Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148913

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)Книги іноземною мовою (1)Методичні рекомендації. Брошури (1)Матеріали конференцій (37)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ИНТЕРНАТУРА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 132
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Методи активізації пізнавальної діяльності лікарів-інтернів під час вивчення розділу дитячої стоматології / О. В. Шешукова [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2024. - № 1(172). - С. 320-323 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY (методы, обучение, тенденции)
Анотація: Використання методів активізації діяльності лікарів-інтернів є важливим принципом навчання на післядипломному рівні. Вирішення діагностичних та лікувальних завдань, проблемних ситуацій, участь у навчальних іграх, науковій роботі забезпечує високу професійну підготовку. Мета дослідження. Визначити оптимальні методи активізації пізнавальної діяльності лікарів-інтернів, які на сучасному етапі можуть бути застосовані при підготовці майбутнього лікаря-стоматолога під час вивчення розділу дитячої стоматології. Основна частина. Важливим є формування у лікарів-інтернів здатності до продуктивної діяльності, коли всі необхідні лікарські діагностичні та лікувальні маніпуляції хоч і виконуються за аналогією до того, що було засвоєно на теоретичних заняттях, але з необхідними змінами в кожній новій ситуації, з кожним новим маленьким пацієнтом. Індивідуалізація навчання полягає у тому, що кожен викладач на практиці навчає лікарів-інтернів основам клінічного мислення, аналізує всі етапи лікувально-діагностичного процесу з його труднощами і помилками безпосередньо на прикладі конкретного пацієнта. При опануванні циклу дитячої стоматології реалізується принцип професійної відповідальності, яку усвідомлює кожен лікар-інтерн стосовно свого маленького пацієнта, своєї особистої діяльності та життя. При безпосередньому контакті з дитиною та її батьками лікарю-інтерну необхідно не тільки налагодити спілкування, а й зуміти привернути увагу до себе, викликати довіру та проявити себе фахівцем. Одним із важливих напрямів роботи співробітників кафедри є залучення інтернів до наукової роботи. Поряд із основною підготовкою за спеціальністю, вища школа на післядипломному етапі також сприяє розвитку особистості з широким кругозором та повною мірою дозволяє розкрити творчий потенціал людини. Комплексна підготовка дозволяє підготувати грамотного спеціаліста, схильного до аналітичної діяльності. Науково-дослідна робота є важливою в процесі навчання в інтернатурі, оскільки лікарі-інтерни не можуть обмежуватися лише базовими знаннями, а повинні прагнути до їхнього розширення та поглиблення з метою застосування на практиці. Співробітники кафедри дитячої стоматології постійно працюють над формуванням такого стилю викладання, суттю якого є активізація роботи лікаря-інтерна, розвиток клінічного мислення, мотивація необхідності оволодіння практичними навичками, здатність самостійно приймати рішення, уміння формулювати діагноз. Висновки. Формування наукового підходу до практичної діяльності для самих інтернів благотворно позначається на клінічному мисленні, дає можливість відчувати себе творцем, збільшує креативну складову лікарської професії. Завдяки активізації пізнавальної діяльності лікарі-інтерни реалізують свої навички на високому рівні професійних знань та умінь.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Шешукова, О. В.
Поліщук, Т. В.
Мосієнко, А. С.
Труфанова, В. П.
Максименко, А. І.
Казакова, К. С.
Бауман, С. С.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.


   
    Methods of activation of cognitive activity of interns during the study of paediatric dentistry / O. V. Sheshukova [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2024. - № 1(172). - С. 318-320. - 322 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY (методы, обучение, тенденции)
Анотація: Використання методів активізації діяльності лікарів-інтернів є важливим принципом навчання на післядипломному рівні. Вирішення діагностичних та лікувальних завдань, проблемних ситуацій, участь у навчальних іграх, науковій роботі забезпечує високу професійну підготовку. Мета дослідження. Визначити оптимальні методи активізації пізнавальної діяльності лікарів-інтернів, які на сучасному етапі можуть бути застосовані при підготовці майбутнього лікаря-стоматолога під час вивчення розділу дитячої стоматології. Основна частина. Важливим є формування у лікарів-інтернів здатності до продуктивної діяльності, коли всі необхідні лікарські діагностичні та лікувальні маніпуляції хоч і виконуються за аналогією до того, що було засвоєно на теоретичних заняттях, але з необхідними змінами в кожній новій ситуації, з кожним новим маленьким пацієнтом. Індивідуалізація навчання полягає у тому, що кожен викладач на практиці навчає лікарів-інтернів основам клінічного мислення, аналізує всі етапи лікувально-діагностичного процесу з його труднощами і помилками безпосередньо на прикладі конкретного пацієнта. При опануванні циклу дитячої стоматології реалізується принцип професійної відповідальності, яку усвідомлює кожен лікар-інтерн стосовно свого маленького пацієнта, своєї особистої діяльності та життя. При безпосередньому контакті з дитиною та її батьками лікарю-інтерну необхідно не тільки налагодити спілкування, а й зуміти привернути увагу до себе, викликати довіру та проявити себе фахівцем. Одним із важливих напрямів роботи співробітників кафедри є залучення інтернів до наукової роботи. Поряд із основною підготовкою за спеціальністю, вища школа на післядипломному етапі також сприяє розвитку особистості з широким кругозором та повною мірою дозволяє розкрити творчий потенціал людини. Комплексна підготовка дозволяє підготувати грамотного спеціаліста, схильного до аналітичної діяльності. Науково-дослідна робота є важливою в процесі навчання в інтернатурі, оскільки лікарі-інтерни не можуть обмежуватися лише базовими знаннями, а повинні прагнути до їхнього розширення та поглиблення з метою застосування на практиці. Співробітники кафедри дитячої стоматології постійно працюють над формуванням такого стилю викладання, суттю якого є активізація роботи лікаря-інтерна, розвиток клінічного мислення, мотивація необхідності оволодіння практичними навичками, здатність самостійно приймати рішення, уміння формулювати діагноз. Висновки. Формування наукового підходу до практичної діяльності для самих інтернів благотворно позначається на клінічному мисленні, дає можливість відчувати себе творцем, збільшує креативну складову лікарської професії. Завдяки активізації пізнавальної діяльності лікарі-інтерни реалізують свої навички на високому рівні професійних знань та умінь.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Sheshukova, O. V.
Polishchuk, T. V.
Mosiienko, A. S.
Trufanova, V. P.
Maksymenko, A. I.
Kazakova, K. S.
Bauman, S. S.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.


   
    Етапи планування засвоєння лекційного матеріалу лікарями-інтернами / В. П. Польовий [та ін.] // Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2022. - Т. 21, № 4. - С. 68-74. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (организация и управление)
Анотація: Лекція є одним із основних складників дидактичного циклу навчання в закладах вищої освіти. При цьому більшість опитаних студентів освітньо- кваліфікаційного рівня «Магістр» вважають, що отримують під час слухання лекцій до 60% навчального матеріалу. Мета роботи. Оптимізувати викладання лекційного матеріалу шляхом формування професійно-орієнтованого базису для наступного послідовного засвоєння студентами навчального матеріалу. Основна частина. Під час підготовки лекції для лікарів-інтернів лектор повинен дотримуватися наступних етапів: аналіз і відбір основного ключового матеріалу, який складає логічну основу теми; вибір головних проблем і трансформація їх в проблемні ситуації; обгрунтування логіки і методики вирішення кожної проблемної ситуації; поєднання лекційного змісту в цілісну систему знань і методичне його забезпечення, з метою прогнозування успішності застосування методичних прийомів активізації уваги і мислення лікарів-інтернів. Висновки. Лекційні заняття сприяють творчому спілкуванню лектора з аудиторією в контексті співтворчості, емоційної взаємодії і є дієвим способом для отримання фахових знань шляхом індивідуалізованої форми читання лекції, залежно від тематики, підготовленості аудиторії, наявності технічних засобів, що сприяє активізації просторової змістовної діяльності лікарів-інтернів.
Дод.точки доступу:
Польовий, В. П.
Салютін, Р. В.
Паляниця, А. С.
Кнут, Р. П.
Волянюк, П. М.
Бойко, С. І.
Кифяк, П. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.


   
    Інтернатура з акушерства та гінекології як етап формування повноцінного самостійного практичного лікаря = Internship in obstetrics and gynecology as a stage in the formation of a fully independent practicing physician / А. В. Бойчук [та ін.] // Актуальні питання педіатрії, акушерства та гінекології. - 2022. - N 2. - С. 38-41


MeSH-~главная:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (обучение)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (обучение)
МАНЕКЕНЫ -- MANIKINS
Дод.точки доступу:
Бойчук, А. В.
Шадріна, В. С.
Хлібовська, О. І.
Коптюх, В. І.
Сопель, В. В.
Бегош, Б. М.
Якимчук, Ю. Б.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.


   
    Психологічна ресурсність суб’єктів післядипломного навчання за фахом «анестезіологія та інтенсивна терапія» / В. В. Єхалов [та ін.] // Медицина невідкладних станів. - 2022. - Т. 18, № 6. - С. 58-62. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Дод.точки доступу:
Єхалов, В. В.
Кравець, О. В.
Пилипенко, О. В.
Пилипенко, А. Г.
Попов, М. Д.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

6.


   
    П’ятнадцятирічний досвід навчання інтернів різних спеціальностей за модулем «Невідкладні стани» / В. В. Єхалов [та ін.] // Медицина невідкладних станів. - 2022. - Т. 18, № 6. - С. 48-50. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Дод.точки доступу:
Єхалов, В. В.
Кравець, О. В.
Станін, Д. М.
Кріштафор, Д. А.
Багуніна, О. О.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

7.


   
    Дистанційне навчання у підготовці до ліцензійного іспиту «Крок 3» за модулем «Невідкладні стани»: за та проти / В. В. Єхалов [та ін.] // Медицина невідкладних станів. - 2022. - Т. 18, № 1. - С. 72-77. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Дод.точки доступу:
Єхалов, В. В.
Кравець, О. В.
Седінкін, В. А.
Романюта, І. А.
Кріштафор, Д. А.
Павлиш, О. С.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

8.


   
    Проблеми медичної освіти та впровадження цифрової моделі навчання при підготовці майбутніх лікарів за фахом «Внутрішні хвороби» під час пандемії COVID-19 та повномасштабної війни на території України / М. М. Потяженко [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2022. - Т. 22, № 3/4. - С. 194-198 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ СЕТИ, ОБЪЕДИНЕНИЯ -- COMMUNITY NETWORKS
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET
ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS
Анотація: Пандемія COVID-19, а згодом і повномасштабна війна на території України, безсумнівно, порушили установлений традиційний устрій структури медичної освіти не лише серед студентів вишів, а й серед здобувачів освіти на післядипломному рівні. Нові обмеження фізичної присутності прискорили розвиток навчання в онлайн середовищі, що включає як асинхронні, так і синхронні режими дистанційної освіти та впровадження нових методів опанування знань здобувачами вищої освіти та лікарями-інтернами. Сьогодення вимагає йти не шляхом удосконалення, в якому принцип наслідування є провідним та призводить до фізичного та інтелектуального навантаження, а шляхом пошуку нових, більш ефективних методів навчально-пізнавальної діяльності слухачів, які формують потреби суспільства. Методи дистанційного навчання у своєму розвитку пройшли цілу низку технологічно обумовлених етапів, що, в решті решт, дало змогу для отримання належної медичної освіти навіть за умов дистанціювання. Сьогодні асинхронне навчання базується переважно на застосуванні Інтернет-технологій. Самостійна робота при асинхронному навчанні стає організуючим початком, центральною, провідною формою навчання слухачів. Тому саме асинхронне дистанційне навчання створює найефективніші педагогічні умови для формування у лікарів-інтернів соціально затребуваних у сучасному світі умінь та навичок самоосвіти та самонавчання. Непередбачуваність нинішньої скрутної ситуації спричиняє швидкий та примусовий перехід від традиційного (аналогового) методу навчання та викладання до більш цифрової моделі, навіть за умов, коли використання цифрових інструментів було не таким широким. Впровадження цифрової моделі повинно виступати в якості нової «сходинки» для процвітання доказової медичної освіти в майбутньому. В той же час ця тривала криза має серйозні наслідки для майбутніх лікарів, включаючи їх психологічне благополуччя та вплив на їхню академічну траєкторію. Терміновість та необхідність адаптації до нових обставин функціонували як плацдарм для нових інноваційних впроваджень у структуру медичної освіти.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Потяженко, М.М.
Соколюк, Н.Л.
Люлька, Н.О.
Кітура, О. Є.
Настрога, Т. В.
Невойт, Г. В.
Корпан, А. С.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.


    Годованець, Ю. Д.
    Актуальність впровадження моделі «CASE-BASED LEARNING» (CBL) у систему фахової підготовки та безперервного професійного розвитку лікарів / Ю. Д. Годованець, А. Г. Бабінцева // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина = Неонатология, хирургия и перинатальная медицина = Neonatology, Surgery and Perinatal Medicine : щоквартальний медичний науково-практичний журнал. - 2019. - Т. IX, № 2. - С. 9-15 . - ISSN 2226-1230


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры, методы)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (кадры, методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
Анотація: На сучасному етапі розвитку системи медичної освіти змінюються підходи до навчального процесу, які спрямовані на активне безпосереднє залучення студентів, лікарів-інтернів (резидентів) та лікарів-слухачів до вивчення запропонованих проблемних питань.Навчання, яке базується на обговоренні конкретних випадків або проблемних клінічних ситуацій (сase-based learning, CBL), відноситься до сучасних імітаційних активних методів навчання та розглядається як інструмент, що дозволяє застосовувати теоретичні знання до вирішення практичних завдань. Принцип побудови інтелектуальної навчальної системи, яка включає кейси, передбачає надбання навиків диференційної діагностики у процесі обстеження віртуального пацієнта, а також найбільш оптимального алгоритму лікування. При розробці навчальних систем на основі Case-based learning (CBL) важливим є надання свободи вибору для користувача щодо плану обстеження та лікувальної тактики пацієнта. CBL використовується для передачі знань у різних галузях охорони здоров'я, а у всесвітній мережі Інтернет широко представлені різноманітні сайти з наборами кейсів для удосконалення медичної освіти з різних дисциплін. Розвиток Web-технологій надає можливість віддаленим користувачам проводити віртуальну діагностику у режимі дистанційного доступу та, відповідно, включати CBL у систему безперервного професійного розвитку лікарів з дистанційною формою навчання. Медична освіта з використанням Web-технологій прогресивно розвивається, що зумовлено легкістю оновлення курсу, лабільністю графіку, індивідуальною освітою, інноваційними методами навчання, автоматизацією ведення навчальної документації. CBL визначається як структурований запит, заснований на досвіді використання «живих» або імітаційних випадків у пацієнтів, спрямований на вирішення або дослідження клінічної проблеми під керівництвом викладача та досягнення викладених цілей навчання. Переваги використання CBL включають більше фокусування на цілі навчання, гнучкість у використанні справи, здатність викликати більш глибокий рівень навчання, формуючи навички критичного мислення. CBL є інструментом, який передбачає узгодження клінічних випадків у сфері охорони здоров’я, з масивом теоретичних та практичних знань для покращення клінічної ефективності, ставлення або колективної роботи. Представлений тип навчання підвищує якість клінічних знань, покращує роботу у команді, удосконалює клінічні навички та практику поведінки, а також результати лікування пацієнтів. Подальші дослідження ефективності та впливу CBL на якість навчання вимагають узгодження щодо термінології та визначення методологій, а також, створення потужної міждисциплінарної бази (електронної та паперової) із включенням клінічних випадків від «простого» до більш «складного».
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Бабінцева, А. Г.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.


   
    Використання нових методів навчання в підготовці лікарів-інтернів / О. В. Ковтуненко [та ін.] // Оториноларингологія = Оториноларингология = Otorhinolaryngology. - 2021. - № 4. - С. 104-106


MeSH-~главная:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление)
Дод.точки доступу:
Ковтуненко, О. В.
Зайцев, А. В.
Хоботова, Н. В.
Чорнокур, О. А.
Ламза, Н. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)