Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148913

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (9)Матеріали конференцій (87)Електронний ресурс (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=НАВЫКИ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 106
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Деякі проблеми практичної підготовки майбутніх лікарів-стоматологів у закладах вищої освіти України / Н. В. Янко [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2021. - № 3(161). - С. 212-215. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
СОЦИАЛЬНЫЕ НАВЫКИ -- SOCIAL SKILLS
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Пандемія Ковід 19 та реформування системи здоров’я України ускладнили ефективність підготовки майбутніх лікарів, обмеживши їх можливості застосувати отримані знання в практичній діяльності. Метою статті було виявити сучасні проблеми практичної підготовки студентів на кафедрах стоматологічного профілю закладів вищої освіти України. Рівень професійних навичок студента залежить від його самомотивації до навчальної діяльності та вираженості прокрастинації щодо їх оволодіння. Нажаль, частина студентів відкладають опанування практичними навичками до закінчення університету. Значна кількість студентів у групі (10-12) на стоматологічних кафедрах погіршує можливості викладача проконтролювати практичні навички здобувача освіти. Не завжди створені умови для відпрацювання практичних навичок у симуляційних класах, де маніпуляції проводяться на зубах, вставлених у зубні ряди фантома, замість цього використовуються пластмасові протези або окремі штучні зуби. У зв’язку з реформою системи охорони здоров’я України перелік безкоштовних стоматологічних послуг, до яких залучались студенти, скоротився. Проте студенти отримують доступ до пацієнтів здебільшого під час виробничої практики у закладах комунальної чи приватної медицини, де реально надають невідкладну стоматологічну допомогу або асистують лікарям. Пандемія Ковід 19 також знизила рівень практичної підготовки майбутніх лікарів-стоматологів. В результаті вищевказаних проблем у теперішніх умовах студенти-стоматологи приймають за весь період навчання незначну кількість пацієнтів.Якість практичної підготовки здобувачів освіти можна підвищити посиленням контролю за виконанням практичних навичок, відпрацюванням практичних навичок на фантомах і видалених зубах протягом всього періоду навчання на стоматологічних кафедрах, популяризацією студентського прийому пацієнтів під контролем викладача та співпрацею з приватними стоматологічними клініками. Перспективним напрямком є опитування студентів із метою встановлення причин низької мотивації до навчання для наступного вибору стратегії її підвищення.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Янко, Н. В.
Каськова, Л. Ф.
Новікова, С. Ч.
Хміль, О. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.


   
    Роль викладача (НПП) в формуванні Soft skills здобувача вищої освіти / С. А. Павленко [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2021. - № 3(161). - С. 212-215. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
СОЦИАЛЬНЫЕ НАВЫКИ -- SOCIAL SKILLS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Анотація: Медична наука, як і медична освіта – найскладніші з наук сьогодення і, щоб досягти їх вершин і оволодіти ними, здобувачу вищої освіти необхідні не аби які старанність, бажання та мотивація, а також усвідомлення того, що кожен відповідальний за себе і лише від нього залежить реалізація мети стати лікарем. Сучасна медична освіта має бути не лише доступною, але й безперервною, якісною, різносторонньою та базуватися на сучасних технологіях, акцентуючись на активності, самостійності здобувачів вищої освіти, їх здібності адаптуватися до постійних змін та потреб соціуму. Студентоцентрований підхід (student-centeredapproach) розглядає здобувача вищої освіти медичного закладу вищої освіти, як суб’єкта з власними унікальними інтересами, потребами і досвідом, спроможного бути самостійним і відповідальним учасником освітнього процесу. Викладач-фасилітатор в освітньому просторі має потенціювати розвиток у здобувача освіти Soft skills («м’які навички», «соціальні навички» чи «навички успішності»). З точки зору отримання вищої освіти, здобуття знань та набуття вмінь, викладач-фасилітатор (НПП) – той, хто допомагає здобувачу медичної освіти зрозуміти мету свого навчання і підтримувати позитивну динаміку власного розвитку у формуванні Soft skills для досягнення цієї мети в процесі здобуття вищої медичної освіти. Навчання здобувачів повинно бути акцентованим на саморозвиток і самовдосконалення кожного майбутнього лікаря на основі власних дій, а діагностика його компетентності повинна стати самодіагностикою і самоаналізом, котрі базуються на новітніх знаннях. Отже, для досягнення напрацювань в отриманні та розвитку Soft skills викладач (НПП) має обрати такі способи подання (представлення) інформації здобувачеві в ході його пізнавальної діяльності, які будуть реалізовані через взаємодію та пов’яжуть викладача й здобувача, як учасників єдиного освітнього процесу та дозволить випускникам медичних ЗВО бути успішними на своєму робочому місці та конкурентоспроможними, соціально адаптованими спеціалістами.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Павленко, С. А.
Павленкова, О. В.
Сидорова, А. І.
Ляшенко, Л. І.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.


    Басюга, І. О.
    Становлення молодого науковця та роль студентського наукового гуртка / І. О. Басюга // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2019. - Т. 2, № 1(150). - С. 221-223. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
НАВЫКИ ВЫПОЛНЕНИЯ ТЕСТОВ -- TEST TAKING SKILLS (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ (ВНЕШ) -- INVESTIGATIVE TECHNIQUES (NON MESH)
Анотація: Цель данной работы состоит в создании условий для успешного образования при преподавании предмета акушерство и гинекология, усовершенствовать изучение дисциплины и систематизирование знаний при подготовке специалиста. Участие студента в СНК способствует углублению научных знаний, развивает клиническое мышление, активизирует научно-воспитательный процесс, способствует их профессиональному росту, повышая уровень подготовки будущих специалистов.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.


    Гуцуляк, В. І.
    Сучасні інноваційні технології 3-d моделювання та шляхи оптимізації навчання лікарів-інтернів основам черезкісткового остеосинтезу [Текст] / В. І. Гуцуляк, Р. Д. Бородайкевич, А. І. Гуцуляк // Буковинський медичний вісник. - 2017. - С. 239-241. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- COMPUTER SIMULATION
Кл.слова (ненормовані):
изучение основ чрескостного остеосинтеза, практические навыки
Дод.точки доступу:
Бородайкевич, Р. Д.
Гуцуляк, А. І.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.


    Литвицкий, П. Ф.
    Типовые формы патологии печени у детей / П. Ф. Литвицкий, Л. Д. Мальцева, О. Л. Морозова // Вопросы современной педиатрии. - 2018. - Том 17, N 1. - С. 38-53. - Библиогр.: с.49


MeSH-~главная:
ПЕЧЕНОЧНАЯ НЕДОСТАТОЧНОСТЬ -- HEPATIC INSUFFICIENCY (этиология)
ЭНЦЕФАЛОПАТИЯ ПЕЧЕНОЧНАЯ -- HEPATIC ENCEPHALOPATHY (этиология)
ЖЕЛТУХА -- JAUNDICE (этиология)
ДЕТИ -- CHILD
ЗАДАЧИ И УПРАЖНЕНИЯ -- PROBLEMS AND EXERCISES
НАВЫКИ ВЫПОЛНЕНИЯ ТЕСТОВ -- TEST TAKING SKILLS
Полный текст/внешний ресурс   (постраничный просмотр) : >>> или скачать  - 150.945 Kb

Дод.точки доступу:
Мальцева, Л.Д.
Морозова, О.Л.

Примірників всього: 1
ВРБ (1)
Вільні: ВРБ (1)

Найти похожие

6.


    Горбунова, Е. А.
    Урогинекологические пессарии: практические навыки для врачей / Е. А. Горбунова, А. А. Ямурзина, И. А. Аполихина // Акушерство и гинекология. - 2017. - № 12. - С. 115-121


MeSH-~главная:
ПЕССАРИИ -- PESSARIES (использование)
ТАЗОВЫХ ОРГАНОВ ПРОЛАПС -- PELVIC ORGAN PROLAPSE (терапия)
НЕДЕРЖАНИЕ МОЧИ -- URINARY INCONTINENCE (терапия)
Перейти к внешнему ресурсу https://dx.doi.org/10.18565/aig.2017.12.115-121

Дод.точки доступу:
Ямурзина, А. А.
Аполихина, И. А.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
Шифр: АР6/2017/12
   Журнал

Акушерство и гинекология [Текст] : научно-практический журнал/ главный редактор Г.Т. Сухих. - Москва : Медицина, Основан в 1922 г. - . - ISSN 0300-9092 (печ. вер.)2412-5679 (эл. вер.). - Виходить щомісячно
2017р. № 12
Зміст:
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти до описів статей

8.


    Кравченко, Г. Б.
    Аналіз результатів ліценційного іспиту "Крок-1. Фармація" з дисципліни "Біологічна хімія" серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету = The license exam "Krok 1. Pharmacy" on "biological chemistry" for foreign students of the national university of pharmacy results evaluation / Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко // Медична освіта. - 2017. - N 2. - С. 130-133


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
НАВЫКИ ВЫПОЛНЕНИЯ ТЕСТОВ -- TEST TAKING SKILLS
Дод.точки доступу:
Красільнікова, О. А.
Филимоненко, В. П.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.


    Бойко, Т. В.
    Досвід підготовки студентів VI курсу до ліценційного іспиту "Крок-2" на кафедрі внутрішньої медицини №3 = Experience of training 6th year students to license examination "Krok-2" at the department of internal medicine №3 / Т. В. Бойко // Медична освіта. - 2017. - N 2. - С. 99-101


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
НАВЫКИ ВЫПОЛНЕНИЯ ТЕСТОВ -- TEST TAKING SKILLS
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.


    Новицький, О. В.
    Деякі питання діяльності навчально-тренувального центру з "Хірургії" на базі кафедри хірургії № 2 та кардіохірургії / О. В. Новицький // Галиц. лікар. вісн. = Galic'kij Likars'kil Visnik Galician Medical Journal : щоквартальний науково-практичний часопис. - 2015. - Т. 22, № 2. - С. 138-140. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2306-4285


MeSH-~главная:
КОЛОРЕКТАЛЬНАЯ ХИРУРГИЯ -- COLORECTAL SURGERY
Кл.слова (ненормовані):
практические навыки, учебно-тренировочный центр
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)