Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148913

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (333)Автореферати (1)Методичні рекомендації. Брошури (10)Матеріали конференцій (11)Раритетні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=ХИМИЯ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


   
    Особливості парадигми комунікації при викладанні дисципліни "Загальна та неорганічна хімія" для студентів фармацевтичного факультету / Г. М. Зайцева [та ін.] // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2022. - N спецвип. №4. - С. 24-25


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление)
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (обучение)
Дод.точки доступу:
Зайцева, Г. М.
Рева, Т. Д.
Пушкарьова, Я. М.
Гождзінський, С. М.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.


    Геруш, І.
    Донауковий період розвитку хімії. До постановки питання / І. Геруш, А. Мойсей // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2021. - № 4. - С. 77-80. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (история)
Анотація: Целью данного исследования является изучение наличия историографических и источниковых возможностей дидактического использования темы донаучного периода развития химии, имея в виду как природоведческий, так и гуманитарный аспект темы. Методологическим подспорьем стало изучение историографии и источниковой базы темы, особенно алхимического периода развития химических знаний. Выводы. Наличие материала про донаучный период развития химии, его дидактическое значение, как в научно-химическом, так и в гуманитарном аспектах позволяет создание специального курса для студентов медицинского университета. Подобный курс позволит студентам представить себе картину развития теоретических и практических знаний в области химии, их связи с медициной, в историческом аспекте. Он обеспечит освоение этапов становления химии как науки и диалектику ее развития, про непрерывную связь с изготовлением лекарственных средств. Слушатели курса поймут эволюцию и закономерности развития химических знаний. Кроме того, курс должен содействовать пониманию гуманитарной компоненты алхимического этапа в развитии химии и философии, антропологии и культурологи.
Дод.точки доступу:
Мойсей, А.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

3.


    Мельник, О. Я.
    Використання сучасних технічних засобів при вивченні хімічних дисциплін фармацевтами / О. Я. Мельник // Арх. клін. медицини. - 2020. - N 2. - С. 30-32


MeSH-~главная:
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.


   
    Адаптація сучасних інформаційно-освітніх технологій до викладання фізколоїдної хімії / Д. М. Зозулинець [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2020. - Т. 20, № 3. - С. 238-241. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
БОЛЬНИЧНЫЕ ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- HOSPITAL INFORMATION SYSTEMS
ХИМИЯ -- CHEMISTRY
Анотація: Адаптація сучасних інформаційно-освітніх технологій до навчального процесу у вищій школі - це характерна особливість педагогічної науки і її найважливіша складова. Інтерактивні комп'ютерні моделі і інноваційні технології в даний час широко використовуються в навчально-пізнавальній діяльності студентів практично на всіх кафедрах університету. В даний час зростає роль медійно-інформаційного середовища, особливо мережі Інтернет. Позитивним тут є постійний доступ до повної, сучасної інформації в електронному вигляді, можливість її зберігання, неодноразовості використання. Однак, є і негативна сторона питання. У великому потоці багатогранної інформації студенту важко орієнтуватися. Особливо студенти першого та другого курсів при підготовці до практичних занять не можуть виділяти головне, не можуть визначити обсяг досліджуваного матеріалу за навчальною програмою. Мета. Проаналізувати шляхи адаптації студентів до медійно-інформаційних технологій при вивченні предмета. Матеріали та методи дослідження. Аналіз матеріалів методичних конференцій, довідкової літератури, досвіду роботи кафедри за останній період, методичної роботи кафедри.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Зозулинець, Д. М.
Чернега, Г. В.
Самелюк, Ю. Г.
Пряхін, О. Р.
Каплаушено, А. Г.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.


   
    Role of interdisciplinary approach in teaching the subjects "Bioorganic and Biological Chemistry" and "Medical biology" / M. V. Dikal [et al.] // Буковинський медичний вісник. - 2019. - Т. 23, № 2. - P40-45. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
БИОЛОГИЧЕСКИХ НАУК ДИСЦИПЛИНЫ -- BIOLOGICAL SCIENCE DISCIPLINES (обучение)
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (обучение)
Анотація: Мета роботи — досягнення максимального рівня міжпредметної інтеграції при викладанні дисциплін «Медична біологія» та «Біоорганічна та біологічна хімія» з метою покращення рівня знань та підвищення аналітичного розуміння закономірностей метаболічних процесів та особливостей їх порушень у людини. Матеріал і методи. Створення як однонаправлених, так і мобільних двосторонніх схем інтеграції теоретичних дисциплін на базі спільних тем, процесів, що вивчаються із залученням як горизонтальних, так і вертикальних структурних міжпредметних формувань. Сукупно-порівняльний та логіко-аналітичний аналіз навчальних робочих планів та застосування їх у навчальному процесі з точки зору практичної міждисциплінарної інтеграції. Результати. Правильна та змістовна інтеграція навчального процесу при підготовці спеціалістів медичного профілю повинна ґрунтуватися на цілісному розумінні основних біологічних, біохімічних, гістологічних та анатомічних особливостей організму в цілому. Системний міждисциплінарний метод навчання дозволяє підготувати фахівців з якісно новим рівнем клінічного мислення, які здатні адекватно оцінити стан пацієнта з допомогою інтеграції набутих знань та навичок, результатів біохімічних, анатомічних, клінічних та інструментальних методів дослідження. Висновки. Упровадження інтеграції міжпредметних зв’язків у навчальний процес при викладанні дисциплін «Біоорганічна і біологічна хімія» та «Медична біологія» забезпечить формування як односторонніх (біологія-хімія), так і двосторонніх (біологія-хімія-біологія) міждисциплінарних взаємодій, які спрямовані на розвиток системного клінічного мислення, пізнавальної активності та самостійності. Отже, жодна навчальна дисципліна, ізольована від інших, неспроможна сформувати професійну компетентність майбутнього медика.
Дод.точки доступу:
Dikal, M.V.
Cherniukh, O.H.
Bilous, T.M.
Khomenko, V.H.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.


   
    Науковий діапазон вченого. До 80-річчя доктора біологічних наук В. Д. Чміля // Сучасні проблеми токсикології, харчової та хімічної безпеки. - 2017. - N 1/2. - С. 156-158


MeSH-~главная:
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (история, кадры)
Дод.точки доступу:
Чміль, Віталій Данилович (14.04.1937) \о нем\

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.


    Фальфушинська, Г. І.
    Порівняльна характеристика навчальних планів блоку базових хімічних дисциплін підготовки фахівців за спеціальностями "Фармація" та "Лікувальна справа" у медичних ВНЗ країн-асоційованих партнерів ЕРАЗМУС / Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук // Мед. освіта. - 2015. - N 4. - С. 60-63


MeSH-~главная:
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы)
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
Дод.точки доступу:
Іванець, Л. М.
Загричук, Г. Я.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.


   
    Самостійна робота студентів-важливий етап самовдосконалення при вивченні хімії у вищій школі / І. Р. Бекус, М. В. Кирилів, А. Є. Демид // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2017. - Т. 17, № 2. - С. 287-289. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (обучение)
Дод.точки доступу:
Бекус, І.Р.
Кирилів, М.В.
Демид, А.Є.

Вільних прим. немає

Найти похожие

9.


   
    Особенности химического состава содержимого костных кист в зависимости от стадии их развития / М.В. Стогов, С.Н. Лунева, А.И. Митрофанов, Ткачук Е.А. // КЛИНИЧЕСКАЯ ЛАБОРАТОРНАЯ ДИАГНОСТИКА : Научно-практический ж-л. - 2012. - N11. - С. 21-22. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0869-2084

Рубрики: КОСТЬ И КОСТНЫЕ ТКАНИ

   ХИМИЯ


Кл.слова (ненормовані):
КИСТА КОСТНАЯ -- СОСТАВ
Дод.точки доступу:
Стогов, М.В.
Лунева, С.Н.
Митрофанов, А.И.
Ткачук, Е.А.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.


   
    Особливості тестового контролю знань при вивченні "летких" отрут в курсі "токсикологічна хімія" в умовах кредитно-модульної системи освіти / І.В. Ніженковська, О.В. Вельчинська, О.І. Головченко, Манченко О.В. // МЕДИЧНА ОСВІТА : Науково-практичний журнал. - 2011. - N3. - С. 113-116 : граф. . - ISSN 1681-2751

Рубрики: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ

   ХИМИЯ


Кл.слова (ненормовані):
КРЕДИТНО-МОДУЛЬНАЯ СИСТЕМА -- ТЕСТЫ ОЦЕНИВАНИЯ ЗНАНИЙ -- МЕДИЦИНСКОЕ ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ
Дод.точки доступу:
Ніженковська, І.В.
Вельчинська, О.В.
Головченко, О.І.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)