Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148913

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (295)Книги іноземною мовою (3)Автореферати (3)Методичні рекомендації. Брошури (18)Матеріали конференцій (31)Електронний ресурс (5)Раритетні видання (16)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=АНАТОМИЯ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 119
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Аппельханс, О. Л.
    Вчителю та наставнику з вдячністю : некролог / О. Л. Аппельханс, О. Л. Кошельник // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 4(171). - С. 449-450 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (кадры)
ЛИЧНОСТИ ВЫДАЮЩИЕСЯ -- FAMOUS PERSONS
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Кошельник, О. Л.
Попов, Олег Георгійович (український морфолог, професор, закінчив Одеський медичний інститут (1970), де працював деканом 2-го лікувального факультету, завідувачем кафедри оперативної хірургії з топографічною анатомією, кафедри симуляційної медицини. Наукові дослідження: структурно-функціональні зміни органів і тканин у несприятливому середовищі, клінічна анатомія опікової хвороби, панкреатиту, акушерських оперативних втручань. Один з авторів підручника «Оперативна хірургія та топографічна анатомія голови та шиї» ; 1941-2023)

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.


    Ilika, V. V.
    Significance of innovative technologies in the mechanism of improving the education quality of future medical professionals as illustrated by teaching the discipline "Pathomorphology" / V. V. Ilika, O. V. Ilika // Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т. 21, № 4. - P91-95. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ИЗОБРЕТЕНИЯ -- INVENTIONS (использование)
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (обучение)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Процес творення, запровадження та поширення в освітній практиці нових ідей, засобів, педагогічних та управлінських технологій сприятиме переходу системи освіти до якісно іншого стану, за яким підвищуються показники досягнень структурних компонентів освіти. Мета роботи - обгрунтувати вагомість інновацій у механізмах покращення якості освіти майбутніх фахівців-медиків на прикладі досвіду викладання дисципліни «Патоморфологія». Висновки. Виявлені шляхи впливу інноваційних технологій та методів навчання на освітній процесі сприятиме покращенню якості освіти студентів завдяки активізації їх пошукової роботи, формуванню вмінь самостійного оволодіння знаннями, вихованню самостійної особистості, здатної до самоосвіти та саморозвитку, стимулюванню образного, асоціативного, логічного мислення. Систематичне застосування інновацій не тільки сприяє підвищенню фахової компетентності здобувача освіти, а й висуває особливі вимоги до педагога, призводить до його професійного зростання, адже стимулює його активність у досягненні професійного акме. Усе це робить процес викладання-навчання цікавим та ефективним.
Дод.точки доступу:
Ilika, O. V.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.


   
    The biographical method as a means of forming the professional personality and professional identity of the future doctor (as exemplified by the integration of the study of human anatomy and the disciplines of the foreign language training cycle) = Біографічний метод як засіб формування професійної особистості та професійної ідентичності майбутнього лікаря (на прикладі інтеграції вивчення анатомії людини та дисциплін циклу іншомовної підготовки) / O. M. Bieliaieva [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 1(168). - С. 224-232 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (методы, обучение)
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
Анотація: У статті проаналізовано curriculum vitae найвидатніших представників медицини різних історичних епох з акцентом на їх внесок в анатомію і медичну термінологію в конкретних соціально-культурному й історичному контекстах. Наголошено, що в умовах антропоцентричної парадигми історично орієнтовані персонологічні дослідження визнаються одним із найбільш перспективних напрямів наукових пошуків, в яких рефлексія минулого здійснюється через вивчення унікальної та неповторної історії життя і діяльності людини, яка, з одного боку, є творцем історії, з іншого, – її носієм, що зумовлює актуальність використанні біографічного методу як одного з інструментів формування професійної особистості та професійної ідентичності, що, з-поміж іншого, формується зі посиланням на загальну історію, яка пояснює та узаконює місце професій у суспільстві. Авторами досліджено біографії видатних анатомів у контексті розвитку анатомічної науки, починаючи від Античності до Пізнього Середньовіччя: Арістотеля (384-322 рр. до н. е.), Герофіла (бл. 300 – бл. 250 рр. до н.е.), Ерасістрата (ІІІ ст. до н.е.), Галена (131-201 рр. або 129-199 рр.), Євстахія (бл. 1510-1574), Фаллопія (1523-1562), Везалія (1514-1564) та інших. У роботі використано загальнонаукові методи – аналіз, синтез, систематизація, узагальнення, аналіз літературних джерел, пошуково-бібліографічний, а також спеціальні методи – історико-порівняльний, біографічний, інтерпретативний. Ознайомлення з curriculum vitae видатних медиків, має давню традицію, позаяк медицина як, можливо, жодна з інших наукових галузей, зберігає нерозривний зв’язок між минулим і сьогоденням, адже сучасні наукові дослідження, з одного боку, ґрунтуються на відкриттях і досягненнях представників інших епох, поколінь, наукових шкіл, а з іншого, без помилок попередників і бажання їх виправити чи спростувати хибні теорії та гіпотези, неможливий рух уперед. Показано, що використання біографічного методу в процесі вивчення анатомії та дисциплін циклу іншомовної підготовки слугує одним із засобів формування професійної особистості та професійної ідентичності майбутнього лікаря.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Bieliaieva, O. M.
Bilash, S. M.
Pronina, O. M.
Lysanets, Yu. V.
Bilash, V. P.
Havrylieva, K. H.
Taran, Z. M.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.


    Дзевульська, І. В.
    Пам’яті професора Кузьменка Юрія Юрійовича (1961−2022) / І. В. Дзевульська, О. В. Маліков // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 1(168). - С. 16 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ЛИЧНОСТИ ВЫДАЮЩИЕСЯ -- FAMOUS PERSONS
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (кадры)
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Маліков, О. В.
Кузьменко, Юрій Юрійович (анатом, Доктор медичних наук, доцент кафедри анатомії людини Київського медичного інституту ; 1961-2022)

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.


    Dzevulska, I. V.
    Memory of professor Kuzmenko Yuriy Yuriyovych (1961−2022) / I. V. Dzevulska, O. V. Malikov // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 1(168). - С. 15 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (кадры)
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Malikov, O. V.
Кузьменко, Юрій Юрійович (анатом, Доктор медичних наук, доцент кафедри анатомії людини Київського медичного інституту ; 1961-2022)

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.


   
    Застосування методу симуляційного навчання та кейс технологій при професійній підготовці майбутніх лікарів / Р. О. Сухоносов [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2023. - Т. 23, № 1. - С. 154-158 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (обучение)
МОДЕЛИ АНАТОМИЧЕСКИЕ -- MODELS, ANATOMIC
МАНЕКЕНЫ -- MANIKINS
СИМУЛЯЦИЯ -- MALINGERING
Анотація: Метою дослідження було провести теоретичний аналіз наукових психолого-педагогічних, методичних та медичних публікацій, методичної роботи кафедри щодо застосування сучасних педагогічних технологій в процесі професійної підготовки майбутніх лікарів. Застосування новітніх методів та сучасних комп’ютерних технологій при підготовці здобувачів вищої медичної освіти сприяє кращому засвоєнню знань, формуванню професійної компетентності та розвитку клінічного мислення у майбутніх лікарів, що дає змогу генерувати цікаві ідеї, самостійно приймати вірні рішення та займати активну пізнавальну позицію.
Дод.точки доступу:
Сухоносов, Р.О.
Терещенко, А.О.
Лопушняк, Л.Я.
Гончаренко, В. А.
Гаркуша, М. А.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.


    Гринь, В. Г.
    Принцип використання мобільного мультимедійного комплексу «Оніко» на кафедрі анатомії людини полтавського державного медичного університету / В. Г. Гринь, І. Л. Федорченко, В. В. Литовка // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2023. - Т. 23, № 1. - С. 109-117 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
АНАТОМИЯ -- ANATOMY
МОДЕЛИ АНАТОМИЧЕСКИЕ -- MODELS, ANATOMIC
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA
АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- AUDIOVISUAL AIDS
ТЕЛА ЧЕЛОВЕКА ТРЕХМЕРНЫЕ ИЗОБРАЖЕНИЯ -- VISIBLE HUMAN PROJECTS
Анотація: Анатомія людини вивчається у циклі дисциплін загальної підготовки для освітньопро фесійних програм у галузі знань 22 – Охорона здоров’я. Навчання анатомії базується на лекційних та практичних заняттях, що вимагають оснащення різними засобами навчання. Важливою метою цих засобів є формування клінічних навичок майбутніх медиків. Методичні функції засобів навчання, що є компонентами системи, пов’язані, насамперед, зі специфікою викладання анатомії людини у медичному закладі вищої освіти, а також із реальними умовами, в яких здійснюється освітній процес. Активні та інтерактивні форми та методи навчання сприяють виконанню завдань, поставлених практико-орієнтованим підходом у сучасній освіті. Провідним принципом у процесі вивчення анатомії людини є принцип наочності. З’являється велика кількість комп’ютерних програм та додатків для електронних пристроїв, що дозволяють глибше вивчити будову тіла людини. Прикладом однієї з таких програм є 3D-атлас з анатомії людини – 3D Organon VR Anatomy – інтерактивний анатомічний атлас, що містить усі системи людського організму. Дана технологія активно використовується в освітньому процесі на кафедрі анатомії людини Полтавського державного медичного університету. Важливою перевагою інтерактивного столу є можливість його використання при проведення занять в дистанційному режимі (online), що актуально в час пандемії COVID-19 та в умовах воєнного стану в Україні. Анатомічний стіл демонструє модель тіла людини, дозволяючи здобувачам освіти візуалізувати та вивчати всі структури від кісток до органів, змінювати їх положення 3D форматі, збільшувати або зменшувати розміри, розташовувати в поперечному положенні (з метою оцінювання анатомічної форми та взаєморозташування органів усередині тіла людини). Крім того, інтерактивний анатомічний стіл дозволяє майбутнім лікарям розглядати певні системи, що допомагає значно індивідуалізувати навчальний процес. Мультимедійний комплекс «Оніко» спрямований на вивчення нормальної та топографічної анатомії, але підходить і для ознайомлення з хірургією, стоматологією, офтальмологією, судово-медичною експертизою та іншими медичними дисциплінами, що забезпечує міжкафедральну інтеграцію навчального процесу в університеті. Робота з вкрай реалістичними моделями дає студентам цінний досвід, який неможливо набути будь-яким іншим способом. Комплексне використання в процесі навчання нових комп’ютерних технологій і традиційних методів вивчення анатомії, що вже зарекомендували себе протягом багатьох років, дозволить більш поглиблено вивчити анатомію, що істотно підвищить освітній рівень майбутніх лікарів.
Дод.точки доступу:
Федорченко, І.Л.
Литовка, В.В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.


   
    History of the creation of the scientific society of anatomists, histologists, embryologists and topographic anatomists of Ukraine = Історія створення наукового товариства анатомів, гістологів, ембріологів та топографоанатомів України / Yu. B. Chaikovsky [и др.] // Світ медицини та біології = World of Medicine and Biology : науковий, медичний, екологічний журнал. - 2022. - № 4. - С. 256-259 . - ISSN 2079-8334


MeSH-~главная:
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (история, кадры)
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY (история, кадры)
ЭМБРИОЛОГИЯ -- EMBRYOLOGY (история, кадры)
АНАТОМИЯ ТОПОГРАФИЧЕСКАЯ -- ANATOMY, REGIONAL (история, кадры)
Анотація: Наукове товариство анатомів, гістологів, ембріологів та топографоанатомів (НТ АГЕТ) України, як самостійна наукова організація морфологів України в своєму історичному розвитку сягає 1953 року. Саме тоді відомі українські науковці ініціювали відокремлення від Всесоюзного наукового товариства анатомів, гістологів і ембріологів (ВНТ АГЕ). Багато кроків було зроблено на шляху формування НТ АГЕТ України, багато наукових і організаційних досягнень поповнили скарбничку товариства, основними цілями якого є і будуть популяризація науки в Україні і розвиток міжнародних зв’язків із європейськими науковцями. Даною роботою ми розпочинаємо цикл статей про основні історичні моменти формування НТ АГЕТ, акцентуючи увагу на відомих українських науковцях, що доклали значних зусиль до розвитку морфології в Україні і світі.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Chaikovsky, Yu. B.
Raskaliei, V. B.
Raskaliei, T. Ya.
Appelhans, O. L.
Pivtorak, V. I.
Shepitko, V. I.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.


   
    Історико-цільовий підхід у прикладному вивченні анатомії людини / Н. Наварчук [та ін.] // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2018. - № 4. - P111-114. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (обучение)
Анотація: Інноваційні методи дослідження в сукупності з традиційними педагогічними технологіями дозволяють оптимізувати освітній процес. Удосконалення системи викладання предмета анатомії включає в себе і організацію навчального процесу, що відповідає сучасним вимогам підготовки фахівців, формування у студентів стійкого інтересу та інтерактивного ставлення до процесу навчання. У викладанні постає основною метою не тільки орієнтація на засвоєння певного обсягу знань, а й розвиток особистості студента, його пізнавальних і творчих здібностей. Це стає можливим за участі студентів в роботі наукового гуртка, виступах на наукових конференціях. Робота студентського наукового гуртка має різноманітний і багатоплановий характер та включає в себе організацію тематичних лекцій від фахівців з метою об’єднання фундаментальних знань з різних дисциплін для розуміння етіології і механізмів розвитку патологічних процесів у пацієнта, вікових особливостей та закономірностей розвитку організма, молекулярних механізмів регуляції. Після лекційного заняття проводиться практичні навички: препарування, накладання швів та в’язання вузлів, інтерпретація та вивчення комп’ютерних і ядерно-магнітно-резонансних томограм, ультразвукових зображень, що поряд з дослідженням аналогічних анатомічних препаратів дозволяє скласти більш повну картину будови тіла людини, полегшує сприйняття і сприяє підвищенню мотивації до навчання. При викладі лекційного матеріалу застосовується традиційний метод, а також інноваційний метод: «лекція удвох».
Дод.точки доступу:
Наварчук, Н.
Гузік, О.
Попелюк, О-М.
Решетілова, Н.
Аністратенко, А.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

10.


    Попелюк, О. -М.
    Комбіновані та інтерактивні техніки викладання анатомії людини іноземним студентам / О.-М. Попелюк // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2018. - № 2. - P123-125. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (обучение)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Современный мир - глобальная экономическая, технологическая, историческая и социальная многокультурная система. Образование непосредственно определяет судьбу общества, его жизнеспособность и будущее развитие. Анатомия является основой для всех медицинских и смежных медицинских специальностей и обеспечивает формирование клинического мышления. Цель исследования. Целью исследования было изучить применение интерактивных методов обученияв сочетании с классическими методами, такими как препарирование, в курсе анатомии человека для студентов первого курса БГМУ. Материал и методы. Исследование было проведено в конце второго модуля «Центральная нервная система и органы чувств» на кафедре анатомии человека им. М. Г. Туркевича для студентов первого курса 3 медицинского факультета Высшего государственного медицинского учреждения Украины «Буковинский государственный медицинский университет» Черновцы, Украина. В исследовании участвовали 75 студентов. Шесть 2-х часовых занятий проводились с группами около 20 студентов по методикам мозгового штурма, "боди-арта" и викторины в сочетании с препарированием. Результаты и обсуждение. После сравнения результатов сдачи модуля студентов, участвующих в исследовании и тех, которые не принимали участия, обнаружена существенная разница в показателях успеваемости, с достоверным повышением среднего балла для участников исследования. Выводы. Полученные результаты указывают на то, что сочетание нескольких методов интерактивного обучения является эффективным способом преподавания анатомии студентам и способствует лучшему усвоению материала и длительному его сохранению в памяти учащихся.
Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)