Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148913

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (18)Методичні рекомендації. Брошури (2)Матеріали конференцій (1)Краєзнавство Полтавщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
1.


    Пугач, А. М.
    Прихильність медичних працівників до вакцинації / А. М. Пугач, А. В. Бондаренко // Укр. мед. часопис. - 2023. - N 3. - С. 104-107


MeSH-~главная:
ВАКЦИНАЦИЯ -- VACCINATION (психология)
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF
Дод.точки доступу:
Бондаренко, А. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.


    Заїка, Володимир.
    Професійне вигорання працівників у медичній установі. Від ознак до рекомендацій / В. Заїка // ДентАрт. - 2022. - N 4. - С. 66-69


MeSH-~главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL (диагностика, профилактика и контроль, этиология)
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.


   
    Клінічне мислення як важливий елемент ефективної професійної діяльності майбутнього медичного працівника / В. В. Бобух [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 1(168). - С. 235-239 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF (обучение)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (методы, тенденции)
Анотація: На сьогодні, підготовка висококваліфікованих медичних працівників залишається однією з найважливіших завдань системи охорони здоров’я України. Мова йде не лише про лікарів, а й про фахових молодших бакалаврів, зокрема сестер медичних, які повинні не лише виконувати маніпуляції під керівництвом лікаря, а й володіти достатнім рівнем знань, фахових умінь та практичних навичок для можливості приймати самостійні рішення у межах їхньої компетенції. Важливим елементом цього є клінічне мислення, що належить до найбільш загальних, базисних та вихідних понять медицини, на основі яких, власне, і будується медична наука і в результаті реалізується професійна діяльність медичних працівників. Існує низка визначень даного поняття, що характеризують його як окремий тип професійного мислення, яке властиве працівникам охорони здоров’я та базується на поєднанні отриманих теоретичних знань, практичних навичок та застосуванні власного досвіду при піклуванні про збереження здоров’я пацієнтів. Таким чином, те, як «думають» медичні працівники, коли вони стикаються з клінічною проблемною ситуацією є важливим елементом ефективної клінічної діяльності. Перші засади клінічного мислення починають формуватися вже на початкових етапах навчання в закладі фахової передвищої освіти при вивчанні загальних медичних дисциплін, що в подальшому є підґрунтям для вивчення професійних медсестринських дисциплін. На практичних заняттях широко застосовуються різноманітні сучасні методики навчання. До них належать метод кейсів, метод ділової гри, метод «мозкового штурму», а також використання ситуаційних завдань. Поєднання різних елементів даних методик сприяє не лише формуванню клінічного мислення, а й має безпосередній вплив як на творче так і на критичне мислення, які є складовими частинами професійного мислення, яке притаманне медичним працівникам. Кожен фахівець, здобувши достатній рівень теоретичної та практичної підготовки повинен вміти застосовувати свої знання в певній професійній ніші. Поєднання у медичних сестер елементів критичного, творчого та клінічного мислення є важливим елементом ефективної клінічної діяльності. Формування цих складових професійного мислення ще у процесі здобуття фахової передвищої освіти готує майбутніх працівників системи охорони здоров’я до ефективного та висококваліфікованого виконання їхніх професійних обов’язків у майбутньому.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Бобух, В. В.
Андрейко, С. С.
Біланова, Л. П.
Білаш, В. П.
Олійніченко, Я. О.
Школьна, О. В.
Білаш, С. М.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.


   
    Clinical thinking аs an important element of effective professional activity of the future medical worker / V. V. Bobukh [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 1(168). - С. 233-235 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF (обучение)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (методы, тенденции)
Анотація: На сьогодні, підготовка висококваліфікованих медичних працівників залишається однією з найважливіших завдань системи охорони здоров’я України. Мова йде не лише про лікарів, а й про фахових молодших бакалаврів, зокрема сестер медичних, які повинні не лише виконувати маніпуляції під керівництвом лікаря, а й володіти достатнім рівнем знань, фахових умінь та практичних навичок для можливості приймати самостійні рішення у межах їхньої компетенції. Важливим елементом цього є клінічне мислення, що належить до найбільш загальних, базисних та вихідних понять медицини, на основі яких, власне, і будується медична наука і в результаті реалізується професійна діяльність медичних працівників. Існує низка визначень даного поняття, що характеризують його як окремий тип професійного мислення, яке властиве працівникам охорони здоров’я та базується на поєднанні отриманих теоретичних знань, практичних навичок та застосуванні власного досвіду при піклуванні про збереження здоров’я пацієнтів. Таким чином, те, як «думають» медичні працівники, коли вони стикаються з клінічною проблемною ситуацією є важливим елементом ефективної клінічної діяльності. Перші засади клінічного мислення починають формуватися вже на початкових етапах навчання в закладі фахової передвищої освіти при вивчанні загальних медичних дисциплін, що в подальшому є підґрунтям для вивчення професійних медсестринських дисциплін. На практичних заняттях широко застосовуються різноманітні сучасні методики навчання. До них належать метод кейсів, метод ділової гри, метод «мозкового штурму», а також використання ситуаційних завдань. Поєднання різних елементів даних методик сприяє не лише формуванню клінічного мислення, а й має безпосередній вплив як на творче так і на критичне мислення, які є складовими частинами професійного мислення, яке притаманне медичним працівникам. Кожен фахівець, здобувши достатній рівень теоретичної та практичної підготовки повинен вміти застосовувати свої знання в певній професійній ніші. Поєднання у медичних сестер елементів критичного, творчого та клінічного мислення є важливим елементом ефективної клінічної діяльності. Формування цих складових професійного мислення ще у процесі здобуття фахової передвищої освіти готує майбутніх працівників системи охорони здоров’я до ефективного та висококваліфікованого виконання їхніх професійних обов’язків у майбутньому.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Bobukh, V. V.
Andreiko, S. S.
Bilanova, L. P.
Bilash, V. P.
Oliinichenko, Ya. O.
Shkolna, O. V.
Bilash, S. M.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.


   
    Medical-psychological aspects of professional deformation of personality development among emergency medical staff / O. S. Lalymenko [et al.] // Запоріз. мед. журн. - 2022. - Т. 24, N 1. - P61-69


MeSH-~главная:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL (диагностика, лекарственная терапия, патология, этиология)
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL (осложнения, психология, этиология)
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (психология)
Анотація: Мета роботи – вивчення специфіки формування професійного вигоряння, враховуючи взаємозв’язки між рівнями професійного вигоряння та індивідуально-типологічними особливостями особистості працівників екстреної медичної допомоги. Матеріали та методи. Здійснили медико-психологічне опитування 120 працівників КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф», м. Харків (Україна). Репрезентативна вибірка включала 85 респондентів – працівників екстреної медичної допомоги: 28 чоловіків і 57 жінок віком від 20 до 78 років, середній вік – 40,78 ± 13,43 року. Рівні професійного вигоряння визначили за опитувальником Maslach Burnout Inventory – General Survey (MBI-GS), застосували класифікацію ризику професійного вигоряння за R. Kalimo, з’ясували тригери стресу та причини, що його провокують, за опитувальником Differential Stress Inventar (DSI). Статистичне опрацювання даних здійснили за допомогою програми IBM SPSS 26.0 та Віденської системи тестування (Vienna Tests System). Результати. У працівників швидкої допомоги спостерігали суттєві явища професійного вигоряння. Високий рівень емоційного виснаження найбільш виражений у 57,1 % респондентів віком 30–40 років і 42,0 % осіб віком понад 40 років; середній рівень цього показника мали 1/3 респондентів віком до 29 років. Явища деперсоналізації на високому рівні найбільше виражені у 40,9 % та 42,9 % респондентів віком до 29 років та 30–40 років відповідно; середній рівень деперсоналізації мали 33,3 % опитаних віком 30–40 і більше ніж 40 років. Найвищий рівень редукції особистих досягнень виявили у 85,7 % осіб віком понад 40 років, середній рівень мали 28,6 % працівників віком 30–40 років. За класифікацією R. Kalimo et al., ризик вигоряння мали 9,1 % працівників швидкої допомоги віком до 29 років і 3,0 % осіб віком більше ніж 40 років. Окремі симптоми вигоряння майже з однаковою частотою виявляли в усіх вікових групах, але найбільші прояви мали 71,4 % респондентів віком 30–40 років. Згідно з опитувальником DSI, 13,6 % і 11,9 % респондентів віком до 29 років і понад 40 років відповідно мали дуже напружений тип реагування на стресові фактори в умовах високого професійного навантаження з невдалими спробами подолання проблемних ситуацій. Низький рівень стійкості до стресу з вдалими копінг-стратегіями в умовах низького навантаження більше виражений у 14,3 % працівників швидкої допомоги віком понад 40 років і у 9,1 % опитаних віком до 29 років. Висновки. Високі рівні вигоряння за шкалою «емоційне виснаження» за MBI-GS мали більше ніж 50 % працівників швидкої допомоги віком 30–40 років, явища деперсоналізації найбільше виражені в осіб віком до 29 і 30–40 років, а високий рівень «редукції особистих досягнень» однаково сильно виражений у всіх вікових групах, але більшою мірою в респондентів віком понад 40 років. З-поміж працівників екстреної медичної допомоги в усіх вікових групах 1/4 респондентів належали до дуже напруженого типу та типу з низькою стійкістю до стресу, що характеризуються помірним професійним навантаженням і низькою здатністю до подолання проблемних ситуацій, а також типу з низькою стійкістю до стресу із низькими професійними вимогами, але вдалими копінг-стратегіями, що формує підґрунтя для зниження особистісного потенціалу фахівців і прогресування явищ професійного вигоряння.
Дод.точки доступу:
Lalymenko, O. S.
Zavhorodnii, I. V.
Kapustnyk, V. A.
Boeckelmann, I.
Zabashta, V. F.
Stytsenk, M. O.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.


   
    Модифікація, стандартизація та адаптація анкети негативного дитячого досвіду (АСЕ) / О. І. Власова [та ін.] // Офтальмол. журнал. - 2022. - N 1. - С. 63-72


MeSH-~главная:
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF (психология)
ОФТАЛЬМОЛОГИЯ -- OPHTHALMOLOGY (кадры)
Дод.точки доступу:
Власова, О. І.
Родіна, Н. В.
Целікова, Ю. О.
Ворнікова, Л. К.
Тихоненко, Ю. О.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.


    Bulavinova, K.
    Study of the awareness of healthcare workers on organizational aspects of vaccination / K. Bulavinova, O. Detsyk, Z. Tsikhon // Арх. клін. медицини. - 2021. - N 1. - P38-42


MeSH-~главная:
ВАКЦИНАЦИЯ -- VACCINATION
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF (организация и управление)
Дод.точки доступу:
Detsyk, O.
Tsikhon, Z.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.


    Осадчий, О. І.
    День медичного працівника: церемонія вшанування та нагородження лікарів / О. І. Осадчий // Український медичний часопис. - 2021. - № 3. - С. 3-5


MeSH-~главная:
НАГРАДЫ И ПРЕМИИ -- AWARDS AND PRIZES
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.


   
    Оценка профилактической эффективности препаратов рекомбинантного интерферона α-2b у сотрудников скорой помощи, контактирующих с пациентами с COVID-19 / В. П. Вавилова [и др.] // Инфекц. болезни = Infectious diseases : научно-практический журнал Национального научного общества инфекционистов. - 2020. - Т. 18, № 4. - С. 33–41 . - ISSN 1729-9225


MeSH-~главная:
КОРОНАВИРУС -- CORONAVIRUS
ИНФЕКЦИОННОЙ БОЛЕЗНИ ПЕРЕДАЧА ОТ ПАЦИЕНТА МЕДИЦИНСКОМУ РАБОТНИКУ -- INFECTIOUS DISEASE TRANSMISSION, PATIENT-TO-PROFESSIONAL (профилактика и контроль, этика)
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- EMERGENCY MEDICAL SERVICES (кадры)
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF
РИСК КОНТАКТА С БОЛЬНЫМ, ОПОВЕЩЕНИЕ -- DUTY TO WARN (психология)
ПОСТКОНТАКТНАЯ ПРОФИЛАКТИКА -- POST-EXPOSURE PROPHYLAXIS (методы, организация и управление)
ДЕПРЕССИЯ -- DEPRESSION (профилактика и контроль)
ТРЕВОЖНОСТЬ НА ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PERFORMANCE ANXIETY (профилактика и контроль)
МУРАМИДАЗА -- MURAMIDASE
ИНТЕРФЕРОН-АЛЬФА -- INTERFERON-ALPHA (терапевтическое применение)
ИММУНИТЕТ -- IMMUNITY
Анотація: На фоне неблагополучной ситуации по COVID-19 проблема адекватной защиты медицинского персонала при оказании квалифицированной медицинской помощи в эпидемиологических очагах продолжает оставаться актуальной. Медицинский персонал, который постоянно находится в контакте с пациентами, страдающими COVID-19, подвергается серьезной вирусной нагрузке и испытывает риск развития инфекции. В этой связи рациональные профилактические меры для медицинских работников, помимо средств индивидуальной защиты (СИЗ), должны включать назначение лекарственных препаратов, обладающих выраженной противовирусной и иммуномодулирующей активностью. Цель. Оценка профилактической эффективности совместного применения препарата Виферон®, суппозитории ректальные 1 000 000 МЕ, с препаратом Виферон®, мазь 40 000 МЕ/г или гель 36 000 МЕ/г, у сотрудников скорой помощи, контактирующих с пациентами с COVID-19. Пациенты и методы. Группы пациентов составили: 1-я группа (основная) – 100 человек, применявшие СИЗ и Виферон®, суппозитории ректальные (интерферон α-2b) 1 000 000 МЕ перед каждой рабочей сменой (10 смен) + интраназально мазь или гель в течение месяца; 2-я группа (контрольная) – 50 человек, с целью профилактики применявшие СИЗ. Оценку содержания секреторного иммуноглобулина класса A (sIgA) в назальном секрете осуществляли методом радиальной иммунодиффузии по Г.Манчини (1965), изучение активности лизоцима – по методу В.Г.Дорофейчук (1968). Определение реактивной и личностной тревожности проводили по Спилбергеру–Ханину (Spielberger Ch.D., 1973; Ханин Ю.Л., 1976), определение депрессии – по шкале Цунга (Zung W., 1965). Статистический анализ результатов проводился с использованием пакета программ STATISTICA v. 12.0 (StatSoft Inc, США). Результаты. В работе изучена профилактическая эффективность сочетанного применения препарата рекомбинантного интерферона α-2b с антиоксидантами (Виферон®) в лекарственных формах ректальные суппозитории, мазь и гель в различных дозировках у медицинских работников, контактирующих с больными COVID-19. Исследования включали изучение показателей гуморальных факторов местного иммунитета и неспецифической резистентности – sIgA и лизоцима. Кроме того, был проведен комплекс исследований по определению степени психоэмоциональных нарушений у медицинского персонала, контактирующего с пациентами, страдающими COVID-19. Проведенные работы показали высокую эффективность и безопасность применения сочетанных лекарственных форм препарата Виферон® в качестве профилактического средства для медицинских работников, имеющих высокий риск инфицирования COVID-19: показано достоверное увеличение показателей местного иммунитета, отсутствие тяжелых осложнений в подтвержденных случаях заражения коронавирусной инфекцией, улучшение психоэмоционального статуса медперсонала. Заключение. Интерферон α-2b способствует достоверному уменьшению числа ОРВИ, в том числе вызываемой вирусом SARS-CoV-2. Только один сотрудник в основной группе перенес ОРВИ ковидной этиологии. Интерферон α-2b обеспечивает защиту от развития осложненного течения заболевания. Пневмония ковидной этиологии развилась у двух медицинских работников контрольной группы. Отмечается значительное увеличение показателей местного иммунитета слизистых верхних дыхательных путей – лизоцима и sIgA – на фоне терапии интерфероном α-2b. В основной группе улучшается психологическое состояние медицинских работников, снижается ситуативная и личностная тревожность. Препарат Виферон® в сочетанной методике (мазь или гель + ректальные суппозитории) может быть рекомендован к широкому применению у медицинских работников, контактирующих с пациентами, больными COVID-19.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Вавилова, В.П.
Вавилов, А.М.
Перевощикова, Н.К.
Царькова, С. А.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.


   
    Трехмесячные результаты вакцинации медработников моностационара препаратом "Гам-КОВИД-Вак" / К. Г. Шаповалов [и др.] // Иммунология = Immunologiya : научно-практический рецензуемый журнал. - 2021. - Т. 42, № 2. - С. 125-130 . - ISSN 0206-4952. - ISSN 2412-1312


MeSH-~главная:
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF
ВАКЦИНАЦИЯ -- VACCINATION (тенденции)
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
Анотація: Введение. Антитела (Ат) считаются ключевыми иммунными эффекторами, обеспечивающими защиту от патогенных угроз. В то же время природа и продолжительность реакции Ат на инфекцию SARS-CoV-2 точно не определены.Цель - установить изменения уровня Ат к SARS-CoV-2 при иммунизации вакциной "Гам-КОВИД-Вак".Материал и методы. В исследовании приняли участие 30 сотрудников Городской клинической больницы № 1 г. Читы. Медицинским работникам осуществлялась 2-этапная вакцинация против COVID-19 вакциной "Гам-КОВИД-Вак" по стандартной схеме. Уровень Ат оценивали на 17-й день после введения 1-го компонента вакцины, на 17-й и 30-й день после введения 2-го компонента вакцины.Результаты. Обнаружено, что в крови вакцинированных уровень IgM-Ат к SARS-CoV-2 практически не изменялся на 17-й и 38-й дни после иммунизации 1-м компонентом вакцины (среднее значение КП - 1,616 и 1,75 соответственно). Однако к 30-му дню наблюдалось снижение содержания IgM к SARS-CoV-2 (среднее значение КП - 0,7829). Следует отметить, что на 17-й день после иммунизации был выявлен значительный разброс в его показателях, который нивелировался к 30-му дню.Совсем другая картина наблюдается с уровнем IgG-Ат к SARS-CoV-2. Он существенно возрастал после иммунизации 2-м компонентом и до 30-х суток не изменялся (среднее значение КП - 12,36 и 12,48 на 38-й и на 51-й день соответственно). Необходимо обратить внимание на то, что после иммунизации 1-м компонентом на 17-й день низкий уровень IgG к SARS-CoV-2 (КП - меньше 1) регистрировался у 48 % вакцинированных, а после иммунизации 2-м компонентом - только у 10 % вакцинированных. При этом к 51-му дню после вакцинации уровень сероконверсии составил 100 %. Следует отметить, что у части пациентов содержание IgG к 30-м суткам после иммунизации изменялось по сравнению с 17-м днем.Заключение. Таким образом, наши данные подтверждают, что использование вакцины "Гам-КОВИД-Вак" эффективно и более чем в 90 % случаев приводит к формированию достаточно высокого уровня Ат против SARS-CoV-2.
Дод.точки доступу:
Шаповалов, К. Г.
Степанов, А. В.
Бурдинская, Ж. С.
Шакирьянова, М. В.
Янченко, О. М.

Вільних прим. немає

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)