Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148913

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (9)Матеріали конференцій (22)Краєзнавство Полтавщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ИНТЕГРАЦИЯ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 78
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Prospects of the integration of the Ukrainian higher educational system into the european educational space = Перспективи інтеграції системи вищої освіти України в європейський освітній простір / N. P. Kovalenko [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2023. - Т. 23, № 1. - С. 118-121 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
СИСТЕМ ИНТЕГРАЦИЯ -- SYSTEMS INTEGRATION
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
Анотація: В сучасних умовах суцільних викликів перед суспільством, пов’язаних спочатку з пандемією COVID-19, а згодом зі збройною агресією Росії проти України 2022 року, зросла актуальність глобальних змін й у вищій освіті. Реально необхідною у зв'язку з вимогою часу стала інтеграція національних систем освіти в єдиний світовий освітній простір з відповідною їх уніфікацією та оновленням. Тому важливими стали суттєва трансформація підходів до навчання та перехід на різноманітні дистанційні платформи. На нашу думку, навіть у важких умовах російсько-української війни, вища освіта демонструє свою життєздатність, готовність змінюватися, сприяти прогресивним перетворенням у суспільстві, яке все більше тримається на інформації, знаннях, наукових досягненнях. Мета дослідження –з’ясувати перспективи інтеграції системи вищої освіти України у європейський освітній простір та ви-клики, пов’язані з інтеграційним процесом. Основна частина. Болонський процес гармонізує системи вищої освіти всіх країн-учасників, формує єдиний європейський ринок вищої освіти і висококваліфікованої праці. Інтеграція України у Європейський освітній простір сприяє зміцненню наших позицій на світовому ринку освітніх послуг та вирішенню проблеми визнання українських дипломів. Це дасть можливість вітчизняним вишамі фахівцям досягти рівноправного становища не лише у європейському, а й у світовому співтоваристві. Розвиток освіти та науки має відповідати потребам суспільства, адже неможливо без якісних освіти та науки вирішувати проблеми розвитку медицини та цифровізації, високотехнологічних виробництв, впровадження енергозберігаючих технологій, забезпечення верховенства права тощо. Висновки. Розвиток освіти та науки має відповідати потребам суспільства, адже не-можливо без якісних освіти та науки вирішувати проблеми розвитку медицини та цифровізації, високо-технологічних виробництв, впровадження енергозберігаючих технологій, забезпечення верховенства права тощо. Активізація євроінтеграційних процесів у сфері вищої освіти Україні можлива за підвищення ролі держави і керівництва університетів у створенні оптимальних умов і стимулів міжнародної співпраці. Для цього держава повинна покращити рівень фінансового забезпечення вищих навчальних закладів, сприяти їх міжнародній співпраці. Важливою є актуалізація переліку спеціальностей відповідно до сучасних потреб вітчизняного та міжнародного ринку праці. Вищі навчальні заклади повинні більше впроваджувати новітні моделі організації навчального процесу і технології навчання, проводити тренінги для викладачів і студентів із питань європейської інтеграції та участі в європейських освітніх програмах, поширювати практику викладання дисциплін іноземною мовою.
Дод.точки доступу:
Kovalenko, N.P.
Bobrova, N.O.
Pospielova, G.D.
Fedorchenko, V. I.
Gancho, O. V.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.


   
    Міждисциплінарна інтеграція як складова методів викладання офтальмології у вищих медичних навчальних закладах / Л. І. Левченко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 1. - С. 22-26


MeSH-~главная:
ОФТАЛЬМОЛОГИЯ -- OPHTHALMOLOGY (обучение)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
СИСТЕМ ИНТЕГРАЦИЯ -- SYSTEMS INTEGRATION
Анотація: Показано, що застосування інтеграційних навчальних технологій дає змогу формувати у майбутніх медиків клінічний тип мислення, є ефективним варіантом складової вдосконалення методів викладання офтальмології, дає змогу комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування різних дисциплін: офтальмології, гістології, анатомії.
Показано, что применение интеграционных учебных технологий позволяет формировать у будущих медиков клинический тип мышления, является эффективным вариантом составляющей совершенствования методов преподавания офтальмологии, позволяет комплексно решать задачи медицинской практики на основе широкого интегрирования различных дисциплин: офтальмологии, гистологии, анатомии.
Дод.точки доступу:
Левченко, Л. І.
Деєва, Т. В.
Степаненко, О. Ю.
Гірка, В. Д.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.


    Гарюк, Г. И.
    Интеграция риноманометрического исследования в учебный процесс на аэродинамическом симуляторе полости носа человека / Г. И. Гарюк, О. Г. Гарюк, А. Е. Светличный // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - N 3. - С. 43-47


MeSH-~главная:
НОСА БОЛЕЗНИ -- NOSE DISEASES (диагностика, патофизиология)
МОДЕЛИ АНАТОМИЧЕСКИЕ -- MODELS, ANATOMIC
Анотація: Запропонований аеродинамічний симулятор відповідає реальним характеристикам порожнини носа людини, які можна змінювати в залежності від поставленого завдання. Можливість симуляції різних патологічних станів виключає необхідність пошуку і залучення реальних пацієнтів для навчання.
Предложенный аэродинамический симулятор соответствует реальным характеристикам полости носа человека, которые можно изменять в зависимости от поставленной задачи. Возможность симуляции различных патологических состояний исключает необходимость поиска и привлечения реальных пациентов для обучения.
Дод.точки доступу:
Гарюк, О. Г.
Светличный, А. Е.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
Шифр: ПУ56/2018/3
   Журнал

Проблеми безперевної медичної освіти та науки [Текст] : щоквартальний науково-практичний журнал/ головний редактор О.М. Хвисюк. - Харків : ХМАПО. - ISSN 2308-3220. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 3
Зміст:
Є примірники у відділах:
ЧЗ Прим. 3 (вільний)

Найти похожие
Перейти до описів статей

5.


    Білаш, В. П.
    Роль та актуальність міждисциплінарної інтеграції при вивченні анатомії людини / В. П. Білаш // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2021. - № 3(161). - С. 185-188. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
СИСТЕМ ИНТЕГРАЦИЯ -- SYSTEMS INTEGRATION
АНАТОМИЯ -- ANATOMY
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Анотація: Міжпредметна інтеграція медичних дисциплін в сучасних умовах організації освітнього процесу систематизує знання, навики та вміння здобувачів вищої освіти, допомагає успішно та раціонально пізнати факти, явища та процеси, сприяє усвідомленню необхідності отримання якісних знань з різних предметів чи навчальних курсів та визначає місце їх подальшого використання.У статті проаналізовано теоретичні та практичні аспекти міждисциплінарної інтеграції при викладанні анатомії людини в медичному університеті. Розглянуто механізм реалізації предметно-орієнтованого навчання в межах вертикальної міждисциплінарної інтеграції та міжпредметної горизонтальної інтеграції, що дозволяє здійснювати об’єктно-орієнтоване навчання в закладі вищої освіти. Реалізація принципів міждисциплінарної інтеграції під час проведення практичних занять та читання лекцій вимагає від науково-педагогічних працівників кафедр університету глибоких та змістовних знань зі свого предмету та суміжних навчальних дисциплін для отримання оптимального балансу між матеріалом теми, що вивчається та інформацією з інших дисциплін. Принципи міждисциплінарної інтеграції при вивченні анатомії людини, як і інших дисциплін в медичному вузі, сприяють підвищенню мотивації здобувачів вищої медичної освіти до навчання та усвідомлення практичного значення набутих компетентностей у майбутній професійній діяльності. Застосування міждисциплінарних технологій в освітньому процесі дозволить підняти здобувача освіти на якісно новий рівень клінічного мислення та на основі інтегрування знань – надасть можливість комплексного вирішення завдань медичної практики. Міждисциплінарна інтеграція є необхідною складовою сучасної вищої медичної освіти, яка спонукає до створення продуктивної системи знань, умінь, навичок здобувачів освіти, покращення науково-методичної бази закладу освіти, підвищення професійної компетентності фахівців та сприяє формуванню гармонійної особистості майбутнього медика.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.


   
    Стратификация рисков злокачественности образований яичников. Интеграция МРТ в систему O-RADS / А. Е. Солопова [и др.] // Акушерство и гинекология. - 2020. - № 9. - С. 28-37. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-~главная:
ЯИЧНИКОВ НОВООБРАЗОВАНИЯ -- OVARIAN NEOPLASMS (диагностика)
ДИАГНОСТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ И ПРОЦЕДУРЫ -- DIAGNOSTIC TECHNIQUES AND PROCEDURES
УЛЬТРАСОНОГРАФИЯ -- ULTRASONOGRAPHY
ТОМОГРАФИЯ -- TOMOGRAPHY
СКРИНИНГА ОЦЕНОЧНАЯ КРИВАЯ -- ROC CURVE
Дод.точки доступу:
Солопова, А. Е.
Дудина, А. Н.
Быченко, В. Г.
Рубцова, Н. А.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
Шифр: АР6/2020/9
   Журнал

Акушерство и гинекология [Текст] : научно-практический журнал/ главный редактор Г.Т. Сухих. - Москва : Медицина, Основан в 1922 г. - . - ISSN 0300-9092 (печ. вер.)2412-5679 (эл. вер.). - Виходить щомісячно
2020р. № 9
Зміст:
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти до описів статей

8.


   
    Наследуемая хромосомная интеграция Human betaherpesvirus 6B у женщины с сочетанной герпесвирусной инфекцией, протекающей на фоне вторичной иммунной недостаточности / Г. Х. Викулов [и др.] // Инфекц. болезни = Infectious diseases : научно-практический журнал Национального научного общества инфекционистов. - 2020. - Т. 18, № 4. - С. 182–188 . - ISSN 1729-9225


MeSH-~главная:
HERPESVIRIDAE ИНФЕКЦИИ -- HERPESVIRIDAE INFECTIONS
BETAHERPESVIRINAE -- BETAHERPESVIRINAE
ГЕРПЕСВИРУС 6 ЧЕЛОВЕКА -- HERPESVIRUS 6, HUMAN
ИММУНОЛОГИЧЕСКОЙ НЕДОСТАТОЧНОСТИ СИНДРОМЫ -- IMMUNOLOGIC DEFICIENCY SYNDROMES (генетика, иммунология)
ХРОМОСОМНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- CHROMOSOME DISORDERS
НАСЛЕДСТВЕННОСТЬ -- HEREDITY (генетика, иммунология)
Анотація: В статье изложены актуальные аспекты изучения особенностей инфекции, вызываемой Human betaherpesvirus 6A/B (ВГЧ-6А/В); подробно описан случай выявления и лабораторного подтверждения наследуемой хромосомной интеграции ВГЧ-6В (хиВГЧ-6B-статус) у женщины 35 лет с сочетанной герпесвирусной инфекцией, протекающей на фоне вторичной иммунной недостаточности, и представлен общий алгоритм диагностики и ведения пациентов с хиВГЧ-6A/B-статусом.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Викулов, Г.Х.
Домонова, Э.А.
Мелехина, Е.В.
Сильвейстрова, О. Ю.
Кулешов, К. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
Шифр: ИР56/2020/18/4
   Журнал

Инфекционные болезни [Текст] : научно-практический журнал Национального научного общества инфекционистов/ главный редактор В.И. Покровский. - М. : ЗАО Издательский дом " Династия", С 2003 - . - ISSN 1729-9225
2020р. Т. 18 № 4
Зміст:
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти до описів статей

10.


   
    Аналіз результатів складання ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 1"в Українській медичній стоматологічній академії студентами медичного факультету No1 / Р. В. Луценко [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2020. - Т. 20, № 4. - С. 192-197 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
СИСТЕМ ИНТЕГРАЦИЯ -- SYSTEMS INTEGRATION
Анотація: Першочерговим завданням Української медичної стоматологічної академії є інтеграція до європейської освітньої системи. Цей процес можливий лише за умов стратегічного реформування та покращення підготовки майбутніх лікарів, підвищення якості викладання та навчання. Мета роботи – проаналізувати результати складання зовнішнього незалежного оцінювання та ліцензованих ін-тегрованих іспитів «Крок1. Загальна лікарська підготовка» і «Крок2. Загальна лікарська підготовка» у студентів медичного факультету No1 Української медичної стоматологічної академії, що були зараховані студентами в навчальний заклад у 2013 році. Встановлено, що студенти, які мали низький % за результатами складання «Крок 1» вірогідно гірше склали зовнішнє незалежне оцінювання з української мови, біології та предмету на вибір (хімія/фізика). Недостатні знання, які показали студенти з цих предметів можуть призвести до труднощів при складанні «Крок 2. Загальна лікарська підготовка». Більший відсоток при складанні субтестів «Крок 1» у студентів з низьким рівнем при складанні «Крок 2» може свідчити, що недостатній рівень знань при складанні ліцензійних іспитів показують різні студенти. Студенти, які мали низькі результати при складанні «Крок 1», склали субтести терапію на 13,4% гірше (р0,001) порівняно з результатами на всьому курсі. Ці студенти склали хірургію та педіатрію в середньому на 17,7% (р0,001) нижче порівняно з усіма студентами. Ця категорія студентів характеризувалась вірогідно нижчими результатами складання субтестів акушерство та гінекологія і гігієна. Встановлено, що студенти які мали низькі результати при складанні зовнішнього незалежного оцінювання є у групі ризику, щодо можливо не-успішного складання ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок» у вузі. Тому після вступу до навчального закладу необхідно виділяти групу студентів з нижчими показниками за результатами складання зовнішнього незалежного оцінювання і додатково поетапно працювати з ними на окремих кафедрах.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Луценко, Р. В.
Рябушко, М. М.
Сидоренко, А. Г.
Чечотіна, С. Ю.
Луценко, О. А.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)