Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148913

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Методичні рекомендації. Брошури (1)Матеріали конференцій (31)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
1.


    Doroshenko, O. M.
    Assessment of academic performance with learning monitoring system for licensing integrated exam preparation in specialty of dentistry = Оцінка академічної успішності за допомогою системи моніторингу навчання для підготовки до ліцензійного інтегрованого іспиту за спеціальністю “Стоматологія” / O. M. Doroshenko, O. F. Sirenko // Медична освіта. - 2017. - N 1. - С. 52-55


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
Дод.точки доступу:
Sirenko, O. F.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.


   
    Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist = Впровадження основних інтерактивних методів навчання в підготовці лікаря-спеціаліста / V. M. Zhdan [et. al] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 68-71


MeSH-~главная:
ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
Дод.точки доступу:
Zhdan, V. M.
Kitura, Ye. M.
Babanina, M. Yu.
Tkachenko, M. V.
Volchenko, H. V.
Shylkina, L. M.
Lebid, V. H.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.


   
    Methods of activation of cognitive activity of interns during the study of paediatric dentistry / O. V. Sheshukova [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2024. - № 1(172). - С. 318-320. - 322 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY (методы, обучение, тенденции)
Анотація: Використання методів активізації діяльності лікарів-інтернів є важливим принципом навчання на післядипломному рівні. Вирішення діагностичних та лікувальних завдань, проблемних ситуацій, участь у навчальних іграх, науковій роботі забезпечує високу професійну підготовку. Мета дослідження. Визначити оптимальні методи активізації пізнавальної діяльності лікарів-інтернів, які на сучасному етапі можуть бути застосовані при підготовці майбутнього лікаря-стоматолога під час вивчення розділу дитячої стоматології. Основна частина. Важливим є формування у лікарів-інтернів здатності до продуктивної діяльності, коли всі необхідні лікарські діагностичні та лікувальні маніпуляції хоч і виконуються за аналогією до того, що було засвоєно на теоретичних заняттях, але з необхідними змінами в кожній новій ситуації, з кожним новим маленьким пацієнтом. Індивідуалізація навчання полягає у тому, що кожен викладач на практиці навчає лікарів-інтернів основам клінічного мислення, аналізує всі етапи лікувально-діагностичного процесу з його труднощами і помилками безпосередньо на прикладі конкретного пацієнта. При опануванні циклу дитячої стоматології реалізується принцип професійної відповідальності, яку усвідомлює кожен лікар-інтерн стосовно свого маленького пацієнта, своєї особистої діяльності та життя. При безпосередньому контакті з дитиною та її батьками лікарю-інтерну необхідно не тільки налагодити спілкування, а й зуміти привернути увагу до себе, викликати довіру та проявити себе фахівцем. Одним із важливих напрямів роботи співробітників кафедри є залучення інтернів до наукової роботи. Поряд із основною підготовкою за спеціальністю, вища школа на післядипломному етапі також сприяє розвитку особистості з широким кругозором та повною мірою дозволяє розкрити творчий потенціал людини. Комплексна підготовка дозволяє підготувати грамотного спеціаліста, схильного до аналітичної діяльності. Науково-дослідна робота є важливою в процесі навчання в інтернатурі, оскільки лікарі-інтерни не можуть обмежуватися лише базовими знаннями, а повинні прагнути до їхнього розширення та поглиблення з метою застосування на практиці. Співробітники кафедри дитячої стоматології постійно працюють над формуванням такого стилю викладання, суттю якого є активізація роботи лікаря-інтерна, розвиток клінічного мислення, мотивація необхідності оволодіння практичними навичками, здатність самостійно приймати рішення, уміння формулювати діагноз. Висновки. Формування наукового підходу до практичної діяльності для самих інтернів благотворно позначається на клінічному мисленні, дає можливість відчувати себе творцем, збільшує креативну складову лікарської професії. Завдяки активізації пізнавальної діяльності лікарі-інтерни реалізують свої навички на високому рівні професійних знань та умінь.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Sheshukova, O. V.
Polishchuk, T. V.
Mosiienko, A. S.
Trufanova, V. P.
Maksymenko, A. I.
Kazakova, K. S.
Bauman, S. S.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.


    Padalka, A. I.
    Fostering clinical thinking in dental doctors through post-graduation professional training / A. I. Padalka, V. G. Kostenko, O. V. Sheshukova // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2019. - Т. 19, № 1. - С. 101-104. - Bibliogr. . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Анотація: Во время учебы в интернатуре врачи-интерны расширяют тот объем знаний, который необходим для понимания патогенетических механизмов возникновения любого патологического состояния или болезни. Для успешного распознавания болезни и эффективного лечения необходимо обладать клиническим мышлением, как связующим звеном между теорией и практикой. Цель работы. Рассмотреть и проанализировать особенности формирования клинического мышления у детских врачей-стоматологов на последипломном этапе обучения.Формирование клинического мышления у врачей-стоматологов начинается уже на первых курсах обучения при овладении базовыми дисциплинами. Накопленные знания позволяют использовать этот багаж знаний при распознавании различных заболеваний в процессе обучения в интернатуре. Профессиональное мышление воспитывается в процессе общения интерна, преподавателя и пациента у кресла больного. Клиническое мышление начинается с первых минут общения с больным и продолжается в течение всего лечебного процесса. На последипломном этапе обучения у врача-интерна необходимо сформировать целостное представление о больном, что позволит органично сочетать стандарты медицинской помощи с индивидуальным подходом. Вывод. Учебный процесс должен строиться таким образом, чтобы максимально способствовать формированию клинического мышления у врачей-интернов. Преподаватель должен знать и понимать, какие факторы способствуют этому процессу, а какие нет. Значимым методологическим достижением последипломного образования является упор на развитие творческих способностей врачей-интернов, которые наиболее ярко проявляются креативностью клинического мышления.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Kostenko, V. G.
Sheshukova, O. V.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.


   
    Інноваційні технології активного навчання акушерів-гінекологів = Innovative technology of active learning of obstetricians and gynecologists / О. П. Рогачевський [и др.] // Медична освіта. - 2017. - N 1. - С. 108-111


MeSH-~главная:
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION (методы)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Дод.точки доступу:
Рогачевський, О. П.
Попова, Л. М.
Рожковська, Н. М.
Коссей, Т. В.
Голубенко, М. Ю.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.


   
    Інтернатура з акушерства та гінекології як етап формування повноцінного самостійного практичного лікаря = Internship in obstetrics and gynecology as a stage in the formation of a fully independent practicing physician / А. В. Бойчук [та ін.] // Актуальні питання педіатрії, акушерства та гінекології. - 2022. - N 2. - С. 38-41


MeSH-~главная:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (обучение)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (обучение)
МАНЕКЕНЫ -- MANIKINS
Дод.точки доступу:
Бойчук, А. В.
Шадріна, В. С.
Хлібовська, О. І.
Коптюх, В. І.
Сопель, В. В.
Бегош, Б. М.
Якимчук, Ю. Б.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.


    Боднарук, Ю. Б.
    Оптимізація навчального процесу при викликах сьогодення у підготовці фахівців за спеціальністю «Стоматологія» / Ю. Б. Боднарук // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2020. - № 1(155). - С. 224-227 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Анотація: При современной оптимизации процесса обучения интернов-стоматологов важно не только управление организацией учебного процесса и технологии обучения (местный уровень), но и национальный уровень (реформы, законы, законопроекты, постановления на уровне государства) и межнациональный (мирное или военное время). Проанализировать результативность технологий обучения на основе архивныхматериалов кафедры с 2007 по 2018 год; оптимизировать основную методику обучения врачей-стоматологов интернов к современным реалиям высшей школы, как способ обучения; задействовать управление учебным процессом, учитывая ресурсный потенциал. Архивные материалы кафедры (на бумажных и электронных носителях) педагогической направленности за 2007-2018годы. Цифровой анализ материалов и их хронология. Результаты нашей работы свидетельствовали о том, что организационные мероприятия, проведенные на кафедре, способствовали эффективному внедрению средств обучения, таких как методики обучения и технологии обучения в случае проходных баллов от 50,5 до 60,5. При увеличении проходного балла до 70,5 педагогический процесс требовал коррекций с целью его оптимизации при обязательном учете не только изменений и дополнений местного уровня, но и национального, а также межнационального. Результативность обучения при подготовке врачей-интернов по специальности «Стоматология» представлена в хронологическом порядке в виде диаграмм. Процесс оптимизации при использовании инновационных технологий обучения – в виде схемы. Выводы. 1. При оптимизации процесса обучения врачей-интернов-стоматологов очень важным является не только управление организацией учебного процесса и технологии преподавания (местный уровень), но и национальный уровень (реформы, законы, законопроекты, постановления, которые приняты на уровне государства) и межгосударственные (мирное или военное время). 2. Современные политические и экономические вызовы вынуждают тех, кто учит и тех, кто обучается к дополнительному обучению без перерывов, целью которого является сохранение личности в профессии, учитывая современные реалистические расклады.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.


    Боярская, Л. Н.
    Интерактивные методы обучения врачей-интернов - детских хирургов в Запорожском государственном медицинском университете / Л. Н. Боярская, Г. В. Корниенко, В. А. Дмитряков // Современная педиатрия. - 2017. - N 5. - С. 147-149. - Библиогр.: с. 149


MeSH-~главная:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (обучение)
Дод.точки доступу:
Корниенко, Г.В.
Дмитряков, В.А.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.


    В'юн, В. В.
    Клінічна типологія й механізми психогенезу станів психологічної дезадаптації лікарів-інтернів / В. В. В'юн // Медицина сьогодні і завтра = Медицина сегодня и завтра. - 2019. - N 3. - С. 55-60


MeSH-~главная:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (психология)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (кадры)
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL (диагностика, психология, терапия)
ПСИХОФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- PSYCHOPHYSIOLOGIC DISORDERS (психология)
АСТЕНИЯ -- ASTHENIA (диагностика, психология, терапия)
ГИПЕРЕСТЕЗИЯ -- HYPERESTHESIA (диагностика, психология, терапия)
ДЕПРЕССИЯ -- DEPRESSION (диагностика, психология, терапия)
ПОВЕДЕНИЕ АДДИКТИВНОЕ -- BEHAVIOR, ADDICTIVE (диагностика, психология, терапия)
ТРЕВОГИ ШКАЛА ТЕСТИРОВАНИЯ -- TEST ANXIETY SCALE
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL (физиология)
ПСИХОТЕРАПИЯ -- PSYCHOTHERAPY
ПОЛОВЫЕ ФАКТОРЫ -- SEX FACTORS
Анотація: Проведено комплексне обстеження 213 лікарів-інтернів обох статей. Розроблено систему психотерапевтичної корекції станів дезадаптації та психопрофілактичної підтримки лікарів-інтернів у період професійної підготовки. Виділено високий (14,1 %), середній (20,2 %) та низький (65,7 %) рівні адаптації лікаря-інтерна до професійної діяльності. Установлено астенічний (25,8 % чоловіків та 22,5 % жінок), гіперестезичний (20,6 % чоловіків та 23,2 % жінок), тривожно-депресивний (11,3 та 20,6 % відповідно), психосоматичний (14,5 % чоловіків та 18,1 % жінок), астено-апатичний (12,3 та 11,2 % відповідно) та адиктивний (15,5% чоловіків та 4,4 % жінок) варіанти дезадаптивних реакцій у лікарів-інтернів. Розроблено модель формування розладів адаптації лікарів-інтернів, що представлена комплексом патогенних чинників. Показано, що базисом формування дезадаптивних реакцій у лікарів-інтернів є наявність соматичної патології, черепно-мозкові травми й нейроінфекції в анамнезі та схильність до адиктивної поведінки. Прогностично значущими факторами формування розладів адаптації є конфлікти в сімейних і професійних відносинах, тривожна помисливість, низька комунікативність, складні умови праці, дефіцит позитивних емоцій, усвідомлення недостатнього рівня компетентності, низький рівень мотивації та недосконалість механізмів психологічного захисту. Тригерами розвитку станів дезадаптації є високий рівень професійного стресу, виснаження адаптації, тривале психічне напруження, фрустрація значущих базових потреб та високі показники за клінічною шкалою тривоги і депресії HDRS. Розроблено й апробовано систему медико-психологічної підтримки лікарів-інтернів із застосуванням комплексу психодіагностичного, психотерапевтичного, психоосвітнього та психопрофілактичного впливів.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.


   
    Використання нових методів навчання в підготовці лікарів-інтернів / О. В. Ковтуненко [та ін.] // Оториноларингологія = Оториноларингология = Otorhinolaryngology. - 2021. - № 4. - С. 104-106


MeSH-~главная:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление)
Дод.точки доступу:
Ковтуненко, О. В.
Зайцев, А. В.
Хоботова, Н. В.
Чорнокур, О. А.
Ламза, Н. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)