Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148913

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (16)Методичні рекомендації. Брошури (1)Матеріали конференцій (9)Краєзнавство Полтавщини (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=ОБУЧЕНИЕ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 245
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Аналіз факторів мотивації до навчальної та наукової роботи серед студентів під час війни / Т. В. Мамонтова [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2023. - Т. 23, № 3. - С. 164-168 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
ВОЙНА -- WAR
Анотація: Російське вторгнення в Україну 24 лютого 2022 року зруйнувало можливість для молодого покоління країни реалізувати потребу у освіті та науці за рахунок руйнування закладів вищої освіти, відсутності реактивів, обладнання, електроенергії та погіршення комунікації між студентами та науковими керівниками, які змушені використовувати дистанційні технології для організації навчального і наукового процесу. Мета - аналіз факторів мотивації до навчальної та наукової роботи серед студентів під час війни. Матеріали і методи. У перехресному дослідженні взяли участь 75 респондентів, які навчалися у вищих навчальних закладах України на момент 24 лютого 2022 року у період з вересня по жовтень 2022 року. Результати. Від початку війни в Україні скорочення часу на навчальний процес відзначили 36% респондентів, на наукову роботу - 18,67% респондентів. Аналіз залучення респондентів до наукової роботи під час навчання у ЗВО показав, що 67% осіб вважають студентську наукову роботу важливою складовою освітнього простору. До війни найбільш пріоритетними факторами мотивації дівчат було соціальне схвалення від родини або друзів та отримання винагород та заохочень. Серед хлопців, в свою чергу, було важко визначити найбільш вагомий фактор мотивації, яким, з невеликим відривом, стали соціальне схвалення від родини або друзів та отримання інтересу і задоволення від процесу. З початком війни основними мотивуючими факторами серед дівчат залишились цікавість до науки та визнання цінності досягнутого результату, тоді як серед юнаків відзначалась втрата кордонів між пріоритетами в мотивації до науки. Висновки. Війна суттєво вплинула на переосмислення ставлення до наукової роботи та негативно відзначилась на мотивації до неї серед студентів, визначено скорочення середньої кількості часу, виділеного на реалізацію наукового проекту студентами. Це дослідження може допомогти нам визначити стратегію посилення мотивація та залучення молоді до наукової роботи та покращення якості освіти під час навчання в університетах під час війни.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Мамонтова, Т. В.
Мягкохліб, А. А.
Міщенко, І. В.
Донченко, В. І.
Мамонтова, В. Д.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.


    Sobczak, Krzysztof.
    Selected educational strategies in the teaching of medical communication / K. Sobczak, O. Lenkiewicz // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2022. - N спецвип. №4. - P8


MeSH-~главная:
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, организация и управление)
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Дод.точки доступу:
Lenkiewicz, Oliwia

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.


    Doroszewska, A.
    Interdisciplinarity of medical communication - in research and teaching / A. Doroszewska // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2022. - N спецвип. №4. - P5


MeSH-~главная:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION
КЛИНИЧЕСКОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ -- CLINICAL TRIAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.


   
    Методичні підходи до вивчення студентами-педіатрами теми «шкіра та її похідні» на заняттях з гістології, цитології та ембріології / О. Д. Лисаченко [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2023. - Т. 23, № 2 ч.2. - С. 88-91 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY (обучение)
КОЖА -- SKIN
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: В системі вищої медичної освіти гістологія, цитологія та ембріологія є фундаментальною дисципліною, яка знайомить студентів з необхідними для подальшого навчання та диференційної діагностики принципами клінічного мислення. На заняттях з гістології майбутні лікарі запам'ятовують спеціальні терміни та вчаться зіставляти отриману теоретичну інформацію з будовою гістологічних препаратів (візуально представляти морфологічні структури), а при дослідженні мікропрепаратів характеризувати їх з використанням гістологічної номенклатури. Мета: розкрити методичні підходи до засвоєння майбутніми педіатрами теми «Шкіра та її похідні» при вивченні дисципліни «гістологія, цитологія та ембріологія з особливостями дитячого віку». Методи: аналіз, узагальнення та систематизація відомостей науково-методичної роботи. Для отримання студентами-педіатрами знань щодо вікових особливостей будови клітин, тканин, органів і систем дитячого організму, гістофізіології структур в різні періоди онтогенезу, необхідно, в першу чергу, знати гістологічну будову структур організму дорослої людини. Знання будови гістологічних структур дитячого організму потрібні лікарю-педіатру для оцінки конкретних станів дитини, адже кожному віку відповідають певні морфологічні та функціональні особливості тканин та органів. Знання термінів розвитку структур та форм їх перебудови необхідні для вирішення в конкретних випадках: чи дані зміни є проявами відхилень від норми, які потрібно виправляти; чи вони є результатомнезавершеного розвитку функціональної системи дитини. Використання сучасних методичних підходів до вивчення теми «Шкіра та її похідні» сприяє отриманню здобувачами освіти якісних знань щодо особливостей будови шкіри в різні вікові періоди, які будуть використані майбутніми педіатрами для встановлення діагнозів, вибору оптимальних методів лікування, профілактики шкірних захворювань та визначення видів догляду за шкірою дітей.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Лисаченко, О. Д.
Шепітько, В. І.
Борута, Н. В.
Пелипенко, Л. Б.
Стецук, Є. В.
Рудь, М. В.
Волошина, О. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.


   
    Проблеми дистанційного викладання хірургічної дисципліни серед україномовних та англомовних студентів в умовах пандемії COVID-19 / Я. В. Кулачек [та ін.] // Буков. мед. вісник. - 2020. - Том 24, N 4. - С. 129-134


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (обучение)
КАРАНТИННЫЕ МЕРОПРИЯТИЯ -- QUARANTINE
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
Дод.точки доступу:
Кулачек, Я. В.
Іфтодій, А. Г.
Козловська, І. М.
Кулачек, В. Т.
Руснак, І. Т.
Андрійчук, Д. Р.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.


    Нічий, В.
    Про зміни викладання іншомовної культури в українських вузах / В. Нічий // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2022. - № 1. - С. 113-116. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

7.


    Роговий, Ю.
    Аналіз ролі усвідомленості процесу харчування в поліпшенні викладання та засвоєння фундаментальних теоретичних та клінічних дисциплін / Ю. Роговий, В. Білоокий, Ю. Білоока // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2020. - № 4. - С. 96-98. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
Анотація: Мета дослідження. У статті зосереджено увагу на ролі усвідомлення процесу харчування в поліпшенні викладання фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін. Специфікою теми є аналітичний підхід до застосування методу дослідження - описового зіставлення - для аналізу, синтезу і узагальнення ролі усвідомлення процесу харчування в можливості істотного поліпшення засвоєння провідних теоретичних і клінічних дисциплін з домінуючою напругою таких сфер людської свідомості, як мислення, інтелект. Наукова новизна. Вперше забезпечено впровадження в практику оригінального, новаторського, альтернативного підходу, що показує, що для глибокого розуміння суті учнями хвороби, для формування високопрофесійних компетенцій доцільним є впровадження. Процес усвідомлення прийому їжі для підвищення адаптаційних можливостей, стресостійкості, відновлення механізмів регуляції організму в цілісному навчальному процесі. Висновок. Впровадження в навчальний процес усвідомлення прийому їжі дасть можливість досягти провідних інтересів фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін глибокого пізнання загальних законів розвитку хвороби, передхвороби, забезпечити їх провідну роль у формуванні у студентів основ клінічного мислення і підвищення якості навчального процесу.
Дод.точки доступу:
Білоокий, В.
Білоока, Ю.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

8.


   
    Аналіз ролі уддіяна бандга і наулі крія у поліпшенні викладання та засвоєння фундаментальних теоретичних та клінічних дисциплін / Ю. Роговий [та ін.] // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2020. - № 2. - С. 111-113. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті зосереджено увагу на ролі уддіяна бандга і наулі крия в поліпшенні викладання фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін. Специфікою теми є аналітичний підхід до застосування методу дослідження - описового: зіставлення - для аналізу, синтезу і узагальнення ролі уддіяна бандга і наулі крия в можливості істотного поліпшення засвоєння провідних теоретичних і клінічних дисциплін з домінуючим напругою таких сфер людської свідомості, як мислення, інтелект. Наукова новизна. Вперше забезпечено впровадження в практику оригінального, новаторського, альтернативного підходу, що показує, що для глибокого розуміння суті хвороби, для формування високопрофесійних компетенцій доцільним є впровадження уддіяна бандга і наулі крия для підвищення адаптаційних можливостей, стресостійкості, відновлення механізмів регуляції викладачів і студентів в цілісному навчальному процесі. Висновок. Впровадження в навчальний процес уддіяна бандга і наулі крия дасть можливість досягти провідних інтересів фундаментальних теоретичних і клінічних дисциплін глибокого пізнання загальних законів розвитку хвороби, передхвороби, забезпечити їх провідну роль у формуванні у студентів основ клінічного мислення і підвищення якості навчального процесу.
Дод.точки доступу:
Роговий, Ю.
Білоока, Ю.
Білоокий, В.
Геруш, О.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

9.


   
    Застосування кейс-методу в рамках навчальної дисципліни "Домедична допомога в екстремальних ситуаціях" / Є. Назимок [та ін.] // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини = Актуальные вопросы общественных наук и истории медицины. - 2019. - № 2. - С. 110-114. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Анотація: В статье проанализированы разновидности кейс-технологий, освещены особенности внедрения их в учебный процесс. В статье сделана попытка рассмотреть проблему внедрения интерактивных методов при отсутствии единого подхода в создании кейс-стади, в частности, для “Домедицинской помощи в экстремальных ситуациях”, что предопределяет актуальность данного исследования. Целью исследования является отбор и характеристика методологических требований к формированию кейса в рамках предмета “Домедицинская помощь в экстремальных ситуациях”. Источниковедческая база исследования роздана на основе работы с научными источниками и результатами эмпирического анализа. Представлен пример формирования тематического кейса при изучении учебной дисциплины “Домедицинская помощь в экстремальных ситуациях” в качестве експериментального источника. Методы исследования – экспериментальный, наблюдения, историко-теоретический. Выводы: Кейс-метода заключаются в том, что он позволяет продемонстрировать академическую теорию с точки зрения реальных клинических случаев, заинтересовать студентов в изучении определенной дисциплины, в контексте других предметов, способствует активному усвоению знаний и навыков по сбору, обработке и анализа медицинской информации. При решении тематического исследования студент не только использует полученные знания, но и демонстрирует уровень понимания ситуации. Обучение по кейс-методу помогает студентам приобрести навыки оценки клинической ситуации, анализа решений и принятия решений с учетом данных обстоятельств. На основе обработки научных источников и результатов эмпирического анализа выделены требования к написанию кейсов. Сформирован пример написания кейса-ситуации в рамках предмета “Домедицинская помощь в экстремальных ситуациях”, как эффективного средства повышения качества обучения студентов и профессиональной компетентности преподавателя.
Дод.точки доступу:
Назимок, Є.
Бірюк, І.
Куковська, І.
Циркот, І.
Стефанчук, В.
Мойсюк, В.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

10.


    Biduchak, A.
    Peculiarities of teaching history of medicine to foreign students / A. Biduchak, M. Mandryk-Melnychuk // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини = Актуальные вопросы общественных наук и истории медицины. - 2019. - № 2. - P105-109. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Анотація: Метою роботи є актуальні питання сучасного значення історії медицини в системі вищої медичної освіти та формуванні професійних компетенцій майбутніх медичних працівників. Наукова новизна. Автори виділяють сучасні підходи до викладання історії медицини іноземним студентам, які будуть сприяти найбільш повному формуванню професійного мислення і розвитку їх особистісних якостей. Методологія дослідження. У статті використано описовий метод і метод зіставлення. Результати дослідження. Проаналізовано внутрішньодисциплінарні та міждисциплінарні зв’язки історії медицини, які викладаються у вищій школі, що має значення у формуванні серед іноземних студентів стилю наукового мислення і етики, розширення загальнокультурного і медичного кругозору, завдяки опрацюванню джерел скласти уявлення про медицину як науку, що пройшла складну еволюцію упродовж тисячоліть. Історія медицини як наука, що вивчає розвиток медичної теорії і практики, тісним чином пов'язана з розвитком суспільства, зміною суспільно-економічних формацій, історією культури народів. Вивчаючи минуле медицини, ми можемо оцінити досягнення сучасної медицини і простежити перспективи її розвитку. Знання історії медицини має велике значення для формування світогляду майбутнього лікаря, збагачуючи його теоретичними знаннями, умінням аналізувати події, що відбуваються, виховання почуття гуманізму та патріотизму. Висновки. У науковому дослідженні розглянуто проблемні питання вивчення історії медицини іноземними студентами. Зокрема, акцентовано увагу на тому, що найбільші труднощі студенти-іноземці відчувають через вплив численних факторів: географічні, економічні, національні, релігійні тощо.
Дод.точки доступу:
Mandryk-Melnychuk, M.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)