-практичний журнал (спеціалізоване видання для лікарів)/ головний редактор О.Ю. Усенко. - Київ : ТОВ "Ліга-Інформ", Заснований у червні 1921 р. - . - ISSN 0023-2130. - Періодичність fi
2021р. Т. 88 № 9/10
Зміст:
Є примірники у відділах:
ЧЗ (18.07.2022р. Прим. 9/10 - ) (вільний)

Найти похожие
Перейти до описів статей

7.


   
    Педагогічна творчість викладача в умовах інноваційного розвитку сучасної освіти / І. І. Нємченко [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2023. - Т. 23, № 1. - С. 144-146 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
Анотація: Сьогодні творча діяльність викладача стає основним напрямом реалізації модернізаційних реформ в освіті і одним із суттєвих напрямів переходу до моделі інноваційного розвитку. Використання сучасних інформаційних технологій якісно впливає на професійну діяльність викладача, в результаті чого він виступає в ролі інтелектуала, організатора навчального процесу та транслятором необхідних знань, умінь і навичок. Впровадження в навчальний процес сучасних педагогічних технологій, потребує від викладача серйозної підготовки та впевненого володіння матеріалом, чіткого розуміння того, яким чином виконувати дане завдання, спонукає його проявляти творчу ініціативу створюючи основу для повноцінного розвитку творчої особистості, сприяючи тим самим в набутті передового педагогічного досвіду для якісної підготовки студентів до майбутньої професійної діяльностіє.
Дод.точки доступу:
Нємченко, І.І.
Ляховський, В.І.
Лисенко, Р.Б.
Люлька, О. М.
Краснов, О. Г.
Рябушко, Р. М.
Городова-Андрєєва, Т. В.
Сидоренко, А. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.


   
    Особливості дистанційного навчання у закладах вищої медичної освіти / В. І. Ляховський [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2023. - Т. 23, № 1. - С. 129-132 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
КОМПЬЮТЕРНАЯ ГРАМОТНОСТЬ -- COMPUTER LITERACY
Анотація: У даній статті розглянуті питання особливостей проведення дистанційного навчання здобувачів вищої освіти під час пандемії COVID-19 та воєнного стану. Перед навчальними закладами стоїть задача освоїти і застосовувати нові способи активного введення інформаційно-освітньої діяльності за своєю педагогічною спрямованістю із застосуванням сучасних відповідних професійних електронних ресурсів, що дозволить значно покращити результати дистанційного навчання серед здобувачів медичної освіти по засвоєнню теоретичних знань і практичних навиків. Також виявлені і проаналізовані позитивні та негативні моменти дистанційного навчання у закладах вищої медичної освіти. Вказано, що проведення повноцінного дистанційного навчання вимагає від закладу вищої освіти великих витрат. Навчальний процес необхідно оснастити спеціальною автоматизованою апаратурою, створити та закупити відповідні електронні програми та комп’ютерні і технічні пристрої. Особливе місце відводиться наявності підготовленого викладацького складу, який би володів сучасними методами проведення дистанційного навчання. Здобуття медичної освіти, з часом, все більше доповнюватиметься комп’ютерами з комбінаціями мультимедійних елементів і новими стратегіями використання технологій для навчання, а також забезпечення навчального процесу симуляторами з унікальними смарт-технологіями, які допомагатимуть здобувачам вищої ме-дичної освіти отримувати необхідні практичні навички. У недалекому майбутньому у навчальний процес закладів вищої медичної освіти будуть впроваджені системи штучного інтелекту, технологій доповненої та віртуальної реальностей, що зробить значний прорив і у забезпечені якісного дистанційного навчання.
Дод.точки доступу:
Ляховський, В.І.
Нємченко, І.І.
Лисенко, Р.Б.
Краснов, О. Г.
Люлька, О. М.
Ляховська, А. В.
Городова-Андрєєва, Т. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
Шифр: АУ20/2023/23/1
   Журнал

Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії [Текст] : науково-практичний журнал/ головний редактор В.М. Ждан. - Полтава : ПДМУ, Заснований в 2001 році - . - ISSN 2077-1096. - Періодичність hi
2023р. Т. 23 № 1
Зміст:
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти до описів статей

10.


    Городова-Андрєєва, Т. В.
    Роль С-реактивного білка у прогнозах ефективності лікування гнійних ран м’яких тканин / Т. В. Городова-Андрєєва, В. І. Ляховський, А. В. Сидоренко // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2022. - Т. 22, № 3/4. - С. 38-41 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
C-РЕАКТИВНЫЙ БЕЛОК -- C-REACTIVE PROTEIN
РАНЕВАЯ ИНФЕКЦИЯ -- WOUND INFECTION
Анотація: Останнім часом найбільший інтерес спеціалістів викликає метод лікування гнійних ран м’яких тканин за допомогою негативного тиску. Серед великої кількості біохімічних показників динаміка вмісту С реактивного білка вивчена недостатньо, невідома кореляція вмісту С реактивного білка при використанні фізичних методів лікування гнійних ран. Метою дослідження було вивчити зміни показників С реактивного білка у сироватці крові пацієнтів з гнійними ранами м’яких тканин різної локалізації при лікуванні їх з використанням вакуумної терапії. Матеріали і методи дослідження. У ретроспективному дослідженні прийняли участь 89 пацієнтів із гнійними ранами м’яких тканин різної локалізації. Для вирішення поставленої цілі пацієнти були розділені на дві групи, до першої із них ввійшли хворі, яким на фоні загальноприйнятого лікування проводилась вакуумна терапія з інстиляціями L аргініну (n=44), а до другої – пацієнти, яким проводилась типова вакуум-терапія (n=45). У пацієнтів обох досліджуваних груп проводився забір крові для визначення вмісту С реактивного білка до оперативного втручання та через 5 і 9 діб після початку лікування. Результати дослідження. На першому етапі дослідження показники С реактивного білка в сироватці крові у всіх пацієнтів у середньому становили 90,4±4,73 мг/л, а на другому етапі, тобто через 5 діб після застосування першого курсу вакуумної терапії спостерігалось незначне зменшення показників С реактивного білка, які у середньому дорівнювали 61,9±3,98 мг/л (р0,05). На 3 етапі (після другого курсу вакуумної терапії – через 9 діб лікування) рівень С реактивного білка знизився в порівнянні з першим і другим етапами і у середньому становив– 32,91±3,28 мг/л (р=0,01). У першій групі пацієнтів рівень С реактивного білка у середньому на першому етапі дорівнював 90,14±4,22 мг/л, а в другій групі – 95,66±5,03 мг/л (р0,05). Вміст С реактивного білка на 2 етапі у хворих першої групи у середньому становив 39,85±4,81 мг/л та 84,13±4,58 мг/л – у пацієнтів другої групи (р0,05). На 3 етапі лікування рівень С реактивного білка у середньому дорівнював: 12,61±3,27 мг/л у осіб першої та 53,22±3,49 мг/л – у хворих другої групи (р0,05). Висновки. Контроль вмісту рівня С реактивного білка в сироватці крові є одним із об’єктивних лабораторних критеріїв оцінки ефективності лікування пацієнтів з гнійними ранами м’яких тканин різної локалізації при використанні вакуумної терапії.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Ляховський, В.І.
Сидоренко, А.В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-28 
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)