Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148913

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (373)Книги іноземною мовою (3)Автореферати (2)Методичні рекомендації. Брошури (95)Матеріали конференцій (963)Електронний ресурс (3)Краєзнавство Полтавщини (6)Раритетні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=ОБРАЗОВАНИЕ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2185
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Професійна мотивація студентів як фактор інтеграції фундаментальних і клінічних навчальних дисциплін вищої медичної освіти / О. З. Мельнікова [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2024. - Т. 24, № 2. - С. 235-240 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
ФИЗИКА -- PHYSICS (тенденции)
Анотація: Представлена стаття присвячена актуальній проблемі медичної освіти – інтеграції фундаментальних і клінічних дисциплін. У зв’язку з великими темпами науково-технічного прогресу професіоналізм сучасних лікарів у великій мірі залежить від їх природничо-наукової підготовки, яка здійснюється на перших курсах медичних університетів. Важливу роль у ній має медична та біологічна фізика, інтеграція якої у медичну освіту утруднена складним змістом дисципліни, яку студенти мають засвоїти на початкових етапах навчання, та відсутністю розуміння першокурсниками зв’язків між фізикою, математикою та медициною. У статті представлений досвід, як їх можна продемонструвати при вивченні медичної та біологічною фізики на прикладі створення рентгенівського комп’ютерного томографу, що може служити одним із засобів професійної мотивації студентів для найкращого оволодіння фундаментальними науками. Показано, що на заняттях з дисципліни необхідно використовувати природничі знання, отримані студентами у школі, посилаючись на відповідні підручники з фізики, біології, хімії, та на їх основі вирішувати завдання, які повинні стати базовими, фундаментальними для подальшого клінічного використання. На прикладі теми практичного заняття «Фізичні основи рентгенодіагностики і рентгенотерапії» продемонстровано, що основною його задачею має бути розгляд тих властивостей рентгенівського випромінювання, які дозволяють його застосовувати в різних областях медицині, а основну увагу приділити принципам отримання рентгенівських зображень в реографії, флюорографії і комп’ютерній томографії. Показано, що професійній мотивації студентів сприяють організація наукового гуртка з біофізики, особливо, відвідування університетської клініки й тренінгового центру університету, що надає приклади практичного використання теоретичних знань студентів. У статті наголошується, що інтеграція фундаментальних і клінічних дисциплін на основі професійної мотивації має проводитись з дотриманням таких педагогічних принципів навчання, як науковість, наступність і послідовність.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Мельнікова, О. З.
Іванченко, О. З.
Лур'є, К. І.
Мікаєлян, Г. Р.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.


   
    Структура та характеристика першого модуля освітнього компонента «Індивідуальна наукова робота» освітньо-професійної програми «Медицина» / О. Є. Акімов [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2024. - Т. 24, № 2. - С. 231-235 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (тенденции)
Анотація: Відсоток навичок, вмінь та здібностей наукового методу пізнання дійсності (як системи принципів, правил, норм, прийомів отримання та систематизації нових знань про об’єктивну й суб’єктивну реальність), які необхідно використовувати здобувачу освіти підчас навчання в вищих навчальних закладах освіти можна вважати наукоємністю освітнього процесу. Висока наукоємність освітнього процесу є однією із необхідних умов для отримання здобувачами освіти певної галузі знань (спеціальності) освітніх послуг належної якості. Кафедра патофізіології Полтавського державного медичного університету проводить активну дослідницьку діяльність не лише в напрямку фундаментальних медичних та доклінічних досліджень, проте також проводить активну науково-методичну роботу щодо вдосконалення освітнього процесу на кафедрі та в університеті в цілому. Розроблений співробітниками кафедри освітній компонент «Індивідуальна наукова робота» освітньо-професійної програми «Медицина» сприяє покращенню якості освіти за рахунок збільшення наукоємності освітнього процесу. Метою даної роботи було проаналізувати та охарактеризувати структуру першого модуля освітнього компоненту «Індивідуальна наукова робота» освітньо-професійної програми «Медицина». При підготовці рукопису статті автори використовували наступні загальнонаукові теоретичні методи дослідження: аналіз, синтез, співставлення концепцій, абстрагування та узагальнення. Модуль №1 «Моделювання типових патологічних процесів в різних органах та системах» освітнього компоненту «Індивідуальна наукова робота» розрахований на 120 годин та передбачає наступний розподіл годин: 8 лекційних години, 32 години практичних занять та 80 годин на самостійне опрацювання тем модуля. Тематичний план передбачає вивчення наступних тем: 1. Моделювання запальних процесів в різних органах; 2. Моделювання порушень в клітинному циклі (гіпо-, гіпербіотичні процеси); 3. Моделювання системних порушень метаболізму; 4. Моделювання функціональних порушень різних органів та систем. Кінцевим результатом вивчення модуля №1 «Моделювання типових патологічних процесів в різних органах та системах» освітнього компоненту «Індивідуальна наукова робота» є вибір здобувачем освіти теми та обрання експериментальної моделі, що дасть змогу реалізувати тему дослідження. Структура та зміст першого модуля освітнього компоненту «Індивідуальна наукова робота» освітньо-професійної програми «Медицина», розробленого кафедрою патофізіології Полтавського державного медичного університету відповідає вимогам сучасної вищої медичної школи. Вивчення та його першого модуля освітнього компоненту «Індивідуальна наукова робота» сприятиме покращенню якості освіти здобувачів, що навчаються за освітньо-професійною програмою «Медицина».
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Акімов, О. Є.
Міщенко, А. В.
Соловйова, Н. В.
Назаренко, С. М.
Костенко, В. О.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.


   
    Методи активізації пізнавальної діяльності лікарів-інтернів під час вивчення розділу дитячої стоматології / О. В. Шешукова [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2024. - № 1(172). - С. 320-323 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY (методы, обучение, тенденции)
Анотація: Використання методів активізації діяльності лікарів-інтернів є важливим принципом навчання на післядипломному рівні. Вирішення діагностичних та лікувальних завдань, проблемних ситуацій, участь у навчальних іграх, науковій роботі забезпечує високу професійну підготовку. Мета дослідження. Визначити оптимальні методи активізації пізнавальної діяльності лікарів-інтернів, які на сучасному етапі можуть бути застосовані при підготовці майбутнього лікаря-стоматолога під час вивчення розділу дитячої стоматології. Основна частина. Важливим є формування у лікарів-інтернів здатності до продуктивної діяльності, коли всі необхідні лікарські діагностичні та лікувальні маніпуляції хоч і виконуються за аналогією до того, що було засвоєно на теоретичних заняттях, але з необхідними змінами в кожній новій ситуації, з кожним новим маленьким пацієнтом. Індивідуалізація навчання полягає у тому, що кожен викладач на практиці навчає лікарів-інтернів основам клінічного мислення, аналізує всі етапи лікувально-діагностичного процесу з його труднощами і помилками безпосередньо на прикладі конкретного пацієнта. При опануванні циклу дитячої стоматології реалізується принцип професійної відповідальності, яку усвідомлює кожен лікар-інтерн стосовно свого маленького пацієнта, своєї особистої діяльності та життя. При безпосередньому контакті з дитиною та її батьками лікарю-інтерну необхідно не тільки налагодити спілкування, а й зуміти привернути увагу до себе, викликати довіру та проявити себе фахівцем. Одним із важливих напрямів роботи співробітників кафедри є залучення інтернів до наукової роботи. Поряд із основною підготовкою за спеціальністю, вища школа на післядипломному етапі також сприяє розвитку особистості з широким кругозором та повною мірою дозволяє розкрити творчий потенціал людини. Комплексна підготовка дозволяє підготувати грамотного спеціаліста, схильного до аналітичної діяльності. Науково-дослідна робота є важливою в процесі навчання в інтернатурі, оскільки лікарі-інтерни не можуть обмежуватися лише базовими знаннями, а повинні прагнути до їхнього розширення та поглиблення з метою застосування на практиці. Співробітники кафедри дитячої стоматології постійно працюють над формуванням такого стилю викладання, суттю якого є активізація роботи лікаря-інтерна, розвиток клінічного мислення, мотивація необхідності оволодіння практичними навичками, здатність самостійно приймати рішення, уміння формулювати діагноз. Висновки. Формування наукового підходу до практичної діяльності для самих інтернів благотворно позначається на клінічному мисленні, дає можливість відчувати себе творцем, збільшує креативну складову лікарської професії. Завдяки активізації пізнавальної діяльності лікарі-інтерни реалізують свої навички на високому рівні професійних знань та умінь.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Шешукова, О. В.
Поліщук, Т. В.
Мосієнко, А. С.
Труфанова, В. П.
Максименко, А. І.
Казакова, К. С.
Бауман, С. С.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.


   
    Methods of activation of cognitive activity of interns during the study of paediatric dentistry / O. V. Sheshukova [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2024. - № 1(172). - С. 318-320. - 322 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY (методы, обучение, тенденции)
Анотація: Використання методів активізації діяльності лікарів-інтернів є важливим принципом навчання на післядипломному рівні. Вирішення діагностичних та лікувальних завдань, проблемних ситуацій, участь у навчальних іграх, науковій роботі забезпечує високу професійну підготовку. Мета дослідження. Визначити оптимальні методи активізації пізнавальної діяльності лікарів-інтернів, які на сучасному етапі можуть бути застосовані при підготовці майбутнього лікаря-стоматолога під час вивчення розділу дитячої стоматології. Основна частина. Важливим є формування у лікарів-інтернів здатності до продуктивної діяльності, коли всі необхідні лікарські діагностичні та лікувальні маніпуляції хоч і виконуються за аналогією до того, що було засвоєно на теоретичних заняттях, але з необхідними змінами в кожній новій ситуації, з кожним новим маленьким пацієнтом. Індивідуалізація навчання полягає у тому, що кожен викладач на практиці навчає лікарів-інтернів основам клінічного мислення, аналізує всі етапи лікувально-діагностичного процесу з його труднощами і помилками безпосередньо на прикладі конкретного пацієнта. При опануванні циклу дитячої стоматології реалізується принцип професійної відповідальності, яку усвідомлює кожен лікар-інтерн стосовно свого маленького пацієнта, своєї особистої діяльності та життя. При безпосередньому контакті з дитиною та її батьками лікарю-інтерну необхідно не тільки налагодити спілкування, а й зуміти привернути увагу до себе, викликати довіру та проявити себе фахівцем. Одним із важливих напрямів роботи співробітників кафедри є залучення інтернів до наукової роботи. Поряд із основною підготовкою за спеціальністю, вища школа на післядипломному етапі також сприяє розвитку особистості з широким кругозором та повною мірою дозволяє розкрити творчий потенціал людини. Комплексна підготовка дозволяє підготувати грамотного спеціаліста, схильного до аналітичної діяльності. Науково-дослідна робота є важливою в процесі навчання в інтернатурі, оскільки лікарі-інтерни не можуть обмежуватися лише базовими знаннями, а повинні прагнути до їхнього розширення та поглиблення з метою застосування на практиці. Співробітники кафедри дитячої стоматології постійно працюють над формуванням такого стилю викладання, суттю якого є активізація роботи лікаря-інтерна, розвиток клінічного мислення, мотивація необхідності оволодіння практичними навичками, здатність самостійно приймати рішення, уміння формулювати діагноз. Висновки. Формування наукового підходу до практичної діяльності для самих інтернів благотворно позначається на клінічному мисленні, дає можливість відчувати себе творцем, збільшує креативну складову лікарської професії. Завдяки активізації пізнавальної діяльності лікарі-інтерни реалізують свої навички на високому рівні професійних знань та умінь.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Sheshukova, O. V.
Polishchuk, T. V.
Mosiienko, A. S.
Trufanova, V. P.
Maksymenko, A. I.
Kazakova, K. S.
Bauman, S. S.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.


    Шевцова, Т. І.
    Студентський науковий гурток кафедри педіатрії № 2 національного медичного університету як важлива складова у становленні майбутнього дитячого лікаря та дослідника / Т. І. Шевцова, С. Д. Салтанова // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2024. - № 1(172). - С. 313-318 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (методы, обучение)
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC (тенденции)
Анотація: У статті наведені дані щодо аналізу методологічних та організаційних засад роботи студентського наукового гуртка кафедри педіатрії № 2 Національного медичного університету імені О.О. Богомольця. Зазначено, що метою роботи СНГ кафедри є виховання у його членів академізму в навичках науково-дослідної роботи та застосування їх у самостійній діяльності даного напрямку, а також виявлення найбільш здібних і талановитих, схильних до науково-дослідної роботи студентів, які у перспективі стануть науковопедагогічними працівниками та кваліфікованими лікарями-спеціалістами, а до основних його завдань відноситься: залучення до роботи тих студентів, які виявляють інтерес до науково-дослідної роботи та поглиблення своїх знань та умінь з Педіатрії; сприяння в опануванні сучасною методологією наукового пошуку на засадах доказової медицини та навичками проведення самостійних наукових досліджень, принципами академічної доброчесності; розвиток наукового та клінічного мислення, аналітичних здібностей, розширення свого світогляду та ерудиції; стимуляція інтересу до постійного професійного самовдосконалення та закладення основ безперервного професійного розвитку майбутніх дитячих та сімейних лікарів; залучення студентів-гуртківців до участі у дослідженнях за науковим спрямуванням кафедри педіатрії № 2; забезпечення участі гуртківців кафедри в студентських та науково-практичних конференціях, у тому числі, міжнародних. Описані традиції роботи СНГ та вклад його членів у розвиток педіатричної науки України. Представлені принципи роботи СНГ кафедри, обовʼязки наукового керівника СНГ та його старости, участь професорськовикладацького складу кафедри у роботі СНГ, роз’яснені умови членства у СНГ кафедри педіатрії № 2. Описані основні форми роботи СНГ та планування його діяльності. Викладена основна тематика засідань СНГ, її різноманітність та актуальність. Представлені сучасні формати роботи СНГ. Продемонстровано, що попри карантин під час пандемії COVID-19 та в умовах війни, що триває з росією, СНГ кафедри продовжує працювати за графіком, але в змішаному (оф – та онлайн) режимі. Представлено, що за результатами анкетування випускників нашого Університету, 94,6% здобувачів вищої медичної освіти зацікавлені в опануванні саме практичних навичок майбутнього дитячого лікаря. Наведені дані щодо участі та досягнень гуртківців у Всеукраїнських студентських конференціях, Всеукраїнській студентській олімпіаді, міжнародних форумах. Окрім наукових заходів, вихованці СНГ кафедри педіатрії № 2 беруть участь у волонтерських та інформаційно-просвітницьких заходах Університету, що сприяє їх становленню як патріотів і небайдужих до чужої біди людей. У статті сформульовані основні висновки та перспективи подальших досліджень. Зазначено, що діяльність СНГ кафедри педіатрії № 2 дає можливість поглибити знання з Педіатрії, отримати досвід науково-дослідної роботи, яка є важливою складовою у становленні майбутнього дитячого лікаря та молодого вченого, сприяє інтелектуальному та професійному зростанню гуртківців.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Салтанова, С. Д.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.


    Shevtsova, T. I.
    The student scientific society of the Pediatrics Department №2 of the national medical university as a critical component in shaping the future pediatric physician and researcher / T. I. Shevtsova, S. D. Saltanova // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2024. - № 1(172). - С. 310-313. - 316-317 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (методы, обучение)
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC (тенденции)
Анотація: У статті наведені дані щодо аналізу методологічних та організаційних засад роботи студентського наукового гуртка кафедри педіатрії № 2 Національного медичного університету імені О.О. Богомольця. Зазначено, що метою роботи СНГ кафедри є виховання у його членів академізму в навичках науково-дослідної роботи та застосування їх у самостійній діяльності даного напрямку, а також виявлення найбільш здібних і талановитих, схильних до науково-дослідної роботи студентів, які у перспективі стануть науковопедагогічними працівниками та кваліфікованими лікарями-спеціалістами, а до основних його завдань відноситься: залучення до роботи тих студентів, які виявляють інтерес до науково-дослідної роботи та поглиблення своїх знань та умінь з Педіатрії; сприяння в опануванні сучасною методологією наукового пошуку на засадах доказової медицини та навичками проведення самостійних наукових досліджень, принципами академічної доброчесності; розвиток наукового та клінічного мислення, аналітичних здібностей, розширення свого світогляду та ерудиції; стимуляція інтересу до постійного професійного самовдосконалення та закладення основ безперервного професійного розвитку майбутніх дитячих та сімейних лікарів; залучення студентів-гуртківців до участі у дослідженнях за науковим спрямуванням кафедри педіатрії № 2; забезпечення участі гуртківців кафедри в студентських та науково-практичних конференціях, у тому числі, міжнародних. Описані традиції роботи СНГ та вклад його членів у розвиток педіатричної науки України. Представлені принципи роботи СНГ кафедри, обовʼязки наукового керівника СНГ та його старости, участь професорськовикладацького складу кафедри у роботі СНГ, роз’яснені умови членства у СНГ кафедри педіатрії № 2. Описані основні форми роботи СНГ та планування його діяльності. Викладена основна тематика засідань СНГ, її різноманітність та актуальність. Представлені сучасні формати роботи СНГ. Продемонстровано, що попри карантин під час пандемії COVID-19 та в умовах війни, що триває з росією, СНГ кафедри продовжує працювати за графіком, але в змішаному (оф – та онлайн) режимі. Представлено, що за результатами анкетування випускників нашого Університету, 94,6% здобувачів вищої медичної освіти зацікавлені в опануванні саме практичних навичок майбутнього дитячого лікаря. Наведені дані щодо участі та досягнень гуртківців у Всеукраїнських студентських конференціях, Всеукраїнській студентській олімпіаді, міжнародних форумах. Окрім наукових заходів, вихованці СНГ кафедри педіатрії № 2 беруть участь у волонтерських та інформаційно-просвітницьких заходах Університету, що сприяє їх становленню як патріотів і небайдужих до чужої біди людей. У статті сформульовані основні висновки та перспективи подальших досліджень. Зазначено, що діяльність СНГ кафедри педіатрії № 2 дає можливість поглибити знання з Педіатрії, отримати досвід науково-дослідної роботи, яка є важливою складовою у становленні майбутнього дитячого лікаря та молодого вченого, сприяє інтелектуальному та професійному зростанню гуртківців.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Saltanova, S. D.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.


   
    Аналіз ефективності використання різноманітних методів навчання при підготовці майбутніх лікарів / С. І. Сорокіна [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2024. - № 1(172). - С. 306-309 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
Анотація: Актуальність подальшого підвищення рівня підготовки медичних кадрів в Україні вимагає зміни підходів до процесу викладання клінічних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах, що нерозривно пов’язано з більш активним впровадженням різноманітних сучасних освітніх можливостей, що набуває особливого значення в умовах воєнного стану. Метою дослідження був аналіз ставлення здобувачів освіти до впровадження окремих інтерактивних та традиційних методів навчання та оцінити ефективність використання в процесі підготовки майбутніх лікарів. Проведено опитування 120 здобувачів освіти 4 та 6 курсів медичних факультеті № 1 і № 2 за допомогою анкетування. В результаті аналізу проведеного анкетування виявлено, що на думку 85,5% здобувачів освіти можливість використання інноваційних методів реально підвищує його якість з обов’язковою умовою продовження використання традиційного навчання на клінічних кафедрах. 14,5% респондентів прихильні до класичних засад ведення практичних занять з внутрішньої медицини. На відміну від попереднього дослідження, у якому найефективнішим був визнаний метод «мозкового штурму», цього разу більшу зацікавленість здобувачі освіти виявили до методу case-study. Оптимальним для засвоєння навчального матеріалу (92%) був визнаний симуляційний метод, який виправдав себе впродовж останніх років у зв’язку з певними труднощами по підбору пацієнтів на клінічних базах. Особливу увагу респонденти приділяли вивченню стандартів надання допомоги при невідкладних станах. 77,8% вважають більш оптимальним для засвоєння навчального матеріалу поряд з класичним викладанням (у ліжка хворого) та використанням симуляційних методів, також роботу у малих групах. На підставі аналізу результатів анкетування здобувачів освіти зроблений висновок про достатньо високу оцінку впровадження новітніх технологій у процес викладання у клініці внутрішньої медицини. Особливе місце посідає використання case-study методу та викладання дисципліни із застосуванням симуляторів. Певним чином має удосконалюватися роль викладача. Майбутні лікарі бажають бачити у своїх педагогах висококваліфікованих професіоналів, що мають постійну клінічну практику, беруть активну участь у різноманітних заходах по безперервному професійному розвитку. Педагог, дотримуючись певної професійної етичної дистанції, має сприяти підвищенню самооцінки здобувачів освіти, демоструючи своє ставлення до них як до майбутніх колег.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Сорокіна, С. І.
Шевченко, Т. І.
Шапошник, О. А.
Кудря, І. П.
Приходько, Н. П.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.


   
    Analysis of the various teaching methods using effectiveness in the future doctors training / S. I. Sorokina [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2024. - № 1(172). - С. 304-306. - 308 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
Анотація: Актуальність подальшого підвищення рівня підготовки медичних кадрів в Україні вимагає зміни підходів до процесу викладання клінічних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах, що нерозривно пов’язано з більш активним впровадженням різноманітних сучасних освітніх можливостей, що набуває особливого значення в умовах воєнного стану. Метою дослідження був аналіз ставлення здобувачів освіти до впровадження окремих інтерактивних та традиційних методів навчання та оцінити ефективність використання в процесі підготовки майбутніх лікарів. Проведено опитування 120 здобувачів освіти 4 та 6 курсів медичних факультеті № 1 і № 2 за допомогою анкетування. В результаті аналізу проведеного анкетування виявлено, що на думку 85,5% здобувачів освіти можливість використання інноваційних методів реально підвищує його якість з обов’язковою умовою продовження використання традиційного навчання на клінічних кафедрах. 14,5% респондентів прихильні до класичних засад ведення практичних занять з внутрішньої медицини. На відміну від попереднього дослідження, у якому найефективнішим був визнаний метод «мозкового штурму», цього разу більшу зацікавленість здобувачі освіти виявили до методу case-study. Оптимальним для засвоєння навчального матеріалу (92%) був визнаний симуляційний метод, який виправдав себе впродовж останніх років у зв’язку з певними труднощами по підбору пацієнтів на клінічних базах. Особливу увагу респонденти приділяли вивченню стандартів надання допомоги при невідкладних станах. 77,8% вважають більш оптимальним для засвоєння навчального матеріалу поряд з класичним викладанням (у ліжка хворого) та використанням симуляційних методів, також роботу у малих групах. На підставі аналізу результатів анкетування здобувачів освіти зроблений висновок про достатньо високу оцінку впровадження новітніх технологій у процес викладання у клініці внутрішньої медицини. Особливе місце посідає використання case-study методу та викладання дисципліни із застосуванням симуляторів. Певним чином має удосконалюватися роль викладача. Майбутні лікарі бажають бачити у своїх педагогах висококваліфікованих професіоналів, що мають постійну клінічну практику, беруть активну участь у різноманітних заходах по безперервному професійному розвитку. Педагог, дотримуючись певної професійної етичної дистанції, має сприяти підвищенню самооцінки здобувачів освіти, демоструючи своє ставлення до них як до майбутніх колег.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Sorokina, S. I.
Shevchenko, T. I.
Shaposhnyk, O. A.
Kudrya, I. P.
Prykhodko, N. P.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.


   
    Preparation of sixth-year students for the licensing test exam "Krok 2. Paediatric profile": the search and ways to solve problems = Підготовка шестикурсників до складання ліцензійного тестового іспиту «Крок 2. Педіатричний профіль»: пошук та шляхи вирішення проблем / T. O. Kryuchko [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2024. - № 1(172). - С. 299-304 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
Анотація: На превеликий жаль, в ПДМУ спостерігається тенденція до зниження показника результатів складання іспиту «Крок 2» за субтестами педіатричного профілю за 2020-2021 та 2022-2023 навчальні роки у порівнянні з середнім відсотковим значенням серед вищих медичних навчальних закладів України. У пошуках пояснень цього явища та подальших шляхів вирішення проблеми колективом кафедри педіатрії №2 було проведено опитування здобувачів вищої освіти 6 року навчання зі спеціальностей 222 «Медицина» і 228 «Педіатрія». Аналіз результатів анкетування продемонстрував, що більша половина респондентів (52%) вивчають тестові завдання із буклетів останніх років, а лише 42% опитаних опрацьовують задачі з бази «Крок 2» по всіх дисциплінах, що, в дійсності, є запорукою максимального результату успішного складання екзамену. Здобувачі обирають такий принцип розподілу часу на самостійне навчання: 65 учасників дослідження повідомили, що витрачають не менше ніж півгодини щодня на вивчення завдань з бази «Крок 2», тоді як 22 з них приділяють стільки ж часу на задачі з педіатрії. Більшість студентів (62% анкетованих) задовольняє те, як їх готують до тестування на педіатричних кафедрах університету, деякі з них (21%) мають претензії до окремих викладачів чи структурних підрозділів, а дев’яти шестикурсникам не вистачає часу на практичних заняттях, який присвячено розбору тестових завдань та обґрунтуванню правильної відповіді педагогічним працівником. Враховуючи результати опитування та пропозиції здобувачів освіти, науково-педагогічними працівниками кафедри педіатрії №2 у співпраці з колективами інших структурних підрозділів університету, які реалізують викладання педіатричних дисциплін, було прийнято наступні дії: • змінено процедуру тестування студентів під час проходження циклу педіатрії на 6 році навчання, додано розділи завдань з бази «Крок 2» щодо тем, які вивчаються на 4 та 5 курсах (усі збірки тестових задач із відміченими правильними відповідями розміщені у вільному доступі на сторінці кафедри); • збільшено кількість академічних годин, присвячених розбору тестових завдань на практичних заняттях за участі викладачів кафедри; • розроблено та підготовлено до друку навчально-методичний посібник «Педіатричні тестові завдання з поясненнями», який включає найбільш проблемні у вирішенні задачі педіатричного профілю.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Kryuchko, T. O.
Kuzmenko, N. V.
Poda, O. A.
Ruban, Yu. V.
Oliinichenko, M. O.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.


   
    Розвиток загальних та фахових компетентностей у майбутніх медичних працівників шляхом провадження в освітньому процесі тренінгового навчання / Л. П. Біланова [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2024. - № 1(172). - С. 294-298 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Для професійної діяльності медичного працівника важливою умовою є формування як загальних (мають універсальний характер) так і фахових (специфічні для даної предметної галузі; безпосередньо пов’язані зі спеціальними знаннями в певній предметній галузі) компетенцій, які дозволять в майбутньому успішно виконувати конкретні завдання, вирішувати проблеми, що виникають у процесі практичної діяльності, аналізувати складні ситуації та приймати обґрунтовані рішення. Формування більшості компетенцій майбутнього медика відбувається при освоєнні комплексу дисциплін, а також у процесі практичної та самостійної роботи студента. Принцип цілісності навчання реалізується на основі системного підходу, формування здатності самостійно орієнтуватися і кваліфіковано вирішувати професійні завдання. Метою роботи було визначення ефективності застосування у освітньому процесі тренінгових технологій, зокрема симуляційних тренінгів (віртуальна операційна; стандартизований пацієнт; використання манекенів; міждисциплінарний тренінг; командний тренінг), головним завданням яких є набуття нових теоретичних знань та удосконалення практичних навичок з терапії, хірургії, онкології, педіатрії, акушерства та гінекології, екстреної медичної допомоги при невідкладних станах тощо. В результаті проведеної роботи було з’ясовано, що тренінгові форми навчання відрізняються від будьякої іншої форми навчання (лекції, практичного, семінарського заняття) тим, що перш за все орієнтовані на запитання та пошук; змогу демонструвати, повторювати до автоматизму, відпрацьовувати та опановувати практичні навички на сучасному обладнанні; повністю охоплюють весь потенціал людини: рівень та обсяг її компетентності (соціальної, емоційної та інтелектуальної), самостійність, здатність до прийняття рішень, до взаємодії тощо.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Біланова, Л. П.
Бобух, В. В.
Андрейко, С. С.
Свінцицька, Н. Л.
Білаш, В. П.
Біланов, О. С.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)