Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148892

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)Методичні рекомендації. Брошури (1)Матеріали конференцій (66)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 116
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Motivational factors influencing undergraduate students to pursue dentistry as future career at ukrainian universities = Мотиваційні фактори вибору стоматології в якості майбутньої професії у студентів українського університету / N. V. Yanko [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2024. - Т. 24, № 1. - С. 208-214 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ СПЕЦИАЛЬНОСТИ -- SPECIALTIES, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Анотація: Розуміння мотивації студентів у виборі професії допомагає залучити здобувачів освіти до університету та мотивувати їх під час навчання. Мета статті - порівняти фактори мотивації обрати стоматологію як кар’єру у вітчизняних та іноземних студентів українського університету. Використовувалась анкета з 24 пунктів із закритими запитаннями для опитування здобувачів освіти ступеня магістра стоматології. Сприйняття студентами факторів мотивації досліджували за п'ятибальною шкалою Лайкерта. χ2-тест и регресійний аналіз використовувались для встановлення статистичних відмінностей. 121 вітчизняний та 59 іноземних студентів погодилися відповісти на запитання анкети щодо мотивації вибору стоматології для навчання. Серед вітчизняних студентів жінки складали 69,42%, а чоловіки – 30,58%. Вибірка іноземних студентів була представлена 32,2% жінок та 67,8% чоловіків. Як вітчизняні, так і іноземні студенти високо оцінили роль професійного статусу, високого доходу, здатності вести бізнес, практичних навичок, бажання працювати в галузі охорони здоров’я, бажання працювати з людьми та бажання служити суспільству у виборі кар’єри. Іноземні студенти оцінювали вище роль особистого досвіду стоматологічної допомоги та досвіду роботи у виборі професії. У вітчизняних студентів вплив друзів та особиста порада грали меншу роль, особливо порівняно з іноземними. Комп’ютерні поради та альтернативний курс (робота) мали меншу важливість для вітчизняних студентів, ніж для іноземних студентів. Наукові знання були менш важливими для іноземних студентів порівняно з вітчизняними студентами. Отже, для просування навчання в нашому університеті слід наголошувати про високий професійний статус стоматолога, високий дохід, можливість займатися бізнесом, а також про відпрацювання практичних навичок під час навчання та суспільно-корисну роль цієї професії. Для залучення здобувачів освіти з інших країн слід просувати меседжі про важливість особистого досвіду стоматологічної допомоги та роботи у виборі професії, а також залучати випускників нашого університету в соціальних мережах рекомендувати його для вивчення стоматології.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Yanko, N. V.
Kaskova, L. F.
Vashchenko, I. Yu.
Amosova, L. I.
Morhun, N. A.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.


   
    Обгрунтування необхідності впровадження симуляційного навчання здобувачів стоматологічної освіти за результатами аналізу діяльності Стоматологічного медичного центру Національного медичного університету ім. О. О. Богомольця / В. Чопчик [та ін.] // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2023. - N 1. - С. 7-13


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
Дод.точки доступу:
Чопчик, Віталій
Канюра, Олександр
Біденко, Наталія
Копчак, Андрій

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.


   
    Experience in organizing distance educational process and attestation of students of higher education by specialty of dentistry = Досвід організації дистанційного освітнього процесу та атестації здобувачів вищої освіти за спеціальністю стоматологія / V. G. Tsentilo [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 3(170). - С. 358-364 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY (кадры)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (тенденции)
Анотація: У часи карантину, введеного внаслідок пандемії COVID-19, процес переходу до дистанційного навчання у закладах вищої освіти країни, які готують фахівців галузі знань Охорона здоров’я за очною формою, у тому числі у Донецькому національному медичному університеті, відбувався достатньо складно. Найбільш вразливим виявився освітній процес на клінічних кафедрах. Проблему відносно теоретичної підготовки та контролю рівня знань здобувачів за спеціальністю Стоматологія вдалося вирішити шляхом застосування удосконалених за рахунок фото- та відеозображень клінічних ситуаційних завдань. Дещо невирішеною залишилася проблема практичної підготовки. За наявності карантинних обмежень атестацію здобувачів у 2020 році проводили у дистанційному форматі у вигляді практично-орієнтованого іспиту, для чого викладачами було виконано колосальний обсяг методичної роботи, наслідком якої був успішний випуск майбутніх лікарів-стоматологів, підготовлених за освітньо-кваліфікаційним рівнем «спеціаліст». Перерваний у лютому 2022 року освітній процес у Донецькому національному медичному університеті був відновлений у дистанційному форматі з квітня після його вимушеного переміщення з міст Краматорськ і Маріуполь до міста Кропивницький. За тимчасово скасованого тестового іспиту Крок 2 атестація здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня відбулася у формі комплексного практично-орієнтованого кваліфікаційного іспиту також у дистанційному форматі. Минулого навчального року освітній процес знов проходив переважно дистанційно, однак напрацювання попередніх років створили підґрунтя для проведення освітніх заходів на достатньому методологічному рівні з забезпеченням відповідності вимогам Стандарту вищої освіти. Досвід організації освітнього процесу та атестації здобувачів вищої освіти за спеціальністю Стоматологія у дистанційному форматі виявив певні досягнення і проблеми щодо їх підготовки. Водночас в умовах непереборних обставин воєнного стану та першочерговості безпекових вимог дистанційний формат дозволяє здобувачам продовжувати освіту і готуватися до професійної діяльності.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Tsentilo, V. G.
Udod, O. A.
Dramaretska, S. I.
Voronina, G. S.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.


   
    Використання інформаційних технологій у підготовці майбутніх стоматологів / Л. Ф. Каськова [и др.] // Укр. стоматол. альманах = Ukrainian Dental Almanac : науково-практичний фаховий журнал. - 2023. - № 2. - С. 47-50 . - ISSN 2409-0255


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS
Анотація: Сучасна система освіти орієнтована на реалізацію високого потенціалу комп’ютерних і телекомунікаційних інформаційних технологій, які дають можливість опановувати практичні знання і вміння. Метою роботи став розгляд деяких інформаційних технологій, які можуть використовуватись під час викладання стоматологічних дисциплін. На думку авторів, ефективність застосування інформаційних технологій для опанування практичних навичок під час дистанційного навчання може бути забезпечена виконанням таких умов: відеоконтакту здобувачів освіти й викладача, онлайн-демонстрації процесів діагностики й лікування, виконаних висококласними лікарями з коментарями викладача, доступу до опису складних випадків діагностики й лікування стоматологічних хвороб. Крім того, демонстрація викладачем практичних навичок на фантомі перетворює онлайн-конференцію у віртуальний майстер-клас. Перспективним є подальше дослідження вподобань здобувачів освіти щодо корисності різних видів інформаційних технологій для них.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Каськова, Л. Ф.
Янко, Н. В.
Андріянова, О. Ю.
Ващенко, І. Ю.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.


    Любарець, С. Ф.
    Дистанційне навчання студентів-стоматологів у закладі вищої освіти - виклики сьогодення / С. Ф. Любарець // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2022. - N спецвип. №4. - С. 35-36


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.


   
    Досвід застосування сучасних технічних засобів у педагогічному процесі на кафедрі хірургічної стоматології / Л. В. Тарнавська [и др.] // Укр. стоматол. альманах = Ukrainian Dental Almanac : науково-практичний фаховий журнал. - 2022. - № 1. - С. 70-74 . - ISSN 2409-0255


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
КОМПЬЮТЕРНАЯ ГРАМОТНОСТЬ -- COMPUTER LITERACY
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET (использование)
Анотація: Проблема розвитку інформаційно-педагогічних технологій і створення умов для організації навчання і творчої діяльності студентів нині актуальна. Прерогативою вищих медичних закладів освіти виступає підготовка кваліфікованого фахівця, компетентного, відповідального і здатного до ефективної роботи за фахом на рівні світових стандартів, готового до постійного професійного зростання й конкурентоспроможного на ринку праці. Новітні методики й технології в педагогічній сфері, з одного боку,забезпечують соціальну й професійну мобільність і зорієнтований підхід до розвитку критичного мислення й пізнавальної діяльності студентів, також сприяють ефективній організації їхньої самостійної роботи, самовдосконаленню й самовихованню як майбутнього лікаря-стоматолога, а з іншого – допомагають і самим викладачам у професійно-особистісному розвитку. За допомогою сучасних комп’ютерних технологій можна реалізувати творчий освітній потенціал студентів, у навчально-практичних центрах оволодіти практичними навичками, а також розвинути вміння самостійно знайти відповіді на ту чи іншу проблему в мережі інтернет. Основне завдання закладів вищої освіти – навчити студентів самостійно здобувати знання, уміти правильно організувати самостійну роботу.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Тарнавська, Л.В.
Кімак, Г.Б.
Гайошко, О.Б.
Пермінов, О. Б.
Павелко, Н. М.
Тарнавський, П. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.


   
    Ректор ПДМУ Вячеслав Ждан: "Час висуває нові вимоги до якості підготовки медиків" / розмову вів С. Радлінський // ДентАрт. - 2022. - N 1. - С. 70-78


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Дод.точки доступу:
Радлінський, Сергій \розмову вів.\

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.


   
    A study of the effectiveness of distance learning at a medical university in Ukraine / H. Yu. Morokhovets [и др.] // Проблеми екології та медицини : науково-практичний журнал. - 2022. - Т. 26, № 3/4. - С. 34-40


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, тенденции)
Анотація: У статті проаналізовано досвід запровадження дистанційного навчання в Україні, досліджено ефективність онлайн навчання в порівнянні з аудиторною формою, розглянуто роль мотивації в процесі дистанційного навчання та фактори, що впливають на ефективність онлайн навчання. Метою дослідження є визначення, теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності дистанційного навчання в медичному університеті. Авторами проаналізовано результати анкетування 315 здобувачів медичного та стоматологічного факультетів Полтавського державного медичного університету другого (магістерського) і третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти. Показано, що онлайн навчання впливає не лише на рівень мотивації здобувачів освіти до продовження навчання, а й на ставлення до майбутньої професії. Дистанційне навчання спрямоване на індивідуалізацію процесу отримання знань на відстані з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Водночас необхідно відстежувати результати навчання та досліджувати їх залежність від зростання популярності онлайн навчання у світі. Авторами розроблено анкету на основі моделі Дональда Кіркпатріка та застосовано методику вивчення факторів привабливості професії. 85,49 % респондентів відзначили своє загальне враження від організації дистанційного навчання позитивним (271 респондент), задоволені організацією дистанційного навчання у ЗВО –74,13 % опитуваних, на питання «Наскільки ясно Ви розумієте, що роботи з отриманими дистанційно знаннями?» за шкалою від 1 до 5 (1 –не ясно взагалі, 5 –дуже ясно) респонденти розподілили свої голоси наступним чином –1,58%, 7,26 %, 29,97 %, 43,53 % та 17,66 % відповідно. Результати опитування за даним питанням не корелюють з результатами тестового контролю, проведеного в межах опитування (r=-0,06010, р=0,2892). Експериментальна перевірка показала розбіжності між загальним враженням від організації дистанційного навчання здобувачів та рівнем знань, які вони засвоїли під час дистанційного навчання. Рівень, за яким здобувачі визначали складність роботи під час дистанційного навчання, не корелював з результатами тестового контролю респондентів (r=0,04745, р=0,4028), та віком респондентів (r=0,1379, р=0,0242). При цьому рівень володіння технічними навичками роботи з програмним забезпеченням, веб-ресурсами залежав від віку опитуваних (r=0,2432, р менше 0,0001), але не корелював з рівнем, за яким здобувачі визначали складність роботи під час дистанційного навчання (r=0,0818, р=0,1826), та рівнем загального вражання від вивчення дисципліни (r=-0,0972, р=0,1130). Наявність попереднього досвіду дистанційного навчання не корелювала з показником результативності вивчення дисципліни (r=0,003982, р=0,9441), що свідчить про те, що попередній досвід дистанційного навчання не впливає на ефективність дистанційного навчання в цілому. Результати проведеного опитування дають змогу стверджувати, що на ефективність дистанційного навчання не впливають стать і рівень освіти. Натомість є підстави стверджувати, що на ефективність процесу значним чином можуть впливати комунікативні і технічні навички. Дослідження не претендує на остаточне розв’язання проблеми підвищення ефективності дистанційного навчання у середовищі медичного закладу вищої освіти. Подальшого вивчення потребують теоретико-методологічні аспекти зарубіжного досвіду використання спеціального програмного забезпечення (систем управління навчанням, баз даних, програмних оболонок) для оптимізації процесу дистанційного навчання.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Morokhovets, H. Yu.
Lysanets, Yu. V.
Bieliaieva, O. M.
Stetsenko, S. A.
Shlykova, O. A.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.


    Попело, Ю. В.
    Важливість міждисциплінарного підходу при вивченні дитячої хірургічної стоматології / Ю. В. Попело // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - N 3/4. - С. 27-32


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY (обучение)
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ -- ORAL SURGICAL PROCEDURES (обучение)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.


   
    Робочий зошит з пародонтології як один з елементів навчального процесу / Н. В. Манащук [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 4. - С. 11-13


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Дод.точки доступу:
Манащук, Н. В.
Бойцанюк, С. І.
Чорній, Н. В.
Залізняк, М. С.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)