Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148913

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (80)Методичні рекомендації. Брошури (1)Матеріали конференцій (24)Краєзнавство Полтавщини (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=ОБРАЗОВАНИЕ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-29 
1.


    Лобань, Г. А.
    Проблемні питання наставництва науковими дослідженнями здобувачів вищої освіти / Г. А. Лобань, М. О. Фаустова, Ю. В. Чумак // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2024. - Т. 24, № 1. - С. 185-188 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (обучение)
НАСТАВНИКИ -- MENTORS
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
Анотація: В Україні залучення здобувачів вищої освіти до наукових досліджень здійснюється переважно через роботу студентських наукових груп. Проте, у частини викладачів виникають проблеми з наставництвом студентських наукових проектів. Метою роботи було висвітлення деяких проблемних аспектів наставництва науковими дослідженнями здобувачів вищої освіти на основі досвіду іноземних і вітчизняних університетських викладачів-науковців. Для пошуку інформації використані літературні джерела бази даних PubMed і Google Scholar . Пошук проводився за ключовими словами, аналізувались статті із світової та вітчизняної медичної освітньої літератури за досліджуваною темою. Науковці рекомендують раннє залучення студентів до наукових досліджень у лабораторіях та їх участь у програмах, що базуються на дослідженнях, а саме «на основі відкриттів», «на основі проектів» і «на основі запитів», створених за моделлю реальної світової наукової практики. Такі варіанти надають уявлення про науку, забезпечують структуровану підтримку та лабораторний досвід для всіх студентів. Матеріально-технічні проблеми, недостатня мотивація викладачів приділяти багато часу здобувачам освіти, залишаються перешкодами для широкого впровадження науково-дослідницьких програм в університетах. Для успішного виконання студентського наукового дослідження необхідна мотивація студентів брати на себе відповідальність за свою роботу. Матеріально-технічне забезпечення лабораторій кафедр для забезпечення роботи студентських наукових груп також залишаються проблемою. Наукові наставники повинні мати достатню педагогічну підготовку щодо того, як бути посередником у дослідницьких групах. Зусилля наставників повинні бути спрямовані на заохочення здобувачів освіти брати участь у дослідницькій діяльності шляхом покращення їх обізнаності і створенні таких можливостей.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Фаустова, М. О.
Чумак, Ю. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.


   
    The debate surrounding academic ratings: a critical analysis = Дебати навколо академічних рейтингів: критичний аналіз / O. M. Bieliaieva [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 3(170). - С. 349-354 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (тенденции)
Анотація: Стаття присвячена феномену академічних рейтингів, які нині стали одним із впливових важелів визначення конкурентоспроможності закладів вищої освіти на міжнародному, національному, регіональному рівнях, а також закономірним результатом її масового та комерціалізованого характеру. Зазначається, що протягом усього періоду існування академічних рейтингів триває палка дискусія щодо їх корисності, об’єктивності, якості й валідності. Наведено аргументи противників рейтингування, які наголошують, що академічні рейтинги часто упереджені або засновані на методологіях, які не є транспарентними (вага порівнюваних показників, алгоритми розрахунку, методологічна обґрунтованість при зборі даних тощо). Підкреслюється, що незважаючи на постійну й копітку працю укладачів над тим, щоб рейтинги стали максимально прозорими, натепер вони часто не відповідають очікуванням університетського менеджменту й академічної спільноти, а також надають мало корисної інформації, необхідної для реальних і потенційних стейкголдерів. Аналіз літератури з досліджуваного питання засвідчив, що особливо це стосується представників європейських університетів. Противники рейтингів пояснюють такий status quo кардинальною різницею, з одного боку, між британською та американською освітніми системами, а з іншого, між національними освітніми системами Європи. Закцентовано увагу на тому, що орієнтація рейтингів головним чином на бібліометричний аналіз наукових публікацій викладачів, є, наприклад, невигідною для французьких університетів, оскільки особливістю французької системи вищої освіти (на відміну від британської чи американської) є те, що наукова діяльність в основному зосереджена в науково-дослідних центрах, а освітня діяльність – в університетах. Зазначається, що аналіз показників якості різних напрямів діяльності окремого закладу вищої освіти та освітньої системи країни в цілому уможливлює отримання неупередженої інформації щодо конкурентоспроможності у досліджуваній сфері. У зв’язку із чим «боротьбу за місце під сонцем» варто сприймати як реальність, що визначає як нинішній стан, так і перспективи подальшого розвитку вищої освіти. Автори підсумовують, що рейтинги, незважаючи на дискусійність, стали невід’ємною складовою глобального освітнього й інформаційного просторів, слугуючи одним із інструментів вимірювання інституційної спроможності, пошуку нових підходів до ефективного використання потенціалу університетів, коригування стратегії розвитку та стимулювання позитивних змін в освітньому середовищі.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Bieliaieva, O. M.
Lysanets, Yu. V.
Bilash, S. M.
Skrypnikova, T. P.
Khmil, T. A.
Solohor, I. M.
Havrylieva, K. H.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.


   
    Трансформація вищої освіти в сучасних умовах / І. В. Бойко [и др.] // Укр. стоматол. альманах = Ukrainian Dental Almanac : науково-практичний фаховий журнал. - 2023. - № 1. - С. 88-92 . - ISSN 2409-0255


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
Анотація: Обґрунтовано надзвичайне значення медичної освіти і науки для суспільства. Визначено місце системи вищої освіти, що одночасно впливає на розвиток майбутнього покоління лікарів і є неабияким соціальним інститутом. Описано роль системи вищої медичної освіти в складні періоди розвитку держави і запропоновано шляхи відновлення наукового потенціалу здобувачів вищої медичної освіти, шляхи вирішення стратегії, змісту, структури, методів викладання, виховання і формування поглядів.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Бойко, І. В.
Буханченко, О. П.
Гаврильєв, В. М.
Бондаренко, В. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.


    Лобань, Г. А.
    Академічна доброчесність як важливий елемент системи підвищення якості освіти / Г. А. Лобань, М. О. Фаустова, Ю. В. Чумак // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2023. - Т. 23, № 2 ч.2. - С. 91-95 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
КАЧЕСТВА ПОВЫШЕНИЕ -- QUALITY IMPROVEMENT
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
Анотація: Вперше на нормативному рівні поняття «академічна доброчесність» було закріплено у Законі України «Про освіту», що був прийнятий у 2017 році. У статті 42 Закону зазначено, що «Академічна доброчесність - це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень». Згідно Закону структурно система забезпечення якості освіти має три складові: систему забезпечення якості в закладах освіти (внутрішня система забезпечення якості освіти); систему зовнішнього забезпечення якості освіти; систему забезпечення якості в діяльності органів управління та установ, що здійснюють зовнішнє забезпечення якості освіти. Суб’єктами застосування принципів академічної доброчесності є учасники освітнього процесу: педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники, а також здобувачі освіти. Мета цього дослідження полягала в тому, щоб вивчити рівень знань здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти Освітньо-професійної програми «Медицина» Полтавського державного медичного університету з переліку та змісту порушень академічної доброчесності залежно від курсу навчання. Матеріали та методи. В дослідженні прийняли участь 117 здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти Освітньо-професійної програми «Медицина» Полтавського державного медичного університету. Серед них 73 особи навчалися на ІІІ курсі та 44 – на ІІ курсі медичних факультетів університету. У дослідженні перевіряли здатність студентів розпізнавати плагіат, фальсифікацію, фабрикацію, списування, обман на конкретних прикладах. Респондентам був запропонований авторський опитувальник, що містив 10 ситуацій щодо різних питань академічної доброчесності, де здобувачі освіти мали виявити порушення за їх наявності. Опитувальник був анонімним, без зазначення прізвищ та імен, а також груп навчання здобувачів освіти. Проте він містив запитання щодо демографічних даних респондентів, таких як вік, стать та рік навчання. Висновки. Переважна більшість опитаних здобувачів вищої освіти другого і третього курсів Освітньо-професійної програми «Медицина» (відповідно 72,72% та 79,45%) мають достатній та скоріше достатній рівень знань з переліку та змісту порушень академічної доброчесності.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Фаустова, М. О.
Чумак, Ю. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.


   
    Клінічне мислення як важливий елемент ефективної професійної діяльності майбутнього медичного працівника / В. В. Бобух [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 1(168). - С. 235-239 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF (обучение)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (методы, тенденции)
Анотація: На сьогодні, підготовка висококваліфікованих медичних працівників залишається однією з найважливіших завдань системи охорони здоров’я України. Мова йде не лише про лікарів, а й про фахових молодших бакалаврів, зокрема сестер медичних, які повинні не лише виконувати маніпуляції під керівництвом лікаря, а й володіти достатнім рівнем знань, фахових умінь та практичних навичок для можливості приймати самостійні рішення у межах їхньої компетенції. Важливим елементом цього є клінічне мислення, що належить до найбільш загальних, базисних та вихідних понять медицини, на основі яких, власне, і будується медична наука і в результаті реалізується професійна діяльність медичних працівників. Існує низка визначень даного поняття, що характеризують його як окремий тип професійного мислення, яке властиве працівникам охорони здоров’я та базується на поєднанні отриманих теоретичних знань, практичних навичок та застосуванні власного досвіду при піклуванні про збереження здоров’я пацієнтів. Таким чином, те, як «думають» медичні працівники, коли вони стикаються з клінічною проблемною ситуацією є важливим елементом ефективної клінічної діяльності. Перші засади клінічного мислення починають формуватися вже на початкових етапах навчання в закладі фахової передвищої освіти при вивчанні загальних медичних дисциплін, що в подальшому є підґрунтям для вивчення професійних медсестринських дисциплін. На практичних заняттях широко застосовуються різноманітні сучасні методики навчання. До них належать метод кейсів, метод ділової гри, метод «мозкового штурму», а також використання ситуаційних завдань. Поєднання різних елементів даних методик сприяє не лише формуванню клінічного мислення, а й має безпосередній вплив як на творче так і на критичне мислення, які є складовими частинами професійного мислення, яке притаманне медичним працівникам. Кожен фахівець, здобувши достатній рівень теоретичної та практичної підготовки повинен вміти застосовувати свої знання в певній професійній ніші. Поєднання у медичних сестер елементів критичного, творчого та клінічного мислення є важливим елементом ефективної клінічної діяльності. Формування цих складових професійного мислення ще у процесі здобуття фахової передвищої освіти готує майбутніх працівників системи охорони здоров’я до ефективного та висококваліфікованого виконання їхніх професійних обов’язків у майбутньому.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Бобух, В. В.
Андрейко, С. С.
Біланова, Л. П.
Білаш, В. П.
Олійніченко, Я. О.
Школьна, О. В.
Білаш, С. М.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.


   
    Clinical thinking аs an important element of effective professional activity of the future medical worker / V. V. Bobukh [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 1(168). - С. 233-235 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF (обучение)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (методы, тенденции)
Анотація: На сьогодні, підготовка висококваліфікованих медичних працівників залишається однією з найважливіших завдань системи охорони здоров’я України. Мова йде не лише про лікарів, а й про фахових молодших бакалаврів, зокрема сестер медичних, які повинні не лише виконувати маніпуляції під керівництвом лікаря, а й володіти достатнім рівнем знань, фахових умінь та практичних навичок для можливості приймати самостійні рішення у межах їхньої компетенції. Важливим елементом цього є клінічне мислення, що належить до найбільш загальних, базисних та вихідних понять медицини, на основі яких, власне, і будується медична наука і в результаті реалізується професійна діяльність медичних працівників. Існує низка визначень даного поняття, що характеризують його як окремий тип професійного мислення, яке властиве працівникам охорони здоров’я та базується на поєднанні отриманих теоретичних знань, практичних навичок та застосуванні власного досвіду при піклуванні про збереження здоров’я пацієнтів. Таким чином, те, як «думають» медичні працівники, коли вони стикаються з клінічною проблемною ситуацією є важливим елементом ефективної клінічної діяльності. Перші засади клінічного мислення починають формуватися вже на початкових етапах навчання в закладі фахової передвищої освіти при вивчанні загальних медичних дисциплін, що в подальшому є підґрунтям для вивчення професійних медсестринських дисциплін. На практичних заняттях широко застосовуються різноманітні сучасні методики навчання. До них належать метод кейсів, метод ділової гри, метод «мозкового штурму», а також використання ситуаційних завдань. Поєднання різних елементів даних методик сприяє не лише формуванню клінічного мислення, а й має безпосередній вплив як на творче так і на критичне мислення, які є складовими частинами професійного мислення, яке притаманне медичним працівникам. Кожен фахівець, здобувши достатній рівень теоретичної та практичної підготовки повинен вміти застосовувати свої знання в певній професійній ніші. Поєднання у медичних сестер елементів критичного, творчого та клінічного мислення є важливим елементом ефективної клінічної діяльності. Формування цих складових професійного мислення ще у процесі здобуття фахової передвищої освіти готує майбутніх працівників системи охорони здоров’я до ефективного та висококваліфікованого виконання їхніх професійних обов’язків у майбутньому.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Bobukh, V. V.
Andreiko, S. S.
Bilanova, L. P.
Bilash, V. P.
Oliinichenko, Ya. O.
Shkolna, O. V.
Bilash, S. M.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.


   
    Prospects of the integration of the Ukrainian higher educational system into the european educational space = Перспективи інтеграції системи вищої освіти України в європейський освітній простір / N. P. Kovalenko [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2023. - Т. 23, № 1. - С. 118-121 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
СИСТЕМ ИНТЕГРАЦИЯ -- SYSTEMS INTEGRATION
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
Анотація: В сучасних умовах суцільних викликів перед суспільством, пов’язаних спочатку з пандемією COVID-19, а згодом зі збройною агресією Росії проти України 2022 року, зросла актуальність глобальних змін й у вищій освіті. Реально необхідною у зв'язку з вимогою часу стала інтеграція національних систем освіти в єдиний світовий освітній простір з відповідною їх уніфікацією та оновленням. Тому важливими стали суттєва трансформація підходів до навчання та перехід на різноманітні дистанційні платформи. На нашу думку, навіть у важких умовах російсько-української війни, вища освіта демонструє свою життєздатність, готовність змінюватися, сприяти прогресивним перетворенням у суспільстві, яке все більше тримається на інформації, знаннях, наукових досягненнях. Мета дослідження –з’ясувати перспективи інтеграції системи вищої освіти України у європейський освітній простір та ви-клики, пов’язані з інтеграційним процесом. Основна частина. Болонський процес гармонізує системи вищої освіти всіх країн-учасників, формує єдиний європейський ринок вищої освіти і висококваліфікованої праці. Інтеграція України у Європейський освітній простір сприяє зміцненню наших позицій на світовому ринку освітніх послуг та вирішенню проблеми визнання українських дипломів. Це дасть можливість вітчизняним вишамі фахівцям досягти рівноправного становища не лише у європейському, а й у світовому співтоваристві. Розвиток освіти та науки має відповідати потребам суспільства, адже неможливо без якісних освіти та науки вирішувати проблеми розвитку медицини та цифровізації, високотехнологічних виробництв, впровадження енергозберігаючих технологій, забезпечення верховенства права тощо. Висновки. Розвиток освіти та науки має відповідати потребам суспільства, адже не-можливо без якісних освіти та науки вирішувати проблеми розвитку медицини та цифровізації, високо-технологічних виробництв, впровадження енергозберігаючих технологій, забезпечення верховенства права тощо. Активізація євроінтеграційних процесів у сфері вищої освіти Україні можлива за підвищення ролі держави і керівництва університетів у створенні оптимальних умов і стимулів міжнародної співпраці. Для цього держава повинна покращити рівень фінансового забезпечення вищих навчальних закладів, сприяти їх міжнародній співпраці. Важливою є актуалізація переліку спеціальностей відповідно до сучасних потреб вітчизняного та міжнародного ринку праці. Вищі навчальні заклади повинні більше впроваджувати новітні моделі організації навчального процесу і технології навчання, проводити тренінги для викладачів і студентів із питань європейської інтеграції та участі в європейських освітніх програмах, поширювати практику викладання дисциплін іноземною мовою.
Дод.точки доступу:
Kovalenko, N.P.
Bobrova, N.O.
Pospielova, G.D.
Fedorchenko, V. I.
Gancho, O. V.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.


    Pavlenkova, O. S.
    Choice of methods of conducting sanitary and educational work among children of organized collectives = Вибір методики проведення санітарно-освітньої роботи серед дітей організованих колективів / O. S. Pavlenkova // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2022. - № 3(166). - С. 320-323 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (методы)
САНИТАРНОЕ ПРОСВЕЩЕНИЕ -- HEALTH EDUCATION
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ ГИГИЕНА -- ORAL HYGIENE
КАРИЕС ЗУБОВ -- DENTAL CARIES
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: The relevance of measures for the prevention of dental diseases remains at a high level, especially, this issue concerns children. Measures aimed at preventing the occurrence of dental diseases, namely dental caries, should be started at a very early age. Based on previous experience of hygiene lessons, for maximum perception of information by students, volunteers are guided by this theory, using the most correct and adapted style of learning, presentation of information, namely: visualization, audio, kinesthetic and digital types. Assessing and analyzing childrens;s reaction to the submission of material by volunteers, some children react quickly and interact with lecturers, while others lag behind. This is not due to the mental activity of students, but as a result of different types of temperament of children. Temperament does not affect a persons mental abilities, but is manifested in motility, physical activity, emotionality. This is a broader concept than character. Temperament is an innate feature of each persons character. It determines behavior, emotional state, all mental processes. In psychology, there are 4 types of childrens temperament: choleric (easily excitable, restless, emotional, energetic, prone to rapid mood swings, sometimes even aggressive children, it is difficult to predict how such a child will behave in a new environment), sanguine (sociable, restrained, balanced, smiling, cheerful, inquisitive, active child (who is almost always in a good mood), phlegmatic (restrained, diligent, thoughtful, but silent child, who is peaceful, tries to avoid conflict situations and not to violate her usual routine), melancholic, closed and gloomy, who is not confident in their abilities and needs help when you need to make the right choice). Consequently, sanitary and educational work among children of organized children's groups is the main one for the «Posmishka» volunteer squad, since, despite the modern assortment of dental products, modern medical technologies, and the availability of passive information, the prevalence of dental diseases is only increasing. Hygiene lessons, which involve different types of perception and taking into account the types of temperament, are much more effective than lectures, which are monotonous presentation of information. = Актуальність проведення заходів, щодо профілактики стоматологічних хвороб залишається на високому рівні, особливо, це питання стосується дітей. Заходи, направлені на запобігання виникнення стоматологічних хвороб, а саме, карієсу зубів, необхідно розпочинати з найменшого віку. Особливий акцент у санітарно-освітній роботі треба робити для учнів молодшого шкільного віку, адже саме в цей період починає формуватися постійний прикус, здоров’я якого залежить від профілактичних заходів у момент прорізування і мінералізації зубів. Діти, які відвідують уроки гігієни стають зацікавленими у дотриманні правил догляду за ротовою порожниною, оскільки ознайомлюються із причинами виникнення стоматологічних хвороб та їх наслідками. Метою роботи волонтерського загону є, не тільки навчання дітей основ і правил гігієни за ротовою порожниною, ознайомлення з будовою і функціями зубів, акцентування на важливості використання основних і додаткових предметів та засобів гігієни, а й практика здобувачами азів спілкування, вміння донести інформацію, зацікавити слухачів. Уроки гігієни, які проводять волонтери щороку змінюються, вдосконалюються й адаптуються під конкретний вік, оскільки завданням загону є курація дитячого колективу під час навчання у початковій школі, тобто з першого класу по четвертий. Розробка й побудова структури санітарно-освітнього уроку базується на теорії про канали сприйняття, яка належить Нілу Флемінгу, шкільному інспектору з Нової Зеландії. Вчений стверджує, що пізнання світу відбувається за допомогою п’яти органів чуття. У психічно здорових дітей розвинені всі канали, однак завжди один із них домінує. Ґрунтуючись на попередньому досвіді проведення уроків гігієни, для максимального сприйняття інформації учнями, волонтери керуються даною теорією, використовуючи найбільш коректний та адаптований стиль навчання, подачу інформації, а саме: візуалізація, аудіальний, кінестетичний та дигітальний типи.Отже, санітарно-освітня робота серед дітей організованих дитячих колективів є основною для волонтерського загону «Посмішка», оскільки незважаючи на сучасний асортимент стоматологічних товарів, новітність лікувальних технологій, доступності пасивної інформації поширеність стоматологічних хвороб лише збільшується. Уроки гігієни, які проходять із залученням різних типів сприйняття й враховуючи типи темпераменту набагато ефективніші, аніж просто лекції, які є монотонним викладенням інформації.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.


   
    Робота на кафедрах закладів вищої освіти в умовах воєнного стану: цілі, завдання, заходи безпеки / О. О. Нефьодова [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2022. - № 3(166). - С. 315-319 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ВОЙНА -- WAR
БЕЗОПАСНОСТИ МЕРЫ -- SECURITY MEASURES
Анотація: З початком повномасштабного воєнного вторгнення російських військ на територію незалежної України змінилися умови і можливості надання освітніх послуг закладами вищої освіти у різних регіонах країни. Ведення бойових дії, тимчасова окупація окремих регіонів, руйнація інфраструктури у містах та селах України, необхідність перебування в укриттях, відсутність електропостачання та інтернет зв’язку унеможливлюють повноцінне, якісне забезпечення освіти. Відповідно до Закону України «Про освіту» статті 571 щодо державних гарантій в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану, зазначено, що здобувачам освіти, які в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану в Україні чи окремих її місцевостях, оголошених у встановленому порядку (особливий період) були вимушені змінити місце проживання (перебування), залишити робоче місце, місце навчання, незалежно від місця їх проживання (перебування) на час особливого періоду гарантується організація освітнього процесу в дистанційній формі або в будь-якій іншій формі, що є найбільш безпечною для його учасників. Дистанційна форма навчання набуває пріоритету як у школах, так і у закладах вищої освіти. Але для надання масових якісних освітніх послуг треба розглядати особливості регіону, в якому розташований ЗВО. Центральні, західні, північно-західні області мають змогу більш менш спокійно проводити навчальний процес. Тому, на нашу думку, в таких містах ЗВО можуть комбінувати форми навчання: он-лайн проводити лекції, а очно працювати із слухачами на практичних заняттях. Обирати, які предмети та заняття будуть проводитись дистанційно або очно, кожен ЗВО може самостійно, керуючись Законом України «Про вищу освіту» та враховуючи специфіку підготовки відповідних фахівців. Але, окрім надання якісних освітніх послуг, що є першочерговим завданням ЗВО в будь який час, на перший план виступає безпека учасників освітнього процесу: як здобувачів освіти, так і співробітників ЗВО. Наявність та забезпечення роботи бомбосховищ, укриттів, надання медичної та психологічної допомоги студентам з боку викладачів – усі ці питання надважливі для забезпечення масового якісного і безпечного освітнього процесу у ЗВО.
Дод.точки доступу:
Нефьодова, О. О.
Крамар, С. Б.
Жаріков, М. Ю.
Кушнарьова, К. А.
Рутгайзер, В. Г.
Грузд, В. В.
Бурега, І. Ю.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.


   
    Work at the departments of higher education institutions under the conditions of martial law: goals, tasks, security measures / O. O. Nefodova [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2022. - № 3(166). - С. 310-314 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
БЕЗОПАСНОСТИ МЕРЫ -- SECURITY MEASURES
ВОЙНА -- WAR
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
Анотація: With the beginning of a full-scale military invasion of Russian troops on the territory of independent Ukraine, the conditions and possibilities of providing educational services by higher education institutions in different regions of the country changed. The conduct of hostilities, the temporary occupation of certain regions, the destruction of infrastructure in the cities and villages of Ukraine, the need to stay in shelters, the lack of electricity supply and internet connection make full, high-quality provision of education impossible. In accordance with Article 571 of the Law of Ukraine “On Education” regarding state guarantees in the conditions of martial law, state of emergency or state of emergency, it is stated that those seeking education who are in conditions of martial law, state of emergency or state of emergency in Ukraine or its individual localities, declared in according to the established procedure (special period) were forced to change their place of residence (stay), leave their workplace, place of study, regardless of their place of residence (stay), for the duration of the special period, the organization of the educational process is guaranteed in a distance form or in any other form that is the safest for its participants. Distance education is gaining priority both in schools and in institutions of higher education. But in order to provide mass quality educational services, it is necessary to consider the peculiarities of the region in which the higher education institution is located. The central, western, and northwestern regions are able to conduct the educational process more or less calmly. Therefore, in our opinion, in such cities, higher education institutions can combine forms of education: to hold lectures online, and to work face-to-face with students in practical classes. Each higher education institution can choose which subjects and classes will be conducted remotely or face-to-face, guided by the Law of Ukraine “On Higher Education” and taking into account the specifics of the training of relevant specialists. But, in addition to providing high-quality educational services, which is the primary task of higher education institutions at any time, the safety of participants in the educational process is at the forefront: both those who seek education and employees of higher education institutions. The availability and provision of bomb shelters, shelters, the provision of medical and psychological assistance to students by teachers – all these issues are extremely important for ensuring a mass, high-quality and safe educational process in higher education institutions.
Дод.точки доступу:
Nefodova, O. O.
Kramar, S. B.
Zharikov, M. Yu.
Kushnarova, K. A.
Rutgaizer, V. G.
Gruzd, V. V.
Burega, I. Yu.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-29 
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)