Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148913

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (777)Книги іноземною мовою (5)Методичні рекомендації. Брошури (10)Матеріали конференцій (16)Електронний ресурс (3)Раритетні видання (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Физиология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-36 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Янковський Д. С., Широбоков В. П., Димент Г. С.
Назва : Мікробіом у фізіології людини
Місце публікування : Інфекційні хвороби. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 5-17 (Шифр ІУ5/2018/3)
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
МИКРОБИОТА -- MICROBIOTA
Анотація: Згідно із сучасними уявленнями, мікробіом є важливою частиною фізіології людини і робить вагомий внесок у підтримання його здоров’я. Оскільки аномалії в структурі мікробіому асоціюють з широким спектром захворювань, його вивчення є дуже важливою діагностичною і терапевтичною метою. Авторами запропоновані універсальні підходи до профілактики мікробіомних порушень та їх усунення в осіб різних вікових категорій, ефективність яких переконливо доведена клінікою. Согласно современным представлениям, микробиом является важной частью физиологии человека и вносит весомый вклад в поддержание его здоровья. Поскольку аномалии в структуре микробиома ассоциируют с широким спектром заболеваний, его изучение является очень важной диагностической и терапевтической целью. Авторами предложены универсальные подходы к профилактике микробиомных нарушений и их устранению у лиц разных возрастных категорий, эффективность которых убедительно доказана клиникой.
Найти похожие

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ходоровський Г.І.
Назва : Рецензія на підручник "Фізіологія" для студентів вищих медичних закладів за редакцією члена-кореспондента НАПН України професора В.Г. Шевчука
Місце публікування : ФІЗІОЛОГІЧНИЙ ЖУРНАЛ: Науково-теоретичний журнал/ Національна Академія Наук України, Інститут фізіології ім.О.О.Богомольца. - Київ: Редакція журналу, 2013. - Том59, N3. - С. 142-143. - ISSN 0201-8489 (Шифр ФУ6/2013/59/3). - ISSN 0201-8489
Предметні рубрики: УЧЕБНИКИ-- TEXTBOOKS
ФИЗИОЛОГИЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): висцеральная система--гомеостаз--гуморальная регуляция--рецензия
Найти похожие

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ходорковський Г. І.
Назва : Засновник наукових досліджень в ендокринології і фізіології в Чернівецькій області, великий науковець і вчитель : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 105-річчю від дня народження професора Якова Давидовича Кіршенблата
Місце публікування : Клініч. та експерим. патологія: щоквартальний український науково-медичний журнал/ головний редактор Т.М. Бойчук. - Чернівці: Буковинський державний медичний університет, 2017. - Т. XVI, № 3 ч.2. - С. 6-7. - ISSN 1727-4338 (Шифр КУ27/2017/XVI/3). - ISSN 1727-4338
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
ЛИЧНОСТИ ВЫДАЮЩИЕСЯ -- FAMOUS PERSONS
ЭНДОКРИНОЛОГИЯ -- ENDOCRINOLOGY
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
ЭНТОМОЛОГИЯ -- ENTOMOLOGY
Найти похожие

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Татарчук Л.В., Гнатюк Р.М., Вадзюк С.Н.
Назва : Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок із нормальної фізіології
Місце публікування : Буковинський медичний вісник. - Чернівці, 2016. - Т. 20, № 3. - С. 239-241 (Шифр БУ5/2016/20/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: ФИЗИОЛОГИЯ
СТУДЕНТЫ
Анотація: У роботі показані особливості засвоєння практичних навичок студентами з нормальної фізіології залежно від психофізіологічних станів. Встановлено, що повноцінне засвоєння практичних навичок із нормальної фізіології залежить від домінування лівої або правої півкуль головного мозку, що вимагає індивідуальних підходів при їх освоєнні та виконанні.
Найти похожие

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Тарасенко Лідія Мусіївна
Місце публікування : Фізіологічний журнал. - К., 2017. - Том 63, N 2. - С. 107-108 (Шифр ФУ6/2017/63/2)
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Найти похожие

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Сергій Олександрович Гуляр (до 70-річчя з дня народження)
Місце публікування : Фізіологічний журнал. - 2012. - Том 58, N 6. - С. 138-140 (Шифр ФУ6/2012/58/6)
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Найти похожие

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савчук Т.
Назва : Використання інтерактивних методів викладання при вивченні фізіології студентами медичних університету зі спеціальності медична психологія
Місце публікування : Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - Чернівці, 2021. - № 4. - С. 87-89 (Шифр АУ46/2021/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL
Анотація: Введение. Будущая профессия медицинских психологов требует высокого уровня подготовки и связана с высокой ответственностью за жизнь и здоровье пациентов. Воспитать настоящего врача, медицинского психолога, специалиста своего дела можно только внедряя в учебный процесс стратегию развития критического мышления. Задача этой стратегии состоит в «пробуждении сознания», когда студент осознает окружающие его реалии и ищет пути решения проблем. Основная часть. Внедрение интерактивных методов обучения согласной концепции личностно-ориентированного обучения и неразрывно связано с применением активных и интерактивных методик обучения, такой как, например, методика “мозгового штурма”. Внедрение методики "мозговой штурм" при преподавании физиологии студентам Буковинского государственного медицинского университета продемонстрировало создание комфортных условий обучения, при которых студент чувствует свою успешность, свою интеллектуальную способность, что делает более продуктивным процесс обучения. Вывод. Внедрение интерактивных методов обучения: лекций, практических и семинарских занятий является требованием современного подхода к преподаванию. Такие методы значительно улучшают усвоение материала и формируют основы клинического мышления студентов на первых курсах медицинского университета.
Найти похожие

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савчук Т., Тимофійчук І.
Назва : Teaching physiology to students of medical psychology faculty in medical university
Місце публікування : Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - Чернівці, 2021. - № 2. - С. 104-106 (Шифр АУ46/2021/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
УНИВЕРСИТЕТЫ -- UNIVERSITIES
Анотація: У статті розглядаються особливості викладання фізіології студентам медичних університетів спеціальності “Медична психологія”. Від майбутнього лікаря – медичного психолога потрібна солідна теоретична підготовка в одній з найскладніших областей медицини – неврології та психіатрії. Саме з другого курсу, на заняттях з фізіології, починається розробка теоретичного матеріалу і закладаються основи клінічного мислення, що необхідно вже на старших курсах, на стажуванні для успішного оволодіння знаннями. Медична психологія вивчає психологічні аспекти діяльності лікаря та поведінки пацієнта. Він вивчає психічні прояви хвороб, роль психіки у їх виникненні, перебігу, лікуванні, а також у зміцненні здоров’я людини. Зв’язки психології та медицини настільки тісні, що для психологів, які працюють у цій галузі, медичні знання є абсолютно необхідними. Водночас лікарі все більше усвідомлюють необхідність психологічних знань для успішної медичної роботи. Отже, медична психологія – це область наукових знань і область практичних робіт, яка однаковою мірою стосується як медицини, так і психології. При розробці проблем медичної психології поєднуються зусилля психологів, фізіологів та лікарів. Актуальність медичної психології визначається основним положенням медицини про те, що лікар повинен лікувати не хворобу, а пацієнта. На кафедрі фізіології, де викладається студентам спеціальності “Медична психологія” викладається дисципліна “Фізіологія з основами нейрофізіології”, особлива увага приділяється вивченню розділів “Фізіологія нервової системи”, “Фізіологія сенсорних систем”, “Фізіологія вищої нервової діяльності”. Особлива увага викладачам кафедри приділяється виробленню практичних навичок вирішення ситуативних задач, набуттю навичок перевірки рефлекторної діяльності, вимірюванню часу рефлексу. Вирішення ситуативних проблем ставить проблему для майбутнього лікаря, навчити студента мислити клінічно і одночасно дає чудову теоретичну підготовку.
Найти похожие

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Профессор Олег Иванович Сукманский (к 85-летию со дня рождения)
Місце публікування : Вісн. стоматології: науково-практичний рецензований журнал/ головний редактор С.А. Шнайдер. - Одеса: ДУ «Інститут стоматологіі НАМН», 2015. - № 4. - С. 70-71: портр. - ISSN 2078-8916 (Шифр ВУ15/2015/4). - ISSN 2078-8916
MeSH-головна: ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сукманский олег иванович, патологическая физиология
Найти похожие

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коковська О. В., Жукова М. Ю., Павленко Г. П., Весніна Л. Е., Юдіна К. Є.
Назва : Практично орієнтований підхід до методики викладання теми "Автономні рефлекси, їх практичне використання в клініці" на кафедрі фізіології ПДМУ в сучасних умовах освітнього процесу
Місце публікування : Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад.: науково-практичний журнал/ головний редактор В.М. Ждан. - Полтава: ПДМУ, 2024. - Т. 24, № 1. - С. 182-185. - ISSN 2077-1096 (Шифр АУ20/2024/24/1). - ISSN 2077-1096
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
БИОЛОГИЧЕСКИХ НАУК ДИСЦИПЛИНЫ -- BIOLOGICAL SCIENCE DISCIPLINES
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
Анотація: В системі вищої медичної освіти фізіологія є фундаментальною дисципліною та займає важливе місце в системі підготовки висококваліфікованих медичних фахівців. Тому науково-педагогічні працівники кафедри фізіології Полтавського державного медичного університету працюють над формуванням у здобувачів освіти здатності аналізувати і систематизувати отримані теоретичні та практичні знання, що сприяє професійному спрямуванню навчання та закладанню основ клінічного мислення у майбутніх фахівців. В статті розглянутий практично орієнтовний підхід до методики викладання теми "Автономні рефлекси, їх практичне використання в клініці" в сучасних умовах освітнього процесу для здобувачів освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти та першого (бакалаврського) рівня вищої освіти на ІІ курсі. Підкреслюється, що дана тема має важливе практичне значення в роботі майбутніх лікарів, а знання та практичні навички, засвоєні при її вивченні, надають можливість здобувачам освіти ІІ курсу використовувати знання про автономні рефлекси для впливу та регуляції діяльності деяких внутрішніх органів та для надання невідкладної медичної допомоги. Такий підхід до проведення практичного заняття в значному ступені мотивує студентів до вивчення даної теми та фізіології в цілому. В статті наведено принципи викладання даної теми від теоретичного її обговорення до виконання практичної роботи. Обгрунтовується значення вивчення здобувачами вищої медичної освіти предмету "Фізіологія" як однієї з фундаментальних наук, що забезпечує міждисциплінарну інтеграцію в процесі навчанні від теоретичних наук до практичних, а також допомагає в майбутньому з подальшим професійним самовизначенням та формуванням клінічного мислення, що є важливими для підвищення якості професійної підготовки майбутніх лікарів в сучасних умовах освітнього процесу.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-36 
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)