Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148913

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (19)Матеріали конференцій (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ИНТЕЛЛЕКТ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50  
1.


   
    Емоційний інтелект у діяльності викладача вищої школи, здобувача вищої освіти та практикуючого лікаря / В. І. Федорченко [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2024. - Т. 24, № 1. - С. 200-204 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- EMOTIONAL INTELLIGENCE
Анотація: Мета дослідження – аналіз актуальності компетентності «емоційний інтелект» як однієї із ключових, передбачених до формування та розвитку у здобувачів вищої медичної освіти у процесі вивчення окремих предметів. Основна частина. Емоційний інтелект визначається як здатність розпізнавати власні емоції та емоції інших людей і керувати ними. Аналітичні дослідження відносної важливості різних показників діяльності людини показують, що емоційний інтелект є третьою найважливішою властивістю особистості після інтелекту та сумлінності. Опанування сучасними знаннями щодо емоційного інтелекту є актуальною потребою кожного, чия діяльність передбачає взаємодію між людьми, тим більше це стосується тих професій, представники яких здійснюють вплив на інших осіб (як, наприклад, викладачі впливають на поведінку учнів чи здобувачів вищої освіти). У першу чергу, важливим є вплив викладача на емоційний стан здобувачів вищої освіти. Вагомим є меседж про надзвичайну важливість професії лікаря, яку вони здобувають. Спрямовування емоцій студента в позитивному напрямку є важливим для покращення їх мотивації до навчання та продуктивності. Позитивні емоції, передані посмішкою, мовою рухів, тембром голосу, здатні направити навчальний процес в конструктивне русло. Зрештою, як відомо, гарний лікар – це той, від одного спілкування з яким пацієнту вже стає краще. Такі чудодійні лікарі, безумовно, є особистостями, обдарованими емоційним інтелектом, або такими, що свідомо розвинули його як рису характеру. Саме формуванню таких особистостей присвячується напрямок навчальної діяльності щодо формування та розвитку емоційного інтелекту майбутнього спеціаліста. Отже, сучасний викладач вищої школи потребує сприйняття і глибокого усвідомлення поняття «емоційний інтелект», має бути готовим до взаємодії зі здобувачем освіти на емоційному рівні.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Федорченко, В. І.
, Івахнюк Т. В.
Ананьєва, М. М.
Боброва, Н. О.
Ганчо, О. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.


    Висоцький, А. А.
    Розвиток штучного інтелекту в сучасній медицині / А. А. Висоцький, О. О. Суріков, С. В. Василюк-Зайцева // Укр. мед. часопис. - 2023. - N 2. - С. 84-87


MeSH-~главная:
ИСКУССТВЕННЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- ARTIFICIAL INTELLIGENCE (использование)
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
Дод.точки доступу:
Суріков, О. О.
Василюк-Зайцева, С. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.


   
    Емоційний інтелект та маніпуляції в навчальному процесі / В. І. Федорченко [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2023. - Т. 23, № 1. - С. 159-162 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- EMOTIONAL INTELLIGENCE
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY
Анотація: У статті розглядаються такі поняття, як «Емоційний інтелект», «Гуманістичні цілі підготовки майбутнього лікаря», «Маніпуляції». Усвідомлення викладачем даних понять є важливим для сприйняття психологічних аспектів його роботи, сприятиме підвищенню ефективності викладання, має призвести до зниження рівню професійного вигоряння. Знання та практичні навички, набуті студентом у соціальній взаємодії під час навчання, є значущими у професійній діяльності майбутнього лікаря. Ефективність його діяльності багато в чому залежить від його комунікативних здібностей. Ці навички стосуються характеру стосунків кожного лікаря з пацієнтами, підлеглими, колегами, керівництвом медичного закладу.
Дод.точки доступу:
Федорченко, В.І.
Звягольська, І.М.
Полянська, В.П.
Дерев'янко, Т. В.
Боброва, Н. О.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.


    Прохно, О. І.
    Клініко-психологічне обгрунтування показань до санації порожнини рота дітей різного віку в умовах загального знеболення / О. І. Прохно, П. Б. Коваль // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина = Неонатология, хирургия и перинатальная медицина = Neonatology, Surgery and Perinatal Medicine : щоквартальний медичний науково-практичний журнал. - 2014. - Т. IV, № 2. - С. 90-95 . - ISSN 2226-1230


MeSH-~главная:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ПОМОЩЬ -- DENTAL CARE (психология, тенденции)
ДЕТИ -- CHILD
АНЕСТЕЗИРУЮЩИЕ СРЕДСТВА ОБЩЕГО ДЕЙСТВИЯ -- ANESTHETICS, GENERAL (диагностическое применение)
ИНТЕЛЛЕКТ -- INTELLIGENCE
ТЕМПЕРАМЕНТ -- TEMPERAMENT
Анотація: У даній статті представлено клініко-психологічне обґрунтування показань до санації порожнини рота дітей різного віку в умовах загального знеболення на підставі оцінки стоматологічного статусу та деяких психологічних особливостей дітей в різні вікові періоди, таких як: інтелектуальний розвиток дитини, її темперамент та вид страху (фобії).
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Коваль, П. Б.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.


   
    Emotional intelligence and manipulations in the educational process in higher medical educational institutions = Емоційний інтелект та маніпуляції в навчальному процесі у вищих медичних навчальних закладах / V. I. Fedorchenko [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2022. - Вип. 2, № т. 1(164). - С. 362-366 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- EMOTIONAL INTELLIGENCE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Анотація: Вступ. Стратегії спілкування між людьми визначаються цілями, яких вони мають намір досягти, та емоційним інтелектом кожного учасника соціальної взаємодії. Викладач вищих навчальних закладів повинен знати про досягнення психології, щоб створити гармонійну атмосферу зі студентами. Викладач має обрати стратегію взаємодії індивідів у навчально-виховному процесі для оптимізації процесу досягнення учнями навчальних цілей. Мета. Однією із загальних компетенцій, передбачених освітньою програмою, є вибір стратегії взаємодії. Розгляду даного питання присвячена тема цієї статті. Основна частина. Грамотна побудова взаємодії між учасниками навчального процесу є суттєвою складовою формування у здобувачів вищої медичної освіти вміння вибирати конструктивні комунікативні стратегії у своїй професії. Знання та практичні навички, набуті в соціальній взаємодії під час навчання, є основними у професійній діяльності. Ефективність діяльності лікаря багато в чому залежить від його комунікативних здібностей. У той же час, ці навички є важливими для запобігання емоційного вигоряння. Ці навички стосуються характеру стосунків кожного лікаря з пацієнтами, підлеглими, колегами, керівництвом медичного закладу. Провідну роль у формуванні його майстерності відіграють комунікативні вміння медичного працівника. Лікар повинен мати здатність розуміти почуття та емоції іншої людини. При спілкуванні з пацієнтом важливо досягти згоди, взаєморозуміння та прихильності. При цьому лікар повинен зберігати терпимість до пацієнта, не принижувати його гідність. Висновки. 1. Сьогоднішній день характеризується зростанням значення обізнаності викладача вищої школи про досягнення психології. 2. Викладач має вибрати стратегії взаємодії індивідів у процесі навчання для оптимізації процесу досягнення конструктивних цілей студентів. 3. Грамотна побудова взаємодії між учасниками навчально-виховного процесу є важливою складовою вміння обирати конструктивні стратегії спілкування майбутніх лікарів.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Fedorchenko, V. I.
Polianska, V. P.
Zvyagolska, I. M.
Derevіanko, T. V.
Bobrova, N. A.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.


    Брусов, О. С.
    Дружественный искусственный интеллект на службе у здравоохранения / О. С. Брусов, А. В. Кузнецова, О. В. Сенько // Врач = Vrach : ежемесячный научно-практический и публицистический журнал. - 2020. - Т. 31, № 5. - С. 80-84 . - ISSN 0236-3054


MeSH-~главная:
НЕВРОЛОГИЯ -- NEUROLOGY (тенденции)
ИНСУЛЬТ -- STROKE
ДИАГНОСТИКА -- DIAGNOSIS
ПРОГНОЗ -- PROGNOSIS
ИСКУССТВЕННЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- ARTIFICIAL INTELLIGENCE (использование)
Анотація: Разработанная коллективная модель по группе методов распознавания позволяет достаточно точно прогнозировать исход инсульта уже в первые сутки при поступлении в клинику. Методика может быть полезна при выборе схемы лечения и оптимизации воздействия на состояние системы свертывания крови.
Дод.точки доступу:
Кузнецова, А. В.
Сенько, О. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.


   
    Система компьютерного зрения для анализа обзорных рентгенограмм органов грудной клетки: возможности искусственного интеллекта в обнаружении патологических изменений и инородных тел / Е. А. Жуков [и др.] // Врач = Vrach : ежемесячный научно-практический и публицистический журнал. - 2020. - Т. 31, № 5. - С. 34-41 . - ISSN 0236-3054


MeSH-~главная:
ИСКУССТВЕННЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- ARTIFICIAL INTELLIGENCE (использование)
ЛЕГКИЕ -- LUNG (патология)
ИНОРОДНЫЕ ТЕЛА -- FOREIGN BODIES
РЕНТГЕНОГРАФИЯ -- RADIOGRAPHY (использование)
Анотація: Цель – разработать эффективную систему компьютерного зрения для обнаружения признаков патологии и инородных тел бытового и медицинского происхождения на обзорных рентгенограммах (РГ) органов грудной клетки (ОГК). Материал и методы. Для построения модели использовался ансамбль сверточных искусственных нейронных сетей архитектур Inception V3, ResNet-50 и Global Average Pooling. Выходы со всех моделей объединялись в один вектор и использовались как вход для модели бустинга, в качестве которой применялась XGBoost модель. Для обучения и тестирования системы использовали 276 840 обезличенных обзорных РГ ОГК в прямой проекции. Результаты. Был разработан ряд моделей компьютерного зрения для анализа рентгенологических исследований легких. Для достижения удовлетворительного баланса между показателями точности предсказания эмпирическим путем был подобран порог принятия решения, равный 0,4. Такой баланс позволяет добиться снижения числа ложноотрицательных прогнозов модели и увеличение количества случаев, где подозревается наличие патологических изменений. Выводы. Разработанная модель компьютерного зрения может рассматриваться как эффективный ассистент рентгенолога при анализе РГ-снимков ОГК, позволяющая формировать список приоритетных изображений для немедленного и отсроченного анализа и описания.
Дод.точки доступу:
Жуков, Е. А.
Блинов, Д. С.
Леонтьев, В. С.
Гаврилов, П. В.
Смольникова, У. А.
Блинова, Е. В.
Камышанская, И. Г.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.


    Бородулина, Е. А.
    Искусственный интеллект в выявлении туберкулеза: возможности и перспективы / Е. А. Бородулина // Врач = Vrach : ежемесячный научно-практический и публицистический журнал. - 2020. - Т. 31, № 5. - С. 30-33 . - ISSN 0236-3054


MeSH-~главная:
ИСКУССТВЕННЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- ARTIFICIAL INTELLIGENCE (использование)
ТУБЕРКУЛЕЗ -- TUBERCULOSIS (диагностика)
МАССОВЫЙ СКРИНИНГ -- MASS SCREENING (использование)
ФЛЮОРОГРАФИЯ -- PHOTOFLUOROGRAPHY (методы)
Анотація: В период глобальной цифровизации медицины одним из перспективных направлений является организация скрининговых обследований населения, прежде всего на социально-значимые заболевания с привлечением искусственного интеллекта (ИИ). В нашей стране это ежегодные флюорографические обследования на туберкулез. Переход на цифровую флюорографию уже предопределил положительные тенденции в системном подходе к своевременному выявлению туберкулеза. Перспективность дальнейшего совершенствования скрининговых обследований на туберкулез определяется прежде всего необходимостью системного подхода к рутинно повторяющимся исследованиям, что предполагает использование ИИ для распознавания патологии, отбора и формирования групп для дальнейшего обследования у врача-специалиста. Возможно ли это в ближайшем будущем и как идет создание ИИ, обсуждается в данном обзоре.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.


    Шмаргун, В. М.
    Взаємозв'язок показників інтелекту та когнітивних стилів у психічному розвитку дітей / В. М. Шмаргун // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 129-135


MeSH-~главная:
ИНТЕЛЛЕКТ -- INTELLIGENCE
ПСИХИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- MENTAL PROCESSES
ПОЗНАВАТЕЛЬНАЯ СПОСОБНОСТЬ -- COGNITION
ДЕТИ -- CHILD
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.


    Пузирний, В. Ф.
    Інтелектуальний розвиток та соціалізація особистості / В. Ф. Пузирний // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 52-56


MeSH-~главная:
ИНТЕЛЛЕКТ -- INTELLIGENCE
СОЦИАЛИЗАЦИЯ -- SOCIALIZATION
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50  
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)