Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148913

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


   
    Тестова система оцінювання якості знань: точка зору викладачів та студентів / І. Ю. Литовченко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2020. - N 1. - С. 10-13


MeSH-~главная:
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING (физиология)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Дод.точки доступу:
Литовченко, І. Ю.
Ніколішина, Е. В.
Іленко, Н. М.
Сідаш, Ю. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.


    Міщук, В. Г.
    Методичні підходи до оцінки ефективності засвоєння знань студентами спеціальності 227 «фізична терапія, ерготерапія» з дисципліни «Моделі надання реабілітаційних послуг» / В. Г. Міщук, Г. В. Григорук, Т. М. Мізюк // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2021. - № 4(162). - С. 230-232. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: За останні роки в Україні все більша увага приділяється поряд з медичним біопсихосоціальному напрямку, про що свідчить відкриття і функціонування реабілітаційних відділень при великих лікувальних цен-трах, комунальних закладах охорони здоров’я. При цьому з метою встановлення порушень структури і функції організму, активності і участі пацієнтів, а також впливу на подальше функціонування факторів навколишнього середовища використовується Міжнародна класифікація функціонування і обмеження життєдіяльності (МКФ). Як свідчать дослідження зарубіжних авторів, вивченню основних розділів МКФ слід приділяти більше уваги, особливо спеціалістам, які будуть надавати реабілітаційну допомогу. Застосування базових компонентів МКФ в реабілітаційних відділеннях покращить експертну діагностику порушень та дасть можливість оцінити ефективність їх усунення. Про труднощі засвоєння та застосування на практиці положень цієї класифікації свідчать дослідження вітчизняних та зарубіжних авторів. При цьому встановлення проблем з засвоєнням окремих розділів даної класифікації дозволить удосконалити викладання дисципліни та допоможе вибрати найбільш інформативні та ефективні методики оцінки рівня набутих знань. Якраз оцінка ефективності різних методичних підходів до встановлення повноти засвоєння та рівня знань студентів з дисципліни «Моделі надання реабілітаційних послуг на основі МКФ» і присвячена ця робота. Апробовано три способи оцінки знань, як вирішення ситуаційних задач з кодуванням порушень структури організму, розшифруванням кодів МКФ і встановленням реабілітаційного діагнозу та оцінюванням причин розвитку провідного симптому (болю) з встановленням порушень, які його викликають. Виявлено, що згідно першої методики оцінки засвоєння знань дисципліну засвоїли 53,1% студентів, другої – 65,2%, а третьої – 40,5%. Визначити порушення структури змогли 37,1±1,8%, зміни функцій – 49,9±1,3% (p˂0,05), а зниження активності і участі встановлювали 56,1±1,3% (p˂0,01) студентів. При застосуванні третьої методики оцінки засвоєння дисципліни із завданням справлялися лише 40,5% студентів. Аналіз різних методів оцінки знань студентів з дисципліни «Моделі надання реабілітаційних послуг на основі МКФ» свідчить про необхідність удосконалення методів викладання даної дисципліни.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Григорук, Г. В.
Мізюк, Т. М.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.


   
    Развитие способности к обучению и применению знаний у детей / Г. В. Волынец [и др.] // Вопр. практ. педиатрии = Clinical Practice in Pediatrics : журнал Федерации педиатров стран СНГ и Международной организации Consensus in Pediatrics. - 2020. - Т. 15, № 2. - С. 75-81. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1817-7646


MeSH-~главная:
ДЕТИ -- CHILD
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
ПСИХИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- MENTAL PROCESSES
МЕЖДУНАРОДНАЯ КЛАССИФИКАЦИЯ ФУНКЦИОНИРОВАНИЯ, ОГРАНИЧЕНИЙ ЖИЗНЕДЕЯТЕЛЬНОСТИ И ЗДОРОВЬЯ -- INTERNATIONAL CLASSIFICATION OF FUNCTIONING, DISABILITY AND HEALTH
Анотація: Одной из основных социально значимых категорий жизнедеятельности человека является «способность к обучению», или «обучение и применение знаний», как ее трактует Международная классификация функционирования, ограничений жизнедеятельности и здоровья (МКФ). В статье представлен обзор современных взглядов на развитие способности к обучению и применению знаний в различные возрастные периоды. Показано, что обучение ребенка начинается с момента его рождения и способность к обучению совершенствуется до его взросления. При этом вовлекаются многие функции организма, при повреждении которых способность к обучению и применению знаний может снижаться или утрачиваться. Это необходимо учитывать как при установлении статуса «ребенок-инвалид», так и при разработке программ абилитации и реабилитации.
Дод.точки доступу:
Волынец, Г.В.
Хавкин, А.И.
Никитин, А.В.
Скворцова, Т. А.
Ильинцев, И. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.


    Гуцол, М. І.
    Методика викладання латинської та іноземної мов, в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах України / М. І. Гуцол // Світ медицини та біології = World of Medicine and Biology : науковий, медичний, екологічний журнал. - 2017. - № 3(61). - С. 190-194. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2079-8334


MeSH-~главная:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.


    Гірник, Г. Є.
    Педагогічна та коммунікативна культура викладача вищого медичного навчального закладу як складові педагогічного іміджу. Медична освта / Г.Є. Гірник // Архів клінічної медицини : науково-практичний ж-л. - 2015. - № 1. - С. 61-63

Рубрики: УЧЕБНЫЙ ПРОЦЕСС

   СТУДЕНТЫ, ОБУЧАЮЩИЕСЯ В УЧРЕЖДЕНИЯХ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ--Students, Public Health


   ОБУЧЕНИЕ--TEACHING


   САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ--SELF-EVALUATION PROGRAMS


   ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ


   КОММУНИКАЦИЯ


Кл.слова (ненормовані):
СТУДЕНТОВ ПОДГОТОВКА -- САМООБРАЗОВАНИЕ -- СТУДЕНТ-ПРЕПОДАВАТЕЛ -- ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА -- ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ ИМИДЖ -- КОММУНИКАТИВНАЯ КУЛЬТУРА -- САМОВОСПИТАНИЕ
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.


    Meilin, S.
    Лечение Актовегином улучшает пространственное обучение и память у крыс после транзиторной ишемии переднего мозга / S. Meilin, F. Machicao, М. Elmlinger // Therapia. Український медичний вісник. - 2015. - N 2. - С. 44-49

Рубрики: МОЗГА ГОЛОВНОГО ИШЕМИЯ

   СОННОЙ АРТЕРИИ СТЕНОЗ


   ПАМЯТЬ


   ЛАБИРИНТОВОЕ ОБУЧЕНИЕ


   ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ


   МЫШЕЧНАЯ СИЛА


   ВЫЖИВАЕМОСТИ АНАЛИЗ


   ГИСТОЛОГИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ


   IN VITRO


   ЭКСПЕРИМЕНТЫ НА ЖИВОТНЫХ


   КРЫСЫ


Кл.слова (ненормовані):
АКТОВЕГИН (терапевтическое применение, фармакология)
Анотація: В данном исследовании преследовали цель изучить, демонстрирует ли Актовегин (депротеинизированный ультрафильтрат телячьей крови) нейропротекторные эффекты в экспериментальной модели глобальной преходящей ишемии мозга у крыс. У 40 крыс линии Sprague Dawley выполнили окклюзию четырех сосудов для индукции глобальной преходящей ишемии мозга с последующим применением физиологического раствора или Актовегина. Имитация указанного вмешательства была проведена 15 крысам. Актовегин (200 мг/кг) или физиологический раствор применяли спустя 6 ч после окклюзии сонной артерии и затем ежедневно вплоть до 40-х суток. Обучаемость и память оценивали с помощью теста водного лабиринта Морриса2 в течение двух разных пятидневных периодов, а также проводили тестирование силы захвата лапы крысы для выявления потенциальных ухудшений моторики. Мозг крыс изымали для гистологического анализа на 68-е сутки. По сравнению с контрольной группой крысы, получавшие Актовегин, демонстрировали меньшее время до достижения скрытой платформы во втором исследовании обучаемости по данным теста водного лабиринта (46,82±6,18 в сравнении с 27,64±4,53 с, р‹0,05; 38,3±8,23 в сравнении с 13,37±2,73 с, р‹0,01 для первого и второго 5-дневного периода теста соответственно). Кроме того, крысы, получавшие Актовегин, при оценке прочности следа памяти проводили больше времени в зоне платформы, чем крысы, получавшие физиологический раствор (р‹0,05). Не было выявлено различий в силе захвата лап крыс. Гистологический анализ продемонстрировал большую выживаемость клеток в СА-1 области гиппокампа после лечения Актовегином (левое полушарие — 166±50 в сравнении с 332±27 клеток, р‹0,05; правое полушарие 170±45 в сравнении с 307±28 клеток, р‹0,05, у крыс, получавших физиологический раствор и Актовегин соответственно). У крыс Актовегин улучшает пространственное обучение и память после церебральной ишемии, что может быть связано с нейропротекцией СА-1 области гиппокампа.
Дод.точки доступу:
Machicao, F.
Elmlinger, М.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.


    Тимофеев, А. А.
    Студент с точки зрения преподавателя высшего учебного заведения / А. А. Тимофеев, Н. А. Ушко, М. А. Ярифа // Соврем. стоматология. - 2012. - N 1. - С. 121-126

Рубрики: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

   ВОЗРАСТНЫЕ ГРУППЫ


   ИНТЕЛЛЕКТ


   ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ


   ТЕМПЕРАМЕНТ


   ХАРАКТЕР


Дод.точки доступу:
Ушко, Н.А.
Ярифа, М.А.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)