Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148913

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Матеріали конференцій (22)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=КЕЙС<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.


    Алейник, С. Л.
    Перспектива використання кейс-методів на практичних заняттях з технології ліків / С. Л. Алейник, Ж. М. Полова // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2022. - N спецвип. №4. - С. 49


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Дод.точки доступу:
Полова, Ж. М.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
Шифр: УУ14/2022/спецвип. №4
   Журнал

Український науково-медичний молодіжний журнал [Текст] : науково-практичне видання/ головний редактор Земсков С.В. - Киiв : Національний медичний університет ім. О.О. Богомольця. - ISSN 2311-69511996-353X. - Періодичність hi
2022р. спецвип. №4
Зміст:
Є примірники у відділах:
ЧЗ Прим. Supplement 4 (вільний)

Найти похожие
Перейти до описів статей

3.


   
    Застосування методу симуляційного навчання та кейс технологій при професійній підготовці майбутніх лікарів / Р. О. Сухоносов [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2023. - Т. 23, № 1. - С. 154-158 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (обучение)
МОДЕЛИ АНАТОМИЧЕСКИЕ -- MODELS, ANATOMIC
МАНЕКЕНЫ -- MANIKINS
СИМУЛЯЦИЯ -- MALINGERING
Анотація: Метою дослідження було провести теоретичний аналіз наукових психолого-педагогічних, методичних та медичних публікацій, методичної роботи кафедри щодо застосування сучасних педагогічних технологій в процесі професійної підготовки майбутніх лікарів. Застосування новітніх методів та сучасних комп’ютерних технологій при підготовці здобувачів вищої медичної освіти сприяє кращому засвоєнню знань, формуванню професійної компетентності та розвитку клінічного мислення у майбутніх лікарів, що дає змогу генерувати цікаві ідеї, самостійно приймати вірні рішення та займати активну пізнавальну позицію.
Дод.точки доступу:
Сухоносов, Р.О.
Терещенко, А.О.
Лопушняк, Л.Я.
Гончаренко, В. А.
Гаркуша, М. А.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.


   
    Застосування кейс-методу в рамках навчальної дисципліни "Домедична допомога в екстремальних ситуаціях" / Є. Назимок [та ін.] // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини = Актуальные вопросы общественных наук и истории медицины. - 2019. - № 2. - С. 110-114. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Анотація: В статье проанализированы разновидности кейс-технологий, освещены особенности внедрения их в учебный процесс. В статье сделана попытка рассмотреть проблему внедрения интерактивных методов при отсутствии единого подхода в создании кейс-стади, в частности, для “Домедицинской помощи в экстремальных ситуациях”, что предопределяет актуальность данного исследования. Целью исследования является отбор и характеристика методологических требований к формированию кейса в рамках предмета “Домедицинская помощь в экстремальных ситуациях”. Источниковедческая база исследования роздана на основе работы с научными источниками и результатами эмпирического анализа. Представлен пример формирования тематического кейса при изучении учебной дисциплины “Домедицинская помощь в экстремальных ситуациях” в качестве експериментального источника. Методы исследования – экспериментальный, наблюдения, историко-теоретический. Выводы: Кейс-метода заключаются в том, что он позволяет продемонстрировать академическую теорию с точки зрения реальных клинических случаев, заинтересовать студентов в изучении определенной дисциплины, в контексте других предметов, способствует активному усвоению знаний и навыков по сбору, обработке и анализа медицинской информации. При решении тематического исследования студент не только использует полученные знания, но и демонстрирует уровень понимания ситуации. Обучение по кейс-методу помогает студентам приобрести навыки оценки клинической ситуации, анализа решений и принятия решений с учетом данных обстоятельств. На основе обработки научных источников и результатов эмпирического анализа выделены требования к написанию кейсов. Сформирован пример написания кейса-ситуации в рамках предмета “Домедицинская помощь в экстремальных ситуациях”, как эффективного средства повышения качества обучения студентов и профессиональной компетентности преподавателя.
Дод.точки доступу:
Назимок, Є.
Бірюк, І.
Куковська, І.
Циркот, І.
Стефанчук, В.
Мойсюк, В.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

5.
Шифр: АУ46/2019/2
   Журнал

Актуальні питання суспільних наук та історії медицини [Текст] : Спільний українсько-румунський науковий журнал. Серія "Філологічні науки"/ Редколегія: А. Мойсей, Ш. Пуріч. - Чернівці-Сучава : БДМУ, Журнал засновано в 2013 р. - . - ISSN 2311-9896. - Періодичність hi
2019р. N 2 (on-line)
Зміст:
Є примірники у відділах: всього 1 : ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие
Перейти до описів статей

6.
Шифр: АУ20/2023/23/1
   Журнал

Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії [Текст] : науково-практичний журнал/ головний редактор В.М. Ждан. - Полтава : ПДМУ, Заснований в 2001 році - . - ISSN 2077-1096. - Періодичність hi
2023р. Т. 23 № 1
Зміст:
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти до описів статей

7.


    Самура, І. Б.
    Кейс-метод як ефективний інструмент професіонально-орієнтованого навчання у закладах вищої медичної освіти / І. Б. Самура, О. В. Тихоновський // Буковинський медичний вісник. - 2020. - Т. 24, № 1. - С. 227-233. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление)
Анотація: На сучасному етапі соціально-економічного розвитку України орієнтація на входження до європейського освітнього простору, сучасні процеси соціально-економічного розвитку зумовлюють необхідність теоретичного осмислення та якісного оновлення системи професійної підготовки лікаря в закладах вищої медичної освіти, а навчальний процес вимагає подальшого удосконалення. Мета роботи — підвищення ефективності навчального процесу та створення вміння під професійним кутом зору, сприймати, самостійно осмислювати будь-яку наочну, вербальну інформацію, ухвалювати власні обґрунтовані рішення, визначати оптимальні шляхи реалізації цього рішення. Матеріал і методи. Останніми роками модернізація української медичної освіти орієнтована на пошук нових, ефективних методів навчання. На основі проведеного контент-аналізу ключового поняття дослідження з’ясовано, що кейс-метод являє собою не просто реалістичний опис подій, а єдиний інформаційний комплекс, що дозволяє зрозуміти ситуацію. Результати. Нові освітні стандарти вищої медичної освіти сфокусовані на реалізації компетентнісного підходу в підготовці майбутніх лікарів. Викладачі повинні орієнтуватися на особисту і професійну індивідуальність кожного студента, використовувати в процесі навчання диференційований підхід, інтерактивні форми і методи навчання. Для реалізації цієї мети викладач повинен навчитися розробляти сценарій практичних занять, віддаючи перевагу сучасним активним та інтерактивним методам та технологіям, серед яких — кейс-метод. Впровадження у навчальний процес кейс-технологій сприяє формуванню у студентів навичок здійснювати компетентні і конструктивні дії під час проведення ефективної і безпечної фармакотерапії. Важлива роль відводиться розкриттю сутності та основної ідеї кейс-методу, визначенню переваг та недоліків при застосуванні даного методу в навчанні студентів вищого медичного навчального закладу. Здійснена класифікація кейс-методу, визначено орієнтовний алгоритм роботи викладача та студента над кейсом. Висновки. Застосування кейс-методу при вивченні студентами медичного факультету дисциплін «Фармакологія» і «Побічна дія ліків» дозволяє підвищити якість засвоєння цих дисциплін, удосконалити застосування теоретичних знань про лікарські засоби та їх побічну дію, а також забезпечує розвиток особистості майбутніх лікарів, їх професійних якостей та клінічного мислення.
Дод.точки доступу:
Тихоновський, О. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
Шифр: БУ5/2020/24/1
   Журнал

Буковинський медичний вісник [Текст] : український науково-практичний журнал/ головний редактор Т.М. Бойчук. - Чернівці : БДМУ, Заснований у лютому 1997 року - . - ISSN 1684-7903. - Періодичність hi
2020р. Т. 24 № 1
Зміст:
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти до описів статей

9.


   
    Формування професійної етики майбутніх лікарів-хірургів засобами технології "кейс-стаді" / Р. С. Гуревич [та ін.] // Клінічна хірургія. - 2019. - Том 86, N 7. - С. 63-67. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-~главная:
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (кадры)
ЭТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- ETHICS, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Дод.точки доступу:
Гуревич, Р. С.
Цехмістер, Я. В.
Калашнік, Н. В.
Коберник, О. М.
Лисенко, О. Ю.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
Шифр: КУ5/2019/86/7
   Журнал

Клінічна хірургія [Текст] : щомісячний науково-практичний журнал (спеціалізоване видання для лікарів)/ головний редактор О.Ю. Усенко. - Київ : ТОВ "Ліга-Інформ", Заснований у червні 1921 р. - . - ISSN 0023-2130. - Періодичність fi
2019р. Т. 86 № 7
Зміст:
Є примірники у відділах:
ЧЗ Прим. 7 (вільний)

Найти похожие
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)