Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148914

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (164)Методичні рекомендації. Брошури (25)Матеріали конференцій (152)Електронний ресурс (1)Раритетні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 58
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-58 
1.


    Красносельський, М. В.
    100 років Інституту медичної радіології та онкології імені С. П. Григор’єва: історичні події / М. В. Красносельський, Н. О. Артамонова // УРОЖ = Ukrainian Journal of Radiology and Oncology : щоквартальне науково-практичне видання. - 2020. - Т. XXVIII, № 3(on-line). - С. 308-325 . - ISSN 2708-7166. - ISSN 2708-7174


MeSH-~главная:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (история)
РАДИОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- NUCLEAR MEDICINE
Анотація: Актуальність. Історичний огляд діяльності Інституту медичної радіології та онкології імені С. П. Григор’єва є актуальним, оскільки зумовлений потребою систематизації шляхів розвитку установи до сторічного ювілею. З відображенням сукупності уявлень про минуле можна реально оцінити і сприйняття історичних подій, особистостей та явищ. Мета роботи – узагальнити історичні відомості про становлення та розвиток Державної установи «Інститут медичної радіології та онкології імені С. П. Григор’єва Національної академії медичних наук України». Матеріали роботи. Проведено аналіз історичної наукової літератури, рукописів, архівних паперових матеріалів, матеріалів на електронних та інших носіях, що розкривають історичні аспекти становлення рентгенології, радіології та онкології в Україні та, зокрема, Харкові. Результати та їх обговорення. Протягом століття існування інституту науковці кількох поколінь пройшли величезний шлях у створенні і розвитку рентгенології, променевої терапії, променевої діагностики, онкології, радіобіології, радіаційної дозиметрії та ін. Вони першими отримали радій для країни, відкрили онкологічні диспансери, рентгенологічний технікум, розгорнули широку мережу периферійних науково-опорних пунктів (13 рентгенологічних та 26 онкологічних). І сьогодні колектив інституту докладає багато зусиль для подальшого розвитку науки і медицини на користь здоров’я людей. Висновки. Сто років тому з перших кроків розвитку онкології та радіології сформувалася нова наукова школа фахівців, яка зробила великий внесок у становлення кількох найактуальніших медичних дисциплін і продовжує сприяти їх ефективному науково-теоретичному і практичному розвитку.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Артамонова, Н. О.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

2.


   
    115 років Державній установі «Інститут патології хребта та суглобів ім. проф. М. І. Ситенка НАМН України» / М. О. Корж [та ін.] // Ортопедія, травматологія та протезування. - 2022. - № 3/4. - С. 144-147


MeSH-~главная:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (история)
Дод.точки доступу:
Корж, М. О.
Танькут, В. О.
Голубєва, І. В.
Рикун, М. Д.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.


   
    60-летний юбилей основания стоматологического факультета Омского государственного медицинского университета / В. Г. Сунцов [и др.] // Ин-т стоматологии : научно-практический ж-л. - 2017. - № 4. - С. 21-23 . - ISSN 2073-6460


MeSH-~главная:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
Дод.точки доступу:
Сунцов, В.Г.
Дистель, В.А.
Анисимова, И.В.
Ломиашвили, Л. М.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.


   
    Academic history of the disease as the main element of the formation of clinical thinking when studying the educational components "Surgical dentistry" / L. I. Voloshyna [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 4(171). - С. 267-268. - 270 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (кадры)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY (кадры)
ИСТОРИЯ БОЛЕЗНИ -- MEDICAL RECORDS
Анотація: Основне завдання викладачів вищих медичних навчальних закладів – підготовка висококласних конкурентоздатних фахівців. Досягнути поставленої мети можливо за рахунок актуалізації та оптимізації навчального процесу. У медичних університетах якісне навчання не можливе без спілкування здобувачів освіти з пацієнтами. Випускники вищих медичних навчальних закладах, мають бути готові до виконання професійних обов’язків відповідно до стандартів надання медичної допомоги, й стоматологічної, зокрема. При підготовці лікарів з перших днів навчання необхідно формувати та вдосконалювати здібності збирати клінічні відомості, аналізувати їх та систематизувати як нові знання: синдромний та нозологічний діагноз, прогноз для життя та одужання, складання плану лікування з урахування індивідуальних особливостей пацієнта. Формування клінічного мислення, як основної компетентністо-орієнтованої навички, може базуватися на інноваційних освітніх технологіях, формуванні креативного та водночас системного мислення, що дозволить не лише відтворювати отримані знання та навички, але й вирішувати нестандартні клінічні ситуації. Здатність збирати інформацію про пацієнта, аналізувати її, проводити медичну діагностику, планувати лікувальнопрофілактичні заходи традиційно визначають як клінічне мислення. Неаби яку роль у цьому відіграє диференціальна діагностика. Викладач має спрямувати студентів на створення власної гіпотези (діагноз), використовуючи те що їм відомо (суб’єктивне дослідження) й на пошук інформації (об’єктивне обстеження та робота з навчальною та науковою літературою). Слід постійно наголошувати здобувачам освіти, що пацієнт, який є «об’єктом» дослідження, має біологічні та соціальні особливості, що потребує суворого дотримання принципів медичної етики та деонтології. Таким чином, основи клінічного мислення студентів мають створюватися й вдосконалюватися упродовж навчання в університеті, й неабияка роль у цьому належить індивідуальній роботі здобувачів освіти над академічною історією хвороби.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Voloshyna, L. I.
Skikevich, M. H.
Stavytskyi, S. O.
Lychman, V. O.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.


   
    The effectiveness of an activity-based approach to teaching the past tense in medical english for professional purposes / Yu. V. Lysanets [и др.] // Проблеми екології та медицини : науково-практичний журнал. - 2021. - Т. 25, № 3/4. - С. 24-28


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, тенденции)
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
Анотація: У статті представлено методи формування навичок утворення та вживання граматичної категорії минулого часу на основі діяльнісно-орієнтованого підходу згідно із Загальноєвропейськими Рекомендаціями з мовної освіти в процесі викладання курсу англійської мови за професійним спрямуванням у закладах вищої освіти, які здійснюють підготовку фахівців галузі знань 22 «Охорона здоровʼя». Авторами вироблена власна концепція викладу навчального матеріалу з метою оптимізації засвоєння граматичних конструкцій Рast Simple, Рast Continuous та Рast Perfect. Пропонований підхід апробовано при розробці підручників «Medical English for Academic Purposes» (2018) і «Medical English for Public Health Purposes» (2021). Розроблено лінгводидактичні механізми, спрямовані на розвиток, відпрацювання і систематизацію навичок вживання минулого часу в англійській мові за професійним спрямуванням. Методологічний алгоритм представлений рецептивним, репродуктивним і продуктивним типами вправ і може застосовуватися для вдосконалення різних видів мовленнєвої діяльності, подальшого розвитку як усного, так і писемного мовлення, навичок читання, перекладу й аудіювання, для організації індивідуальної та самостійної роботи здобувачів освіти в аудиторний і позааудиторний час, роботи в малих групах і парах, а також в умовах дистанційного навчання. Обговорено ефективність використання сучасних форм і методів у викладанні англійської мови за професійним спрямуванням: візуалізація навчального матеріалу, робота з оригінальними англомовними текстами, присвяченими найважливішим фактам з історії медицини, навчання за принципом «рівний – рівному», практико-орієнтовані завдання і моделювання професійних ситуацій, метод «Фішбоул» та інші. У висновках зазначається, що застосування діяльнісно-орієнтованого підходу в навчанні англійської мови за професійним спрямуванням у медичному університеті сприяє розвиткові комунікативної компетентності й загальнолінгвістичної грамотності, а також засвоєнню знань і формуванню вмінь і навичок, необхідних у подальшій професійної діяльності фахівця в галузі охорони здоров’я. На думку авторів, такий підхід забезпечить динамізацію процесів академічній мобільності та наукової співпраці на теренах вищої медичної освіти України.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Lysanets, Yu. V.
Bieliaieva, O. M.
Znamenska, I. V.
Morokhovets, H. Yu.
Rozhenko, I. V.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.


    Ливзан, М. А.
    «Свое столетие Омский государственный медицинский университет встречает в статусе одного из десяти лучших медицинских вузов России» / М. А. Ливзан // Эффективная фармакотерапия. Гастроэнтерология = Effective Pharmacotherapy. Gastroenterology : рецензируемый научный журнал. - 2020. - N 4(on-line). - С. 6-8 . - ISSN 2307-3586


MeSH-~главная:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (история)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Свой вековой юбилей – столетие со дня основания – Омский государственный медицинский университет отмечает в непростое время, когда медицинское сообщество объединило усилия в борьбе с коронавирусной инфекцией. О прошлом и настоящем вуза, перспективных направлениях его деятельности рассказывает ректор Омского государственного медицинского университета, заведующая кафедрой факультетской терапии и гастроэнтерологии, главный внештатный специалист-терапевт Минздрава России по Сибирскому федеральному округу, д.м.н., профессор Мария Анатольевна Ливзан.
Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

7.


   
    Інтеграція навчального процесу у вищих медичних звкладах / М.М. Багрій, Н.М. Воронич-Семченко, О.Г. Попадинець, Дмиртенко А.С. // ВІСНИК ПРОБЛЕМ БІОЛОГІЇ І МЕДИЦИНИ : Український науково-практичний журнал. - 2010. - N 3. - С. 209-211. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ

Кл.слова (ненормовані):
ИНТЕГРИРОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОГО ПРОЦЕССА -- БОЛОНСКИЙ ПРОЦЕСС
Дод.точки доступу:
Багрій, М.М.
Воронич-Семченко, Н.М.
Попадинець, О.Г.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.


    Рев'яцький, І. Ю.
    Автоматизація електронної системи формування бібліографії наукових праць у вищих медичних навчальних закладах України / І. Ю. Рев'яцький, О. М. Заліська // Фармац. журн. - 2016. - N 5. - С. 18-24


MeSH-~главная:
БИБЛИОГРАФИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- BIBLIOGRAPHY OF MEDICINE
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
Дод.точки доступу:
Заліська, О.М.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.


   
    Академічна історія хвороби як основний елемент формування клінічного мислення при вивченні освітньої компоненти «Хірургічна стоматологія» / Л. І. Волошина [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 4(171). - С. 268-271 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (кадры)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY (кадры)
ИСТОРИЯ БОЛЕЗНИ -- MEDICAL RECORDS
Анотація: Основне завдання викладачів вищих медичних навчальних закладів – підготовка висококласних конкурентоздатних фахівців. Досягнути поставленої мети можливо за рахунок актуалізації та оптимізації навчального процесу. У медичних університетах якісне навчання не можливе без спілкування здобувачів освіти з пацієнтами. Випускники вищих медичних навчальних закладах, мають бути готові до виконання професійних обов’язків відповідно до стандартів надання медичної допомоги, й стоматологічної, зокрема. При підготовці лікарів з перших днів навчання необхідно формувати та вдосконалювати здібності збирати клінічні відомості, аналізувати їх та систематизувати як нові знання: синдромний та нозологічний діагноз, прогноз для життя та одужання, складання плану лікування з урахування індивідуальних особливостей пацієнта. Формування клінічного мислення, як основної компетентністо-орієнтованої навички, може базуватися на інноваційних освітніх технологіях, формуванні креативного та водночас системного мислення, що дозволить не лише відтворювати отримані знання та навички, але й вирішувати нестандартні клінічні ситуації. Здатність збирати інформацію про пацієнта, аналізувати її, проводити медичну діагностику, планувати лікувальнопрофілактичні заходи традиційно визначають як клінічне мислення. Неаби яку роль у цьому відіграє диференціальна діагностика. Викладач має спрямувати студентів на створення власної гіпотези (діагноз), використовуючи те що їм відомо (суб’єктивне дослідження) й на пошук інформації (об’єктивне обстеження та робота з навчальною та науковою літературою). Слід постійно наголошувати здобувачам освіти, що пацієнт, який є «об’єктом» дослідження, має біологічні та соціальні особливості, що потребує суворого дотримання принципів медичної етики та деонтології. Таким чином, основи клінічного мислення студентів мають створюватися й вдосконалюватися упродовж навчання в університеті, й неабияка роль у цьому належить індивідуальній роботі здобувачів освіти над академічною історією хвороби.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Волошина, Л. І.
Скікевич, М. Г.
Ставицький, С. О.
Личман, В. О.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.


   
    Актовый день ГБУЗ "НИКИО им. Л. И. Свержевского" ДЗМ 07.09.2020 [Текст] // Вестник оториноларингологии. - 2020. - Т. 85, № 5. - С. 109-110


MeSH-~главная:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-58 
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)