Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148913

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (164)Методичні рекомендації. Брошури (25)Матеріали конференцій (152)Електронний ресурс (1)Раритетні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 58
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-58 
1.


   
    Академічна історія хвороби як основний елемент формування клінічного мислення при вивченні освітньої компоненти «Хірургічна стоматологія» / Л. І. Волошина [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 4(171). - С. 268-271 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (кадры)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY (кадры)
ИСТОРИЯ БОЛЕЗНИ -- MEDICAL RECORDS
Анотація: Основне завдання викладачів вищих медичних навчальних закладів – підготовка висококласних конкурентоздатних фахівців. Досягнути поставленої мети можливо за рахунок актуалізації та оптимізації навчального процесу. У медичних університетах якісне навчання не можливе без спілкування здобувачів освіти з пацієнтами. Випускники вищих медичних навчальних закладах, мають бути готові до виконання професійних обов’язків відповідно до стандартів надання медичної допомоги, й стоматологічної, зокрема. При підготовці лікарів з перших днів навчання необхідно формувати та вдосконалювати здібності збирати клінічні відомості, аналізувати їх та систематизувати як нові знання: синдромний та нозологічний діагноз, прогноз для життя та одужання, складання плану лікування з урахування індивідуальних особливостей пацієнта. Формування клінічного мислення, як основної компетентністо-орієнтованої навички, може базуватися на інноваційних освітніх технологіях, формуванні креативного та водночас системного мислення, що дозволить не лише відтворювати отримані знання та навички, але й вирішувати нестандартні клінічні ситуації. Здатність збирати інформацію про пацієнта, аналізувати її, проводити медичну діагностику, планувати лікувальнопрофілактичні заходи традиційно визначають як клінічне мислення. Неаби яку роль у цьому відіграє диференціальна діагностика. Викладач має спрямувати студентів на створення власної гіпотези (діагноз), використовуючи те що їм відомо (суб’єктивне дослідження) й на пошук інформації (об’єктивне обстеження та робота з навчальною та науковою літературою). Слід постійно наголошувати здобувачам освіти, що пацієнт, який є «об’єктом» дослідження, має біологічні та соціальні особливості, що потребує суворого дотримання принципів медичної етики та деонтології. Таким чином, основи клінічного мислення студентів мають створюватися й вдосконалюватися упродовж навчання в університеті, й неабияка роль у цьому належить індивідуальній роботі здобувачів освіти над академічною історією хвороби.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Волошина, Л. І.
Скікевич, М. Г.
Ставицький, С. О.
Личман, В. О.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.


   
    Academic history of the disease as the main element of the formation of clinical thinking when studying the educational components "Surgical dentistry" / L. I. Voloshyna [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 4(171). - С. 267-268. - 270 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (кадры)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY (кадры)
ИСТОРИЯ БОЛЕЗНИ -- MEDICAL RECORDS
Анотація: Основне завдання викладачів вищих медичних навчальних закладів – підготовка висококласних конкурентоздатних фахівців. Досягнути поставленої мети можливо за рахунок актуалізації та оптимізації навчального процесу. У медичних університетах якісне навчання не можливе без спілкування здобувачів освіти з пацієнтами. Випускники вищих медичних навчальних закладах, мають бути готові до виконання професійних обов’язків відповідно до стандартів надання медичної допомоги, й стоматологічної, зокрема. При підготовці лікарів з перших днів навчання необхідно формувати та вдосконалювати здібності збирати клінічні відомості, аналізувати їх та систематизувати як нові знання: синдромний та нозологічний діагноз, прогноз для життя та одужання, складання плану лікування з урахування індивідуальних особливостей пацієнта. Формування клінічного мислення, як основної компетентністо-орієнтованої навички, може базуватися на інноваційних освітніх технологіях, формуванні креативного та водночас системного мислення, що дозволить не лише відтворювати отримані знання та навички, але й вирішувати нестандартні клінічні ситуації. Здатність збирати інформацію про пацієнта, аналізувати її, проводити медичну діагностику, планувати лікувальнопрофілактичні заходи традиційно визначають як клінічне мислення. Неаби яку роль у цьому відіграє диференціальна діагностика. Викладач має спрямувати студентів на створення власної гіпотези (діагноз), використовуючи те що їм відомо (суб’єктивне дослідження) й на пошук інформації (об’єктивне обстеження та робота з навчальною та науковою літературою). Слід постійно наголошувати здобувачам освіти, що пацієнт, який є «об’єктом» дослідження, має біологічні та соціальні особливості, що потребує суворого дотримання принципів медичної етики та деонтології. Таким чином, основи клінічного мислення студентів мають створюватися й вдосконалюватися упродовж навчання в університеті, й неабияка роль у цьому належить індивідуальній роботі здобувачів освіти над академічною історією хвороби.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Voloshyna, L. I.
Skikevich, M. H.
Stavytskyi, S. O.
Lychman, V. O.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.


   
    Сторінки історії: до 95-річчя кафедри інфекційних хвороб Дніпровського державного медичного університету // Інфекційні хвороби. - 2022. - N 3. - С. 67-69


MeSH-~главная:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (история)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (история)
ИНФЕКЦИОННЫЕ БОЛЕЗНИ -- COMMUNICABLE DISEASES (история)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Наведено історичні відомості про становлення й розвиток кафедри інфекційних хвороб Дніпровського державного медичного університету, видатні постаті й сподвижники цього наукового закладу.
Приведены исторические сведения о становлении и развитии кафедры инфекционных болезней Днепровского государственного медицинского университета, выдающихся личностях и сподвижниках этого научного заведения.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.


   
    115 років Державній установі «Інститут патології хребта та суглобів ім. проф. М. І. Ситенка НАМН України» / М. О. Корж [та ін.] // Ортопедія, травматологія та протезування. - 2022. - № 3/4. - С. 144-147


MeSH-~главная:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (история)
Дод.точки доступу:
Корж, М. О.
Танькут, В. О.
Голубєва, І. В.
Рикун, М. Д.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.


    Красносельський, М. В.
    100 років Інституту медичної радіології та онкології імені С. П. Григор’єва: історичні події / М. В. Красносельський, Н. О. Артамонова // УРОЖ = Ukrainian Journal of Radiology and Oncology : щоквартальне науково-практичне видання. - 2020. - Т. XXVIII, № 3(on-line). - С. 308-325 . - ISSN 2708-7166. - ISSN 2708-7174


MeSH-~главная:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (история)
РАДИОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- NUCLEAR MEDICINE
Анотація: Актуальність. Історичний огляд діяльності Інституту медичної радіології та онкології імені С. П. Григор’єва є актуальним, оскільки зумовлений потребою систематизації шляхів розвитку установи до сторічного ювілею. З відображенням сукупності уявлень про минуле можна реально оцінити і сприйняття історичних подій, особистостей та явищ. Мета роботи – узагальнити історичні відомості про становлення та розвиток Державної установи «Інститут медичної радіології та онкології імені С. П. Григор’єва Національної академії медичних наук України». Матеріали роботи. Проведено аналіз історичної наукової літератури, рукописів, архівних паперових матеріалів, матеріалів на електронних та інших носіях, що розкривають історичні аспекти становлення рентгенології, радіології та онкології в Україні та, зокрема, Харкові. Результати та їх обговорення. Протягом століття існування інституту науковці кількох поколінь пройшли величезний шлях у створенні і розвитку рентгенології, променевої терапії, променевої діагностики, онкології, радіобіології, радіаційної дозиметрії та ін. Вони першими отримали радій для країни, відкрили онкологічні диспансери, рентгенологічний технікум, розгорнули широку мережу периферійних науково-опорних пунктів (13 рентгенологічних та 26 онкологічних). І сьогодні колектив інституту докладає багато зусиль для подальшого розвитку науки і медицини на користь здоров’я людей. Висновки. Сто років тому з перших кроків розвитку онкології та радіології сформувалася нова наукова школа фахівців, яка зробила великий внесок у становлення кількох найактуальніших медичних дисциплін і продовжує сприяти їх ефективному науково-теоретичному і практичному розвитку.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Артамонова, Н. О.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

6.


    Ткаченко, М. М.
    До 100-річчя кафедри радіології та радіаційної медицини Національного медичного університету імені О. О. Богомольця / М. М. Ткаченко // УРОЖ = Ukrainian Journal of Radiology and Oncology : щоквартальне науково-практичне видання. - 2020. - Т. XXVIII, № 3(on-line). - С. 294-308 . - ISSN 2708-7166. - ISSN 2708-7174


MeSH-~главная:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (история)
ДОЗИМЕТРИЧЕСКАЯ СЛУЖБА -- HEALTH PHYSICS
Анотація: Мета роботи – узагальнити історичні відомості про становлення та розвиток кафедри радіології Національного медичного університету імені О. О. Богомольця. Матеріали та методи. Проведено аналіз відкритих літературних джерел та архівних даних, присвячених історії кафедри радіології, становленню наукової школи, розвитку методичних підходів до викладання радіології в університеті. Результати та їх обговорення. Протягом усього століття свого існування кафедра радіології та радіаційної медицини Національного медичного університету імені О. О. Богомольця та її співробітники – різні покоління викладачів, науковців, лікарів – намагалися, щоб основні напрямки і пріоритети в галузі променевої діагностики, променевої терапії та радіаційної медицини були представлені в навчальному процесі, науковій і клінічній роботі та значною мірою були синхронні з тенденціями розвитку радіологічних досліджень у світі. Висновки. Кафедра є головною (опорною) серед кафедр радіологічного профілю медичних вузів України, очолює учбово-методичну роботу та організацію радіологічної служби в державі. Вітчизняну радіологію та радіаційну медицину завжди відрізняло поєднання власних славетних традицій у розробці проблем променевої діагностики і терапії з прагненням йти у фарватері світової наукової, клінічної та діагностичної думки.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

7.


    Астап’єва, О. М.
    Нові вимоги до вищої медичної освіти в умовах глобалізації та інтеграції навчання / О. М. Астап’єва // УРОЖ = Ukrainian Journal of Radiology and Oncology : щоквартальне науково-практичне видання. - 2020. - Т. XXVIII, № 3(on-line). - С. 287-293 . - ISSN 2708-7166. - ISSN 2708-7174


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (тенденции)
Анотація: Актуальність. Україна вступила на шлях розвитку ринкової економіки, що передбачає високий рівень творчої діяльності, освіти, інтелектуальної власності. Згідно з сучасними вимогами розвитку вищої освіти, глобалізації та інтеграції в сучасний світовий освітній простір у Харківському національному медичному університеті впроваджуються освітні програми в межах відповідних спеціальностей. Одним з основних принципів є формування компетентностей у студентів як їхніх результатів навчання. Мета роботи – встановити чітке уявлення щодо сучасних вимог до вищої медичної освіти в умовах глобалізації та інтеграції навчання. Матеріали та методи. Кафедра радіології та радіаційної медицини Харківського національного медичного університету (ХНМУ) створила освітню програму (Силабус) навчальної дисципліни «Радіологія» для магістрів напрямку підготовки 22 «Охорона здоров’я», в якій основним напрямком роботи є перехід до єдиної європейської системи залікового переводу результатів навчання студентів та підвищення якості освіти. Результати та їх обговорення. Важливою відмінністю Силабусу від попередніх навчальних програм є перелік компетентностей та кінцевих результатів навчання, які відображені в Національній рамці кваліфікацій (2011, 2019 р.) та ґрунтуються на європейських і національних стандартах та принципах забезпечення якості освіти з урахуванням вимог ринку праці. Набуття компетентностей майбутніми працівниками запроваджується з метою гармонізації норм законодавства у сфері освіти і соціально-трудових відносин. Оволодіння цими компетентностями дозволить студентам, а в подальшому і випускникам ХНМУ успішно реалізувати свій потенціал на ринку праці, створить широкий простір для подальшого розвитку творчої особистості, благосприятливі умови для безперервного професійного вдосконалення. Висновки. Сучасні тенденції розвитку вищої школи – глобалізація шляхом уніфікації освітніх програм для студентів з метою поширення інтернаціоналізації вищої освіти, надання їй мобільності, а також інтеграція української вищої школи до загальноєвропейського навчального простору.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

8.


    Ткаченко, М. М.
    До 100-річчя кафедри радіології та радіаційної медицини національного медичного університету імені О. О. Богомольця / М. Ткаченко М. // УРОЖ = Ukrainian Journal of Radiology and Oncology : щоквартальне науково-практичне видання. - 2020. - Т. XXVIII, № 2(on-line). - С. 170-186 . - ISSN 2708-7166. - ISSN 2708-7174


MeSH-~главная:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (история)
РАДИОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- NUCLEAR MEDICINE (история)
РАДИАЦИОННАЯ ОНКОЛОГИЯ -- RADIATION ONCOLOGY (история)
Анотація: Мета роботи. Узагальнити історичні відомості про становлення та розвиток кафедри радіології Національного медичного університету імені О. О. Богомольця. Матеріали роботи. Проведено аналіз відкритих літературних джерел та архівних даних, присвячених історії кафедри радіології, становленню наукової школи, розвитку методичних підходів до викладання радіології в університеті.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

9.


   
    Процес інтернаціоналізації вищої освіти в Харківському національному медичному університеті в сучасних умовах / О. М. Астап’єва [и др.] // УРОЖ = Ukrainian Journal of Radiology and Oncology : щоквартальне науково-практичне видання. - 2020. - Т. XXVIII, № 2(on-line). - С. 147-153 . - ISSN 2708-7166. - ISSN 2708-7174


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (кадры, тенденции)
ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗМ -- INTERNATIONALITY
Анотація: Актуальність. Інтернаціоналізація вищої освіти – процес, який розвивається на національному, галузевому та інституціональному рівнях, при якому цілі, функції та механізм надання освітніх послуг на­бувають міжнародного характеру. Відмінні риси сучасної університетської освіти – високі темпи інтернаціоналізації та глобальне впровадження викладання медичних дисциплін англійською мовою. Міжнародне співробітництво було і залишається одним з пріоритетів розвитку ХНМУ, є невід’ємною складовою життя університету та розвивається в рамках інтеграції вищої школи України у світову систему вищої освіти. Мета роботи. Аналіз розвитку інтернаціоналізації вищої медичної освіти за допомогою англомовного навчання в ХНМУ, використання нових напрямків удосконалення викладання радіології та радіаційної медицини з використанням сучасних інноваційних технологій. Матеріали та методи дослідження. Досвід проходження авто­рами роботи міжнародних педагогічних та фахових стажувань за кордоном; досвід навчальної та інших видів робіт з іноземними студентами як авторів цієї статті, так і викладачів інших кафедр. Використані та проаналізовані літературні джерела та відомості з офіційного сайту ХНМУ. Результати та їх обговорення. Необхідними складовими для інтернаціоналізації навчання з використанням англійської мови є високий рівень підготовки та володіння англійської мовою професорсько-викладацького складу університету; достатня забезпеченість навчального процесу сучасними матеріально-технічними засобами, постійне підвищення кваліфікації викладачів із використанням і урахуванням міжнародного досвіду навчання, участь у міжнародних навчально-методичних конференціях. Висновки. Інтернаціоналізація вищої освіти – незворотний процес, який розвивається на національному, галузевому та інституціональних рівнях, при якому цілі, функції та механізм надання освітніх послуг набувають міжнародного характеру, має високі темпи інтернаціоналізації та глобальне впровадження викладання медичних дисциплін англійською мовою.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Астап’єва, О. М.
Старенький, В. П.
Паскевич, О. І.
Грушка, Г. В.
Федуленкова, Ю. Я.
Степанов, Е. П.
Максімішин, О. В.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

10.


    Бойчук, Т.
    Найважливіші події в історії Чернівецького державного медичного інституту за 1954-1974 рр. / Т. Бойчук, А. Мойсей // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2020. - № 2. - С. 6-13. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (история)
Анотація: У статті в логічній послідовності представлені найважливіші події з історії ЧГМІ за період з 1954 по 1974 рр. Мета роботи - коригувати формування стереотипу діяльності навчального закладу в означений період. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю створення документально огляду діяльності Буковинського державного медичного університету в 1954-1974 роках. Методика роботи грунтується на аналізі історіографічних видань і архівних матеріалів. Висновки. Дослідження показують, що перша післявоєнна декада діяльності Інституту проходила в надзвичайно складних економічних, соціальних, культурних, епідеміологічних, санітарно-гігієнічних умовах. Період, окреслений хронологічними рамками 1954-1974 років, мав більш сприятливі матеріальні, технічні, кадрові, методичні і наукові передумови. Це дало можливість зміцнити навчальну базу, умови проживання та дозвілля студентів і викладачів, удосконалити методичну роботу, домогтися позитивних результатів у науковій сфері та їх впровадження в практичну медицину. Як результат, було виконано головне соціально-політичне завдання, остаточно не вирішене протягом першого десятиліття, - збільшення відсотка студентів - вихідців з Чернівецької та інших областей Західної України до оптимального числа необхідного для економіки країни в той історичний період.
Дод.точки доступу:
Мойсей, А.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-58 
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)