Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148913

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (35)Методичні рекомендації. Брошури (3)Матеріали конференцій (15)Раритетні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 112
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Структура та характеристика першого модуля освітнього компонента «Індивідуальна наукова робота» освітньо-професійної програми «Медицина» / О. Є. Акімов [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2024. - Т. 24, № 2. - С. 231-235 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (тенденции)
Анотація: Відсоток навичок, вмінь та здібностей наукового методу пізнання дійсності (як системи принципів, правил, норм, прийомів отримання та систематизації нових знань про об’єктивну й суб’єктивну реальність), які необхідно використовувати здобувачу освіти підчас навчання в вищих навчальних закладах освіти можна вважати наукоємністю освітнього процесу. Висока наукоємність освітнього процесу є однією із необхідних умов для отримання здобувачами освіти певної галузі знань (спеціальності) освітніх послуг належної якості. Кафедра патофізіології Полтавського державного медичного університету проводить активну дослідницьку діяльність не лише в напрямку фундаментальних медичних та доклінічних досліджень, проте також проводить активну науково-методичну роботу щодо вдосконалення освітнього процесу на кафедрі та в університеті в цілому. Розроблений співробітниками кафедри освітній компонент «Індивідуальна наукова робота» освітньо-професійної програми «Медицина» сприяє покращенню якості освіти за рахунок збільшення наукоємності освітнього процесу. Метою даної роботи було проаналізувати та охарактеризувати структуру першого модуля освітнього компоненту «Індивідуальна наукова робота» освітньо-професійної програми «Медицина». При підготовці рукопису статті автори використовували наступні загальнонаукові теоретичні методи дослідження: аналіз, синтез, співставлення концепцій, абстрагування та узагальнення. Модуль №1 «Моделювання типових патологічних процесів в різних органах та системах» освітнього компоненту «Індивідуальна наукова робота» розрахований на 120 годин та передбачає наступний розподіл годин: 8 лекційних години, 32 години практичних занять та 80 годин на самостійне опрацювання тем модуля. Тематичний план передбачає вивчення наступних тем: 1. Моделювання запальних процесів в різних органах; 2. Моделювання порушень в клітинному циклі (гіпо-, гіпербіотичні процеси); 3. Моделювання системних порушень метаболізму; 4. Моделювання функціональних порушень різних органів та систем. Кінцевим результатом вивчення модуля №1 «Моделювання типових патологічних процесів в різних органах та системах» освітнього компоненту «Індивідуальна наукова робота» є вибір здобувачем освіти теми та обрання експериментальної моделі, що дасть змогу реалізувати тему дослідження. Структура та зміст першого модуля освітнього компоненту «Індивідуальна наукова робота» освітньо-професійної програми «Медицина», розробленого кафедрою патофізіології Полтавського державного медичного університету відповідає вимогам сучасної вищої медичної школи. Вивчення та його першого модуля освітнього компоненту «Індивідуальна наукова робота» сприятиме покращенню якості освіти здобувачів, що навчаються за освітньо-професійною програмою «Медицина».
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Акімов, О. Є.
Міщенко, А. В.
Соловйова, Н. В.
Назаренко, С. М.
Костенко, В. О.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.


    Лобань, Г. А.
    Проблемні питання наставництва науковими дослідженнями здобувачів вищої освіти / Г. А. Лобань, М. О. Фаустова, Ю. В. Чумак // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2024. - Т. 24, № 1. - С. 185-188 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (обучение)
НАСТАВНИКИ -- MENTORS
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
Анотація: В Україні залучення здобувачів вищої освіти до наукових досліджень здійснюється переважно через роботу студентських наукових груп. Проте, у частини викладачів виникають проблеми з наставництвом студентських наукових проектів. Метою роботи було висвітлення деяких проблемних аспектів наставництва науковими дослідженнями здобувачів вищої освіти на основі досвіду іноземних і вітчизняних університетських викладачів-науковців. Для пошуку інформації використані літературні джерела бази даних PubMed і Google Scholar . Пошук проводився за ключовими словами, аналізувались статті із світової та вітчизняної медичної освітньої літератури за досліджуваною темою. Науковці рекомендують раннє залучення студентів до наукових досліджень у лабораторіях та їх участь у програмах, що базуються на дослідженнях, а саме «на основі відкриттів», «на основі проектів» і «на основі запитів», створених за моделлю реальної світової наукової практики. Такі варіанти надають уявлення про науку, забезпечують структуровану підтримку та лабораторний досвід для всіх студентів. Матеріально-технічні проблеми, недостатня мотивація викладачів приділяти багато часу здобувачам освіти, залишаються перешкодами для широкого впровадження науково-дослідницьких програм в університетах. Для успішного виконання студентського наукового дослідження необхідна мотивація студентів брати на себе відповідальність за свою роботу. Матеріально-технічне забезпечення лабораторій кафедр для забезпечення роботи студентських наукових груп також залишаються проблемою. Наукові наставники повинні мати достатню педагогічну підготовку щодо того, як бути посередником у дослідницьких групах. Зусилля наставників повинні бути спрямовані на заохочення здобувачів освіти брати участь у дослідницькій діяльності шляхом покращення їх обізнаності і створенні таких можливостей.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Фаустова, М. О.
Чумак, Ю. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.


   
    Доцільність включення індивідуальної наукової роботи в якості обов’язкового компонента до освітньо-професійної програми «Медицина» / О. Є. Акімов [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2024. - Т. 24, № 1. - С. 168-172 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
ОТЧЕТ О НАУЧНО-ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКОЙ РАБОТЕ -- RESEARCH REPORT
Анотація: Серед завдань «Концепції сталого розвитку» варто виділити 3 та 4 завдання: «Міцне здоров'я та благополуччя» (Good health and well-being) та «Якісна освіта» (Quality education). Таким чином підготовка здобувачів освіти за освітньо-професійною програмою «Медицина» в Полтавському державному медичному університеті відповідає двом завданням із «Концепції сталого розвитку». Сучасні фахівці медичного профілю перебувають в умовах необхідності використання у своїй професійній діяльності наукового підходу та елементів критичного мислення. На даному етапі освітньо-професійна програма «Медицина», що передбачає підготовку здобувачів освіти в Полтавському державному медичному університеті не має в своєму складі освітніх компонент, які надають здобувачам освіти компетенції, пов’язані із науковою діяльністю (наукове письмо, критичний аналіз літературних джерел, методи проведення наукових досліджень). Метою даної роботи є обгрунтування доцільності включення в освітньо-професійну програму «Медицина» в Полтавському державному медичному університеті обов’язкового компоненту «Наукова підготовка» розробленого на базі обов’язкового компоненту «Патофізіологія». В статті використані загальнонаукові теоретичні методи дослідження такі як: аналіз, синтез, співставлення концепцій, абстрагування та узагальнення. Нами пропонується наступна структура обов’язкового компоненту «Наукова підготовка», який складається з наступних модулів: Модуль 1 «Моделювання типових патологічних процесів в різних органах та системах», Модуль 2 «Методи дослідження патологічних змін у органах та системах», Модуль 3 «Принципи патогенетичної корекції типових патологічних процесів» та Модуль 4 «Методичний підхід до аналізу отриманих експериментальних результатів». Сумарна кількість кредитів, що передбачається на вивчення обов’язкового компоненту «Наукова підготовка» складає 16 кредитів відповідно до Європейської кредитно-трансферної системи. Приблизно 2/3 годин, що передбачені на вивчення обов’язкового компоненту «Наукова підготовка» планується відвести на самостійну роботу здобувачів вищої освіти. Така кількість годин на самостійну роботу аргументується необхідністю написання індивідуальної наукової роботи, яка є аналогом дипломної магістерської роботи в інших спеціальностях. Модернізація освітньо-професійної програми «Медицина» шляхом включення обов’язкового компоненту «Наукова підготовка» є перспективним засобом покращення якості освіти для здобувачів освіти ІІ (магістерського) рівня, що навчаються за спеціальністю 222 «Медицина».
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Акімов, О. Є.
Міщенко, А. В.
Соловйова, Н. В.
Назаренко, С. М.
Заколодна, О. Е
Костенко, В. О.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.


   
    Актуальний погляд на проблему повторного протезування / А. М. Рамусь [и др.] // Укр. стоматол. альманах = Ukrainian Dental Almanac : науково-практичний фаховий журнал. - 2023. - № 4. - С. 54-59 . - ISSN 2409-0255


MeSH-~главная:
ЗУБНОЕ ПРОТЕЗИРОВАНИЕ -- DENTAL PROSTHESIS
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
ОБЗОР ЛИТЕРАТУРЫ КАК ТЕМА -- REVIEW LITERATURE AS TOPIC
Анотація: Представлене дослідження висвітлює актуальність проблеми повторного протезування за результатами аналізу наукової літератури. Враховуючи те, що забезпечення високого рівня стоматологічного здоров'я є основною метою ортопедичного лікування, питання перепротезування стає вкрай важливим аспектом як для пацієнтів, так і для лікарів. У цьому контексті вкрай важливою є проблема всеохоплюючого моніторингу стану зубощелепної системи та можливі заходи профілактики ускладнень при користуванні зубними протезами. Основною метою дослідження є визначення сучасних наукових тенденцій за результатами аналізу літературних даних, з використанням семантичних можливостей пошукової бази Google. Виходячи з цього, було сформульовано основні завдання, а саме: визначення обсягу наукової інформації в Інтернеті, оцінка впливу зміни пошукових запитів на якість інформації і виділення найбільш актуальних літературних джерел для подальшого аналізу та узагальнення інформації. У статті висвітлюється методологія пошуку і аналізу наукової інформації за темою, що торкається питань повторного ортопедичного лікування. Алгоритм дослідження передбачав створення різних пошукових запитів, включаючи україномовні та англійські варіанти, а також використання абревіатури "PDF" і слова "стаття/article" для покращення результатів пошуку. Автори вивчали кількісні та якісні зміни за результатами пошуку та визначали найбільш ефективні підходи до семантичного пошуку. Одержані результати демонструють неоднорідність впливу різних варіантів побудови семантичних словосполучень, що залишається характерною як в україномовному так і в англомовному сегментах. Пошукові результати доводять значну актуальність даної теми, оскільки була виявлена значна кількість результатів, що максимально відповідають заданій тематиці. Зміна ключових словосполучень шляхом додавання абревіатури PDF або слова "стаття", впливає на кількість знайдених результатів, хоча ці зміни не завжди передбачувані. Важливо відзначити, що результати пошуку в англомовному сегменті переважають не лише кількісно, але й мають вищу якість виявлених літературних джерел, що робить саме англомовні джерела найбільш корисними з точки зору поставленої мети.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Рамусь, А.М.
Король, Д.М.
Рамусь, М.О.
Курило, В. О.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.


   
    Student scientific group: a path to improve professional skills of future physicians / Z. О. Shaienko [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2023. - Т. 23, № 4. - С. 266-269 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
СТУДЕНЧЕСКИЕ СООБЩЕСТВА -- COLLEGE FRATERNITIES AND SORORITIES (тенденции)
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (тенденции)
ЭНДОКРИНОЛОГИЯ -- ENDOCRINOLOGY (кадры)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Закінчуючи вищий навчальний заклад, майбутній лікар-спеціаліст повинен мати високу конкурентоспроможність на ринку праці. Першою формою організації наукової роботи здобувачів вищої освіти є студентський науковий гурток, який створюється для поглибленого вивчення наукових дисциплін, оволодіння необхідними навичками для продовження самостійної науково-дослідної роботи. Осередки гуртка створюються на базі вищих навчальних закладів різних рівнів. Робота даних організацій спирається на сталі організаційні принципи. У студентському науковому товаристві працюють ті здобувачі вищої освіти, які мають здібності та мотивацію для підвищення своєї лікарської майстерності, розвитку своїх організаторських талантів. Цілеспрямоване залучення здобувачів вищої освіти до поглибленого вивчення теоретичного матеріалу, відпрацювання практичних навичок, а також їх активної участі в науково-дослідній роботі сприяє формуванню особистості фахівця та науковця. Наразі залишається багато організаційних проблем. Метою даної роботи є обговорення окремих питань організації та перспективи роботи студентського наукового гуртка у вищих навчальних закладах. Проаналізовано досвід роботи та відповідну документацію. Враховуючи результати аналізу, були зроблені певні висновки: участь здобувачів вищої освіти у студентському науковому гуртку сприяє кращому засвоєнню дисципліни, збільшує коло спілкування, допомагає обрати майбутній фах. Гуртківці виховують у собі відповідальність, вміння якісно та доступно подати матеріал, відстоювати свою думку, позицію. Спілкування зі співробітниками кафедри - досвідченими науковцями збільшує коло академічного спілкування. Підвищення ефективності роботи потребує різноманітних форм проведення засідань студентського наукового гуртка та врахування інтересів здобувачів вищої освіти.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Shaienko, Z. О.
Muravlova, О. V.
Pikul, K. V.
Dvornyk, І. L.
Lihonenko, О. V.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.


   
    Аналіз факторів мотивації до навчальної та наукової роботи серед студентів під час війни / Т. В. Мамонтова [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2023. - Т. 23, № 3. - С. 164-168 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
ВОЙНА -- WAR
Анотація: Російське вторгнення в Україну 24 лютого 2022 року зруйнувало можливість для молодого покоління країни реалізувати потребу у освіті та науці за рахунок руйнування закладів вищої освіти, відсутності реактивів, обладнання, електроенергії та погіршення комунікації між студентами та науковими керівниками, які змушені використовувати дистанційні технології для організації навчального і наукового процесу. Мета - аналіз факторів мотивації до навчальної та наукової роботи серед студентів під час війни. Матеріали і методи. У перехресному дослідженні взяли участь 75 респондентів, які навчалися у вищих навчальних закладах України на момент 24 лютого 2022 року у період з вересня по жовтень 2022 року. Результати. Від початку війни в Україні скорочення часу на навчальний процес відзначили 36% респондентів, на наукову роботу - 18,67% респондентів. Аналіз залучення респондентів до наукової роботи під час навчання у ЗВО показав, що 67% осіб вважають студентську наукову роботу важливою складовою освітнього простору. До війни найбільш пріоритетними факторами мотивації дівчат було соціальне схвалення від родини або друзів та отримання винагород та заохочень. Серед хлопців, в свою чергу, було важко визначити найбільш вагомий фактор мотивації, яким, з невеликим відривом, стали соціальне схвалення від родини або друзів та отримання інтересу і задоволення від процесу. З початком війни основними мотивуючими факторами серед дівчат залишились цікавість до науки та визнання цінності досягнутого результату, тоді як серед юнаків відзначалась втрата кордонів між пріоритетами в мотивації до науки. Висновки. Війна суттєво вплинула на переосмислення ставлення до наукової роботи та негативно відзначилась на мотивації до неї серед студентів, визначено скорочення середньої кількості часу, виділеного на реалізацію наукового проекту студентами. Це дослідження може допомогти нам визначити стратегію посилення мотивація та залучення молоді до наукової роботи та покращення якості освіти під час навчання в університетах під час війни.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Мамонтова, Т. В.
Мягкохліб, А. А.
Міщенко, І. В.
Донченко, В. І.
Мамонтова, В. Д.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.


   
    Вже рік без неї... Матюха Лариса Федорівна (09.12.1956–25.10.2021) : пам'яті професора, доктора медичних наук, завідувачки кафедри сімейної медицини та амбулаторно-поліклінічної допомоги Національного університету охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика / О. Є. Коваленко [та ін.] // Сімейна медицина. - 2022. - № 3. - С. 78-80


MeSH-~главная:
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (законодательство и юриспруденция, кадры, организация и управление, тенденции, экономика)
ПЕРВАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- FIRST AID (использование, методы, оборудование, тенденции, экономика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (использование, организация и управление, снабжение и распределение, стандарты, статистика)
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (законодательство и юриспруденция, оборудование, организация и управление, тенденции, экономика)
Дод.точки доступу:
Коваленко, О. Є.
Титова, Т. А.
Процюк, О. В.
Клименко, Л. В.
Матюха, Лариса Фёдоровна (Профессор, доктор медицинских наук, заведующая кафедры семейной медицины и амбулаторно-поликлинической помощи Национального университета охраны здоровья Украины имени П. Л. Шупика ; семейный врач ; 09.12.1956-25.10.2021)

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.


    Ляховська, А. В.
    Роль наукових досліджень у навчанні студентів-стоматологів / А. В. Ляховська // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2023. - Т. 23, № 2 ч.2. - С. 99-103 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
ОТЧЕТ О НАУЧНО-ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКОЙ РАБОТЕ -- RESEARCH REPORT
Анотація: На сьогоднішній час кількість наукових досліджень, які пов’язані із здоров’ям населення, є доволі значною і вона постійно зростає. Дослідження стають більш міждисциплінарними, об’єднують наукові спрямування теоретичних і клінічних кафедр. Дослідницька кар’єра лікаря може розвиватися на кількох етапах здобуття освіти. Початкові наукові інтереси можуть бути сформовані на довузівському рівні, а потім, при виникненні зацікавленості, у стінах закладу вищої освіти під час навчання і проведення медичних досліджень. Студенти, які мають змогу проводити наукові дослідження під час навчання в університетах, більш охоче здобудуть ступінь PhD (доктора філософії) і продовжують наукову кар’єру. У сучасній медицині стоматологія – це та професія, яка базується на міцному науковому фундаменті і для того щоб залишатися життєздатною та сучасною, вона потребує створення нових знань. І це має стати невід’ємною компонентою стоматологічної освіти та безперервної клінічної практики. Здобувачі освіти, які планують присвятити своє життя стоматології, повинні знати про передові здобутки наукових досліджень, та бути в курсі сучасних знань і розробок у стоматології. На сьогоднішній день, основним інструментом, який використовується для створення нових знань, є наукові дослідження. Сучасна стоматологія в значній мірі покладається на фундаментальні, теоретичні та клінічні дослідження, щоб надати практикуючим лікарям нові методи ранньої діагностики, лікування і профілактики. На сьогодні, у закладах вищої медичної освіти більшість студентів проводять наукові дослідження у студентських наукових групах відповідних кафедр. Важливо відмітити те, що під час занять у наукових групах здобувачі освіти активно працюють з пацієнтами, приймають участь у лікарських маніпуляціях, оперативних втручаннях для розширення своїх клінічних знань і практичних навичок. Значна частина студентів під час роботи у студентських наукових групах кафедр приймає участь у наукових проектах, виконанні науково-дослідних робіт кафедр. Результатом такої роботи є публікація наукових робіт, тез та статей, виступи на наукових конференціях студентів та молодих вчених. Важливим є те, що це поглиблює розуміння та оцінку майбутніх лікарів до професії стоматолога, а практикуючий лікар краще здатний критично оцінювати та застосовувати нові знання в стоматологічній практиці.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.


    Мамонтова, Т. В.
    Формування засад розвитку творчих наукових можливостей серед студентів у малих групах / Т. В. Мамонтова // Проблеми екології та медицини : науково-практичний журнал. - 2022. - Т. 26, № 5/6. - С. 41-46


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СОЦИАЛЬНОЕ ВОСПРИЯТИЕ, ГРУППОВОЕ ОБУЧЕНИЕ -- SENSITIVITY TRAINING GROUPS
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
СОЦИАЛЬНОЕ ВОСПРИЯТИЕ, ГРУППОВОЕ ОБУЧЕНИЕ -- SENSITIVITY TRAINING GROUPS
Анотація: Залучення студентів до наукової діяльності під час навчання в медичних університетах сприяє формуванню академічної позиції, закладає основи доказової медицини для подальшої реалізації у майбутній професійній діяльності. Проте, спроби залучення студентів до наукової роботи під час навчання зустрічають труднощі, а саме відсутність можливості реалізації відразу для всіх студентів одночасно, особливо на початкових етапах медичної підготовки. Тому, розробка шляхів активізації молоді до повномасштабної участі та отримання наукового досвіду є перспективним напрямком вищої медичної освіти. Нами запропоновано п’ять порад з організації наукової роботи. Перше, надайте студентам можливість отримати практичний досвід, залучивши їх до кожного етапу. Активна участь покращить оволодіння знаннями, навичками, підтримає інтерес до проекту. Друге, сформуйте малі групи студентів, залучених до проекту для ефективного отримання даних. Спільна дослідницька діяльність передбачає кооперацію кожної особи у команді, будуванні діалогу та спільної генерації ідей, ефективну реалізацію персональних знань, креативності, логіки мислення та соціальних навичок. Третє, запросіть на роль керівника «надихаючих» дослідників. Ефективне наставництво є ключем до успішного дослідницького досвіду студентів. Четверте, створіть спільноту та заохочуйте дискусію в межах групи. Формування соціально-емоційних зв’язків зі студентами-дослідниками своєї команди, регулярні зустрічі дозволять повноцінно набути досвіду, отримати інформацію про всі сторони наукового проекту. П’яте, заохочуйте та спрямовуйте студентів до поширення результатів власного дослідження, підтримуючи їх у написанні професійної наукової роботи та усної доповіді. Об’єднані зусилля викладачів та студентів сприятимуть отриманню справжнього індивідуального автентичного дослідницького досвіду та посиленню мотивації студентів до науки, що є першим кроком до вибору у майбутньому академічної медичної кар’єри, і тим самим закладає передумови до прогресивного розвитку вітчизняної науки.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.


    Муравльова, О. В.
    Науково-дослідна робота студентів: перспективи взаємодії клінічних кафедр / О. В. Муравльова, І. Л. Дворник, І. Ю. Литовченко // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2022. - Т. 22, № 3/4. - С. 190-194 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (обучение)
МЕЖДИСЦИПЛИНАРНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- INTERDISCIPLINARY STUDIES
ДАННЫХ СБОР -- DATA COLLECTION
ГОСПИТАЛИЗИРОВАННЫЕ БОЛЬНЫЕ -- INPATIENTS
ЭНДОКРИНОЛОГИЯ -- ENDOCRINOLOGY
Анотація: Науково-дослідна робота забезпечує формування у здобувачів вищої освіти наукового світогляду, особистісного зростання, надає досвід та навички дослідницької роботи. В рамках співпраці кафедр медичного та стоматологічного факультетів Полтавського державного медичного університету під керівництвом викладачів була проведена дослідницька робота на тему: «Психологічне дослідження пацієнтів, хворих на цукровий діабет». Були проведені обстеження основної групи в кількості 50 осіб. Пацієнти знаходились на стаціонарному лікуванні в ендокринологічному відділенні КП «Полтавська обласна клінічна лікарня ім. М.В. Скліфосовського ПОР», з цукровим діабетом 1 та 2 типу. Клінічне обстеження основної групи включало в себе суб’єктивне (скарги, анамнез хвороби, анамнез життя) та об’єктивне (загальний огляд, status localis) дослідження. Контрольну групу склали здобувачі вищої освіти - 50 респондентів. Кожній групі була запропонована анкета, яка включала в себе запитання з Мінесотського багатопрофільного особистого опитувальника за Дж.Тейлор (1953). Респондентам пропонували швидко, не замислюючись над відповіддю, відповісти на 50 запитань – «так» чи «ні». Кожна відповідь, що співпадала з ключем опитувальника, оцінювалась в один бал. Сумарна оцінка загальної тривожності складалась з соматичної, соціальної та нейрогенної напруги і оцінювалась за декількома рівнями тривожності – від низького до дуже високого. Інтенсивне залучення здобувачів вищої освіти до науково – дослідної роботи позитивно впливає на формування у них навичок самостійної роботи з пацієнтами, набуття професійної компетентності в цілому. Застосування елементів дослідної роботи у навчально-методичному процесі клінічних кафедр університету підвищує ефективність навчання. Це стимулює майбутніх лікарів до набуття нових знань та навичок, а також сприяє підвищенню професійного рівня науково-педагогічних працівників, що дозволяє досягати якісної освіти.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Дворник, І.Л.
Литовченко, І.Ю.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)