Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148913

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Матеріали конференцій (322)Краєзнавство Полтавщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 281
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    A look at modern achievements and prospects for the development of higher medical education through the prism of bioethics = Погляд на сучасні досягнення і перспективи розвитку вищої медичної освіти крізь призму біоетики / S. I. Panasenko [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2022. - Вип. 2, № т. 1(164). - С. 344-353 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
БИОЭТИКА -- BIOETHICS (тенденции)
ЭТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- ETHICS, MEDICAL (обучение)
Анотація: Вступ. Надзвичайний прогрес біомедичних наук та медичних технологій за останні десятиліття та їх застосування в медичній практиці поставили перед новими етичними дилемами вищу медичну школу та суспільство в цілому. Кількість статей у масових та професійних журналах засвідчує важливість теми та стурбованість викладачів вищої медичної школи нею. Центральну роль етики в медичній практиці неможливо переоцінити. Медицина передбачає певні фундаментальні цінності, такі як збереження життя та полегшення страждань. Ці цінності відрізняють медицину від інших наук і передбачають деякі особливі обов’язки, зокрема для лікаря та інших представників медичних професій, і, особливо для здобувачів медичної освіти. Мета дослідження. На основі аналітичного огляду наукових джерел інформації вивчити досягнення і перспективи розвитку вищої медичної освіти крізь призму біоетики. Основна частина. Найбільш широке визнання отримала концепція, яка була запропонована відомими американськими філософами Томом Бічампом і Джеймсом Чілдресом в роботі «Принципи біомедичної етики». Автори висувають чотири основних, фундаментальних принципи біомедичної етики: автономія, прагнення не нашкодити, робота на благо пацієнта і справедливість. При цьому, починаючи з другої половини минулого століття, у зв’язку з безперервним прогресом у медичній науці, перед майбутніми лікарями постає все більше етичних питань, актуальність яких вже зараз стоїть поряд з базовими принципами медичної та біоетики часів Гіпократа та потребує негайного заглиблення та розробки нових засад етичного виховання лікаря та вченого. Висновки. 1. Вища медична школа України, попри постійні динамічні зміни в структурі науки та освіти, досі залишається на належному рівні, проте стан сучасної системи охорони здоров’я змушує лікарів працювати в умовах постійного збільшення кількості та характеру етичних проблем. 2. Викладачі вищих медичних навчальних закладів повинні безперервно моніторити зміни у трендах медикоетичного спрямування системи охорони здоров’я в цілому. 3. При правильному та належному наданні здобувачу медичної освіти знань принципів медичної та біологічної етики безперервно, протягом усього періоду навчання, можна досягти великих успіхів як у стабілізації психоемоційного стану населення, так і у представленні глобальних інтересів України перед світовою спільнотою.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Panasenko, S. I.
Kerbazh, N. R.
Panasenko, T. V.
Drabovskiy, V. S.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.


   
    Assessment level of physical activity and psycho-emotional health status of the Bogomolets National Medical University students under conditions of distance learning organization / S. Kalashchenko [et al.] // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2021. - N 4. - P116-123


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
ДВИГАТЕЛЬНАЯ АКТИВНОСТЬ -- MOTOR ACTIVITY
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Дод.точки доступу:
Kalashchenko, Svitlana
Lutsak, Olena
Hrynzovskyi, Anatolii
Kovalchuk, Oleksandr
Martynenko, Serhii
Kondratiuk, Mykola

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.


   
    Asymmetry as a common-biological law, UMSA and PSMU physiology chair contribution in asymmetry and handedness study = Асиметрiя як загально-бiологiчний закон, внесок кафедри фiзiологiϊ УМСА та ПДМУ у вивченні асиметрiϊ та рукостi / I. V. Mishchenko [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 3(170). - С. 64-70 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
РУКА -- ARM
Анотація: Стаття присвячена аналізу асиметрії як загально-біологічного закону, вираженого на всіх рівнях організації живої матерії з різновидами залежно від статі, віку, етнічної приналежності, представляючи при цьому істотний фактор адаптації в нових і мінливих умовах з розумінням того, що хвороба є проявом дезадаптації. Окрему увагу автори приділили огляду літературних даних щодо асиметрії мозку та ендокринної системи, асиметрії мембран, рукості як найбільш комфортного для оцінки прояву асиметрії на популяційно-видовому рівні з блискучими прикладами прикладного дослідження асиметрії та рукості. Вони представили літературні та власні дані, що описують дослідження асиметрії крові, відзначивши вагомий внесок у це співробітників кафедри фізіології нашого навчального закладу з обґрунтуванням отриманих результатів. Дуже важливо пам’ятати про асиметрію морфофункціональних особливостей еритроцитiв, зокрема гемостатичних властивостей, показників коагуляційного та тканинного гемостазу в симетричних ділянках судин спостережуваного, оскільки вони визначають «правий» і «лівий» типи діяльності системи крові. У лівшів обов’язково взяти кров на дослідження з лівого безiменного пальця та лівої ліктьової вени, а з правих – у правшів, тому що в крові субдомінантної кінцівки може бути анемія та гіпокоагуляція, що можливо коригувати навіть ліками одразу. Неправильно брати кров з лівих судин один раз, а з правих – інший раз. Також значну увагу автори приділили своїм дослідженням на тему необхідності врахування типологічної приналежності іноземних студентів під час роботи з ними, зокрема в педагогічному процесі, для досягнення максимального індивідуального підходу в навчанні та забезпечення їх оптимальної різнобічної адаптації.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Mishchenko, I. V.
Tkachenko, O. V.
Kokovska, O. V.
Zhukova, M. Yu.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.


    Baltov, M.
    Virtual autopsy (E-autopsy) in the training of forensic students / M. Baltov, I. Bivolarski, K. Sapunarova // Клінічна та експериментальна патологія. - 2019. - Т. 18, № 2. - P96-99. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ВСКРЫТИЕ -- AUTOPSY (методы)
Анотація: На кафедрі патології та судової медицини Медичного університету м. Пловдив розроблено комплекс ілюстрації конкретних випадків аутопсії на основі клініко-патологічних конференцій з метою використання під час аудиторних занять у випадку неможливості прямого спостереження за секційним дослідженням трупа. Кожен випадок представлений у вигляді навчального компакт-диску у двох текстових форматах (PDF та Word). Результати. За результатами опитування студентів медичного університету м. Пловдив, відоме їх схвальне ставлення до педагогічних інновацій та критику деяких традиційних методів навчання, а також їх вимогливість до якості викладання та готовність до активної участі в тренінгу. Більшість студентів вважають автопсію надзвичайно важливою та абсолютно необхідною для засвоєння матеріалу із предмету судова медицина. На їх думку аутопсія є корисним методом у медичній освіті та практиці. Висновок. Навчання на випадках віртуального розтину не може повністю замінити присутність в кімнаті для розтину через виключення тактильності, нюху і слуху, що обмежує загальне сенсорне сприйняття студентів. Проте, електронний розтин може бути активно використаний у процесі навчання студента в якості додаткового методу при неможливості класичного розтину.
Дод.точки доступу:
Bivolarski, I.
Sapunarova, K.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.


    Chekalina, N. I.
    Application of the principles of socionics in the work of the curator of the academic group = Застосування засад соціоніки в роботі куратора академічної групи / N. I. Chekalina // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 3(170). - С. 365-370 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
ЮНГА ТЕОРИЯ -- JUNGIAN THEORY
БУЛЛИНГ -- BULLYING (психология)
Анотація: Взаємовідносини у академічній групі є важливою складовою ефективності освітнього процесу. Досягнення психологічного комфорту, побудова дружніх стосунків між здобувачами освіти, заснованих на взаємній повазі й толерантності, лежить, також, у компетенції куратора академічної групи. Одним з корисних інструментів реалізації такого завдання є соціоніка. Мета - обґрунтування доцільності практичного застосування соціоніки для створення оптимальних взаємин у колективі та ефективної творчої взаємодії у освітньому процесі. Соціоніка являє собою теорію та психологічну практику, яка заснована на типології К. Юнга, розвинена та доповнена його наступниками. Основу соціонічного підходу складає психологічне типування особистості за парами дихотомічних ознак: інтуїція – сенсорика, етика – логіка, раціональність – ірраціональність, екстраверсія – інтроверсія, що досягається тестуванням. За результатами тестування вирізняють 16 соціотипів, або типів «інформаційного метаболізму». Латвійською науковицею А. Аугустінавічуте досліджено інтертипні стосунки, що дозволяє прогнозувати відносини, які складаються між соціотипами, та побудувати стосунки у колективі з повагою до індивідуальності та унікальності кожного. Гарним надбанням соціонічного підходу є швидке згуртування, плідна робота у команді, поглиблене пізнання одне одного, що особливо важливо у новоствореному колективі, та сприяє формуванню soft skills. Застосування засад та практичних інструментів соціоніки в академічній групі дозволяє досягти психологічного комфорту, попередити ксенофобію та булінг, сприяє формуванню soft skills у здобувачів освіти. Методи соціоніки доцільно використовувати для формування ефективних робочих, творчих груп, зокрема, для вирішення професійних клінічних завдань, а також – на етапі формування академічних груп у закладах освіти.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.


   
    Comparative analysis of assessment and self-assessment of media literacy of students of higher medical education at bachelor's and master's level = Порівняльний аналіз оцінки та самооцінки медіаграмотності здобувачів вищої освіти бакалаврського та магістерського рівня / T. A. Ivanytska [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 4(171). - С. 272-275 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (тенденции)
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (тенденции)
Анотація: Стаття присвячена медіаграмотності як ключовій soft skill у 21 столітті. Це розглядається як уміння ефективно взаємодіяти з медіапростором, правильно розуміти, оцінювати інформацію, аналізувати, передавати її іншим, дотримуючись медіакультурних цінностей, уподобань і стандартів. Метою нашого дослідження стало встановлення рівня оволодіння навичками медіаграмотності серед студентів бакалаврського та магістерського рівня вищої медичної освіти. Проведено опитування 147 здобувачів вищої медичної освіти, серед яких 42 особи, що проходять навчання за спеціальністю 223 «Медсестринство», освітня кваліфікація – бакалавр медсестринства, денна та заочна (дистанційна) форми навчання (І група) та 105 здобувачів вищої медичної освіти за спеціальністями «222 Медицина» та «228 Педіатрія» за другим (магістерським) рівнем вищої освіти з повною загальною середньою освітою (ІІ група). В результаті опитування виявилося, що більшість респондентів вивчали медіа грамотність в школі або коледжі та університеті, але на практиці ці знання не завжди використовують. Опитані студенти не приділяють достатньо уваги перевірці джерела інформації або роблять це неправильно. Також недостатньо напрацьованою є навичка правильного пошуку медичної інформації в інтернеті та її перевірки. Майже половина опитаних в обох групах використовують лінки, що пропонує пошукова система без урахування джерела інформації. Доволі низький рівень здобувачів медичної освіти користуються спеціалізованими медичними базами даних.Щоб уникнути помилок більшість студентів користуються інформацією з підручників. Кожен сьомий з опитаних вважає, що медична інформація не може бути недостовірною. Висновок. Переважна більшість здобувачів освіти незалежно від освітнього рівня вищої освіти (бакалаврського чи магістерського) вважають, що опанували основи медіаграмотності, хоча навичка виявляти критичне ставлення до інформаційних джерел в ході самостійної діяльності є недостатньо сформованою. В обох досліджуваних групах констатовано внутрішнє бажання здобувача освіти саморозвиватися в аспекті вдосконалення медіакомпетентності, що вимагає відповідних додаткових зусиль з боку викладачів, особливо клінічних дисциплін.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Ivanytska, T. A.
Petrov, Ye. Ye.
Kuzmenko, N. V.
Burmak, Yu. H.
Sakevych, V. D.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.


   
    Development of empathic abilities in medical students = Розвиток емпатійних здібностей у студентів-медиків / L. O. Voloshyna [et al.] // Медична освіта. - 2018. - N 4. - С. 185-190


MeSH-~главная:
ЭМПАТИЯ -- EMPATHY
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Дод.точки доступу:
Voloshyna, L. O.
Kushnir, L. D.
Perepichka, M. P.
Doholich, O. I.
Leko, B. A.

Вільних прим. немає

Найти похожие

8.


   
    Differences in psychological adaptation, predictors and features of psychological and social maladjustment formation in foreign students of medical institutions of higher education in Ukraine = Відмінності психологічної адаптації, предиктори та особливості формування психосоціальної дезадаптації у іноземних студентів медичних закладів вищої освіти України / V. V. Borysenko [и др.] // Світ медицини та біології = World of Medicine and Biology : науковий, медичний, екологічний журнал. - 2023. - № 4. - С. 24-29 . - ISSN 2079-8334


MeSH-~главная:
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Психологічна адаптація іноземних студентів до медичної української вищої медичної школи залежить від: індивідуальних і групових факторів, мотиваційно-фонових характеристик, когнітивних, інформаційно-пізнавальних і гностичних факторів, міжособистісних відносин у міжнаціональних навчальних групах, а формування психосоціальної дезадаптації у студентів-іноземців свідчить про необхідність створення форм і методів диференційованого підходу до особистості кожного студента. У статті описано психологічні відмінності адаптивних механізмів серед студентівіноземців, наявність та вираженість психосоціальної дезадаптації у різноманітних сферах та чинники формування її розвитку. Показано, що навчання іноземних студентів в медичних ЗВО сприяє інтеграції вітчизняних медичних шкіл у світовий інтелектуальний простір і, отже, стимулює розвиток медичної науки і практики в країні.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Borysenko, V. V.
Herasymenko, L. O.
Isakov, R. I.
Fysun, Yu. O.
Kydon, P. V.
Shynder, V. V.
Kazakov, O. A.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.


   
    Disposition and Challenges of Alternative to Physical Classroom Teaching and Learning in a Pandemic; an Appraisal of Biochemistry Students COVID-19 Learning with Whatsapp / Peter Agbadobi Uloku Ossai [et al.] // Галиц. лікар. вісник. - 2020. - Том 27, N 4. - P35-39


MeSH-~главная:
БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS (эпидемиология)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Дод.точки доступу:
Ossai, Peter Agbadobi Uloku
Ogwu, Chukwudi
Ichipi-Ifukor, Patrick Chukwuyenum
Achuba, Fidelis Ifeakachuku

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.


    Dudko, O. G.
    Managing "Traumatology and orthopedics" educational course for foreign students in Bukovynian State Medical University = Організація навчального курсу "Травматологія та ортопедія" для іноземних студентів у Буковинському державному медичному університеті / O. G. Dudko // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 125-128


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY (обучение)
ОРТОПЕДИЯ -- ORTHOPEDICS (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)