Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148913

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (31)Автореферати (1)Методичні рекомендації. Брошури (4)Матеріали конференцій (1)Електронний ресурс (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-27 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Chylinska J., Wlodarczyk D.
Назва : Teaching medical psychology and medical communication - experience and strategies of the department of health psychology of the Warsaw medical University
Місце публікування : Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - Київ, 2022. - N спецвип. №4. - С. 7 (Шифр УУ14/2022/спецвип. №4)
MeSH-головна: ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL
ПОЛЬША -- POLAND
Найти похожие

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Єгорова В. М., Чаповська К. О., Поздєєв Ф. І., Лі Д. І.
Назва : Вплив індивідуально-особистісних особливостей людини на вибір майбутньої професії лікаря-психолога
Місце публікування : Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - Київ, 2022. - N спецвип. №3. - С. 110-111 (Шифр УУ14/2022/спецвип. №3)
MeSH-головна: ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL
ПРОФЕССИИ ВЫБОР -- CAREER CHOICE
Найти похожие

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Yegorova V. M., Chapovska K. O., Pozdeev F. I., Lee D. I.
Назва : Individual personal characteristics' influence on person's career choice in medical psychology field
Місце публікування : Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - Київ, 2022. - N спецвип. №3. - С. 99-100 (Шифр УУ14/2022/спецвип. №3)
MeSH-головна: ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL
ПРОФЕССИИ ВЫБОР -- CAREER CHOICE
Найти похожие

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Єхалов В. В., Кравець О. В., Пилипенко О. В., Пилипенко А. Г., Попов М. Д.
Назва : Психологічна ресурсність суб’єктів післядипломного навчання за фахом «анестезіологія та інтенсивна терапія»
Місце публікування : Медицина невідкладних станів. - 2022. - Т. 18, № 6. - С. 58-62 (Шифр МУ104/2022/18/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Найти похожие

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савчук Т.
Назва : Використання інтерактивних методів викладання при вивченні фізіології студентами медичних університету зі спеціальності медична психологія
Місце публікування : Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - Чернівці, 2021. - № 4. - С. 87-89 (Шифр АУ46/2021/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY
ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL
Анотація: Введение. Будущая профессия медицинских психологов требует высокого уровня подготовки и связана с высокой ответственностью за жизнь и здоровье пациентов. Воспитать настоящего врача, медицинского психолога, специалиста своего дела можно только внедряя в учебный процесс стратегию развития критического мышления. Задача этой стратегии состоит в «пробуждении сознания», когда студент осознает окружающие его реалии и ищет пути решения проблем. Основная часть. Внедрение интерактивных методов обучения согласной концепции личностно-ориентированного обучения и неразрывно связано с применением активных и интерактивных методик обучения, такой как, например, методика “мозгового штурма”. Внедрение методики "мозговой штурм" при преподавании физиологии студентам Буковинского государственного медицинского университета продемонстрировало создание комфортных условий обучения, при которых студент чувствует свою успешность, свою интеллектуальную способность, что делает более продуктивным процесс обучения. Вывод. Внедрение интерактивных методов обучения: лекций, практических и семинарских занятий является требованием современного подхода к преподаванию. Такие методы значительно улучшают усвоение материала и формируют основы клинического мышления студентов на первых курсах медицинского университета.
Найти похожие

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Isakov R. I.
Назва : Family relations in the perinatal period (literature review) = Сімейні відносини в перинатальному періоді (огляд літератури)
Місце публікування : Вісн. пробл. біол. і медицини: український науково-практичний журнал/ головний редактор В.М. Ждан. - Полтава: ПДМУ, 2022. - № 3(166). - С. 41-45. - ISSN 2077-4214 (Шифр ВУ12/2022/3(166)). - ISSN 2077-4214
MeSH-головна: СЕМЕЙНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- FAMILY RELATIONS
СЕМЬЯ -- FAMILY
ПЕРИНАТАЛЬНЫЙ ПЕРИОД, НАБЛЮДЕНИЕ -- PERINATAL CARE
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL
Анотація: From sociological point of view, a family is a structure dedicated for human reproduction that unites people with mutual life conditions and responsibility and based on consanguinity and marriage. In addition, the family is a psychological community of separate individuals with complex relationships. The aim of this work is to describe and systematize the psychological aspects of the structure of the family, which plans the birth of a child, the peculiarities of its functioning and dynamics. Breaking points for the family can be identified by the following signs: - Possibility to date and localize breaking points in time and space, that differs them from chronic psychological traumatic experience; - Persistent emotional reaction in response; - Spending more time and efforts to adapt comparing to response to everyday overloads. Pregnancy and delivery completely meet these criteria despite their physiology. The implementation of the reproductive function is associated both with the creating of a family and profound reorganization of its system. Pregnancy initiates the cascade of serious transformations in a body and mental state of a pregnant woman. These processes mostly define the functionality of a family and mutual relations of its members and secondly influence the state of a mother-to-be. Each stage of family development may have some influence on pregnancy as start for a new life. The family development consists of the following stages: 1. Premarital relations. 2. Confrontation. 3. Compromise. 4. Stable marital relations. 5. Experiments with independence. 6. Renaissance. The pattern of alternation of these stages can be traced in most cases of studying the dynamics of family relations.Perinatal psychologists and psychotherapists can hardly solve their professional tasks without knowing the structure of a family planning the childbirth as well as family functioning and dynamics. Perinatal psychologist should be able in a timely manner to recognize possible scenarios of disharmonic family relations and to prevent conflict or help constructively solving it. = З соціологічної точки зору, сім’я – це структура, призначена для відтворення людини, яка об’єднує людей взаємними життєвими умовами та відповідальністю та заснована на кровній спорідненості та шлюбі. Крім того, сім’я – це психологічне співтовариство окремих особистостей зі складними стосунками. Метою даної роботи є опис та систематизація психологічних аспектів структури сім’ї, яка планує народження дитини, особливостей її функціонування та динаміки. Точки зламу в сім’ї можна визначити за такими ознаками: - Можливість датувати та локалізувати переломні точки в часі та просторі, що відрізняє їх від хронічного психологічного травматичного досвіду; - Стійка емоційна реакція у відповідь; - Витрати більшості часу та зусиль на адаптацію, ніж на реакцію на щоденні перевантаження. Вагітність і пологи повністю відповідають цим критеріям, незважаючи на їх фізіологічність. Реалізація репродуктивної функції пов’язана як зі створенням сім’ї, так і з глибокою перебудовою її системи. Вагітність ініціює каскад серйозних трансформацій у тілесному та психічному стані вагітної жінки. Ці процеси здебільшого визначають функціональність сім’ї та взаємовідносини її членів і вторинно впливають на стан майбутньої матері. Кожен етап розвитку сім’ї може мати певний вплив на вагітність як початок нового життя. Розвиток сім’ї складається з наступних етапів: 1. Дошлюбні стосунки. 2. Конфронтація. 3. Компроміс. 4. Стабільні подружні стосунки. 5. Експерименти з незалежністю. 6. Відродження. Закономірність чергування цих етапів простежується в більшості випадків вивчення динаміки сімейних відносин. Перинатальні психологи та психотерапевти навряд чи можуть вирішити свої професійні завдання, не знаючи структури сім’ї, яка планує пологи, а також функціонування та динаміку сім’ї. Перинатальний психолог повинен вміти своєчасно розпізнати можливі сценарії дисгармонійних сімейних стосунків і запобігти конфлікту або сприяти його конструктивному вирішенню.
Найти похожие

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Осокіна О. І., Кабанцева А. В.
Назва : Проблеми та перспективи дистанційного навчання післядипломної освіти лікарів
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2020. - N 4. - С. 5-10 (Шифр ПУ56/2020/4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL
Анотація: Розглянуто проблеми безперервної професійної освіти у межах дистанційного навчання. Проаналізовано ефективність застосування інформаційних технологій в освітньому процесі, впровадення вебтехнології в дистанційне навчання, зазначено чинники ефективності та продуктивності дистанційної освіти. Визначено шляхи розв'язання встановлених питань і наведено кроки ефективної організації дистанційного навчання. Компетентно організоване дистанційне навчання вдосконалює освітній процес, підвищує якість і контроль отриманих знань, формує дієвий зворотний зв'язок.Рассмотрены проблемы непрерывного профессионального образования в пределах дистанционной учебы. Проанализирована эффективность применения информационных технологий в образовательном процессе, применение вебтехнологии в дистанционную учебу, отмечены факторы эффективности и производительности дистанционного образования. Определены пути решения установленных вопросов и приведены шаги эффективной организации дистанционной учебы. Компетентно организованная дистанционная учеба совершенствует образовательный процесс, повышает качество и контроль полученных знаний, формирует действенную обратную связь.
Найти похожие

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Аймедов К. В., Бабієнко В. В., Горищак С. П., Асєєва Ю. О.
Назва : Модель мультидисциплінароної допомоги особам з наслідками неврологічного захворювання
Місце публікування : Лікарська справа. Врачебное дело. - 2018. - № 7/8. - С. 119-128 (Шифр ЛУ2/2018/7/8)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: НЕЙРОХИРУРГИЯ -- NEUROSURGERY
НЕЙРОХИРУРГИЧЕСКИЕ ПРОЦЕДУРЫ -- NEUROSURGICAL PROCEDURES
ЧЕРЕПНО-МОЗГОВЫЕ ТРАВМЫ -- CRANIOCEREBRAL TRAUMA
ЛЕКАРСТВЕННАЯ ТЕРАПИЯ -- DRUG THERAPY
ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL
СОЦИАЛЬНАЯ ПОДДЕРЖКА -- SOCIAL SUPPORT
ФИЗИКАЛЬНАЯ И РЕАБИЛИТАЦИОННАЯ МЕДИЦИНА -- PHYSICAL AND REHABILITATION MEDICINE
РЕАБИЛИТАЦИЯ -- REHABILITATION
Найти похожие

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мукаетова-Ладинска Е. Б., Симашкова Н. В., Мукаетова М. С., Иванов М. В., Бокша И. С.
Назва : Расстройства аутического спектра у детей и взрослых: подходы к проблеме в разных странах : обзор
Місце публікування : Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - М., 2018. - Том 118, N 12. - С. 92-99 (Шифр ЖР15/2018/118/12)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ОБЗОР -- REVIEW
АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER
ДЕТИ -- CHILD
ВЗРОСЛЫЕ -- ADULT
ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL
СОЦИАЛЬНАЯ ПОДДЕРЖКА -- SOCIAL SUPPORT
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
Найти похожие

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Аведисова А. С., Аркуша И. А., Захарова К. В.
Назва : Тревожное расстройство сепарации у взрослых новая диагностическая категория : обзор
Місце публікування : Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - М, 2018. - Том 118, N 10(вып. 1). - С. 66-75 (Шифр ЖР15/2018/118/10 (вып. 1))
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЕ -- ANXIETY
ВОЗРАСТНЫЕ ФАКТОРЫ -- AGE FACTORS
ВЗРОСЛЫЕ -- ADULT
ОБЗОР -- REVIEW
ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
Найти похожие

 1-10    11-20   21-27 
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)