Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2015/3<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Історична послідовність та інтегративний підхід у викладанні психіатрії та наркології в національному медичному університеті/О. К. Напрєєнко [та ін.] // Медична освіта. -Т., 2015,N N 3.-С.119-124
|
>2.
| Муратова Т. М. Використання наради як форми колективного спілкування для якісного планування роботи кафедри неврології Одеського національного медичного університету на сучасному етапі/Т. М. Муратова, В. В. Добровольський // Медична освіта. -Т., 2015,N N 3.-С.116-118
|
>3.
| Мерецький В. М. Роль самостійної роботи студентів в організації навчального процесу/В. М. Мерецький // Медична освіта. -Т., 2015,N N 3.-С.113-115
|
>4.
| Інноваційні методи проведення семінарських занять в іноземних студентів при вивченні акушерства та гінекології/І. В. Корда [та ін.] // Медична освіта. -Т., 2015,N N 3.-С.110-112
|
>5.
| Гаїна Ж. М. Досвід використання інноваційних технологій для активізації пізнавальної діяльності студентів під час викладання фармакогнозії/Ж. М. Гаїна // Медична освіта. -Т., 2015,N N 3.-С.107-109
|
>6.
| Організація навчального процесу викладання дисциплін "Медична хімія" та "Біоорганічна хімія" для іноземних студентів i курсу медичних та стоматологічного факультетів за умов кредитно-трансферної системи навчання/О. З. Бразалук [та ін.] // Медична освіта. -Т., 2015,N N 3.-С.103-106
|
>7.
| Бабенко А. Д. Впровадження основних положень навчального плану з предмета курс за вибором "Сучасні технології застосування незнімної ортодонтичної техніки" на кафедрі дитячої стоматології Івано-Франківського національного медичного університету для студентів-субординаторів/А. Д. Бабенко // Медична освіта. -Т., 2015,N N 3.-С.100-102
|
>8.
| Peculiarities of educational and pedagogical process organization at universities/O. Z. Yaremchuk [et al.] // Медична освіта. -Т., 2015,N N 3.-С.97-99
|
>9.
| Швець В. М. Динаміка професійної спрямованості студентів Запорізького державного медичного університету/В. М. Швець // Медична освіта. -Т., 2015,N N 3.-С.94-96
|
>10.
| Анатомічна лекція як важливий засіб формування корпоративної академічної культури/В. Г. Черкасов [та ін.] // Медична освіта. -Т., 2015,N N 3.-С.90-93
|
>11.
| Навчальний комплекс для вивчення дисципліни "Анатомія людини" в медичних університетах/В. Г. Черкасов [та ін.] // Медична освіта. -Т., 2015,N N 3.-С.86-89
|
>12.
| Цицюра Р. І. Концепція підготовки студентів-медиків за програмою офіцера запасу/Р. І. Цицюра // Медична освіта. -Т., 2015,N N 3.-С.83-85
|
>13.
| Сельський П. Р. Алгоритм статистичної обробки та аналізу результатів тестування для оцінки якості тесту/П. Р. Сельський // Медична освіта. -Т., 2015,N N 3.-С.79-82
|
>14.
| Сван О. Б. Особливості викладання дисципліни "Домедична допомога в екстремальних ситуаціях" іноземним студентам/О. Б. Сван // Медична освіта. -Т., 2015,N N 3.-С.73-78
|
>15.
| Поканевич О. В. Проблемно-орієнтована освіта/О. В. Поканевич, М. М. Матяш, Л. І. Худенко // Медична освіта. -Т., 2015,N N 3.-С.70-72
|
>16.
| Павлишин Г. А. Кейс-метод навчання у медичній освіті/Г. А. Павлишин, Т. В. Бігуняк, Т. В. Саварин // Медична освіта. -Т., 2015,N N 3.-С.67-69
|
>17.
| Олещук О. М. Сучасні аспекти викладання фармакології для студентів за спеціальністю "Медико-профілактична справа"/О. М. Олещук, В. В. Черняшова, І. І. Герасимець // Медична освіта. -Т., 2015,N N 3.-С.63-66
|
>18.
| Одинцова В. М. Методи стимулювання і мотивації навчальної діяльності студентів при вивченні фармакогнозії/В. М. Одинцова, О. М. Денисенко // Медична освіта. -Т., 2015,N N 3.-С.59-62
|
>19.
| Мороз В. М. Проблеми гендерного паритету у вищій медичній освіті/В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінський, Л. В. Фоміна // Медична освіта. -Т., 2015,N N 3.-С.55-58
|
>20.
| Наукова та інноваційна діяльність Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського (2013-2014 рр.)/В. П. Марценюк [та ін.] // Медична освіта. -Т., 2015,N N 3.-С.45-54
|
|
|