Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148913

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (55)Автореферати (1)Методичні рекомендації. Брошури (7)Матеріали конференцій (36)Електронний ресурс (1)Краєзнавство Полтавщини (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ОБУЧЕНИЕ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 691
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Аналіз факторів мотивації до навчальної та наукової роботи серед студентів під час війни / Т. В. Мамонтова [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2023. - Т. 23, № 3. - С. 164-168 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
ВОЙНА -- WAR
Анотація: Російське вторгнення в Україну 24 лютого 2022 року зруйнувало можливість для молодого покоління країни реалізувати потребу у освіті та науці за рахунок руйнування закладів вищої освіти, відсутності реактивів, обладнання, електроенергії та погіршення комунікації між студентами та науковими керівниками, які змушені використовувати дистанційні технології для організації навчального і наукового процесу. Мета - аналіз факторів мотивації до навчальної та наукової роботи серед студентів під час війни. Матеріали і методи. У перехресному дослідженні взяли участь 75 респондентів, які навчалися у вищих навчальних закладах України на момент 24 лютого 2022 року у період з вересня по жовтень 2022 року. Результати. Від початку війни в Україні скорочення часу на навчальний процес відзначили 36% респондентів, на наукову роботу - 18,67% респондентів. Аналіз залучення респондентів до наукової роботи під час навчання у ЗВО показав, що 67% осіб вважають студентську наукову роботу важливою складовою освітнього простору. До війни найбільш пріоритетними факторами мотивації дівчат було соціальне схвалення від родини або друзів та отримання винагород та заохочень. Серед хлопців, в свою чергу, було важко визначити найбільш вагомий фактор мотивації, яким, з невеликим відривом, стали соціальне схвалення від родини або друзів та отримання інтересу і задоволення від процесу. З початком війни основними мотивуючими факторами серед дівчат залишились цікавість до науки та визнання цінності досягнутого результату, тоді як серед юнаків відзначалась втрата кордонів між пріоритетами в мотивації до науки. Висновки. Війна суттєво вплинула на переосмислення ставлення до наукової роботи та негативно відзначилась на мотивації до неї серед студентів, визначено скорочення середньої кількості часу, виділеного на реалізацію наукового проекту студентами. Це дослідження може допомогти нам визначити стратегію посилення мотивація та залучення молоді до наукової роботи та покращення якості освіти під час навчання в університетах під час війни.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Мамонтова, Т. В.
Мягкохліб, А. А.
Міщенко, І. В.
Донченко, В. І.
Мамонтова, В. Д.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.


    Sobczak, Krzysztof.
    Selected educational strategies in the teaching of medical communication / K. Sobczak, O. Lenkiewicz // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2022. - N спецвип. №4. - P8


MeSH-~главная:
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, организация и управление)
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Дод.точки доступу:
Lenkiewicz, Oliwia

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.


    Doroszewska, A.
    Interdisciplinarity of medical communication - in research and teaching / A. Doroszewska // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2022. - N спецвип. №4. - P5


MeSH-~главная:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION
КЛИНИЧЕСКОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ -- CLINICAL TRIAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.


   
    Методичні підходи до вивчення студентами-педіатрами теми «шкіра та її похідні» на заняттях з гістології, цитології та ембріології / О. Д. Лисаченко [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2023. - Т. 23, № 2 ч.2. - С. 88-91 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY (обучение)
КОЖА -- SKIN
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: В системі вищої медичної освіти гістологія, цитологія та ембріологія є фундаментальною дисципліною, яка знайомить студентів з необхідними для подальшого навчання та диференційної діагностики принципами клінічного мислення. На заняттях з гістології майбутні лікарі запам'ятовують спеціальні терміни та вчаться зіставляти отриману теоретичну інформацію з будовою гістологічних препаратів (візуально представляти морфологічні структури), а при дослідженні мікропрепаратів характеризувати їх з використанням гістологічної номенклатури. Мета: розкрити методичні підходи до засвоєння майбутніми педіатрами теми «Шкіра та її похідні» при вивченні дисципліни «гістологія, цитологія та ембріологія з особливостями дитячого віку». Методи: аналіз, узагальнення та систематизація відомостей науково-методичної роботи. Для отримання студентами-педіатрами знань щодо вікових особливостей будови клітин, тканин, органів і систем дитячого організму, гістофізіології структур в різні періоди онтогенезу, необхідно, в першу чергу, знати гістологічну будову структур організму дорослої людини. Знання будови гістологічних структур дитячого організму потрібні лікарю-педіатру для оцінки конкретних станів дитини, адже кожному віку відповідають певні морфологічні та функціональні особливості тканин та органів. Знання термінів розвитку структур та форм їх перебудови необхідні для вирішення в конкретних випадках: чи дані зміни є проявами відхилень від норми, які потрібно виправляти; чи вони є результатомнезавершеного розвитку функціональної системи дитини. Використання сучасних методичних підходів до вивчення теми «Шкіра та її похідні» сприяє отриманню здобувачами освіти якісних знань щодо особливостей будови шкіри в різні вікові періоди, які будуть використані майбутніми педіатрами для встановлення діагнозів, вибору оптимальних методів лікування, профілактики шкірних захворювань та визначення видів догляду за шкірою дітей.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Лисаченко, О. Д.
Шепітько, В. І.
Борута, Н. В.
Пелипенко, Л. Б.
Стецук, Є. В.
Рудь, М. В.
Волошина, О. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.


   
    Проблеми дистанційного викладання хірургічної дисципліни серед україномовних та англомовних студентів в умовах пандемії COVID-19 / Я. В. Кулачек [та ін.] // Буков. мед. вісник. - 2020. - Том 24, N 4. - С. 129-134


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (обучение)
КАРАНТИННЫЕ МЕРОПРИЯТИЯ -- QUARANTINE
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
Дод.точки доступу:
Кулачек, Я. В.
Іфтодій, А. Г.
Козловська, І. М.
Кулачек, В. Т.
Руснак, І. Т.
Андрійчук, Д. Р.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.


   
    Zero separation/ні відокремленню! Разом для кращого догляду! Догляд, спрямований на дитину та сім'ю, під час COVID-19 - результати глобального опитування досвіду батьків / підгот. О. Балясна // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2021. - Том 11, N 4. - С. 112


MeSH-~главная:
РОДЫ ПРЕЖДЕВРЕМЕННЫЕ (29-38 НЕДЕЛЬ) -- OBSTETRIC LABOR, PREMATURE (профилактика и контроль)
МЛАДЕНЕЦ НЕДОНОШЕННЫЙ -- INFANT, PREMATURE
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS (эпидемиология)
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
ПРЕНАТАЛЬНОЕ ОБУЧЕНИЕ РОДИТЕЛЕЙ -- PRENATAL EDUCATION
Дод.точки доступу:
Балясна, Олександра \підгот.\

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.


    Мамонтова, Т. В.
    Формування засад розвитку творчих наукових можливостей серед студентів у малих групах / Т. В. Мамонтова // Проблеми екології та медицини : науково-практичний журнал. - 2022. - Т. 26, № 5/6. - С. 41-46


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СОЦИАЛЬНОЕ ВОСПРИЯТИЕ, ГРУППОВОЕ ОБУЧЕНИЕ -- SENSITIVITY TRAINING GROUPS
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
СОЦИАЛЬНОЕ ВОСПРИЯТИЕ, ГРУППОВОЕ ОБУЧЕНИЕ -- SENSITIVITY TRAINING GROUPS
Анотація: Залучення студентів до наукової діяльності під час навчання в медичних університетах сприяє формуванню академічної позиції, закладає основи доказової медицини для подальшої реалізації у майбутній професійній діяльності. Проте, спроби залучення студентів до наукової роботи під час навчання зустрічають труднощі, а саме відсутність можливості реалізації відразу для всіх студентів одночасно, особливо на початкових етапах медичної підготовки. Тому, розробка шляхів активізації молоді до повномасштабної участі та отримання наукового досвіду є перспективним напрямком вищої медичної освіти. Нами запропоновано п’ять порад з організації наукової роботи. Перше, надайте студентам можливість отримати практичний досвід, залучивши їх до кожного етапу. Активна участь покращить оволодіння знаннями, навичками, підтримає інтерес до проекту. Друге, сформуйте малі групи студентів, залучених до проекту для ефективного отримання даних. Спільна дослідницька діяльність передбачає кооперацію кожної особи у команді, будуванні діалогу та спільної генерації ідей, ефективну реалізацію персональних знань, креативності, логіки мислення та соціальних навичок. Третє, запросіть на роль керівника «надихаючих» дослідників. Ефективне наставництво є ключем до успішного дослідницького досвіду студентів. Четверте, створіть спільноту та заохочуйте дискусію в межах групи. Формування соціально-емоційних зв’язків зі студентами-дослідниками своєї команди, регулярні зустрічі дозволять повноцінно набути досвіду, отримати інформацію про всі сторони наукового проекту. П’яте, заохочуйте та спрямовуйте студентів до поширення результатів власного дослідження, підтримуючи їх у написанні професійної наукової роботи та усної доповіді. Об’єднані зусилля викладачів та студентів сприятимуть отриманню справжнього індивідуального автентичного дослідницького досвіду та посиленню мотивації студентів до науки, що є першим кроком до вибору у майбутньому академічної медичної кар’єри, і тим самим закладає передумови до прогресивного розвитку вітчизняної науки.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.


    Нічий, В.
    Про зміни викладання іншомовної культури в українських вузах / В. Нічий // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2022. - № 1. - С. 113-116. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

9.


    Роговий, Ю.
    Аналіз ролі усвідомленості процесу харчування в поліпшенні викладання та засвоєння фундаментальних теоретичних та клінічних дисциплін / Ю. Роговий, В. Білоокий, Ю. Білоока // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2020. - № 4. - С. 96-98. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
Анотація: Мета дослідження. У статті зосереджено увагу на ролі усвідомлення процесу харчування в поліпшенні викладання фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін. Специфікою теми є аналітичний підхід до застосування методу дослідження - описового зіставлення - для аналізу, синтезу і узагальнення ролі усвідомлення процесу харчування в можливості істотного поліпшення засвоєння провідних теоретичних і клінічних дисциплін з домінуючою напругою таких сфер людської свідомості, як мислення, інтелект. Наукова новизна. Вперше забезпечено впровадження в практику оригінального, новаторського, альтернативного підходу, що показує, що для глибокого розуміння суті учнями хвороби, для формування високопрофесійних компетенцій доцільним є впровадження. Процес усвідомлення прийому їжі для підвищення адаптаційних можливостей, стресостійкості, відновлення механізмів регуляції організму в цілісному навчальному процесі. Висновок. Впровадження в навчальний процес усвідомлення прийому їжі дасть можливість досягти провідних інтересів фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін глибокого пізнання загальних законів розвитку хвороби, передхвороби, забезпечити їх провідну роль у формуванні у студентів основ клінічного мислення і підвищення якості навчального процесу.
Дод.точки доступу:
Білоокий, В.
Білоока, Ю.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

10.


   
    Аналіз ролі уддіяна бандга і наулі крія у поліпшенні викладання та засвоєння фундаментальних теоретичних та клінічних дисциплін / Ю. Роговий [та ін.] // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2020. - № 2. - С. 111-113. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті зосереджено увагу на ролі уддіяна бандга і наулі крия в поліпшенні викладання фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін. Специфікою теми є аналітичний підхід до застосування методу дослідження - описового: зіставлення - для аналізу, синтезу і узагальнення ролі уддіяна бандга і наулі крия в можливості істотного поліпшення засвоєння провідних теоретичних і клінічних дисциплін з домінуючим напругою таких сфер людської свідомості, як мислення, інтелект. Наукова новизна. Вперше забезпечено впровадження в практику оригінального, новаторського, альтернативного підходу, що показує, що для глибокого розуміння суті хвороби, для формування високопрофесійних компетенцій доцільним є впровадження уддіяна бандга і наулі крия для підвищення адаптаційних можливостей, стресостійкості, відновлення механізмів регуляції викладачів і студентів в цілісному навчальному процесі. Висновок. Впровадження в навчальний процес уддіяна бандга і наулі крия дасть можливість досягти провідних інтересів фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін глибокого пізнання загальних законів розвитку хвороби, передхвороби, забезпечити їх провідну роль у формуванні у студентів основ клінічного мислення і підвищення якості навчального процесу.
Дод.точки доступу:
Роговий, Ю.
Білоока, Ю.
Білоокий, В.
Геруш, О.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)